Τετάρτη, 23 Νοεμβρίου 2016

O MΥΘΙΚΟΣ ΚΥΡΙΟΣ 666.... του ενδελεχους ερευνητου κ. Βασιλειου Σακκα 3ον



         O MΥΘΙΚΟΣ ΚΥΡΙΟΣ 666.... 

του ενδελεχους ερευνητου κ. Βασιλειου Σακκα

                            3ον




πειδ λοιπν γάτος ζεματισμένος φοβται τ νερ τ κρύο κα ποιος καε στ κουρκούτι φυσάει κα τ γιαούρτι, προσπαθ πάντοτε ν προσεγγίζω τ θέματα πο Πατρ θετο ν τ δί ατο ξουσί, νυπόδητος κα σο τ δυνατν ποστασιοποιημένος.  
Θεία κα ερ Γραφή π τν ποστολικν χρόνων μς προειδοποιε τι “γγικεν βασιλεία τν ορανν”.  Κα μως πέρασαν  δη 2.000 χρόνια κα κόμη βρισκόμαστε στγγικεν”! Τ συμβαίνει; Λάθος μήπως κανε; 
 π’ τι μ χουν κατηχήσει κα χω καταλάβει, ρθόδοξος χριστιανς π τ στιγμ πο ρχεται πάνω στ γ, γι’ ατν “γγικεν βασιλεία το Θεο”. Τ χωρίον δ΄12 το προφήτου μώς πως ποδίδεται κατ τ μασοριτικν λέγει: “τοιμάσθητι ν παντήσς τν Θεν σου”. 
 ταν κάποτε νας κηπουρς πο εχε ν δ τ φεντικ του, πάνω π εκοσι χρόνια. 
Κάποιος τότε βλέποντας σ πόσο ψογη κατάστασι ταν διατηρημένος κπος το επε: “Στν κατάστασι πο εναι κπος θ λεγε κανες τι αριο περιμένεις τ φεντικ σου”. 
“Λάθος”! το πάντησε κηπουρς, “δν τν περιμένω αριο, τν περιμένω σήμερα”!

τοιμασία ατ δν γίνεται δι τς τρομοκρατίας, τς ψυχώσεως κα το πανικο, ποθηκεύοντας κονσέρβες κα παξιμάδια παίρνοντας τ βουν! λλν ρετας κοσμούμενοι κα πίστει ρθ”, δι τς μετανοίας, τς προσευχς, τς καθάρσεως τς καρδίας, τς θεώσεως τν παθν κα τς γαθοεργίας.

Ξέρουμε τι καθένας π μς, νέος, γέρος παιδί, χωρς καμμία ξαίρεσι, εναι δυνατν ν’ κούσ ν πσαν στιγμ τ “ταύτ τ νυκτ τν ψυχν σου παιτοσι π’ σο”, κα μως δν πανικοβαλλόμεθα. Δν εναι μως νόητο ν μν τρομοκρατούμεθα π τν δυνατότητα ατ πο πιστοποιομε κάθε στιγμ γύρω μας, λλ ν τρομοκρατούμεθα κα ν πανικοβαλλόμεθα γι κάτι πο ποθετικ μπορε ν συμβ σ πέντε, δέκα, εκοσι κατ χρόνια κόμη κα ργότερα; 
  θρησκευτικ περδιέγερσι, πυρέσσουσα νοσηρ περιέργεια πο μεταβάλλει τ μυστήρια το Θεο σ προεκπεμπόμενο σήριαλ νοσηρς πιστημονικς ργουελιανς φαντασίας, δν χει ν κάν πολύτως τίποτε μ τν μετάνοιαν κα τν πίσκεψιν τς Θεας Χάριτος!

Σχετικ μ τν κ. Καρδάση, περ το ποίου γίνεται συχν  μνεία κα δι τς … τηλοψίας χω ν π τ ξς. πεσε στ χέρια μου ναφορ το π. Νεκταρίου Μουλατσιώτη πρς τν Σύνοδον τς κκλησίας του, που ναφέρει τι κ. Καρδάσης ρνεται ν π ποις εναι πνευματικς του κα συμπεραίνει τι εναι πνευματικν τέκνον το Φυλς Κυπριανο. Πργμα λλωστε πο δν εσταθε διότι κα στ γραφόμενά του κα στς δημόσιες μφανίσεις του, νθρωπος, παρουσιάζεται ς νήκων στν κρατικ κκλησία. Τώρα ν παρ’ λα ατ εναι … “Κρυπτοκυπριανίτης” μ γει του μ χαρ του κα σ μς τ λόγος πέφτει; Ατ εναι καχυποψίες κα κουτσομπολι. Κα γι τν καχυποψίαν λέγει Λόγος το Θεο τι: “ γάπη ο λογίζεται τ κακόν”. Προσωπικ κα γ διος τ θεωρ νάγωγον κα γενές, ἐὰν γ δν θέλω φ’ αυτο μου αθορμήτως ν’ ναφέρω τ νομα το πνευματικο μου, ν πιμέν λλος ν μο τ κμαιεύσ! Ατ εναι θέματα λεπτ κα αστηρς προσωπικά. Μπορε πνευματικς μου ν συμφων μ τς δέες μου ν μν συμφων. Μπορε ν μο χει βάλει πιτίμιον ν μ’ χ σ κοινωνησία. Ατ φορον ποκλειστικς τν Θεν μου, τν πνευματικν μου κι’ μένα κα σφαλς χι τν πόλοιπη … Δημοκρατία! πνευματικός μου, σημαντότητά μου, κ.Καρδάσης, καθς κα κάθε κ.Καρδάσης, κρινόμεθα κατ τ Εαγγέλιον μόνον κ το στόματός μας” κατ πόσον τ λεγόμενα μας συμφωνον χι μ τν είποτε Παράδοσι τς Καθολικς κκλησίας
Προσωπικ καίτοι ες τ θέματα τς Πίστεως “θέλω γρ πάντας νθρώπους εναι ς κα μαυτν” δν διανοήθηκα ποτ ν διερωτηθ περιέργως περ το πο κα πς θρησκεύει κ. Καρδάσης. λικίαν χει, μπολιασμένος εναι, γράμματα γνωρίζει κα περ αυτο λόγον ποδώσει. κενο πο χω δικαίωμα ν παιτήσω, εναι μία π  καθαρς πιστημονικς πόψεως σαφς, ρθή κα κριβς πάντησις ες τ θέμα πο μς πασχολε.

Περ δ το Φυλς Κυπριανο, προσωπικ δν κωλύομαι ν κοινωνήσω μετ’ ατο γι σχατολογικ θέματα λλ γι θέματα καθαρς θεολογικ κα κκλησιαστικά. Συγκεκριμένως δ διότι μεταδίδει τ χραντα Μυστήρια ες τος Νεοημερολογίτας κα τ χειρότερον διότι μετ τν Λευκορώσων μολογε, πιβεβαιώνει κα κηρύττει παρξιν γιαστικς Χάριτος ες τν καινοτόμον νεοημερολογιτικν κα οκουμενιστικν κκλησίαν. Στν κκλησία μως δν εμαστε πιλεκτικοί.. Ἐὰν εναι βέβαιος τι καινοτόμος εραρχία χει γιαστικν χάριν κα κανονικν κρος τότε κα ναντίον του καθαίρεσις κ μέρους τς εραρχίας ατς, δικαία δικος, τυγχάνει γκυρος κα παρκτή. φορισμς πο πέβαλλε δικαίως δίκως λεγομένη “μεγάλη κα περτελς σύνοδος” το Βαρθολομαίου (τρομάρα του) στν κ. Σωτηρόπουλο χει πόστασιν. ταν γ εχα τ προβλήματά μου μ τν Λευκορωσικ κκλησία, ο Ρσοι γι ν μ ξεφορτωθον μο πρότειναν ν μο δώσουν πολυτήριον κα ν πάω που θελα. 
Τότε κι’ γ πάντησα: “Μ ν σς ναγνωρίζω ρμοδιότητα ν μο κδώσετε πολυτήριον, δν χω κανέναν λόγο το ν χωρίσω π σς ν μν σς μνημονεύω”.

μες δν συναντήσαμε πουθεν στος Πατέρας τι ταν κάποιος προσπαθε ν δηγήσ τν κκλησίαν σ σχσμα κα αρεσιν, τν θωώνουμε κα τν βεβαιώνουμε τι χει γιαστικν χάριν! Ο νεοημερολογίτες κκλησιαστικς εναι τοποθετημένοι ες τ μετρον λεος, τν πειρην μακροθυμίαν, γάπην κα δικαιοσύνη το Πανοικτίρμονος Θεο! μες δν ποκλείομεν καμίαν νέργειαν κδήλωσιν το θείου λέους κα τς θείας μακροθυμίας. Τ πς μως Θες κδηλώνει τ λεος κα τν μακροθυμίαν του μεταξ τν συνανθρώπων μας, εναι πράγματα πο μες οτε  τ γνωρίζουμε, οτε τ μετρμε οτε τ διαχειριζόμαστε. μες κ τν Πατέρων παρελάβομεν “ρια αώνια” κα μέσα σ’ ατ τρια” δν ριοθετονται οτε νεοημερολογιτισμς οτε οκουμενισμς. δ πόστολος Παλος μς δίδαξε τι εμαστε ναρμόδιοι ν κρίνουμε τος κτς: “τί γάρ μοι τος ξω κρίνειν”; Παρεκτός βέβαια κα πιστεύουμε κι’ μες –σν μι γαθ ψυχ, πο εχόμαστε Θες ν ναπαύσ κα ν συγχωρήσ-,  τι  τ σχσμα τ καμαν ο … “Παληοημερολογίτες”! πότε, μολογουμένως πλέον δν νήκουμε στν δια κκλησία! μες κ τν Πατέρων παρελάβομεν τι σχισματικο εναι ο κατ τς ληθείας καινοτομοντες, κα τς Παραδόσεως φιστάμενοι κν τε λίγοι κν τε πολλο τυγχάνουσι!  Κν τε πλειοψηφίαν άποτελον κν τε μειοψηφίαν! μες ο ρθόδοξοι, ς τομα ς κκλησιαστικές κοινότητες χωρς ν διοποιούμεθα, ν ντιποιούμεθα, ν προλαμβάνωμεν, ν προβαδίζωμεν, ν σφετεριζόμεθα ν προσεταιριζόμεθα τν διαδικαστικν, διαπιστωτικν κα νακοινωτικν ρμοδιότητα μις Πανορθοδόξου Συνόδου, μόνης ποτελούσης τ πίσημον στόμα τς κκλησίας, φείλομεν σ περίπτωσιν αρέσεως ποστασίας ν προβαίνωμεν “πρ συνοδικς διαγνώμης” ες μεσον κα τελείαν ποτείχησιν π τος κακοδοξοντας, μηδεμις κοινωνίας ν τος μυστηρίοις κα τ προσευχ, μετ’ ατν πιτρεπομένης. Μόνον οτω πράττοντες ς παρελάβομεν,  “υόμεθα”  τν γίαν κκλησίαν “σχισμάτων κα μερισμν” κατ τος Κανόνας.

σον δ φορ τ χωρία το γίου Ερηναίου  κα το γίου ππολύτου, ατ λαμβάνονται π’ ψιν κα ξετάζονται μόνον μέσα στ συμφραζόμενα τς Πατερικς μοφωνίας. π μέρους μως κα μεμονωμένως τινς τν γίων δν εναι λάθητοι κα νίοτε σφάλλουν. 
  γ. ππόλυτος ρκούμενος στν φωνητικ πόδοσι μις λέξεως καταργε τν ρθογραφία κα γράφει π.χ. ΑΡΝΟΥΜΕ ντ ΑΡΝΟΥΜΑΙ κα ΛΑΤΕΙΝΟΣ ντ ΛΑΤΙΝΟΣ γι ν μπορέσ ν πιτύχ τ 666! 
Ττε ν γράψουμε κι’ μες π.χ. ΛΕΕΝΗΝΗΣΜΟΣ γι ν βγ πως δήποτε 666! 
Τν ποχ τν Παλαιοπίστων στν Ρωσία ατ τακτικ δήγησε πολλος νθρώπους στν αρεσι, τν παράνοια, τ γκλημα κα τν ατοκτονία. πως δν πάρχει ψάρι χωρς γκίδες, τσι δν πάρχει νθρωπος χωρς λάθη κα σφαλμένες ντιλήψεις σον γιος κα ν εναι. 
Γι’ ατ λλως τε γι μς τος ρθοδόξους Καθολικότης εναι ποκλειστικς κκλησιαστικ διότης, οδέποτε φαρμοζομένη μεμονωμένως σ τομα. 
Βέβαια πως δν παύουμε ν τρμε ψάρι πειδ χει γκίδες, τσι οκοδομούμεθα κα σωζώμεθα μ τ γραπτ τν Πατέρων, θέτοντας κατ μέρος τ τς νθρωπίνης τελείας των. 
Σ’ μς ψάρι φιλέτο, χωρς γκίδες, εναι μόνον Οκουμενικ Σύνοδος φ’σον χει γίνει ποδεκτ ς τοιαύτη π τν συνείδησιν τς κκλησίας, πο ποτελε τ ψιστον κριτήριον, κα τν μοφωνία τν Πατέρων.    
 Μν ξεχνμε δ τι περίοδος κείνη ταν περίοδος τς πιρρος τν χιλιαστικν αρέσεων ποία δν φησε τελείως νέπαφους οτε τος ρθοδόξους.  
π’ σα δ γράφονται π τος εδικος, διος γιος ππόλυτος, ( ποος ερήσθω ν παρόδ ταν ντίπαπας, δηλαδ σχισματικς πάπας) πρξε σοβίως διαφωνν μ τν κανονικν πάπα τς Ρώμης, τν γιον Κάλλιστο.  
δ Μέγας Φώτιος φαίνεται ν μέμφεται τν γιον Ερηναο κα τν γιο ππόλυτο π χιλιασμ, κα ν μν συμφωνε μ ρισμένα κ τν γραφομένων τους. Ατ βέβαια δν μποδίζει σ τίποτε π.χ. τν γ. Ερηναο π το ν εναι πανθομολογουμένως κα ναμφισβήτητα “ Πατρ τς κκλησιαστικς Παραδόσεως”, πλν μως κι’  κείνου πως κα κάθε λλου κάθε λόγος, γι ν εναι δεσμευτικς, ποβάλλεται στ πτάκις κεκαυμένον χωνευτήριον το Consensus Patrum. Μ μεμονωμένα πατερικ χωρία βγάζεις ,τι θέλεις. τσι πως προτεσταντίζουν ο Διαμαρτυρόμενοι μ τ χωρία τς γίας Γραφς, θ’ ρχίσουμε κι’μες ν προτεσταντίζουμε μ τ χωρία τν Πατέρων. Ποον τ φελος;

Μ μεμονωμένα γραφικ πατερικ χωρία ποια αρεσι θς  στηρίζεται. Ο ρχαοι λληνες εχαν γράψει τ χωρία τς δύσσειας κα λιάδας, ερ βιβλία γι’ ατος,  δν θυμμαι πάνω σ τί. Κάθε μέρα κάνοντας τν προσευχή τους στ εδωλά τους, τραβοσαν στ τυφλ κα να δάφιο κα νάλογα μ τ τ λεγε τ δάφιο, κανόνιζαν τς ποθέσεις τους κα τ πρόγραμμα τς μέρας. Σήμερα κόμη, δίως μεταξ τν Διαμαρτυρομένων, πάρχουν πολλο πο ντέγραψαν ατν τν τακτικ μ τ χωρία τς γ. Γραφς.  
πάρχει κα τ ξς νέκδοτο. Κάποιος σηκώθηκε να πρω κα τράβηξε να χαρτάκι π τ κουτ μ τά χωρία κα το πεσε κενο πο λέει: “πελθν πήγξατο”! 
Μ ννοώντας τ … “μήνυμα”, ξαναπροσεύχεται κα τραβάει δεύτερο χαρτάκι πο γραφε: “Πορεύου κα σ, ποίει μοίως”! κα πγε κα κρεμάστηκε. 
Δν ξέρω ν ατ τ νέκδοτο συνέβη στ’ λήθεια χι, λήθεια μως πο περικλείει εναι πολ μεγάλη. Φοβηθμεν λοιπν μήπως κα μες κρεμαστομε, παίζοντας πετροπόλεμο μ τ χωρία τς . ποκαλύψεως το γ. Ερηναίου.

Μι καζουϊστικ λοιπν ρμηνολογία ρισμένων κφράσεων το γίου ππολύτου, κ μέρους το κ. Καλαμαρ κ μέρους μας θ πεδεικνύετο στερα κα θ πρόδιδε μλλον προτεσταντικν νοοτροπίαν κα χι ρθόδοξον. Βέβαια κ. Καλαμαρς πεδείχθη χονδροειδς αρετικς πογράφοντας στ Σαμπεζ τν νωσιν μετ τν Μονοφυσιτν. κκλησία του δ, χι μόνον δν τν έτιμώρησε, λλ κα τν βράβευσε τοποθετώντας τον στν πιτροπ μελέτης τν σχατολογικν θεμάτων. Μ φο περ τν θεολογικν ποδεικνύεται περιτράνως θεολόγητος πς κα τ περ τν θεολογουμένων ρμοδίως ρεύξεται; Γι’ατ κα κπεσν πάσης σοβαρότητος, βαρύγδουπα κα λως νοήτως ποφαινόμενος ποκαλε βδηριτικ τρόπντιχρίστους” τος Γ.Ο.Χ. ταν μως λέγει τι πρ το 1980 ο ρθόδοξοι δν σχολοντο μ τ 666, π  τ λίγα πο ξέρω χει δίκιο. Τ φαινόμενο ξηγεται ς ξς:

Στν γλωσσολογία χουμε τ φαινόμενο τν λεγομένων “ταξειδιωτικν λέξεων”. Πρόκειται γι λέξεις πο ο ξένοι δανείσθησαν π μς, τς παρέφθειραν, κα στν παρεφθαρμένη τους κατάστασι τς πανεντάξαμε στ λεξιλόγιό μας. τσι π.χ. σήμερα λένε ο νθρωποι: Πμε σινεμά. Τ σινεμ ς γνωστν  προέρχεται π τ λληνικ κινηματογράφος πο λέγεται στ γαλλικ cinematographe, κατόπιν ο Γάλλοι τ συνέτεμαν σ cinema κα στν συντετμημένη του ατ γαλλικ μορφ τ υοθετήσαμε μες μ λληνικος χαρακτρες: “σινεμ”. Ατ συνέβη κα μ τν σχατολογία. 
Στ τέλος το ΙΘ΄ αἰῶνος τ γγλοσαξωνικς προελεύσεως κινήματα ναζωπυρήσεως τν Διαμαρτυρομένων δία στν μερική, υοθέτησαν τς ρμηνεες το γίου ππολύτου περ Δανιλ κα ποκαλύψεως, εκόνος  το Ναβουχοδονόσορος κ.λ.π. χωρς βέβαια ν τν ναφέρουν. 
Τς ρμηνεες ατς τς προσήρμοσε κάθε μερς νάλογα μ τς νάγκες κα δοξασίες της κα τς διέδωσε ερέως κα ν τώρα πο πωφελούμεθα … κι’μες!


4 σχόλια:

  1. Αυτά να τα διαβάσει ο κ.Μοσχοβίτης (που λέει τον κ. Τσολογιάννη αιρετικό Οικουμενιστή)και να πάψει να γράφει για το 666.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο καυγάς τους είναι περί όνου σκιάς ..
      Το ζήτημα ήταν , ΗΤΑΝ ΛΕΓΩ , θεολογούμενο μέχρι που το ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ δια του Αγ Κωσμά του Αιτωλού κατα το ρήμα του Κυρίου το ξεκαθάρισε κατα ΠΑΝΤΑ . Και επειδή το ξεκαθάρισε κατα ΠΑΝΤΑ δεν μένει πράμα για ξεκαθάρισμα .Αρα δεν είναι θεολογούμενο ...


      Ο Πατροκοσμάς μας δείχνει τον αντίχριστο ως Πάπα και μουσουλμάνους .
      Εδώ http://users.uoa.gr/~nektar/orthodoxy/tributes/patrokosmas/didaxai.htm οι διδαχές του .

      Και προσοχή ! Ο Πατροκοσμάς είναι ο μόνος Προφήτης μετά Χριστόν ο οποίος

      μας λέει οτι : ὁ προφήτης Ἠλίας ἦλθεν, καὶ ὁ ἀντίχριστος ἦλθεν καὶ ἐθανάτωσε τὸν προφήτην Ἠλίαν, καὶ τώρα δὲν καρτεροῦμεν μήτε προφήτην Ἠλίαν μήτε ἀντίχριστον. Ὁ ἀντίχριστος εἶνε· ὁ ἕνας εἶνε ὁ Πάπας καὶ ὁ ἕτερος εἶνε αὐτὸς ὁποὺ εἶνε εἰς τὸ κεφάλι μας, χωρὶς νὰ εἰπῶ τὸ ὄνομά του· τὸ καταλαμβάνετε, μὰ λυπηρὸν εἶνε νὰ σᾶς τὸ εἰπῶ, διότι αὐτοὶ οἱ ἀντίχριστοι εἶνε εἰς τὴν ἀπώλειαν, καθὼς τὸ ἔχουν. Ἡμεῖς ἐγκράτεια, αὐτοὶ ἀπώλεια· ἡμεῖς νηστεία, αὐτοὶ πολυφαγία· ἡμεῖς παρθενία, αὐτοὶ πορνεία· ἡμεῖς δικαιοσύνη, αὐτοὶ ἀδικωσύνη.

      και μας λέει ξανά : " ΔΙΔΑΧΗ Δ´.... Ὁ προφήτης Ἠλίας, ὅταν ἔλθη νὰ διδάξη, δὲν θὰ φανερωθῆ εἰς τὸν κόσμον, καθὼς λέγει τὸ Ἅγιον Πνεῦμα, ἵνα μὴ ἐλθὼν πατάξη τὴν γῆν ἄρδην, ἤτοι, λέγει τὸ Ἅγιον Πνεῦμα, διὰ νὰ μὴ φοβίση καὶ ταράξη τὸν κόσμον καὶ τὴν γῆν, δὲν θέλω τὸν φανερώσει εἰς σᾶς τοὺς χριστιανούς. Ἀμὴ τί ἔχει, παιδιά μου, νὰ φανερωθῆ; Ὁ ζῆλος του καὶ ἡ διδασκαλία του. Αὐτὰ τὰ δυό μὲ ἠξίωσεν ὁ πανάγαθος Θεὸς διὰ τὴν εὐσπλαχνίαν του καὶ μοῦ ἐχάρισε, καὶ μὴ καρτερῆτε ἄλλον Ἠλίαν νὰ σᾶς διδάξη."

      και μας λέει ξανά : ΔΙΔΑΧΗ ΣΤ´ ὁ προφήτης Ἠλίας ἦλθεν, ἦλθεν καὶ ὁ ἀντίχριστος, τὸν ὁποῖον ἔχομεν καὶ εἰς τὸ κεφάλι μας, καὶ δὲν πρέπει νὰ σᾶς τὸ εἰπῶ, ὅτι τὸν ἠξεύρετε . Καὶ τώρα δὲν καρτεροῦμεν οὔτε προφήτην Ἠλίαν οὔτε ἀντίχριστον.

      Το λέει ξεκάθαρα
      Και ξανά το λέει !
      Και και ξανά λέει !
      Και σε αυτό που λέει και αγιοπατερική συμφωνία υπάρχει
      Και κανένας Αγιος δεν διαφωνεί
      Αλλά και κανένα έστω θεολογούντα Αμπελοφιλοσοφο δεν έχω υπ όψιν μου που να τολμά να κάνει αναφορά και να διαψεύδει όσα λέει ο Πατροκοσμάς .

      Οσοι διαπραγματεύονται τα έσχατα και περιμένουν Ηλία και περιμένουν αντίχριστο
      ακόμα και αν κάνουν αναφορά στον Πατροκοσμά ερανίζονται άλλα σημεία των διδαχών του , άλλα σημεία των προφητειών του αλλά για το καυτό σημείο "Καὶ τώρα δὲν καρτεροῦμεν οὔτε προφήτην Ἠλίαν οὔτε ἀντίχριστον." δεν λένε κουβέντα να διαψεύσουν τον Πατροκοσμά !

      Διαγραφή
  2. Σύμφωνα με το βιβλίο The Dark Circle: A Black Magic Story, στις σατανικές τελετές μύησης αν κάποιος θέλει να δεσμευτεί στο Σατανά θα πρέπει να αποκηρύξει τους άλλους θεούς και να συμμετάσχει σε μία τελετή. Στην τελετή αυτή 13 ιερείς του σατανά θα δημιουργήσουν έναν σκοτεινό σατανικό κύκλο τον οποίο θα εξαγνίσουν και θα καλέσουν ως μάρτυρα εκ μέρους του σατανά την πατρόνα δαιμόνισα Ασταρόθ ή Αστάρτη ή Ίσιδα ή Αφροδίτη ή Φάτιμα. Τα άτομα που θέλουν να μυηθούν μπαίνουν στον κύκλο γυμνοί και λένε μία προσευχή δέσμευσης κοιτώντας προς τον ουρανό ή προς την Ασταρώθ αν αυτή εμφανιστεί. Κατόπιν τους χαράσσουν το χέρι για να στάξει αίμα σε ένα καθαρό ποτήρι. Έπειτα τους δίδεται μία πένα για να υπογράψουν με το αίμα τους ένα αντίγραφο της προσευχής – δέσμευσης που είπαν ενώ έπειτα καίνε το πρωτότυπο με την προσευχή με την χρήση μαύρου κεριού με τις "ιερές" στάχτες να μαζεύονται σε ένα πιάτο. Η τελετή λήγει με ένα δυνατό Hail Satan – Χάραγμα με κοφτερό αντικείμενο, αίμα και στάχτη επομένως, ότι δλδ απαιτείται για ένα χάραγμα με στάχτη!!!! Δείτε και το «τραγούδι» BAPTISM - The Sacrament of Blood and Ash https://vimeo.com/167747139 στο οποίο ένα από τα μεγαλύτερα σατανιστικά συγκροτήματα παγκοσμίως αναφέρεται στο "σατανιστικό μυστήριο" του αίματος και της στάχτης στο πρόσφατο άλμπουμ τους V: The Devil's Fire (2016) δηλαδή «η Φωτιά του Διαβόλου!!». Δεν αναφέρονται πουθενά σε 666 και τσιπάκια αλλά σε σατανική τελετή και τέτοια τελετή παγκοσμίως μπορεί να γίνει μόνον όταν έλθει ο αντίχριστος και μπεί μέσα στον Πανάγιο Τάφο για να λάβει το δικό του "Φώς" και πει τις δικές του ανίερες προσευχές. Όπως λέει και η γραφή 13 καὶ ποιεῖ σημεῖα μεγάλα, καὶ πῦρ ἵνα ἐκ τοῦ οὐρανοῦ καταβαίνῃ εἰς τὴν γῆν ἐνώπιον τῶν ἀνθρώπων. Σκεφτείτε με βάση όλα τα παραπάνω και τις εργασίες που ξεκίνησαν εδώ και μισό χρόνο και θα διαρκέσουν άλλο τόσο μέσα στον Πανάγιο Τάφο....και προσπαθούνε παράλληλα να μας πείσουν ότι εκεί μέσα γίνονται θαύματα(χωρίς απτές αποδείξεις) και δεν λειτουργούν οι ηλεκτρονικές συσκευές! Μα γιατί τόση πρεμούρα να μας πείσουν? Μήπως ήδη βάλανε κάποια συσκευή εκεί μέσα ώστε να μπορέσει μελλοντικά ο αντίχριστος να κάνει πράξη το ψευδοθαύμα του?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. 1) Τὸ σχῖσμα τὸ ἔκαμαν οἱ Παληοημερολογίτες .-

    Αυτό που λέει "Ἐμεῖς δὲν συναντήσαμε πουθενὰ στοὺς Πατέρας ὅτι ὅταν κάποιος προσπαθεῖ νὰ ὁδηγήσῃ τὴν Ἐκκλησίαν σὲ σχῖσμα καὶ αἵρεσιν, τὸν ἀθωώνουμε καὶ τὸν βεβαιώνουμε ὅτι ἔχει ἁγιαστικὴν χάριν " Είναι ορθό
    .Και επειδή τὸ σχῖσμα τὸ ἔκαμαν οἱ Παληοημερολογίτες όχι μόνο δεν έχουν ἁγιαστικὴν χάριν αλλά ΑΠΩΛΕΣΤΙΚΗ διότι αιρετικών και σχησματικών ουκ εστί σωτηρία

    2) Λέει " ...Ἐὰν εἶναι βέβαιος ὅτι ἡ καινοτόμος ἱεραρχία ἔχει ἁγιαστικὴν χάριν καὶ κανονικὸν κῦρος τότε καὶ ἡ ἐναντίον του καθαίρεσις ἐκ μέρους τῆς ἱεραρχίας αὐτῆς, δικαία ἤ ἄδικος, τυγχάνει ἔγκυρος καὶ ὑπαρκτή. Ὁ ἀφορισμὸς ποὺ ἐπέβαλλε δικαίως ἤ ἀδίκως ἡ λεγομένη “μεγάλη καὶ ὑπερτελὴς σύνοδος” τοῦ Βαρθολομαίου (τρομάρα του) στὸν κ. Σωτηρόπουλο ἔχει ὑπόστασιν. ..." Η ὕπαρξιν Ἁγιαστικῆς Χάριτος εἰς τὴν Εκκλησία δεν σημαίνει οτι παράνομος αφορισμός είναι υποστατός πχ "τοῦ εἰς τὸν ἱ. Χρυσόστομο ἐπιβληθέντος ἀφορισμοῦ: Ὁ ἱ. Χρυσόστομος «ἐπειδὴ καὶ ἐγκαλεῖτο, διὰ τὶ δὲν ἐφύλαξε τὸν ἀφορισμὸν ὁποῦ ἐξεφώνησε κατ’ αὐτοῦ ἡ περὶ τὸν Θεόφιλον σύνοδος, ἀλλὰ ἠθέτησε αὐτόν, πρὸ ἄλλης συνοδικῆς ἐξετάσεως, ἀπελογήθη λέγων, ὅτι, δὲν ἐπαραστάθη εἰς τὴν κρίσιν ὁλότελα, οὔτε τὰς κατηγορίας ἤκουσε τῶν κατηγόρων του, οὔτε παντελῶς καιρὸς τοῦ ἐδόθη διὰ νὰ ἀπολογηθῇ… καθὼς καὶ ὁ οδ΄ Ἀποστολικὸς διορίζει» "[32]. βλέπε Υποστατός ή ανυπόστατος ο παράνομος αφορισμός; https://apotixisi.blogspot.gr/2014/11/blog-post_2.html

    3) Προβάλει αυθαίρετα την υποκειμενική του "αλήθεια" όταν λέει "Ὅταν ὅμως λέγει ὅτι πρὸ τοῦ 1980 οἱ Ὀρθόδοξοι δὲν ἀσχολοῦντο μὲ τὸ 666, ἀπὸ τὰ λίγα ποὺ ξέρω ἔχει δίκιο." Και αυτό απέχει απο την πραγματικότητα . Θυμάμαι εσχατολογικές συζητήσεις στα παιδικά και νεανικά μου χρόνια , και μάλιστα σε κατηχητικά της εκκλησίας , στις οποίες μάλιστα γινόταν και αναφορές σε αγίους για το χ'ξς των πρώτων χριστιανικών χρόνων . Και ο ίδιος βέβαια λέει "Ὅσον δὲ ἀφορᾶ τὰ χωρία τοῦ Ἁγίου Εἰρηναίου καὶ τοῦ Ἁγίου Ἱππολύτου ...και παρ ολο αυτά λέει πρὸ τοῦ 1980 οἱ Ὀρθόδοξοι δὲν ἀσχολοῦντο μὲ τὸ 666 ... Ασχολούμαστε σαν εκκλησία με το x'ξς απο τότε τουλάχιστον που γράφηκε η Αποκάλυψις "


    ΑπάντησηΔιαγραφή