Παρασκευή 11 Μαΐου 2018

ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΘΑ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΗ Η ΧΑΛΚΗ. Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΘΡΗΝΕΙ. ΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΠΑΝΗΓΥΡΙΖΟΥΝ.


ΔΥΣΤΥΧΩΣ 
ΘΑ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΗ Η ΧΑΛΚΗ.
Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΘΡΗΝΕΙ.
ΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΠΑΝΗΓΥΡΙΖΟΥΝ.

23 σχόλια:

  1. Δεν μπορω να καταλαβω αυτο το δυστυχως. Ειναι δυνατον, ορθοδοξοι και να μην θελουν την επαναλειτουργια μιας θεολογικης σχολης; ειναι δυνατον να μην θελουμε το ανοιγμα της χαλκης και να λεμε βομβα το ανοιγμα της; ειναι δυνατον να λυπουμαστε, γιατι αυτο το φυτοριο του πατριαρχειου και του ελληνισμου θα ανοιξει και παλι τις πυλες του; ειναι δυνατον να μας πιανει στεναχωρια, για το οτι μια τετοια σχολη που εβγαλε μεγαλους και σπουδαιους θεολογους της εκκλησιας μας, εμεις να την θελουμε κλειστη; τι θελουμε επιτελους; ενα πατριαρχειο που να μην μιλα; ενα πατριαρχειο που να συμβαδιζει με τις αρρωστημενες σκεψεις σας που θελουν μια εκκλησια απομονωμενη και κλεισμενη στο καβουκικη της. Εαν αυτο που θελουμε εμεις το ηθελε και η εκκλησια, τοτε δεν θα εφτανε εδω που εφτασε. Δεν θα προοδευε αλλα θα παρεμενε ακομα εντος των τειχων της ιερουσαλημ. Η εκκλκησια πορευτηκε με γνωμονα τον διαλογο και την προωθηση του κηρυγματος του χριστου σε ολα τα μηκη και πλατη του κοσμου. Το ανοιγμα της θεολογικης σχολης της χαλκης θα συντελεση στην αυξηση του κυρους του πατριαρχειου, στην καλλιεργεια και την στελεχωση του, αλλα και στην προοδο της θεολογικης σκεψης. Ολα τα αλλα περι δυστυχιας και βομβας, ειναι εκ του πονηρου, διοτι οι σκεπτομενοι οπως εσεις, δεν θα μπορεσετε να δειτε την εκκλησια και την ορθοδοξη θεολογια οπως ακριβως ειναι, αλλα θα συνεχιζετε να βρισκεστε σε εγκλωβισμενοι μεσα στον εγωισμο, την φιλαυτια και τις εμμονες σας. Καλη μετανοια σας ευχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ σωστά σου απάντησε ο ιστολόγος. Προβληματίσου λιγάκι!

      Διαγραφή
    2. Θελουμε να φυγει το "φυλακισμενο"πατριαρχειο και να ερθει σε πατρια εδαφη,ωστε να μην εκβιαζεται απο τον εχθρο και μετα να ζητα βοηθειες απο τον πάπα,την CIA,κλπ,παρα μονο απο τον θεο και την πατριδα Του.Λιανα να μην ελπιζει επ'ανθρωπον και δεξ αντιχριστο,και μετα καθισταται κατακριτεο απο θεο και ελληνες.

      Διαγραφή
    3. Από πότε το "πορευθέντες μαθητεύσατε πάντα θα έθνη, βαπτίζοντες αυτούς..." μετετράπη σε διάλογο με την ειδωλολατρεία, τις αιρέσεις, τις θρησκείες της κάθε εποχής και τόπου; Η Εκκλησία δεν κάνει διάλογο όπως ψευδώς διαδίδετε διότι κατά το "πορευθέντες μαθητεύσατε πάντα τα έθνη" και "τις η συμφώνησις Χριστώ και Βελίαλ" πάντοτε κήρυττε ανόθευτη την Πίστι της. Δεν θέλουμε να δούμε την "ορθόδοξη" θεολογία όπως εκφράζεται και είναι εν μέρει σήμερα, από αγουρίδειους ή κολυμπάρειους θεράποντές της αλλά θέλουμε να βλέπουμε την γνήσια Ορθόδοξη Θεολογία όπως είναι στη διαχρονική της πραγματικότητα.

      Διαγραφή
    4. Το πατριαρχειο δεν πρεπει να φυγει απο τον τοπο που το εταξε ο θεος και η ιστορια. Εαν φυγει απο την πολη, τοτε ειναι που η ρωσια θα διεκδικησει την πρωτοκαθεδρια και την οικουμενικοτητα. Το πατριαρχειο ειναι οικουμενικο γιατι βρισκεται στην πολη, στην πρωτευουσα της ρωμηοσυνης. Εαν φυγει απο εκει σκεφτηκαμε τι θα γινουν τοσες εκκλησιες, τοσα αγιασματα και τοσα ιδρυματα. Το πατριαρχειο εχει αναγκη την στηριξη μας. Οποιος βριζει και κατηγορει το πατριαρχειο βριζει και κατηγορει την ιδια του την μανα. Οιδηθεν ορθοδοξοι που κοπτονται για την ορθοδοξια καλα θα κανουν να σκεφτουν,να αναλογιστουν και να μελετησουν την εκκλησιαστικη ιστορια και θα δουν πολλες περιπτωσεις που η εκκλκησια απο το μεγαλο σχισμα οχι μονο δεν σταματησε, αλλα παντοτε επεδιωκε την επικοινωνια με τις διηρημενες εκκλησιες. Φτανει πια. Καλη μετανοια και καλη μελετη.

      Διαγραφή
    5. Πώς είναι δυνατόν να είναι "μάνα εκκλησία" των τοπικών εκκλησιών της σημερινής Ελλάδος, Αθηναίων, Θεσσαλονικέων, Βεροιέων, Κορινθίων, Φιλιππησίων, Κρητών, η εκκλησία της Κωνσταντινουπόλεως η οποία ιδρύθηκε 3 -4 αιώνες μετά από τις Ελλαδικές εκκλησίες των Πράξεων, της Καινής Διαθήκης, των Αποστόλων; Εκτός αν δεν ιδρύθηκε το 331 μ.Χ. η Κωνσταντινούπολη! Αλλά η ιστορία αυτό διδάσκει. Ακόμα λοιπόν και εάν ιδρύθηκε κάποια τοπική Εκκλησία που δεν αναφέρεται στην Καινή Διαθήκη στη μικρή πόλη Βυζάντιο του Κερατίου κόλπου, από τον απόστολο Ανδρέα, κάτι που αμφισβητείται ιστορικώς, πάντως τότε το Βυζάντιο δεν ἠταν πρωτεύουσα Κράτους, ούτε αναφέρεται στην Καινή Διαθήκη, ούτε υπήρχε η Κωνσταντινούπολη και μόνον μετά την Δ οικ. Σύνοδο η εκκλησία της απέκτησε την ίση τιμή με την Εκκλησία της Ρώμης. Πώς είναι η μητέρα Εκκλησία των αρχαιοτάτων Εκκλησιών εντός του Ελλαδικού Κράτους; Επειδή οι αρχαίες Εκκλησίες κάποτε υπήγοντο σε Κράτος που είχε πρωτεύουσα την Κωνσταντινούπολη; Παλιότερα πρωτεύουσα ήταν η Ρώμη. Σήμερα Πρωτεύουσα είναι η Αθήνα.

      Διαγραφή
    6. α) Κανένας δεν υβρίζει το Πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως, μιας τοπικής μαρτυρικής Εκκλησίας με ελάχιστο πλέον ποίμνιο. Αλλά και το πατριαρχείο Κων/λεως ας μην διεκδικεί εν έτει 2018 τον ρόλο του "οικουμενικού" δηλαδή του "πρωτείου" (αντίστοιχου με του Ρωμαιοκαθολικού πάπα Ρώμης) ώστε να επιχειρεί να καθοδηγεί όχι πάντοτε επιτυχώς την ανά την Υφήλιο Ορθοδοξία, λ.χ. με διοργάνωση Κολυβάρειων Ψευτοσυνόδων, με διώξεις Ορθοδόξων ομολογητών όπως του Νικολάου Σωτηροπούλου που τον ... "αφώρισε" (!!!!!!!!!!!!!) και να θέλει να μας κυβερνά εκκλησιαστικώς, θεωρώντας μας "ενδοχώρα του", ιδίως κάποιες επαρχίες του ελεύθερου Ελληνικού Κράτους, διότι και δεν δύναται, σε σκλαβωμένο από αλλοθρήσκους και αλλοφύλους κατακτητές ἐδαφος υπό καθεστώς πνευματικής ανελευθερίας σε δύσκολο ισλαμικό Κράτος υπάρχον.

      Ανήκουμε στην Εκκλησία της Ελλάδος η οποία είναι αυτοκέφαλη και οφείλει ως φιλόστοργη μήτηρ να φροντίσει να σκεπάσει με τις φτερούγες της όλες τις ελεύθερες περιοχές της επικρατείας της, παλαιές και δήθεν νέες χώρες, νήσους και μεγαλόνησον Κρήτη.

      Διαγραφή
    7. Καλή μετάνοια και σ΄ εσένα αδελφέ μας και καλή και σωστή μελέτη και εξ Αγίου Πνεύματος φώτιση ὠστε χωρίς παρωπίδες να διαπιστώσεις ότι στην Ορθοδοξία δεν υπάρχει καμμία μόνιμη "οικουμενικότητα πατριαρχείου", ότι στην Ορθοδοξία δεν υπάρχει μόνιμη ουσιαστική πρωτοκαθεδρία (ούτε πρωτείο και αλάθητο) αλλά μόνον απόδοση μεταβαλλόμενων (και για διάφορους λόγους αποδιδόμενων) πρωτείων τιμής. Η Ορθοδοξία οφείλει να είναι ζωντανός Οργανισμός, μεταβαλλόμενη μεν διοικητικώς αλλά όχι ποτέ Δογματικώς και κυρίως να μην υποπέση στο αντίθετο άκρο: αμετάβλητη τυπολατρεία αλλά μεταβαλλόμενη Δογματικώς χάριν αλλοδόξων αιρετικών.
      *Στην ιστορία των 100 πρώτων χρόνων του Χριστιανισμού μήτηρ εἰναι η Εκκλησία των Ιεροσολύμων. Εκεί έγινε η πρώτη Οικουμενική Σύνοδος, η Αποστολική λεγομένη. Και πρόεδρος της Συνόδου που απεφάσισε να ευαγγελιστούν και οι Εθνικοί, ήταν ο επίσκοπος Ιεροσολύμων. Εξ Ιεροσολύμων και Αντιοχείας ευλογήθηκε εν Πνεύματι Αγίω μεταξύ Πέτρου και Παύλου και των από τότε κυνηγημένων από τους θρησκευτικούς φαρισαίους, μελών των Ορθοδόξων Εκκλησιών, ο Ευαγγελισμός των Εκκλησιών της νυν Ελλαδικής Επικράτειας με τις περιοδείες του Αποστόλου Παύλου, κ.α. ο οποίος από τότε ίδρυσε τις αρχαιότατες Εκκλησίες της νυν Ελευθέρας Ελλάδος και μετέφερε την λογία των Εκκλησιών της Θεσσαλονίκης, της Κορίνθου κ.α. προς την πρεσβυγενή Εκκλησία των Ιεροσολύμων, διότι τότε οι πρώτοι Χριστιανοί αντιμετώπισαν διωγμὀ και εξορίες. Τα Ιεροσόλυμα και η Αντιόχεια λοιπόν ήταν η μητέρα Εκκλησία μας, των Θεσσαλονικέων, Βεροιέων, Αθηναίων, Κορινθίων! Σταματήστε τις ανιστόρητες αφηγήσεις, ότι η μήτηρ Εκκλησία των Εκκλησιών της νυν Ελευθέρας Ελλαδικής Επικράτειας είναι η Εκκλησἰα της Κωνσταντινουπόλεως. Και εάν ήτο, μητριά θα ήτο, αφού αφώρισε Ορθόδοξον Ομολογητήν Σωτηρὀπουλον και πράττει ό,τι πράττει, Κολυμπαρίως.

      Διαγραφή
    8. Δεν υπάρχουν ευνοϊκές πνευματικώς και κοσμικώς προϋποθέσεις ώστε να επαναλειτουργήσει η Σχολή της Χάλκης. Δεν περισσεύουν στην πενόμενη Ελλάδα χρήματα ώστε να χρηματοδοτεί τη Σχολή. Το Ορθόδοξο ποίμνιο εκεί είναι ελάχιστο. Να μεταβούν σπουδαστές από Ελεύθερες Ορθόδοξες Χώρες; Το κοσμικό καθεστώς είναι θεοκρατικό ισλαμιστικό και ασφαλώς δεν θα επιτρέπονται οι πλήρεις ελευθερίες εκφράσεως και δημιουργίας ελευθέρας Ορθοδόξου συνειδήσεως, όπως διαπιστώνουμε, αφού καθημερινά στις τηλεοράσεις βλέπουμε Τούρκους αξιωματούχους να απειλούν και να καταφέρονται κατά των Ελλήνων και της Ελλάδος. Η θεώρηση των πραγμάτων ποια θα είναι Ορθόδοξη ή προβληματική; Τι θα διδάσκουν; Για οικουμενικό πρωτείο του Κωνσταντινουπόλεως έναντι όλων; Αυτό θα είναι αίρεση. Για τις επαρχίες της Ελεύθερης Ελλάδας, ως ενδοχώρα τους; Ή μήπως ότι ο ομολογητής Νικόλαος Σωτηρόπουλος ήταν αιρετικός γι αυτό και τον αφόρισαν, και ότι στο Κολυμπάρι διεξήχθη πανορθόδοξος αγία και μεγάλη Σύνοδος η οποία απεφάνθη για ύπαρξη πολλών ιστορικών Εκκλησιών;

      Η Εκκλησία δεν διαλέγεται επίσημα με αιρέσεις. Η Εκκλησία δίνει διαχρονικά σε όλους την μαρτυρία της Αληθείας της μίας Πίστεως. Όποιος αιρετικός, αλλόθρησκος, ἀπιστος, θέλει μπορεί, ερευνών και διαλεγόμενος ως άτομο με οποιονδήποτε καταρτισμένο Ορθόδοξο κληρικό, θεολόγο και πιστό, να βαπτισθεί και να έρθει στη μία Εκκλησία. Σημασία έχει λοιπόν ποια είναι η επίσημη και διαχρονική γραμμή της Εκκλησίας και όχι τι έκαναν ή τι κάνουν κάποιοι απίθανοι διοικούντες, οι οποίοι δεν είναι η Εκκλησία.

      Διαγραφή
    9. Ασφαλως μητηρ των εκκλησιων ειναι τα ιεροσολυμα, ως η πρωτη εκκλκησια που ιδρυθηκε απο τον χριστο. Η κωνσταντινουπολη ομως, εγινε το κεντρο του ελληνισμου και του χριστιανισμου με την ιδρυση της και την εγκατασταση εκει της πολιτικης και εκκλκησιαστικης εξουσιας. Απο τοτε η εκκλησια κωνσταντινουπολεως απεκτησε ενα ιδιαιτερο προβαδισμα εναντι των αλλων τοπικων εκκλησιων. Ενω η δευτερα οικουμενιμκη συνοδος δινει τα ισα πρεσβεια τιμης με την ρωμη, αλλα μετα τον ρωμης, η τεταρτη οικουμενικη συνοδος αναγνωριζει τον κωνσταντινουπολεως μετα του ρωμης, ενω η πενθεκτη αναφερει ως πρωτες εκκλκησιες την ρωμη και την νεα ρωμη δηλαδη την κωνσταντινουπολη και δευτερη την αλεξανδρεια. Να λοιπον η πρωτη εκκλησια. Μπορει οπως λες αγαπητε μου οτι η πρωτη συνοδος η αποστολικη να εγινε στα ιεροσολυμα, ολες οι αλλες οικουμενικες και οι περισσοτερες τοπικες εγιναν σε εδαφος του πατριαρχειου κωνσταντινουπολεως. Οσο αναφορα για το αν η κωνσταντινουπολη ειναι ή οχι η μητερα εκκλησια, συγγνωμη που θα σε στεναχωρησω αλλα ειτε το θελεις ειτε οχι, ειναι και θα παραμεϊνει. Διοτι αυτη ειχε την ευθυνη για την διαποιμανση των επαρχιων της. Απο αυτην εαν το θελεις προηλθαν ολες οι νεοτερες εκκλκησιες της ξεκινωντας απο την ρωσια, το 1590 για να ακολουθησουν η ελλαδικη εκλησια η οποια αποσχιστηκε πραξικοπηματικα απο την τροφο του γενους και αποτελεσε το κακο παραδειγμα για τις υπολοιπες, σερβια, ρουμανια, βουλγαρια, γεωργια, αλβανια, τσεχια. Γιατι κατηγορεις το πατριαρχειο και δεν κατηγορεις την εκκλκησια της ελλαδος, η οποια προηλθε με τις ευλογιες των βαυαρων, και την επιδραση των ιδεων του ευρωπαικου διαφωτισμου, απο τον οποιον ειχαν επηρεαστει ο αρχιμ. Θεοκλκητος φαρμακιδης,ο κοραης και οι περι αυτων προτεσταντιζοντες ελληνες; οσο αναφορα τις επαρχιες του βορειου ελληνισμου, αυτων που ονομαζονται νεες χωρες, καταρχην, την ονομασια αυτην την εδωσε πρωτη η σερβια και την δεχτηκε και η ελλαδα. Το πατριαρχειο σημερα αναφερομενο σε αυτες,αναφερει οτι οι επαρχιες των λεγομενων νεων χωρων, ή κατα το σωστοτερο επαρχιες του οικουμενικου πατριαρχειου εν ελλαδι. Τι σας πειραζει το οτι το πατριαρχειο διατηρει επαρχιες εντος της ελλαδος; τι σε ενοχλει το οτι το πατριαρχειο εχει ενδοχωρα στην ελλαδα; θελετε ενα πατριαρχειο κλεισμενο στα στενα ορια του φαναριου; τοτε δεν ειστε ουτε γνησιοι ρωμιοι ουτε ορθοδοξοι, αλλα προτεσταντες και προτεσταντιζοντες. Λιγη μελετη της ιστοριας δεν βλαπτει, αλλα κανει καλο.

      Διαγραφή
    10. Σχολιαστὰ 13 Μαΐου 2018 - 5:49 π.μ.

      1) Πράκτορες ξένων δυνάμεων μὲ ἕνα ἐκ τῶν ἐπιχειρημάτων των τὸ ὅτι ἡ Κρήτη ἔχει ἡμιαυτόνομη Ἐκκλησία ποὺ δὲν ὑπάγεται στὴν Ἐκκλησἰα τῆς Ἑλλάδος ἀλλὰ στὸ Πατριαρχεῖο Κωνσταντινουπόλεως τὀλμησαν νὰ ἐπιχειρήσουν πολυετῆ προπαγάνδα, γιὰ "αὐτονομία τῆς Κρήτης". Παρέσυραν ἀρκετούς ἀφελεῖς. Δὲν θὰ εἶχαν ἐπιχειρήματα ἐὰν ἡ Κρήτη ὑπήγετο ἐκκλησιαστικῶς στὴν ἑνιαἰα Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος.

      2) Δὲν μᾶς ἐγγίζουν οἱ συκοφαντίες σας γιὰ "προτεστᾶντες καὶ προτεσταντίζοντες, μὴ γνησίους ὀρθοδόξους" κλπ ἔστω καί, ἐὰν τυχὸν πειθόμεθα στὰ κελεύσματα τῆς Κολυμβαρείου Ψευδοσυνόδου οἱ προτεστᾶντες εἶναι ἱστορικὲς Έκκλησίες με ἔγκυρα μυστήρια.

      3) Εἴμαστε Ὀρθόδοξοι Χριστιανοί, κάτοικοι τῆς ἐλεύθερης Ἑλλάδας, Κράτους κυρίαρχου μὲ πρωτεύουσα τὴν Ἀθήνα ὅπου καὶ ἡ ἕδρα τοῦ ἐπισκόπου Ἀθηνῶν, τοῦ Προεδρεύοντος τῆς Συνόδου τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, μέλους τῆς Ε.Ε. Εὔλογη εἶναι ἡ ἐπιθυμία μας γιὰ διευθέτηση ὥστε ὅλες οἱ ἐπαρχίες τῆς ἐλεύθερης Ἑλλάδος νὰ ὑπάγωνται σὲ μία ἑνιαῖα αὐτόνομη Ἐκκλησία τῆς ἐλεύθερης Ἑλλάδος. Ἐν ἀνάγκῃ ἄς ἀναβαθμιστῇ ἡ Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος σὲ Πατριαρχεῖο. Εἴμαστε Ἕλληνες, φυλετικῶς, ἐθνολογικῶς, ἐκ καταγωγῆς καὶ ἐξ αἵματος, Ἕλληνες ὑπήκοοι καὶ Ἕλληνες Πολῖτες καὶ ὄχι Τοῦρκοι ὑπήκοοι οὔτε εἶναι ἐφικτό νὰ τηλε-ποιμενόμεθα ὑπὸ Τούρκων ὑπηκόων καὶ πολιτῶν, ἀπὸ ἐντὸς τῆς Τουρκίας ἐκκλησιαστικὸ κέντρο, μάλιστα ὑπὸ τὸ κοσμικὸ ἱσλαμιστικὸ καθεστώς ποὺ καθημερινὰ πλέον ἐκτοξεύει ἀπειλές, ἔμπρακτες, διὰ λόγων, μὲ παραβιάσεις καὶ στρατιωτικὲς προκλησεις κατὰ τοῦ Ἑλληνικοὺ Κράτους καὶ τῶν Ἑλλήνων Ὀρθοδόξων Πολιτῶν (θὰ μᾶς ρἰξουν στὴ θάλασσα ὅπως τοὺς προγόνους μας)!

      4) Οἱ ἐνστάσεις σας ἔχουν ἀπαντηθῇ ἀρκούντως σὲ ἄλλα σχὀλια. Εἶναι τουλάχιστον ἀσέβεια νὰ θεωρεῖτε ἄκυρη τὴν Ἐκκλησιαστικὴ Ἱστορία τὴν περιεχὀμενη στὴν Καινὴ Διαθήκη καὶ νὰ ἐπικαλεῖσθε εἴτε ἀμφιλεγόμενα ἱστορικῶς στοιχεῖα εἴτε στοιχεῖα τῶν ἑπομένων ἕως πρόσφατων αἰώνων. Γεγονὸς ἀδιαμφισβήτητο εἶναι ὅτι: Οἱ τοπικὲς Ἐκκλησίες τῶν Ἀθηνῶν, Θεσσαλονίκης, Κρήτης, Μήλου, Πάτμου, Κορίνθου, Φιλίππων, Βεροίας, κ.ἄ. ποὺ ἀνήκουν στὸ σημερινὸ ἐλεύθερο Ἑλληνικὸ Κρᾶτος εἶναι ἀρχαιότατες Ἐκκλησἰες, δὲν τὶς ἵδρυσε καὶ καὶ δὲν εἶναι μήτηρ Ἐκκλησία τους ἡ τοπικὴ Ἐκκλησία τῆς Κωνσταντινουπόλεως ἡ ὁποία Κωνσταντινούπολις ἱδρύθηκε τὸν 4ο αἰῶνα μ.Χ. καὶ μὀνον τότε ὑπῆρξε Πρωτεύουσα τῆς Βυζαντινῆς Αύτοκρατορίας.

      Διαγραφή
    11. Διαβάζω: "γιατι δεν κατηγορεις την εκκλησια της ελλαδος, η οποια προηλθε με τις ευλογιες των βαυαρων, και την επιδραση των ιδεων του ευρωπαικου διαφωτισμου".

      Απαντώ: Δυστυχώς δεν βλέπεις την ουσία αλλά τα φαινόμενα, είσαι επηρρεασμένος ή έχεις συμφέρον από την τυπολατρεία και τις παραδόσεις ανθρώπων τόσο, ώστε να γράφεις στα παλαιότερα των υποδημάτων σου την αλήθεια, που αποτυπώνεται αιωνίως στην Καινή Διαθήκη (πες με πάλι προτεστάντη) εάν υποστηρίζεις ότι δήθεν η Εκκλησία της Ελλάδος ΠΡΟΗΛΘΕ από τον ...Φαρμακίδη και τους Βαυαρούς!!! ΟΧΙ. Τρείς φορές ΟΧΙ!
      Η ουσία, η εν Χριστώ αλήθεια είναι ότι οι τοπικές Εκκλησίες των επαρχιών που ανήκουν στο ελεύθερο Ελληνικό Κράτος, είναι αρχαιότατες Εκκλησίες και ιδρύθηκαν από τον Απ. Παύλο ή και άλλους αποστόλους και ιεραποστόλους και πάντως προϋπήρχαν (ή ιδρύθηκαν ταυτόχρονα εάν δεχτούμε την εκδοχή της ιδρύσεως εκκλησίας του Βυζαντίου από τον Απ. Ανδρέα) της Εκκλησίας της Κωνσταντινουπόλεως.

      Η Εκκλησία της νυν Ελεύθερης Ελλἀδος συνεπώς είναι αρχαία εκκλησία συναπαρτιζόμενη από τις αρχαιότατες τοπικές Εκκλησίες. Μην δίνεις πρωτεύουσα σημασία στους τύπους και τότε θα μπορέσεις κι εσύ να διαπιστώσεις την αδιάλειπτη διαδοχή των επισκόπων, των αγίων, των μελών των Εκκλησιών της Αθήνας, Θεσσαλονίκης, Κρήτης, Κορινθου, Βέροιας, Φιλίππων κλπ. Σε πολλές μητροπόλεις της Ελλαδικής Επικράτειας υπάρχει "το βήμα του Απ. Παύλου" κι έρχονται Χριστιανοί τουρίστες από όλο τον κόσμο να το επισκευτούν. Ο Φαρμακίδης απλώς εφάρμοσε και επικαιροποίησε την πρακτικἠ που πάντοτε υπήρχε στην Εκκλησία και διατυπώθηκε και από τον Μ. Φώτιο, ότι δηλαδή η εκκλησιαστική διοικητική διαίρεση ακολουθεί την κρατική.

      Όποιος θεωρεί ότι δεν πρέπει να ισχύει αυτή η διοικητική πρακτική, ας επαναφέρει το πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως υπό την Παλαιά Ρώμη, ή και υπό το πρεσβυγενές Πατριαρχείο των Ιεροσολύμων.

      Διαγραφή
    12. Δεν μπορει να γραφονται ολα αυτα απο ελληνες ορθοδοξους, που οφειλουν την αυτοκεφαλια τους στο πατριαρχειο. Τι θα πει η ελλαδα να γινει πατριαρχειο; η ελλαδα εχει πατριαρχειο, εχει και πρωτο και αυτος ειναι ο οικουμενικος πατριαρχης. Τι θα πει οτι δεν μπορει το ελευθερο ελλαδικο κρατος να διοικηται απο τουρκους πολιτες. Ναι εαν το θελετε οι ελληνες ρωμιοι κατοικοι της πολης ειναι τουρκοι υπηκοοι, αλλα ελληνες στο γενος και ισως πιο ελληνες απο εμας, γιατι αυτοι ζουν καθημερινα με τον κινδυνο και οχι εσυ φιλε μου που μιλας απο την ασφαλεια του σπιτιου σου. Αυτοι εκει ξερουν ποιοι ειναι και ξερουν τι κανουν. Βαφτιζουν ακομα και τουρκους και τους κανουν μελη της εκκλησιας. Εσυ και ολη μας εχουμε φερει ενα μουσουλμανο στην εκκλκησια; μην πετροβολειται αλλο το φαναρι. Δεν χορτασατε πια;

      Διαγραφή
  2. TΙ μας λες ανωνυμε;
    Αυτη η δχολη γεμισε τον πλανητη απο Οικουμενιστες, δηλαδη εχθρους της Εκκλησιας.
    Τι να γην κανουμε μια σχολη που θα γινη φυτωριο των εχθρων του Χριστου;
    Εκεινοι εκει οι Φαναριωτες καταντησαν αθρησκοι και αθεοι εν τω κοσμω.
    Και κατελαβαν ολη την οικουμενη με πονηρια και μαεστρια απο τους αποφοιτους Οικουμενιστες αυτης της σχολης.
    Το Φαναρι βρισκεται σημερα στο σκοτος και μεταδιδει σκοτος.
    Η σχολη αυτη θα εξελειχθη σε καταρα αφου οι αποφοιυοι της θα απλωθουν για να μολυνουν τα Ιερωτατα της Πιστεως μας που εξ αιτιας τους σημερα κινδυνευει τον εσχατον κινδυνον να παψη να υπαρχη επι της γης.
    Εσυ ακομα δεν ξυπνησες ακομα κοιμασαι τον Βαρουχιον υπνον;
    Εισαι μεσα σε μια παναιρεσι και δεν το αντιλαμβανεσαι;
    Εσυ χαιρεις για εκει που επρεπε να λυπασαι και λυπασαι για εκει που επρεπε να χαιρεις.
    Ζεις σε ψευδαισθησεις, δυστυχως.
    Και μετα απο την διαδρομη που περασαμε εσυ παραμενεις αμετανοητος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ο Διευθυντης της εφημ,εριδας ηταν διακος στο συδνευ και τα εβγαλε
    ειναι φιλος του χαρκιολακη ιωσηφ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τἰ άλλο παρά κολυμπάρειες ιδέες θα εκπέμπει ως δήθεν ορθόδοξες σε όλον τον χριστιανικό κόσμο με το κύρος της δήθεν "ορθοδόξου αυθεντικότητος" η σχολή αυτή εν κράτει και τόπω ανελευθέρω και υποδούλω στους άλλοθρήσκους εχθρούς του Ελληνισμού και του Χριστιανισμού; Τουλάχιστον οι υπόλοιποι ορθόδοξοι που διαβιούν σε ελεύθερα Χριστιανικά Κράτη ας απογαλακτίζονται σταδιακά από το φεύ, νυν σκλαβωμένο σε αλλοθρήσκους πατριαρχείο της προ 7 αιώνων πρωτευούσης του κράτους.

    Μετἀ την Επανάσταση "κάποιων ξυπόλητων που τόλμησαν να εξεγερθούν κατά των κατακτητών τους με τους οποίους διήγον περίφημα", όπως ελάλησέ τις, άλλη είναι σήμερα η ελεύθερη πρωτεύουσα του Ελληνικού Κράτους, η Αθήνα και άλλες οι πρωτεύουσες των υπόλοιπων Ελευθέρων Ορθοδόξων και Χριστιανικών Κρατών. Ελήλυθεν η ώρα να απεξαρτηθεί η Ελλαδική Εκκλησιαστική επικράτεια και μάλιστα τα τμήματά της τα πλέον εξαρτώμενα από το πάλαι ποτέ φωτίζον και νυν εσβεσμένο φανάριον, όπως ανεξάρτητη είναι η Ορθόδοξη Εκκλησία της Ρωσίας. Ανωτάτη δε Ορθόδοξη θεολογική σχολή της Εκκλησίας της Ελλάδος να ιδρυθεί στην Αθήνα, ώστε να μην παρατηρείται το απαράδεκτο Ορθοδόξως φαινόμενο να κατηχούν και να διδάσκουν τα ορθόδοξα δόγματα και την ορθόδοξη θεολογία γυναίκες, σε άνδρες κληρικούς και μοναχούς, θεολόγους ιεροκήρυκες και πιστούς διότι αυτό απαγορεύεται από την Ορθόδοξη Παράδοσι. Η Παναγία μητέρα του Κυρίου μας δεν εδίδαξε ποτέ στην πρώτη Εκκλησία ούτε ασχολήθηκε με τη διαποίμανση των πιστών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν καταλαβαινω ανωνυμε τι εννοεις λεγοντας να απογαλακτηστουν ολες οι επαρχιες τις ελλαδικης ορθοδοξης εκκλησιας απο το φαναρι. Εαν εννοεις τις επαρχιες του βορειου ελληνισμου τις λεγομενες νεες χωρες, θα πρεπει να ξερεις οτι εαν δεν ηταν το πατριαρχειο σημερα οι περιοχες αυτες θα ηταν στα χερια των βουλγαρων. Φαινεται οτι εμφορεισαι απο το πνευμα του προτεσταντιζοντος θεοκλητου φαρμακιδου, ο οποιος εκανε το μεγαλυτερο εγκλκημα, να αποκοψει την ελλαδα απο την πηγη της, το οικουμενικο πατριαρχειο. Μια μελετη στην συγχρονη εκκλησιαστικη ιστορια της ελλαδος, θα δεις οτι η εκκλησια της ελλαδος απο την σχισματικη της ενεργεια και μετα, ποτε δεν εζησε μια περιοδο ηρεμιας και ησυχιας. Αυτο δειχνει οτι την εκκλησια της ελλαδος ο θεος δεν την ευλογησε. Η μονη λυση αγαπητε μου ειναι η εποστροφη της εκκλησιας της ελλαδος να επιστρεψει απο εκει που εφυγε, πρωτον για να λαβει την ευλογια του θεου, και δευτερον για να αποκτησει το πατριαρχειο τον ζωτικο του χωρο. Παραπεμπω να δεις και την γνωμη του αειμνηστου εθνοιερομαρτυρος και αγιου της εκκλκησιας μας σμυρνης χρυσοστομου για την παραχωρηση των επαρχιων της βορειου ελλαδος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απάντηση Α. Το ποιος είναι άγιος (σεσωσμένος) ή ποιος αφορισμένος δεν το αποφασίζουμε εμείς οι άνθρωποι έστω ως Διοικούσα Εκκλησία, προ της μελλούσης Κρίσεως, αλλά μόνον ο Θεός. Ο αείμνηστος εθνομάρτυς επίσκοπος Σμύρνης και πρώην Δράμας Χρυσόστομος Καλαφάτης είναι μεν Εθνομάρτυς αλλά αν είναι σεσωσμένος και προβεβλημένος ως άγιος, θα το αποφασἰσει ο Θεός. Εξ άλλου δεν είναι αλάθητος κανένας άγιος ή αγιοποιηθείς.

      Αν εσείς διαπιστώνετε ότι το εκ Θεού επί αιώνες παιδευόμενο και οδηγούμενο από κακού εις χειρότερο (Κύριος οίδε γιατί) Πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως "ζη σε ηρεμία και ησυχία", και ότι η Αυτοκέφαλη Εκκλησία της Ελλάδος ζη σε "ανησυχία και αναταραχή", και ότι "ο Θεός δεν την ευλόγησε" δεν κρίνετε αντικειμενικώς. Δηλαδή ο Θεός ευλόγησε το Πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλως (και ως "ευλογημένο" δημιούργησε την ψευτοσύνοδο του Κολυμπαρίου;). Όπως θεωρώ ότι δεν έχετε δίκαιο, αγαπητέ, όταν εν έτει 2018 διεκδικείτε την επιστροφή της Εκκλησίας της Ελλάδος υπό τό Πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως, το οποίο παιδεύτηκε και παιδεύεται από τον Θεό, υποθέτω για τις αμαρτίες του επί Βυζαντίου και πιθανώς και επί Τουρκοκρατίας (η οποία για την Κωνσταντινούπολη και Μ. Ασία, Πόντο, Καππαδοκία, συνεχίζεται). Επί Βυζαντίου και με ευθύνη του πατριαρχικού θρόνου της Κωνσταντινουπόλεως η Εκκλησία υπήχθη υπό το κοσμικό Κράτος. Τότε εισήχθη στην Ορθόδοξη Εκκλησία παρά την αντίθετη διδασκαλία της Αγίας Γραφής η αγιολατρεία, η εικονολατρεία, η λειψανολατρεία, οι αυτοκρατορικές κοσμικές στολές και μανδύες ως δήθεν ιερατικά άμφια, η υποχρεωτική αγαμία του ανωτέρου κλήρου, κάτι που ἐρχεται σε αντίθεση με το θεόπνευστη Αγία Γραφή. Έχασε από το 1453 τον ζωτικό του χώρο που κατακτήθηκε εξ ολοκλήρου από αλλοθρήσκους και αλλοφύλους! Ζωτικός χώρος του Πατριαρχείου Κων/λεως, της πάλαι ποτέ πρωτεύουσας της Ανατολικής Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας, δεν ήταν και δεν είναι φυσικά η μικρή νυν Ελεύθερη Ελλάδα αλλά όλη η πάλαι ποτέ Βυζαντινή Αυτοκρατορία: η Κωνσταντινούπολη, η Ανατολία, η Μικρά Ασία το σβήσιμο των εκκλησιών της οποίας προφητεύεται στην Αποκάλυψη, ο Πόντος, η Καππαδοκία. Θέλησε ο Κύριος για το καλό της Ορθοδοξίας, ασφαλώς, να μην συνεχίσει να υφίσταται πλέον ενεργό, πλην σε παρακμή και σχεδόν άνευ ποιμνίου, όπως και τα Πατριαρχεία Ιεροσολὐμων, Αντιοχείας, Αλεξανδρείας κλπ. Τόσο καταδυναστεύθηκε από την κοσμική εξουσία του Βυζαντίου, όταν ... κοσμικοί αυτοκράτορες (και αυτοκρατόρισσες) συγκαλούσαν Συνόδους, ευλογούσαν το εκκλησίασμα κατά τη θ. λειτουργία, προήδρευαν Οικουμενικών Συνόδων και δογμάτιζαν. Πώς θα το ανεχόταν αυτό ο Θεός; Σημειωτέον ότι μέγα μέρος πληθυσμού των πατριαρχείων αυτών έγιναν μουσουλμάνοι, όταν ο μωαμεθανισμός ως περίπου αίρεση του Χριστιανισμού προσείλκυσε τους Μονοφυσίτες. Η περίοδος των αιώνων της εικονομαχίας υπήρξε ήρεμη περίοδος; Μην αποκαλείτε συνεπώς "σχισματική ενέργεια" την απόφαση της Εκκλησίας της Ελλάδος να απαλλαγεί από το σκλαβωμένο ἀρα ανελεύθερο κέντρο εξουσίας, αλλά ενεργήσατε σας παρακαλούμε και δώστε το δικαίωμα και στους κατοίκους της Κρήτης, των νήσων, της Βορείου Ελλάδος, να ενωθούν με την Εκκλησία της Ελλάδος σε ένα ενιαίο Εκκλησιαστικό καθεστώς.

      Διαγραφή
    2. Απάντηση Β. Η εκκλησία της Ελλάδος δεν έφυγε από εκεί που εννοείτε, αγαπητέ, διότι, είναι αρχαιότερη. Αφήστε τα βυζαντινά κιτάπια και τα σουλτανικά φιρμάνια και τους πατριαρικούς τόμους και διαβάστε Καινή Διαθήκη ώστε να εμπεδώσετε ποια είναι η Αρχαία και μήτηρ Εκκλησία. Μελετήσατε και Μ. Φώτιο (αναγνωρίζεται η 8η Οικ. Σύνοδος υπό του Πατριαρχείου;) ώστε να κατανοήσετε ότι με την πολιτική διαίρεση του Κράτους συμβαδίζει και η εκκλησιαστική.

      Η Ορθόδοξη Εκκλησία μετά το 1453, τα Πατριαρχεία, οι Μονές, ο Ἀγιος Κοσμάς με την ίδρυση σχολείων και ειδικά το Πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως στο οποίο αναφερόμαστε και η πρακτική των Τούρκων να μην εξισλαμίσουν με τη βία ή εθελοντικά όλους τους υπόδουλους Χριστιανούς, διότι, τότε, ποιοί θα πλήρωναν "χαράτσι", συνέβαλαν στην διατήρηση της Ορθοδοξίας, της Ελληνικής συνειδήσεως και της Ελληνικής γλώσσας στα σκοτεινά χρόνια της δουλείας, όσων Ελλήνων παρέμειναν Ορθόδοξοι και δεν αλλαξοπίστησαν. Αλλά μετά την απελευθέρωση του Ελληνικού Κράτους, τουλάχιστον για την Ελληνική Ελεύθερη επικράτεια ο τρόπον τινά εθναρχεύων ρόλος του Πατριαρχείου δεν υφίσταται, ούτε καν κάποιο εκκλησιαστικό κύρος, ιδίως μετά από τα πρόσφατα καμώματά του (οικουμενισμός, ψευτοσύνοδος Κολυμπαρίου, διεκδίκηση επαρχιών, αφορισμός Σωτηρόπουλου, αγιοκατατάξεις εν θερμώ κλπ).

      Ως προς το "εαν δεν ηταν το πατριαρχειο σημερα οι περιοχες αυτες θα ηταν στα χερια των βουλγαρων" απαντώ: Η Δυτική Θράκη και η Αδριανούπολη είναι στα χέρια των Τούρκων, πατριαρχείου υπάρχοντος. Το τμήμα της Μακεδονίας του Μοναστηρίου και του Μοριχόβου σήμερα είναι στα χέρια των Σλάβων-Βουλγάρων της ΦΥΡΟΜ και το τμήμα της Μακεδονίας του Πιρίν είναι στα χέρια των Βουλγάρων "ενώ ήταν το Πατριαρχείο". Συνεπώς δεν ἠταν το Πατριαρχείο που έσωσε την Ελληνικότητα της Ελεύθερης σήμερα Ελληνικής Μακεδονίας. Και πώς να είναι, όταν δεν έσωσε τεράστιους πληθυσμούς και περιοχές εγγύτερα και πλησίον του, στη Μ. Ασία, στον Πόντο, στην Καππαδοκία που εξισλαμίσθηκαν μαζικά ενώ παλαιότερα το 1/3 του ποιμνίου του, της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας, έγιναν Μωαμεθανοί αφού πρώτα εκχωρήθηκαν στους μονοφυσίτες; Πώς να σώσει την Μακεδονία όταν δεν μπόρεσε να σώσει τον Ορθόδοξο Ελληνισμό της Ίμβρου και Τενέδου, της Νότιας Ιταλίας, της ίδιας της πόλεώς του, της Κωνσταντινουπόλεως, όπου απέμειμε ελἀχιστο ποίμνιο και αυτό σκλαβωμένο υπό τον Τουρκικὀ ζυγό;

      Ο Μακεδονικός Αγώνας (1903-1908) διεξήχθη από το ελεύθερο Ελληνικό Κράτος, αρχικά από την ίδια την κοινωνία, τους δασκἀλους, το Μακεδονικό Κομιτάτο του Καλαποθάκη, τους εθελοντές Μακεδονομάχους ντόπιους, παλαιοελλαδἰτες και Κρήτες, τους Προξένους, τους Μητροπολἰτες που κατόπιν υποδεἰξεως τοποθέτησε το Πατριαρχείο στη Μακεδονἰα και τον Στρατὀ που έλαβε μέρος με τους αξιωματικούς εθελοντές, όπως τον Παύλο Μελά, τον Βάρδα και δεκάδες ἀλλους.

      Ο Μακεδονικός Αγώνας 1903-1908 δεν εστρἐφετο εναντίον των Τούρκων αλλά εναντίον των Βουλγάρων Σλάβων, που με τη βία ένοπλων κομιτατζήδων επιχειρούσαν να εκσλαβίσουν τους Έλληνες της Μακεδονίας, με την υπαγωγή τους στην Εξαρχική Εκκλησία της Βουλγαρίας, αποσπώντας τους απο το Πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως. Ασφαλώς κάποιοι μητροπολίτες του κλἰματος του Πατριαρχείου, ο Δράμας και μετέπειτα Σμύρνης, ο Καστορίας, ο Θεσσαλονίκης, βοήθησαν στον Μακεδονικό Αγώνα. Τις δε πολεμικές απελευθερωτιές επιχειρήσεις κατά των Τούρκων κατακτητών (Βαλκανικοί Πόλεμοι 1912) που οδήγησαν στην απελευθέρωση της Μακεδονίας και την ενταξή της στο Ελληνικό Κράτος δεν τον διεξήγε κανένα Πατριαρχείο, αλλά ο Ελληνικός Στρατός υπό τον αρχιστράτηγο διάδοχο Κωνσταντίνο, η Ελληνική Διπλωματία και η Ελληνική Κυβέρνηση υπό τον πρωθυπουργό Ελευθέριο Βενιζέλο.

      Διαγραφή
  6. Φαινεται φιλε μου πως εμφορεισαι απο το προτεσταντικο πνευμα του φαρμακιδου και των συν αυτω. Το οτι το μοναστηρι, το μελενικο περιοχες της μακεδονιας που σημερα βρισκονται στα σκοπια και στην βουλγαρια αυτο οφειλεται στις πολιτικες των μεγαλων δυναμεων και στις αστοχες κινησεις του ελευθεριου βενιζελου και οχι ασφαλως στο πατριαρχειο. Το οτι το πατριαρχειο εχασε το ποιμνιο του απο την. Μικρα ασια και την ανατολικη θρακη δεν φταιει αυτο, αλλα οι πολιτικες του ελευθεριου βενιζελου. Το οτι η ελλαδικη εκκλησια υπεστη πολλα απο το πατριαρχειο και το βυζαντιο οπως αποκαλης την ρωμιοσυνη, δειχνει οτι δεν γνωριζεις καλα τα πραγματα. Αντι να ευγνωμονουμε το πατριαρχειο και το ανατολικο ρωμαίκο κρατος που απεσπασε το ιλλυρικο απο την δικαιοδοσια του επισκοπου ρωμης και το ενεταξε στην δικαιοδοσια του κωνσταντινουπολεως, εμεις κατηγορουμε ασυστολα και ανερυθριαστα την μεγαλη και μητερα εκκλησια. Εαν μενανε κατω απο τον επισκοπο ρωμης, σημερα θα ειμασταν ολοι οι κατοικοι της ελλαδος καθολικοι. Επισης, οσο και αν δεν σε αρεσει, οι κατοικοι της βορειου ελλαδος ειναι ευτυχισμενοι και μακαριζουν τους εαυτους τους που ανηκουν κατω απο την σκεπη της κωνσταντινουπολεως, την οποια αγαπουν και νιωθουν πιο κοντα τους απο οτι την αθηνα, με οτι αυτο σημαινει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν σας απαντήσω επί παντός θα επαναλάβω πράγματα που έχουν διατυπωθεί ήδη. Από τη μια όμως υπερασπίζεστε ως σχεδόν ιδεατό το Πατριαρχείο που σήμερα είναι οικουμενιστικό, ενωτικό με τους καθολικούς (και αυτό είναι το θέμα μας, τί θα διδάξει στους σπουδαστές της Σχολής της Χάλκης) κλπ και από την άλλη... "εάν δεν ήταν το Πατριαρχείο θα είμασταν όλοι καθολικοί". Αφού κατά το Κολυμπάρι οι Καθολικοί είναι αδελφή ιστορική Εκκλησία που έχει έγκυρα μυστήρια και οδηγεί στη σωτηρία, τι θα σας πείραζε αν είμασταν καθολικοί; Βλέπετε ότι φτάνετε σε λογικό αδιέξοδο;

      Με τη σειρά μου διαπιστώνω ότι χρησιμοποιώντας αενάως την ευρύτερη έννοια της Ρωμιοσύνης κατά Νεοκλή Σαρρή, ή Ρήγα Βελεστινλή, αντί του Ελλαδικού Ελληνισμού για την Εκκλησία του οποίου ενδιαφέρομαι ως Ελλαδίτης Έλλην Ορθόδοξος, βλέπετε μόνο τη μια όψη του νομίσματος. Υπάρχει και η άλλη όψη. Των Ελλήνων Ορθοδόξων κατοίκων του μετά το 1821 και 1912 Ελληνικού Κράτους. Εάν δεν ήταν ο Ελευθέριος Βενιζέλος αρχηγός του Κινήματος της Θερίσου (1905) στην Κρήτη, κι' ἔπειτα του Ελληνικού Κράτους (Γουδί 1910) δεν θα έστελνε στη Μακεδονία τόσες χιλιάδες Κρήτες εθελοντές Μακεδονομάχους και Βαλκανιομάχους, και εάν δεν γνώριζε από την Κρήτη τον έπειτα Τούρκο Διοικητή Ταξίν Πασά, πιθανώς η Θεσσαλονίκη θα ήταν σήμερα Βουλγαρική. Διότι οι Βούλγαροι επιχείρησαν να δωροδοκήσουν τον Ταξίν Πασά, ο οποίος τους απάντησε: Με τον Ελληνικό Στρατό είχαμε πολεμικές συμπλοκές, στους Ἐλληνες την παραδώσαμε τη Θεσσαλονίκη, αναίμακτα. Και εάν ο Ελευθέριος Βενιζέλος δεν εμπιστευόταν τον Ναύαρχο Κουντουριώτη που με το θωρηκτό Αβέρωφ εἰχε αποκλείσει τις θαλάσσιες ενισχύσεις των Τούρκων, τότε θα κατέφθαναν ενισχύσεις και θα απετύγχανε η απελευθέρωσι της Β. Ελλάδος.
      Ο Εθνάρχης Ελευθέριος Βενιζέλος λοιπόν, απελευθέρωσε σχεδόν τη μισή σημερινή Ελλάδα ήτοι, τη Βόρειο Ελλάδα πάνω από τη Μελούνα, Μακεδονία, Ήπειρο, Θράκη, την Κρήτη, τα νησιά και τα απέσπασε από την Τουρκική δουλεία. Τόσο πολύ σας ενοχλεί αυτό;

      Για τη Μικρασιατική καταστροφή ασφαλώς και δεν ευθύνεται ο Ελευθέριος Βενιζέλος. Ήδη Γερμανοί έμποροι ἠσαν στη Μ. Ασία με πακτωλό χρημἀτων ώστε να αλώσουν το εμπόριο που διεξήγαν αποκλειστικά οι Έλληνες. Κυρίως όμως ευθύνεται ο μεγαλοϊδεατισμός των Βασιλοφρόνων, που αντί να ισχυροποιήσουν τον εγκατεστημένο στη Μικρά Ασία Ελληνικό Στρατό επιχείρησαν μωροφιλόδοξα χωρίς δυνατότητα ανεφοδιασμού, να φτάσουν στην Άγκυρα ενώ, ανίδεοι όντες από τη Διεθνή Διπλωματία, δεν είχαν εντοπίσει την αλλαγή του διεθνούς κλίματος, όταν η Γερμανία και οι άλλες ξένες δυνάμεις υποστήριζαν πλέον την Τουρκία και η Ρωσία του Λένιν χορηγούσε τεράστια χρηματικά και όπλα στην Τουρκία.

      https://www.protothema.gr/stories/article/669852/i-olethria-gia-tin-ellada-sunergasia-lenin-kemal/

      Αν καταλάβατε ότι κατηγορούμε το Πατριαρχείο κάνετε λάθος. Αρκετά από τα ιστορικά στοιχεία που παραθέτετε είναι αξιόπιστα, δεν απαντούν όμως στο γιατί, παρά την υπαγωγή τους στο Πατριαρχείο, ολόκληρες επαρχίες της τότε Τουρκικής επικράτειας εξισλαμίσθηκαν, των Ορθοδόξων κληρικών μεταβληθέντων σε μουσουλμάνους κληρικούς. Αλλά, σας παρακαλώ, μην μου απαντήσετε ότι ο Ελληνισμός της Κωνσταντινουπόλεως κατά τον Σεπτέμβριο του 1955 καταστράφηκε από τις άστοχες κινήσεις του Ελευθεριου Βενιζέλου!

      Σας ευχαριστώ για τον διάλογο, και τον ιστολόγο που μας ανέχεται.

      Διαγραφή
    2. Ο ελευθεριος βενιζελος αγαπητε μου μπορει να ελευθερωσε την υποδουλη ελλαδα με τον αρχηγο του στρατου, τον διαδοχο του ελληνικου βασιλικου θρονου κωνσταντινο,αλλα για την μικρα ασια την ευθυνη της καταστροφης την φερει ολοκληρη ο εθναρχης για σενα ελευθεριος βενιζελος. Αυτος εστειλε τον μασονο υπατο αρμοστη στεργιαδη στην σμυρνη, αυτος προκαλεσε τις εκλογες του 1920, αυτος υπεγραψε την συνθηκη της λωζαννης, αυτος επαινουσε τον κεμαλ ατατουρκ, αυτος υπεγραψε το ελληνοτουρκικοσυμφωνο φιλιας το 1930, αυτος προτεινε στην σουηδικη ακαδημια να απονειμει το βραβειο νομπελ ειρηνης στον ατατουρκ. Οσο αναφορα για την χαλκη, η σχολη αποτελουσε το ορθοδοξο φυτωριο της εκκλησιας, αφου οι γνωσεις και η θεολογικη καταρτηση των φοιτητων ηταν πολυ ανωτερες απο οποιαδηποτε αλλη θεολογικη σχολη. Δεν ειναι τυχαιο το γεγονος οτι, πολλοι φοιτητες απο την ελλαδα σπουδαζαν στην χαλκη και οχι στην αθηνα ή την θεσσαλονικη, γιατι αυτο τους εκανε να αποκτησουν την ορθοδοξη και πατερικη θεολογικη καταρτηση,να λαβουν το ηθος της χαλκης, και να καταστουν εγγραμματοι και σπουδαιοι θεολογοι. Ο πατριαρχης βαρθολομαιος θα γραφτει στην ιστορια με χρυσα γραμματα και ολοι μας ευχομαστε και ελπιζουμε να ξαναδουμε την ξακουστη σχολη της χαλκης να ανοιγει τις πυλες της και να υποδεχεται τους νεους φοιτητες.

      Διαγραφή
  7. Δεν μπορω να καταλαβω γιατι στελνεις δυο φορες το ιδιο, κειμενο και μας ταλαιπωρεις.
    Ξεχνας τοσο ευκολα, ή κατι συμβαινει με σενα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου