Κυριακή 28 Ιουλίου 2019

Αφιερωνεται στο γνωστο Φαναριωτικο ηθος - ιστολογιο της Ιδιωτικης οδου των ....γνωστων Φαναριωτικων αποψεων και των ....γνωστων Φαναριωτικων κατευθυνσεων. ------------------------------- ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΑΡΚΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΡΟΦΕΣ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΓΑΜΟΥ, Αγιου Παϊσιου του Αγιορειτου

Αφιερωνεται στο γνωστο Φαναριωτικο ηθος - ιστολογιο της Ιδιωτικης οδου των ....γνωστων Φαναριωτικων αποψεων και των ....γνωστων Φαναριωτικων κατευθυνσεων.

-------------------------------
ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΑΡΚΙΚΕΣ 

ΔΙΑΣΤΡΟΦΕΣ 

ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΓΑΜΟΥ,

Αγιου Παϊσιου του 

Αγιορειτου


 Διήγησις του π. Σάββα Αγιορείτη περί του Αγίου Παισίου: «Μου διηγήθηκε κάποια κυρία από την Θεσσαλονίκη, ότι κάποτε ο Όσιος Παΐσιος έδωσε δυναμικό τέλος σ’ ένα φορτικό και άκρως εφάμαρτο συζυγικό της βάσανο. Είχαν διαφορετικό Πνευματικό εκείνη και ο σύζυγός της. Ο δικός της Πνευματικός ήταν πατερικός και ευσυνείδητος και υπεδείκνυε τις θεοχάρακτες γραμμές και προϋποθέσεις του τίμιου γάμου.

Ο Πνευματικός του συζύγου της ήταν νεωτεριστής και μεταπατερικός και έλεγε στο σύζυγό της το γνωστό και βλάσφημο και αμοραλιστικό λόγιο ότι "ο Θεός αφήνει ελεύθερες τις κρεβατοκάμαρες και δεν ασχολείται με το τι κάνουν οι σύζυγοι κατά την σχέση, αλλά με την καρδιά…". Ο σύζυγος απαιτούσε να μεταβληθεί η σύζυγός του σε χοιρώδη και λασπώδη κρεάτινη μάζα και διαρκώς την πίεζε να ενδώσει, με ευλογία του Πνευματικού του, στην παρά φύσιν θεομίσητη και βδελυρή αμαρτία!!! Εκείνη ακολουθούσε την υπόδειξη της φωνής του Θεού μέσω του καλού της Πνευματικού και ουδέποτε διανοήθηκε να προβεί σε ένα τέτοιο παθογενές ανοσιούργημα..
Κάποτε απελπισμένη κατέφυγε στην Ιερά Μονή Αγίου Ιωάννου του Θεολόγου Σουρωτής και συνάντησε τον εκεί παρεπιδημούντα Γέροντα της αδελφότητος Όσιο και Θεοφόρο πατέρα Παΐσιο τον Αγιορείτη. Του εκμυστηρεύθηκε το πρόβλημά της και ζήτησε την βοήθειά του. Ο Όσιος, κατά μαρτυρία της γυναίκας, έγινε κατά το κοινώς λεγόμενο «ηφαίστειο» από ιερά αγανάκτηση. Υπέδειξε στη γυναίκα να μην ενδώσει ούτε και με απειλή θανάτου Ονόμασε τις πράξεις αυτές μάστιγα της εποχής και παθογένεια για τα διαζύγια, την ψυχική διάσπαση των συζύγων, και ιδίως για την διαστροφή και κατρακύλα των σημερινών παιδιών, που εισροφούν δαιμονική ενέργεια από τα κυριαρχικά δικαιώματα που έχει ο διάβολος επί του γενετικού υλικού από το οποίο προέρχονται και από τις χαίνουσες πνευματικές πληγές, που υπάρχουν αθεράπευτες στις ψυχές των γονέων τους..
Εκείνο που έκανε ιδιαίτερη εντύπωση στην κυρία εκείνη, ήταν η επιμονή του Οσίου Παϊσίου να καταγγείλει τον «Πνευματικό» του συζύγου της στον Επίσκοπο του για να τον καθαιρέσει. Της είπε επί λέξει: «Να πας να το πείς στο Δεσπότη για να τον ξυρίσει!!!στις σιχαμερότερες και θανασιμότερες αμαρτίες που έχει να παρουσιάσει ο εκπεσών άνθρωπος.
Εξήγησε ότι μέσω αυτών των αμαρτιών επεισέρχεται ο διάβολος στο γάμο και φυγαδεύεται ο Παράκλητος.
Γίνονται οι άνθρωποι υποκτηνώδη όντα, που έπρεπε να εντρέπονται τα φυσιολογικά κτήνη και να διδάσκονται απ’ αυτά. 
Εξήγησε ακόμη ότι είναι αναίρεση του σκοπού του γάμου που διασώζει το κατά φύσιν και αναγάγει στο υπερ φύσιν, και ότι οι βδελυρές και πυρίκαυστες ουρανόθεν στα Σόδομα αυτές πράξεις είναι οι προσφιλέστερες στον διάβολο, γιατί οδηγούν τον κατ’ εικόνα και ομοίωσιν Θεού πλασθέντα άνθρωπο στην κατακόρυφη πτωτική κατεύθυνση του διεστραμμένου δαίμονα και όχι στην υπερυψωθείσα θριαμβευτική θέση, που υπέδειξε η τεθεωμένη ανθρώπινη φύση που προσέλαβε ο Χριστός, ήτοι στα δεξιά του Πατρός… 
Διαπιστώνουμε την ξεκάθαρη, σύμφωνη με όλους τους Αγίους Πατέρες, θέση του Αγίου Παϊσίου, ενάντια στις όποιες σαρκικές διαστροφές είτε εκτός, είτε εντός του γάμου. Αυτές καθιστούν το γάμο έναν «νομιμοφανή» σοδομισμό με καταστροφικές συνέπειες τόσο στους συζύγους, που αν δεν μετανοήσουν κολάζονται, όσο και στα τέκνα τους. Διαπιστώνουμε επίσης την αγιοπατερική στάση του απέναντι εκείνων των «Πνευματικών», των χωρίς Άγιο Πνεύμα, που συμβουλεύουν ολέθρια τα πνευματικά τους τέκνα «χαιδεύοντας» τα πάθη τους. Όπως μας διδάσκει η Αγιοπατερική Γραμματεία ο Πνευματικός έχει εξουσία να συγχωρεί εκείνα που συγχωρούνται σύμφωνα με τον νόμο του Θεού και όχι τα πάντα. Η εθελοτυφλία και η άνομη κακή συγχώρηση αυτών που αμαρτάνουν αμετανόητα κολάζει τόσο τον εξομολογούμενο  όσο και τον Πνευματικό του.

 Ο Κύριος να μας δίνει σύνεση και να μας ευλογεί όλους δι’ ευχών του Αγίου Του, Οσίου Παϊσίου του Αγιορείτου».

11 σχόλια:

  1. Οι λόγοι του φωτισμένου ΑΓΙΟΥ ΠΑΪΣΙΟΥ τσούζουν !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οι αποκρίσεις των Αγίων είναι φώς στο κοσμικό χάος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Επομένως έχει δίκιο ο Μητροπολίτης Μόρφου αν και τον διασύρουν...
    https://www.tovima.gr/2019/07/26/society/ametanoitos-o-mitropolitis-gia-tous-gay-eno-diasyretai-diethnos/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν καταλαβα που εχει δικηο;
      Ενας θεατρινος και δημαγωγος ειναι.

      Διαγραφή
    2. Πρόσεχε τί γράφεις. Η αδικία και η συκοφαντία είναι μεγάλο αμάρτημα.
      Ο μητροπολίτης Μόρφου δεν είναι ούτε θεατρίνος ούτε δημαγωγός.
      Το αντίθετο από τους θεατρίνους και τους δημαγωγούς είναι.
      Λέει αυτά που δεν αρέσουν στους κοσμικούς. Και τα πιστεύει.

      Διαγραφή
    3. Ακριβώς επειδή καραδοκούν λυσσωδώς οι εχθροί της Εκκλησίας προκειμένου να την πλήξουν γι αυτό και κάποιοι ταγοί της θα πρέπει να προσέχουν τι λένε και πώς το λένε.
      Και να προβάλλουν την παγιωμένη και διαχρονική θέση της πάνω στο ζήτημα της ομοφυλοφιλικής διαστροφής με βάση την Αγία Γραφή και την περίφημη "συμφωνία των πατέρων". Ατυχής υπήρξε κατά τη γνώμη μου και η χρήση της λέξης "συνήθως" από τη μεριά του μητροπολίτη Μόρφου.
      Καλό επίσης θα προκύψει εάν κάποιοι επίσκοποι παύσουν να ασχολούνται τόσο πολύ με αμφιλεγόμενες προφητείες και οράματα και αφοσιωθούν περισσότερο στο κήρυγμα και τον πνευματικό καταρτισμό του ποιμνίου τους συνεργαζόμενοι με φορείς και πρόσωπα εγνωσμένης ιεραποστολικής δράσεως...

      Διαγραφή
    4. http://www.immorfou.org.cy/seminario-klirou/1411-semina10117.html
      "Δηλητηριώδεις" απόψεις του μητροπολίτη Μόρφου για τις ορθόδοξες ιεραποστολικές αδελφότητες.

      Διαγραφή
    5. Μπορεί να είναι ατυχής η χρήση της λέξης "συνήθως" από τη μεριά του μητροπολίτη Μόρφου.
      Δεν γνωρίζω αν το μητροπολίτης Μόρφου χρησιμοποιεί αμφιλεγόμενες προφητείες και οράματα. Απο τα λίγα που έχω ακούσει έχω δει ότι χρησιμοποιεί σωστά ό,τι χρησιμοποιεί και έχει γνωρίσει σύγχρονους Γέροντες, ανθρώπους του Θεού.
      Οι σύγχρονοι Γέροντες δεν λένε κάτι αντίθετο από την Αγία Γραφή, μα ούτε και η Αγία Γραφή λέει κάτι αντίθετο από τους σύγχρονους Γέροντες που έλαμπαν από τις αρετές του Αγίου Πνεύματος.
      Ακόμα ο μητροπολίτης Μόρφου έχει αφοσιωθεί όσο λίγοι στο κήρυγμα και τον πνευματικό καταρτισμό του ποιμνίου τους.
      Μια αναζήτηση στο internet θα κάνει τον καθένα να διαπιστώσει ότι είναι πολλά τα κηρύγματα του μητροπολίτη Μόρφου και λίγοι μητροπολίτες μπορεί να συγκριθούν μαζί του (π.χ. Λεμεσού Αθανάσιος).

      Διαγραφή
    6. Ως προς τις αδελφότητες "Ζωή" και "Σωτήρα" που αναφέρεται ο μητροπολίτης Μόρφου στα αρχικά τους στάδια μπορεί να μην ήταν τόσο σωστές και να έχει κάποιο δίκαιο ο μητροπολίτης.

      Δεν είναι όμως "δηλητηριώδεις" οι απόψεις του, όταν στην ίδια παραπομπή λέει για τον σύγχρονο "Σωτήρα" ο μητροπολίτης Μόρφου :

      "ἐνῶ ὁ «Σωτὴρ» προσαρμόστηκε στὴν Πατερικὴ Θεολογία καὶ ἔχει ἕνα ὁμολογιακὸ χαρακτήρα ὡς πρὸς τὴν ἀντιμετώπιση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ".
      http://www.immorfou.org.cy/seminario-klirou/1411-semina10117.html

      Αυτό δίνει και μια απάντηση σε όσους τον κατηγορούν για οικουμενισμό ότι είναι αντιοικουμενιστής μητροπολίτης και γι΄ αυτό και με τσαγανό δεν υπέγραψε στη Σύνοδο του Κολυμπαρίου.

      Διαγραφή
  4. Μπραβο στην αναρτηση σας!
    Ευγε και παλι ευγε για τα πολυ σπουδαια λογια του οσιου Παισιου στην γυναικα αυτη.

    Ετσι ακουω και εγω να μου λενε και φριττω:

    Ο τι ο θεος δεν ασχολειται με αυτα τα πραγματα.
    Που να γνωριζαν ποση προσευχη χρειαζεται για αυτα τα πραγματα...

    Δυστυχως,η καλοπεραση, Και Τα διαστροφικα θεληματα μας που ειναι μακρυα Του Θεου μας αλλαξαν τη ζωη μας και τυφλωθηκαμε για να μη βλεπουμε την Δοξα Του Θεου !και το μυαλο ειναι θολο,πω πω πω....!

    Ανθρωπε μου,ξεκαθαρισε τα αυτα απο την αρχη ξανα και ξανα για εμπεδωση αλλιως ...
    Αει στο καλο!
    Δεν υπαρχει
    Αλληλοσεβασμος.
    Αυτο συμβαινει!

    Αλλα που να τους φτασουμε εμεις τους Παισιους και τους Πορφυριους και τους ...λοιπους αγιους ! Ειμαστε πολυ πισω για να τους κανουμε ακομα και τον δασκαλο.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΟΔΥΣΣΕΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΩΣΤΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΑΪΣΙΟΥ ΠΟΥ ΜΑΣ ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου