Κυριακή, 18 Δεκεμβρίου 2016

Ο ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΓΙΑΝΝΟΥΛΑΤΟΣ ΚΑΘ' ΥΠΟΤΡΟΠΗΝ ΑΣΧΗΜΟΝΕΙ σαν ....ΧΟΙΡΟΣ.

Ο ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΓΙΑΝΝΟΥΛΑΤΟΣ,
ΚΑΘ' ΥΠΟΤΡΟΠΗΝ,
ΑΣΧΗΜΟΝΕΙ σαν ....ΧΟΙΡΟΣ!!!!



Σε ΠΟΙΟΥΣ μιλας,  Αναστασιε Γιαννουλατε, στους Μαου Μαου της Αφρικης ή στους Τριτοκοσμικους της Αλβανιας;
Μαλλον, Αναστασιε Γιαννουλατε και τους ολιγιστους εναπομειναντες ορθοδοξους, τους περνας για Μαου Μαου. 
Και το ομολογεις δημοσια.
Ψευδεσαι χωρις ντροπη και χωρις τσιπα και προσπαθεις να εξαπατησεις τους Αιρετικους της Δυσεως, αλλα και τους πολλους αχριστιανους, οτι ταχα τους μεταφερετε και τους μεταδιδετε τα διαμαντια, ενω αυτα τα διαμαντια εσυ και οι αλλοι, ουτε τα προσεχετε, ουτε τα φυλαγετε ως κορην οφθαλμου, αλλα τα καταπατειτε.
Στα συνεδρια του Ριο Τζανεϊρο, του Πορτο Αλεγκρε, του Πουσαν και σε ολα τα παραπλησια συνεδρια, τα φυλαξατε τα διαμαντια της Ορθοδοξιας ή τα ΞΕΠΟΥΛΗΣΑΤΕ και με τις παναθλιες υπογραφες σας φαρδια πλατια;
Δεν ντρεπεστε καθολου να Ψευδεστε δημοσια;
Και στην ΛΗΣΤΑΡΧΙΚΗ και ΛΗΣΤΡΙΚΗ Ψευτοσυνοδο ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ, τα ιδια δεν πραξατε;
Μαλλον εδω, διαπραξατε και με τις υπογραφες σας, μια εγκληματικη πραξι μοναδικη στην ιστορια.
Τα ΚΟΠΡΙΑ, τα μετονομασατε σε ....ΔΙΑΜΑΝΤΙΑ.
Και τα ανακατεψατε με τα διαμαντια.
Και μετατρεψατε και τα διαμαντια σε ΚΟΠΡΙΑ.
Ταυτισατε την Εκκλησια με τις Αιρεσεις και ετσι μετατρεψατε την Εκκλησια σε Αιρεσι.
Εσεις πλεον δεν ανηκετε στην Εκκλησια και οφειλουμε να σας ΑΠΟΠΕΜΨΟΥΜΕ απο την Εκκλησια, ΑΠΟΤΕΙΧΙΖΟΜΕΝΟΙ απο εσας. 

Αναστασιε Γιαννουλατε, διαπορουσαμε γιατι ο Αρχιαιρεσιαρχης σε επελεξε για αρχιεπισκοπο Αλβανιας. Μα παντοτε βαδιζες και παντοτε βαδιζεις και σε ολη την διαδρομη σου, στα βηματα ολων των Φαναριωτων Οικουμενιστων Πανθρησκειαστων. Σε παρακολουθουμε εδω και χρονια. Λυπουμαστε ειλικρινα που σε γνωρισαμε. Κριμα σε σενα και σε ολους τους ομοιους σου.
ΤΕΡΜΑ ομως στις ΑΜΠΕΛΟΦΙΛΟΣΟΦΙΕΣ σας και στις Ψευτικες  ΩΡΑΙΟΛΟΓΙΕΣ σας.
Ριψατε τα διαμαντια και τα μαργαριταρια και ολους τους πολυτιμους λιθους της ΠΑΝΤΙΜΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΜΑΣ στους ΧΟΙΡΟΥΣ  τους Αιρετικους, οπως τους αποκαλουν οι Αγιοι Πατερες και μετατραπηκατε και εσεις σε ΧΟΙΡΟΥΣ.

Στα ΧΟΙΡΟΣΤΑΣΙΑ ΣΑΣ πλεον, Αναστασιε Γιαννουλατε.

ΚΑΙ κατι ακομα για ολους αυτους τους Αχριστιανους τους Οικουμενιστες:

Αν νομιζετε κυριοι, οτι ειστε ιεραποστολοι του Ευαγγελιου του Χριστου, ακουστε και μια φορα τον λογο του Χριστου και επιτελους εφαρμοσατε τον, γιατι σημερα μονο βαπτιζετε τους ανθρωπους και μετα με τις ....ευλογιες σας, τους στελνετε να γινουν ΚΤΗΝΩΔΕΙΣ ΑΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ.
Και αυτο θα σας οδηγηση στην Κολασι, αφου αλλη ειναι η αποστολη σας και αλλη αποστολη ξενη προς την ΑΛΗΘΕΙΑ επιτελειτε και διακηρυττετε, ακομα και στους κακοδοξους, τους Αιρετικους, διαβεβαιωνοντας τους οτι η ΑΛΗΘΕΙΑ ειναι παρομοια με το ΨΕΜΜΑ δηλαδη και οι ΑΙΡΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ. 
ΜΑΘΗΤΕΥΣΑΤΕ ΠΑΝΤΑ ΤΑ ΕΘΝΗ,ειναι η εντολη του Χριστου προς εσας.  Αυτο και μονο σας επιτασσει ο Χριστος να κανετε, αυτη ειναι η κυρια αποστολη σας. Αυτο κανετε, κυριοι, ΜΑΘΗΤΕΥΕΤΕ τους κοσμικους ανθρωπους δηλαδη τους κανετε ΜΑΘΗΤΕΣ και τους διδασκετε την Αγια Γραφη το βιβλιο των βιβλιων, τους επανευαγγελιζετε, δηλαδη, τους κηρυττετε  το αναγεννητικο κηρυγμα του Ευαγγελιου ή εδω και δεκαετιες πολλες, δεν κανετε τιποτα αλλο, παρα να διαπραττετε μονο τις ... ΧΟΙΡΩΔΕΙΣ ασχημιες σας, εμπτυοντες και καταπατουντες τα διαμαντια και τα μαργαριταρια και καταβρωμιζοντας αυτα, σαν πραγματικοι ΧΟΙΡΟΙ;;
  ================================
17 Δεκεμβρίου 2016

εφημεριδα Νεα Πτολεμαιδας

ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΑΛΒΑΝΙΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ: "ΤΟ ΔΙΑΜΑΝΤΙ ΔΕΝ ΦΟΒΑΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ”… ΜΙΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛH ΣΥΝΟΔΟ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ

Ακουστε την ομιλια του και βγαλτε τα συμερασματα σας.



(Ως φαινεται, το βιντεο στην εφημεριδα, το εδωσε καποιο ...χοιριδιο των Οικουμενιστων,  περα εκει απο τον Σακουλεβα της Φλωρινας).

17 σχόλια:

  1. Τι να του πει κανείς του Αλβανίας! Είναι πατερική η γλώσσα που χρησιμοποίησε ή "πολιτικά ορθή";

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μη φοβαστε να τους ονομασετε ΧΟΙΡΟΥΣ.
    Ειναι ιδιοι με τους Αιρετικους, ερριψαν τους μαργαριτας εις τους ΧΟΙΡΟΥΣ και μετατραπηκαν ετσι και οι ιδιοι σε ΧΟΙΡΟΥΣ. Μην γινομαστε ευγενικοτεροι απο τους Πατερες.
    Να λεμε, το ΝΑΙ ΝΑΙ και το ΟΧΙ ΟΧΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ενας που έχει βγάλει μόνο δημοτικό18 Δεκεμβρίου 2016 - 9:14 μ.μ.

    Για πιο ευαγγέλιο μας μιλάει αυτος το ευαγγελιο λέει αιρετικον ανθρωπον μετά πρώτην και δευτέρα νομοθεσίας παρετου δεν μας λέει και μετά από 100 και πλέον χρόνια νουθεσιας να τους φιλαμαι τα χέρια να να να να και δεν έχουν τελειομω τα να αυτοί οι άνθρωποι δεν έχουν διάκριση να καταλάβουν ότι πάνω απο την αγάπη είναι η αλήθεια είναι ο κύριος Ιησούς χριστός που είναι η οδός και μας πάει στην όντως ζωή. ΚΑΛΆ ΧΡΙΣΤΟΎΓΕΝΝΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ενας που έχει βγάλει μόνο δημοτικό18 Δεκεμβρίου 2016 - 9:15 μ.μ.

    Για πιο ευαγγέλιο μας μιλάει αυτος το ευαγγελιο λέει αιρετικον ανθρωπον μετά πρώτην και δευτέρα νομοθεσίας παρετου δεν μας λέει και μετά από 100 και πλέον χρόνια νουθεσιας να τους φιλαμαι τα χέρια να να να να και δεν έχουν τελειομω τα να αυτοί οι άνθρωποι δεν έχουν διάκριση να καταλάβουν ότι πάνω απο την αγάπη είναι η αλήθεια είναι ο κύριος Ιησούς χριστός που είναι η οδός και μας πάει στην όντως ζωή. ΚΑΛΆ ΧΡΙΣΤΟΎΓΕΝΝΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ενας που έχει βγάλει μόνο δημοτικό18 Δεκεμβρίου 2016 - 9:19 μ.μ.

    Για πιο ευαγγέλιο μας μιλάει αυτος το ευαγγελιο λέει αιρετικον ανθρωπον μετά πρώτην και δευτέρα νομοθεσίας παρετου δεν μας λέει και μετά από 100 και πλέον χρόνια νουθεσιας να τους φιλαμαι τα χέρια να να να να και δεν έχουν τελειομω τα να αυτοί οι άνθρωποι δεν έχουν διάκριση να καταλάβουν ότι πάνω απο την αγάπη είναι η αλήθεια είναι ο κύριος Ιησούς χριστός που είναι η οδός και μας πάει στην όντως ζωή. ΚΑΛΆ ΧΡΙΣΤΟΎΓΕΝΝΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ενας που έχει βγάλει μόνο δημοτικό18 Δεκεμβρίου 2016 - 9:25 μ.μ.

    Για πιο ευαγγέλιο μας μιλάει αυτος το ευαγγελιο λέει αιρετικον ανθρωπον μετά πρώτην και δευτέρα νουθεσιας παρετου δεν μας λέει και μετά από 100 και πλέον χρόνια νουθεσιας να τους φιλαμαι τα χέρια να να να να και δεν έχουν τελειομω τα να αυτοί οι άνθρωποι δεν έχουν διάκριση να καταλάβουν ότι πάνω απο την αγάπη είναι η αλήθεια είναι ο κύριος Ιησούς χριστός που είναι η οδός και μας πάει στην όντως ζωή. ΚΑΛΆ ΧΡΙΣΤΟΎΓΕΝΝΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ενας που έχει βγάλει μόνο δημοτικό18 Δεκεμβρίου 2016 - 9:33 μ.μ.

    Για πιο ευαγγέλιο μας μιλάει αυτος το ευαγγελιο λέει αιρετικον ανθρωπον μετά πρώτην και δευτέρα νουθεσιας παρετου δεν μας λέει και μετά από 100 και πλέον χρόνια νουθεσιας να τους φιλαμαι τα χέρια να να να να και δεν έχουν τελειομω τα να αυτοί οι άνθρωποι δεν έχουν διάκριση να καταλάβουν ότι πάνω απο την αγάπη είναι η αλήθεια είναι ο κύριος Ιησούς χριστός που είναι η οδός και μας πάει στην όντως ζωή. ΚΑΛΆ ΧΡΙΣΤΟΎΓΕΝΝΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πάνω από την αγάπη δεν είναι η αλήθεια, αλλά αγάπη χωρίς αλήθεια δεν είναι αγάπη.

    Ν.Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Νομίζω ότι ο Αρχιεπίσκοπος Αλβανίας έχει δίκαιο στις θέσεις του. Για σταθείτε λίγο όσοι τον κατακρίνετε , τι έχουμε να φοβηθούμε από τους άλλους;
    Με ποιο δικαίωμα χαρακτηρίζετε την εικόνα του Θεού χοίρο;
    Όποιος αυτονομείται τίθεται εκτός εκκλησίας αδελφοί μετανοήστε...
    ΑΓ.ΑΛ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ένας που εχει βγάλει μόνο δημοτικό20 Δεκεμβρίου 2016 - 11:35 μ.μ.

    Απάντηση στον φίλο ανώνυμο ακριβώς αυτό λέω το ευαγγελιο λειο θεός αγάπη εστι επομένως ο κύριος ημών Ιησούς χριστός είναι η αληθινή αγάπη βλέπεις λοιπόν φίλε μου ότι όταν δεν υπάρχει η αλήθεια δεν έχει καμία αξία η αγάπη άρα η αλήθεια κρατάει την αγάπη ακούμε στηνθεία λειτουργία το αμήν όλα τελειώνουν με το αμυν "αλήθεια "

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ο Θεός αγάπη εστιν. Δεν λέει πουθενά: ο Θεός αλήθεια εστίν.

    Ν.Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Άκουσε αγαπητέ

    Μην επαίρεσαι, ότι έχεις βγάλει μόνο δημοτικό. Και ο άγιος Παϊσιος είχε βγάλει μόνο δημοτικό (αν είχε βγάλει) και όμως έγινε άγιος. Δεν καταλαβαίνεις, ότι αυτή σου η δήλωση σημαίνει, ότι έχεις έπαρση; Ακόμη και το να πεις "είμαι ο πιό αμαρτωλός του κόσμου" είναι έπαρση, είναι εγωισμός.
    Δεν κατάλαβες τι σου είπε ο Ν.Κ. Σου είπε, ότι αγάπη χωρίς αλήθεια δεν είναι αγάπη. Αυτό τα λέει όλα. Και για να σε διευκολύνω, θα σου αναφέρω ένα στίχο από τον Παύλο και έναν από τον Ιωάννη:
    "αληθεύοντες εν αγάπη" (Εφ. 4. 15)
    "αγαπώ εν αληθεία" (Ιω. Γ΄ 1)
    Αυτά τα δύο τα λένε όλα. Η αγάπη και η αλήθεια πάνε μαζί, αλλά η αγάπη υπέρκειται της αλήθειας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ένας που έχει βγάλει μόνο δημοτικό21 Δεκεμβρίου 2016 - 10:49 μ.μ.

    ΚΕΦΑΛΑΙΟΝ ΙΔ'ΚΑΤΑ ΙΩΑΝΝΗΝ.ΣΤΙΧΏΣ6 ΛΕΓΕΙ ΑΥΤΩ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΕΓΩ ΕΙΜΙ Η ΟΔΟΣ ΚΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ Η ΖΩΗ ΟΥΔΕΙΣ ΕΡΧΕΤΑΙ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΕΙ ΜΗ ΔΙ'ΕΜΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Επιμένεις να είσαι εγωιστής, ότι έχεις βγάλει μόνο δημοτικό!

    Είπαμε, ότι ο Θεός "αγάπη εστί". Ο Χριστός, ως Θεός, είναι αγάπη και ο ίδιος δηλώνει, ότι είναι επιπλέον "η οδός, η αλήθεια και η ζωή". Αυτό σημαίνει, ότι δεν είναι αγάπη; Πρώτα είναι αγάπη και μετά είναι η οδός. Πρώτα είναι αγάπη και μετά είναι η αλήθεια. Πρώτα είναι αγάπη και μετά είναι η οδός.
    Και βέβαια ο Χριστός είναι ο μεσίτης μεταξύ Θεού και ανθρώπων. Ο Πατέρας και το άγιον Πνεύμα, ως άκτιστοι δεν ακούν τις προσευχές μας. Όταν λέμε "Πάτερ ημών....." ο Πατέρας δεν μας ακούει. Ο Χριστός μας ακούει, ως κτιστός και άκτιστος και μεταβιβάζει στον Πατέρα. Όταν λέμε "Βασιλεύς ουράνιε Παράκλητε.....", το άγιον Πνεύμα δεν μας ακούει. Ο Χριστός μας ακούει και μεταβιβάζει στο άγιον Πνεύμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ένας που έχει βγάλει μόνο δημοτικό22 Δεκεμβρίου 2016 - 7:39 μ.μ.

    Κατά ιωαννην. Κεφ.ιη'.στιχος 37.ΕΓΩ εις τούτο εληλυθα εις τον κόσμον ίνα μαρτυρησω τη ΑΛΗΘΕΙΑ πας ο ων εκ της αλήθειας ακούει μου της ΦΩΝΉΣ. ΚΑΙ ΑΛΛΟΎ. ΚΑΤΑ ΙΩΑΝΝΗΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟΝ.ΙΖ'.ΣΤΙΧΟΣ 17.ΑΓΙΑΣΟΝ ΑΥΤΟΎΣ ΕΝ ΤΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ΣΟΥ.Ο ΛΟΓΟΣ Ο ΣΟΣ ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΣΤΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. "νυνί δε μένει πίστις, ελπίς, αγάπη, τα τρία ταύτα. μείζων δε τούτων η αγάπη" (Κορ. Α΄ 13. 13).
    Τελικά δεν μπορείς να καταλάβεις τη διαφορά μεταξύ της αγάπης και της αλήθειας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ενας που έχει βγάλει μόνο δημοτικό23 Δεκεμβρίου 2016 - 5:41 μ.μ.

    Αδερφέ δεν αρνούμαι ότι η Αγάπη είναι η βασίλισσα των αρετων όπως και η πίστη η ταπεινοφρωσινη κλπ.Σύμφωνα με αυτές τις αρετές θα μας κρινη ο θεός κατά πόσο τις εφαρμοσαμε το ίδιο θα κρίνει και τις κακίες. Εκεί όμως ο θεός θα είναι η απόλυτη αλήθεια και η απόλυτα δίκαιος θα δωση στον καθένα σύμφωνα με τα έργα του.πάρε παράδειγμα από τα δικαστήρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή