Κυριακή, 19 Ιουνίου 2016

ΟΜΟΛΟΓΙΑ: Αδελφοι χριστιανοι της Κρητης, αποτελειτε πραγματικη εκπληξι για μας. Νομισαμε οτι η Κρητη καταντησε πληρως Οικουμενιστικη αλλα ως φαινεται το ΛΕΙΜΜΑ το ΜΙΚΡΟ, το ΚΟΠΑΔΑΚΙ του ΙΗΣΟΥ, υπαρχει και εκει. Μην πτοεισθε απο τους Οικουμενιστες Πανθρησκειαστες Πατριαρχες και αρχιεπισκοπους που συνεδριαζουν σε μια συνοδο ΛΗΣΤΡΙΚΗ. Ο Θεος θα τους αφανιση. Μεχρι και ελευθεροι σκοπευτες τους φυλανε. Ενδειξι οτι πνεουν τα λοισθια, ειναι ετοιμοθανατοι οι αχρειοι αυτοι δουλοι της Βαυαροκρατιας και της Νεας Ταξης πραγματων.

 ΟΜΟΛΟΓΙΑ: Αδελφοι χριστιανοι της Κρητης, αποτελειτε πραγματικη εκπληξι για μας

Νομισαμε οτι η Κρητη καταντησε πληρως Οικουμενιστικη αλλα ως φαινεται το ΛΕΙΜΜΑ το ΜΙΚΡΟ, το ΚΟΠΑΔΑΚΙ του ΙΗΣΟΥ, υπαρχει και εκει. 

Μην πτοεισθε απο τους Οικουμενιστες Πανθρησκειαστες Πατριαρχες και αρχιεπισκοπους που συνεδριαζουν σε μια συνοδο ΛΗΣΤΡΙΚΗ.  

Ο Θεος θα τους αφανιση. 

Μεχρι και ελευθεροι σκοπευτες τους φυλανε

Ενδειξι οτι πνεουν τα λοισθια, ειναι ετοιμοθανατοι οι αχρειοι αυτοι δουλοι της Βαυαροκρατιας και της Νεας Ταξης πραγματων.

==================

Διαμαρτυρία Ελληνορθόδοξων Σωματείων Κρήτης για την Σύνοδο του Κολυμπαρίου




Με αγάπη και σεβασμό στους ιεράρχες της τοπικής μας Εκκλησίας δηλώνουμε τις ανησυχίες μας και τον έντονο προβληματισμό μας λόγω της Συνόδου που διεξάγεται στο Κολυμπάρι.
Η παρουσία, έστω ως παρατηρητών, βατικάνειων αιρετικών και κακόδοξων ψευτοϊεράρχων δίνει βάση στα σχόλια και στις πληροφορίες περί οργανωμένου σχεδίου πανθρησκείας, στο οποίο συμμετέχουν και Ορθόδοξοι ιεράρχες.


Θεωρούμε πονηρή την διατύπωση «Η σχέσις της Ορθοδόξου Εκκλησίας μετά του λοιπού χριστιανικού κόσμου» και υπενθυμίζουμε ότι η Ορθόδοξη Εκκλησία είναι κλήρος αλλά και ΛΑΟΣ.
Ως Ορθόδοξος λαός λοιπόν της Κρήτης και ως Ελληνορθόδοξα Σωματεία αυτής δηλώνουμε, ότι δεν συναινούμε και δεν αποδεχόμαστε οικουμενιστικές τάσεις και αποφάσεις. Η σύνοδος του Κολυμπαρίου δίχασε και σκανδάλισε το πλήρωμα της Εκκλησίας. Η πολεμική, ο εκφοβισμός, η συκοφαντία και η προπαγάνδα που ακολούθησαν οι οπαδοί του οικουμενισμού στους διαφωνούντες της οικουμενιστικής κίνησης αποτελεί απόδειξη φανατισμού και εμπάθειας προς το Κρητικό Ορθόδοξο πλήρωμα της Εκκλησίας.
Άνθρωποι συκοφαντήθηκαν ως ακροδεξιοί, παλαιοημερολογίτες σύρθηκαν στα αστυνομικά τμήματα για ανάκριση επειδή διατύπωσαν δημόσια τις Ορθόδοξες αντιοικουμενιστικές απόψεις τους.
Ως Κρητικοί και ως Ορθόδοξοι σας δηλώνουμε, ότι δεν θα σταματήσουμε να αντιδράμε στην πλάνη του οικουμενισμού και της πανθρησκείας και κυρίως δεν θα φοβηθούμε οτιδήποτε και αν πράξετε εναντίον μας.
Με ειρηνικό τρόπο, με αγάπη προς το πρόσωπό σας και προσευχή θα συνεχίσουμε να μιλάμε, να γράφουμε και να πράττουμε Ορθόδοξα και όχι οικουμενιστικά.
Όποιος θέλει να ενωθεί με την παπική αίρεση, δικαίωμά του να αποχωρήσει απ’ την Ορθοδοξία. Δεν έχει όμως κανένα δικαίωμα να ωθήσει τον λαό της Εκκλησίας στην πλάνη.
Ο Κύριος ημών Ιησούς Χριστός να φυλάει και να φωτίζει όλους μας. Αμήν. Γένοιτο.
Εν Χανίοις 17/06/2016

7 σχόλια:

  1. Ποια είναι αυτά τα ελληνορθόδοξα σωματεία; Δεν έχουν όνομα;
    Θα βγάλω και εγώ μια ανακοίνωση υπέρ με τέτοια υπογραφή.
    Και κάτι άλλο αυτοί αντί να είναι μέλη της Εκκλησίας προτιμούν να είναι των εξ εκκλησιαστικών συλλόγων;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "αντί να είναι μέλη της Εκκλησίας προτιμούν να είναι των εξ εκκλησιαστικών συλλόγων".

      Α μη γενικεύουμε ιδίως όταν δεν γνωρίζουμε ποια είναι τα σωματεία αυτά τα έξι.

      Κατ' αρχάς φρονώ ότι, ναι, υπάρχουν και "εκκλησιαστικά" σωματεία με δήθεν εκκλησιαστικό υπόβαθρο τα οποία κάθε άλλο παρά την Ορθοδοξία και τον Χριστιανισμό υποστηρίζουν. Υποστηρίζουν και προωθούν της όποιες απόψεις και επιδιώξεις των ηγετών και γεροντάδων τους.

      Υπάρχουν όμως και τα υγιή Σωματεία. Απορώ πώς δεν γνωρίζετε ότι, ευσεβή μέλη της Εκκλησίας είναι τα μέλη αυτών των Εκκλησιαστικών Αδελφοτήτων. Αν η Εκκλησία λειτουργούσε Χριστιανικά και Ορθόδοξα ίσως να μην υπήρχε λόγος ύπαρξης σωματείων και αδελφοτήτων, πλην των καθαρά φιλανθρωπικών και κοινωνικών -γηροκομείων, πολυτέκνων κ.α. Από τη στιγμή όμως που "η εκκλησία" από σύνολο Λαού και Κλήρου κατάντησε να είναι Δεσποτοκρατία και Αυταρχική Δεσποτοκρατορία η οποία εκτός από την καταπίεση του κατώτερου κλήρου έχει παραγκωνίσει το εκκλησίασμα, εμάς τους λαϊκούς, που πλέον δεν μπορούμε, δεν έχουμε και τυπικά το δικαίωμα ή και το βήμα να εκφραστούμε και να δραστηριοποιηθούμε ελεύθερα ως μέλη και ποίμνιο της Εκκλησίας (είμεθα ιερείς του Βασιλέως των όλων κι εμείς οι λαϊκοί) κάποιοι ευσεβείς θεολόγοι και λαϊκοί αναγκάζονται να οργανώνονται σε αδελφότητες, όπου καλλιεργείται ελεύθερα και το θείον κήρυγμα, το οποίο πολεμήθηκε για δεκαετίες από την Δεσποτοκρατία και στις μέρες μας κατάντησε καλολογία και ψευδεπίγραφοι βίοι αγίων οραμάτων και θαυμάτων περιφερόμενων εικόνων και λειψάνων. Αυτά και μόνο προσφέρει συνήθως η εκκλησία στην εποχή μας μαζί με πολυαρχιερατικά συλλείτουργα. Δεν αρκεί ένα δεκάλεπτο ανάλατου ιερού κηρύγματος στους Ναούς, ο ιερός Χρυσόστομος κάθε βράδυ επί ώρες κατηχούσε και ερμήνευε την Αγία Γραφή. Την έλλειψη αναγνώσεως και ερμηνείας Γραφών και ιερού κηρύγματος προσπάθησαν να αναπληρώσουν οι ιεραποστολικές αδελφότητες Ζωή, Σωτήρ, Σταυρός (του π. Αυγουστίνου) κ.α.. Αν στις μέρες μας το άλας κάποιων αδελφοτήτων εμωράνθη, και το Ευαγγέλιο αντικαταστάθηκε με τη γεροντολατρεία, αυτό είναι άλλο θέμα. Υπάρχουν και σωματεία πολυτέκνων, εξωτερικής ιεραποστολής, κοινωφελή με γηροκομεία και ορφανοτροφεία, προστασίας του αγέννητου παιδιού, φίλων των φυλακισμένων, αγωνιστών χριστιανών υπέρ της Κανονικής Τάξεως όταν παραβιάζεται στην Εκκλησία (χειροτονίες μειρακίων, μεταθετό, σφαγιασμός 12 μητροπολιτών), ημερολογιακό και αντιοικουμενιστικό ζήτημα. Όλα αυτά τα σωματεία τα απαρτίζουν μέλη της Εκκλησίας, εφόσον μέσα στα στενά ενοριακά πλαίσια της Δεσποτοκρατικής εκκλησίας μας και των επαγγελματιών κληρικών δεν τους επιτρέπεται ούτε μπορούν να εκφράσουν την κοινωνική και πνευματική δραστηριότητά τους.

      Απόδειξη της περιφρόνησης του λαϊκού στοιχείου, είναι και η μη ενημέρωσή μας για ό,τι συμβαίνει στην "σύνοδο"! Μας θεωρούν κατώτερα όντα, κατάλληλους μόνο να εισφέρουμε στα παγκάρια και στις δωρεές. Όχι συμμετοχή, ,,,,ούτε πληροφόρηση δεν δικαιούμαστε! Αυτή είναι η "εκκλησία" μας. Έφυγε ο δημοσιογράφος της Ρομφαίας, αγανακτισμένος, γράφοντας μεταξύ άλλων:

      "... Φιλτραρισμένες φωτογραφίες και κείμενα λες και συνεδριάζει κάποια Λέσχη και δεν είναι δικαίωμα κάθε Ορθοδόξου να είναι ενήμερος για το τί συμβαίνει στο Κολυμπάρι Χανίων.

      Λες και έχουν συνεδριάσει οι ισχυροί του πλανήτη για το Παγκόσμιο Χρέος (και εκεί να καταλάβουμε και τα μέτρα ασφαλείας) και όχι Ορθόδοξοι πατέρες που θέλουν να δουν πως θα κινηθεί η Ορθοδοξία την επόμενη ημέρα.

      Πως θα μιλήσουν στις καρδιές των ορθόδοξων πιστών! Πως θα δείξουν ότι η Ορθοδοξία διαφέρει και είναι η Εκκλησία της αγάπης και της μαρτυρίας Χριστού και όχι ένα κλειστό κλαμπ ανθρώπων με δύναμη και επιρροή…

      Απογοητευμένοι λοιπόν αποχωρούμε γιατί δεν έχει και νόημα να παραμείνουμε στην Κρήτη..."

      Διαγραφή
    2. Ο μπλογγερ του Αληθευοντες εν αγαπη, λυσσα κατα των ορθοδοξων σωματειων συνεχεια!!!
      Ειναι και οικουμενιστης!

      Διαγραφή
    3. Ο ``Αληθεύοντες εν αγάπη`` είναι κάτι σαν κατάσκοπος του Οικουμενιστικού θρόνου. Ρωτάει για να μάθει ποιοι είναι οι Κρητικοί που αντιτίθονται στον Βαρθολομαίο ώστε να τους ``περιορίσουν``.

      Διαγραφή
  2. Τι είναι πιο απαράδεκτο; Ένας να στέλνει επιστολή δήθεν εξ ονόματος έξι σωματείων; Μικρό το κακό.

    Περισσότερο απαράδεκτο είναι το ότι " πέντε δέκα επίσκοποι" δειγματοληπτικά μαζεύτηκαν περιφρουρημένοι από ενόπλους, συνέρχονται ιεροκρυφίως ερήμην του πιστού λαού και του υπόλοιπου κλήρου και διαδίδουν ότι ΜΟΝΟ εκείνοι αποτελούν την Ορθόδοξη Εκκλησία, και τις όποιες αποφάσεις τους οφείλουμε να τις εφαρμόσουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. " πέντε δέκα επίσκοποι" δειγματοληπτικά μαζεύτηκαν περιφρουρημένοι από ενόπλους...

      Και "πατριάρχες", και "πατριάρχες"! Με το ποίμνιο κάποιων εξ αυτών σε πλήρη απαρτία να είναι ελαχιστότερο του ποιμνίου μιας και μόνο ενορίας της Αθήνας!

      Διαγραφή
  3. Δυστυχώς η έκφραση των αντίθετων φωνών δεν είναι ελεύθερη και απρόσκοπτη όπως καταγγέλεται στο κείμενο των Κρητών αγωνιστών. Τυγχάνει απαράδεκτη, σε μία υποτίθεται φιλελεύθερη και δημοκρατική κοινωνία, η προσαγωγή σε αστυνομικά τμήματα των διαφωνούντων προς τη ληστρική σύνοδο του Κολυμπαρίου. Δημοκρατία ή δειμοκρατία έχουμε;
    Λ.Ν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή