Παρασκευή, 2 Σεπτεμβρίου 2016

ΟΜΟΛΟΓΙΑ: Προς τους Αιρετικους Οικουμενιστες και στους Σιαμαιους αδελφους τους, τους Σιγονταροοικουμενιστες: ΕΡΟΙ ΝΑΟΙ: Καλύτερα στάβλοι ή να μαγαρίζονται από τους Οικουμενιστές αιρετικούς. Ιερεύς π. Διονύσιος Ταμπάκης

ΟΜΟΛΟΓΙΑ: Προς τους Αιρετικους Οικουμενιστες και στους Σιαμαιους αδελφους τους, τους Σιγονταροοικουμενιστες:

Καλύτερα στάβλοι ή να μαγαρίζονται από τους Οικουμενιστές αιρετικούς!

ΙΕΡΟΙ  ΝΑΟΙ: 
Καλύτερα στάβλοι
 ή
 να μαγαρίζονται από τους
Οικουμενιστές αιρετικούς.



Ιερεύς π. Διονύσιος Ταμπάκης

Τελικά η προειδοποίηση Του Θεού, στην Αποκάλυψη, προς τον Επίσκοπο της Εφέσου πραγματοποιήθηκε και μετά από 1800 χρόνια σχεδόν η Εκκλησία της Μ. Ασίας εξορίστηκε και μεταφυτεύθηκε στην παλαιά Ελλάδα.
«τὰ πρῶτα ἔργα ποίησον· εἰ δὲ μή, ἔρχομαί σοι ταχὺ καὶ κινήσω τὴν λυχνίαν σου ἐκ τοῦ τόπου αὐτῆς, ἐὰν μὴ μετανοήσῃς.» (Αποκ. β΄ 5)

 Η αύξηση της ανομίας και της αποστασίας καθώς και το πολυπολιτισμικό περιβάλλον της Μ. Ασίας στις αρχές του 20ου  αιώνα, ειδικά μάλιστα στην Σμύρνη που έδρευαν πολλοί Παπικοί αιρετικοί και Προτεστάντες, έφεραν έναν νέο συγκρητισμό και μία άμβλυνση του Ορθόδοξου ήθους και έτσι ήρθε επακόλουθα  η καταστροφή.
Στην περίπτωση αυτή όπως αποδείχτηκε προτιμά ο Θεός μία Εκκλησία, ένας Ιερός Ναός, με άπαντα τα εν αυτώ, να καταστρέφεται, ή να καίγεται ή ακόμη να μετατρέπεται σε στάβλο παρά να μαγαρίζεται από τον κόπρο της αιρέσεως και της απιστίας.
Διότι οι Ναοί ξαναφτιάχνονται, ψυχές όμως αθάνατες και Εικόνες του Θεού που χάνονται στην αίρεση και στην πλάνη δεν ξαναορθώνονται.
 Άραγε τί μέλλον έχει σήμερα η Εκκλησία μας και οι Ναοί μας στον Ελλαδικό χώρο που παρείσφρυσε με πραξικοπηματικό τρόπο η παναίρεση του Οικουμενισμού;

Ο δυσβάχταχτος ΕΝΦΙΑ και οι λοιπές υπερφορολογήσεις στους Ναούς, οι εκολαπτόμενοι Τζιχαντιστές στην πατρίδα μας που περιμένουν να κάνουν την κίνησή τους, οι αντιεξουσιαστές με τις γνωστές επιθέσεις και βεβηλώσεις των Εκκλησιών και άλλοι, ακονίζουνε ήδη τα μαχαίρια τους…
 Θα αφήσει ο Θεός λοιπόν τους Ναούς να μαγαρίζονται και να βεβηλώνονται από αυτήν την πολυαίρεση της Πανθρησκείας  ή θα επιτρέψει να καταστραφούν, να καούν ή να δημευθούν και να μετατραπούν και πάλι σε σύγχρονους στάβλους (Κλαμπ, Μπαρ, εστιατόρια, γήπεδα, τζαμιά) όπως στην ευρώπη;





Γιναμε πλεον ΕΝΑ μωσαϊκο της ΠΑΝΑΙΡΕΣΗΣ.
Χθεσινοβραδυνος εσπερινος στον Αγιο Μαμα της Κυπρου.
Ο Αιρετικος Μαρωνιτης στην πρωτη θεσι διπλα διπλα με τους "ορθοδοξους" αρχιερεις. 
Μεχρι και την αρτοκλασια ευλογησε ο Μαρωνιτης.
 




4 σχόλια:

  1. Τήν απάντηση την δίνει ο π.Διονύσιος Ταμπάκης στο http://aktines.blogspot.gr/2014/12/blog-post_51.html O ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ.
    ΜΑ ΤΩΡΑ μας δουλεύεις; Θα είναι ο Αντίχριστος πιστός και θα πηγαίνει και στην Εκκλησία;
    -Βεβαίως! Αφού είδε και αποείδε ότι με άμεσους διωγμούς τόσους αιώνες κατάφερε μια τρύπα στο νερό, τώρα προσπαθεί με πονηριά και υπουλότητα να βάλει τους χριστιανούς στο σακί του μέσα από την αλλοίωση της πίστης μας.
    Ο Αντίχριστος δεν θα κλείσει τις Εκκλησιές, ούτε και θα τις κάψει κατά πως έκανε παλιά, αλλά θα τις γεμίσει κιόλας από χριστιανούς που θα βαπτίζονται θα εξομολογούνται ,θα κοινωνούν, θα κάνουν ευλαβή έργα, μα στην ουσία δεν θα ξέρουν σε ποιον Θεόν πιστεύουν.

    Εάν εστιάσουμε στη ετυμολογία της λεξης –Αντίχριστος- «αντι» δεν σημαίνει μόνο «αυτός που εναντιώνεται» αλλά και «αυτός που βρίσκεται στη θέση άλλου», δηλαδή ο άνομος που θα έρθει θα παραπλανήσει τον κόσμο προσποιούμενος τον Χριστό και προσπαθώντας να τον μιμηθεί σε όλα, .
    Γιαυτό βλέπουμε σήμερα κάποιοι να προσπαθούν να εκλογικεύσουν την Αγία μας πίστη, να αγωνίζονται να κάνουν την Ορθοδοξία «επιστημονική» και «ευρωπαϊκή» και όχι την λιβανισμένη και «βλάχικη» που είχαμε έως τώρα. Ακόμη και Του Χριστού θέλουνε να του δώσουμε πτυχίο να μην είναι «αγράμματος» και «ξυπόλητος» αλλά και τους Πατέρες της Εκκλησίας μας τους θέλουνε επιστήμονας και προφέσσορες και όχι φανατικούς λιπόσαρκους ασκητάδες σαν τους αγράμματους ντερβίσηδες…
    Στα χρόνια λοιπόν του Αντιχρίστου, ο οποίος θα είναι πραγματικό πρόσωπο και όχι απλά μία κατάσταση, όπως αναφέρει άλλωστε και η Αγ.Γραφή (Β΄Θεσσ. Β΄-3,4)αλλά και πολλοί παλαιοί και σύγχρονοι Άγιοι Πατέρες.
    Τότε λοιπόν οι Χριστιανοί θα χωριστούν σε δύο κατηγορίες , σε εκείνους που θα πιστεύουν με την καρδιά και σε εκείνους που θα πιστεύουν με το μυαλό.Γιαυτό και όσοι Χριστιανοί ακολουθήσουν τον Αντίχριστο δεν θα νοιώθουν καμία αμφιβολία και αβεβαιότητα αλλά θα νομίζουν ότι κάμουνε και το χρέος τους κιόλας κινούμενοι στα γνωστά ήσυχα νερά τους.
    Αναφέρει για το θέμα αυτό ο Άγιος Γαβριήλ ο νέος από την Γεωργία :
    «Για τους πιστούς χριστιανούς η μεγαλύτερη θλίψη θα είναι ότι αυτοί θα φεύγουν στο δάσος, αλλά οι κοντινοί τους άνθρωποι θα δέχονται το χάραγμα του Αντιχρίστου. Στους εσχάτους καιρούς οι οπαδοί του Αντιχρίστου θα πηγαίνουν στην Εκκλησία, θα βαπτίζονται, θα κηρύττουν για τις ευαγγελικές εντολές. Όμως μην τους πιστεύετε. Αυτοί δεν θα έχουν τα καλά έργα. Μόνο με τα καλά έργα μπορεί κάποιος να αναγνωρίσει τον αληθινό Χριστιανό»
    Αλλά και τα Θεολογικά κηρύγματά πλέον καταντήσανε συναισθηματικές αγαπολογίες με κοινωνικές και ψυχολογικές αναφορές και ζήτημα πλέον είναι να ακούσουμε σήμερα να μιλάνε για Παράδεισο ,Κόλαση, Δευτέρα Παρουσία και Κρίση.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή είναι η επικρατέστερη ερμηνεία. Αντί του Χριστού, στο θρόνο του Χριστού. Εκτός από τον μεγάλο και τελικό Αντίχριστο, και οι μικροί αντίχριστοι. Εις θρόνον θεού οι δεσποτάδες, εις θρόνον θεού οι πάπες Ρώμης, αντί του Χριστού λατρεύουμε, προσκυνάμε και πιστεύουμε θροποιημένους ανθρώπους. Έχει ήδη αναφερθεί η ερμηνεία αυτή σε πολλά άρθρα, μερικά και εδώ στην "αποτείχιση", από δύο τουλάχιστον σύγχρονους ερμηνευτές, προκάλεσε όμως, κακώς, αντιδράσεις διότι δεν κολλούσε με τα τσιπάκια. Και ο αγ. Κοσμάς ο Αιτωλός αυτή την ερμηνεία δίνει, κάτι που δεν αρέσει στους γλυκούληδες φιλοπαπικούς.

      Διαγραφή
  2. Αυτό που γίνεται στην Κύπρο, γίνεται στα Ιεροσόλυμα από το 645 με διάταγμα του Ομάρ Χατάμπ. Γι΄αυτό στον Πανάγιο Τάφο είσέρχονται ο Ορθόδοξος και ο Αρμένιος και συμπροσεύχονται για το άγιο Φως. Ο Ορθόδοξος λαμβάνει το άγιο Φως και το δίνει πρώτα στον αιρετικό Αρμένιο, μετά στον αιρετικό Κόπτη και μετά στον αιρετικό Συροϊακωβίτη, χωρίς καμία διαμαρτυρία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σωστότατος ο σχολιαστής!!Κυρίως τα κηρύγματα είναι φληναφήματα των κλη-
    ρικών ΟΛΩΝ των βαθμών,που μη έχοντας τι να πουν ή θα επαναλαμβάνονται ή θα πολιτικολογούν ή-το χειρότερο-θα ΑΕΡΟΛΟΓΟΥΝ!!Αρκεί κάτι να πουν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή