Τοῦ Αἰδεσιμολογιωτάτου
Πρωτοπρεσβυτέρου π. Ἰωάννου
Κ. Διώτη, Θεολόγου- Δημοσιογράφου- Συγγραφέως- Ἐκδότου
(ὅπως ἐτίμησεν αὐτὸν
ἡ Ἀκαδημία Ἀθηνῶν)
Μεταξὺ τῶν ψηφοφόρων τοῦ ΣΥΡΙΖΑ ὑπάρχουν καὶ σοβαροὶ ἄνθρωποι. Προκαλεῖται μεγάλη ἀπορία. Πῶς εἶναι δυνατὸν οἱ ἄνθρωποι αὐτοὶ νὰ προτιμοῦν αὐτὸ τὸ κόμμα, τὸ ὁποῖον ἀπέκτησε Πρόεδρον (ὄχι μὲ φυσιολογικὸν τρόπον) ἕνα ἀρσενοκοίτην, ἕνα ὁμοφυλόφιλον, ἕνα σοδομίτην, ἕνα κίναιδον, ἕνα ψευδοάνδρα, ὁ ὁπoῖος ἔχει τὴν θρασύτητα καὶ τὴν προκλητικὴν ἀναίδειαν νὰ ἐμφανίζηται μὲ ἄλλον ψευδοάνδρα ὡς… «σύζυγόν» του;
Ἐγράφη ὅτι τὰ ἐγγραφέντα ἐκτάκτως (καὶ ἀντιθεσμικῶς;) νέα μέλη τοῦ κόμματος διὰ τὴν ἐκλογὴν τοῦ τοιούτου Προέδρου εἶναι ἀπὸ τὸν χῶρον τῶν ὁμοφυλοφίλων, ἀφοῦ ὁ ἀμερικανόπεμπτος οὗτος Πρόεδρος ἐξ ἀρχῆς ἐδήλωσεν ὑπερηφάνως ὅτι εἶναι ὁμοφυλόφιλος καὶ ἔσπευσαν οἱ ὅμοιοί του νὰ συμβάλλουν εἰς τὴν ἐκλογήν του. Ἐγράφη δὲ ἀκόμη ὅτι τὸ ἀμερικανοκίνητον αὐτὸ πρόσωπον ἐστάλη εἰς τὴν Ἑλλάδα, ὄχι τόσον νὰ ἡγηθῆ πολιτικοῦ κόμματος (τὸ ἄσχετον αὐτὸ πρόσωπον μὲ τὴν πολιτικήν), ἀλλὰ μὲ τὸν κύριον σκοπὸν νὰ γίνη εὐρεῖα προπαγάνδα ὑπὲρ τῆς ὁμοφυλοφιλίας.
Οὐδὲν πολιτικὸν κόμμα ἔχει ὡς Πρόεδρόν του ἕνα τοιοῦτον ἀσελγοῦντα σαρκικῶς παρὰ φύσιν, ἕνα διεφθαρμένον.
Μὲ τὰ ὡς ἄνω δεδομένα, ἀντικειμενικῶς, ὁ ΣΥΡΙΖΑ εἶναι δυνατὸν νὰ χαρακτηρισθῆ ὡς κόμμα διεφθαρμένων.
Τὸ τοιοῦτον κόμμα ἀντιτίθεται πρὸς τὴν φυσιολογίαν καὶ
τὴν βιολογικὴν ὀντότητα
τοῦ ἀνθρώπου, πρὸς
τὴν ἱερότητα τοῦ
Μυστηρίου τοῦ Γάμου, πρὸς τὸν ἱερὸν θεσμὸν τῆς
οἰκογενείας, πρὸς τὴν Ἁγίαν
Γραφὴν καὶ ἐν
γένει πρὸς τὴν Ὀρθόδοξον
Χριστιανικὴν Διδασκαλίαν,
πρὸς τὴν ἀρχαίαν
ἑλληνικὴν φιλοσοφίαν, κατὰ τὴν
ὁποίαν οἱ κίναιδοι (ὁμοφυλόφιλοι) δὲν εἶχον πολιτικὰ
δικαιώματα, πρὸς τὴν σαρωτικὴν πλειοψηφίαν τοῦ
λαοῦ, ὁ ὁποῖος ἀνέκαθεν θεωρεῖ
τοὺς ὁμοφυλοφίλους ὡς διεφθαρμένους.
Ο ΣΥΡΙΖΑ λοιπὸν
μὲ τὸν τοιοῦτον
Πρόεδρόν του θεωρεῖται καὶ ὡς
ἓν κίνημα διαδόσεως εὐρύτερον τῆς ὁμοφυλοφιλίας
καὶ ἐπιδιώκει νὰ
διεισδύση περισσότερον εἰς
τὴν κοινωνίαν τῆς Χώρας μας, διὰ νὰ
καταστῆ ἡ Χώρα αὐτὴ
τῶν Ἁγίων καὶ
τῶν Ἡρῴων
Ἑλλὰς Ἑλλήνων
διεφθαρμένων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου