Δευτέρα, 20 Ιουνίου 2016

Ξερει τι λεει ο Αρχιαρεσιαρχης Βαρθολομαιος και οι συμφωνουντες ...βραχιονες του, αλλα και οσοι τον ακουν αδιαμαρτυρητα;

ΟΜΟΛΟΓΙΑ: Βαρθολομαιος «Η πίστις ημών εκφράζεται αλαθήτως μόνο υπό της Εκκλησίας συνοδικώς.  

Ξερει τι λεει ο Αρχιαιρεσιαρχης Βαρθολομαιος και οι συμφωνουντες ...βραχιονες του, αλλα και οσοι τον ακουν αδιαμαρτυρητα; 

Μεθυσε απο την παρουσια τοσων Φιλοοικουμενιστων επισκοπων;

Ω Αρχιαιρεσιαρχα Βαρθολομαιε,     

την Πιστι την Ορθοδοξη εμεις την γνωριζουμε εδω και 2000 χρονια και δεν επιθυμουμε καμμια ...νεα συνοδικη διακηρυξι!!!

Αὕτη ἡ Πίστις τῶν Αποστόλων, 

αὕτη ἡ Πίστις τῶν Πατέρων, αὕτη ἡ Πίστις τῶν Ορθοδόξων, 

αὕτη ἡ Πίστις 

τὴν οἰκουμένην ἐστήριξεν.


    Ἅπαντα τὰ παρὰ τὴν ἐκκλησιαστικὴν παράδοσιν καὶ τὴν δι­δα­σκαλίαν καὶ ὑποτύπωσιν τῶν Αγίων καὶ ἀοιδίμων Πατέρων καινο­το­μη­θέντα ἢ μετὰ τοῦτο πραχθησόμενα, ἀνάθεμα (γ΄).


«Η πίστις ημών εκφράζεται αλαθήτως μόνο υπό της Εκκλησίας συνοδικώς. 
Ατυχώς κατά τας ημέρας μας επιπολάζει το φαινόμενο ομάδων ή ατόμων διεκδικούντων υπέρ εαυτών το αλάθητον εν τη ερμηνεία των Πατέρων και της Ορθοδόξου Πίστεως, κηρυττόντων αιρετικούς πάντας τους προς αυτών διαφωνούντας και εξεγειρόντων τον πιστόν λαόν ενίοτε και εναντίον των κανονικών αυτού ποιμένων.

Εντός του κλίματος τούτου το οποίον δύναται να αποβή άκρως επικίνδυνον διά την ενότητα της Εκκλησίας τείνει να λησμονηθεί ότι τα όρια μεταξύ αιρέσεως και Ορθοδοξίας καθορίζονται συνοδικώς και μόνον είτε αναφέρονται ταύτα εις παλαιάς είτε εις νεωτέρας δοξασίας. 
Ουδείς πλην των ιερών Συνόδων δύναται να ανακηρρύτει απόψεις ή θέσεις ως αιρετικάς διεκδικών ούτως υπέρ εαυτού το αλάθητον. 
Αυτό είναι βλασφημία κατά του Αγίου Πνεύματος. 
Συναφώς καταδικάζομεν και τον υπό τινών χαρακτηρισμόν της παρούσης Συνόδου μας ως δήθεν ληστρικής προτού ακόμη αύτη συνέλθει και προτού λάβη τας εν Αγίω Πνεύματι αποφάσεις της». 

3 σχόλια:

  1. Η Πίστις δεν αλλοιώνεται. Παρεδόθη άπαξ και καταγράφηκε. Ό,τι και να αποφασίσουν, είναι άνευ αξίας διότι όπως στήθηκε η "σύνοδος", αλλά και εξελίχθηκε, κύρος πανορθόδοξης συνόδου δεν μπορεί να έχει στην Εκκλησιαστική Ιστορία, δεδομένου του ότι υπάρχουν προαποφασισθέντα! Αφού προαποφασίστηκαν τα συμπεράσματα, πώς θα επικαλεστούν επιφοίτηση του Αγίου Πνεύματος! Αν μάλιστα είναι αλήθεια ότι μέλη της "συνόδου" είναι και γυναίκες, τότε ... κλαύσωμεν με ολολυγμούς.

    Στην Κρήτη έχουμε σύνοδο κάποιων προκαθημένων Εκκλησιών (όχι όλων) και δειγματοληπτικώς μερικών επισκόπων των εκκλησιών τους. Αυτή δεν μπορεί να μείναι στην Ιστορία ως "πανορθόδοξη" σύνοδος, απουσία του πλήθους των λοιπών επισκόπων, απουσία κλήρου κι απουσία επιλέκτου πιστού λαού. Κανένα κύρος δεν μπορεί να έχει μια τέτοια σύνοδος διότι αντιτίθεται σε όλη την εκκλησιολογία της Ορθοδοξίας. Δεδομένου ότι στην Ορθοδοξία δεν υπάρχει πρωτείο, δεδομένου λ.χ. ότι ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών δεν είναι τίποτε άλλο από ένας από τους 100 επισκόπους της Εκκλησίας της Ελλάδος, απλώς επειδή έτυχε να είναι επίσκοπος της Πρωτεύσουσας προεδρεύει της Ιεράς Συνόδου και πέραν τούτου σε κάθε επισκοπή δεν μπορεί να εισπηδήσει, ή να χειροτονήσει, ή να εξομολογήσει, ή να λειτουργήσει άνευ αδείας του τοπικού επισκόπου, το δε αυτό ισχύει και για τους Πατριάρχες (ιστορικός τίτλος τιμής, άνευ υπάρχοντος ποιμνίου για μερικούς) το δ΄αυτό ισχύει και για τον Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως, ο οποίος κάποτε ήταν επίσκοπος της Πρωτεύουσας της Αυτοκρατορίας, τώρα όμως είναι επίσκοπος σκλαβωμένης πόλεως με ελάχιστο ποίμνιο, ελαχιστότερο από το ποίμνιο ενός εφημερίου σε ενορία των Αθηνών, είναι παράδοξες και οι διατυπώσεις για "Πρωτεία" και "Οικουμενικότητα". Τι άραγε διεκδικούν και πασχίζουν να εκπροσωπήσουν κάποιοι πατριάρχες με ποίμνιο ολιγοπληθέστερο μιας ενορίας των Αθηνών, ενώ στην εποχή μας ο λαός πιστεύει ότι, δεν επιλέγονται οι καταλληλότεροι και αξιότεροι για επίσκοποι και πατριάρχες αφού ποτέ δεν ερωτάται ο κατώτερος κλήρος και ο ευσεβής λαός ο οποίος όμως με την φορολόγησή του ακριβοπληρώνει τους μισθωτούς ποιμένας που του "Φόρτωσαν", για την εκλογή των οποίων δεν είχε γνώμη. Αν συμμετείχαν όλοι οι επίσκοποι κάθε Εκκλησίας, και επίλεκτοι κληρικοί και λαϊκοί, τότε και μόνον τότε θα υπήρχε η έννοια της Πανορθοδόξου Συνόδου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα εξακολουθήσω να ερωτώ αφελώς κι ας μην παίρνω απάντηση: Παρατηρητές είδαμε, και καθολικούς, και προτεστάντες και μονοφυσίτες, η ερώτησή μου είναι: Ορθοδόξους παλαιοημερολογίτες είχαν καλέσει ως παρατηρητές ή ως συμμετέχοντες; Δεν τους θεωρούν Ορθοδόξους ή Εκκλησία; Μα εδώ θεωρούν εκκλησία τους παπικούς.


      Διαγραφή
  2. Πολύ σωστά!
    Πάρε κ Οδυσσέα την πρώτη φάπα συνοδικώς γιατί έρχονται και μπουνιές για την συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή