Κυριακή, 14 Φεβρουαρίου 2016

Ο Λεμεσου Αθανασιος και η Ιεροκανονικη Αποτειχισι.



ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ

ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΛΕΜΕΣΟΥ




Οσα αναφερει ο μητροπολιτης Λεμεσου, είναι αυτοαπόδεικτα και αυτονόητα. Θα τα έλεγε κι ένα κατηχημένο παιδάκι του Γυμνασίου, τα ίδια ασφαλώς πρεσβεύει κι ο κάθε κατηχημένος πιστός, αυτά θα έπρεπε να ομολογεί ο κάθε κληρικός και επίσκοπος, τους οποίους άλλωστε, ο Ελληνικός λαός με τους φόρους του χρηματοδοτεί, πληρώνοντας τη μισθοδοσία τους όχι για να μας διδάσκουν αιρέσεις και εναγκαλισμούς με αιρετικούς, αλλά για να μας διδάσκουν Ορθοδοξία και Ορθοπραξία.
Αν εκπληττόμεθα διότι βρέθηκε ένας στους εκατό επισκόπους να διατυπώσει ενυπόγραφα αυτές τις αυτονόητες θέσεις, κάτι σημαίνει. Μήπως σημαίνει ότι οι υπόλοιποι επίσκοποι δεν είναι άξιοι για την θέση στην οποία εξελέγησαν και τους πληρώνει με το υστέρημά του ο Ελληνικός Λαός; Αν ναι, οφείλουν οι Επίσκοποι ή να παραιτηθούν ως ανίκανοι ή ανάξιοι, ή να καταλάβουν ότι, παρά τις γνωστές διαδικασίες με τις οποίες έγινε η εκλογή τους, στους θρόνους ανέβηκαν για να διδάξουν Ορθοδοξία και Ορθοπραξία και όχι να μας διδάσκουν ό,τι θέλουν ή ό,τι τους σφυρίζει στο αυτί κάποιος δήθεν "αλάθητος" δηλ. φληναφήματα και αιρέσεις. Αν δεν είναι ικανοί και άξιοι, να μας αδειάσουν τη γωνιά για να έρθουν στους Επισκοπικούς θρόνους της Εκκλησίας Χρυσόστομοι που θα καθαρίσουν την κόπρον του Αυγείου.

Λέει όμως ο Λεμεσού,  - Αθανασιος το ονομα αλλα όχι και το πραγμα - και τα παρακατω αδιανοητα και ακατανοητα και αιρετικα:

"Ούτε σύνοδος άνευ του πιστού λαού,του πληρώματος της Εκκλησίας,ούτε λαός άνευ συνόδου Επισκόπων μπορούν να θεωρήσουν εαυτούς σώμα Χριστού και Εκκλησία Χριστού και να εκφράσουν σωστά το βίωμα και το δόγμα της Εκκλησίας''.
 
 Αυτό δεν είναι αιρετικη κακοδοξία;
Δηλαδή μας λέει ότι ο π. Ευθύμιος Τρικαμηνάς και ο λαος που τον ακολουθει, που δεν ανήκει σε καμία σύνοδο Αιρετικων, δεν μπορεί να εκφράσει σωστά το βίωμα και το δόγμα της Εκκλησίας! 
Δηλαδή θεωρεί τους αποτειχισμένους από τους Οικουμενιστές,σχισματικούς!!
Μπράβο ....Αθανάσιε!!!

Αποτείχιση ειναι η αυτονόητη ύψωση πνευματικού τείχους ανάμεσα στον πιστό (λαϊκό, κληρικό) και στους κακόδοξους επισκόπους, κληρικούς και λαϊκούς, μέχρι εκείνοι να επιστρέψουν στην Εκκλησία, να παύσουν να διδάσκουν κακοδοξίες και αιρέσεις ή να τους διαδεχτούν ορθόδοξοι, οπότε παύει το νοητό πνευματικό τείχος. Ο αποτειχισμένος πάντοτε ανήκει στην τοπική του εκκλησία, ανήκει στην μία καθολική Εκκλησία, ανήκει στις Κανονικές Συνόδους της, οι αιρετικοί δεν ανήκουν.

Οπου είναι δύο ή τρεις συνηγμένοι ορθά φρονούντες στο όνομα του Κυρίου, ο Κύριος Ιησούς Χριστός ως κεφαλή της Εκκλησίας είναι μαζί τους. Η Εκκλησία είναι αιώνια και διαχρονική.

Υπήρξαν περιπτώσεις που όλη η Σύνοδος ήταν κακόδοξη, αλλά στην αιώνια Εκκλησία υπερίσχυσε η γνώμη ενός Ορθοδόξου Μάρκου Ευγενικού, ή ο λαός δεν ακολούθησε την κακόδοξη Σύνοδο αλλά τον ένα Ορθόδοξο, "καθαιρεμένο" παράνομα και εξόριστο ιερό Χρυσόστομο, ενώ κάποτε εκτάκτως απαιτήθηκε ένας Μέγας Φώτιος να αναδειχτεί στο αξίωμα του Πατριάρχη από λαϊκός, σε μια εβδομάδα.


Ναι, είναι αληθεια, ο Αποτειχισμένος πάντοτε ανήκει στην τοπική του εκκλησία,ανήκει στην μία Αγια Καθολική Εκκλησία,ανήκει στις Κανονικές Συνόδους της, οι αιρετικοί δεν ανήκουν ή και οι μνημονευοντες τους Αιρετικους, δεν ανηκουν.
Η τοπική εκκλησία της Ελλάδος ανήκει στο Π.Σ.Ε(Μ.Α.) και είναι αιρετική.

Για να μην ανήκεις στο Π.Σ.Ε.( και για να μην είσαι αιρετικός)πρέπει να αποτειχιστής απο την Σύνοδο της τοπικής εκκλησίας της Ελλαδος.

Για να ανήκεις στην Μία Αγία Καθολική και Αποστολική Εκκλησία του Κυρίου Ιησού Χριστού, πρέπει να είσαι αποτειχισμένος από τους αιρετικούς και από όσους έχουν κοινωνία με τους αιρετικούς (και δεν αρκεί μόνο αυτό, αλλα πρέπει,  - οπου είναι δυνατον - να Κοινωνάς Σώμα και Αίμα Χριστού κ.λπ.).

Αυτή είναι η σωστή και ορθοδοξη Εκκλησιολογία.

Αν είσαι αποτειχισμένος από την τοπική εκκλησία της Ελλάδος,δεν ανήκεις σε αίρεση.

Αν δεν είσαι αποτειχισμένος από την τοπική εκκλησία της Ελλάδος, αφου κοινωνει με τους Αιρετικους πατριαρχες, αρχιεπισκοπους και επισκοπους, γνωστους, γνωστοτατους  και μη εξαιρετεους, είσαι αιρετικός (θέλεις δεν θέλεις).
Και μια ιστορικη ακομα μαρτυρια: Ο Αγιος Ιωαννης ο Χρυσόστομος δεν είχε μόνο τον λαό μαζί του, είχε και 46 Επισκόπους που αποτειχίστικαν.

2 σχόλια:

  1. "Η τοπική εκκλησία της Ελλάδος ανήκει στο Π.Σ.Ε(Μ.Α.) και είναι αιρετική".

    Εκτός εκκλησίας της Ελλάδος είναι οι αιρετικοί, οι κακόδοξοι και οι αμετανόητοι ανήθικοι νικολαϊτες, λαϊκοί και ποιμένες που στα μάτια του Κυρίου απεσχίσθησαν μόνοι τους από την Εκκλησία, έστω κι αν ως μισθωτοί για να μη χάσουν τις παχυλές αμοιβές και τον πειθαναγκασμό αφελών μαζών, έβαλαν δορά προβάτου και το παίζουν ποιμένες προβάτων. Εκείνοι δεν ανήκουν στην Εκκλησία! Η Εκκλησία δεν είναι ιδιοκτησία τους. Όπου δύο ή τρεις συνηγμένοι στο Όνομα του Κυρίου, ορθοτομούντες τον λόγον της Αληθείας, ανήκουν στην Εκκλησία. Τα "τυπικά", τα μισθολόγια, τα δίπτυχα κ.λπ. είναι εκτός πίστεως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητοί, το ανωτέρω κείμενο είναι συρραφή (ενοποίηση) των σχολίων που δημοσιεύτηκαν σε προηγούμενο άρθρο του αγίου Λεμεσού.

    Ο κάθε σχολιαστής, διτυπώνει όπως καταλαβαίνει και όπω μπορεί τις απόψεις του (χωρίς ελπίσω κανένας να διεκδικεί το αλάθητο). Λόγω της δυσκολίας διατύπωσης τόσο λεπτών θεμάτων, ενώ λέμε τα ίδια, προφανώς αυτό δεν γίνεται κατανοητό.

    Για παράδειγμα ο σχολιαστής "Για να μην ανήκεις στο Π.Σ.Ε. ..." και εξής, δεν έλαβε υπόψη του την λέξη "κανονικές" Συνόδους. Αν κατά τη γνώμη του ή τη γνώμη μου μια Σύνοδος δεν είναι κανονική, ή δεν έλαβε κανονική (σωστή Ορθοδόξως) απόφαση, αφενός μεν δεν είμαστε υποχρεωμένοι να αναγνωρίσουμε την κανονικότητα (νομιμότητα εν Κυρίω) της Συνόδου, αφετέρου δεν είμαστε υποχρεωμένοι να αναγνωρίσουμε ως σωστές (εν Κυρίω) κάποιες ή όλες τις αποφάσεις της (π.χ. αφορισμό Σωτηρόπουλου που γέλασε και το παρδαλό κατσίκι ΠΟΙΟΝ αφόρισαν οι άνθρωποι) αφετέρου εμείς ανήκουμε στην Εκκλησία μας, θέτοντες φυσικά πνευματικό νοητό τείχος προς τους αιρετικούς και κακοδόξους, εκείνοι όμως διδάσκοντες αιρέσεις είανι εκτός γραμμής της μίας Αγίας Καθολικής και Αποστολικής αιώνιας και διαχρονικής Εκκλησίας. Ο π. Ευθύμιος σαφώς ανήκει στις Κανονικές Συνόδους της Εκκλησίας, ποιος είπε ότι δεν ανήκει! Μήπως εννοείτε τις μη Κανονικές;

    ΑπάντησηΔιαγραφή