Δευτέρα 9 Φεβρουαρίου 2009





Οφειλομένη απάντησι στον κ. Σακαρελο σαν συνεχεια της δημοσιευσης με τον τιτλο ΔΙΓΛΩΣΣΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ του μητροπολιτου Ναυπακτου Ιεροθεου.


Της αθανασιας συνωνυμε, φίλτατε Αθανασιε.
1. Μου αποκαλυπτεις ότι στο παρελθον όταν ο Βαρθολομαιος απειλουσε τον π. Ιω. Ρωμανιδη ότι θα τον καθαιρουσε για οσα έγραφε για τους Λατινους και τους Λατινοφρονες του Φαναριου, εκείνος κατεφυγε για προστασια στον μητροπολιτη Ναυπακτου Ιεροθεο. Επ’ αυτου μου γεννηθηκε η εξης απορια.
Πως είναι δυνατόν ο Βαρθολομαιος να άφησε στο απυροβλητο τον μητροπολιτη Ιεροθεο γι αυτήν την προστασια του προς τον π. Ιω.Ρωμανιδη;
Είναι τουτο ανεξηγητο, αν σκεφθη κανεις ότι ο Βαρθολομαιος δεν φημιζεται για ανεξικακος αλλά μαλλον για το αντίθετο. Παρεχω την πληροφορια , όταν προ ετων ιερομοναχος μονης της Μακεδονιας που ανηκει στο κλιμα του πατριαρχειου, προεβη σε φοβερες καταγγελιες εναντιον μητροπολιτου που ανηκει στο πατριαρχειο, ο Βαρθολομαιος τον …εξαφανισε εντος μιας νυκτας!!! Δεν δυναμαι να ερμηνευσω, λοιπόν, την παροιμιωδη ….ανεξικακια του απέναντι στον Ναυπακτου Ιεροθεο.
Παντως μου θυμισε η περιπτωσι του π. Ρωμανιδου, τους Μακρους αδελφους εναντιον των οποιων επνεε μενεα (ο παρομοιος του Βαρθολομαιου) Αλεξανδρειας Θεοφιλος τους οποιους ,πολύ διακριτικα, φιλοξενησε στην Κωνσταντινουπολι ο αγιος Ιωαννης ο Χρυσόστομος, με συνεπεια να εγερθη εναντιον του ο γνωστος πρωτοφανης πολεμος κατά του αγιου, με συνεπεια να χαση τον θρονο του.
Αναρωτιεται όμως κανεις, γιατί δεν συνεβη το ιδιο και με τον φλογερο αγωνιστη της Ορθοδοξου πιστεως Ναυπακτιο Θεολόγο κ. Νικολαο Σωτηροπουλο που ο μητροπολιτης Ιεροθεος δεν του επιτρεπει ούτε ….να κηρυττη τον λογον του Θεου στα ορια της μητροπόλεως του; Ποια ερμηνεια δινεις εσυ; Μήπως για να μην δυσαρεστηση τον ηγαπημενο του Βαρθολομαιο ο οποιος τον «αφορισε» με το κυκλωπειο δικαιο του;
Γιατί ο μητροπολιτης Ναυπακτου εφαρμοζει δυο μετρα και δυο σταθμα; Δεν το θεωρω σωστο να αξιολογησω ποιος από τους δυο μεγαλους οντως Θεολογους μας, φερει περισσοτερα στιγματα του Κυριου Ιησου εν τω σωματι του. Αλλά η μεροληπτικη αυτή στασι του π. Ιεροθεου απέναντι στον Αγωνιστή και Ομολογητη Θεολογο, αν δεν είναι ο προαναφερομενος λογος, αποτελεί αινιγμα.
Μήπως εχεις την δυνατοτητα να το λυσης;
Η ψυχολογία ξεκαθαριζει τα πραγματα, αγαπητε Αθανασιε, ότι η εμπαθεια εμπνεει αλλά και ενωνει τους …εμπαθείς!

2. Δικαιολογείς απόλυτα τον μητροπολίτη Ναυπάκτου που υποδέχθηκε ανεπιτρέπτως στην μητροπολι του και εγκωμίασε απαραδέκτως τον Οικουμενιστή και Λατινόφρονα πατριάρχη Βαρθολομαίο. Και μάλιστα με κακιζεις που σκανδαλισθηκα σφοδρα-σφοδρα από την πραξι του αυτή που δεν την περιμενα από τον αντιλατινο και αντιοικουμενιστη Ναυπακτου. Τονιζεις μάλιστα ότι ζητω να εφαρμόση ο Ναυπακτου το ελασσον ενώ θα επρεπε να του ζητησω να εφαρμόση το μειζον γιατι το ελασσον επεται του μειζονος. Φοβαμαι ότι υπερισχυσε μέσα σου ο δικηγορος και όχι ο Θεολογος. Πολλά μπορει να σοφισθη ένας δικηγορος και αυτόν μου φαινεται δεν τον ξεχασες.
Μα , φιλτατε, πρωτα εφαρμοζη τις το ευκολοτερο και επειτα το δυσκολοτερο, το μικροτερο και επειτα το μεγαλυτερο. Έτσι, όπως το περιγραφεις, ενεργουν …τα καβουρια! δηλαδη, να ενεργηση, ο μητροπολιτης Ναυπακτου, αναστροφα.
Και σε ρωτω. Είναι δυνατον ο Ναυπακτου που δεν εφαρμοζει το ελασσον, να μην προσκαλεση τον αιρεσιαρχη πατριαρχη και επιφερη τον μαγαρισμο στη μητροπολι του, να τολμηση να εφαρμόση το μειζον δηλαδη την ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΙ; Μια τετοια αποφασι χρειαζεται πατερικο φρονημα και γενναιοτητα. Φοβαμαι ότι ο Ναυπακτου δεν τα έχει παρα μόνον ….εν τοις λογοις! Λογια, λογια, λογια, πολλά λόγια.
Και κατι ακόμα. Εάν αποτειχισθη από τους Οικουμενιστας και τους Λατινοφρονας και παυση να εχη «κοινωνια» μαζι τους, δεν επερχεται αυτοματως και η εφαρμογη του ελασσονος δηλαδη η επαφη του με τους αιρετικούς; Δηλαδη θα υπηρχε εστω και η πιθανοτης να επαυε την «κοινωνια» και να διατηρουσε την επικοινωνία;

3. Ελεγχεις και εμενα, ως ασυνεπη και αδικως σκανδαλισθεντα με τον Ναυπακτου, εμενα έναν λαϊκο χριστιανο και με επιτιμας γιατι ενω διατηρω «κοινωνια» με τον επισκοπο μου, ταυτοχρονα αγωνιζομαι για την ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΙ μεσω της ιστοσελιδας μου.
Μα αυτός ο αγωνας, αγαπητε Αθανασιε, που δεν ξεκινησε σημερα αλλά από πολλου χρονου και με όλα τα μέσα που εφευρισκω, με τον λογο και με την γραφιδα δια μεσου του περιοδικου ΙΕΡΑ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗ μαζι με αλλους ομοφρονας αγωνιστας ακόμα και κληρικους, αλλά και δι άλλων πολλων τροπων, μεσων και μεθοδων έχει μια σταδιακη αυξησι και αναπτυξι. Δεν φθανει κανεις στο υψος της κλιμακας αν δεν αρχιση την ανοδο από το πρωτο σκαλοπατι. Καιρος παντι πραγματι. Η ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΙ είναι το οραμα. Και η ανεκπληρωτη ακόμα άγια επιθυμια.
Και μην ξεχνας ότι εγω ειμαι μια μοναδα, ένας λαϊκος χριστιανος και με την Αποτειχισι μου, δεν θα δημιουργηθη πια και καμμια ιδιαιτερη αισθησι ή καποιος ….τεκτονικος συγκλονισμος. Απλά θα με χαρακτηρισουν και εμενα ως ένα από τους αλλους …παλαβους και θα χαθη το σημαδι μου …στην αμμο!!!
Γι αυτό και καμνω αυτό το λιγο που τώρα μπορω και φωναζω απο ορθρου βαθεως και μεσημβριας και μέχρι νυκτος, προς τα δεξια και προς τα αριστερα, παντού και παντοτε, σε επισημους και ανεπισημους, σε κληρικους και λαϊκους, και οση η δυναμι των πνευμονων μου και επαναλαμβανω στεντορεια τη φωνη το των πατερων κηρυγμα, « ΛΑΛΕΙ ΚΑΙ ΜΗ ΣΙΩΠΗΣΗΣ», και «ΕΩΣ ΘΑΝΑΤΟΥ ΑΓΩΝΙΣΑΙ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ» και του αγιου Μαρκου του Ευγενικου του Μονομαχησαντος και Κατανικησαντος τον Δικερω Γιγαντα της Αιρετικης Δυσεως :
«Τούτο εστι το καύχημα ημών, η πίστις ημών, η καλή κληρονομία των Πατέρων ημών. Μετά ταύτης Θεώ παραστήναι ελπίζομεν και των ημαρτημένων λαβείν την άφεσιν. Ταύτης δε άνευ, ουκ οίδα ποία δικαιοσύνη της αιωνίου κολάσεως ημάς λυτρώσεται ».
Όμως πριν κλεισω, θα ηθελα να διευκρινισω κατι ακόμα.
Μιλάμε για ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΙ, ναι. Αυτό που εκαμαν οι Άγιοι πατερες, όπως και ο προαναφερθεις ηγαπημενος μου αγιος Μαρκος ο Ευγενικος, αυτό που προβλεπει ο ΙΕ΄Κανονας της Πρωτοδευτερας Συνοδου, βεβαιως.
Όμως μεχρις εκει και μη παρεκει. Καμμια μα καμμια ενταξι πουθενα.
Η Αποτειχισι εάν γινη, να παραμεινη Αποτειχισι.
Οι Άγιοι Πατερες εκαμαν την Αποτειχισι και ανεμεναν την φωνη του Θεου.
Αυτό θα πρέπει και εμεις να εφαρμοσουμε.
Όσοι επραξαν οτιδηποτε άλλο δεν ευλογηθηκαν απο το Θεο και βλέπουμε την συνεχεια ναναι η …ΠΑΝΩΛΕΘΡΙΑ!!!
Ο Θεός να μας φωτιση να πραττουμε τα πάντα κατά ορθοδοξον τροπον.
Ευχου και υπέρ όλων των ιδικων μου προσπαθειων.

4 σχόλια:

  1. Οδυσσεα θα παρακολουθησουμε με πολυ ενδιαφερον τον διαλογο σου με τον Αθανασιο Σακαρελλο. Ειναι πραγματι το ζητημα πολυ μεγαλο και ζητημα ζωης και θανατου. Σε ευχαριστουμε που το ανοιξες και το εκθετεις ελευθερα.
    Αγωνιστης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δυστυχως ο Σακαρελος αποτειχισθηκε μεν αλλα ενταχθηκε σε καποια παραταξι των Γνησιων. Λυπηρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πραγματικα κριμα...να νομιζουν(οι παλαιοημερολογητες) οτι ειναι η εκκλησια επι της γης.και να αφηνουν τον Θεο στην ακρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο κ. Σακαρέλλος αποτειχίστηκε από τους κακόδοξους επισκόπους του Νέου,που ενώθηκαν με τον Πάπα, για να ενταχθεί στην πραγματική Εκκλησία του Χριστού,που το 1924 δεν δέχτηκε να εισαγάγει το φράγκικο Ημερολόγιο και καταστεί ΑΙΡΕΤΙΚΗ, όπως είναι η Νεοημερολογίτικη!
    Η Νεοημερολογίτικη αυτή Εκκλησία είναι καταδικασμένη από τους αγίους Πατέρες, είναι τα μέλη της αφορισμένα, και στερείται θείας χάριτος στα μυστήριά της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου