Κυριακή 13 Απριλίου 2014

ΔΥΝΗΤΙΚΟΝ ή ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟΝ;;;;

Ερχόμενος ο Κύριος προς το εκούσιον Πάθος, ερχόμενα τα πρόβατα προς άλογον και άκυρον σφαγήν...






του Θεολογου κ. Νικολαου Πανταζη




Ειπώθηκε κουκουλοπρεπώς και ανωνύμως:



"Οι 'Επίσκοποι δεν μνημονεύουν άλλους Επισκόπους ως ηγέτες, αλλά την "Ιερά" Σύνοδο των Επισκόπων, την Εκκλησία, τον Κύριο. Δεν θα φύγει από το μαντρί ο τσομπάνης, δεν θα φύγει από το μαντρί το ποίμνιο των προβάτων για να μείνουν μόνοι τους οι λύκοι ή οι προβατόσχημοι λύκοι."



Οι Συμβολισμοί "Ποιμήν (τσομπάνης) μαντρί, πρόβατα" βρίσκονται στο Κατά Ιωάννην 10, 1-5. Είναι Εικόνες του Ιδίου του Χριστού και πρέπει να ιδούμε τί λέγει ΜΟΝΟΝ ο Θεάνθρωπος "Τσομπάνης". Πρέπει να κάνουμε αυτό που λέγει ΜΟΝΟΝ ο Ποιμήν ο Καλός και ΟΧΙ οι λίγοι "καλοί" ποιμένες οι κατά τα άλλα όντως καλοί, αλλά στον ερχομό και ενθρονισμό του Λύκου όμως, χωλοί, τυφλοί και ΔΕΙΛΟΙ....



"Αμήν, αμήν λέγω υμίν, ο μη εισερχόμενος δια της θύρας εις την αυλήν των προβάτων, αλλά αναβαίνων αλλαχόθεν, εκείνος κλέπτης εστί και ληστής· 2 ο δε εισερχόμενος δια της θύρας ποιμήν εστί των προβάτων. 3 τούτω ο θυρωρός ανοίγει, και τα πρόβατα της φωνής αυτού ακούει, και τα ίδια πρόβατα καλεί κατ' όνομα και εξάγει αυτά. 4 και όταν τα ίδια πρόβατα εκβάλη, έμπροσθεν αυτών πορεύεται, και τα πρόβατα αυτω ακολουθεί, ότι οίδασι την φωνήν αυτού· 5 αλλοτρίω δε ου μη ακολουθήσωσιν, αλλά ΦΕΥΞΟΝΤΑΙ απ' αυτού, ότι ουκ οίδασι των αλλοτρίων την φωνήν!!!"








Ο Ανώνυμος σχολιαστής πηγαίνει ΚΟΝΤΡΑ, ΑΝΤΙΘΕΤΑ στη Διαχρονική Διδασκαλία του Χριστού. Δέστε το ολοκάθαρα:



Σχολιαστής:   "Δεν θα φύγει από το μαντρί ο τσομπάνης"

Χριστός:  "Ο αναβαίνων αλλαχόθεν, εκείνος κλέπτης εστί και ληστής!" Ο Ιερότατος και όντως ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΤΟΣ Χρυσόστομος παρατηρεί: "Το αλλαχόθεν εστί το μη ποιμένειν κατά την ευαγγελικήν αλήθειαν, το υπερβαίνειν τα όρια α έθεντο οι πατέρες ημών και εμμένειν τη φαύλη συνηθεία της πλάνης αυτών!" 
ΜΕΓΑΛΗ πλάνη να νομίζεις πως βρίσκεσαι στο μαντρί και να τολμάς να αποκαλείς λιποτάκτες αυτές που ΦΕΥΓΟΥΝ για να σωθούν όταν το μαντρί φλέγεται ολόκληρο! 
Όχι θα καθίσουμε να καούμε. 
Όχι θα καθίσουμε να φαγοθούμε, εις βρώσιν και πόσιν πολλών υπερευτραφών ποιμένων που διέφθειραν των Αμπελώνα Χριστού!



Σχολιαστής:   "Δεν θα φύγει από το μαντρί το ποίμνιο των προβάτων..."

Χριστός:   "Αλλοτρίω δε ου μη ακολουθήσωσιν, αλλά ΦΕΥΞΟΝΤΑΙ απ' αυτού, ότι ουκ οίδασι των αλλοτρίων την φωνήν!!!" 
Εις δόξαν της Αγίας Τριάδος, το επαναλαμβάνω τρεις: ΦΕΥΞΟΝΤΑΙ, ΦΕΥΞΟΝΤΑΙ, ΦΕΥΞΟΝΤΑΙ!



Το ΦΕΥΞΟΝΤΑΙ , θέλει ερμηνεία; 
Αφού το θέλετε, σημαίνει Φεύγω σαν ΑΠΟ ΦΙΔΙ, (και αυτή η φράση δεν είναι δική μου, του Χριστού και των Αγίων Πατέρων πληθωρική είναι) σημαίνει  
ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΟΜΑΙ, ΦΕΥΓΩ και αφήνω πίσω μου συντρίμια και Αγρίμια, σημαίνει αποδράττω από την ΦΥΛΑΚΗ της Παναιρέσεως του Οικουμενισμού προς την ελευθερία Χριστού, τρέχω και πηδώ από τα τείχη αγαλλομένω ποδί και


ΔΕΝ ακούω τη Πατριαρχική φωνή που Μνημονεύει τον Τρισκατάρατο Λύκο ως Παναγιώτατο.


ΔΕΝ κάθομαι για να με φάνε οι λυσσασμένοι Λύκοι.


ΔΕΝ συγκάθομαι, ΔΕΝ συγκοινωνώ με αυτούς που ΚΑΘΟΝΤΑΙ παθητικά και ασυναίσθητα να φαγωθοὐν, με αυτούς που ΣΥΜΠΟΡΕΥΟΝΤΑΙ με τους αιρετικούς!



Ο Ανώνυμος σχολιαστής (και όλοι οι λοιποί μασκαρεμένοι "μιμητές του" πηγαίνουν πάλι ΚΟΝΤΡΑ και ΑΝΤΙΘΕΤΑ στη Διαχρονική Διδασκαλία του Χριστού και σε αυτό το σημείο, δέστε το!



Σχολιαστής:   "Ανώνυμος".

Χριστός:   Τα ίδια πρόβατα καλεί ΚΑΤ' ΟΝΟΜΑ" (ούτε "χοντρέ", ούτε "ψηλέ" ούτε "ανώνυμε" Βορειοδυτικέ!")



Ο Ανώνυμος σχολιαστής λέγει πως οι Επίσκοποι δεν μνημονεύουν άλλους Επισκόπους ως ηγέτες, αλλά την "Ιερά" (τα αποσιωπητικά δικά μου, καθ' ότι δεν είναι καθόλου "ιερή" αλλ' εκ των πραγμάτων ΑΝΙΕΡΗ) Σύνοδο των Επισκόπων, την Εκκλησία, τον Κύριο."



Και αυτό ΨΕΜΜΑ και θλιβερή αντίθεση με την πραγματικότητα.



Η Σύνοδος Μνημονεύει Ιερώνυμο,

                   

ο οποίος Μνημονεύει Βαρθολομαίο,

                   

ο οποίος Μνημονεύει ΠΑΠΑ!



Εθελοτυφλούντες, ΓΙΑΤΙ  δεν θέλετε να βλέπετε αυτήν την σκουριασμένη λοιμώδη αλυσίδα, την ένοχη σὐνδεση, την αμαρτωλή και ΜΟΛΥΣΜΑΤΙΚΗ Κοινωνία;

Όταν η "ιερά" Σύνοδος αγιογραφεί αιρετικούς ψευδοαγίους και προσκυνά τον Πάπα, τότε οι άλλοι "καλοί":



ΔΕΝ πρέπει να τους Μνημονεύουν

ΔΕΝ πρέπει να παραμένουν εντειχισμένοι μαζί τους

ΔΕΝ πρέπει να συμπορεύονται με την αίρεσή τους

ΔΕΝ πρέπει να συμπροσεύχονται και να Συλλειτουργούν μαζί τους

ΔΕΝ πρέπει να τους αναγνωρίζουν ως Κανονικούς Επισκόπους

αλλά ως ΨΕΥΔΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ και ΛΥΚΟΠΟΙΜΕΝΕΣ!



Ενα τελευταίο, πάρα πολύ σημαντικό μα όχι και εξαντλητικό, είναι αυτό:


"Ο δε εισερχόμενος δια της θύρας ποιμήν εστί των προβάτων. 3 τούτω ο θυρωρός ανοίγει, και τα πρόβατα της φωνής αυτού ακούει!"



Ο Καλός ο Ποιμήν εισέρχεται διά της Θύρας. 
ΘΥΡΑ ΕΣΤΙΝ Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ!

Αλλά κάτι περίεργο, ο Λόγος του Θεού μιλάει για "Θυρωρό". 
Ο Καλός ο Ποιμήν δεν θα έπρεπε να χρειάζεται περιοριστική, ελεγκτική ύπαρξη ενός θυρωρού. Έπρεπε να μπαίνει αυτεκουσίως και αυθαιρέτως.  
ΚΑΙ ΟΜΩΣ, ο Χριστός θέλει και θέτει ΘΥΡΩΡΟ τον Προαιώνιο ΦΡΟΥΡΟ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΙΣΤΕΩΣ και διαιώνιο ΘΥΡΩΡΟ της Αληθείας.



- ΤΙ ΠΡΕΣΒΕΥΕΙΣ, μπες!

- ΠΟΙΟΝ ΜΝΗΜΟΝΕΥΕΙΣ, μπες!

ΟΧΙ "μπάτε σκύλοι , αλέστε!"


Όταν όμως οι διεφθαρμένοι που διέφθειραν τον Αμπελώνα, πηδούν αλλαχόθεν, μπαίνουν με δόλιες φατριακές εκλογές και Μνημονέυουν άλλη προβατίνα η οποία ὐπουλα και πονηρά αποστέλει τους Λύκους να κατασπαράξουν, τότε ο ΘΥΡΩΡΟΣ χτυπά συναγερμό και φωνάζει: "Λύκος στα πρόβατα!!! 


Τα πιστά πρόβατα ΕΝΤΕΛΛΟΝΤΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΩΣ, να ΦΥΓΟΥΝ και τότε αυτά αμέσως, αδιστάκτως και αδιακρίτως ΦΕΥΞΟΝΤΑΙ απ' αυτών. 
Αν όμως "διακριτικώς" και διπλωματικώς επικαλούνται το "δυνητικόν", κάθονται μετά των προδοτών, συμπορεύονται έρμαιοι των λυσσασμένων λύκων...

17 σχόλια:

  1. Πολύ σωστά όσα γράφετε κύριε Νικόλαε η Παναγία μας μαζί σας.
    Η αποτείχιση από την αίρεση είναι καθήκον των πιστών. Η Εκκλησία είναι όπου είναι ο Χριστός και όχι όπου είναι η σύνοδος. Ο Χριστός είναι η Αλήθεια, άρα η Εκκλησία είναι εκεί που είναι η Αλήθεια. Οι πιστοί πρέπει να ψάχνουν να βρούνε που είναι ο Χριστός γιατί εκεί που είναι ο Χριστός εκεί και η Εκκλησία βρίσκεται. Δεν μας ενδιαφέρει η ποσότητα αλλά η ποιότητα και ένας άνθρωπος μόνος του μπορεί να είναι η Εκκλησία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το σχόλιο εμού, του "ανωνύμου κουκουλοφόρου" και "μασκαρά" (ευχαριστώ ) αφορά τον Επίσκοπο Φλωρίνης, υπάγεται σε συνάφεια ολοκλήρου σχολίου το οποίο δεν δημοσιεύεται εδώ, ενώ μεμονωμένο το "χωρίο" είναι άκυρο.

    Εγράφη ως απάντηση σε σχόλιο που υποστήριζε ότι ο π. Αυγουστίνος θα πάει στη Κόλαση, διότι, λέει, δεν έπαυσε μνημονεύων επισκόπους κοινωνούντας με αιρετικούς (σε εποχή προ 40, 30, 15ετίας.

    Δεν απευθυνόταν στον Κο Πανταζή αλλά σε άλλο σχόλιο. Κακώς παρενέβη ο κ. Πανταζής διότι το σχόλιο ήταν ανωνύμου και μασκαρά.

    Υπήρξε και άλλη απάντηση στον Κο Πανταζή. Ας δημοσιευθεί. Γιατί θα ήθελε, να αποτειχιστεί από τη εκκλησία ο Επίσκοπος Φλωρίνης με την τοπική Εκκλησία του και το ποίμνιό του επειδή μερικοί άλλλοι επίσκοποι επικοινωνούν με αιρετικούς. Να φύγουν οι αιρετίζοντες!!! Ο Φλωρίνης ως Επίσκοπος δεν είναι κατώτερος από τον επίσκοπο Κων/λεως ή Αθηνών ή οποιονδήποτε άλλο, είναι ίσης επισκοπικής αξίας και για να έρθει να λειτουργήσει στη Φλώρινα ο Αθηνών πρέπει να πάρει άδεια από τον επιχώριο επίσκοπο.

    Αυτά τα αυτονόητα τα παρεξηγείτε και αποδίδετε "παπικά" πρωτεία σε επισκόπους Πρωτευουσών ή τέως Βασιλευουσών.

    Εξάλλου αποτείχιση δεν είναι μόνο από τον Οικουμενισμό αλλά από τα στραβά και ανάποδα που έχουν μπει σαν θεοτικά στην εκκλησία και θωρούνται ιερές παραδόσεις ενώ είναι σκύβαλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΙΝΑΙ ΧΡΕΟΣ Η ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΤΗΝ ΜΙΑ ΑΓΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΔΙΔΟΥΜΕ ΤΗΝ ΜΙΑ ΑΓΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ...

      Η αλυσίδα της αιρετικής ΜΟΛΥΣΜΑΤΙΚΗΣ Κοινωνίας έχει ως εξής: Ο λαός στο Ναό με τον Ιερέα μνημονεύει τον Επίσκοπο, οι Επίσκοποι ως Σύνοδος μνημονεύουν τον Αρχιεπίσκοπο, ο οποίος μνημονεύει τον Οικουμενιστή Πατριάρχη Βαρθολομαίο που μνημονεύει τον Αντίχριστο αιρετικό "αλάθητο" Πάπα της Ρώμης ως αγιότατη κεφαλή της Εκκλησία μας για να καταδειχθεί η κοινή πίστη μας ώστε να γινόμαστε ένα σώμα της Οικουμενικής Παναίρεσης και να οδηγούμεθα στην αιώνια κόλαση...

      Διαγραφή
    2. Κακώς έχουμε την αλυσίδα αυτή αφού όλοι οι επίσκοποι είναι δογματικώς ισότιμοι, εξέλιπαν δε οι λόγοι του "κοσμικής αιτιολογίας" πρωτείου, είτε λόγω "Βασιλεύουσας" είτε λόγω παραχωρήσεως από τον Πορθητή. Κακώς λοιπόν μνημονεύουμε "πρώτον" στην Όρθοδοξία! Πάσης Επισκοπής Ορθοδόξων και έληξε!

      Διαγραφή
    3. Εφόσον Ορθοτομούν τον Λόγο της Αληθείας οι Επίσκοποι Ιεράρχες της Ορθόδοξης ΜΙΑΣ Αγίας Εκκλησίας μας φυσικά πρέπει να τους μνημονεύουμε ως Πνευματικούς Πατέρες μας και ως Ενωμένη Εκκλησία και Σώμα του Χριστού, καταδεικνύοντας την κοινή αληθινή πίστη μας, γιατί το Μυστήριο της Ιεροσύνης το παραλάβαμε από τον Χριστό και τους αγίους Αποστόλους... Χρέος μας είναι η Αποτείχιση, απομάκρυνση από τους αιρετικούς Οικουμενιστές Επισκόπους και την Παναίρεση του Οικουμενισμού-Πανθρησκεία του αντιχρίστου για να μην προδίδουμε τον Χριστό και την ΜΙΑ Αγία Εκκλησία του και για να μην χάσουμε την Αθάνατη ψυχή μας... ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ, ΠΡΟΣ ΓΑΛΑΤΑΣ Κεφ. 1, στίχος: 8 "ἀλλὰ καὶ ἐὰν ἡμεῖς ἢ ἄγγελος ἐξ οὐρανοῦ εὐαγγελίζηται ὑμῖν παρ' ὃ εὐηγγελισάμεθα ὑμῖν, ἀνάθεμα ἔστω".

      ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ, ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ ΠΡΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΟΥΣ, ΣΤΙΧΟΣ 17: "ΕΞΕΛΘΕΤΕ ΕΚ ΜΕΣΟΥ ΑΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΦΟΡΙΣΘΗΤΕ, ΛΕΓΕΙ ΚΥΡΙΟΣ".

      Διαγραφή
  3. Γεωργιος Γιαννοπουλος14 Απριλίου 2014 στις 2:10 π.μ.

    Η λυση ειναι μια σε ολη την υποθεση για τους Χριστιανους Ορθοδοξους της Μιας Αγιας Καθολικης και Αποστολικης Εκκλησιας.Αποτειχιση απο την κοινωνια των δυναμει αιρετικων και σχισματικων οικουμενιστων προ και μεχρι Αγιας και οχι λυστρικης συνοδικης διαγνωσεως.Η αποτειχιση γινεται και για την υπερ-παν-αιρεση των οικουμενιστων αλλα και για το νεο-ημερολογιτικο σχισμα τους.Η αποτειχιση και η διακοπη πασης εκκλησιαστικης κοινωνιας για αυτους που γνωριζουν ειναι υποχρεωτικη αν δεν θελουν να κολασθουν μαζι με τους κακοδοξους.Αν δεν υπαρξει αποτειχιση δεν μπορει να συγκροτηθει ποτε συνοδικη καταδικη.Παντα αυτοι που συγκροτουσαν τις Αγιες Οικουμενικες και Τοπικες Συνοδους ηταν πρωτα αποτειχισμενοι απο τους κακοδοξους της εποχης τους.Η αποτειχιση των Ορθοδοξων ειναι υποχρεωτικη και απο την κοινωνια των δυναμει παρασυναγωγων ολων των παραταξεων των λεγομενων Γ.Ο.Χ. προ και μεχρι Αγιας και οχι λυστρικης συνοδικης διαγνωμης. Προ συνοδικης εξετασεως τα μυστηρια των δυναμει αιρετικων σχισματικων και παρασυναγωγων ειναι εγκυρα αρκει να εχουν κανονικη αποστολικη διαδοχη ενω μετα συνοδικης διαγνωσεως τα μυστηρια των εν ενεργεια αιρετικων σχισματικων και παρασυναγωγων ειναι ακυρα συμφωνα παντα με το κανονικο εκκλησιαστικο δικαιο και την πραξη της Ορθοδοξου Ανατολικης Εκκλησιας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η διακοπή πάσης εκκλησιαστικής κοινωνίας, κ. Γιαννόπουλε, απο αυτους που μνημονευουν τον Βαρθολομαιο και εχουν εκκλησιαστικη κοινωνία με Οικουμενιστες Επισκοπους, ειναι υποχρεωτική;Θα κολασθουν μαζί με τους κακοδοξους και αυτοι που εχουν εκκλησιαστικη κοινωνια με τον Ναυπάκτου, Εδεσσης, Κυθηρων κ. λ. π;Η Εκκλησια του Χριστου μας(χωρίς τα:Ορθόδοξή, Ανατολική, Γνήσια, Ακαινοτομιτη κ. λ. π) τι απαντάει σε αυτους που εχουν εκκλησιαστικη κοινωνια με τους Ορθοδοξους Επισκοπους που κοινωνουν με τους Ψευδεπίσκοπους;Οι Πατέρες της Εκκλησιας μας δεν το ξεκαθαρίζουν αυτο;

      Διαγραφή
    2. "Ενω μετα συνοδικης διαγνωσεως τα μυστηρια των ........σχισματικων ξαθ πσρασυναγωγων ειναι ακυρα συμφωνα ..." Εξαρταται κ. Γιαννοπουλε ποιος εκανε την συνοδικη διαγνωσι και ποιοι ειναι αυτοι που ονομαζετε "σχισματικους και παρασυναγωγους". Ο αγ.Μαξιμος που ερμηνευει αγ.Διονυσιο Αεροπαγιτη στο σημειο αυτο ειναι σαφης.Ψαξτε να το βρειτε.Παντως μια προσπσθεια προς την σωστη κατευθυνση οντως κανετε μεσα στο αλαλουμ που υπαρχει,αλλα δεν ειναι ολοκληρομενη.Καλο Πασχα.

      Διαγραφή
  4. Ελαβα μια διευκρίνιση επι της Ιερας Μονής Εσφιγμένου και το τσέκαρα στο
    http://esfigmenou.blogspot.gr/2013/08/882013.html
    ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΙΕΡΑΣ ΜΟΝΗΣ ΕΣΦΙΓΜΕΝΟΥ
    "..... Είπαν ότι μνημονεύουμε άλλους Επισκόπους. Το Άγιο όρος έχει έναν Επίσκοπο, τον Οικουμενικό Πατριάρχη. Κάνοντας χρήση όρων του Κ.Χ.Α.Ο. δεν μνημονεύουμε τον Οικουμενικό διότι πράττει αίρεση (τον ίδιο όρο έχουν κάνει χρήση πολλές μονές του Α.Ο. έστω μία φορά τα τελευταία πενήντα χρόνια), αλλά δεν μνημονεύουμε άλλο Επίσκοπο. Η ένσταση μας είναι στο πρόσωπο όχι στον θεσμό...."
    Εκφράζω την χαρά μου δια την κατηγορηματική διάψευση της λάθος πληροφόρησης περί της ταχα μου μνημονεύσεως αιρετικοσχησματικών παλαιοημερολογητών απο την Ιερα Μονή .
    Ουτως εχόντων των πραγμάτων αίρω κάθε επιφύλαξη που είχα απο λάθος πληροφόρηση για την Ιερά Μονή . Ζητώ δημόσια ταπεινά συγνώμη απο την Ιερά Μονή και κάθε μοναχό χωριστά και ζητώ την ευλογία τους . Συχωρείστε με αδελφοί και ο Θεός ας σας συχωρέσει Σωτήριος Ζουρίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γεωργιος Γιαννοπουλος14 Απριλίου 2014 στις 5:46 μ.μ.

    Μνημοσυνο ισον με εκκλησιαστικη κοινωνια κ.Βλαχο.Εαν σε μια εκκλησια ειναι μπερδεμενοι και ανακατωμενοι Ορθοδοξοι και αιρετικοι μαζι τοτε πως λεγεται αυτη η εκκλησια κ.βλαχο? Ορθοδοξη η Πονηρευομενη? Οταν σημερα οι Ορθοδοξοι ειναι ενα σωμα ενωμενοι με ολους τους αιρετικους του κοσμου τοτε πως λεγεται αυτη η εκκλησια ορθοδοξη η οικουμενιστικη?Αν μου πεις κ.βλαχο οτι λεγεται ορθοδοξη θα σου πω οτι μου λες ψεματα αφου και εσυ γνωριζεις οτι εχει μεσα και αιρετικους οικουμενιστες.Αν μου πεις οτι λεγεται οικουμενιστικη θα σου πω μπραβο λες την αληθεια.Δεν γινεται να εισαι και με τον Χριστο και με τον διαβολο.Ο (Ι Ε' ιερος κανων) τα αναλυει και τα ξεκαθαριζει τα πραγματα μια χαρα.Το ιδιο και ο Αγιος Θεοδωρος ο στουδιτης(PG 99).Για περισσοτερες πληροφοριες κοιτα στην "Ορθοδοξη Ομολογια".Εαν κ.βλαχο οι Ιεροι Κανονες της Αποτειχισεως δεν ηταν υποχρεωτικοι και δεν εκοβαν κοινωνια οι Πατερες της Εκκλησιας με τους κακοδοξους της καθε εποχης δεν θα ειχε καμια Αγια Οικουμενικη και Τοπικη Συνοδος και η Ορθοδοξη Εκκλησια θα ειχε καταντησει ταμειο αιρεσεων σχισματων και παρασυναγωγων. Μη γενοιτο κ.βλαχο απαγε της βλασφημιας.Η συνυπαρξη εχει οικουμενιστικη λογικη.Για να φυγουν οι αιρετικο-σχισματικοι οικουμενιστες απο την Εκκλησια πρεπει να αποτειχιστητε απο αυτους κ.βλαχο αλλιως ειστε ενωμενοι σε ενα σωμα ιδιο.Εαν αποτειχιστητε απο τους πρωτοστατες του οικουμενισμου εξακολουθητε ομως να εχετε κοινωνια με οσους τους μνημονευουν τοτε δεν εχετε κοινωνια αμεσα αλλα εχετε συγκοινωνια εμεσα δηλ.κοροιδευετε τον εαυτο σας.Αλλο πραγμα ειναι να εισαι σκετο Ορθοδοξος αλλο ειναι να εισαι σκετο οικουμενιστης και αλλο πραγμα ειναι να εισαι μισος ορθοδοξος και μισος οικουμενιστης.Η πορνη που πορνευει ειναι πορνη.Ο παρθενος που παρθενευει ειναι παρθενος.Ο παρθενος οταν θα πορνεψει με την πορνη τι θα ειναι? δεν θα γινει και αυτος πορνος κ.βλαχο? Το ιδιο ειναι και στα θεματα πιστεως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δηλαδη ο Ναυπάκτου είναι αιρετικος, ο Εδεσσης είναι ακοινώνιτος και ο Κυθηρων ειναι Οίκουμενιστης, γιατι εχουν εκκλησιαστική κοινωνια με τον αιρετικό Βαρθολομαιο,τον ακοινωνιτο Ιγνατιο και τον Οικουμενιστη Δωροθεο! Δηλαδη ο Α.Καντιωτης κοροϊδευε τον εαυτο του οταν διέκοψε το μνημόσυνο του Βαρθολομαίου(και ειχε κοινωνια με τους Επισκοπους της τοπικής εκκλησίας του)!!Ο 15ος (Α)Κανονας λεει:Οποιος διακόψει το μνημόσυνο του Επισκοπου του να καθαιρειτε,ο δε 15ος (Β) λεει οτι έχουν δικαιωμα να κόψουν το μνημόσυνο του αιρετικου Επισκοπου.Αν δεν θελουν να κόψουν το μνημόσυνο δεν εχουν ποινές.Γιατι;Αν δεν κόψουν το μνημόσυνο είναι αιρετικοι;;Ο κ. Ζουριδης με αυτα που λεει δειχνει οτι εχει αγνοια για τον 15ο Ι.Κανονα. Ο κ. Γιαννόπουλος μπορει να μας πει γιατι δεν εχει ποινές το β' μέρος του Κανονα!;

      Διαγραφή
  6. Κυριε Βλάχο
    Κατα την γνώμη μου κ Βλάχο θέλετε να ακούσετε :" Οτι επειδή δεν έχει ποινές είναι προαιρετικό " . Και επειδή δεν σας καλύπτει η απάντηση λέτε άγνοια έχει .
    Επίσης έχετε την άποψη nulla poena sine lege, (= καμία ποινή άνευ νόμου) επηρεασμένος απο το κοσμικό δίκαιο . Και κανένα αδίκημα ανευ νόμου που να το ορίζει .
    Συγνώμη αν κάνω λάθος και αν σας αποδίδω λογισμούς που δεν έχετε αλλά αυτή την υποψία έχω . Οτί έτσι σκέφτεστε . Και είναι λάθος .
    Ο νόμος του Θεού είναι σαν τον νόμο της φύσης Δεν νομοθέτησαν οι οικουμενικές νέους νόμους ΑΠΛΑ διασαφηνίζουν ότι ισχύει για ανθρώπους σαν εσάς που τα θέλετε γραμμένα . «ο κοινωνών τω ακοινωνήτω, ακοινώνητος έστω»
    Δεν εχεις Ιησού κύριε , δεν γίνεσαι Θεός αν είσαι σε κοινωνία με το σατανα .
    Οπως χωρίζει το νερό απο το λάδι ετσι δεν ανακατεύονται Ιησούς και σατανας .
    Ο Νεύτονας νομοθέτησε τον νόμο της βαρύτητας ? Και πρίν τον νομοθετήσει δεν ϊσχυε ? Ετσι και δω . Οι σύνοδοι ξεκαθαρίζουν μια κατάσταση . Δεν προσθέτουν δεν αφαιρούν . Ακόμα και όταν αναθεματίζουν ΑΠΛΑ διαπιστώνουν και κοινοποιούν την κατάσταση του αναθεματιζόμενου για ωφέλεια και του ίδιου και των άλλων . Δεν τιμωρούν κύριε αλλά διαπιστώνουν την πτώση .

    Επίσης έχω την άποψη οτι ξεχνάτε το «Ει τις ου φιλεί τον Κύριον Ιησούν Χριστόν, ήτω ανάθεμα» (Αʼ Κορ. 16, 22) και ενώ βλέπετε τον Βαρθολομαίο και την "Ιερά σύνοδο" και του Πατριαρχείου και των καθ ημας εκκλησιών να αποστατεί και να αυτομολεί στον σατανά ζητάτε με νομικίστικα δικολαβικά τερτίπια να θολώσετε τα νερά για να αναπαύσετε την συνείδηση την δικιά σας και όσων σκέφτονται σαν εσάς .


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γεωργιος Γιαννοπουλος15 Απριλίου 2014 στις 4:58 μ.μ.

    Γιατι κ.βλαχο βαπτισατε τον ( Ι Ε') Κανονα ως "μη υποχρεωτικον" για να καλυψετε και να μηδενισετε την ενοχη ολων των φιλο-οικουμενιστων και προδοτων της Ορθοδοξιας? Κατα την λογικη σας οποιος θελει μπορει να κοψει το μνημοσυνο των οικουμενιστων αλλα και οποιος δεν θελει να κοψει το μνημοσυνο των οικουμενιστων δεν κανει κανενα κακο ουτε υποκειται σε καμια ποινη. Οτι αυτο ειναι ενα αφελες κακοδοξο και βλασφημο σοφισμα αποδεικνυεται ευκολοτατα απο τα Πρακτικα των Ιερων Συνοδων την πραξη δηλαδη τηςΕκκλησιας που στις σελιδες τους βλεπουμε καθαρα οτι οσοι Επισκοποι και Κληρικοι σε περιοδο αιρεσεως συνεχισαν να κοινωνουν με την αιρεση παρα τις αντιδρασεις αλλων συναδελφων τους που αγωνιζονταν κατα της αιρεσεως κατα την ωρα που δικαζονταν απο την Ορθοδοξη Συνοδο θρηνουσαν για την πραξη τους αυτη και θεωρουσαν τους εαυτους τους ως τον ληστη και την πορνη και παρακαλουσαν τους Συνοδικους Πατερες να τους κρινουν επιεικως.(Σπ.Μηλια ,Τομ.Β',σ.729-742).Πως ειναι δυνατον μια τοσο σοβαρη πραξη οπως ειναι η κοινωνια με την αιρεση να αφηνεται στην κριση του καθενος αφου εκτος οτι εξαρταται η σωτηρια των πιστων απο αυτη την πραξη εξαρταται και η υποσταση της ιδιας της Εκκλησιας.Για αυτο το λογο και ενας ιεραρχης κανονολογος σερβος ο Νικοδημος Μιλας σε ειδικη μελετη που εκανε για τον Ι Ε' Κανονα γραφει: οτι οι εχοντες αιρετικο προισταμενο κληρικοι οιουδηποτε βαθμου "κεκτηνται δικαιωμα αμα και ΥΠΟΧΡΕΩΣΙΝ να αποσχοινισθωσι (: να κοψουν κοινωνια) ΠΑΡΑΥΤΑ"απο τους κακοδοξους.Οι Κανονες της Ορθοδοξου Εκκλησιας μεθ`ερμηνειας.Novi Sad,σελ.290-1.Η ενοτητα της Εκκλησιας ειναι κυριως μυστικη και λειτουργικη εκφραζομενη δια του ενος Ποτηριου της Ευχαριστιας και του μνημοσυνου .Σε καιρο αιρεσεως ανεξαρτητος μιας κατ`ευθειαν η πλαγιας μνημονευσεως του αιρετικου ΑΠΑΝΤΕΣ οι επισκοποι καλουνται να πουν το ΟΧΙ στην αιρεση διαφορετικα κρινονται αναξιοι του ονοματος του επισκοπου (:επιτηρητου) και φυλακα του Ευαγγελιου επι του οποιου ωρκισθηκαν οταν εχειροτονουντο. Για αυτο το ΟΧΙ τους εταξε η Εκκλησια στη θεση που υπαρχουν και οχι για ερανους και κοινωνικες δραστηριοτητες.Καλα ειναι και πολλα απο αυτα αλλα προηγειται παντα η πιστις της Ορθοδοξου Εκκλησιας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΠΑΝΤΕΣ οι επισκοποι καλούνται να πουν το ΟΧΙ στην αιρεση ,διαφορετικα κρίνονται ανάξιοι του ονόματος του επισκοπου και φύλακα του Ευαγγελίου(γιατι ο 15ος(Β) Κανων δεν λεει να καθαιρούντο αυτοι που μνημονευουν αιρετικούς Επισκοπους;;;)!Ολοι οι Ι. Κανονες είναι υποχρεωτικοί.Το θεμα είναι εαν υπάρχει καποιος Ι. Κανονας που να λεει οτι οποιος μνημονευη Επίσκοπο αιρετικό,ειναι και αυτος αιρετικος. Αυτο ερευνάτε κ. Γεωργιε και οχι αν ειναι υποχρεωτικός!!Και μια διωρθοση άνευ σημασίας:Ο π. Αυγουστίνος κοροϊδευε τον εαυτο του οταν διέκοψε το μνημοσυνο του Αθηναγορα(και οχι του Βαρθολομαίου);;;Ναι η Οχι κ. Γεωργιε;Οι Επισκοποι:Εδεσσης, Κυθηρων, Ναυπάκτου, Γορτυνος,Πειρεως κ. λ. π, ειναι αιρετικοι(αφου μνημονευουν αιρετικο και εχουν εκκλησιαστικοί κοινωνια με αυτους που μνημονευουν Βαρθολομαιο);;;Ναι η οχι κ. Γεωργιε;Καλο ειναι να απαντάτε κ. Γεωργιε Γιαννόπουλε!

      Διαγραφή
  8. Γεωργιος Γιαννοπουλος17 Απριλίου 2014 στις 5:01 π.μ.

    Εαν γνωριζατε κ.βλαχο (εκ ποντου) τι λεει η Αγια Γραφη οι Ιεροι Κανονες και οιΠατερες της Εκκλησιας δεν θα κανατε τετοιες ερωτησεις.Ολη η παραδοση της Ορθοδοξου Εκκλησιας γραπτη και προφορικη μιλαει για ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ με τους αιρετικους.Οτι μνημονευεις αυτο εισαι, ο παπικος μνημονευει παπικο ο βουδιστης βουδιστη ο προτεσταντης προτεσταντη ο μαγος μαγο ο σατανιστης σατανιστη ο οικουμενιστης οικουμενιστη και ο Ορθοδοξος Ορθοδοξο κ. βλαχο (εκ.ποντου).Εαν διαβαζατε τους Ιερους Κανονες θα ξερατε οτι οσοι δεν αποτειχιζονται απο τους οικουμενιστες κανουν αιρεση και σχισμα στην Ορθοδοξη Εκκλησια.Σας ειπαμε οτι πολλες φορες τιμωριθηκαν επισκοποι και κληρικοι απο τους Συνοδικους Πατερες διοτι δεν ειχαν αποτειχιστει απο τους αιρετικους της εποχης τους.Αμα δεν διαβασετε τα πρακτικα των Αγιων Οικουμενικων Συνοδων για να καταλαβετε τι γινεται συνεχεια θα ρωτατε τα ιδια θα βρισκεσθε σε συγχυση και δεν θα βγαζετε ακρη. Οποιος μνημονευει αιρετικους οδευει για τους τυμπανιαιους της λαυρας εαν εχει γνωση των πραγματων.Εαν δεν αποτειχιστουν οι Ορθοδοξοι απο τους οικουμενιστες για να συγκροτησουν Συνοδο τοτε θα καταδικαστουν μαζι τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άρα ο π. Αυγουστίνος κοροϊδευε τον εαυτο του, ηταν αιρετικός και θα καταδικαστεί μαζί με τους Οικουμενιστες! Αυτα λεει και ο κ.Ζουριδης. Ας απαντησει λοιπον και στους δυο ο Νικολας Πανταζης(η φιλος Νικος),εκτός και αν τον προλάβει o κ. Τσολογιαννης που ονομάζει τον π. Αυγουστίνο ΝΕΟΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ(αν και Νεοχρυσοστομος δεν θα υπάρξει,πλην του Ηλία και του Ενωχ)!!Πάντως η έρευνα συνεχίζετε για το θεμα του 15ου (Β)Ι. Κανονα.Ο π. Ευθύμιος εχει απαντησει στο γιατι ο 15(Β)Κανων δεν εχει ποινές. Είναι μια απαντηση σεβαστή,οχι όμως πλήρης.Δεν ξέρω που θα κάνετε Πάσχα κ. Γεωργιε και κ. Σωτηρη.Καλη Ανασταση σε ολους!!!

      Διαγραφή
  9. Γεωργιος Γιαννοπουλος17 Απριλίου 2014 στις 10:34 μ.μ.

    Ξερετε κ.βλαχο γιατι οι κανονες της αποτειχισεως για αυτους που δεν αποτειχιζονται απο την κοινωνια της αιρεσεως του επισκοπου τους δεν εχουν ποινες? Γιατι εαν υποθεσουμε οτι ειχε ποινες και ελεγε:οσοι δεν αποτειχιζονται απο την κοινωνια του αιρετικου επισκοπου να καθαιρουνται σας ρωταω ποιος θα τους καθαιρουσε? Δεστε το παραδειγμα σημερα: πολλοι μνημονευουν τους οικουμενιστες και δεν κοβουν κοινωνια μαζι τους. Ποιος θα τους καθαιρεση ο πατριαρχης και η συνοδος του φαναριου η ο αρχιεπισκοπος της Εκκλησιας της Ελλαδος και η συνοδος του? Δηλ. Τι να πουν οι οικουμενιστες συνοδικα σε οσους τους μνημονευουν και εχουν κοινωνια μαζι τους, οτι σας καθαιρουμε γιατι μας μνημονευετε και εχετε κοινωνια μαζι μας? Γινεται αυτο η ειναι τρελα σχιζοφρενικη? Αφου οι οικουμενιστες διωκουν μονο τους αποτειχισμενους απο την κοινωνια τους. Με τους αλλους χαιρονται αφου τους στηριζουν. Για αυτο δεν εχουν ποινες οι κανονες της αποτειχισεως Οι κανονες σου δινουν το υποχρεωτικο δικαιωμα να κοψεις κοινωνια με τους αιρετικους επισκοπους ΠΡΟ και ΜΕΧΡΙ ΣΥΝΟΔΙΚΗΣ ΚΑΤΑΔΙΚΗΣ. Στο συνοδικο δικαστηριο η ηγεσια των αποτειχισμενων Πατερων θα εξετασει θα κρινει θα καθαιρεσει θα αφορισει θα αναθεματισει θα καταδικασει, εκεινοι θα ριξουν τις ποινες.Τα Πρακτικα των Αγιων Συνοδων τα λενε,δεστα τι γραφουν. Συνοπτικα τα κλειδια ειναι: Υποχρεωτικοι οι Ιεροι Κανονες και οχι δυνητικοι (15' της Α'Β' Συνοδου,31' των Αγιων Αποστολων,11'της εν Καρθαγενη Τοπικης).Μνημοσυνο ειναι το ιδιο με την εκκλησιαστικη κοινωνια συγκοινωνια επικοινωνια. Για τις ποινες:Οταν η Συνοδος ειναι Ορθοδοξη εχει παρα πολλους Κανονες για να ξηλωσουν τους αιρετικους αμα βρισκονται στα χαμηλα στρωματα δηλ.κληρικους μοναχους λαικους.Οταν ομως επισκοποι η συνοδοι ειναι αιρετικοι οι συνεπισκοποι κληρικοι μοναχοι και λαικοι προκαλουν συγκαλουν και συγκροτουν συνοδους αφου προηγουμενως εχουν αποτειχιστει,και μετα στο συνοδικο δικαστηριο κανονιζουν τους αιρετικους τι ποινη θα ριξουν.Αλλες ποινες εχουν οι πρωτοστατες της αιρεσεως και αλλες ποινες εχουν οι δειλοι οι οποιοι συγκοινωνουν απο φοβο με τους πρωτοστατες της αιρεσεως. Δες την Β' επιστολη του Μεγαλου Αθανασιου προς ρουφινιανον. Ευχομαι ευλογημενο Πασχα και σωτηρια Ανασταση σε ολους σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου