Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου 2016

ΝΕΩΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΟ ΑΓΩΝΑ Επιτελους...τερμα ο Χαρτοπολεμος... Μακαρι να ακολουθησουν - φτασαμε ηδη στο σημειο μηδεν - ολοι οι Ορθοδοξοι, κληρικοι και λαϊκοι - οσοι και ναναι - τον ΜΟΝΟΔΡΟΜΟ των Αγιων Πατερων της Ορθοδοξιας. Για να εκδιωχθουν πυξ λαξ ολοι οι ...ερωτευμενοι με την Παναιρεσι του Οικουμενισμου προδοτες της Παντιμης Ορθοδοξιας μας και να ενταχθουν ως αναθεματισμενοι, στην συνεχεια των Σατανικων Αιρετικων στην Ιστορια της Εκκλησιας. Πατηρ Θεοδωρος: "Κι ἔχω κατασταλάξει πλέον ὅτι ἡ Διακοπὴ Μνημοσύνου εἶναι μονόδρομος".

ΝΕΩΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ  ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΟ ΑΓΩΝΑ

Επιτελους...τερμα ο Χαρτοπολεμος...

Μακαρι να ακολουθησουν - φτασαμε ηδη στο σημειο μηδεν ολοι οι Ορθοδοξοι, κληρικοι και λαϊκοι - οσοι και ναναι -  τον ΜΟΝΟΔΡΟΜΟ των Αγιων Πατερων της Ορθοδοξιας.

Για να εκδιωχθουν πυξ λαξ ολοι οι ...ερωτευμενοι με την Παναιρεσι του Οικουμενισμου προδοτες της Παντιμης Ορθοδοξιας μας και να ενταχθουν ως αναθεματισμενοι, στην συνεχεια των Σατανικων Αιρετικων στην Ιστορια της Εκκλησιας. 

πατηρ Θεοδωρος: Κι εγω, ἔχω κατασταλάξει πλέον ὅτι ἡ Διακοπὴ Μνημοσύνου εἶναι μονόδρομος.




    Οἱ Ἀρχιερεῖς τῆς νοτίου Ἑλλάδος στὴ Μεγάλη Εἴσοδο λένε: «τῆς Ἱερᾶς ἡμῶν Συνόδου τῆς ὀρθοτομούσης τὸν λόγον τῆς ἀληθείας». Ἔ, ἂν ἡ Ἱ. Σύνοδος δέχτηκε τὴν Σύνοδο τῆς Κρήτης, (τότε) πῶς ὀρθοτομεῖ τὸν λόγον τῆς ἀληθείας; Ἑπομένως, θὰ λέει ψέματα μπροστὰ στὴν Ἁγία Τράπεζα; Μέσ’ στὸ θυσιαστήριο; 
Οἱ δικοί μας δέ, ἐδῶ, οἱ Ἀρχιερεῖς τῆς βορείου Ἑλλάδος, λένε καὶ τὰ δύο. «Τοῦ πατριάρχου ἡμῶν Βαρθολομαίου καὶ τῆς Ἱερᾶς ἡμῶν Συνόδου τῶν ὀρθοτομούντων τὸν λόγον τῆς σῆς ἀληθείας». Πολὺ περισσότερο ἀπὸ τὴν Σύνοδό μας, ὁ Πατριάρχης ἐδῶ καὶ χρόνια δὲν ὀρθοτομεῖ τὸν λόγον τῆς ἀληθείας. Τί θὰ κάνουμε λοιπόν; …Ἐνῶ (μὲ τοὺς ἄλλους ἀντι-Οἰκουμενιστὲς πατέρες) ἔχουμε τὴν ἴδια ἐκκλησιολογικὴ ἄποψη ἐναντίον τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ὡς πρὸς τὴν μέθοδο, τί νὰ κάνουμε τώρα, διαφωνοῦμε. Παραλίγο μὲ τὸν π. Γεώργιο Μεταλληνὸ καὶ κάποιους ἄλλους, νὰ χωριστοῦμε. Ἐγὼ εἶχα τὴν θέση ὅτι, ἀκόμα κι ἂν δὲν συμφωνοῦμε στὸ θέμα τῆς διακοπῆς τοῦ μνημοσύνου, πρέπει νὰ μείνουμε ἑνωμένοι. Ἀφοῦ στόχος μας εἶναι ὁ Οἰκουμενισμός; Ὁ καθένας ἔχει τὴ δική του ἄποψη, ἄλλοι θὰ κόψουν τὸ μνημόσυνο, ἄλλοι δὲν θὰ κόψουν τὸ μνημόσυνο, ἀλλὰ θὰ παραμείνουμε ἑνωμένοι. Δὲν τὸ δέχονται αὐτό. Καὶ κοντέψαμε νὰ διαιρεθοῦμε. Σώσαμε τὴν κατάσταση τὴν τελευταία στιγμή.

    …Νιώθω ὅτι ἦρθε καιρὸς νὰ κάνουμε τὸ καθῆκον μας ἀπέναντι στὴ συνείδησή μας κι ἀπέναντι στὴν Πίστη μας, κι ἂς οὐρλιάζουν κάποιοι…(Ομολογια: σαν τον παρανοϊκο Τελεβαντο και τον αλλοπροσαλλο Νουνη, Θεε μου Κυπριοφερτοι και αυτοι; ΦΥΓΕΤΕ ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΚΟΔΟΞΟΥΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΔΟΞΟΥΣ ΚΥΠΡΙΟΥΣ, ως ΑΠΟ ΟΦΕΩΣ.) 
Ἐγὼ σᾶς τὸ λέω, μέχρι τώρα προβληματιζόμουν, καὶ προσευχόμουν, καὶ διάβαζα· σᾶς εἶπα γιὰ δυό-τρεῖς μῆνες ξεσκόνιζα τοὺς τρεῖς τόμους τῶν Ἐπιστολῶν τοῦ Μ. Βασιλείου. Γιὰ νὰ ἐνισχυθῶ, νὰ ἐνθαρυνθῶ, μήπως κάνω λαθος; Κι ἔχω κατασταλάξει πλέον ὅτι ἡ Διακοπὴ Μνημοσύνου εἶναι μονόδρομος.

     Γιὰ κάποιους ποὺ δὲν ξέρουν -καὶ δὲν ξέρει κι ὁ Θεσσαλονίκης- ἡ Διακοπὴ Μνημοσύνου δὲν εἶναι σχίσμα. Εἶναι διαμαρτυρία, εἶναι διόρθωση, εἶναι θεραπεία. Τὸ λέει ὁ Κανόνας. 
Ὅτι αὐτοὶ οἱ ὁποῖοι κάνουν Διακοπὴ Μνημοσύνου δὲν πρέπει νὰ τιμωροῦνται, πρέπει νὰ ἐπαινοῦνται, διότι προφυλάσσουν τὴν Ἐκκλησία ἀπὸ τὰ σχίσματα. Σχίσματα κάνουν οἱ Οἰκουμενιστές.
(ΟΜΟΛΟΓΙΑ: Και οι Κοινωνουντες με αυτους).

    Ἐγώ, λοιπόν, θεωρῶ, μετὰ τὴν στάση τῆς Ἱεραρχίας μας στὸ θέμα τῆς ψευδοσυνόδου τῆς Κρήτης, ὅτι ὁ μόνος Κανονικὸς δρόμος, ὁ ὁποῖος ἀπομένει –Κανονικός, βάσει τῶν Κανόνων, ἐπειδὴ πλέον ἐπισήμως διὰ Συνόδου θεσμοθετεῖται ὁ Οἰκουμενισμός, γυμνῇ τῇ κεφαλῇ, θὰ πρέπει νὰ κάνουμε Διακοπὴ Μνημοσύνου, ἡ ὁποία θὰ ἔχει κάποιες συνέπειες.

23 σχόλια:

  1. Αδέρφια, ανοίξτε τα μάτια σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. θαραλεοςο π ζησης λαγωος ο πειραιως
    εβγαλαν ανακοινωση το γραφειο του και μας ευχονται καλες εορτες τοσο ηλιθιους μας περασαν η τρωμε κουτοχορτο
    τρεμει τρεμει/την ακοινωνησια και τις συνεπειες............. λογια λογια σε πηραμε χαμπαρι σεραφειμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το μικρό καλάθι που κρατάς,κ.Τσολογιάννη,είναι τώρα γεμάτο.Ένα λάθος που κάνεις εδώ και καιρό και μαγεύεις τους αφελείς και με τις μαντείες σου.Ένας είναι ο Στρατηγός,ο Πατέρας Θεόδωρος,ο νέος Θεόδωρος Στουδίτης.

    Ονομάζει τον Επίσκοπό του ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗ!
    Μετά τις εορτές θα τον "ξυρίσει"ο κουβάς.
    Ο άνθρωπος αυτός είναι Ομολογιτής.
    Η Αγία Σύνοδος του Κολυμβαρίου ξυπνάει τον λαό του Θεού που από αφέλεια κοινωνάει με την αίρεση.
    Η Σύναξη των Ορθοδόξων,μετά την διακοπή μνημοσύνου,θα πρέπει να ενώσει την δύναμή της με τον π.Ευθύμιο Τρικαμηνά.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν δεχομαι οτι ο π. Θεοδωρος ειναι ο νεος Θεοδωρος ο Στουδιτης.
      Δυστυχως γι αυτον ερχεται δευτερος ή και τριτος.
      Αλλοι προηγηθηκαν αυτου και ...λ.καθαιρεθηκαν.
      Εκεινος μεχρι σημερα παρεσυρε ολους στα κακοδοξα κυρυγματα και οχι στην γραμμη των Πατερων.
      Τωρα λεει ανακαλυψε τον ΜΟΝΟΔΡΟΜΟ.
      Και ως τωρα Πατρολογος αυτος γιατι κακοδοξουσε;
      Πως θα αποκαταστηση τωρα τα πραγματα;
      Για ΝΑ ΔΟΥΜΕ, ΜΗΝ ΒΙΑΖΕΣΑΙ.

      Διαγραφή
  4. Φιλε περιμενε.
    Μην βιαζεσαι.
    Βαρεια η καλογηρικη της ...Ορθοδοξιας.
    Τον π. Ζηση εκτιμουσα και εκτιμω για τις θεωριες του και μονον μεχρι σημερα.
    Απο εργα ομως μεχρι τωρα τιποτα.
    Μακαρι να δω και την συνεχεια να βαδιση τον Πατερικο ΜΟΝΟΔΡΟΜΟ.
    Το αυριο ειναι αδηλο.
    Το καλαθακι μου δεν το μεγαλωνω μεχρι εκεινη την στιγμη που θα εξακριβωσω απο τις αποφασεις του, οτι κακως τα υπολογισα τα πραγματα.
    Εσυ φιλε αν εισαι λαϊκος τι θα κανης;
    Ζεις μεσα στους Αιρετικους Οικουμενιστες και περιμενεις να δης τι κανουν οι αλλοι;
    ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΟΥ για να μας δειξης οτι βαδιζεις στην γραμμη των ΑΓΙΩΝ.
    Γιατι συνεχιζεις και μιλας για στρατηγους;
    Που το βλεπεις αυτο στην Εκκλησιαστικη μας ιστορια;
    Κακοδοξος εισαι και εσυ;
    Ακου ...στρατηγους.
    Για τα ...κακοδοξα ..συντεταγμενα μας μιλας ακομα;
    Ο χριστιανος δεν ακουει και δεν βλεπει κανενα ζωντανο αλλα μονο το τι εκαναν οι ΑΓΙΟΙ.
    Αντε και προχωρα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εκτιμὠ βεβαίως τον π. Θεόδωρο Ζήση από την εποχή που ήταν λαϊκός καθηγητής Παν/μίου, Πατρολόγος, πρόεδρος των θεολόγων, σοβαρός και μετρημένος άνθρωπος.

    Ένα σημείο που διαφωνώ καθέτως μαζί του είναι η πρόταση που έκανε, στην συνέλευση του Πειραιά, να προστεθεί στο Σύμβολο της Πίστεως ο όρος "πατερική". δηλ. να μετατραπεί σε "πιστεύω εις ένα θεόν και εις μίαν αγίαν καθολικήν, αποστολικήν και πατερικήν εκκλησίαν". Αν επιμένει ακόμα, διαφωνὠ και φρονώ πως είναι σοβαρό. "Αποστολική" Εκκλησία σημαίνει "ορθόδοξη". Πατερική θα γίνει λάστιχο, εφόσον οι πατέρες ούτε ομοφωνούν πάντοτε ούτε ατιμικώς είναι αλάθητοι, ούτε γνωρίζουμε στο μέλλον τι επιφυλάσσεται στην Εκκλησία από μελλοντικούς "γεροντάδες" και "πατέρες" και πώς θα τους χρησιμοποιήσουν πλανεμένοι ηγέτες της εκκλησίας... δεν είδατε τι έγινε στην ψευτοσύνοδο του Κολυμπαρίου όπου βάπτισαν την αίρεση εκκλησία, βασιζόμενοι υποτίθεται σε πατέρες και αγία Γραφή;. Στώμεν λοιπόν παραδοσιακώς και συνετώς. Ενώ ο όρος αποστολική, στον όρο, στο Σύμβολο της Πίστεως, πακτώνει θεωρητικώς την Πίστι, τα Δόγματα, τους Κανόνες, την πρακτική της Εκκλησίας, στα της πρώτης Εκκλησίας, και ό,τι επόμενο είναι αντιπαραδοσιακό, είτε επικράτησε είτε θα επικρατήσει, δεν κατοχυρώνεται δογματικά.

    Ως προς τη στάση του π. Θ.Ζήση στο αντιοικουμενιστικό θέμα, ήδη άρχισαν οι διωγμοί, οι συκοφαντίες, ο παραγκωνισμός, οι συστημένες επιστολές. Αν η διακοπή της μνημονεύσεως είναι αντίδραση διότι διώχθηκε από τον ναό, συκοφαντήθηκε κ.λπ. δεν είναι το ίδιο με τη διακοπή εκ των προτέρων. Και επιπλέον, στην ομιλία ανέφερε ότι συνέρχεται με άτομα του "αντιοικουμενιστικού" χώρου, που απαρτίζουν τον αντιοικουμενιστική πρωτοβουλία της Ελλάδας. Μεταξύ αυτών ανέφερε και δυο ονόματα που δεν μπορεί να είναι σοβαροί, εφόσον δεν σέβονται την Αγία Γραφή, παρερμηνεύοντάς την και παραπλανώντες τον θρησκευόμενο λαὀ με σφραγίσματα, 36άρια, αντιχρίστους! Αυτούς θα μας φέρει να μας μιλήσουν στο Βελλίδειο; Είναι χριστιανοί αυτοί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο Σύμβολο της Πίστεως ο όρος "πατερική"? Τόσοοοο... πατερικός που αμφισβητεί το ανάθεμα των πατέρων σε όποιον προσθέσει η αφαιρέσει απο το Σύμβολο της Πίστεως ? Ε ! καταντάει αντι πατερικός !

      Διαγραφή
    2. Γνωρίζει ότι δεν επιτρέπεται η αλλαγή στο Σύμβολο της Πίστεως. Μάλλον ως πατρολόγος από υπερβολικό ζἠλο για τους πατέρες, εκφρἀζει επιθυμία.

      Παρά ταύτα και παρ΄όλες τις καλές προθἐσεις του π. Θ. Ζήση κάθε παρόμοια προσθήκη ακόμα κι αν επιτρεπόταν δεν θα έπρεπε να γίνει, λὀγω ολισθηρής προοπτικής.

      Η τοποθέτησή του π.Θ.Ζήση ήταν η εξής:

      "... Ἂν ἐπιτρεπόταν νὰ γίνει κάποια προσθήκη στὸ Σύμβολο τῆς Πίστεως, στὸ ἐκκλησιολογικὸ ἄρθρο «Εἰς Μίαν, Ἁγίαν, Καθολικὴν καὶ Ἀποστολικὴν Ἐκκλησίαν», θὰ μπορούσαμε κάλλιστα νὰ προσθέσουμε «καὶ Πατερικήν» : «Εἰς Μίαν, Ἁγίαν, Καθολικὴν, Ἀποστολικὴν καὶ Πατερικὴν Ἐκκλησίαν»..."

      Το πλήρες κείμενο είναι εδὠ.

      http://www.impantokratoros.gr/metapaterikh-theologia-theodoros-zisis.el.aspx

      Οι Απόστολοι και η διδασκαλία του Κυρίου και των Αποστόλων, σεβαστέ πάτερ Θεόδωρε ήταν συγκεκριμένοι όπως συγκεκρομένη και η Πίστη που κήρυξαν η οποία και καταγράφηκε στην Καινή Διαθήκη, ενώ ταξινομήθηκε κα ερμηνεύτηκε άπαξ στις Συνόδους και στο Σύμβολο της Πίστεως. Δεν μπορεί κανένας πλέον να προσθέσει κάτι ως Ορθόδοξο (Αποστολικό). Αν βάλουμε και "πατερικήν", κάλλιστα μπορεί μερικοί εγκἀθετοι να θεωρήσουν ως "πατέρες της εκκλησίας" και τους συμμετέχοντες και συμφωνούντες στην ΨΕΥΤΟσύνοδο του Κολυμπαρίου και να έχουν την απαίτηση οι όροι της ψευτοσυνόδου ως προερχόμενοι από "πατέρας" να αποτελέσουν, ὀρους ορθοδόξου πίστεως, δηλ. πιστεύομεν εις τρεις εκκλησίας, μίαν ορθόδοξον, με πάπα της Ανατολής τον Κων/λεως, μίαν καθολικήν με πάπαν της Δύσεως τον Ρώμης και πολλές προτεσταντικές με τις επισκοπίνες και τους επισκόπους τους...

      Διαγραφή
    3. Λέμε στο σύμβολο της Πίστεως για το άγιον Πνεύμα: "..... το λαλήσαν δια των Προφητών". Μόνον δια των Προφητών λάλησε ή λάλησε και δια των Αποστόλων, των Πατέρων και των Αγίων;

      Ν.Κ.

      Διαγραφή
    4. Προφήτες ποιους ονομάζουμε στην εκκλησιαστική ορολογία; Ηλία, Ησαϊα, Ιερεμία, Δανιήλ κ.λπ.

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα σας .
    Η κατάσταση που είμαστε μου φέρνει στον νουν το εδάφιο :" Καὶ τῷ ἀγγέλῳ τῆς ἐν Λαοδικείᾳ ἐκκλησίας γράψον· τάδε λέγει ὁ ἀμήν, ὁ μάρτυς ὁ πιστὸς καὶ ἀληθινός, ἡ ἀρχὴ τῆς κτίσεως τοῦ Θεοῦ· 15 οἶδά σου τὰ ἔργα, ὅτι οὔτε ψυχρὸς εἶ οὔτε ζεστός· ὄφελον ψυχρὸς ἦς ἢ ζεστός. 16 οὕτως ὅτι χλιαρὸς εἶ, καὶ οὔτε ζεστὸς οὔτε ψυχρός, μέλλω σε ἐμέσαι ἐκ τοῦ στόματός μου. 17 ὅτι λέγεις ὅτι πλούσιός εἰμι καὶ πεπλούτηκα καὶ οὐδενὸς χρείαν ἔχω, - καὶ οὐκ οἶδας ὅτι σὺ εἶ ὁ ταλαίπωρος καὶ ὁ ἐλεεινὸς καὶ πτωχὸς καὶ τυφλὸς καὶ γυμνός, - 18 συμβουλεύω σοι ἀγοράσαι παρ' ἐμοῦ χρυσίον πεπυρωμένον ἐκ πυρὸς ἵνα πλουτήσῃς, καὶ ἱμάτια λευκὰ ἵνα περιβάλῃ καὶ μὴ φανερωθῇ ἡ αἰσχύνη τῆς γυμνότητός σου, καὶ κολλύριον ἵνα ἐγχρίσῃ τοὺς ὀφθαλμούς σου ἵνα βλέπῃς. 19 ἐγὼ ὅσους ἐὰν φιλῶ, ἐλέγχω καὶ παιδεύω· ζήλευε οὖν καὶ μετανόησον. 20 ἰδοὺ ἕστηκα ἐπὶ τὴν θύραν καὶ κρούω· ἐάν τις ἀκούσῃ τῆς φωνῆς μου καὶ ἀνοίξῃ τὴν θύραν, καὶ εἰσελεύσομαι πρὸς αὐτὸν καὶ δειπνήσω μετ' αὐτοῦ καὶ αὐτὸς μετ' ἐμοῦ. 21 Ὁ νικῶν, δώσω αὐτῷ καθίσαι μετ' ἐμοῦ ἐν τῷ θρόνῳ μου, ὡς κἀγὼ ἐνίκησα καὶ ἐκάθισα μετὰ τοῦ πατρός μου ἐν τῷ θρόνῳ αὐτοῦ. 22 Ὁ ἔχων οὖς ἀκουσάτω τί τὸ Πνεῦμα λέγει ταῖς ἐκκλησίαις."

    Οι της Γαζέτας , οι "στρατηγοί" τρομάρα τους της "συντεταγμένης αποτείχισης " δεν είναι ούτε κρύοι ούτε ζεστοί .
    Είναι απλά εμετικοί .

    Στην ουσία είναι και αυτοί διαποτισμένοι με τον οικουμενισμό και νομίζουν ότι ο μπορεί να σωθεί "ο κοινωνών τη αιρέση "
    Είναι συν τοις αιρετικοίς χαμένοι ...Συνχαμένοι ...
    Δεν είναι πνευματικοί αλλά υλικοί .Πνευματικά τυφλοί ..
    Η μόνη τους ελπίδα τους να αποστούν της κοινωνίας των αιρετικών είναι να ανοίξει ο θεός τα μάτια τους, ( Θαύμα δηλαδή ) , και να δουν τι σιχαμερό κοινωνούν .Γιατί σιχαμερό σώμα και αίμα σατανά κοινωνούν .
    Αλλά " ἀγοράσαι παρ' ἐμοῦ " λέει " κολλύριον ἵνα ἐγχρίσῃ τοὺς ὀφθαλμούς σου ἵνα βλέπῃς "
    Δεν είναι τζάπμα ... και οι της Γαζέτας θέλουν να είναι τζαμπα μάγκες . Θρησκεία δηλαδή χωρίς θυσία .. Απατεώνες! Και δη απατεώνες εξαπατώντες εαυτούς και αλλήλους . Είχαμε τον οικουμενισμό (εκκλησία= κοινό βάπτισμα) ... Τον παλαιοημερολογιτικο οικουμενισμό (εκκλησία= παλαιο ημερολογιο)... και τώρα τον ψευτο ορθόδοξο οικουμενισμό ...(εκκλησία= μνημόνευση αιρεσιάρχου) .
    Και τι μας λέει ο αθεόφοβος ? Θα συνεχίσω λέει να μνημονεύω για να κάνω Χριστούγεννα ...
    Με την κοινωνία των αιρετικών για πες μας εσύ που διδάσκεις λές και μάλιστα βιωματικά τρομάρα σου πατερική θεολογία ... Χριστούγεννα κάνεις ή διαολούγεννα ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. επανερχομαι σε παλαιοτερο σχολιο μου
    γιατι ο πειραιως η το γραφειο αιρεσεων κλπ σιωπα
    κ οδυσσεα παρακαλω ενημερωστε μας
    ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αδελφοί και εγώ έχω δηλώσει στο παρελθόν ότι κρατάω μικρό καλάθι, αλλά βλέποντας το βίντεο παρατήρησα ένα π. Θεόδωρο αποφασισμένο με εμφανές το χάρισμα της Ομολογίας και το σημειώνω αυτό διότι χωρίς αυτό το χάρισμα από τον Θεό μας και να θέλεις δεν μπορείς να κάνεις Αποτείχιση. Ας μην βιαζόμαστε, ας κάνουμε λίγη υπομονή και τα πράγματα θα αποδείξουν το τί τελικά θα γίνει. Εάν ξεκινήσει από την Θεσσαλόνίκη ένα αληθινά Ομολογιακό Εκκλησιαστικό Κίνημα μόνο καλό θα προσφέρει στην Αιχμάλωτη από τον Φιλοοικουμενισμό Εκκλησία και θα βοηθήσει προϊόντος του χρόνου την Δόξα και την διαφύλαξη της Ορθόδοξης Εκκλησίας μας. Αρκεί να γίνει, δεν είναι ορθό να ομιλούμε με αυτό τον τρόπο σε Εκείνον που μόλις Δημόσια μας δήλωσε ότι αποφάσισε να αναλάβει ένα τέτοιο βάρος. Ας σταθουμε και εμείς δίπλα Του σε αυτή την απόφασή Του λέγοντας μπράβο Πατέρα Θεόδωρε τόσα χρόνια το περιμέναμε. Εάν προχωρήσεις μπροστά θα χαρούμε πρώτοι και περισσότερο εμείς που δηλώναμε ότι κρατούσαμε μικρό καλάθι. Καλά Χριστούγεννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακαρι αγαπητε να γινη οπως τα λες, αλλα και παλι λεγω τους φοβαμαι οτι το μονο που θα κανη ειναι να παψη απλα το μνημοσυνο του οικειου ιεραρχη του αλλα οχι και με τους αλλους τους ομοιους του.
      Αυτο ομως δεν ειναι παυσι μνημοσυνου.
      Οταν λεμε παυσι μνημοσυνου εννοειται απο ΟΛΟΥΣ, ΜΗΔΕΝΟΣ ΕΞΑΙΡΟΥΜΕΝΟΥ αφου ολοι ειναι σιωπηλοι ή αποδεχονται τα εν Κολυμπαριω και ολες τις υπογραφες των εκκλησιων τους δηλαδη τα παμπολλα συνεδρια τα ΠΡΟΔΟΤΙΚΑ εκεινα στο Ριο Τζανειρο, Πορτο Αλεγκρε Πουσαν κλπ που τα αποσιωπουμε και κλεινουμε τα ματια μας ενω απο εκει ξεκινησαν ολα και εκεινα ολα εφαρμοζωνται, αφου ετσι τα μεθοδευσε ο Αρχιαιρεσιαρχης του Φαναριου και σε ολους λεει ο ΑΝΑΙΣΧΥΝΤΟΣ οτι ....εχουν γνωσι οι Φυλακες και δεν ντρεπεται ο Βρωμοαιρετικος.
      Αλλα εσεις τον πιστεετε και οι επισκοποι σας τον αποδεχονται.
      Εαν λοιπον ο πατηρ Ζησης δεν κανει Παυσι μνημοσυνου και πληρη διακοπη σχεσεων με ολους ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ.
      Ας ελπισουμε....να βαδιση στη γραμμη των Αγιων που ειναι ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ δηλαδη παυσι μνημοσυνου απο ολους οσους ΔΕΝ ΑΝΤΕΔΡΑΣΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΤΙΔΡΟΥΝ.

      Διαγραφή
  9. Κανονικά δεν θα πρέπει να λενε ...." τον ορθοτομουντα τον λογο της σης αληθειας"....αλλά,..." ορθοτομουντα τον λόγο της σης προδοσίας"..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάποτε σε μια συζήτηση με " γκαζετάκια " έλεγα : Η μνημόνευση του προεστώτα καθορίζει τον ΘΕΟ .Μνημόνευσες Πάπα , μονοφυσίτη , αιρετικό κτλ τον ΣΑΤΑΝΑ έχεις θεό .... και μου λέγανε οχι ... είναι η μνημόνευση απλά μια ευχούλα για τον επίσκοπο και ΔΕΝ ΚΑΘΟΡΙΖΕΙ την απόλυτη ταυτηση με τον Θεο και την πίστη του επίσκόπου .
      Καλά δεν μπορειτε να κόψετε την μνημόνευση ? Καλά ….απλά προσθέστε το τῆς ΜΗ ορθοτομουντα προ του προσδιορισμού του μνημονευομένου και κάνε την ευχή να ορθοτομήσει
      πχ ‘’Εν πρώτοις μνήσθητι Κύριε του ΜΗ ορθοτομουντα αρχιεπισκόπου ημών τάδε , ων χάρισαι ταις αγίαις σου Εκκλησίαις εν ειρήνη, σώον, έντιμον, υγιά μακροημερεύοντα και ορθοτομούντα τον λόγον της σης αληθείας .
      Αλλά αυτοί επίσημα γλείφουν και συναγωνίζονται στην κολακεία των αιρετικών . Είναι πολύ και το ΜΗ ορθοτομούντα

      Διαγραφή
  10. Καρδιά την οποία πάτησε Ο Κύριος,Παντοδύναμος Χριστός, Γλυκύτατος Ιησούς φλέγεται και λιώνει για την Αγάπη του,δεν ανέχεται τίποτα και κανένα πού συκοφαντεί το Πανάγιο Πρόσωπο του.
    Εδώ Αδέρφια,Χριστιανοί,μιλάει ή στείρα Γνώση και όχι η βιωματική,ζώσα Θεολογία.
    Ελέγξτε τα πνεύματα,κοιτάτε το καρπό,μην δίνεται ιδιαίτερη σημασία σε Θέση και Βαθμίδες.
    Ο Κύριος να τούς φωτίσει,να κάψει τα σαρκικά μάτια ώστε να ανοίξουν η Οφθαλμοί της αιωνιότητας και να τούς μετατρέψει από Σαούλ σε μικρούς Παύλους.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απάντηση σε 24 Δεκ. 2016 -1:03

      Γράφετε: Εδώ Αδέρφια,Χριστιανοί,μιλάει ή στείρα Γνώση και όχι η βιωματική,ζώσα Θεολογία.

      Απάντηση: Καλύτερα να αναφερόσασταν γενικά, παρά να εξειδικεύετε σε συγκεκριμένο πρόσωπο. Πολύ πιο ωραία και χριστιανικά τοποθετήθηκε ο κος Οδυσσεύς.

      Και πώς χαρακτηρίζετε κάποιον ότι δεν βιώνει την θεολογία του; Μόνο η μνημόνευση υπάρχει στην Ορθοδοξία ως πίστη και θεολογία; Τι να την κάνω τη διακοπή της μνημόνευσης όταν κάποιος άλλος σφάλλει σε άλλα ουσιώδη και μας ζαλίζει με τα δήθεν 666! Εξηγούμαι: Μόλις πρόσφατα συνήλθε η ψευτοσύνοδος του Κολυμπαρίου που επιχείρησε συνοδική κατοχύρωση των αιρέσεων. Η Εκκλησία της Ελλάδος όμως, δεν απεφάνθη ακόμα επίσημα αν αναγνωρίζει τα κείμενα της ψευτοσυνόδου. Όλοι περιμένουμε τι θα αποφανθεί επίσημα, ιδίως εμείς που ΔΕΝ αναγνωρίζουμε στον Κων/λεως τον τίτλο πάπας της Ανατολής και ως μέλη της Αυτοκέφαλης Εκκλησίας της Ελλάδος φρονούμε ότι δεν έχει καμμιά ουσιαστική δικαιοδοσία σε εμάς αλλά μόνο στο ποίμνιο της επισκοπής του.

      Η καραμέλα "βιωματική θεολογία" έναντι στη "στείρα γνώση" είναι επικίνδυνη. Προς αποφυγή παρεξηγήσεων:
      Οι Πατέρες και οι Διδάσκαλοι της Εκκλησίας δεν ήσαν οκνηροί. Για να υπερασπιστούν τον Χριστιανισμό που βαλλόταν πανταχὀθεν έλιωσαν πολλά ενδύματα, πολλά παπούτσια και κεριά για να μεταβούν σε Πανεπιστήμια και βιβλιοθήκες, να μελετήσουν και τις νύχτες εκατοντάδες συγγράμματα ώστε να αντιμετωπίσουν τις αιρέσεις και τις συκοφαντίες. Ο Κοσμάς ο Αιτωλός, πήγε σε σχολές, μελέτησε νυχθημερόν κι έπειτα τόλμησε να κηρύξει δημοσίως. Στις μέρες μας, εκτός από τους μελετημένους, βγαίνουν και αμόρφωτοι καλόγεροι και γεροντάδες και θέλουν να γίνουν διδάσκαλοι. Αν αυτή είναι η "βιωματική θεολογία" ιδού γιατί φτάσαμε σε αυτό το εκκλησιαστικό κατάντημα. Πάντα υπήρχαν οι αμόρφωτοι, οι αγράμματοι, που μπορεί μεν να ήταν άγιοι, αλλά ποτέ δεν απεκλήθησαν Πατέρες και Διδάσκαλοι της Εκκλησίας, Τρείς Ιεράρχες, Οικουμενικοί Πατέρες, Στύλοι της Ορθοδοξίας, Διδἀσκαλοι και Διδάχοι του Γένους.

      Διαγραφή
    2. Μια χαρά τα λέει. Εν θερμώ δεν παίρνονται αποφάσεις.

      Διαγραφή
    3. Αν σε πίκρανα Αδερφέ,συγνώμη.

      Η Φωστήρες του Γένους,διδάχθηκαν (Γνώση),αυτή όμως, συν όλο τούς το Είναι, το επέστρεψαν στην Αγκαλιά του Χριστόυ,και λάβανε ζώσα Θεολογία.
      Ο Θησαυρός,ο Πλούτος τής Ορθοδοξίας επί των Αιώνων πώς αυξήθηκε? Εν Πνεύματι και Αλήθεια,από Ανθρώπους με κοσμική Γνώση, πού άδειασαν τον Εαυτό τους, για να πληρωθούν από την ΑΓΑΠΗ του Θεού.
      Ο Γνώστης έχει Τιμή και πουλιέται, επειδή τα πάντα έχουν κορεσμό,ο Λάτρεις,ο ερωτευμένος χύνει το Αίμα το οποίο έλαβε από τον Χριστό και το παραδίδει πάλι στον Νυμφίο.
      Το καλύτερο και μεγαλύτερο Παράδειγμα,ο Απόστολος Παύλος,από διώκτης,διωκόμενος.
      Μία Ερώτησή επιτρέψτε μου,άν κόψουν το μνημόσυνο,συνεχίζοντας την Κοινωνία με τούς ...... Θα ακολουθήσετε?
      Και πάλι συγνώμη,απο έναν τρελλό,οποίος γεννημένος Γερμανία που δεν τολμά να ονομάσει τον εαυτό του Χριστιανό,γιατί λαμβάνο καθημερινά τα πάντα,και δεν δίνω τίποτα.
      Συγνώμη,και για την Ορθογραφία,Ελληνικό Δημοτικό πέρασα,τα υπόλοιπα όλα γερμανικά.

      Ο Κύριος,να κλείσει τούς πάντες μέσ στην θερμή του Αγκαλιά,και να μας αναδείξει σωστούς Αγωνιστές, να κρεμαστεί ο καθένας στα κράσπεδα τού ιματισμού του.
      Αλυσωδεμένοι πάνω στον Κύριο,με Θυσία την Ελευθερία και το Αυτεξούσιο και την Καρδιά υποποδιω τον αχραντων ποδών του,
      Στώμεν καλώς, στώμεν μετά φόβου Θεού.

      Χρήστος.

      Διαγραφή
    4. Χρήστο καλά Χριστούγεννα και χρόνια σου πολλά ή αύριο ή μετά από 13 μέρες αν είσαι με το παλιό. Αν ονομάζουμε τον εαυτό μας Χριστιανό, και προσπαθούμε να ζήσουμε κατά τις εντολές Του, ο Κύριος θα μας ενδυναμώσει και θα τα κανονίσει να μας σώσει, αφού το ποθεί η ψυχή μας. Τα Ελληνικά σου είναι άριστα, απλά όλοι μας μπερδευόμαστε, και εν ζωή λέμε "μνημόνευση" ενώ μνημόσυνο είναι η μνήμη μετά θάνατον. Αλλά επικρατεί να χρησιμοποιούνται αναμίξ. Αν κατάλαβες εννοούσα γνώσεις μαζί με βίωση του Χριστιανισμού, και ο π. Θ.Ζήσης τα συνδυάζει κατά δύναμιν, διότι κατά τις 6:30 δυο καθηγητές πανεπιστημίου, σύγχρονοι, προσπαθούσαν να μας πείσουν στην τηλεόραση ότι τα Ευαγγέλια δεν είναι βέβαιο πως είναι και τόσο γνήσια, ότι αντιφάσκουν... φαντασθείτε τι θεολόγους βγάζουν... Ενώ ο π. Θ.Ζήσης τότε ήταν Επιστήμων.

      Διαγραφή
  11. Αδέλφια είναι λογής λογής οι μάχες . Είναι και μάχες που ξέρεις οτι οι Μήδοι στο τέλος θα διαβούν
    Λέει ο ποιητής :
    Τιμή σ’ εκείνους όπου στην ζωή των ώρισαν και φυλάγουν Θερμοπύλες.
    Ποτέ από το χρέος μη κινούντες·δίκαιοι κ’ ίσιοι σ’ όλες των τες πράξεις,αλλά με λύπη κιόλας κ’ ευσπλαχνία·γενναίοι οσάκις είναι πλούσιοι, κι ότανείναι πτωχοί, πάλ’ εις μικρόν γενναίοι,
    πάλι συντρέχοντες όσο μπορούνε·πάντοτε την αλήθεια ομιλούντες,πλην χωρίς μίσος για τους ψευδομένους.Και περισσότερη τιμή τούς πρέπει
    όταν προβλέπουν (και πολλοί προβλέπουν)πως ο Εφιάλτης θα φανεί στο τέλος,κ’ οι Μήδοι επί τέλους θα διαβούνε.

    Μια τέτοια μάχη είναι Θαρρώ και αυτή που δίνουμε κατά παραχώρηση Θεού Θαρρώ οτι επαληθεύετε η προφητεία : "... Καὶ ἐστάθην ἐπὶ τὴν ἄμμον τῆς θαλάσσης· καὶ εἶδον ἐκ τῆς θαλάσσης θηρίον ἀναβαῖνον, ἔχον κέρατα δέκα καὶ κεφαλὰς ἑπτά, καὶ ἐπὶ τῶν κεράτων αὐτοῦ δέκα διαδήματα, καὶ ἐπὶ τὰς κεφαλὰς αὐτοῦ ὀνόματα βλασφημίας. 2 καὶ τὸ θηρίον ὃ εἶδον ἦν ὅμοιον παρδάλει, καὶ οἱ πόδες αὐτοῦ ὡς ἄρκου, καὶ τὸ στόμα αὐτοῦ ὡς στόμα λέοντος. καὶ ἔδωκεν αὐτῷ ὁ δράκων τὴν δύναμιν αὐτοῦ καὶ τὸν θρόνον αὐτοῦ καὶ ἐξουσίαν μεγάλην· 3 καὶ μίαν ἐκ τῶν κεφαλῶν αὐτοῦ ὡς ἐσφαγμένην εἰς θάνατον. καὶ ἡ πληγὴ τοῦ θανάτου αὐτοῦ ἐθεραπεύθη, καὶ ἐθαύμασεν ὅλη ἡ γῆ ὀπίσω τοῦ θηρίου. 4 καὶ προσεκύνησαν τῷ δράκοντι τῷ δεδωκότι τὴν ἐξουσίαν τῷ θηρίῳ, καὶ προσεκύνησαν τῷ θηρίῳ λέγοντες· Τίς ὅμοιος τῷ θηρίῳ; τίς δύναται πολεμῆσαι μετ' αὐτοῦ; 5 καὶ ἐδόθη αὐτῷ στόμα λαλοῦν μεγάλα καὶ βλασφημίαν· καὶ ἐδόθη αὐτῷ ἐξουσία πόλεμον ποιῆσαι μῆνας τεσσαράκοντα δύο. 6 καὶ ἤνοιξε τὸ στόμα αὐτοῦ εἰς βλασφημίαν πρὸς τὸν Θεόν, βλασφημῆσαι τὸ ὄνομα αὐτοῦ καὶ τὴν σκηνὴν αὐτοῦ, τοὺς ἐν τῷ οὐρανῷ σκηνοῦντας. 7 καὶ ἐδόθη αὐτῷ πόλεμον ποιῆσαι μετὰ τῶν ἁγίων καὶ νικῆσαι αὐτούς, καὶ ἐδόθη αὐτῷ ἐξουσία ἐπὶ πᾶσαν φυλὴν καὶ λαὸν καὶ γλῶσσαν καὶ ἔθνος. 8 καὶ προσκυνήσουσιν αὐτὸν πάντες οἱ κατοικοῦντες ἐπὶ τῆς γῆς, ὧν οὐ γέγραπται τὸ ὄνομα ἐν τῷ βιβλίῳ τῆς ζωῆς τοῦ ἀρνίου τοῦ ἐσφαγμένου ἀπὸ καταβολῆς κόσμου. 9 Εἴ τις ἔχει οὖς, ἀκουσάτω...."

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  12. ...καὶ ἐδόθη αὐτῷ πόλεμον ποιῆσαι μετὰ τῶν ἁγίων καὶ νικῆσαι αὐτούς,...

    Οι οικουμενιστές στο τέλος θα διαβούνε

    Διαβάζω να λέει ο Δ.Π.23 Δεκεμβρίου 2016 - 7:45 μ.μ. " Ας μην βιαζόμαστε, ας κάνουμε λίγη υπομονή και τα πράγματα θα αποδείξουν το τί τελικά θα γίνει. Εάν ξεκινήσει από την Θεσσαλόνίκη ένα αληθινά Ομολογιακό Εκκλησιαστικό Κίνημα μόνο καλό θα προσφέρει στην Αιχμάλωτη από τον Φιλοοικουμενισμό Εκκλησία και θα βοηθήσει προϊόντος του χρόνου την Δόξα και την διαφύλαξη της Ορθόδοξης Εκκλησίας μας..."
    και απαντώ : Μακάρι να είναι έτσι . Αλλά είτε έτσι είναι είτε διαφορετικά την μάχη έχουμε χρέος να την δώσουμε “Μακάριοι οι ακούοντες τον λόγον του Θεού και φυλάσσοντες αυτόν” [Λουκ. ια'28]

    Είτε ένας , είτε πολλοί . Είτε είναι να "χάσουμε" είτε να επικρατήσουμε την μάχη την δίνουμε ΚΑΙ ΣΑΤΑΝΑ ΔΕΝ ΠΡΟΣΚΥΝΑΜΕ και ότι βρέξει ας κατεβάσει .Η νίκη μας είναι στον ουρανό ... Δόξα τω Θεώ πάντων ένεκα
    Και μη ξεχνάμε : 20 ἰδοὺ ἕστηκα ἐπὶ τὴν θύραν καὶ κρούω· ἐάν τις ἀκούσῃ τῆς φωνῆς μου καὶ ἀνοίξῃ τὴν θύραν, καὶ εἰσελεύσομαι πρὸς αὐτὸν καὶ δειπνήσω μετ' αὐτοῦ καὶ αὐτὸς μετ' ἐμοῦ. 21 Ὁ νικῶν, δώσω αὐτῷ καθίσαι μετ' ἐμοῦ ἐν τῷ θρόνῳ μου, ὡς κἀγὼ ἐνίκησα καὶ ἐκάθισα μετὰ τοῦ πατρός μου ἐν τῷ θρόνῳ αὐτοῦ. 22 Ὁ ἔχων οὖς ἀκουσάτω τί τὸ Πνεῦμα λέγει ταῖς ἐκκλησίαις."

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου