Δευτέρα, 20 Ιουνίου 2016

ΟΜΟΛΟΓΙΑ: Αυτη ειναι η μοναδικη ΣΟΒΑΡΟΤΑΤΗ καταγγελια απο το ΥΠΕΡΠΕΡΑΝ του μακαριστου ΟΜΟΛΟΓΗΤΟΥ Θεολογου. Θα δωσουμε συνεχεια στο ζητημα. Ειναι το μεγαλυτερο ζητημα: Ο Αρχιαιρεσιαρχης Βαρθολομαιος. Ο μεθοδευμενα Καταληψιας του θρονου της Κωνσταντινουπολεως και Αρχιτρομοκρατης του Πλανητη. Και ομως αντι να τεθη θεμα, ως πρωτο θεμα η παρουσια αναμεσα τους ενος Αιρεσιαρχου και η καταδικη του σε ΚΑΘΑΙΡΕΣΙ και ΑΦΟΡΙΣΜΟ, αυτοι συμπορευονται και συνεδριαζουν μαζι του και δεν αντιλεγουν σε καμμια απο τις φρικαλεες Αιρεσεις του. Πραγματικη ΛΗΣΤΡΙΚΗ η συνοδος του ....Κολομπαριου. Ο Θεος να φυλαξη την Εκκλησια Του απο νεες μεγαλες περιπετειες. Η προφητεια οτι ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ και οι Οικουμενιστες θα συμπλεουν μεσα στο Σωμα της Εκκλησιας προμηνυει τον ΜΕΓΑΛΟ ΠΕΙΡΑΣΜΟ της Εκκλησιας του Χριστου. Κυριε σωσον τους ευσεβεις.

 Ο μεγαλύτερος εχθρός της Πίστεως.

Ο κ.Νικόλαος Σωτηρόπουλος διακρινόταν ανέκαθεν για την ανεπανάληπτη ομολογιακή παρουσία και παρρησία του.
Εμπνεόμενος απ το παράδειγμα του πνευματικού του πατέρα, μακαριστού και πολυκλαύστου, ΓΙΓΑΝΤΑ ΚΑΙ ΛΕΟΝΤΑ της πεφιλημένης μας Ορθοδοξίας, αοιδίμου μητροπολίτη Φλωρίνης κυρού Αυγουστίνου και αψηφώντας τις οιεσδήποτε δυσμενείς συνέπειες άσκησε τον επιβεβλημένο έλεγχο προς όλες τις κατευθύνσεις, ενεργώντας κατά χριστιανικό, πρωτίστως, και επιστημονικό-θεολογικό, δευτερευόντως, καθήκον και χρέος, ειδικά επί θεμάτων Ορθοδόξου Δόγματος και Ήθους.
Συνεπεία του προαναφερθέντος ελέγχου επεβλήθη σε βάρος του ένας επιεικώς ανεκδιήγητος "αφορισμός", γράφε ΨΕΥΤΟ-ΑΦΟΡΙΣΜΟΣ, που εκθέτει αναεπανόρθωτα στη συνείδηση του πιστού λαού όσους τον εμπνεύστηκαν και υλοποίησαν αλλά και όσους δίδουν ιεροκανονική αξία και υπόσταση στον τελευταίο.
Γι αυτό και ένιοι μητροπολίτες ανέγραψαν τον εν λόγω κουρελο-αφορισμό στα καττύματα των υποδημάτων τους καλώντας τον ομολογητή θεολόγο να κηρύξει το θείο λόγο σε ιερούς ναούς της μητροπολιτικής τους περιφερείας οικοδομώντας, πνευματικά, το λαό του Θεού.
Ο κ.Σωτηρόπουλος, παρά την πρόσφατη περιπέτεια της υγείας του και παρά την ενατίον του εκτοξευθείσα και συνεχώς εκτοξευόμενη λάσπη που εκοπρεύεται από κάποιους φιλοπατριαρχικούς καλάμους δεν παύει να στηλιτεύει τη συντελούμενη, επί ζητημάτων Ορθοδόξου Δόγματος αλλά και Ήθους(άλλωστε Δόγμα και Ήθος πάνε μαζί), προδοσία καθώς και τον πρωταγωνιστή της,που δεν είναι άλλος απ τον πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως Βαρθολομαίο, ο οποίος, δυστυχέστατα, ακολουθεί την ολέθρια, κατασκανδαλίζουσα τους πιστούς και πυροδοτούσα εντάσεις και σχίσματα, προδοτική του Ορθοδόξου Δόγματος πολιτική του αλήστου, αρνητικής εννοείται, μνήμης προκατόχου του μακαριστού Αθηναγόρα.
Όπως ο μακαριστός του γέρων π.Αυγουστίνος καυτηρίασε την προδοσία του "μεγάλου" Αθηναγόρα (πού καταντήσαμε αλήθεια, ο αποστάτης Αθηναγόρας να χαρακτηρίζεται από κάποιους "μεγάλος"sic)εν έτει 1970, κυρίως, αλλά και πιο πριν, έτσι και ένα απ τα γνησιότερα πνευματικά του τέκνα, ο Νικόλαος Σωτηρόπουλος,τουτέστιν, καυτηριάζει την προδοσία του νυν πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως.
Όπως ο π.Αυγουστίνος, μαζί με τους μακαριστούς, ομολογητές επισκόπους, Ελευθερουπόλεως Αμβρόσιο Νικολάου, το χαλκέντερο, και Παραμυθίας Παύλο Καρβέλη, τον απλούν, τον και σφαγιασθέντα υπό του επαράτου σεραφειμισμού το μαύρο Ιούλιο του 1974, διέκοψαν το μνημόσυνο του πυραυλοκινήτως προς ένωση μετά των αιρετικών παπικών φερομένου, μακαριστού Αθηναγόρα έτσι και ο κ.Σωτηρόπουλος υποστηρίζει ότι εδώ που έχουν φθάσει τα πράγματα επιβάλλεται η διακοπή του μνημοσύνου του την αθηναγόρειο πολιτική ακολουθούντος πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως Βαρθολομαίου.
Την ίδια στιγμή κάποιοι, θεωρούμενοι ως παραδοσιακοί επίσκοποι, σιωπούν αιδημόνως για τα πατριαρχικά εγκλήματα και σπεύδουν ακρίτως προς υποδοχή του πατριάρχη όταν ο τελευταίος επισκέπτεται τη χώρα μας!
Έτσι άραγε θα έπραττε ο αοίδιμος π.Αυγουστίνος;
Οι κατά καιρούς ομολογιακές παρεμβάσεις του κ.Σωτηρόπουλου πληρούν αφάτου χαράς το ορθοφρονούν ποίμνιο. Το τελευταίο "μπούχτισε" απ τη σιωπή ενίων, θεωρούμενων ως φιλοπαραδοσιακών επισκόπων, σιωπή και στρέφει με ευγνωμοσύνη το βλέμμα του προς τον ομολογητή θεολόγο που αν και άριστος επιστήμων (κάτι τέτοιο πιστοποιείται απ το βαθμό του πτυχίου του αλλά και από τη γενικότερη θεολογική του συγκρότηση και συγγραφικά παραγωγή αλλά και απ τις μαρτυρίες των συμφοιτητών του)δεν εξέλαβε τη θεολογική επιστήμη σαν μέσον επαγγελματικού πορισμού αλλά στράτευσης στην ευλογημένη στρατεία της λεγόμενης εσωτερικής ιεραποστολής, του κηρύγματος, της συγγραφής, της μαρτυρίας ιησού Χριστού εν μέσω γενεάς "σκολιάς και διεστραμμένης"!
Οι ευχές μας, αγαπητέ κε Σωτηρόπουλε, σας συνοδεύουν στους ομολογιακούς σας αγώνες! Σας χρεαιζόμαστε!

 

10 σχόλια:

Kyprianos Christodoulides είπε...
Διαβάσαμε :

"Tὰ περιοδικά, ἐκτὸς τοῦ «Σταυροῦ» καὶ εἴτινος ἑτέρου, δὲν δημοσιεύουν τὰ ἄρθρα μου, οὔτε ἡ εὐρύτερη σὲ κυκλοφορία ἐφημερίδα «Ὀρθόδοξος Tύπος», ἐπειδὴ λέγω τὴν ἀλήθεια ὁλόκληρη, καὶ τὴν ἀκίνδυνη, καὶ τὴν ἐπικίνδυνη ..." (Νικ. Σωτηρόπουλος, θεολόγος) [1]

kx
Κάτι λείπει από αυτή την αλήθεια, ειδικά από την επικίνδυνη, οπότε ας μην παραπονείτε ο κ. Σωτηρόπουλος. Το επικίνδυνο το κάνει ακίνδυνο με την τακτική που ακολουθεί και μιλεί μόνο για όσα είναι ορατά. Τα αόρατα - σημ. φυσικά δεν είναι - τα αφήνει στην άκρη, ή μάλλον τα ονομάζει, τα έχει ονομάσει καλύτερα, σχισματοαιρετικά !


Υστερόγραφο
Ίσως, την ίδια τύχη με τα δικά του "πολλά άρθρα", να έχει και τούτο το "ένα από τα πολλά σχόλια" του γράφοντος αυτά τα ελάχιστα.
ΣΤΕΛΙΟΣ ΓΕΓΑΚΗΣ είπε...
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΛΗΘΙΝΗ ΑΓΑΠΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΜΕ ΤΙΣ ΚΟΛΑΚΕΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΨΕΥΔΑΔΕΛΦΟΥΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΡΟΔΟΠΕΤΑΛΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΚΑΤΗΧΗΤΟ ΛΑΟ ΔΕ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΤΗΝ ΠΛΑΝΗ ΤΟΥ.
Ανώνυμος είπε...
Εάν είμαστε από εκείνους, που υποστηρίζουν ότι ο κ. Σωτηρόπουλος τα λέει λανθασμένα, σε σχέση με αυτά που μας διδάσκουν οι Απόστολοι, οι Πατέρες και οι Άγιοι της Εκκλησίας μας, τότε οφείλουμε να το αποδείξουμε κιόλας.
Εάν, όμως, τα λέει σωστά και πρεπούμενα, τότε γιατί βρίσκεται υπό διωγμό;
Ανώνυμος είπε...
Ο κ.Νικόλαος Σωτηρόπουλος διακρινόταν ανέκαθεν για την ανεπανάληπτη ομολογιακή παρουσία και παρρησία του.
Εμπνεόμενος απ το παράδειγμα του πνευματικού του πατέρα, μακαριστού και πολυκλαύστου, ΓΙΓΑΝΤΑ ΚΑΙ ΛΕΟΝΤΑ της πεφιλημένης μας Ορθοδοξίας, αοιδίμου μητροπολίτη Φλωρίνης κυρού Αυγουστίνου και αψηφώντας τις οιεσδήποτε δυσμενείς συνέπειες άσκησε τον επιβεβλημένο έλεγχο προς όλες τις κατευθύνσεις, ενεργώντας κατά χριστιανικό, πρωτίστως, και επιστημονικό-θεολογικό, δευτερευόντως, καθήκον και χρέος, ειδικά επί θεμάτων Ορθοδόξου Δόγματος και Ήθους.
Συνεπεία του προαναφερθέντος ελέγχου επεβλήθη σε βάρος του ένας επιεικώς ανεκδιήγητος "αφορισμός", γράφε ΨΕΥΤΟ-ΑΦΟΡΙΣΜΟΣ, που εκθέτει αναεπανόρθωτα στη συνείδηση του πιστού λαού όσους τον εμπνεύστηκαν και υλοποίησαν αλλά και όσους δίδουν ιεροκανονική αξία και υπόσταση στον τελευταίο.
Γι αυτό και ένιοι μητροπολίτες ανέγραψαν τον εν λόγω κουρελο-αφορισμό στα καττύματα των υποδημάτων τους καλώντας τον ομολογητή θεολόγο να κηρύξει το θείο λόγο σε ιερούς ναούς της μητροπολιτικής τους περιφερείας οικοδομώντας, πνευματικά, το λαό του Θεού.
Ο κ.Σωτηρόπουλος, παρά την πρόσφατη περιπέτεια της υγείας του και παρά την ενατίον του εκτοξευθείσα και συνεχώς εκτοξευόμενη λάσπη που εκοπρεύεται από κάποιους φιλοπατριαρχικούς καλάμους δεν παύει να στηλιτεύει τη συντελούμενη, επί ζητημάτων Ορθοδόξου Δόγματος αλλά και Ήθους(άλλωστε Δόγμα και Ήθος πάνε μαζί), προδοσία καθώς και τον πρωταγωνιστή της,που δεν είναι άλλος απ τον πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως Βαρθολομαίο, ο οποίος, δυστυχέστατα, ακολουθεί την ολέθρια, κατασκανδαλίζουσα τους πιστούς και πυροδοτούσα εντάσεις και σχίσματα, προδοτική του Ορθοδόξου Δόγματος πολιτική του αλήστου, αρνητικής εννοείται, μνήμης προκατόχου του μακαριστού Αθηναγόρα.
Όπως ο μακαριστός του γέρων π.Αυγουστίνος καυτηρίασε την προδοσία του "μεγάλου" Αθηναγόρα (πού καταντήσαμε αλήθεια, ο αποστάτης Αθηναγόρας να χαρακτηρίζεται από κάποιους "μεγάλος"sic)εν έτει 1970, κυρίως, αλλά και πιο πριν, έτσι και ένα απ τα γνησιότερα πνευματικά του τέκνα, ο Νικόλαος Σωτηρόπουλος,τουτέστιν, καυτηριάζει την προδοσία του νυν πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως.
Όπως ο π.Αυγουστίνος, μαζί με τους μακαριστούς, ομολογητές επισκόπους, Ελευθερουπόλεως Αμβρόσιο Νικολάου, το χαλκέντερο, και Παραμυθίας Παύλο Καρβέλη, τον απλούν, τον και σφαγιασθέντα υπό του επαράτου σεραφειμισμού το μαύρο Ιούλιο του 1974, διέκοψαν το μνημόσυνο του πυραυλοκινήτως προς ένωση μετά των αιρετικών παπικών φερομένου, μακαριστού Αθηναγόρα έτσι και ο κ.Σωτηρόπουλος υποστηρίζει ότι εδώ που έχουν φθάσει τα πράγματα επιβάλλεται η διακοπή του μνημοσύνου του την αθηναγόρειο πολιτική ακολουθούντος πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως Βαρθολομαίου.
Την ίδια στιγμή κάποιοι, θεωρούμενοι ως παραδοσιακοί επίσκοποι, σιωπούν αιδημόνως για τα πατριαρχικά εγκλήματα και σπεύδουν ακρίτως προς υποδοχή του πατριάρχη όταν ο τελευταίος επισκέπτεται τη χώρα μας!
Έτσι άραγε θα έπραττε ο αοίδιμος π.Αυγουστίνος;
Οι κατά καιρούς ομολογιακές παρεμβάσεις του κ.Σωτηρόπουλου πληρούν αφάτου χαράς το ορθοφρονούν ποίμνιο. Το τελευταίο "μπούχτισε" απ τη σιωπή ενίων, θεωρούμενων ως φιλοπαραδοσιακών επισκόπων, σιωπή και στρέφει με ευγνωμοσύνη το βλέμμα του προς τον ομολογητή θεολόγο που αν και άριστος επιστήμων (κάτι τέτοιο πιστοποιείται απ το βαθμό του πτυχίου του αλλά και από τη γενικότερη θεολογική του συγκρότηση και συγγραφικά παραγωγή αλλά και απ τις μαρτυρίες των συμφοιτητών του)δεν εξέλαβε τη θεολογική επιστήμη σαν μέσον επαγγελματικού πορισμού αλλά στράτευσης στην ευλογημένη στρατεία της λεγόμενης εσωτερικής ιεραποστολής, του κηρύγματος, της συγγραφής, της μαρτυρίας ιησού Χριστού εν μέσω γενεάς "σκολιάς και διεστραμμένης"!
Οι ευχές μας, αγαπητέ κε Σωτηρόπουλε, σας συνοδεύουν στους ομολογιακούς σας αγώνες! Σας χρεαιζόμαστε!
Λ.Ν.


Αλεξανδρος Γαλανοπουλος Βερολινο Γερμανια είπε...
ΕΥΓΕ ΚΑΙ ΧΑΙΡΕ ΕΝ ΚΥΡΙΩ ΚΥΡΙΕ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΕ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΣΟΥ. ΜΗΝ ΦΟΒΑΣΑΙ ΚΑΝΕΝΑΝ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΟΥΣ.

ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΚΙ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΝΑΙΡΕΤΙΚΟ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ ΟΠΩΣ ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΝΟΙΑ. ΜΟΝΟΝ Ο ΘΕΟΣ ΝΙΚΑ. ΟΥΤΩΣ Η ΑΛΛΩΣ. ΚΑΙ ΜΑΣ ΣΤΕΛΝΕΙ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ, ΟΠΩΣ ΕΝΑΣ ΕΥΣΕΒΗΣ ΚΑΙ ΔΕΔΙΩΓΜΕΝΟΣ ΦΥΣΙΚΑ ΕΙΣΑΙ ΚΙ ΕΣΥ.

ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΜΑΣ ΕΝ ΚΥΡΙΩ!
ΠΡΟΣΕΥΧΗΣΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΙΑΔΙΚΟ ΘΕΟ ΜΑΣ, ΟΠΩΣ ΚΙ ΕΣΥ.

Αλεξανδρος Γαλανοπουλος Βερολινο Γερμανια
ΣΤΕΛΙΟΣ ΓΕΓΑΚΗΣ είπε...
ΑΓΑΠΗΤΕ ΚΥΠΡΙΑΝΕ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΙΔΗ ΚΑΘΕ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΥ ΕΧΕΙ ΑΠΟΔΕΙΧΘΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ''ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΟΛΛΑ'' ΚΑΙ ΜΗΝ ΤΑ ΣΥΓΚΡΙΝΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ. ΑΝ ΗΤΑΝ ΕΤΣΙ ΘΑ' ΣΟΥΝ ΚΑΙ ΣΥ ΑΦΟΡΙΣΜΕΝΟΣ. ΕΣΥ ΟΜΩΣ ΕΙΣΑΙ ΑΔΙΑΦΟΡΟΣ ΣΤΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΦΥΠΝΙΖΕΙΣ ΤΟ ΛΑΟ ΜΕ ΛΟΓΙΑ ΣΤΗΡΙΓΜΕΝΑ ΣΤΗ ΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΑΛΛΑ ΠΡΟΤΡΕΠΕΙΣ ΑΚΡΙΤΕΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΘΕΛΟΥΣΙΕΣ ΑΚΟΙΝΩΝΙΣΙΕΣ ΠΟΥ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΕ ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΑΝΕΠΑΝΟΡΘΩΤΑ ΣΧΙΣΜΑΤΑ, ΒΛ. ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΕΣ. ΓΙ'ΑΥΤΟ ΠΡΟΤΟΥ ΚΡΙΝΕΙΣ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΤΩΝ ΑΡΘΡΩΝ ΤΟΥ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΥ ΚΟΙΤΑ ΝΑ ΠΟΛΕΜΗΣΕΙΣ ΒΡΙΣΚΟΜΕΝΟΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΚΟΙΒΩΤΟ ΤΗΣ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΟΛΛΕΣ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΕΣ.
Ανώνυμος είπε...
ΟΜΟΛΟΓΗΤΗΣ .
ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΤΟΥ.
ΜΠΡΑΒΟ!
Kyprianos Christodoulides είπε...
Αγαπητέ κύριε Γεγάκη,

Σας ευχαριστώ για τις συστάσεις, ή και παρατηρήσεις (σημ. τις χρειάζομαι), σχετικά με τα σχόλια που γράφω εδώ κι εκεί. Όσον δε αυτό που γράφετε : "... ΕΣΥ ΟΜΩΣ ΕΙΣΑΙ ΑΔΙΑΦΟΡΟΣ ΣΤΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΦΥΠΝΙΖΕΙΣ ΤΟ ΛΑΟ ΜΕ ΛΟΓΙΑ ΣΤΗΡΙΓΜΕΝΑ ΣΤΗ ΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΑΛΛΑ ΠΡΟΤΡΕΠΕΙΣ ΑΚΡΙΤΕΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΘΕΛΟΥΣΙΕΣ ΑΚΟΙΝΩΝΙΣΙΕΣ ... κλπ." νομίζω ότι είσαστε υπερβολικός. Ίσως, διότι πολλά από τα ποικίλα σχόλια δικά μου, που βρίσκονται πεταγμένα στο διαδίκτυο, δεν τα έχετε υπόψη. Εύλογο είναι και αυτονόητο ότι δεν σας παρεξηγώ.
Kyprianos Christodoulides είπε...
Υπερτελείς ή μήπως υποτελείς;

Ο θεολόγος κύριος Ν. Σωτηρόπουλος, όπως είναι γνωστό, έχει αφοριστεί από μείζονα και υπερτελή - σημ. μάλλον υποτελή - "σύνοδο" του Πατριαρχείου. Παρά ταύτα, και παρά τα πύρινα άρθρα του κατά των εκεί, εδώ και αλλού, πατριαρχικών (σημ. και ... υπερτελών) ζητά επιμόνως την άρση του αφορισμού του. Από ποιους όμως θέλει την άρση του αφορισμού; Από αυτούς τους οποίους κατηγορεί ως όργανα συμπορευόμενα με τον "μεγαλύτερο εχθρό της πίστεως" ! Οι συμπορευόμενοι, σημειωτέον, μνημονεύουν τον εχθρό της πίστεως, παραμένοντας "λόγοις ορθόδοξοι", οπωσδήποτε δε, και εντός εκκλησίας.

Τι γίνεται λοιπόν εδώ ; Μπορεί να μας απαντήσει κανείς ; Πώς είναι δυνατόν να ζητάς άρση αφορισμού από άνθρωπο ή ανθρώπους υποτελείς - σημ. αυτοπροσδιορίζονται υπερτελείς - στον αντίδικο διάβολο ; Γιατί δεν "σκαλίζει" αυτή την αλήθεια ο θεολόγος κ. Νικ. Σωτηρόπουλος ;

Αν μερικοί νομίζουν ότι η μακροθυμία του αγίου Θεού μας σώζει - γράφουν, την του Κυρίου μακροθυμία σωτηρίαν ηγείσθω - αυτό δεν είναι σωστό. Η εμμονή σε ετεροδιδασκαλίες, μάλιστα δε προερχόμενες από επισκόπους, είναι παρανόηση και παραχάραξη της μακροθυμίας του Κυρίου και αυτό δεν οδηγεί στη σωτηρία. Όλεθρο φέρει.
Panos dalas είπε...
Προφανώς υπάρχει κάποια διαμάχη μεταξύ των παραπάνω ανδρών. Εγώ προσωπικά δεν αναπαύομαι στα οικουμενιστικά και όχι οικουμενικά ανοίγματα του Πατριάρχη μας καθόσον ως γνωστόν μυστήριο ουδέν συντελείται (π.χ. Βάπτισμα, γάμος κλπ) σε "εκκλησίες" που έχουν απεμπολήσει την αλήθεια δηλαδή των Ιησού Χριστό. Έτσι όσο και αν σεβόμαστε τον θεσμό του Πατριάρχη δεν μπορούμε να "καταπιούμε" τέτοιους κροκόδειλους. δεν είναι δηλαδή δυνατόν να δεχθούμε ως εκκλησία τον Καθολικισμό ο οποίος και καινοφανή δόγματα είναι γεμάτος αλλά και συνεχίζει στη πορεία της αμετανοησίας. Συνεπώς η "πολιτική" που ακολουθεί το Οικ. Πατριαρχείο δεν εξυπηρετεί την αλήθεια αλλά αναπαύει ψευδώς τους αιρετικούς οι οποίοι έχουν μεγάλες χαρές αφού ένας Οικουμ. Πατριάρχης τους "σέβεται" και τους "αγαπά". Είναι δηλαδή σαν να λέμε : "καλά πάτε, αν θέλετε, στο μέλλον, μετανοήστε" πράγμα άτοπον γιατί δεν μας ανήκει το μέλλον αλλά το παρόν. Έτσι λοιπόν η ποιμαντική που ασκείται προς τους αιρετικούς δεν τους βοηθά αλλά γεμίζει την καρδιά του Πατριάρχη μας με ευθύνη... Εγώ εύχομαι καλή μετάνοια σε όλους μας καθώς όλοι είμαστε αμαρτωλοί και στερούμαστε της δόξης του Κυρίου Ιησού. Αμήν.

1 σχόλιο:

  1. Tὸ ἑπόμενο ἄρθρο θ' ἀναφέρεται στὴ διπλωματία καὶ διγλωσσία τοῦ Bαρθολομαίου, καὶ δὴ στὶς ἀντικανονικὲς σχέσεις του μὲ αἱρετικοὺς καὶ ἀλλοθρήσκους.

    Πού είναι το άρθρο αυτό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου