Τρίτη, 22 Νοεμβρίου 2016

Ένα ξεκάθαρο μπούλινγκ στον Αρχιεπίσκοπο από τον αιρεσιάρχη Βαρθολομαίο!

papades-570-800x512.png

 Εισπήδηση Πατριάρχου Βαρθολομαίου στην Εκκλησία της Ελλάδος



Ηλίας Γεωργιάδης, Θεολόγος
Επιστολή στον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο με αφορμή την έκτακτη σύγκληση της Ιεραρχίας της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος, η οποία μεταξύ άλλων θα ασχοληθεί με την Αγία και Μεγάλη Σύνοδο της Κρήτης, με εισήγηση από τον Ποιμενάρχη μας, ο οποίος μετέσχε σε αυτήν, έστειλε ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος.

Στην επιστολή αυτή ο Οικουμενικός καλεί τον Μακαριώτατο και την Εκκλησία της Ελλάδος, να περιφρουρήσουν τις αποφάσεις που πάρθηκαν στην Κρήτη.
Υπογραμμίζει πως οι αποφάσεις της Αγίας Συνόδου κατέδειξαν την ενότητα της Ορθοδόξου Εκκλησίας που απορρέει από την συνοδικότητά της.
Επί του προκειμένου ΔΕΝ εξηγεί ο Πατριάρχης περί ποίας ενότητας γράφει, εφόσον ως γνωστόν τέσσερις εκκλησίες ΔΕΝ συμμετείχαν ήτοι Πατριαρχείο Αντιοχείας, Εκκλησία της Ρωσίας, της Γεωργίας και της Βουλγαρίας.
Παράλληλα ο Οικουμενικός Πατριάρχης καλεί τον Αρχιεπίσκοπο να μην επηρεαστεί από πρόσωπα μέσα στην ιεραρχία που διαφωνούν με τις εν λόγω αποφάσεις κατονομάζοντας μάλιστα ως τέτοια πρόσωπα τους Μητροπολίτες Καλαβρύτων Αμβρόσιο και Πειραιώς Σεραφείμ, συγχρόνως δε τον ενημερώνει ότι θα διακόψει την οποιαδήποτε επικοινωνία μαζί τους...
Θυμηθείτε, αγαπητοί αναγνώστες την ανακοίνωση που είχε επιβάλλει στον Μακαριστό Αρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο.
Ήτοι απειλεί εν ψυχρώ τον Αρχιεπίσκοπο και τον εκβιάζει τρόπον τινά για να μην εναντιωθεί η Εκκλησία της Ελλάδος στις αποφάσεις της Συνόδου της Κρήτης, επεμβαίνοντας στα εσωτερικά της Ελλαδικής Εκκλησίας, υποδεικνύοντας τί πρέπει να αποφασίσει η Σύνοδος της Ιεραρχίας μεθαύριο.
Ένα ξεκάθαρο δηλαδή μπούλινγκ στον Αρχιεπίσκοπο και στους Έλληνες Ιεράρχες.
Αυτό επίσης μπορεί να χαρακτηριστεί και ως «εισπήδηση» ενώ προκαταβάλλεται ευθέως και αντικανονικά η κρίση των Ιεραρχών της Ελλαδικής Εκκλησίας.
Αλλοίμονον εάν αφαιρεθεί έτσι με αυταρχικό τρόπο το δικαίωμα των εκπροσώπων της κάθε εκκλησίας να εκφέρουν λόγο και μάλιστα όταν πρόκειται για θέματα μείζονος σημασίας, όπως είναι οι συνοδικές και δογματικές αποφάσεις μιας Συνόδου όπως της Κρήτης με ποικίλες αμφισβητήσεις και παρερμηνείες.
Δηλαδή τί θα πρέπει να εισηγηθεί ο Ποιμενάρχης μας, ο οποίος έχει ήδη διατυπώσει την εισήγησή του;
Δηλαδή εάν όντας παρών και μετέχων στη Σύνοδο, διεπίστωσε ότι τα πράγματα δεν ήταν όπως θα τα περίμενε ο κάθε ορθόδοξος Ιεράρχης, όταν άκουσε τον Χρυσόστομο Κύπρου να κατηγορεί την Ελλαδική Εκκλησία για το κείμενο που είχε ψηφίσει η Ιερά Σύνοδος της Ιεραρχίας της Ελλάδος και ο ίδιος φυσικά, όταν είδε τον ίδιο Αρχηγό της Κυπριακής Εκκλησίας να βάζει ο ίδιος υπογραφή για τον Μητροπολίτη Λεμεσού Αθανάσιο και τον Μόρφου που διαφωνούσαν και αρνήθηκαν να υπογράψουν;
Και πως θα αξιολογήσει την εισπήδηση του Πατριάρχη και την επικείμενη εκκλησιαστική τιμωρία των αδελφών του Ιεραρχών Πειραιώς και Καλαβρύτων που με το δίκιο τους διαφωνούν με την Σύνοδο της Κρήτης που υποχρέωσε τον Αρχιεπίσκοπο να «αλλάξει» την εντολή που έλαβε από το ιερό σώμα της Ιεραρχίας!
Θα έχει άδικο ο Ποιμενάρχης μας αν εισηγηθεί στην Ιεραρχία μεθαύριο επόμενος τοις αγίοις πατράσι και μη αποδεχόμενος κανένα εκβιασμό;
Προφανώς και δεν έχουν άδικο, όσοι προτείνουν στον Μακαριώτατο και στους Αρχιερείς να σταθούν στο ύψος τους και να δείξουν σε ολόκληρο τον Ορθόδοξο κόσμο και στους παρόντες στη Σύνοδο της Κρήτης και στους απόντες τί σημαίνει Σύνοδος, τί σημαίνει Ορθοδοξία και Ορθοπραξία.
Το πλήρωμα της Εκκλησίας θα είναι μαζί τους γιατί θα διαπιστώσει ότι στέκουν και κρατούν τις παραδόσεις κατά το Παύλειον «Στήκετε και κρατείτε τας παραδόσεις».
Ηλίας Γεωργιάδης Θεολόγος
Εφημερίδα «Ελεύθερο Βήμα» Σερρών 22.11.2016

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου