Χαρμόσυνα νέα
απο την Αυστραλια
ΔΌΞΑ ΤΩ ΘΕΩ.
Μας λυπήθηκε ο Παντοκράτωρ Κύριος και διά σπλάχνα οικτιρμού μας έστειλε έναν πολύ νεαρό ιερέα, 25 ετών, το υπερευλογημένον όνομα αυτού: π. Ειρηναίος, εδώ στην Μελβούρνη, ο οποίος ΕΦΥΓΕ ολοταχώς από τον ΑΙΡΕΣΙΑΡΧΗ ΒΛΑΣΦΗΜΟ Στυλιανό και προχώρησε δυναμικά στην Αγιοπατερική Αποτείχιση!!! Διέκοψε την Μνημόνευση του Στυλιανού και του Βαρθολομαίου!
Τους καταδικάζει ανοιχτά και ευθαρσώς ότι ΔΕΝ αποτελούν την Εκκλησία του Χριστού και είναι ΧΩΡΙΣ χάρη και ΧΩΡΙΣ έγκυρα μυστήρια! Ούτε κατ΄ οικονομίαν!
Τους καταδικάζει ανοιχτά και ευθαρσώς ότι ΔΕΝ αποτελούν την Εκκλησία του Χριστού και είναι ΧΩΡΙΣ χάρη και ΧΩΡΙΣ έγκυρα μυστήρια! Ούτε κατ΄ οικονομίαν!
Λειτουργεί στο ναό της Αγίας Παρασκευής του προαστίου St Albans, ο οποίος Ναός ανήκει στην Ελληνική Ορθόδοξη Κοινότητα της Μελβούρνης η οποία Κοινότητα είναι εχθρός του Στυλιανού και αυτός τους θεωρεί "σχισματικούς".
Δοξα τω Θεω παντων ενεκεν.
Είναι λάθος του μεγάλο το να μην δέχεται Χάρη και εγκυρότητα Μυστηρίων. Αυτά είναι πλανεμένες απόψεις του Νικολάκη Πανταζή. Δεν είναι σωστά πράγματα που να συμφωνούν με τους Πατέρες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαιλαθος του για τα άκυρα! Διαβολικά έπρεπε να τα πει!!! Ως μέλη του αντιχρίστου ΠΣΕ τι άλλο θα μπορούσανε να είναι!!!
ΔιαγραφήΠοσο σιγουρος εισαι;ποια ειναι η κοκκινη γραμμη που αν ξεπεραστει ο θεος δε δινει χαρη,ή αυτη η γραμμη δεν υπαρχει,και παντα θα δινει τη χαρη Του;
ΔιαγραφήΑκομη και αν ολη η κρατουσα εκκλησια φτασει να αποτελειται απο μονο αιρετικους ιερεις,οι οποιοι θα κοινωνουν και απο κοινο ποτηριο με αιρετικους ο θεος θα τους αφησει τα μυστηρια Του;
Ποσο σιγουρος εισαι;ποια ειναι η κοκκινη γραμμη που αν ξεπεραστει ο θεος δε δινει χαρη,ή αυτη η γραμμη δεν υπαρχει,και παντα θα δινει τη χαρη Του;
ΔιαγραφήΑκομη και αν ολη η κρατουσα εκκλησια φτασει να αποτελειται απο μονο αιρετικους ιερεις,οι οποιοι θα κοινωνουν και απο κοινο ποτηριο με αιρετικους ο θεος θα τους αφησει τα μυστηρια Του;
Σωστά! Ἤ εἶναι ἔγκυρα τὰ μυστήρια, διότι ἔχουν τὴν Χάρι τοῦ Θεοῦ, ἔστω ὑπὸ ἀναξίων τελούμενα, ἢ δὲν εἶναι ἔγκυρα. Κανένας δέν ἔχει τήν ἀρμοδιότητα νά ἀποφαίνεται (ὡς ἄτομο) ὅτι τὰ μυστήρια εἶναι ἄκυρα, ἄν αὐτὰ εἶναι ἔγκυρα, ὅπως κανένας δέν ἔχει τὴν ἁρμοδιότητα ὡς ἄτομο, νὰ ἀποφαίνεται ὅτι τὰ μυστήρια εἶναι ἔγκυρα κατ' οἰκονομίαν, ἄν τὰ μυστήρια δέν εἶναι ἔγκυρα. Τί εἶναι τὰ μυστήρια, ἡ ἐκκλησία καὶ ἡ Πίστις, μπακάλικο, ὅπου ἡ ἐγκυρότης τῶν μυστηρίων ἐξαρτᾶται ὄχι ἀπὸ αὐτὰ ταῦτα τὰ μυστήρια, δηλ. τῆς ἐγκυρότητος τῆς χειροτονίας τῶν τελούντων αὐτά, ἀλλὰ ἀπὸ τὴν γνώμη καὶ τὴν οἱκονομίαν κάποιου ἀτόμου ἢ ὁμάδος ἀτόμων; Καὶ οἱ ἀφωρίσαντες Σωτηρόπουλον, καὶ οἱ ἡθικοί αὐτουργοί τοῦ ἀφορισμοῦ του καὶ οἱ τελέσαντες τήν Κολυμβάρειον Ψευδοσύνοδον, ἐφ' ὄσον δέν ἔχουν καθαιρεθῇ κανονικῶς, τελοῦν ἔγκυρα μυστήρια, διότι ἔχουν ἔγκυρη ἀρχιερωσύνη. Ἔγκυρη ἀρχιερωσύνη εἶχαν οἱ ἁρχιερεῖς οἱ σταυρώσαντες τὸν Κύριον. Τὸ ἑρώτημα εἶναι, πῶς ὁ ἁποτειχισθείς ἱερεύς θεωρεῖ ἄκυρα τὰ μυστήρια τῶν ἄλλων καί ἔγκυρα τὰ δικά του, ἐφ' ὄσον ἐκεῖνοι ποὺ τὸν χειροτόνησαν τέλεσαν ἄκυρη χειροτονία. Ἐκτός ἄν θεωρεῖ ὅτι τὸ κρίσιμο χρονικὸ σημεῖο παύσεως τῆς ἑγκυρότητος εἶναι ἡμερομηνία τῆς δικῆς του ἡ ἀποτειχίσεως. Προσοχή, προσοχή λοιπόν, διότι μὲ τὴ λογικὴ αὐτή, θὰ μποροῦσαν νὰ θεωρηθοῦν ἄκυρα τὰ μυστήρια μερικῶν αἰώνων, ἂς ποῦμε μετὰ τὴν πενθέκτη ἢ καὶ μετὰ τὴν ψευτοσύνοδο τῶν ἁρειανῶν ποὺ ἁφώρισε τὸν Μ. Ἀθανάσιο, ψευδοσυνόδων ποὺ ὄμως ἀπισήμως ἀποδέχεται ἡ διοικοῦσα ἐκκλησία, ἐνῷ δέν ἀναγνωρίζει τὴν κανονικότατη 8η Οἰκουμενικὴ Σύνοδο τοῦ Μ. Φωτίου. Φαῦλος κύκλος, μεν, ἑπιβάλλεται νηφαλιότης καί σύνεσις δέ, διότι τὸ πουλόβερ δὲν ἄρχισε νὰ ξηλώνεται σήμερα.
ΔιαγραφήΟ Θεός αδέλφια δεν είναι "μπακάλης" να τον διστάζουμε. Πώς είναι δυνατόν να δίνει την χάρη του σε αιρετικούς;Η ιερωσύνη διδετε απ' τον Χριστό και δεν τον δεσμεύει να στέλνει την χαρη του κάτω απ' τις συνθήκες που εμείς θελουμε!!!
ΔιαγραφήΟ Θεός αδέλφια δεν είναι "μπακάλης" να τον διστάζουμε. Πώς είναι δυνατόν να δίνει την χάρη του σε αιρετικούς;Η ιερωσύνη διδετε απ' τον Χριστό και δεν τον δεσμεύει να στέλνει την χαρη του κάτω απ' τις συνθήκες που εμείς θελουμε!!!
ΔιαγραφήΑκριβώς ο Θεός αδέλφια δεν είναι "μπακάλης" να τον διστάζουμε. Αυτό να το πεις στον εαυτό σου! Πώς είναι δυνατόν να ΜΗΝ δίνει την χάρη του σε Ορθόδοξα χειροτημένους ιερείς και αρχιερείς που δεν έχουν καθαιρεθεί ακόμα;
ΔιαγραφήΑυτά τα έχουν ξεκαθαρίσει οι Πατέρες. Αλλά μερικοί νομίζετε πώς είστε πάνω απο τους Πατέρες.
Σωστός ο 11,02 πμ
ΔιαγραφήΝαί, ο Θεός δεν είναι "μπακάλης" να τον διατάζουμε. Αυτό να το ακούσουν αυτοί που φλυαρούν για άκυρα μυστήρια. Αυτό δεν είναι βλασφημία; Το να κάνεις τα έγκυρα μυστήρια, άκυρα;
Πώς είναι δυνατόν να ΜΗΝ δίνει την χάρη Του σε Ορθόδοξα χειροτημένους ιερείς και αρχιερείς που δεν έχουν καθαιρεθεί ακόμα;
Αυτά τα έχουν ξεκαθαρίσει οι Πατέρες. Αλλά μερικοί νομίζετε πώς είστε πάνω απο τους Πατέρες.
Τα δόγματα, που είναι η διατύπωση της αποκαλυπτικής αληθείας, συνδέονται στενότατα με τα Μυστήρια. Υπάρχει μια ταυτότητα μεταξύ Ορθοδόξου θεολογίας και Μυστηρίων,
Διαγραφή«Όπου δεν υπάρχει το Ορθόδοξο δόγμα, η Εκκλησία δεν είναι σε θέση να αποφανθεί περί της εγκυρότητος των Μυστηρίων. Κατά τους Πατέρες, το Ορθόδοξο δόγμα ουδέποτε χωρίζεται από την πνευματικότητα. Όπου υπάρχει εσφαλμένο δόγμα, υπάρχει εσφαλμένη πνευματικότητα και αντιθέτως. Πολλοί χωρίζουν το δόγμα από την ευσέβεια. Αυτό είναι σφάλμα. Όταν ο Χριστός λέγει "γίνεσθε τέλειοι όπως ο Πατήρ", σημαίνει ότι πρέπει να γνωρίζει κανείς ποια είναι η έννοια της τελειότητος.
Το κριτήριο της εγκυρότητας των Μυστηρίων για μας τους Ορθοδόξους είναι το Ορθόδοξο δόγμα, ενώ για τους ετεροδόξους είναι η Αποστολικής διαδοχή. Για την Ορθόδοξη παράδοση δεν αρκεί να ανάγουμε την χειροτονία στους Αποστόλους, αλλά να έχουμε Ορθόδοξο δόγμα. Ευσέβεια και δόγμα είναι μια ταυτότητα και δεν χωρίζεται. Όπου υπάρχει ορθή διδασκαλία, υπάρχει και ορθή πράξη. Ορθοδοξία σημαίνει ορθή δόξα και ορθή πράξη...
"Εμπειρική Δογματική τής Ορθοδόξου Καθολικής Εκκλησίας κατά τις προφορικές παραδόσεις τού π. Ι. Ρωμανίδη" Τόμος Β΄. Τού σεβ. Μητρ. Ναυπάκτου και αγ. Βλασίου Ιεροθέου Βλάχου
Σωστά οι Πατέρες κι η Δογματική Διδασκαλία της Εκκλησίας ξεκαθαρίζουν ότι τα Άγια Μυστήρια τελούνται από τον Παράκλητο μόνο εντός της Εκκλησίας του Χριστού.
Η αίρεση εκβάλλει εκτός της Εκκλησίας του Χριστού.
Χαιρόμαστε για τους αδελφούς μας στη Μελβούρνη που πλέον θα έχουν ιερέα αποτειχισμενο να τους διακονεί. Ζει Κύριος ο Θεος κι άκουσε τις δεήσεις και τις προσευχές όλων μας. Δόξα σοι Κύριε δόξα σοι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΥΤΑ Κ ΠΑΝΤΑΖΗ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΓΝΩΣΤΗ Η ΓΡΑΦΙΔΑ ΣΟΥ ΣΤΑΜΑΤΑ ΝΑ ΜΑΣ ΣΚΑΝΔΑΛΙΖΕΙΣ ΤΙ ΚΡΙΜΑ ΠΟΥ ΣΕ ΕΓΝΩΡΙΣΑ ΣΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ ΤΟΥ ΑΠ ΠΑΥΛΟΥ ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΜΕΛΒΟΥΡΝΗ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 20 ΕΤΗ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑΟΡΙΜΑΖΟΜΕ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ Π ΘΕΟΔΩΡΙΔΗΣ ΜΕΛΒΟΥΡΝΗ
ΔιαγραφήΟ καλος μασ θεος να ευλογοι τους δυο αδελφους μασ
ΑπάντησηΔιαγραφήπ ειρινεο κ τον ψαλτη θεολογο νικ πανταζει
ο πατερ δεν ηταν ποτε πατερ στην αρχιεπισκοπη για να αποτιχισθει
που ανηκει θα θελαμε να μασ απαντησι
χρηστος δημητριου τασμανια
κ οδυσσεα σασ παρακαλω δια να εισθε ησυχοσ με την συνειδηση σασ
ΑπάντησηΔιαγραφήμην αρνεισθε την δομοσιευση
Κρατα γερά πάτερ και μη σε πτοει το λεπτό δαιμόνιο που ταλανιζει αυτους που αντικαθιστούν τις Συνόδους, που είναι οι μόνες αρμοδιες να κάνουν οικονομιες σε μετανοουντες μονο, αιρετικούς, κι όχι ο καθε πάτερ, μπλογκερ, λαϊκός, συγγραφέας κλπ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Δογματική Διδασκαλία και Παράδοση της Εκκλησίας είναι ξεκάθαρη.
Η αιρεση εκβάλει εκτός της Εκκλησίας του Χριστού , κι εκτός Εκκλησίας του Χριστού ο Παράκλητος δεν τελεί τα Αγια Μυστήρια.
Τα χοντρά δαιμόνια ταλανίζουν τους αποτειχισμενους μεσω γοχισμου και δυνητισμου, το ψιλο ομως δουλεύει αυτους που "δεν βλασφημουν μιλώντας για ακυρα Μυστηρια" ενώ αυτοι είναι ουσιαστικά που βλασφημουν το Άγιο Πνεύμα διαστρεφοντας τη Δογματική Διδασκαλία της Εκκλησίας και θεωρούν τους παναιρετικούς Οικουμενιστες του Κολυμπαρίου κι όσους κοινωνουν μαζί τους μέλη της Εκκλησίας του Χριστού.
Ο Θεός να σε φωτίζει κι η Αγια Παρασκευή να σε βοηθα να εχεις τα πνευματικά σου μάτια ανοιχτά.
Αδελφέ, η μνημόνευση (αν εξαιρέσουμε την φράση των ορθοτομούντων τον λόγον της αληθείας) έχει το νόημα ότι ανήκουμε στην μία Ορθόδοξη Εκκλησία, εκεί που ανήκει ο Αθηνών, ο Κων/λεως, ο Κρήτης, ο Αλβανίας, ο Μόσχας κλπ.
ΔιαγραφήΔΕΝ μπορεί να υπάρχουν πολλές εκκλησίες.
Όσον αφορά τα περί αιρέσεων και αιρετικών εντός της Εκκλησίας, η διαχρονική Ορθόδοξη Εκκλησία έχει πλέον αποκρυσταλλωμένη διδασκαλία, και δεν σημαίνει ότι η εν τόπω και χρόνω κακοδοξία και κακοπραξία κάποιων εκ της διοικούσας εκκλησίας, ή του συνόλου της διοικούσας εκκλησίας, αυτόματα ποιεί άκυρα τα μυστήρια. Διότι, όπως γράφτηκε σε άλλο σχόλιο, κακοδοξίες εισχώρησαν στην Εκκλησία και από την παπικής εμπνεύσεως εν Τρούλω και τις υφιστάμεθα σιωπηρώς. Και αναγνωρίζουμε και την Αρειανική εν Αντιοχεία ψευτοσύνοδο. Και άλλα πολλά. Αυτές οι κακοδοξίες είναι αιώνων, άρα με τη λογική σας είναι άκυρα όλα τα μυστήρια των κοινωνούντων των τελευταίων αιώνων, άκυρες και οι χειρορονίες των αποτειχισμένων ιερέων διότι τους χειροτόνησαμ αιρετικοί. Βλέπε σχόλιο 29 Νοεμβρίου 2018 - 4:10 μ.μ.
Κανείς δεν είπε ούτε υποστήριξε ότι πρό Κολυμπαρίου όσοι κοινωνούσαν με τον Βαρθολομαίο αλλά κι ο ίδιος είχαν εκπέσει εκτός Εκκλησίας κι επομένως τα Μυστήρια τούς ήταν ψεύτικα. Αρκετά με τις συκοφαντίες και τις διαστρεβλώσεις.
ΔιαγραφήΌποιος όμως μετά το Κολυμπάρι, όπου αναγνωριστηκαν όλες οι αιρέσεις ως "Εκκλησίες" κι όπου γίναν αποδέκτες όλες οι αντιχριστες και βλάσφημες θέσεις του Παγκόσμιου Συμβουλίου Εκκλησιών μετά βαίων, κλάδων, τηλεοράσεων και ΣΙΑ , θεωρεί αυτούς που συμμετείχαν κι όσους κοινωνούν μαζί τους ως
μέλη της Εκκλησίας του Χριστού κι άρα έχοντες Μυστήρια (αφού μόνο εντός Εκκλησίας τελεί ο Παράκλητος τα Μυστήρια) βλασφημει κατάφορα το Άγιο Πνεύμα. Ειδικά αφού όλα αυτά που θεσμοθετήθηκαν με άμεση ισχύ για τους υπογράφοντες κι όσους κοινωνούν μαζί τους, αποτελούν συνοθυλευμα ήδη καταδικασμένων αιρέσεων.
Επιπλέον όσοι υποστηρίζουν με πάθος αυτή την κακοδοξη θέση είναι υπεύθυνοι για το ότι αδελφοί μας που προβληματίζονται , παραμένουν μέσα στην αίρεση κι άρα στην αιώνια απώλεια, αφού σύμφωνα με αυτά τα κακοδοξα που τους λέτε "κι εδώ Εκκλησία , κι εκεί Εκκλησία αφού παντού τελούνται τα Άγια Μυστήρια, τι αποτειχιση τώρα. Θα περιμένουμε Σύνοδο να καταδικάσει".
Δεν χρειάζεται να είσαι ούτε ο μακαριστός Ρωμανίδης, ούτε διάνοια για να καταλάβεις τα βασικά του Δόγματος.
Τα Μυστήρια τελούνται από τον Παράκλητο μόνο εντός της Εκκλησίας του Χριστού. Η αίρεση εκβάλλει εκτός Εκκλησίας του Χριστού.
Όποιος θέλει λεπτομέρειες επί του πρακτεως ας διαβάσει τις επιστολές του Αγίου Θεοδώρου Στουδίτου και το Πηδάλιο του Αγίου Νικοδήμου.
Οι Κολυμπαριστες αποτελούν μέλη της Εκκλησίας του Χριστού;
Καλή φώτιση.
ΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΕΡΕΥΣ ΚΑΝΕΙ ΤΟΝ ΠΑΠΑ ΚΑΙ ΕΞΑΠΑΤΑ ΤΟΥΣ ΑΦΕΛΕΙΣΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΝΙΚΠΑΝΤΑΖΗ
ΔιαγραφήΠ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΒΑΡΚΑΣΣΥΝ ΙΕΡΕΥΣ ΓΟΧ ΜΕΛΒΟΥΡΝΗ
Πρός ἀδελφό 30 Νοεμβρίου 2018 - 10:20 π.μ.
ΔιαγραφήΛόγω καὶ τῆς καταπτώσεως τῆς ἐκκλησίας, ἀπὸ Βυζαντίου ἤδη, κανείς δέν εἶπε ὅτι μετὰ τὴν ἀρειανικὴ (= αἱρετική) Ψευτοσύνοδο τῆς Ἀντιοχείας, ποὺ ἀφώρισε Ἀθανάσιον τὸν ἅγιον καὶ στῦλον τῆς Ὁρθοδοξίας, τὰ μυστήρια τῆς Ἑκκλησίας εἶναι ἄκυρα, ἐπειδὴ (κακῶς) ἡ διοικοῦσα ἐκκλησία τὴν ἀναγνωρίζει μεταξύ τῶν ἐγκύρων Συνόδων της (ἠ διαχρονικὴ Ἐκκλησία δὲν τὴν ἀναγνωρίζει). Κανένας δέν λέει, ἐπίσης, ὅτι μετὰ τὴν Πενθέκτη Ψευτοσύνοδο, ποὺ (κακῶς) δίκην τσόντας προσετέθη μεταξὺ τῶν γνησίων Συνόδων, καὶ ἡ διοικοῦσα ἐκκλησία ἐφαρμόζει τίς αἱρετικές ἀπόψεις της θεσπίζουσα ἀγαμία τοῦ ἀνωτέρου Κλήρου, κάτι ποὺ ἀπαγορεύει ἡ Πίστις μας, εἶναι ἄκυρα τὰ μυστήρια μιᾶς τοιαύτης Ἑκκλησίας.
Ἐσεῖς θεωρεῖτε ὄτι μόνον ἡ ψευδοσύνοδος τοῦ Κολυμβαρίου εἶναι ἡ κρίσιμος χρονική περίοδος μετὰ τὴν ὁποίαν τὰ μυστήρια τῆς Ἑκκλησίας εἶναι ἄκυρα. Ποῖος ὅμως νομίζετε ὅτι εἶσθε ἐσεῖς, μήπως ὁ ἔχων τὸ ἀλάθητον; Καὶ γιατί ἀγνοεῖτε τίς προαναφερθεῖσες ψευδοσυνόδους; Ἄλλοι μάλιστα πού ὅπως ἐσεῖς ἐπίσης λησμονοῦν τίς προαναφερθεῖσες ψευδοσυνόδους, θεωροῦν ὅτι μόνον μετά τὸ παλαιοημερογιτικό σχῖσμα τοῦ 1924, ὅταν ἀπεσχίσθησαν 1,5 ἑκατομμύρια πιστῶν, καὶ ὄχι πέντε δέκα (ἔστω ἑκατοντᾶδες ἢ χιλιάδες) ἀποτειχισμένοι, ἔκτοτε τὰ μυστήρια τῶν νεοημερολογιτῶν εἶναι ἄκυρα.
Συμπέρασμα: Ἄν ἠ Κολυμπάρειος Ψευτοσύνοδος ἦταν ἡ ἀπαρχή -καί ὄχι ἡ ἐξέλιξις- κακοδοξιῶν αἰώνων, τότε ναί, ἄμεση ἀποτείχισις καί μή ἀναγνώρισις τῆς ἐγκυρότητος τῶν μυστηρίων τῶν Κολυμπαράδων. Ἂν ὅμως, ὄπως νομίζω ὅτι συμβαίνει, ἠ Κολυμπάρειος Ψευδοσύνοδος ἦταν ἡ φανερὴ κορυφή ἑνὸς κεκρυμμένου στοὺς πολλούς ἀκατηχήτους, παγόβουνου, τότε, ὦ τότε...
ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΛΘ΄. Θεοφίλω ηγουμένω.
ΔιαγραφήΑυτά λοιπόν με την δική σου συμφωνία θεώρησα αναγκαίο να
υπενθυμίσω την πατρότητα σου.
Όπως γνωρίζεις υπάρχει αίρεσις.
Φεύγε από την αίρεση και τους αιρετικούς, μην έχεις καμιά
εκκλησιαστική κοινωνία, ούτε να μνημονεύεις κάποιον από αυτούς
στήν Θεία Λειτουργία.
Διότι υπάρχουν φοβεροί κανόνες, οι οποίοι απειλούν με μεγάλες ποινές
αυτούς που συγκαταβαίνουν πρός τους αιρετικούς ακόμη και μέχρι του
σημείου της κοινής συνεστιάσεως.
Εάν όμως απορήσει η οσιότης σου, πώς αυτό δέν σου το αναφέραμε
πριν από την λεηλασία της μονής, αλλά απεναντίας καί εμείς στην μονή
του Στουδίου εμνημονεύαμε τους Επισκόπους της
Κωνσταντινουπόλεως, θα πρέπει να γνωρίζεις ότι εμνημονεύαμε τότε
που δεν είχε γίνει Σύνοδος, ούτε είχε Συνοδικώς εκφωνηθεί το
πονηρό δόγμα και ανάθεμα.
Καί πρίν υπάρξει αυτή η ξεκάθαρη ομολογία καί αποδοχή της Αιρέσεως
από τους Επισκόπους δέν ήταν ασφαλές να αποκόπουμε τελείως από
τους παράνομους αλλά μόνον να αποφεύγουμε την φανερή και δημόσια
εκκλησιαστική κοινωνία με αυτούς, να τους μνημονεύουμε δε κατά οικονομία άχρι καιρού.
Από την ώρα όμως που έγινε φανερή και ξεκάθαρη η αιρετική
ασέβεια και κατοχυρώθηκε Συνοδικώς, πρέπει και εσύ και όλοι οι
Ορθόδοξοι να αποφύγετε με παρρησία κάθε εκκλησιαστική
επικοινωνία με τους κακόδοξους και να μη μνημονεύετε κάποιον
από αυτούς οι οποίοι συμμετείχαν στην Σύνοδο, ή είναι ομόφρονες
με τις αποφάσεις της.
Διότι εσύ που αληθώς φέρεις το όνομα του Θεόφιλου είναι δίκαιο και με
αυτόν τον τρόπον να αγαπάς τον Θεό.
Επειδή ο Ιερός Χρυσόστομος εχθρούς του Θεού δεν εχαρακτήριζε
μόνον του αιρετικούς, αλλά και όσους είχαν εκκλησιαστική κοινωνία
μαζί τους ...
Αν το μοναχικό τάγμα δεν θεωρήσει ως άχρηστα, μοναστήρια
λέγω και ότι υπάρχει σε αυτά, πώς ο λαϊκός θα καταφρονήσει
γυναίκα, τέκνα και των άλλων;
ΕΠΙΣΤΟΛΗ Π΄. Ιωάννη Λογοθέτη.
Γιατί όχι μόνο δεν είναι άγιος ναός του Θεού αυτός που
βεβηλώνεται από τους αιρετικούς, αλλά είναι κοινός οίκος, όπως
λέγει ο Μέγας Βασίλειος, αφού ο άγγελος που υπήρχε σε αυτόν,
όπως υπάρχει σε κάθε Εκκλησία, έφυγε από αυτόν εξαιτίας της
ασέβειας.
Γι' αυτό ούτε και η θυσία που τελείται μέσα σε αυτόν είναι ευπρόσδεκτη
στον Θεό.
Και άκουσε τον που λέγει·
«Ο ασεβής που μου προσφέρει θυσία ένα μοσχάρι, είναι ίδιος σαν αυτόν
ο οποίος μου προσφέρει θυσία ένα σκυλί»…
Ερώτηση 17η.
Εάν υπάρχουν άνδρες και γυναίκες, λαϊκοί αιρετικοί είτε από αμάθεια,
είτε επειδή έχουν την αίρεση έμφυτη, επιτρέπεται να τρώμε μαζί τους, ή
να παίρνουμε κάτι από αυτούς;
Απάντηση.
Ούτε αν είναι αιρετικοί από κακόνοια, ούτε από αμάθεια,
επιτρέπεται να τρώμε μαζί τους, ή να παίρνουμε αυτά που μας
προσφέρουν. Δεν ξέρω εάν οι αμαθείς βελτιωθούν και υποσχεθούν ότι θα γίνουν ορθόδοξοι.
Φιλοκαλία των νηπτικών και ασκητικών.
Θεοδώρου Στουδίτου Επιστολές.
Εκδόσεις «Γρηγόριος Παλαμάς».
Ελληνική Πατρολογία PG. 99.
Αποσπάσματα από τις επιστολές του Αγίου Θεοδώρου (Β' φάση Εικονομαχίας).
Η πρώτη φάση της Εικονομαχίας έληξε με την Ζ Οικουμενική Σύνοδο όπου καταδίκασε τους αιρετικούς και την αίρεση της εικονομαχίας.
Η δεύτερη φάση ξεκινά το 815 όταν συγκλήθηκε άλλη σύνοδος ληστρική (τύπου Κολυμπαρίου) η οποία 'κατάργησε" τις αποφάσεις της Ζ Οικουμενικής.
Η περίπτωση είναι παρόμοια με τη σημερινή όπου το 2016 συνήλθαν στο Κολυμπάρι και "κατήργησαν" όλες τις Οικουμενικές Συνόδους αφού αναγνώρισαν καταδικασμένες αιρέσεις ως "εκκλησίες" και όλες τις αντιχριστες θέσεις κι αποφάσεις του Παγκόσμιου Συμβουλίου Εκκλησιών.
Μεταξύ των προσωπικών σας απόψεων και των πεπραγμένων και λεχθεντων του Πανόσιου Θεοδώρου Στουδίτου του Ομολογητού καταλαβαινετε που γέρνει η ζυγαριά.
Καλη φωτιση.
Θέτω εκ νέου την ερώτηση. Ποιος χειροτόνησε τον εν λόγω ιερέα και πότε;Για να δούμε ποιοι τελικά βρίσκονται σε πλάνη και βλασφημουν το Αγ. Πνευμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚ ΠΑΝΤΑΖΗ Ο ΙΕΡΕΑΣ ΣΟΥ ΣΥΝΑΝΑΣΤΡΕΦΕΤΑΙ ΜΕ ΚΟΠΤΕΣ ΨΕΥΔΟ ΙΕΡΕΙΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΣΥ Ο ΑΝΤΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΘΕΟΛΟΓΟΣ ΤΟ ΕΕΓΚΡΙΝΕΙΣ???????????????????
ΔΗΜ ΜΕΛΙΣΑΝΙΔΗΣ ΣΥΔΝΕΥ