Δευτέρα, 26 Δεκεμβρίου 2016

Παρακαλουμε, ολους τους επισκεπτες της "ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ", για ολα αυτα τα ομοδοξα αδελφια μας, Ρωσσους χριστιανους ορθοδοξους και αλλους πολλους, που προχθες θαφτηκαν κατω απο τα νερα της Μαυρης Θαλασσας, πητε ενα Κυριε Ελεησον και κανετε τους καποιο μνημοσυνο, ωστε ο Ζωντανος Θεος των Χριστιανων να τους αναπαυση εν χωρα Ζωντων και να τους μνησθη εν τη Επουρανιω Βασιλεια Του, στην οποια και προσβλεπουμε ολοι μας.

 Παρακαλουμε, ολους τους επισκεπτες της "ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ", για ολα αυτα τα ομοδοξα αδελφια μας, Ρωσσους χριστιανους ορθοδοξους και αλλους πολλους, που προχθες θαφτηκαν κατω απο τα νερα της Μαυρης Θαλασσας, πητε ενα Κυριε Ελεησον και κανετε τους καποιο μνημοσυνο, ωστε ο Ζωντανος Θεος των Χριστιανων να τους αναπαυση εν χωρα Ζωντων και να τους μνησθη εν τη Επουρανιω Βασιλεια Του, στην οποια και προσβλεπουμε ολοι μας.



17 σχόλια:

  1. Αν είναι αποτειχισμένοι καλώς, αν όχι και συγκοινωνούσαν με τον Μόσχας Κύριλλο, που συγκοινωνεί με τον Παλαιάς Ρώμης και με τον Νέας Ρώμης, κακώς, γιατί αυτοί οι μη αποτειχισμένοι είναι υποψήφιοι για την Κόλαση, όπως εσείς λέτε.

    Ν.Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eισαι ακραια προκλητικος Ν.Κ.απεναντι στον ιστολογο.
      Λες τα δικα σου και οσα σε συμφερουν, χωρις να απαντας οταν σε προκαλουμε, ξεφευγεις σαν χελι και σιωπας.
      Αν συνεχισεις ετσι θα σου κοβω οσα απο τα σχολια σου κρινω σαν προκλητικα απεναντι στην γραμμη των Αγιων μας που και εμεις εφαρμοζουμε.
      Οι θεσεις μας ειναι γνωστες και ειναι η γραμμη των Αγιων και της Γραφης.
      Αυτους και αυτην ειρωνευεσαι.
      Αν εχεις κοτσια αποτειχισου, αλλοιως μην προκαλεις και απο επανω εσυ ενας υποδικος ενωπιον του Θεου που κοινωνεις με τους Αιρετικους.

      Διαγραφή
    2. Απλώς αναπτύσσω τις δικές μου θέσεις. Εσείς οι αποτειχισμένοι λέτε για τους μη αποτειχισμένους, ότι είναι υποψήφιοι για την Κόλαση. Ένας Αρχιαιρεσιάρχης, όπως ο Βαρθολομαίος δεν είναι υποψήφιος για την Κόλαση; Ένας αιρεσιάρχης, όπως ο Κύριλλος δεν είναι υποψήφιος για την Κόλαση, από τούτη τη ζωή; Εσείς οι αποτειχισμένοι τα λέτε αυτά, όχι εγώ.
      Εσάς ειρωνεύομαι και όχι την αγία Γραφή και τους αγίους.
      Επειδή οι θέσεις σας είναι γνωστές, γι' αυτό τα λέω αυτά.
      Όταν θα αποτειχιστώ και δεν θα είμαι υπόδικος για την Κόλαση, τότε θα μπορώ να κατηγορώ τους Αρχιερείς ως αιρετικούς, όπως κάνετε εσείς.
      Όσο για τις απειλές, ότι θα μου κόψετε το λόγο, φαίνεται ότι και αυτό είναι ίδιον των αποτειχισμένων.

      Ν.Κ.

      Διαγραφή
    3. Κε Ν.Κ. έτερον εκάτερον. Εμείς ως άγιοι του θεού δεν Τον εκβιάζουμε, δεν Τον προστάζουμε, ούτε πρέπει να αυτοηδονιζόμαστε πως εμείς αποφασίζουμε, απλά υποθέτω πως συμφωνείτε στο ότι, ακόμα και για τους εχθρούς μας, οφείλουμε να δεόμαστε και να προσευχόμαστε στον Κριτή, να μετανοήσουν την τελευταία στιγμή, στο τελευταίο δάκρυ και στο τελευταίο "Κύριε σώσε με", όπως η μετάνοια του ληστή στον σταυρό. Και ασφαλώς ο Κριτής είναι εκείνος που γνωρίζει τις προθέσεις και τη ζωή εκάστου και Εκείνος είναι που αποφασίζει αν θα τον σώσει ή όχι.

      Μην έχετε και πολλές απαιτήσεις από τους ορθοδόξους, παγκοσμίως. Παντού ακατήχητοι είναι. Ο Θεός γνωρίζει τις ευθύνες εκάστου. Όσο κατηχημένοι είναι οι δικοί μας 10.000.000 χριστιανοί της λαμπαδούρας και των ταυτοτήτων κι όση ευθύνη τους αναλογεί, υποθέτω πολύ λιγότερο κατηχημένοι και λιγότερη ευθύνη αναλογεί στους ορθοδόξους των χωρών του πρώην ανατολικού μπλοκ, που έχουν μια παράδοση δεκαετιών αθεϊας, ουνίας, αλλά και αφηγήσεων μυστικισμού, στάρετς, προφητειών, οραμάτων, παραδόσεων που επεκτείνονται και στην Ελλάδα. Άλλο η τακτική, άλλο η οικονομία, άλλο η ανάγκη, (αυτά πρέπει να τα κατανοούν αμφότεροι οι εκατέρωθεν του τείχους) και άλλο η στάση ψυχής και η απόφαση ευθύνης που δεν είναι εύκολη, προϋποθέτει αρκετές γνώσεις ή μελέτη, που όχι μόνο για τον οικουμενισμό αλλά για πολλά άλλα θέματα υποχωρήσεων ή αλλοιώσεων στην Πίστι υπαγορεύει στον πιστό να αναρωτά τον εαυτό του "γιατι σιωπάς όταν προδίδεται η πίστις".

      Η Εκκλησία παραδέχεται πως, υπό προϋποθέσεις ακόμη και αβάπτιστοι έχουν σωθεί και σώζονται από τον Παντοδύναμο Χριστό. Πόσω μάλλον όταν η Εκκλησία τους δεν συμμετείχε στην ψευτοσύνοδο του Κολυμβαρίου. Είναι κι αυτό ένα ελαφρυντικό. Και μάλιστα πήγαιναν αεροπορικώς με σκοπό να δώσουν την μαρτυρία του Χριστού, διότι πήγαιναν σε μια μουσουλμανική χώρα, τη Συρία, να εορτάσουν την εορτή της μαρτυρίας της επετείου της γεννήσεως του Κυρίου Ιησού Χριστού, δηλ. μια χριστιανική επέτειο και μαρτυρία. Ας μην λησμονούμε ότι, εορτή Πρωτοχρονιάς του 2017 σημαίνει ότι γιορτάζουμε 2017 έτη μετά τη γέννηση του Χριστού. Είναι για τους Χριστιανούς μια μαρτυρία Πίστεως κι αυτή, ή για τους άλλους, μη χριστιανούς αλλά συνετούς, μια παραδοχή ότι ο Θεάνθρωπος Ιησούς χώρισε την παγκόσμια ιστορία σε προ Χριστού και σε μετά Χριστόν. Γνωρίζετε με πόσο μίσος κάποιοι, ψευδομάρτυρες ή φανατικοί διαφόρων θρησκειών που θεωρούν ότι είναι ανώτεροι όλων και ότι οι χριστιανοί είναι κατώτεροι, πολεμούν την σε προ Χριστού και μετἀ Χριστόν χρονολόγηση της παγκόσμιας ιστορίας και αν την χρησιμοποιούν αναγκαστικά, χρησιμοποιούν αντί π.Χ (προ Χριστού) τον όρο π.Κ.Χ. (προ κοινής χρονολόγησης ή προ κοινής Χρονολογίας) και αντίστοιχα αντί μ.Χ χρησιμοποιούν μ.Κ.Χ.

      Χρόνια πολλά. Ο Κύριος ας αναπαύση τις ψυχές των θυμάτων της αεροπορικής τραγωδίας και όλων των κεκοιμηθέντων αδελφών και πατέρων ημών και ας μας σώση κι εμάς στην αιώνια Βασιλεία Του.

      Διαγραφή
    4. Ευχαριστουμε αδελφε για την πολυ ωραια τοποθετησι σου.

      Διαγραφή
    5. Παρακαλώ κε Οδυσσέα. Κι εγώ (ο σχολιαστής 26/12 3:08) ευχαριστώ για τη φιλοξενία όλων των σχολίων μας, ακόμα και των ανωνύμων.

      Οι αντιρρήσεις δίνουν έναυσμα για χρησιμότατο διάλογο. Σκεφτείτε ότι οι απαντήσεις σας, που αποκρυσταλλώνουν τις ιδέες σας, δεν θα υπήρχαν εάν δεν έδινε αφορμή το σχόλιο του κου Ν.Κ. ο οποίος (κατά την ταπεινή μου γνώμη) έπαιξε το ρόλο συνηγόρου της άλλης απόψεως βασιζόμενος στο δεύτερο σχόλιο επί της ομιλίας του π. Ευθυμίου,

      https://apotixisi.blogspot.gr/2016/12/10_24.html

      που τρόπον τινά επέκρινε τον π.Ευθύμιο διότι μίλησε για κάποια "οικονομία". Χρήσιμο είναι να εκφράζονται ελεύθερα όλες οι απόψεις, αυτό εξαρτάται βέβαια από εσάς που είστε ο "σπιτονοικοκύρης" και έχετε το δικαίωμα να φιλοξενείτε όποιον θέλετε. Ευχαριστούμε!

      Διαγραφή
    6. Koιταξε αγαπητε
      οταν καποιος επιμενει να λεει τα ιδια και να μην πειθεται απο οσα ατρανταχτα ιστορικα στοιχεια καθημερινα προσκομιζουμε για την αποτειχισι απο τους Αιρετικους τι αλλο να κανουμε;
      Εμεις προσκομιζουμε στοιχεια απο την ιστορια και απο τα Πατερικα κειμενα.
      Ειμαστε η Εκκλησια των Πατερων και η Ορθοδοξια εχει αρχες και κανονες.
      Μεχρι και η ερμηνεια της Αγιας Γραφης ειναι εντολη των Ιερων Κανονων να ερμηνευεται ΜΟΝΟ βασει των ερμηνειων των Πατερων.
      λοιπον;
      Μπορει ο καθενας να λεει ή να κανει οτι θελει;
      Τοτε παυει να ειναι ορθοδοξος.
      Αν κατασκευαζαμε δικες μας θεωριες για την στασι μας εναντι των Αιρεσεων, ας μην μας πιστευαν.
      Τωρα ομως χωρις σοβαρη αντικρουσι δεν εχουν το δικαιωμα να επιμενουν.

      Διαγραφή
    7. Συμφωνούμε στο ότι η Ορθοδοξία έχει αρχές και Κανόνες και κανένας δεν επιτρέπεται να κάνει και να λέει κάτι αντίθετο με την Αγία Γραφή. Έστω και Πατέρας ή και σύνοδος πατέρων.

      Διαγραφή
    8. Λαθος κανεις.
      Η ομοφωνια των Πατερων ειναι υποχρεωτικη σαν τις εντολες της Αγιας Γραφης.

      Διαγραφή
  2. Иисус Христос, попрошайничать для отдыха лежит души рабов Твоих, вместе с праведниками, где нет ни боли, ни печали, ни воздыхания, но жизнь бесконечна

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρακαλουμε καποιον που ξερει ρωσικα να ερμηνευση το κειμενο που μας εστειλαν, αγνωστο απο που.

      Διαγραφή
  3. Ποιος αποτειχισμενος σε στελνει στην Κολασι εσενα προσωπικα;
    Γνωριζουμε ποιος εισαι;
    Οταν απανταμε οτι η Αιρεσι και οι τοποι των Αιρετικων ειναι Κολασι και Μολυσμος και εσυ πηγαινεις εκει, αυτα λεν οι Αγιοι Πατερες και το αναθεμα ολων σχεδον των Ιερων Κανονων και της Αγιας Γραφης ειναι τιμωρια κολαστικη, ξεχωρισμος απο την Εκκλησια, επομενως Κολασι.
    Ποιος σου ειπε οτι οι Αιρετικοι δεν ειναι για την Κολασι;
    Λες δικα σου λογια.
    Εμεις λεμε οσα λενε οι Αγιοι και θετουμε προ των ευθυνων τους οσους ακολουθουν και κοινωνουν με τους σημερινους Οικουμενιστας Αιρετικους που πιστευουμε οτι ο Θεος δεν τους θελει στον ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΤΟΥ.
    Και για σενα ασφαλως ισχυει το ιδιο, που απο οτι φαινεται εισαι κοινωνος των αραγμενων Αιρετικων της εποχης μας. Τοτε γιατι διαμαρτυρεσαι με οσα σου καταμαρτυρουμε;
    Οσον αφορα οτι ενω σε αφηνουμε να γραφεις καθε τι σχεδον και μας προκαλεις αγρια και παλι δεν σε αρεσουμε;
    Πηγαινε να γραψης αν τολμας και σε αλλα χριστιανικα ιστολογια και ελα μετα να τα πουμε.
    Και κατι ακομα για σενα.
    Δηλαδη οσοι κοινωνουν με τους Αιρετικους δεν γινονται αυτοματως και εκεινοι Αιρετικοι, εστω και ΠΑΘΗΤΙΚΟΙ;
    Εσυ εισαι απομονωμενος απο τον παπα σου και απο τον επισκοπο σου;
    Εισαι ΜΟΝΙΑΣ μεσα στην Εκκλησια;
    Τι νεα βλακεια ειναι αυτη, αν την πιστευεις;
    Ολα οσα γινονται και σε οποιο μερος της Εκκλησιας σε ολοκληρη την γηινη σφαιρα αναρμοστο και αιρετικο μας θιγει ολους γιατι ειμαστε ολοι οι πιστοι ενα κοινο σωμα και οφειλουμε να ομιλουμε.
    Και αυτο σημαινει Εκκλησια, ενα σωμα πιστων απανταχου της γης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγώ παραδέχομαι, ότι είμαι μολυσμένος και υποψήφιος για την Κόλαση, σύμφωνα με τις θεωρίες σας, γιατί ο Επίσκοπός μου μνημονεύει Βαρθολομαίο.
    Αυτοί που πέθαναν στην τραγωδία (και δεν κοιμήθηκαν), και ο Επίσκοπός τους μνημονεύει Κύριλλο, θα πάνε στον Παράδεισο; Αν είναι έτσι, τότε η Αποτείχιση θα αφορά αποκλειστικά στους Έλληνες.

    Ν.Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το αν θελεις να μολυνεσαι απο την Αιρεσι ειναι επιλογη σου προσωπικη.
      Και "συμφωνα με τις θεωριες μας", επαναλαμβανεις και κες πεισματικα.
      Ποιος επλασε τετοιες θεωριες;
      Εμεις στα χωραφια του Θεου δεν μπαινουμε.
      Ψευδεσαι λοιπον.
      Εμεις φωναζουμε μονο και ειδοποιουμε για τους κινδυνους και τιποτα περισσοτερο.
      Οσοι θελουν να ακουσουν ας ακουσουν.
      Δεν γνωριζεις οτι επισκοπος που μνημονευει Αιρετικο ειναι δυναμει καθηρημενος και παθητικος Αιρετικος ταυτιζομενος με τον Αιρετικο αυτον που μνημονευει;
      Κοντα στο νου και η γνωσι.

      Διαγραφή
  5. Συνελθε διοτι προβλεπω οδυσσεα ΑΦΟΡΙΣΜΟΝ οπως και ο φιλος
    σου σωτηροπουλος
    Συνελθε....................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποιος σου ειπε οτι φοβουμεθα εμεις αφορισμον, εμεις που φυγαμε απο τους Αιρετικους δεν τους υπολογιζουμε πλεον ως επισκοπους αλα ως ψευδεπισκοπους.
      Σε μας δεν πιανει κανενας αφορισμος αλλα μαλλον ερχεται επανω μας πλουσια ευλογια απο τους ψευτοαφορισμους τους.

      Εσυ ομως πρωτη φορα μπαινεις εδω και μας τα γραφεις αυτα;
      Τοσες φορες το δηλωσαμε οτι οι Αιρετικοι πυροβολουν ΑΣΦΑΙΡΑ.
      Ειναι για κλαψιμο.

      Αλλα και εσυ δεν αποτειχιζεσαι γιατι φοβασαι αφορισμον;
      Και δεν ντρεπεσαι;
      Τι ψευτοορθοδοξος εισαι εσυ;
      Μηπως και εσυ εισαι για κλαμματα;

      Διαγραφή
  6. Η Οδός στην Βασιλεία του Κυρίου είναι μία, ο ίδιος, αυτή βαδίζουμε, ακολουθώντας τούς Αγίους. Συν(οδεύουμε).

    Ο Επίσκοπος σου διάλεξε την Οδό τής Αποστασίας, συνοδευόμενος με αυτούς πού μισούν τούς Αγίους και τον Κύριο.

    Συνέλθε Αδερφέ πρίν είναι αργά.

    Μετά πρώτη η δεύτερα νουθεσία,,,,,σού εύχομαι την Βασιλεία τον Ουρανόν.


    ΑπάντησηΔιαγραφή