Σάββατο, 11 Φεβρουαρίου 2017

ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΜΕ, ΟΧΙ ΠΟΤΕ, ΑΛΛΑ ΠΩΣ ΕΟΡΤΑΖΟΥΜΕ;

ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΜΕ, 
ΟΧΙ ΠΟΤΕ, ΑΛΛΑ ΠΩΣ ΕΟΡΤΑΖΟΥΜΕ;



ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΡΟΣΟΧΗ. Ο π. Ευθύμιος δεν κοινωνεί σε αυτους που κοινωνούν εκεί που μνημονεύονται οι αιρετικοί Οικουμενιστές Επίσκοποι, αλλα και εκει που μνημονευεται ο Αρχιοικουμενιστης Αιρεσιαρχης πατριαρχης Βαρθολομαιος, ο χειροτερος και Λυσσωδεστερος ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΣΤΗΣ της Ιστοριας του Πλανητη.

  Σημερα Σαββατο 11 Φεβρουαριου 2017 της αγιας Θεοδωρας της Αυγουστας και του αγιου ιερομαρτυρος Βλασιου, ο αρχιμανδριτης πατηρ Ευθυμιος Τρικαμηνας θα τελεση την ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ στον ΑΓΙΟ ΜΑΡΚΟ ΕΥΓΕΝΙΚΟ ΣΟΥΡΩΤΗΣ Θεσσαλονικης. 
Ο ναϊσκος του αγιου Μαρκου βρισκεται μεσα στο χωριο και κοντα στο εργοστασιο μεταλ. νερων της Σουρωτης.
Οσοι δεν γνωριζετε και οταν φτασετε μπροστα στο εργοστασιο, τηλεφωνειστε μας στο τηλ. 6972-896024 για να σας καθοδηγησουμε.
 






Ας γνωριζουν οι προσερχομενοι, οτι μετα απο τον καφε - προς το παρον - αποχωρουν απαντες ΑΜΕΣΑ.
Οσοι θελουν συναντησι με τον π. Ευθυμιο για εξομολογησι, μπορουν σε ωρες καταστηματων να κλεισουν ραντεβου στο τηλεφωνο 2410284449 στο βιβλιοπωλειο "Ορθοδοξια" Λαρισας.

     
ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΡΟΣΟΧΗ.
Ο π. Ευθύμιος δεν κοινωνεί σε αυτους που κοινωνούν εκεί που μνημονεύονται οι αιρετικοί Οικουμενιστές Επίσκοποι, αλλα και εκει που μνημονευεται ο Αρχιοικουμενιστης Αιρεσιαρχης πατριαρχης Βαρθολομαιος, ο χειροτερος και Λυσσωδεστερος ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΣΤΗΣ της Ιστοριας του Πλανητη.
Και αυτο αποδειχθηκε και απο την Αμερικοκατευθυνομενη ΛΗΣΤΡΙΚΗ ΣΥΝΑΞΙ ΠΟΝΗΡΕΥΟΜΕΝΩΝ του Κολυμπαριου, οπου οι συμμετεχοντες 10 πατριαρχες και αρχιεπισκοποι, καταγκρεμισαν τα ΑΙΩΝΙΑ ΟΡΙΑ της Εκκλησιας και εθεσαν τα δικα τους Πανθρησκειακα Αιρετικα ..ορια με κεντρο τους παναθλιους εαυτους τους.
Οι, κατα τους Αγιους και Ιερους Κανονες, Αποτειχιζομενοι και Διισταμενοι απο τους Οικουμενιστες Αιρετικους Πατριαρχες, Αρχιεπισκοπους και Επισκοπους και τους κοινωνουντες με αυτους, δεν εχουν τους χρυσοτρουλους λαμπρους και απαστραπτοντες Οικους, αλλα τους αφανεις και ταπεινους ναϊσκους, αλλα με παροντα τον ΕΝΟΙΚΟΝ ΧΡΙΣΤΟΝ, να αγιαζη και αν ευλογει ολους τους δικους Του.

Παρασκευή, 10 Φεβρουαρίου 2017

TI ΣΥΝΟΔΟ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΕΤΟΙΑ ΑΙΣΧΗ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ; ΤΙ ΑΛΛΗ ΑΙΤΙΑ ΠΑΥΣΗΣ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟΥ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ; ΓΙΑ ΧΑΛΒΑΔΟΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ ΜΑΣ ΠΕΡΝΑΕΙ Ο ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ;

TI ΣΥΝΟΔΟ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΕΤΟΙΑ ΑΙΣΧΗ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ; 
ΤΙ ΑΛΛΗ ΑΙΤΙΑ ΠΑΥΣΗΣ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟΥ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ;
ΓΙΑ ΧΑΛΒΑΔΟΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ ΜΑΣ ΠΕΡΝΑΕΙ Ο ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ;



Αιρετικοί είναι μόνον όσοι καταδικάστηκαν από Ορθόδοξη Σύνοδο; ΟΧΙ!!!

 

 

 Οι Άγιοι Ομολογητές της εκκλησίας μας απέκοπταν κάθε σχέση με τους αιρετικούς επισκόπους, ΠΡΙΝ αυτοί καταδικαστούν από Ορθόδοξη Σύνοδο.
 Μοναχός Μακάριος Κουτλουμουσιανός



  Μια από τις πλανεμένες, αντιπατερικές και ανορθόδοξες διδασκαλίες και θεωρίες της παναιρέσεως του Οικουμενισμού που ασπάστηκε η Σύνοδος της Κρήτης είναι ότι, Ανάθεμα- Αιρετικός δεν είναι αυτός που έχει αιρετικό φρόνημα και κηρύττει δημοσίως και φανερώς αιρετικές αντιπατερικές διδασκαλίες,αλλά είναι αυτός που καταδικάστηκε από Ορθόδοξη Σύνοδο γι αυτές.



  Αντιθέτως η Χριστιανική διαχρονική διδασκαλία των Θεοδίδακτων Αγίων της Εκκλησίας είναι ότι, Ανάθεμα -Αιρετικός είναι αυτός που έχει αιρετικό φρόνημα και κηρύττει φανερώς και δημοσίως αιρετικές, ανορθόδοξες και αντιπατερικές διδασκαλίες εμμένοντας αμετανόητος εις αυτές.
   
Η Ιστορία της Εκκλησίας μας έχει διδάξει ότι, όλοι οι αντιαιρετικοί αγώνες των Αγίων Ομολογητών της Εκκλησίας, οι οποίοι απέκοπταν κάθε εκκλησιαστική επικοινωνία με τους Ανάθεμα-Αιρετικούς, κατ' όνομα Επισκόπους, έγιναν πριν καταδικαστούν από Ορθόδοξη Σύνοδο οι Ανάθεμα-Αιρετικοί κατ’ όνομα Επίσκοποι.
   Έγιναν τότε που οι καταληψίες Ανάθεμα-Αιρετικοί κατ’ όνομα Επίσκοποι, κρατούσαν παρανόμως με την βοήθεια της εκάστοτε εξουσίας τους Επισκοπικούς Ορθόδοξους Θρόνους,κάνοντας επίσημη γραμμή της Εκκλησίας την Αίρεση τους.
     Ήταν και είναι παράνομοι και καταληψίες, διότι όπως κηρύττουν
οι οδηγοί της Ορθοδοξίας και Διδάσκαλοι της Οικουμένης προηγείται  η Ορθόδοξη Πίστις και κατόπιν ακολουθεί η Εκκλησιαστική τάξις .
   Η διασφάλιση της Ορθοδόξου Πίστεως μέχρις αίματος και η καταδίκη και εκδίωξη των καταληψιών Ανάθεμα -Αιρετικών κατ’όνομα Επισκόπων από τους Επισκοπικούς Ορθόδοξους Θρόνους και η αντικατάσταση τους από κανονικούς Ορθοδόξους Επισκόπους από Ορθόδοξη Σύνοδο, είναι η αιτία όλων των Αντιαιρετικών  αγώνων των Αγίων Ομολογητών της Εκκλησίας.
   Όταν συν Θεό επιτευχθεί αυτός ο Άγιος σκοπός και αποκατασταθεί η Ορθοδοξία, τότε τελειώνουν οι αγώνες, παύει ο πόλεμος, έρχεται ειρήνη στην Εκκλησία.

Αν τώρα  παρ’ όλα αυτά, κάποιος Χριστιανός, κληρικός, μοναχός ή λαϊκός περιμένει να αγωνιστεί, να πολεμήσει την Αίρεση και να διακόψει κάθε εκκλησιαστική επικοινωνία με τους Ανάθεμα- Αιρετικούς, κατ’ όνομα Επισκόπους, όταν καταδικαστούν και εκδιωχθούν αυτοί, όταν τελειώσουν οι αγώνες, παύσει ο πόλεμος και έρθει ειρήνη στην Εκκλησία, τότε να μας συγχωρεί με το συμπάθειο, αλλά κατά την λαϊκή ρήση θα πρέπει να χρωστάει, δεν θα είναι καλά στα μυαλά του! 
   Οι Θεόπτες Πατέρες και Διδάσκαλοι της Ορθοδοξίας ορίζουν επίσης ότι, η επίσημη διακήρυξις και αποδοχή της Αιρέσεως γίνεται με την Συνοδική διακήρυξη και απόφαση, η οποία νομιμοποιεί την παρανομία και την καθιστά γραμμή της Εκκλησίας.
    Δηλαδή όπως έκανε η Αιρετική Σύνοδος της Κρήτης με τον Αιρετικό Οικουμενιστή Πρόεδρο της  Πατριάρχη Βαρθολομαίο, η οποία διακήρυξε την Παναίρεση του Οικουμενισμού.

Εύχεστε και για εμένα
Μοναχός Μακαριος Κουτλουμουσιανός

Κάθισμα Αγίου Νικολάου

Πέμπτη, 9 Φεβρουαρίου 2017




MOΡΦΗ ΚΑΙ ΕΜΦΑΝΙΣΙ 

ΤΩΝ ΒΙΒΛΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ





                        του Δρ Κων. ΣΙΑΜΑΚΗ      
                               

                                                   2ον


Ἐπειδὴ οἱ πρωτόπλαστοι Ἀδὰμ καὶ Εὔα εἶναι οἱ πρῶτοι ἄνθρωποι, ἀπὸ τοὺς ὁποίους κληρονομήθηκε στὴν ἀνθρωπότητα ὅ,τι ὑγιέστερο καὶ ὡραιότερο ἐμφανίστηκε ὁποτεδήποτε, εἶναι φυσικό, ὅτι αὐτοὶ ἦταν ὁ ὑγιέστερος καὶ ὡραιότερος ἄντρας καὶ ἡ ὑγιέστερη καὶ ὡραιότερη γυναίκα. ὁποιοσδήποτε ἀπόγονος μπορεῖ νὰ εἶναι σ’ αὐτὰ τὸ πολὺ ἴσος μὲ τοὺς κοινοὺς προπάτορες, ὄχι ποτὲ ἀνώτερος. αὐτὸ ἰσχύει καὶ γιὰ τοὺς ἄλλους κοινοὺς προπάτορες ὅλων τῶν ἀνθρώπων, τὸ Νῶε καὶ τὴ γυναῖκα του.

      Γιὰ τὸν Ἀβραὰμ δὲν ἔχουμε καμμία περιγραφή, ἀλλὰ γιὰ τὴ γυναῖκα του Σάρρα ἡ Γραφὴ λέει, ὅτι ἦταν ἰδιαιτέρως ὄμορφη γυναίκα, ἡ ὁποία μάλιστα διατηροῦσε τὴν ὀμορφιά της καὶ σὲ κάπως προχωρημένη ἡλικία (Γε 12,11∙ 20,2). ἀπ’ αὐτὸ μποροῦμε νὰ συμπεράνουμε, ὅτι κι ὁ Ἀβραὰμ ἦταν στὴν ὀμορφιὰ καὶ στὴ σωματικὴ του διάπλασι ἀνάλογος∙ διότι ἦταν καὶ πολὺ ταπεινόφρων, οἱ δὲ ταπεινόφρονες ἄντρες ποτὲ δὲν ἀναζητοῦν γυναῖκες, τῶν ὁποίων οἱ ἴδιοι εἶναι κατώτεροι. ἦταν δὲ μὲ τὴ γυναῖκα του καὶ ἀδέρφια –τότε λόγῳ τῆς ὀλιγανθρωπίας καὶ τῆς μὴ ἀκόμη μεγάλης συσσωρεύσεως κληρονομικῶν ἐπιβαρύνσεων ὁ θεός ἐπέτρεπε νὰ παντρεύωνται οἱ ἄνθρωποι τὶς ἀδερφές των-, κι αὐτὸ εἶναι ἄλλη μιὰ ἔνδειξι, ὅτι ἦταν ἐξ ἴσου ὡραῖος μὲ τὴν ἀδερφή του. δὲν γνωρίζουμε ὅμως κανένα ἄλλο χαρακτηριστικὸ τῶν δυὸ αὐτῶν προσώπων, ἐκτὸς ἀπὸ τὰ γενικὰ ποὺ ἀνέφερα εἰσαγωγικῶς.

      Γιὰ τὸν Ἰσαὰκ ἡ Γραφὴ δὲν μᾶς λέει τίποτε τὸ σχετικό, ἀλλὰ θὰ πρέπῃ νὰ ἦταν ὡραῖος ἄντρας, τόσο διότι ἦταν γιὸς δυὸ ὡραίων γονέων, ὅσο καὶ διότι παντρεύτηκε τὴν πολὺ ὡραία Ῥεβέκκα (καλὴ τῇ ὄψει σφόδρα Γε 24,16), ἡ ὁποία ἦταν καὶ κόρη πρώτου ἐξαδέρφου του. στὰ γηρατειά του ὁ Ἰσαὰκ δὲν ἔβλεπε σχεδὸν καθόλου∙ προφανῶς ἀπὸ καταρράχτη. γιὰ τὴ  Ῥεβέκκα ἐκτὸς ἀπὸ τὴν ἔκτακτη ὀμορφιά της ἡ Βίβλος μᾶς λέει καὶ ὅτι ἄργησε πολλὰ χρόνια νὰ μείνῃ ἔγκυος, ὅπως καὶ ἡ Σάρρα. ἀλλ’ ἡ μὲν Σάρρα ἔδειξε κάποια ζήλεια καὶ κακία γι’ αὐτὴ τὴν ἀδυναμία της (Γε 16,1-10∙ 21,9-14), ἡ δὲ Ῥεβέκκα δὲν ἔδειξε ποτὲ κάτι τέτοιο.

     Γιὰ τοὺς διδύμους γιοὺς τοῦ Ἰσαὰκ καὶ τῆς Ῥεβέκκας, τὸν Ἠσαῦ καὶ τὸν Ἰακώβ, εἶναι πασίγνωστη ἡ πληροφορία τῆς Γραφῆς καὶ τὸ σχετικὸ ἐπεισόδιο μὲ τὸ τέχνασμα τοῦ Ἰακώβ, ποὺ ἐμφανίστηκε στὸν τυφλὸ πατέρα του σὰν τριχωτὸς Ἠσαῦ. ὁ Ἠσαῦ ἦταν ῥοδοκόκκινος καὶ πολὺ τριχωτὸς στὸ στῆθος, στὰ χέρια, καὶ σ’ ὅλο του τὸ σῶμα, ὁ δὲ Ἰακὼβ ὄχι ἰδιαίτερα τριχωτός (Γε 25,25-26∙ 27,16-23).

      Ἀπὸ τὶς δυὸ κύριες γυναῖκες τοῦ Ἰακώβ, Λία καὶ Ῥαχήλ, ποὺ ἦταν καὶ ἀδερφές, ἡ μὲν μικρότερη Ῥαχήλ, τὴν ὁποία ὁ Ἰακὼβ ἀγαποῦσε φλογερά, ἦταν γυναίκα σπανίας καλλονῆς (καλὴ τῷ εἴδει καὶ ὡραία τῇ ὄψει σφόδρα Γε 29,17), ἡ δὲ Λία δὲν ἦταν ἰδιαίτερα ὄμορφη, κι ἐπὶ πλέον τὴ μείωνε τὸ ὅτι δὲν ἔβλεπε καλὰ (οἱ ὀφθαλμοὶ Λίας ἀσθενεῖς Γε 29,17)∙ εἶχε προφανῶς μυωπία∙ κι ἕνας μύωπας στὴν πρωτόγονη ἐκείνη ἐποχή, ποὺ δὲν ὑπῆρχαν γιαλιά, καταλαβαίνει ὁ καθένας πῶς ἔκανε, ὅταν ἤθελε νὰ δῇ κάτι καθαρά.

       Ὁ Ἰωσὴφ ὁ  γιὸς τῆς ὡραίας Ῥαχὴλ καὶ ὁ ἄντρας τὸν ὁποῖο ἔβαλε στὸ μάτι ἡ ἀκόλαστη κι ἐπίσημη κυρία του, ποὺ τὸν ἀγόρασε δοῦλο, ἦταν πολὺ ὡραῖος ἄντρας (καλὸς τῷ εἴδει καὶ ὡραῖος τῇ ὄψει σφόδρα Γε 39,6)∙ εἶχε δὲ καὶ ἀνάλογη ἁγνότητα ἐκ πίστεως. ἂν ὄχι σὰν τὸν Ἰωσήφ, ὁπωσδήποτε ὅμως ὡραῖοι ἄντρες πρέπει νὰ ἦταν καὶ οἱ 11 ἀδερφοί του καὶ μάλιστα ὁ ὁμομήτριος Βενιαμίν, καὶ ἡ ὁμοπάτρια ἀδερφή του Δίνα, τὴν ὁποία ἐρωτεύτηκε μὲ πάθος ὁ ἡγεμόνας τῶν Εὐαίων Συχέμ, και, γιὰ νὰ τὴν παντρευτῇ, δέχτηκε κατ’ ἀπαίτησι τῆς πατρικῆς της οἰκογενείας νὰ περιτμηθῇ κι αὐτὸς καὶ ὅλοι οἱ ἄντρες τῆς πόλεώς του (Γε 34, 1-29).

      Σὲ μιὰ τόσο ἀρχαία ἐποχὴ (2.000 -700 π.Χ.) καὶ σὲ μιὰ χώρα μὲ κλῖμα ὑποτροπικό, ὅπως εἶναι ἡ Παλαιστίνη καὶ ἡ Αἴγυπτος, ἡ ἐνδυμασία τῶν ἀνθρώπων ἦταν πολὺ ἐλαφριά. ἦταν ὅμως καὶ σεμνή, ἰδιαιτέρως τῶν γυναικῶν, τοὐλάχιστο στὴν οἰκογένεια τῶν πατριαρχῶν Ἀβραάμ, Ἰσαάκ, καὶ Ἰακώβ. τὰ δυὸ κύρια ἐνδύματά τους ἦταν ὁ χιτὼν καὶ τὸ ἱμάτιον. τὸ  καλοκαίρι μὲ τὴν πολλὴ ζέστη φοροῦσαν μόνο χιτῶνα. τῶν ἀντρῶν ὁ χειμερινὸς χιτὼν ἦταν μέχρι τοὺς ἀστραγάλους (ποδήρης), καὶ μὲ μανίκια μέχρι τοὺς καρπούς, καὶ μάλλινος, ὁ δὲ θερινὸς ἦταν μέχρι περίπου τὰ γόνατα, χωρὶς μανίκια, καὶ ἀρκετὰ ἀνοιχτὸς στὸν τράχηλο καὶ στὸ πάνω μέρος τοῦ στήθους∙ καὶ λινός (Γε 27,16-22). οἱ  γυναῖκες ὅμως εἶχαν πάντοτε καλυμμένο τὸ σῶμα ὁλόκληρο καὶ τὸ κεφάλι καὶ τὸν τράχηλο, ἀφήνοντας ἀκάλυπτα μόνο τὸ ἐμπρόσθιο μέρος τοῦ προσώπου (καθ’ ὕψος μέτωπο – σαγόνι,  καὶ κατὰ πλάτος τὰ ζυγωματικὰ τῶν παρειῶν), καὶ τὰ χέρια ἀπὸ τὸν καρπὸ καὶ κάτω, καὶ τὰ πόδια ἀπὸ τὸν ἀστράγαλο καὶ κάτω. τὴν πολλὴ ζέστη οἱ γυναῖκες τὴν ἀντιμετώπιζαν φορώντας τὸ θέριστρον, χιτῶνα δηλαδὴ ἀπὸ λεπτὸ λινὸ ὕφασμα, φαρδὺ χαλαρὸ καὶ κωδωνοειδῆ χωρὶς ζώνη (Γε 24,65). μερικὲς φορὲς ὁ χιτὼν τῶν νέων καὶ τῶν νεανίδων ἦταν πολύχρωμος καὶ μὲ ζωηρὰ χρώματα σὰν τὸν ποικίλον χιτῶνα τοῦ Ἰωσὴφ (Γε 37,3).

      Οἱ ἄντρες διατηροῦσαν μαλλιὰ κουρεμένα σὰν αὐτὰ ποὺ διατηροῦν καὶ οἱ σημερινοὶ σοβαροὶ ἄντρες, καὶ γένεια κουρεμένα, δηλαδὴ περίπου 2-5 ἑκατοστά. στὴν Αἴγυπτο ὅμως ξυρίζονταν. γι’ αὐτὸ κι ὁ Ἰωσήφ, ἀπὸ τότε ποὺ πῆγε ἐκεῖ, ξυριζόταν  (Γε 41,14)∙ δὲν εἶχε γένεια οὔτε μουστάκια. τ’ ἀδέρφια του ὅμως, ἐπειδὴ ζοῦσαν ἀπομονωμένα σὲ εἰδικὴ γι’ αὐτοὺς περιοχὴ τῆς Αἰγύπτου, πιθανῶς διατηροῦσαν τὰ γένεια τους καὶ τὰ μουστάκια τους κατὰ τὴν προηγούμενη συνήθειά τους.

     Κοσμήματα φοροῦσαν καὶ οἱ ἄντρες καὶ οἱ γυναῖκες, κατὰ προτίμησι χρυσᾶ, ἔπειτα δὲ καὶ ἀργυρᾶ. ὁ Ἰωσὴφ  φοροῦσε δαχτυλίδι, τὸ δαχτυλίδι τοῦ φαραώ (Γε 41,42), ποὺ ἡ «πέτρα» του ἦταν καὶ ἡ μεγάλη σφραγίδα τοῦ κράτους. δαχτυλίδι -σφραγῖδα ἀντρὸς ἐλευθέρου καὶ κυρίου– φοροῦσε στὴν Παλαιστίνη καὶ ὁ ἀδερφός του Ἰούδας (Γε 38,18), καὶ προφανῶς ὅλοι οἱ ἀδερφοί του καὶ οἱ πατέρες του Ἰακώβ, Ἰσαάκ, Ἀβραάμ. φοροῦσαν ἐπίσης οἱ ἄντρες καὶ ὁρμίσκον, δηλαδὴ μενταγιὸν κρεμασμένο ἀπὸ τὸν τράχηλο μὲ νῆμα∙ (διότι στὴν ἀρχαιότητα ἡ ἀλυσίδα καὶ τὸ σύρμα δὲν εἶχαν ἀκόμη ἐφευρεθῆ). ἀναφέρεται ὁ ὁρμίσκος τοῦ Ἰούδα (Γε 38,18).   ὁ Ἀβραὰμ διὰ μέσου τοῦ δούλου του Ἐλιέζερ χάρισε στὴ νύφη του Ῥεβέκκα χρυσᾶ  σκουλαρίκια καὶ βραχιόλια τῶν καρπῶν (ἐνώτια καὶ ψέλλια Γε 24,22∙ 24,30). τέτοια καθὼς καὶ περιλαίμια καὶ περιβραχιόνια (βραχιόνια, βραχιόλια) κοσμήματα φοροῦσαν, φαίνεται, κι ὅλες οἱ κοπέλλες, ἀλλὰ στὸν Ἰσραὴλ φαίνονταν μόνο τὰ περικάρπια βραχιόλια (ψέλλια), διότι ὁ τράχηλος, τ’ αὐτιά, καὶ οἱ βραχίονες τῶν γυναικῶν ἦταν πάντοτε καλυμμένα∙ τὰ κοσμήματα τῶν καλυμμένων μερῶν τοῦ σώματος τὰ φοροῦσαν γιὰ φυλαχτὰ ἢ καὶ γιὰ νὰ τὰ βλέπῃ μόνον ὁ μνηστήρας καὶ ὁ ἄντρας τῆς κοπέλλας. πολλὲς φορὲς  τὰ κοσμήματα ἦταν συγχρόνως καὶ φυλαχτὰ καὶ εἴδωλα. ὅπως τώρα τὸ χρυσὸ σταυρουδάκι εἶναι καὶ κόσμημα καὶ φυλαχτὸ καὶ θρησκευτικὸ σύμβολο, ἔτσι καὶ στὴν ἀρχαιότητα κρεμοῦσαν στὸ λαιμὸ σὰ μενταγιὸν ἢ στ’ αὐτιὰ σὰ σκουλαρίκια διάφορα εἰδώλια – φυλαχτά, συνήθως ταυροκεφαλὲς καὶ ἄλλα ὁμοιώματα θεῶν. καὶ μερικὲς φορὲς κυκλοφοροῦσαν τέτοια κοσμήματα καὶ στὸν Ἰσραήλ. γι’ αὐτὸ καὶ ὅταν σ’ ἕνα φρεσκάρισμα τῆς πίστεως καὶ τῆς λατρείας τοῦ Κυρίου ὁ Ἰακὼβ διέταξε τὰ μέλη τῆς οἰκογενείας του ν’ ἀφαιρέσουν ἀπὸ πάνω τους τοὺς εἰδωλικοὺς θεούς, λέγοντας Ἄρατε τοὺς θεοὺς τοὺς ἀλλοτρίους τοὺς μεθ’ ὑμῶν ἐκ μέσου ὑμῶν καὶ καθαρίσθητε, αὐτοὶ  ἀνταποκρίθηκαν στὸ πρόσταγμά του, καὶ ἔδωκαν τῷ Ἰακὼβ τοὺς θεοὺς τοὺς ἀλλοτρίους, οἳ ἦσαν ἐν ταῖς χερσὶν αὐτῶν (=βραχιόλια, μενταγιόν), καὶ τὰ ἐνώτια (=σκουλαρίκια) τὰ ἐν τοῖς ὠσὶν αὐτῶν (Γε 35,2-4).

      Ὁ Μωϋσῆς, εἴτε ἦταν ἰδιαίτερα ὡραῖος ἄντρας εἴτε ὄχι, ἦταν ὁπωσδήποτε πολὺ ῥωμαλέος, διότι κάποτε σκότωσε μὲ τὶς γροθιὲς ἕναν Αἰγύπτιο, ποὺ τυρρανοῦσε κάποιον Ἑβραῖο (Ἔξ 2,12), καὶ λίγες μέρες ἔπειτα, θέλοντας νὰ προστατεύσῃ μερικὲς βοσκοποῦλες, τἄβαλε μὲ μιὰ ὁμάδα σκληραγωγημένων Ἀράβων βοσκῶν καὶ τοὺς ἔτρεψε σὲ φυγὴ (Ἔξ 2,17). ἦταν ὅμως ἰσχνόφωνος καὶ βραδύγλωσσος (Ἔξ 4,10). αὐτὸ σημαίνει ὅτι εἶχε φωνὴ πολὺ χαμηλή, δὲν μποροῦσε νὰ φωνάζῃ δυνατά, καὶ μιλοῦσε πολὺ ἀργά, ὄχι ἐλαττωματικά. διότι ἐκεῖνος ποὺ μιλάει ἐλαττωματικὰ στὴν ἀρχαιότητα λεγόταν μογιλάλος. ὁ Μωϋσῆς εἶχε καλὴ ἄρθρωσι, ἀλλὰ δὲν μποροῦσε νὰ μιλήσῃ  γρήγορα καὶ δυνατά.

      Μὲ τὸ Μωϋσῆ πιθανῶς ἔμοιαζε στὴ μορφὴ καὶ στὴ σωματικὴ διάπλασι ὁ ἀδερφός του ἀρχιερεὺς Ἀαρών. κι αὐτὸν πιθανῶς ἔμοιαζε ὁ ἔγγονός του ἀρχιερεὺς Φινεές.

O MΥΘΙΚΟΣ ΚΥΡΙΟΣ 666.... του ενδελεχους ερευνητου σοφωτατου κ. Βασιλειου Σακκα

   O MΥΘΙΚΟΣ ΚΥΡΙΟΣ 666...




του ενδελεχους ερευνητου σοφωτατου 

κ. Βασιλειου Σακκα
                           

Πιστευετε οτι, το ζητημα του Μυθικου 666 της Υστερικιας Δαιμονισμενης Προτεσταντισσας Ρελφ, παει και τελειωσε εδω και χρονια και ειμαστε οι μονοι Ορθοδοξοι, που κακως κακιστα το επαναφερουμε; 
Κανετε λαθος, το επαναφερει καθε λιγο και λιγακι ο "αντιοικουμενιστης" ριψασπις, υπηρετης ΜΟΙΧΕΠΙΒΑΤΩΝ, παπα Σαραντος, που φερνει καποιους ..... παρανοϊκους "επιστημονες" και τους εμφανιζει σε δημοσιες εκδηλωσεις για να μεταδιδουν τα αεροχαμενα ...σκουπιδια τους, σε  αφηνιασμενους φωνασκουντες  3εξαρηδες...... Και αυτο το γραφουμε γιατι μεχρι σημερα δεν ειδαμε καμμια ...μελετη!!!! του νεου ..φρουτου Δρος εξ Αγγλιας, που μιλησε ο θλιβερος αυτος νεοεφευρετης για επηρεασμο απο το τσιπ και αυτου του ....ψυχικου μας κοσμου. 
Λεγονται και γραφονται τοσων μεγεθων τερατωδη πραγματα που μεχρι και καλοι μοναχοι, καλοι κληρικοι και καλοι θεολογοι παρασυρονται απο τα  ανοητηματα αυτα της Αντιχριστολογικης παρακρουσης....Οταν στο παρελθον  ειδαμε δημοσιευμα του ασκητικου μακαριστου Ευσεβιου Βιττη να αναποδογυριζη τα 9αρια, σε 6αρια για να μας φερη τα αντιχριστολογικα του πειστηρια, συγκρατουσαμε το κεφαλι μας...να μην μας φυγει. Οι ανθρωποι εχουν παθει ανηκεστο βλαβη στην υγεια τους και δεν γνωριζουμε πλεον αν υπαρχει καποια ελπιδα για την ιατρεια τους....Ομως εμεις συνεχιζουμε την δημοσιευσι της δευτερης επιστολης του Σοφωτατου Βασιλειου Σακκα, μαλιστα γνωστου Ματθαιϊκου παλαιομερολογιτη, αλλα ορθοδοξοτατου στο επιμαχο ζητημα του 666. Σας αφηνουμε να απολαυσετε την γραφιδα του σοφωτατου αυτου ανδρος.

     


                           

(Eπιστολη 2η με ημερομηνια 15.12.1999. Παραληπτης ο λογιος Αγιορειτης μοναχος Θεοδωρητος Μαυρος).

                     2ον
Γενεύη, Δευτέρα β΄Δεκεμβρίου (15.12.99)

Μνήμη τοῦ Ἁγίου Προφήτου Ἀββακούμ

Στερεῶσαι, Κύριος, ὁ Θεός, τὴν Ἁγίαν  καὶ Ἀμώμητον Πίστιν τῶν

εὐσεβῶν καὶ ὀρθοδόξων Χριστιανῶν, εἰς αἰῶνας αἰώνων. Ἀμήν. 
 
 λλ γ γνωρίζω κα νθρώπους π τν δικ μας χρο, κα Φλωρινικούς κα Ματθαιϊκούς κα Κυπριανίτες, γκρατες τς Πατερικς Διδασκαλίας κα τν πραγμάτων τς κκλησίας, ο ποοι δν συμμερίζονται, μ τ συμπάθειο, ατς τς ηδίες περ γραμμωτν κωδίκων κα 666. Εναι ρα γε κι’ ατο … «σκοτεινοί»;  πλς ο νθρωποι δν θέλουν ν μπλεχτον μέσα στ κομφούζιο πο δημιούργησε τ ξενόφερτο τοτο φροτο, στε πληρώνοντας δίχως κέρδος κέρατα, ν γίνουν ποσυνάγωγοι π τν διαλλαξία κα τν σκοταδισμ τν πολλν. γ πειδ δόξα τ Θε νέκαθεν τυγχάνω …  ξωσυνάγωγος κα λεύθερος σκοπευτς, μπορ ν χω τουλάχιστον ατ τν πολυτέλεια ν λέω νεπειρέαστα κα λεύθερα τν γνώμη μου, καψόμεθα τ τ θ πε τελικ γιος Θες.


σο δ ατ πο λς τι μ “βρκαν τώρα κα μ τρόπο καναν τν δουλειά τος βρ παπ, γι τν γάπη το Θεο, λα στ καλ σου. Τόσες δεκαετίες πο μ ξέρεις, σο δωσα ποτ τν ντύπωση ν μοιάζω γι μερικανάκι; Δν λέω τι στν ρχ, π τν μι μπουνταλοσύνη μου, π τν λλη προπέτειά κα πειρία μου, μ καμαν ν θέσω τν μπιστοσύνη μου σ νθρώπους, σ πνευματικος πατέρες, ερομονάχους, ασοφόρους κα Σία. Κα καλς Θες, φησε κι’ φαγα τ χαστούκια μου, κα πλήρωσα τ δίδακτρά μου, γι ν ξαναεφεύρω τ χλιαρ νερ κα ν μάθω π τν προφήτη τι : πικατάρατος νθρωπος ς τν λπίδα χει π’ νθρωπον” (ερεμίας ιζ΄5). Σ διαβεβαι μως τι παρλθον ο χρόνοι κενοι, κα ν π τότε κύλισε πολ νερ κάτω π τ γεφύρια. ν τ μεταξ πονήρεψα κα τώρα σ διαβεβαι, τι ν θέλεις ν μ γελάσεις, ν μ κμεταλλευθες κα ν μ χρησιμοποιήσεις, πρέπει ν σηκωθες πολ πρω.



Μο δημιουργες μως μι πορία. Επα βάσει στοιχείων τι τ σχέδιο τς λβετικς  τραπεζιτικς κάρτας δν νταποκρίνεται σ κανέναν διάβολο καλικάντζαρο, λλ στν θυρε τν Ορανέζων. κ τν δύο τ να. δν καμα καλ τν δουλει μου, κα πρέπει ν μο πτε: Σφάλλεις, δελφέ, γι’ ατν κα γι τοτον  κα γι κενον τν λόγο. ἐὰν ο πληροφορεες πο μετέδωσα εναι σωστς, ς χριστιανο δν θ πρεπε ν χαρομε κα ν δοξάσουμε τν Θεν, τι ατ τ σχέδιο πάνω στν κάρτα δν χει τίποτε ν κάνει μ τν ξαποδ; Δν πρέπει ραγε ς χριστιανο κα ντιμοι νθρωποι ν χαιρόμεθα ταν ποκαλύπτεται λήθεια κα καταδεικνύεται σαθρότητα διαφόρων πιχειρημάτων; Εμαστε δν εμαστε ραστς τς λήθειας;



Θ σο π τώρα κα κάτι πο δν σ τιμάει διαίτερα. Προηγουμένως μως θ σο διηγηθ να περιστατικ π τν ζω το ββ Δωροθέου πως μο τ διηγήθηκε νας σπανς ερεύς, π. σιος, στν Ρωσικ κκλησία. πιτετραμένος δελφς γι τν ξενώνα στρωσε μι μέρα τ κρεβάτια. Κα σ μι στιγμ θαύμασε τ πόσο καλ στρωμένα ταν. νανήψας κ το πειρασμο, πγε κα ξωμολογήθηκε τν λογισμ του. Κα τότε ββς το επε: Μ τέκνον μου ατ δν εναι περηφάνεια. Εσαι ντως πολ καλς ξενοδόχος. πλ δν εσαι καλς … μοναχς! Θαύμασε διάκριση ταπεινολογίας κα ταπεινοφροσύνης!



τσι κα τώρα κ. Τσολογιάννης σ να γραπτ του επε: “Γράφει σπουδαος π τν λβετία ρευνητς κύριος Βασίλειος Σακκς…”. Βέβαια, θ μο πες κα τ το θελε ελογημένος ν τ γράψει. λλ σως τ θεώρησε καθκον του, ξετάζοντας τν σοβαρότητα τς ργασίας μου, κα θελε μ ατν τν τρόπο ν μ νταμείψει. Καλοσύνη του. Ἐὰν λοιπν δν θέλουμε ν κτραπομε σ ταπεινολογίες, βλέπουμε τι νθρωπος, δν επε πουθεν τι Σακκς εναι καλς Χριστιανς, πράγμα βέβαια γι τ ποον κα ναρμόδιος θ ταν ν κρίνει, λλ κα σωστ ν ταν δν θ πρεπε ν μ βάλει σ πειρασμ. Δν επε μως νθρωπος τίποτε τ σπουδαο. Επε πλς τι εμαι καλς ρευνητς. Γιατί; Δν εμαι; μφιβάλλεις σ γι’ ατό;Τ λέω, χωρίς ν φοβομαι τν περηφάνεια: Να γι δύο πράγματα πο μπορ, εμαι ντως καλς ρευνητς. ποιος μφιβάλλει, ν μο παρουσιάσει τς νστάσεις του. Τώρα ἐὰν εμαι καλς χριστιανς χι, ατ εναι λλου παπ βαγγέλιο κι’ λλου μουφτ κοράνι!



σ μως ξεφράσθης θέλοντας ν προσδώσης σ να πλ κα σήμαντο κοπλιμέντο, τεχνικς φύσεως, πνευματικς κα κκλησιαστικς διαστάσεις λέγοντας: άν κι’ μες τώρα σηκωθομε κα γράψουμε τι ατς σπουδαος ρευνητς πρτα εχε ποστατήσει π τν ρθοδοξία πηγαίνοντας στν Προτεσταντισμ κα στερα πιστρέφοντας κα γενόμενος ρθόδοξος παπς ατοαπεσχηματίσθη τί γίνεται; Πρν π’ λα, κατ’ μέ, ἐὰν συνείδησίς σου σο παγορεύει, δν βλέπω τν λόγο γιατ ν μν τ κάνεις. Ἐὰν παθς πιστεύεις τι ατ εναι τ καθκον σου ναντι το Λαο το Θεο, οα σοι ἐὰν δν τ κάνεις. Ἐὰν πάλι κινεσαι μπαθς, πάλι π μένα χεις τ λεύθερο ν τ κάνεις. Πρόσεξε μως διότι ατ σ σένα θ προξενήσει ζημία. Σ’ μένα, καμμία! γ συμφέρον χω ο μαρτίες μου ν “προπορεύωνται” παρ νκολουθον”  κατ τν μέραν τς κρίσεως. Κα ατ πο ξέρεις σ δν εναι παρ κορυφ το παγόβουνου, πού νξερες κα τλλα! φο μως Θες πέτρεψε μόνον ατ ν μαθευτον, ς σεβαστομε τ θέλημα Του, διότι κα παραπάνω ν σο π οτε γ πρόκειται ν διορθωθ, οτε σένα ν οκοδομήσω.