Το παράδοξο των εορτασμών στην Κέρκυρα παρουσία παπικών
“Γιατί με ενοχλείς; Είναι απαράδεκτον το «αλτάριον» της ιδικής σου πίστεως εις τον Ναόν μου”
Μεγαλοπρεπής λιτανεία στις 5/11/2023 στην Κέρκυρα… παρουσία παπικών
Οι λατρευτικές εκδηλώσεις για την ανάμνηση της διάσωσης της νήσου από την πανώλη το 1673, κατόπιν υπερφυούς θαύματος του Αγίου και Θαυματουργού Σπυρίδωνος, έχουν καθιερωθεί να γιορτάζονται την πρώτη Κυριακή του Νοεμβρίου (Πρωτοκύριακο).
Από τις φωτογραφίες που δημοσιεύει η Ιερά Μητρόπολη Κερκύρας, Παξών και Δ;ιαποντίων Νήσων, είναι αδιαμφισβήτητη η παρουσία παπικού κατά ;;;;;;;;;;τη διάρκεια του Αρχιερατικού Συλλείτουργου.
Το θαύμα του Αγ. Σπυρίδωνα… κατά των παπικών
Φαίνεται πως ο οικείος Μητροπολίτης, κλήρος και λαός στην Κέρκυρα κλείνουν τα μάτια στο μεγάλο και υπερφυές θαύμα του Αγίου Σπυρίδωνος του θαυματουργού, πού περιγράφει ο Άγιος Αθανάσιος ο Πάριος στο έργο του «Οὐρανοῦ κρίσις»: 12 Νοεμβρίου 1716 – Ο ‘Αγιος Σπυρίδων αποτρέπει τους Παπικούς απ’το να χτίσουν αλτάριο στον ναό του!
“Το 1716 οι Τούρκοι πολιορκήσανε στενά την Κέρκυρα. Πενήντα χιλ. στρατός και αρκετά καράβια κυκλώσανε το νησί και το απειλούσανε από στεριά και θάλασσα. Τα βαρβαρικά στρατεύματα είχαν συγκεντρωθεί στο ακρότειχος της πόλεως. Ο Πιζιάνης, πού ήταν αρχηγός κατά την πολιορκία εκείνη των δυνάμεων της Ενετικής Δημοκρατίας, περίμενε την μεγάλη επίθεση των έχθρων.
Τα ξημερώματα όμως της ημέρας εκείνης ήταν 11 Αυγούστου του 1976, παρουσιάζεται στα βαρβαρικά στίφη ο Άγιος Σπυρίδων. Στο δεξί χέρι κρατούσε αστραφτερό ξίφος.
Με θυμό τους έδιωξε και τους τρομοκράτησε. Τα χάσανε οι Αγαρηνοί από την επιβλητική εκείνη παρουσία και ορμή του Αγίου. Αφήσανε όπλα και ζώα και φύγανε πανικόβλητοι. Σε λίγο μάθανε όλοι ότι είχε συμβεί το μεγάλο θαύμα.
Πήγανε ακολούθως στο στρατόπεδο των Αγαρηνών και είδανε ότι εκείνοι από βιασύνη της φυγής των, τα είχανε εγκαταλείψει όλα. Βρήκανε 120 κανόνια, άφθονα ζώα, αρκετό οπλισμό και πολλά πυρομαχικά και τρόφιμα.
Μετά το ζωντανό, εκπληκτικό και ολοφάνερο αυτό θαύμα της νήσου από τους βαρβάρους, ο Ανδρέας Πιζάνης, πού ήτανε Ενετός, και εξουσίαζε την Κέρκυρα, θέλησε, σαν παπικός πού ήτανε να κτίση μέσα στο Ναό του Αγίου Σπυρίδωνος στην Κέρκυρα και παπικό «αλτάριον», δηλ. Αγίαν Τράπεζαν. Σ’ αυτό τον παρακινούσε συνεχώς και ο παπικός Επίσκοπος της νήσου..
Φανερώθηκε όμως στον Πιζάνη καθ’ ύπνον ο Άγιος Σπυρίδων και του είπε
– Γιατί με ενοχλείς; Είναι απαράδεκτον το «αλτάριον» της ιδικής σου πίστεως εις τον Ναόν μου.
Αυτό το είπε ο διοικητής στον παπικό Επίσκοπο. Εκείνος όμως του απάντησε ότι ήτανε φαντασία του διαβόλου, για να τον εμπόδιση από το καλόν έργον… Ο Πιζάνης πήρε από αυτό θάρρος. Διέταξε αμέσως να ετοιμάσουνε τα υλικά, τα μάρμαρα, το ασβέστι κ.λ.π. για να κτίσουν το «αλτάρι». Τα σωριάσανε έξω από το Ναό του Αγίου Σπυρίδωνος.
Όταν είδανε αυτό οι ιερείς του Ναού και οι Έλληνες προύχονες της νήσου, στενοχωρήθηκαν. Παρουσιασθήκανε στον διοικητή Πιζάνη και τον παρακαλέσανε να το σταματήσει και να μη το κάνη αυτό το έργο. Εκείνος όμως τους είπε ότι είναι διοικητής και είναι δικαίωμά του να το κάμει.
Τότε οι Ορθόδοξοι γυρίσανε και παρακαλέσανε θερμά τον Άγιο, να σταματήσει το ανοσιούργημα. Την ίδια εκείνη νύχτα παρουσιάζεται στο διοικητή πάλιν ο Άγιος σαν καλόγερος και του λέγει:
–Σου είπα να μη με ενοχλής. Αν τολμήσης να κάνης αυτό, πού αποφάσισες, θα μετανοιώσης πικρά, αλλά θα είναι αργά.
Το πρωί τα ανεκοίνωσε αυτά ο διοικητής στον παπικό Επίσκοπο. Εκείνος τον επέπληξε ως άτολμο και ολιγόπιστον. Τότε ο διοικητής ξαναπήρε θάρρος και διέταξε ν’ αρχίση το κτίσιμο του «αλταρίου» μέσα στο Ναό του Αγίου. Οι Παπικοί πανηγυρίζανε από την χαρά τους και οι Ορθόδοξοι ελυπούντο κατάκαρδα. Είχανε πένθος και λύπη άφατη και παρακαλούσανε τον Άγιο να τούς φυλάξει από την παπική βεβήλωση…
Ο Άγιος τούς άκουσε και επενέβη αποφασιστικά και κεραυνοβόλα. Την νύχτα εκείνη ξέσπασε φοβερή θύελλα με κεραυνούς. Η θύελλα και οι κεραυνοί έπληξαν κυρίως το φρούριο «Καστέλι». Εκεί ήτανε και το διοικητήριο του Πιζάνη και οι πυριτιδαποθήκες. Αυτά έγιναν παρανάλωμα του πυρός. Από την έκρηξη σκοτωθήκανε 900 άνθρωποι, στρατιώτες και πολίτες, όλοι παπικοί, διότι απαγορεύανε να κατοικούν και να διανυκτερεύουν Ορθόδοξοι μέσα στο Κάστρο.
Ο Πιζάνης βρέθηκε νεκρός, με σφηνωμένο το λαιμό του μεταξύ δύο δοκών. Το πτώμα του παπικού Επισκόπου βρέθηκε εκτιναγμένο σε αρκετή απόσταση, έξω από το φρούριο, εκεί που χύνονταν τα απόβλητα της πόλης.
Το δε καταπληκτικότερο είναι, ότι την ίδια νύχτα και την ίδια ώρα, άλλος κεραυνός έπεσε στη Βενετία, στο μέγαρο του Πιζάνη και κατέκαψε τον ζωγραφικό πίνακα με την προσωπογραφία του Πιζάνη, χωρίς να βλάψει κανένα άλλο πράγμα.,ενώ και στον ναό του Αγίου έπεσε κάτω το καντήλι που είχε δωρήσει ο Μπιζάνης εις ανάμνησην του θαύματος της απομάκρυνσης των Τούρκων από το νησί(το σημάδι από την πτώση φαίνεται και σήμερα)
Ο φρουρός της πυριτιδαποθήκης, προ της καταστροφής, είδε τον Άγιο να τον πλησιάζει με αναμμένη δάδα, και να τον μεταφέρει, χωρίς γρατσουνιά, κοντά στην Εκκλησία του Εσταυρωμένου”.
Ο Πανάγαθος Κύριος ημών Ιησούς Χριστός, με τα θαύματα των Αγίων Του, διέσωσε την Κέρκυρα και τα Ιόνια νησιά από τον εκλατινισμό και τον εξουνιτισμό. Έβαλε τη σφραγίδα του με τρόπο φρικώδη και στην αποδοκιμασία Του για τήν ἀποκοπείσα από το σώμα της Ἐκκλησίας Παπική κοινότητα.
Συνεπώς το θαύμα του Αγίου Σπυρίδωνος αποτελεί και μια διαχρονική φωνή βοώσα, για όλους τους παρατρεχάμενους της παγκοσμιοποίησης και του οικουμενισμού, οι οποίοι προπαγανδίζουν την άνευ όρων ένωση των παπικών με την Ορθόδοξη Εκκλησία.
Σαφώς ο Μητροπολίτης Κερκύρας δεν έχει δείξει δείγματα γραφής που να τον καθιστούν πρωτοπαλίκαρο του οικουμενισμού, αλλά με τις παραχωρήσεις αυτές προξενεί σύγχυση στον λαό του Θεού.
Σύγχυση που γίνεται μεγαλύτερη, όταν ο Θεοφ. Βρεσθένης Θεόκλητος, κηρύττοντας τον Θείο λόγο είπε μεταξύ άλλων: “Μπορεί να παρατηρούμε τα τελευταία χρόνια η παράδοση της ευγνωμοσύνης προς τον Θεό, την Παναγία, τους Αγίους γενικά να χαλαρώνει, λόγω των νέων ηθών που τείνουν να επικρατήσουν. Δεν εξέλειπε βεβαίως η ελπίδα. Η πλειονότητα ωστόσο είναι απέναντι από την Εκκλησία. Δεν έρχονται όμως να πούνε ξεκάθαρα ότι δεν αποδέχονται τους χριστιανούς, αλλά έρχονται με διάφορους τρόπους να μας δείξουν έναν άλλο τρόπο ζωής, ξένον προς την ιστορία μας. Όμως εμείς θα επιμείνουμε ορθόδοξα και ελληνικά. Έχουμε πίστη και παράδοση. Δεν θα προδώσουμε. Δεν θα ανταλλάξουμε την πίστη των πατέρων μας. Θα αρνηθούμε να ισοπεδώσουμε τα πάντα. Και όλα αυτά σε μια εποχή στην οποία ο εγωισμός δημιουργεί πολέμους. Γι’ αυτό ας παρακαλούμε τον Άγιο Σπυρίδωνα να δίνει φώτιση, για να μπορέσουμε να ζήσουμε σε έναν κόσμο, όπως τον θέλει ο Θεός”.
Και φανέρωσε το μεγάλο χάσμα μεταξύ έργων και λόγων των Ιεραρχών στην εποχή μας. Γιατί αν δεν θέλουμε να μένουμε στα λόγια, ο δρόμος της Αγιοπατερικής, Ιεροκανονικής και Ευλογημένης Αποτείχισης… είναι μονόδρομος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου