
ΑΓΑΠΗ ΜΟΝΟ
ΟΙ ΑΓΑΠΟΛΟΓΙΕΣ
ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ
Και
ενώ οι ίδιοι οι Οικουμενιστές και φιλο-Οικουμενιστές Δεσποτάδες δεν
αφήσανε κατουρημένη ποδιά που να μην προσκυνήσουνε για να λάβουν το μέγα
και Ιερό αξίωμα της Αρχιερωσύνης.
Αφού
εξοντώσανε ηθικά και ψυχικά ,μέσα στις γνωστές υπόγειες διαδρομές τους,
όσους ανταγωνιστικά έμπαιναν σφήνα στην ανάδειξη και επισκοποίησή τους .
Αφού
δεν αφήσανε παπαδάκο και καντηλανάφτη απείραχτο στην Μητρόπολή τους
και γενικά όσους τολμάνε έστω και με ένα μορφασμό να αμφισβητήσουν το
θεϊκό κύρος τους , τώρα βάζουν και το Οικουμενιστικό προσωπείον και
μιλούν μετά ευγενείας και απαλότητος για την παγκόσμια αγάπη ,ενότητα
και πανθρησκεία .
Η
πιο πλανεύτρα μάσκα του διαβόλου είναι η «δήθεν» αγάπη την οποία
ουδέποτε οι ίδιοι προσφέρανε αλλά ούτε ποτέ αληθινά λάβανε από τα
ανθρωπάκια και τους λυκόφιλους των αυλών τους.
« ἄραγε ἀπὸ τῶν καρπῶν αὐτῶν ἐπιγνώσεσθε αὐτούς.»(Ματθ.7-20)
Α.Κ. Καβάλα

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου