Ομολογια: αποκαλυπτουμε οτι πισω απο αυτο το κεντρο βρισκεται ο πρωην ευπειθεστατος υπαλληλος της ΚΥΠ συνταξιουχος θεολογος Αθανασιος Αγγελοπουλος.
-------------------------------------
Η κερκόπορτα για την άλωση της Ορθοδοξίας ανοίγει από τους ακαδημαϊκούς…
του Ε. Κοσμιδη
Η είδηση
«Μὲ μεγάλη συμμετοχὴ ἀπὸ ὅλες τὶς χριστιανικὲς παραδόσεις τῆς εὐρύτερης περιφέρειας τῆς Θεσσαλονίκης, ἰδιαίτερα τῆς Ὀρθόδοξης, κάτι ποὺ προοιωνίζει τὴν ἐπιτυχία καὶ τῆς ἑπόμενης οἰκουμενικῆς προσευχῆς γιὰ τὴν ἑνότητα τῆς Μιᾶς Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ, ποὺ γιὰ πρώτη φορὰ θὰ φιλοξενηθεῖ ἀπὸ Ὀρθοδόξους στὴν Ἱερὰ Πατριαρχικὴ Μονὴ Βλατάδων, μὲ τὴν εὐγενῆ προσφορὰ τοῦ ἡγουμένου της, Θεοφιλεστάτου Ἐπισκόπου Ἀμορίου κ. Νικηφόρου (Ψυχλούδη).
Η Ἑβδομάδα Συμπροσευχῆς γιὰ τὴ Χριστιανικὴ Ἑνότητα λαμβάνει χώρα σὲ ὅλο τὸν κόσμο μεταξὺ 18-25 Ἰανουαρίου
Ο επίτιμος πρόεδρος του Κέντρου Οικουμενικών, Ιεραποστολικών και Περιβαλλοντικών Μελετών «Μητροπολίτης Παντελεήμων Παπαγεωργίου» (CEMES), ομότιμος καθηγητής κ. Π.Βασιλειάδης, αποκάλυψε τρία γεγονότα που σοκάρουν:
- Προετοιμάζεται κοινή Σύνοδος με παπικοὺς.
- Έχει δρομολογηθεί η ιερωσύνη των γυναικών.
- Έχει ξεκινήσει η συζήτηση για τη δημιουργία ενός νέου εορτολογίου – ημερολογίου.
Η ταυτότητα του Κέντρου
Tο Κέντρο Οικουμενικών, Ιεραποστολικών και Περιβαλλοντικών Μελετών «Μητροπολίτης Παντελεήμων Παπαγεωργίου» (CEMES) ιδρύθηκε τον Απρίλιο του 2011. Αποτελεί Εταιρεία Αστικής Ευθύνης και έχει ως στόχο την προώθηση, με την ανωτάτου επιπέδου διδασκαλία, και τη θεολογική τεκμηρίωση με την αντικειμενική επιστημονική έρευνα, κάθε μορφής οικουμενικού και διαθρησκειακού διαλόγου της κατά Ανατολάς Ορθοδόξου Εκκλησίας, όπως επίσης και του αυθεντικού Ορθοδόξου Ιεραποστολικού ιδεώδους, την ενίσχυση των Ιεραποστολών της Εκκλησίας, την αλληλογνωριμία και ειρηνική συνύπαρξη των λαών της ευρύτερης περιοχής των Βαλκανίων, της Ευρώπης αλλά και της υφηλίου, και την προώθηση και καλλιέργεια, με την έρευνα και διδασκαλία, περιβαλλοντικής συνείδησης για τη διατήρηση της ακεραιότητας της κτιστής δημιουργίας κατά την εκκλησιαστική ορολογία”.
Ποιος ο ρόλος του Κέντρου σήμερα;
“Τὸ CEMES καθ’ ὅλο τὸ περασμένο λειτουργικὸ ἔτος ἀφιέρωσε τὶς δραστηριότητές του στὴ Ἑνότητα τῆς Μιᾶς Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ, μὲ συμμετοχὴ ὅλων τῶν χριστιανικῶν ὁμολογιῶν, τόσο τῆς Δύσεως (Καθολικῶν καὶ Εὐαγγελικῶν), ὅσο καὶ τῆς Ἀνατολῆς (Ὀρθοδόξων, Ἑλληνοκαθολικῶν, καὶ Προχαλκη- δονίων), τὶς εἰσηγήσεις τῶν ὁποίων σὲ εἰδικὴ ἔκδοση ἐπέδωσε στὸν Πάπα Φραγκίσκο καὶ τὸν Οἰκουμενικὸ Πατριάρχη Βαρθολομαῖο, μὲ τὴν συγκινητικὴ προτροπὴ ἀμφοτέρων να συνεχίσουμε τὸ θεάρεστο αὐτὸ ἔργο”.
Συμπέρασμα
Οι ακαδημαϊκοί δάσκαλοι της Ορθόδοξης(;) θεολογίας, για λίγο ακόμα, είναι η δική μας εκτίμηση, θα χρησιμοποιούν όρους όπως Οικουμενική Κίνηση, Οικουμενικό Κέντρο κ.ά. αντί του όρου Οικουμενισμός, που τους εκφράζει καλύτερα.
Ήδη ο πιστός λαός βρίσκεται σε σύγχυση από τη ρητορική τους:
Το Σχίσμα, “κακώς” λέγεται σχίσμα, θα έπρεπε να λέγεται διακοπή ευχαριστιακής κοινωνίας. Οι αιρετικοί κακώς λέγονται αιρετικοί, θα έπρεπε να λέγονται Χριστιανοί διαφορετικών παραδόσεων κ.ά.
Γίνεται προσπάθεια τα δόγματα να θυσιαστούν στο βωμό της ανοχής στη διαφορετικότητα και της κουλτούρας του αντιρατσισμού.
Δίδεται έμφαση σε κοινά ανθρωπιστικά ιδεώδη που μας ενώνουν και σμικρύνεται μέχρι αφανισμού η Ορθοδοξία των Ιερών Κανόνων, των Οικουμενικών Συνόδων και της Αγιοπατερικής ερμηνείας της Αγίας Γραφής.
Ο Κύριος ημών Ιησούς Χριστός στέκεται εμπόδιο στα σχέδιά τους και η θεολογική ακαδημαϊκή ελίτ του τόπου αγωνίζεται να ξεπεράσει τον Χριστό – εμπόδιο, πάση θυσία…
Καλή Μετάνοια!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου