ΩΣΤΕ ΖΕΙΤΕ,
ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΤΩΝ ΦΑΝΤΑΣΜΑΤΩΝ;
ΠΟΛΕΜΑΤΕ ΜΕ ΦΑΝΤΑΣΜΑΤΑ;
ΦΑΝΤΑΣΜΑΤΑ
.....ΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ;
ΦΑΝΤΑΣΜΑΤΑ
...ΟΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ ..ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ;
"Ἐμεῖς ὁδηγούς ἔχομε τούς θεοφόρους Πατέρας μας, τούς θεηγόρους Ὁπλίτας παρατάξεως Κυρίου". Ἐμεῖς ἄς πορευώμεθα μετά ζήλου ἱεροῦ καί ἁγίας διακρίσεως, τήν ὁδόν τῶν ἁγίων καί θεοφόρων Πατέρων. Τῶν λαμπρῶν αὐτῶν προσωπικοτήτων, πού πορεύονταν ἐκ δυνάμεως εἰς δύναμιν, ἀναμέλποντας τόν παιᾶνα τῆς πρός Χριστόν ἀγάπης. Αὐτῆς τῆς ἀγάπης γιά τήν ὁποίαν «ζῶμεν καί κινούμεθα καί ἐσμέν» (Πράξ. Ἀπ. ΙΖ´, 28). ΧΡΙΣΤΟΫΦΑΝΤΟΣ.
Γραφεις γεροντισσα και ξαναγραφεις, αλλα συνεχεια με την τακτικη καποιας αιρεσεως που την αποκαλυψε ο διδασκαλος και πατρωνας σου πατηρ Ζησης, την Αιρεσι του ΟΝΟΜΑΤΟΚΡΥΠΤΙΣΜΟΥ.
Δεν νομιζεις οτι αυτο αποτελει πολεμο φαντασματων;
Ποιοι ειναι αυτοι οι Πατερες τους οποιους εσυ ακολουθεις;
Ποια ειναι η οδος των Αγιων Πατερων της αγιας διακρισεως;
Και τι λενε αυτοι οι Πατερες για τις Αιρεσεις μετα της αγιας διακρισεως;
Φερε τα στην δημοσιοτητα, γιατι τα αποκρυπεις;
Δεν νομιζεις οτι αυτο ειναι ασεβεια και εμπαιγμος στο προσωπο τους;
Τα κειμενα γεροντισσα, τα κειμενα.Μην αποκρυπτετε τα κειμενα. Ειναι αλλα απο αυτα που καθημερινα εμεις παρουσιαζουμε;
Κανενας απο εσας τους Σιγονταροοικουμενιστες δεν μιλατε με κειμενα, αλλα μονο με λογια του αερα, πολλα λογια του αερα.
Ποια οδο των Αγιων πατερων ακολουθειτε;Μπορειτε να μας την δειξετε;
Ειναι αλλη οδος απο αυτην που ολοι τους με μια φωνη μας υποδεικνυουν: ΦΕΥΓΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΩΣ ΦΕΥΓΕΙ ΤΙΣ ΑΠΟ ΟΦΕΩΣ".
Δηλαδη;
Δωστε μας την διακριτικη ερμηνεια...
Πως φευγουμε απο Οφεως;
Πλησιαζοντας τον Οφι;
Αγκαλιαζοντας τον Οφι;
ΟΠΩΣ ΚΑΝΕΤΕ ΕΣΕΙΣ;
΄Η ΑΜΕΣΑ απομακρυνομενοι απο αυτον;
ΕΝΣΤΙΚΤΩΔΩΣ;
Την ελληνικη γλωσσα χρησιμοποιουμε.
Και ειναι σαφεστατη.
"Εἶναι τοῖς πᾶσι γνωστό, ὅτι ὅλοι οἱ πονηρευόμενοι «Ὀρθόδοξοι» Οἰκουμενισταί, οἱ συμβιβασμένοι καί «σεσημασμένοι» κακοποιοί «Ὀρθόδοξοι», συμβιβάζονται καί συναγελάζονται μέ τούς ἐχθρούς τοῦ Χριστοῦ καί δι᾽ αὐτό τελικῶς σιωποῦν καί οὐδέποτε ἀντιδροῦν εἰς προσβολάς κατά τῆς Πίστεως...".
Ποιοι ειναι αυτοι οι Οικουμενισται, Γεροντισσα;
Φαντασματα ειναι;
Ονοματα δεν εχουν;
Αιρεσεις δεν κηρυττουν;
Δεν λενε οτι οι θρησκειες ειναι αλλοι δρομοι σωτηριας;
Δηλαδη εκτος απο το Ευαγγελιο και τον Μοναδικο Σωτηρα Ιησου Χριστο υπαρχουν και αλλοι σωτηρες στις αλλες θρησκειες;
Αυτη η φοβερη και εξωφρενικη ΠΑΝΑΙΡΕΣΙ απο ποιον Πατερα της Εκκλησιας κηρυχθηκε και την επανελαβε ο Αιρεσιαρχης της Κωσταντινουπολεως;
Την δεχεσθε και εσεις αυτην την Αιρεσι;
Την δεχονται και οι γεροντες σας;
Γιατι φοβαστε να μας το πητε;
Κρυφτουλη παιζετε;
Αν οχι γιατι επικοινωνειτε και συμπλεετε με τον Αιρεσιαρχη;
Και ο γεροντας σας που μνημονευει τον μητροπολιτη που επικοινωνει με τον Αιρεσιαρχη δεν αποτελει μαζι του συγκοινωνουν δοχειο;
Καπου εκει πολυ κοντα σας αυτος ο μητροπολιτης τον οποιο ο γεροντας σας εγκωμιαζει, αντεδρασε καποιος γενικος αρχιερατικος επιτροπος κατα της συγκοινωνιας αυτης και ο επισκοπος σας τον "ΚΑΘΗΡΕΣΕ".
Και το τετιμημενο και εξαγιασμενο ονομα του οσιου αυτου γεροντα ειναι: ΠΑΤΗΡ ΣΤΑΥΡΟΣ ΒΑΪΟΣ.
Εσεις και ο γεροντας σας, δεν οφειλατε να συμπαρασταθητε σε αυτον τον σπουδαιο και γενναιο παππουλη, που ειναι ο μονος στην περιοχη σας, που υπεραμυνθηκε των δικαιων του Κυριου Παντοκρατορος και κατα την γνωμη μας, ο ΜΟΝΟΣ που βαδισε την γραμμη των Αγιων Πατερων;
Εσεις γιατι πηγατε με τον συμμαχουντα και μνημονευοντα τον προδοτη της Ορθοδοξιας Βαρθολομαιο Αρχοντωνη;
Και γιατι δεν αντιδρασατε και γιατι δεν τον συμπαρασταθηκατε;
Δηλαδη εσεις γεροντισα, αν ζουσατε στην εποχη του αγιου Θεοδωρου του Στουδιτου, δεν θα ακολουθουσατε τον Αγιο Θεοδωρο, αλλα τους εχθρους του επισκοπους και πατριαρχες;
Εμπρος απαντηστε μας, Γεροντισσα, εσυ που ακολουθεις τα βηματα των Αγιων Πατερων.
Δειξε μας, γεροντισσα, ποια ειναι αυτα τα βηματα για να τα ακολουθησουμε και εμεις.
Θα τολμησετε ή και παλι θα κρυφτητε και θα αναφερεσεθε σε καποια Πατερικα ...φαντασματα και σε καποιους Οικουμενιστες ...Φαντασματα.
Μας γεμισατε με φαντασματα, γεροντισσα, προσεχετε, γιατι θα πεσουν επανω σας και θα σας φανε....αυτα τα φαντασματα....
-------------------------------------- ---------------
ΟΔΗΓΟΙ ΜΑΣ ΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ;
Ἡ Ἐκκλησία
ὀφείλει νά σταθῇ
εἰς τό ὕψος
Της, ὡς Νύμφη τοῦ
Ἐσταυρωμένου, μακρόθεν κακοδοξιῶν
καί αἱρέσεων καί νά μή καταντᾶ
θεραπαινίς τοῦ κράτους
Εἶναι τοῖς
πᾶσι γνωστό, ὅτι
ὅλοι οἱ
πονηρευόμενοι «Ὀρθόδοξοι» οἰκουμενισταί,
οἱ συμβιβασμένοι καί «σεσημασμένοι»
κακοποιοί «Ὀρθόδοξοι», συμβιβάζονται καί
συναγελάζονται μέ τούς ἐχθρούς τοῦ
Χριστοῦ καί δι᾽
αὐτό τελικῶς
σιωποῦν καί οὐδέποτε
ἀντιδροῦν
εἰς προσβολάς κατά τῆς
Πίστεως... Καί ἄς ἀφήσουν
κατά μέρος τήν δικαιολογίαν, ὅτι δῆθεν
ἐνεργοῦν
μέ «ποιμαντικήν σύνεσιν» διά νά ἐπιφέρουν
δῆθεν κάποιον καλόν.
Ὅσον ὅμως
θετικόν ψηφιδωτόν προφίλ καί ἄν ἐπιχειροῦν
νά παρουσιάζουν εἰς τήν κοινωνίαν γενικώτερα, καί ὅσες
μωσαϊκές ἐνέργειες κοινωνικῆς
προσφορᾶς καί ἄν
συνθέτουν μέ ἀπώτερον σκοπόν τήν παραπλάνησιν τῶν
Ὀρθοδόξων πιστῶν
εἰδικώτερα, αὐτές
οἱ δικαιολογίες οὐδένα
πλέον δύνανται νά ξεγελάσουν. Διότι οὐδείς
ἐκ τῶν
πιστῶν ἀποδέχεται
αὐτά τά καμουφλάζ τῶν
οἰκουμενιστῶν,
πού εἶναι ἀπόρροια
τῶν ἐνόχων
φόβων των καί προπετάσματα καπνοῦ
τῆς δειλίας των, διά τῶν
ὁποίων ἐπιδιώκουν
νά καλύψουν τά πονηρά ἔργα των.
Ἐμεῖς ὁδηγούς ἔχομε τούς θεοφόρους Πατέρας μας, τούς θεηγόρους Ὁπλίτας
παρατάξεως Κυρίου. Ἡ δέ Ἁγία
μας Ἐκκλησία, διά νά ἐξάρῃ
τήν ποιμαντικήν των διακονίαν καί τό χάρισμα τῆς
διακρίσεως, πανηγυρικῷ τῷ
τρόπῳ ψάλλει εἰς
τήν ἱεράν των μνήμην: «Ὅλην
συλλεξάμενοι, ποιμαντικήν ἐπιστήμην καί
θυμόν κινήσαντες, νῦν τόν δικαιώτατον ἐνδικώτατα...»;
Αὐτοί λοιπόν οἱ
Προφῆτες καί οἱ
Δίκαιοι, αὐτοί οἱ
Ἅγιοι, αὐτοί
οἱ Μάρτυρες καί Ὅσιοι
κατήρτιζαν μίαν καρδίαν πού ἐφλογίζετο ἀπό
τήν ἀγάπην τοῦ
Θεοῦ καί ταυτοχρόνως ἀντιδροῦσαν
μέ ὅλας των τάς δυνάμεις ἐναντίον
τῆς κακίας, ἐναντίον
τῶν πλανεμένων αἱρετικῶν
καί ὅλων ὅσων
μισοῦσαν τήν ἀλήθειαν
καί λοιδοροῦσαν τήν Ἁγίαν
μας Ὀρθοδοξίαν.
Καί, ὁπωσδήποτε, εἶναι
τουλάχιστον ἀνόητον καί σίγουρα προδοτικόν τό νά ἰσχυρίζωνται
κάποιοι ὅτι διαθέτουν περισσότερον σύνεσιν, ἀγάπην,
διάκρισιν καί ποιμαντικήν ἐπιστήμην ἀπό
τούς Πατέρας καί διά τῶν ἔργων
των νά ἀποδέχωνται,
νά συνεργάζωνται καί να ἀποτελοῦν
μέλη «ἐκκλησίας πονηρευομένων».
ἁγίων
καί θεοφόρων Πατέρων. Τῶν λαμπρῶν
αὐτῶν
προσωπικοτήτων, πού πορεύοντανἘμεῖς
ἄς πορευώμεθα μετά ζήλου ἱεροῦ
καί ἁγίας διακρίσεως, τήν ὁδόν
τῶν ἐκ δυνάμεως εἰς
δύναμιν, ἀναμέλποντας τόν παιᾶνα τῆς πρός Χριστόν ἀγάπης.
Αὐτῆς
τῆς ἀγάπης
γιά τήν ὁποίαν «ζῶμεν
καί κινούμεθα καί ἐσμέν» (Πράξ. Ἀπ.
ΙΖ´, 28).
ΧΡΙΣΤΟΫΦΑΝΤΟΣ
Σεβαστή μου γερόντισα, ωραία τα γράφετε και τα λέτε. Οι Αγιοι όμως της Εκκλησίας μας, τους οποίους επικαλείσθε δεν τα έγραφαν μόνο και τα έλεγαν αλλά τα έκαναν και πράξη. Την πράξη θέλουμε να δούμε κι εμείς οι απλοί λαϊκοί για να σας ακολουθήσουμε, από λόγια χορτάσαμε πλέον. Πράξις θεωρίας επίβασις, καλή μου γερόντισα, μη το ξεχνάτε αυτό ποτέ. Διαβάστε σας παρακαλώ τί μας λέει ο Άγιος Θεόδωρος ο Στουδίτης για το ποιό είναι το έργο του μοναχού, μήπως λέει να μην ανέχεται ο μοναχός την παραμικρή καινοτομία στον ευαγγελικό νόμο, και σεις τί κάνετε γι' αυτό καλή μου;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε το ζορι ντε και καλα θελεις κ.Οδυσσεα να φωτισεις τη γεροντισα;Η καημενη ειναι κατευθυνομενη απ οτι φαινεται δεν εχει διαθεση να παει παραπερο.Ο νοων νοητω!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε το ζορι ντε και καλα θελεις κ.Οδυσσεα να φωτισεις τη γεροντισα;Η καημενη ειναι κατευθυνομενη απ οτι φαινεται δεν εχει διαθεση να παει παραπερα.Ο νοων νοητω!
ΑπάντησηΔιαγραφή