Τρίτη 22 Νοεμβρίου 2016

Ο ΜΥΘΙΚΟΣ ΚΥΡΙΟΣ 666..... 2ον

Στή μνήμη τοῦ ἀδελφοῦ καί φίλου Βασιλείου (Σακκᾶ)

Εἰς μνημόσυνον αἰώνιον....
ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ  Μ.  ΣΑΚΚΑΣ
( 1934 - 2014 )
ὁ εὐρυμαθέστατος, σεμνός, γλυκύς, διδακτικός καί  εὐγενής κοσμοπολίτης ἀγωνιστής τῆς Παραδοθείσης Πίστεως
                
 ὑπό Δημητρίου Κατσουρα Θεολόγου


Πέρασε ἤδη ἕνας χρόνος ἀπό τόν σωματικό ἀποχωρισμό τοῦ ἐκλεκτοῦ φίλου καί ἀδελφοῦ μας Βασιλείου Σακκᾶ. Πέρυσι τέτοιος καιρός ἦταν πού βρεθήκαμε στό ἀγαπημένο νησί τῆς μαρτυρικῆς Κύπρου μας γιά νά τόν ἀσπασθοῦμε γιά τελευταία φορά καί νά τόν κατευωδώσουμε στό ταξείδι πρός τήν αἰωνιότητα.


Ἔκτοτε δέν ἔλειψε ἀπό τό νοῦ καί τήν καρδιά μας ἡ θύμησή του. Ἄλλοτε νοσταλγήσαμε τόν πρηγορητικό του λόγο καί τίς σοφές κουβέντες του γιά τή ζωή μας καί τά προβλήματά της, ἄλλοτε ἀναπολήσαμε τή διεισδυτική του σκέψη καί τήν ἔμπειρη ματιά του στά συμβαίνοντα γύρω μας καί ἄλλοτε αἰσθανθήκαμε τήν ἀπουσία του ἀπό κοντά μας, ὡς ἔλλειψη  καλοῦ φίλου καί ἀδελφοῦ.


Ὁ ἀδ. Βασίλειος (Σακκᾶς) ἦταν γνωστός σέ πολύ κόσμο. Ἀρκετοί τόν εἶχαν γνωρίσει καί προσωπικῶς διατηρώντας μαζί του ἐπαφή καί ἐπικοινωνία. Ἀπό τήν πλευρά του, ἦταν ἄνθρωπος πού χαιρόταν νά ἐπικοινωνεῖ μέ τόν συνανθρωπό του καί μάλιστα νά ἀνταποκρίνεται στίς ὅποιες ἐπιθυμίες (γνώσεων, ἐπιλύσεως ἀποριῶν κλπ.) τοῦ ἐτίθεντο.


Οἱ περισσότεροι, ὅμως, χωρίς νά τόν γνωρίσουν ποτέ προσωπικά, τόν «γνώρισαν» μέσῳ τῶν  πολλῶν ἐπιστολῶν του καί ἄλλων κειμένων του, ἀναγνωρίζοντας σ’ αὐτά παρηγορητικό, στηρικτικό, ἐνισχυτικό καί διαφωτιστικό λόγο μέ σαφῆ ὀρθόδοξα καί δή πατερικά κριτήρια καί χαρακτηριστικά. Ἡ Ἁγία Γραφή καί οἱ Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας ἦταν οἱ ἀστείρευτες πηγές τῶν τοποθετήσεων τοῦ ἀδ. Βασιλείου.


Πέραν τῶν καθαυτό ἐκκλησιαστικῶν καί πνευματικῶν θεμάτων καί ζητημάτων πού κατ’ ἐξοχήν διαπραγματευόταν καί τόν ἀπασχολοῦσαν, ἐξίσου ἐποικοδομητικά προσέγγιζε καί ἄλλα θέματα ὅπως ἐθνικά-πατριωτικά, πολιτικά (ὄχι κομματικά), ἱστορικά, ὑγείας, διατροφῆς κ. ἄ. Τά κείμενά του ἦταν κυριολεκτικά ἡ χαρά τοῦ φιλομαθοῦς ἀναγνώστου.


Σέ προσωπικό καί πρακτικό ἐπίπεδο, γιά ὅποιον εἶχε τήν τύχη νά τόν γνωρίσει ἐκ τοῦ σύνεγγυς καί νά τόν συναναστραφεῖ, ἀμέσως γινόταν κατανοητό ὅτι εἶχε νά κάνει μέ ἕναν κοσμοπολίτη κύριο, ἕναν φιλόξενο καί ἀνυπόκριτο νησιώτη, ἕναν ἄνθρωπο μέ ἔντονη τήν αἴσθηση τοῦ χιοῦμορ, ἕναν ταπεινό καί εὐπροσήγορο συνομιλητή.


Ὁ ἀδ. Βασίλειος εἶχε «διείσδυση», ὅπως θά λέγαμε γιά ἕναν πολιτικό, σέ πολλούς «χώρους», διαφορετικούς ἤ καί σέ ἀντιπαλότητα μεταξύ των, ὅπως (εἶχε) καί καλή ἐπικοινωνία μέ πρόσωπα μέ ἐκ διαμέτρου ἀντίθετες μεταξύ των ἀπόψεις καί τοποθετήσεις σέ ἐπίμαχα ζητήματα. Τό κατόρθωνε λόγω τῆς πνευματικῆς του καλλιεργείας, τοῦ εἰλικρινοῦς σεβασμοῦ στή διαφορετική ἄποψη καί τῆς βαθειᾶς ταπεινώσεώς του, ἀλλά καί τῆς διαθέσεώς του νά συμβάλλει ἐποικοδομητικά πρός πᾶσα κατεύθυνση.


Ἔτσι ἐξηγεῖται τό γεγονός ὅτι ἡ μνήμη του παραμένει γιά πολλούς καί ποικίλων ἰδιοτήτων καί ἀπόψεων ἀνθρώπους, οἱ ὁποῖοι μέ τόν ἕνα ἤ τόν ἄλλο τρόπο τόν «γνώρισαν», ζωντανή καί ἀγαθή. Κληρικοί, μοναχοί, Θεολόγοι, οἰκογενειάρχες, ἡλικιωμένοι, μεσήλικες, νέοι, ἐπιστήμονες καί ὀλιγογράμματοι, ὀρθόδοξοι, νεοημερολογίτες καί «παλαιοημερολογίτες» τόν ἐνθυμοῦνται μέ σεβασμό καί ἀγάπη.


Ὁ ἀδ. Βασίλειος ἔχει ἀφήσει σπουδαῖο συγγραφικό ἔργο (ἐπιστολές, κείμενα, βιβλία, ἐργασίες), μεγάλο μέρος τοῦ ὁποίου δέν φέρει κἄν τό ὄνομά του, διότι ἐκεῖνο πού, κυρίως, τόν ἐνδιέφερε ἦταν ἡ προσφορά καί ἡ «οἰκοδομή» τῶν ἀδελφῶν του καί ὅλων τῶν συνανθρώπων του, δηλαδή τοῦ «πλησίον».


Ὁ ἀγαπημένος μας Βασίλειος, τέλος, πέραν τῶν πολλῶν ταλάντων καί χαρισμάτων του, διέθετε μία πολύ εὐαίσθητη καρδιά. Δέν ἀνταπέδωσε ποτέ κακόν ἀντί κακοῦ, οὔτε κρατοῦσε κακία σέ ὅσους «ἐλεγχόμενοι» ἀπό τίς πάντοτε καλοπροαίρετες τοποθετήσεις του, ἀντιδροῦσαν σπασμωδικά.


Ὡς ἄνθρωπος, σάρκα φορῶν καί τόν κόσμον οἰκῶν, προφανῶς καί  ἀστόχησε καί  ἔσφαλλε καί ἁμάρτησε. Πλήν, ὅμως, ποτέ δέν τόν ἐνδιέφερε ἡ ὑπεράσπιση τοῦ ἑαυτοῦ του - γι’ αὐτό καί δέν τήν ἐπεδίωξε - παρά μόνον ἡ προάσπιση τῆς παραδοθείσης Πίστεως καί τῆς Ἀληθείας, πρός δόξαν Θεοῦ! Ἦταν ὡστόσο ἐλεύθερο πνεῦμα καί δέν δίσταζε ὅταν τοῦ τό ὑπαγόρευε ἡ συνείδησή του νά τολμᾶ ἐλέγχων τήν ἀπάτη καί τήν ὑποκρισία.


Προικισμένος μέ ἰδιαίτερες ἱκανότητες καί ἐφοδιασμένος μέ πολλές γνώσεις, λόγω σπουδῶν, ἀκόρεστης μελέτης καί τῆς φιλομαθείας του, δέν κάμφθηκε οὐδ’ ἐπί στιγμή στόν ἀγώνα τῆς ὑπερασπίσεως τῆς πατρώας εὐσεβείας καί ἀπορρίψεως τῶν Καινοτομιῶν σέ βάρος της. Ποτέ ὅμως δέν διολίσθησε στόν φανατισμό καί τήν μισαλλοδοξία, παραμένοντας μέχρι τέλους ἕνας πρᾶος μαχητής καί ἀνιδιοτελής ἐργάτης τῆς Ὀρθοδοξίας.


Εἴθε ὁ Κύριος, τόν Ὁποῖο «ἐκήρυττε» μέ τήν γραφίδα του καί προέβαλλε ὡς μοναδικό Σωτῆρα τοῦ κόσμου, νά ἀναπαύει τήν ψυχή του μετά τῶν Ἁγίων, τά δέ κείμενα καί οἱ ἐργασίες του νά συνεχίζουν νά «δροσίζουν» τίς ψυχές τῶν ἀναγνωστῶν τους καί νά τούς στηρίζουν στήν μόνη καί ἅπαξ παραδοθεῖσα στούς ἁγίους Πίστη!
         
Ο ΜΥΘΙΚΟΣ ΚΥΡΙΟΣ 666..... 

                        2ον




Ζακύνθου Χρυσόστομος Συνετός (γράφε μλλον σφόδρα σύνετος) δωσε τελευταα μι συνέντευξη στ πορνοπεριοδικ PENTHOUSE (ανουάριος 1998). λοι νεξαιρέτως σπευσαν ν δικαιολογήσουν τν ν λόγ … “Μητροπολίτη”, κόμη κα ο ντίπαλο του πως κ.Μιχαλόπουλος, λέγοντας τι κα Χριστς πρξε τελωνν κα μαρτωλν φίλος. Μ μήπως επαμε τ ντίθετο! Ἐὰν κ. Χρυσόστομος κήρυττε μετάνοιαν κα σωτηρίαν κα τ πορνοπεριοδικ τν δημοσίευε αθεντικς, σφαλς κα θ χαιρόμεθα. Δν εμαστε οτε πουριτανο οτε θικιστς. ταν μως θρυλούμενος ςπίσκοποςπιδίδεται σ κουτσομπολι γι θοποιος, πολιτικος λλους δεσποτάδες, ταν συζητε γι τ ξανθ μαλλι τς Ρούλας Κορομηλ, καυχιέται τι κόβει τ μαλλι του, δέχεται τν θανατικ ποιν κα εναι πρ το προγαμιαίου σέξ”, ντιλαμβανόμεθα τν σπουδ το ν λόγ πορνοπεριοδικο ες τ ν δημοσιεύσ αθεντικότατα τν συνέντευξη το … “Μητροπολίτη” ( μλλον Μητροπαλούκη κατ τν συγχωρεμένη τν γιαγι μου) πο το πεσε κρατικ λαχεο ορανοκατέβατο! σφαλς ἐὰν πίσκοπος εχε ν κάνει, ς πιβάλλει ρμοδιότης του, να κήρυγμα μετανοίας, καθαρότητος κα ποχς π τν πορνεία, τ περιοδικ δν θ τν δημοσίευε, διτι θ ταν σν ν πριονίζει τ κλωνάρι πάνω στ ποο εναι τοποθετημένο. Κα γι ν δοθ δ περισσότερη μφασις, τ νωτέρω συνοδεύονται κα π εκόνα το σταυρωμένου Λυτρωτο κα φωτογραφία π τν κολουθία τς Μεγάλης Παρασκευς! Κιτσι χουμε τ ερ κα τ σιά μας, πλαισιωμένα π σειρ κφύλων κα σελγν πορνοφωτογραφιν νεκφράστου χυδαιότητος, πως λέγει Προφήτης: “μεταξ σίου κα βεβήλου ο διέστελον”! Δν γνωρίζω, πάτερ μου, βραο Μουσουλμνο πο θ εχε ποτ νεχθ τέτοια βεβήλωσι κα γελοιοποίησι τς πίστεώς του! Κα μως, ατ δν θεωρεται χάραγμα θηρς ντιχρίστου, παρ μόνον κάτι γραμμς σπρόμαυρες πο σως τάχα κα νδεχομένως ν κρύπτουν τ 666, πάνω στς συσκευασίες τν μπορευμάτων κα πο στερα τς πετμε στ σκουπίδια
Κιπειδ στν περίπτωση το Ζακύνθου o περισσότεροι ν μ λοι πο τν ποστηρίζουν, μλλον ποστηρίζουν τ πάθη τους, γίνεται λόγος λως διόλου τοποθέτητα κα περ "ποκρισίας" πρέπει ν τονισθ τ ξςς πομε  τι κιγ πο σς κουράζω τώρα ματς μου δ τς φλυαρίες, εχα κα διος χι μόνον προγαμιαες σχέσεις λλ κα λλα πολ χειρότερα. Εναι ρα γε λόγος ατς γι ν προσπαθήσω ν φέρω τν γίαν κκλησίαν στ μέτρα τς δικς μου δυναμίας κα μαρτωλότητος; Τότε, γι ν μν εμαστε ποκριτέςν ποποινικοποιήσουμε κα τν γωϊσμν πειδ σ εσαι γωϊστς, τν φιλαργυρία πειδ λλος εναι σπαγγοραμένος κα πλεονέκτης κ.ο.κ. Στν πραγματικότητα λλωστε τσι γίνεταιγιατ κα κοινωνία μας πάει κατ διαόλου. Μ κριβς πειδ γ εμαι ντως μαρτωλός, λόγος παραπάνω ν χω νάγκη π τν γιότητα τς κκλησίας μου! Δν γιατρεύομαι μεταδίδοντας τ νόσημά μου στν γιατρ. Δν εμαι γ τ μέτρον κα γνώμονας το κοινωνικο συνόλου, λλ ησος Χριστς, τέλειος Θες κα τέλειος  νθρωποςΔν λέμε στος νθρώπους λτε ν θαυμάσετε τν δική μας ρετ, λλ λτε ν θαυμάσετε π τ μς σωσε Χριστς. βυσσος τν μαρτημάτων μας τν βυσσον τς γάπης το Θεο καταγγέλλει λλ δν νομιμοποιε τ μαρτήματ μας. λλο τ ν γ νεκα το κακο μου χειρισμο πέκλινα τ σκάφος μου π τν ρθν του πορεία κα λλο τ ν καταστρέψω τν πυξίδα. Διότι ν πυξίς λειτουργε σωστ πάρχει τρόπος ν ξαναβρ τν ρότα τν σωστ, ν μως πυξς ποκλίνει τότε κυριολεκτικχάνω τν μπούσουλα.
Δν λέγω τι φείλουμε ν γνοήσουμε τ 666 - γι ν πανέλθουμε σατ. Βέβαια 666η  σελίδα νς βιβλίου, τ 666ο κάθισμα μις αθούσης, 666η πόρτα νς ξενοδοχείου νός δρόμου, τ 666ο χημα πλοιάριο νς στόλου, πως κα τ 666 νς τηλεφωνικο ταχυδρομικο κωδικο, δν χουν περισσότερη πνευματικ σημασία π ,τι χει τ 17 τ 5.946. κτς κα εμαστε σν τος Παλαιοπίστους πο νόμαζαν τν Μεγάλη Πανορθόδοξο Σύνοδο τς Μόσχαςντίχριστον”, πειδ λαβε χώραν τ …1666! πειδ μως ριθμς ατς χει καταχωρηθε στν χριστιανικ γραμματεία ς ριθμός το νόματος το ντιχρίστου, ἐὰν κάποιος θέλει ν μς τν πιβάλλει ναιτιολογήτως ς σύμβολον, ατ ποτελε πρόκλησιν κα χουμε καθκον κα ποχρέωσιν ν τ πορρίψουμε κα ν μν τ δεχθομε. δ ο νθρωποι σεβόμενοι τν εαισθησίαν τν νησυχίαν ρισμένων νθρώπων, νεκα τν προλήψεν τους, δν βάζουν ποτ τν ριθμ 13 στν πόρτα τν ροφο νς ξενοδοχείου τν ριθμ θέσεως νς εροπλάνουποφεύγουν δ χάριν τν συνδαιτημόνων τους ν χουν 13 στ τραπέζι. ρυθρς Σταυρς ποτελε χριστιανικ ργάνωσι π τς δρύσεώς του, χωρς δ ν διεκδικ θρησκευτικς διακρίσεις ρχεται ρωγς σ κάθε ναξιοπαθοντα. Στς σλαμικς χρες μως μεταβάλλεται σ ρυθρ μισέληνο χάριν τς εαισθησίας τν μουσουλμάνων. Δν εναι λοιπόν ο Χριστιανο ξιοι τουλάχιστον τς ατς κτιμήσεως σον κι’ ο προληπτικο ο λλόθρησκοι; π ατ μως μέχρι το ν πιστεύουμε τι λοι ο κατασκευαστς τόσων κα τόσων γραμμικν κωδίκων  χουν συνομωτίσει μεταξ τους γι ν μς πιβάλλουν μφανς κρυφίως τ 666, φοβομαι τι γγίζει τ ρια τς παράνοιας.


Τ κανάλι τς Τηλε-Τώρα (3.2.98) παρουσίασε τν περίπτωσιν δύο τόμων προβληματισμένων μ τ 666. νας το κάποιος κύριος πο το δωσαν ς πινακίδα κυκλοφορίας μι πινακίδα μ τ 666 κα λλος πειδ ριθμς μητρώου το γιο του τυχε ν εναι 666 κα Στρατολογία ρνετο ν τν λλάξ. Προσωπικς ἐὰν μο δώσουν μία ταυτότητα μ τν ριθμ 666 ποσς νοχλομαι, π τν προϋπόθεση βέβαια τι σ’ ατν πο ταν πρν π μένα δωσαν τ 665 κα σ’ ατν πο θ λθ μετ π μένα θ το δώσουν τ 667!  Στν φυσικ ο τν ριθμν τ 666 δν χει τίποτε τ ποβολιμαον. Τώρα σον φορ στ ν μο γράψουν κάτι στ χέρι στ μέτωπο, πειδ Θες μου δν μ πλασε γελάδα, λλ κατ’ εκόνα κα μοίωσίν του, δν δέχομαι κανένα χάραγμα στω κα ν πρόκειται γι τ 33 πο εναι τ χρόνια το Χριστο κα τ 3 πο εναι ριθμς τς γίας Τριάδος. γ μία σφραγίδα δέχθηκα στν ζωήν μου κα προσεύχομαι στν Θεν ν μ’ ξιώσ μόνον μ’ ατν ν πεθάνω, τν σφραγίδα τς Δωρες το γίου Πνεύματος πο λαβα κατ τ βαπτισμό μου!
χω γεμίσει π γγραφα τν πρ κα τν κατ το 666 μ πλθος ρμηνειν περ τν γραμμικν κωδίκων. Παρ’ λο τι χω πίσω μου 17 τη σχολείου δν καταφέρνω ν μορφώσω γνώμη. Εναι σν ν μο λς ν διαβάσω να καρδιογράφημα μι κτινογραφία. φο δν εναι τ ντικείμενό μου πς ν τ καταφέρω; λλ κα πιστήμονας πο ρώτησα οτε κενοι μπόρεσαν ν μ βεβαιώσουν περ τς παρουσίας το 666 στος γραμμικος κώδικες κα οτε συμφωνον ατομάτως μ τς πογραφς τν 15 πο κυκλοφόρησαν γι ν τ πιβεβαιώσουν.
κ. Τσουκαλς, καθηγητς τς πληροφορικς στ ριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης δηλώνει: “γ δωσα ρμοδίως τς πληροφορίες μου, τι δν πάρχει στ bar-code κανένα 666. γ εμαι πιστήμων κα δν κάνω οτε δαιμονολογία, οτε ριθμολογία λλο τίποτα, άλλ κθέτω ,τι νακαλύπτω κα βλέπω μπειρικ σν πιστήμων”.
κ. Νικόλαος Μιχαλολιάκος, πο εναι χι μόνον χημικς μηχανικς λλ κα πτυχιοχος θεολόγος, στ ρθρο του: ντιμότητα τν σχέσεων πιστήμης κα Θεολογίας”, λέει κα  τ ξς: “ρισμένοι χουν συνδέσει τν παρξη τν τριν διπλν γραμμν, πο εναι μεγαλυτέρου μήκους π τς πόλοιπες κα ερίσκονται στ δύο κρα τς τικέτας κα στ μέσον, μ τν ριθμ 666. Ατ εναι πόλυτα ψευδές. … κατ συνέπεια στν κραία περίπτωση πο γνοήσουμε τν λειτουργικ χαρακτήρα τν τριν ατν γραμμν (ρχ, μέση, τέλος), θ μποροσε ν π κανες τι πεικονίζει τν ριθμ 66, λλ σ καμμία περίπτωση τν 666 (ρθοδοξία κα Φυσικς πιστμες -κδόσεις Σαββάλας σ. 43-45).
πίσης κ. Καρδάσης, ποος κτς π χημικς σπούδασε Οκονομικ, Πληροφορικ κα εδικ Γραμμωτ Κώδικα, ναφέρει κα μ πείθει τι τ χξς΄ τς ποκαλύψεως ποδίδεται μν μ ραβικος ριθμος ς 666, λλ μόνον στ δεκαδικ σύστημα. Στ μαθηματικ μως χουμε διάφορα συστήματα. τσι στ κταδικ σύστημα τ χξς΄ γράφεται: 1232! Στ δεκαεξαδικ γράφεται: 29Α κα στ δυαδικ 1010011010! Τ πρέπει ν κάνουμε μες ο πλο πιστο ταν συναντομε ατος τος συνδυασμος ριθμν; Πς θ ξέρ κυρ Μαρία ταν βρ στ Σουπερμάρκετ να προϊν μ κωδικ 1232, τι πρόκειται πράγματι γι τ 1232 το δεκαδικο συστήματος κα χι τ πάρατον 666 το κταδικο συστήματος; λλ κα στ δεκαδικ σύστημα ν περιοριστομε τ πρέπει ν κάνουμε τν ριθμ 387 πο εναι ριθμς το νόματος το διαβόλου: Δ41012703070200 = 387, τν ριθμ 758 πο εναι ριθμς το σαταν: Σ20013001501200=758  τν ριθμ 556 πο εναι ριθμς το Βεελζεβούλ: Β255307527040030 =556, τν ριθμ το νόματος το σμοδαίου, το ωσφόρου, το …Τρισκατάρατου κ.λ.π. κ.λ.π.; Θ πρεπε ν καταργήσουμε τ μαθηματικ! λλ γιατ ν ξεχάσουμε κα τν λατινικ γραφ το χξς΄ τ DCLXVI; τσι ν μεθαύριο κυκλοφορήσ μι ψαροκονσέρβα, μι σκόνη πλυσίματος στν γορ μ τν μάρκα : DECALEXAVI, σφαλς κα δν θ πρέπ ν τν γοράσουμε, διότι ν τ νδιάμεσα φωνήεντα τς μάρκας δν χουν καμία ριθμητικ ξία, τ θροισμα μως τν συμφώνων της κα το τελικο της φωνήεντος μς δίνει: 666! Πράγματι! D500+E0+C100+A0+L50+E0+X10+A0+V5+I1 = 666!
Βλέπουμε λοιπόν τι ατο το εδους ο προσεγγίσεις εναι στερες, σχολαστικς, χωρίς περιεχόμενο, νηπιώδους γνώσεως κα σ τίποτε δν μς βοηθον ες τν πνευματικν ζων κα πρόοδο κα ες τ πς ν’ γωνισθομε ντως κατ το ντιχρίστου. Τ 666 μόδα εναι κα θ περάσ διότι “μ τ χρόνια ρχονται τ φρόνια”. Εναι μως κρμα διότι χρόνος κα φαι οσία πο χάνουμε στν στερα κα διασπαστικ ατ διαμάχη περ το 666, θ μποροσαν ν χρησιμοποιηθον γι τν μετάνοιά μας κα τν πνευματικ μας πρόοδο κα τ κήρυγμα το Εαγγελίου. λλ κα γι τ ργα τς πρς τν πλησίον γάπης κα τν καθηκόντων μας ναντι το κοινωνικο συνόλου κα τν προβλημάτων του πως καναν ο Πατέρες. Μ. Βασίλειος δρυε κτς π κκλησίες κα μοναστήρια, πίσης γηροκομεα, πτωχοκομεα, παγγελματικς σχολς, ς κα γυμναστήρια γι ν πασχολονται ο νέοι κα ν μν λητεύουν. μες τ κάνουμε; μουνα νις κα γέρασα κα δν εδα ποτ κανέναν ν βοηθται κα ν προοδεύ πνευματικς π τ σχατολογικ!
Διερωτται κανείς: Μήπως γι ν σωθ πρέπει ν ξέρω γράμματα κα ν εμαι μυημένος στος μαιάνδρους τς πληροφορικς; ν εμαι λιγογράμματος τελείως γράμματος δν μπορ ν σωθ; Ἐὰν κογοντας ατ πο λέγονται στν κκλησία κατ τν Θεία Λατρεία, προσπαθ ν τ φαρμόσω, κα ποτάσσομαι στος Κανόνες τς κκλησίας, σώζομαι δν σώζομαι; Μο ρκον τ λόγια τς κκλησίας, μήπως κα Πνευματικ μου Τροφς δν μ τρέφει μ ατάρκην τροφν κα πρέπει ν τν συμπληρώσω δι τν ντιπαρατιθεμένων γνωμν τν κυκλοφορούντων βιβλιαρίων κα φυλλαδίων; ρθότατα λέγει κ. Μιχαλολιάκος, τι σ περίπτωσι κόμη κα πάρξεως π.χ. οράτου 666, σ γραμμικος κώδικες, σ ταυτότητες κ.λ.π. : “δύσκολα θ μποροσε ν φαντασθε κανες τι κάθε πλς νθρωπος θ εχε ποιοδήποτε μερίδιο εθύνης ν κάποιοι τν παγίδευαν γράφοντας τν ριθμ 666 μ τρόπο πο ν χρειάζεται πολύπλοκες τεχνολογικς γνώσεις, γι ν τν νακαλύψει” (ατόθι σ.45).
Φυσικ κα κκλησία δν ρνεται οτε ποτιμ τος διανοουμένους πιστήμονας μεταξ τν μελν της. λλ πίστις δν εναι νοησιαρχικ κα πακόλουθον  διανοήσεως. Κα ἐὰν μν ο πεπαιδευμένοι μεταξ τν δελφν, ρέσκονται ν σκαλίζουν τν Πατρολογία το Migne, ν συμβουλεύονται τν ξένην βιβλιογραφία κα ν καταλήγουν σ συμπεράσματα πολλάκις ντικρουόμενα μεταξ των, μπορε σφαλς ν εναι πολ νδιαφέρον κα μπλουτιστικν ες τν τομέα τς γνώσεως, σως δ κα ποικοδομητικν γι ρισμένους. Τ ν ποστερ μως πνευματικς κάποιον τς  Θείας Κοινωνίας, ν ποκαλομε τος δεχομένους τν συνθήκη Σένγκεν “πίστους κα κτς κκλησίας” γι θέματα πιδεκτικ ρμηνείας, μ κατωχυρωθέντα κα σαφς κπεφρασμένα π τν Συνόδων, τν ερν Κανόνων τν Λειτουργικν μας κειμένων, τ θεωρ πέρβασιν ξουσίας κα καθήκοντος. Ατ χωροφυλακοποίησις το θέματος εναι λόγος κριβς πο μ ξαναγκάζει ν κφράσω γνώμην π το προκειμένου, δεδομένου τι μένα προσωπικ τ 666 δν μ νδιαφέρει. σχολούμην μαζί του π τ 1952 π σειρν τν, ταν οδες τν συγχρόνων ρθοδόξων σχολετο κα δν μαθαίνουμε ποτ στν γέρο πίθηκο πς ν κάν γκριμάτσες. Τώρα πο μο τ παρουσιάζουν μου προξενε τν ντύπωσι ξαναζεσταμένου καφέ. Γνωρίζοντας δ τι τ θέμα εναι: “νεφύδριον κα παρελεύσεται” διάβολος μ τσιγκλάει ν αθαδιάσω κα ν π σ λους: “ταν σες πηγαίνατε, γ γύριζα”!

10 σχόλια:

  1. ΕΠΕΙΓΟΝ!!!

    ΠΡΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ,,,,,,
    https://orthodox-voice.blogspot.gr/2016/11/blog-post_112.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΠΕΙΓΟΝ!

    "ΠΡΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ,,,,,,"
    https://orthodox-voice.blogspot.com/2016/11/blog-post_112.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αιρετικών και σχισματικών ουκ εστί σωτηρία δίοτι είναι χ'ξς = "χριστιανοί" ξένοι Σταυρού .

    Άραγε ένας παπικός τρι εξαρίτης , ή ένας προτεστάντης τρι εξαρίτης η ένας άλλος αιρετικός η και σχισματικός τρι εξαρίτης ... αν λέγω ξε κολήσει απο την εμμονή του 666 άραγε σώζεται ? Το ότι ξεκόλλησε απο την αυτή εμμονή , αυτό κατ αυτό , θεραπεύει τον παπαισμό .. η τον προτεσταντισμό κτλ ? Θεραπεύει το σχίσμα ή την αίρεση ?
    Είτε είναι τριεξαρίτης είτε δεν είναι τι επίπτωση έχει ? ΕΠΕΙΔΗ είναι αιρετικός ή σχισματικός και όχι γιατί είναι η δεν είναι τριεξαρίτης δεν σώζεται .

    Απο την άλλη έστω ένα ορθόδοξο που έχει την εμμονή του 666 ... Αναιρεί αυτή η εμμονή , αυτή κατ αυτή , την ορθοδοξία του και την σωτηρία του ?

    Δεν λέω ότι είναι ότι καλύτερο να τρώς κώλυμα με τα περί 666 ... αλλά επαναλαμβάνω ....έστω ένας κολλημένος ... έχει κώλυμα σωτηρίας ?

    Δεν νομίζω ότι έχει .Ιδικά αν μένει μέσα στα όρια της διδασκαλίας των αγίων και εκφράζει σαν άνθρωπος την άποψη του ακόμα και αν αυτή τελικά αποδειχθεί εσφαλμένη .Λέω νομίζω ...ισως σφάλω ! Όμως ποιά αγιοπατερική συνφωνία θέτει την ενασχόληση με το 666 ώς εμπόδιο σωτηρίας ?

    Βέβαια δεν είμαι των απόψεων του π Μάξιμου Βάρβαρη . Ομως τον τιμώ και θα τον τιμώ ως ιερομόναχο ακόμα και αν δεν συμβεί αυτό που λέει ..ακόμα και αν έχει την τύχη του προφήτη Ιωνά που διαψεύστηκε και δεν καταστράφηκε η Νινευή ...

    Ομοίως τιμώ τον π Σάββα τον Λαυριώτη αν και δεν συμμερίζομαι κάποιες απόψεις του για ταυτότητες ,τσιπ κτλ Όχι πως μου αρέσουν δηλαδή τα τσιπάκια κτλ αλλά δεν τα θεωρώ σφράγισμα του Αντιχρίστου .

    Ομως παρά τον σεβασμό μου νομίζω οτι δεν θα έπρεπε να αποπροσανατολιζόμαστε με τέτοια θέματα αλλά θα έπρεπε να εστιαστούμε στο τι θα κάνουμε με την αποστασία του Βαρθολομαίου που οδηγεί στην απώλεια και με την ΣΩΤΗΡΙΑ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ναι, αναιρεί την Ορθοδοξία του και την σωτηρία του, γιατί άγεται και φέρεται και διαφημίζει μια αιρετική προτεστάντισσα, που είχε σύζυγο τον Χριστό και κοιμόταν μαζί του!

    Ν.Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν σας καταλαβαίνω .. ενα συνκεκριμένο ατομο " αναιρεί την Ορθοδοξία του ... γιατί άγεται και φέρεται και διαφημίζει μια αιρετική προτεστάντισσα, που είχε σύζυγο τον Χριστό και κοιμόταν μαζί του!" ή ισχύει αυτό για περισσοτέρους ? Και αυτοί ποιοί είναι ? Οσοι ασχολούνται με το 666 ? Μα ... μια σειρά αγίων ασχολήθηκαν όπως αναφέρει ο π Μάξιμος Βάρβαρης ... Δεν νομίζω όλοι αυτοί οι Αγιοι "να άγονται και να φέρονται και να διαφημίζουν μια αιρετική προτεστάντισσα, που είχε σύζυγο τον Χριστό και κοιμόταν μαζί του" γιατί μερικοί απο αυτούς οταν ζούσαν στην πρώτη χιλιετία ... δεν υπήρχαν πρωτεστάντες ...

      Διαγραφή
    2. Παράδειγμα. ο άγιος Παϊσιος, που είχε στο κελί του το βιβλίο αυτής της αιρετικής και το διαφήμιζε (κατά τον βιογράφο του). Και όπως ξέρουμε από το γεροντικό, η Παναγία δεν μπαίνει σε κελλί, όπυ υπάρχουν αιρετικά βιβλία.

      Ν.Κ.

      Διαγραφή
    3. Δεν ξέρω αν η Παναγία δεν μπαίνει σε κελλί, όπυ υπάρχουν αιρετικά βιβλία ή αν ο σατανάς εμποδίζεται να μπεί εκέι που υπάρχουν πολλά ορθόδοξα ... Απλά σκέφτομαι οτι αν αληθεύουν όσα λες για αυτόν και οι προτεστάντες θα τον προβάλουν ως άγιο. Αν μάλιστα προέτρεπε και τους μουσουλμανόπαιδες να ζητοκραυγάζουν τον Θεό τους ... οι οικουμενιστές θα των έχουν των αγίων αγιότερο
      "πρώτο τραπέζι πίστα " στο χορό των πατριαρχικών ως μέγας διδάσκαλο της πατριαρχο παπικής προσκύνησης ... με πτώση στην γή όπως κάνουνε οι καρδινάλιοι ... Βατικάνιο «Savoir Vivre» στα Φραγκολεβαντίνικα σαβούρα ντιπ παντοφλο προσκύνηση στα καθ' ήμας.

      Διαγραφή
  5. Για να αντιπαλεψει την ΑΛΗΘΕΙΑ οτι ο παπισμός ήταν ο αντίχριστος
    ο ιησουίτης Francisco Ribera ειναι ο πρωτος που λεει οτι δεν ζουμε τωρα τα εσχατα και ο αντίχριστο δεν ειναι ο παπας αλλα αλλος που θα εμφάνισθει " στους έσχατους καιρούς."
    Το 1820 ο Δρ. Samuel Maitland συμφώνησε με τις θεωρίες του Ribera και άρχισε να γράφει και να διδάσκει ευρέως τις ιδέες αυτές.
    Το 1830 ο Edward Irving,και ο J.N.Darby
    Το 1909 ο C.I.Scofield
    Το 1970 ο Hal Lindsay
    Πλέον φτάνουμε στο 1990 όπου εμφανίστηκαν νέα βιβλία με το όνομα «Left behind» από τους Tim LaHaye και Jerry Jenkins τα οποία και αυτά έγιναν μεγάλα best sellers καθώς και ταινίες και στα οποία προβάλλεται η θεωρία αυτή.

    Η υποθεση οτι ο γραμμωτός κώδικας (bar code) φέρει το 666 και κατά συνέπεια, όποιος δέχεται και χρησιμοποιεί τον γραμμωτό κώδικα, όποιος μετέχει στο νέο οικονομικό σύστημα συναλλαγών συνεργεί στην εισαγωγή του «σφραγίσματος του αντίχριστου» ξεκίνησε από ένα βιβλίο γραμμένο το 1981 . Πρόκειται για το βιβλίο που έγινε μπεστ σέλερ στην Αμερική. !
    της Mary Stewart Relfe “When your money fails” (και τη συνέχειά του “The new money system”) οπου παρουσιάζει τον εαυτό της ως νέο Ευαγγελιστή Ιωάννη και δηλώνει ότι έλαβε «εξ αποκαλύψεως» και «κατά θέλημα Χριστού» το μήνυμα ότι ο γραμμωτός κώδικας (bar code) φέρει το 666. και οτι η Δευτέρα Παρουσία αναμένεται στα τέλη του 1997 ή αρχές του 1998....

    ΧΜ! Ποιος ειπε οτι το Βατικανο δεν εχει λεφτα για προπαγανδα ,υπομονη και επιμονη ?
    Και ποιος ειπε ΟΤΙ ΟΙ ΨΕΥΤΟΘΕΟΛΟΓΟΙ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΠΟΥ ΣΠΟΥΔΑΣΑΝ ΜΕ ΥΠΟΤΡΟΦΙΕΣ ΤΟΥ ΒΑΤΙΚΑΝΟΥ δεν προσπαθουν να πλανεψουν αναμασωντας τις παπικες αποψεις με στυριγμα παπικες ταχα μου πατρολογιες !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αγιος Κοσμας ο Αιτολος : « Διαβάζοντας, αδελφοί μου, την θείαν και Ιεράν Γραφήν ευρίσκω ότι ο προφήτης Ηλίας είνε ζωντανός και τον έχει ο Θεός χιλιάδες χρόνους και μέλλει να τον στείλη και τότε θέλει να χαλάση ο κόσμος. Και πάλιν ερευνώντας την ιεράν Γραφήν το ευρίσκαω ότι ο προφήτης Ηλίας ήλθεν, ήλθεν και ο αντίχριστος, τον οποίον έχομεν και εις το κεφάλι μας, και δεν πρέπει να σας το ειπώ, ότι τον ηξεύρετε Και τώρα δεν καρτερούμεν ούτε προφήτην Ηλίαν ούτε αντίχριστον. Λυπηρόν είνε να σας το ειπώ, αδέλφια μου, μα η Ιερά και Αγία Γραφή με προστάζει να σας το ειπώ: Σημερον αύριον καρτερούμεν πείνες, δίψες, πανούκλες, λοιμούς, θανατικά μεγάλα, να μη προφθάνουν τούς αποθαμένους. Σημερον αύριον καρτερούμεν να γίνη μέγας σεισμός, να πέσουν όλα τα βουνά, ο ήλιος και το φεγγάρι να σκοτίζωνται, τα άστρα να πέσουν και ο ουρανός να τυλιχθή ωσάν ένα χαρτίον και όλοι οι άνθρωποι να αποθάνουν..... ....»
    Και ξανα : «...Και εξετάζοντας, αδελφοί μου, και ερευνώντας τας Γραφάς και το άγιον Ευαγγέλιον ευρίσκομεν πως ο προφήτης Ηλίας ήλθεν, και ο αντίχριστος ήλθεν και εθανάτωσε τον προφήτην Ηλίαν, και τώρα δεν καρτερούμεν μήτε προφήτην Ηλίαν μήτε αντίχριστον. Ο αντίχριστος είνε ο ένας είνε ο Παπας και ο έτερος είνε αυτός οπού είνε εις το κεφάλι μας, χωρίς να ειπώ το όνομά του το καταλαμβάνετε, μα λυπηρόν είνε να σας το ειπώ, διότι αυτοί οι αντίχριστοπι είνε εις την απώλειαν, καθώς το έχουν. Ημείς εγκράτεια, αυτοί απώλεια ημείς νηστεία, αυτοί πολυφαγία ημείς παρθενία, αυτοί πορνεία ημείς δικαιοσύνη, αυτοί αδικωσύνη »
    «... Καθώς εις τον καιρόν του Νώε οι άνθρωποι δεν επίστευον αλλά τον επεριγελούσαν, έως όπου ήλθεν εξάφνως η οργή του Θεού και ο κατακλυσμός και έπνιξεν όλον τον κόσμον, ομοίως και τώρα χριστιανοί μου εις την Δευτέραν Παρουσίαν του Χριστού μας δεν έχουν να πιστεύσουν οι άνθρωποι καθώς και τότε δεν επίστευσαν.

    Το ηξεύρω και εγώ χριστιανοί μου πως με περιγελούν και λέγουν: Τώρα ήλθες εσύ παλαιοκαλόγερε, να μας ειπείς λόγια εδικά σου. Τα λόγια οπού σας λέγω δεν είναι εδικά μου, είναι λόγια του Παναγίου Πνεύματος, οι αμαρτίες είναι εδικές μου, και όποιος θέλει να πιστεύσρι, πλην είναι ο καθένας ελεύθερος και όπως θέλει να κάμει. Εγώ το χρέος μου κάμνω, την πραγματεία μου»."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. «Παιδία, εσχάτη ώρα εστί, και καθώς ηκούσατε ότι ο αντίχριστος έρχεται, και νυν αντίχριστοι πολλοί γεγόνασιν· όθεν γινώσκομεν ότι εσχάτη ώρα εστίν» (Α Ιω. β , 18,)

    ΠΟΙΟΣ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΣΧΑΤΗ ΩΡΑ ?

    «εξ ημών εξήλθον, αλλ ουκ ήσαν εξ ημών· ει γαρ ήσαν εξ ημών, μεμενήκεισαν αν μεθ ημων· αλλ ινα φανερωθώσιν ότι ουκ εισί πάντες εξ ημών» (Α Ιω. β , 19).

    ΠΟΙΟΣ ΛΕΕΙ ΟΤΙ Ο ΠΑΠΑΣ δεν εξήλθε απο μας ?

    «ο δε βεβαιών ημάς συν υμίν εις Χριστόν και χρίσας ημάς Θεός, ο και σφραγισάμενος ημάς και δους τον αρραβώνα του Πνεύματος εν ταις καρδίαις ημών» (Β Κορ. α, 21-22)
    Εδώ σαφέστατα φαίνεται ότι ο Θεός είναι εκείνος, ο οποίος δίδει την βεβαίωση στους Χριστιανούς, Αυτός είναι εκείνος που μας χρίει.
    Η χρίση ταυτίζεται με την σφράγιση και αυτό γίνεται από τον Θεό, ο οποίος δίδει στις καρδιές μας τον αρραβώνα του Πνεύματος. «και υμείς χρίσμα έχετε από του αγίου, και οίδατε πάντα» (Α Ιω. β , 20)


    ΟΠΩΣ ΤΟ ΑΓΙΟ ΧΡΙΣΜΑ,σφραγίς δωρεάς Πνεύματος Αγίου, ειναι ΣΦΡΑΓΙΔΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΤΟ ΧΡΙΣΜΑ ΤΩΝ ΣΑΤΑΝΟΠΑΙΔΙΩΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΦΡΑΓΙΔΑ ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΑ ?

    Χμ! ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ... οτι μεσω του μυστηριου ενουνται με τον σατανα ...

    ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΟΥΚ ΕΣΤΙ ΣΩΤΗΡΙΑ !

    ΤΑ ΠΑΠΑΚΙΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΣΦΡΑΓΙΔΑ ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΑ

    ΤΑ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΑΚΙΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΣΦΡΑΓΙΔΑ ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου