Παρασκευή 29 Αυγούστου 2014

Χαιρε με την Αναστασιμη ΧΑΡΑ, Διδασκαλε και αδελφε μας και καλη ανταμωσι στην Επουρανια Πατριδα μας, στην Ανω Ιερουσαλημ.








Ω Μεγαλε Διδασκαλε και Μεγαλε Θεολογε, αδελφε μας Νικολαε, αυτην την στιγμη που ψαλεται το Χριστος Ανεστη για σενα και τον Ιησουν ον περιπαθως και ολοκαρδιως Ηγαπησας, αναχωρει η Αγια Ψυχη σου για τον θρονο Κυριου του Παντοκρατορος.



Σε παρακαλουμε μην μας ξεχνας, μην ξεχνας ολους οσοι αγωνιζονται και παλευουν με τα Ωρυομενα  Ανθρωπομορφα και Σατανομορφα θηρια της Αβυσσου, που προσπαθουν να μολυνουν την Παντιμη Ορθοδοξια μας, την Πατρωα Ευσεβεια μας, ης ΟΥΔΕΝ ΠΟΛΥΤΙΜΟΤΕΡΟΝ, που μας την εμπιστευθηκε απαξ και διαπαντος ο Κυριος και Θεος μας και θα την απαιτηση να την επιστρεψουμε Σωα και Ακεραια και Αβλαβη και να την προφυλαξουμε απο τους Παναθλιους Πανοικουμενιστες και Παναιρετικους Πανθρησκειαστες της εποχης μας, ον πρωτος και Μανικοτερος Ο Αρχιαιρεσιαρχης Βαρθολομαιος, ο Καταληψιας του θρονου της Κωνσταντινου Πολεως και Αρχιτρομοκρατης του Πλανητη, που αγωνιζεται μαζι με τα υποδουλα παρομοια με αυτον φερεφωνα του, Λυσσωδως να την ΜΑΓΑΡΙΣΟΥΝ και να την καταλυσουν και να την ποδοπατησουν  ως Βρωμεροι ΧΟΙΡΟΙ.



Απο αυτον τον αχρειο και χοιρωδη ρασοφορο αδικως, αυθαιρετως και αυταρχικως και δικτατορικως με μια κωμικη και αστεια κλικα δουλων και υποδουλων αυτου αρχιερεων, χωρις κλησι σε απολογια και μαρτυρικες καταθεσεις, τολμησε να σε "αφοριση" ο Αφορισμενος και Κατηραμενος αυτος Παγκακιστος Αιρεσιαρχης, εσενα τον Αφορισμενο και Ξεχωρισμενο και Επιλεγμενο, Πολυταλαντουχο Νεο Θεολογο εκ κοιλιας μητρος, αποκλειστικον απεσταλμενον του Κυριου, ακαματον Εργατην του Ευαγγελιου.


Τι να περιμενει ομως κανεις απο εναν πανβεβηλο Πανθρησκειαστη, που δεν πιστευει στην Μοναδικοτητα του Σωτηρος Χριστου, εις ον υποταγησονται τα επουρανια και τα επιγεια και τα καταχθονια οντα, αλλα αυτος ο γελοιος σκωληξ της γης, πιστευει οτι οι Σατανικες Θρησκειες και το Γουρουνισιο Ισλαμ αποτελουν ...αλλους δρομους σωτηριας, το δε Κορανιο ειναι ιερο και αγιο βιβλιο;


Εκας οι βεβηλοι, οι Πανβεβηλοι Πανθρησκειαστες τα οργανετα του Αντιχριστου.


Ευχου νοσταλγικε και πεφιλημενε αδελφε μας, παρα τον θρονον Κυριου Παντοκρατορος εις ον μολις ανεχωρησες και ηδη κατεφθασες, για ολους τους Αγωνιζομενους εν τη Εκκλησια κληρικους και λαϊκους να τηρησουν την Πιστιν, ον τροπον και εσυ μεχρι της εσχατης σου αναπνοης ηγωνισθης και αυτην την Πιστιν, την Ορθοδοξον Πιστιν, μεχρι τελους τετηρηκας.

24 σχόλια:

  1. Πολύ σας παρακαλουμε αν θελετε , να βαλετε φωτογραφιες απο την εξωδιο ακολουθια.
    Σας ευχαριστω .
    ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΑΔΕΡΦΕ ΑΓΩΝΙΣΤΗ ΟΡΘΟΔΟΞΕ ΝΙΚΟΛΑΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θελουμε να ελπιζουμε οτι θα εχουμε βιντεο της Αναστασιμης Ακολουθιας του αδελφου μας Νικολαου Σωτηροπουλου.

    Οσο για καποιους θρασεις και αναιδεις ανωνυμους εχθρους του Ιησου και της Αληθειας του αλλα και του αδελφου μας Νικολαου, να παψουν να μας προκαλουν διοτι ο ιστολογος επικοινωνουσε με τον κ. Σωτηροπουλο σχεδον ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ και γνωριζε ολες τις σκεψεις του και ολες τις θεσεις του και επαινουσε παρα πολυ την ΑΓΙΑ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ του π. Ευθυμιου που τον εβλεπε ως προφητη ο κ. Σωτηροπουλος και οχι τιποτα αλλο διαφορετικο μαλιστα τον κακιζε που καποιο διαστημα δεν λειτουργουσε.
    Ηταν μεγαλο λαθος του μουλεγε αυτο που πειθαρχησε στους αρχιερεις τυπου Αννα και Καιαφα, οπως νομιζε, αλλα ο π. Ευθυμιος το επραξε αυτο για αλλους λογους και οχι διοτι ...πειθαρχησε.
    Αφου ηταν ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΣ και δεν μνημιονευε επισκοπο αλλα παντοτε μετα την κοιμησι του Θεολογου μνημονευε ΠΑΣΗΣ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ.
    Λοιπον γνωριζω τις θεσεις του υπο Αποτειχισι αδελφου μας Νικολαου.
    Απλα και μονον ηθελε να κοινωνουν οι Αποτειχισμενοι και οταν αναφερθηκε σε καπποιουςπου δεν κοινωνουσαν αφορουσε χριστιανους του Καναδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μετά την μνημόνευση του Πάπα απο τον Βαρθολομαίο ως πρώτου επισκόπου της Εκκλησίας , πατρός και ποιμενάρχη πώς περιφρονεί τα διατεταγμένα ?
      "Εξορκίζω όλους τους λαϊκούς, όσοι είστε γνήσια τέκνα της Ορθοδόξου Καθολικής Εκκλησίας, να φεύγετε ολοταχώς από τους ιερείς που υπέπεσαν στην υποταγή στους Λατίνους, και μήτε σε εκκλησία να συγκεντρώνεστε μαζί τους, μήτε να παίρνετε οποιαδήποτε ευλογία από τα χέρια τους. Είναι καλύτερα να προσεύχεσθε στο Θεό στα σπίτια σας μόνοι, παρά να συγκεντρώνεσθε στην εκκλησία μαζί με τους Λατινόφρονες. Ει’ δ’ άλλως, θα υποστήτε την ίδια κόλασι μ’ αυτούς". Αγιος Γερμανός Β΄ Κωνσταντινουπόλεως (1222-1240)

      Τι λέγει ο άγιος ? ΤΟΥΣ ΛΑΙΚΟΥΣ !
      Ο Σωτηρόπουλος επαινεί (και προτρέπει ) την αποτείχιση επισκόπων , μοναχών κληρικών . Πλήν όμως τι λέει για τους λαϊκούς ?
      " .... Oἱ Ὀρθόδοξοι λαϊκοί, οἱ ὁποῖοι δὲν δύνανται νὰ ὑποφέρουν τοὺς Oἰκουμενιστὲς ἐκκλησιαστικοὺς ἡγέτες καὶ τοὺς ἀνεχομένους αὐτοὺς κληρικούς, ὀφείλουν νὰ διαμαρτύρωνται μὲ ὅλη τὴ δύναμί τους γιὰ τὸ τεράστιο κακὸ ὡς πρὸς τὴν Πίστι, καὶ νὰ κρατοῦν ἀπόστασι ἀπὸ τοὺς Oἰκουμενιστές, ὄχι ὅμως ἀπόστασι καὶ ἀπὸ τὸ ναὸ καὶ τὰ μυστήρια. Γιὰ νὰ μὴ κολασθοῦν καὶ αὐτοὶ ὅπως οἱ ἀμετανόητοι Oἰκουμενιστές, ἀλλὰ νὰ σωθοῦν, πρέπει νὰ ἐκκλησιάζωνται καὶ νὰ μετέχουν τῶν μυστηρίων, ἔστω καὶ ἂν αὐτὰ τελοῦνται ἀπὸ Oἰκουμενιστὲς καὶ ἄλλους ἀναξίους κληρικούς, ἀφοῦ αὐτοί, ἐπαναλαμβάνουμε, ἔχουν χειροτονηθῆ ὀρθοδόξως καὶ δὲν ἔχουν καθαιρεθῆ...."
      Και δικαία ρωτά ένας άγνωστος στο http://katanixis.blogspot.gr/2013/12/anaimo-ao-opoon-e-aitia-tn-oikoymenitn.html
      ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΕΝΑΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ-ΚΑΡΑΜΑΣΟΝΟΣ ΝΕΟΤΑΞΙΤΗΣ (ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ) ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΘΑΙΡΕΘΕΙ (ΠΟΙΟΣ ΑΡΑΓΕ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΘΑΙΡΕΣΕΙ;-ΑΦΟΥ ΑΥΤΟΣ ΚΑΝΕΙ ΚΟΥΜΑΝΤΟ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΡΑΣΟΦΟΡΟΥΣ) ΟΤΑΝ ΤΕΛΕΙ ΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙ Η ΘΕΙΑ ΧΑΡΙΣ;

      Και προσθέτω και εγώ το άλλο ! Γιὰ νὰ μὴ κολασθοῦν οι λαϊκοί πρέπει να τα κοινωνούν ? Τι να κοινωνούν το μόλυσμα του σατανα ?

      Είναι αιρετική δημόσια θέση την οποία και με το προσωπικό του παράδειγμα μέχρι τελευταία στιγμή στήριξε διότι κοινωνών με την αίρεση απεβίωσε .
      Αιρετική θέση που προβάλετε και απο άλλους και το ξέρεις καλά .

      Αν μετανόησε έστω την εσχάτη στιγμή θα έπρεπε να αποταχθεί στην πράξη ΚΑΘΕ επίσκοπο του Βαρθολομαίου και φυσικά να ζητήσει τελευταία μετάληψη και ταφή απο αποτειχισμένο και σε καθε περίπτωση να προτιμήσει να ταφεί άνευ των αλογιών των αιρετικών μιμούμενος τον Αγ Μάρκο που δεν τους ήθελε στην κηδεία του .

      Διαγραφή
    2. Φίλε μου Σωτήρη, είμαι αυτός που έγραψε το σχόλιο που έκανες παραπομπή
      http://katanixis.blogspot.gr/2013/12/anaimo-ao-opoon-e-aitia-tn-oikoymenitn.html

      Ο αγαπητός Οδυσσέας δεν είχε το θάρρος να δημοσιεύσει ένα αφελέστατο ερωτημά μου, που έλεγε αυτό ακριβώς που λες.

      ΓΙΑΤΙ Ο ΑΕΙΜΝΗΣΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ ΔΕΝ ΕΞΕΔΩΣΕ ΠΟΤΕ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ,ΟΤΙ
      ΣΤΗΝ ΚΗΔΕΙΑ ΤΟΥ ΔΕΝ ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΜΗ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΘΕΝΤΑ ΚΛΗΡΙΚΟ.

      Ο ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ ΣΤΗΝ ΚΗΔΕΙΑ ΤΟΥ ΠΑΤΟΥΣΕ ΜΕ ΤΑ ΤΣΑΡΟΥΧΙΑ ΤΟΥ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ

      https://www.youtube.com/watch?v=ltOkET7z_O0

      Ο ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΦΡΟΝΤΙΣΕ ΝΑ ΠΑΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΣΗΜΑΙΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ;

      Διαγραφή
    3. Απο άγνοια,ειχε λάθος εκκλησιολογια στο θέμα της εκκλησιαστικής κοινωνίας με τους Οικουμενιστες.Αυτο δεν σημαίνει οτι θα πάει στην κόλαση.Και το ανάθεμα να εχει του Αποστόλου Παύλου,ποιος ειναι αυτος που λεει οτι πάει στην κόλαση ο Σωτηροπουλος,ο Κορναρακης,ο Καντιωτης,ο Θεοδωροπουλος,ο άγιος Πορφυριος κ.λπ.,ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ;Ειναι Θεός ο κ. Ζουριδης και ο κ. Μοσχοβιτης;Αναθεμα θα πει:ο Θεος ας τον κρινει.Αν ο Θεος τους κρινει και τους πάρει κοντά Του στην Βασιλεία Του;Ποιος ειναι ο κ. Ζουριδης και λεει οτι θα πάει στην κόλαση ο άγιος Πορφυριος,ο Κορναρακης,ο Καντιωτης,ο Σωτηροπουλος κ.λπ. Γιατι;Γιατί ειχαν λάθος εκκλησιολογια!Ε και!Μπορείς να πεις:Ο Απόστολος Παύλος λεει ανάθεμα,και STOP!Οχι,θα πάει στην κόλαση ο Καντιωτης και ο Σωτηρωπουλος.Και το αναθεμα να έχουν ΔΕΝ θα πάνε στην Κόλαση,θα πάνε στην Κρίση του Χριστού.Αμάν!

      Διαγραφή
    4. Ανωνυμε του 1,13 ο Σωτηροπουλος δεν επιθυμουσε να ταφη απο κανενα μητροπολιτη αλλα ηθελε να τον θαψη ενας απλος παπας και μονο.
      Πιστευεις οτι θα ηθελε να τον θαψη καποιος Φιλοοικουμενιστης;
      Αφηστε λοιπον τις εξυπναδες σας.
      Θα μιλησουμε με τον καιρο και για αυτουςτους γεροντοτερους , εμεις δεν πεσαμε ποτε εξω και σε τιποτα, λενε καποιοι γιατι δεν αποτειχισθηκαν οι γνωστοι γερονταδες και απαντουσαμε οτι δεν διαβαζαν ουτε Πηδαλιο, ουτε Πατερικα κειμενα εκτος απο κατι ασκητικα.

      Μας το επιβεβαιωσε προχθες αυτο ο πατηρ Καψανης με δημοσιευμα του οτι ο πατηρ Παισιος διαβαζε μονο Αγια Γραφη και Ισαακ τον Συρο.
      Λοιπον, δεν επαληθευθηκαμε;

      Ο ιδιος δε ο αγαπητος μας Διδασκαλος Νικολαος μας διαβεβαιωσε οτι και ο πατηρ Πορφυριος δεν διαβαζε παρα Αγια Γραφη και κανενα ασκητικο.
      Τι εχετε να μας πητε λοιπον;
      Το ποσο εκτιμουσε και τι ελεγε για τον πατερα Ευθυμιο θα τα πουμε με τον καιρο γιατι μιλουσαμε σχεδον καθε μερα μαζι του.

      Διαγραφή
    5. Εμεις, κ. Τσολογιαννη ,θέλουμε να μάθουμε γιατι ειχε κοινωνία με κληρικούς που μνημόνευουν Επισκόπους οι οποίοι ανηκουν στο Π.Σ.Ε. ,γιατι ειχε κοινωνία με κληρικούς που μνημόνευουν Επισκόπους οι οποίοι μνημόνευουν αιρετικό Πατριάρχη ΚΑΙ γιατί ειχε εκκλησιαστική κοινωνία με κληρικούς και λαϊκούς που δεν ηταν αυτοαφορισμενοι και αποτειχισμενοι;Το Β'ΜΕΡΟΣ του άρθρου του π. Ευθυμίου(το οποίο δεν βλέπουμε στο ιστολογιο ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ),δεν χαρίζει ουτε τον ''Νεοχρυσοστομο''π. Αυγουστίνο Καντιωτη,ουτε τον αγιο(και όχι πάτερ)Πορφυριο,ουτε τον ΜΑΚΑΡΙΟ Νικόλαο Σωτηροπουλο.Λεει,ο π. Ευθύμιος ,οτι ολοι αυτοι ειχαν άγνοια ή αφέλεια.Αυτοι ομως που διδάσκουν την λάθος εκκλησιολογια(Δημητρακοπουλος,Νουνης,Πειραιος,Ι.Φούντας,Ι.Κωστάνταρος,Χριστουφαντος κ.λπ.) για το θεμα της εκκλησιαστικης κοινωνίας με τους Οικουνενιστες,εχουν το ανάθεμα του Αποστόλου Παύλου!

      Διαγραφή
    6. Κύριε Οδυσσέα
      Ο Θεός που λατρεύουμε είναι αυτός που καθορίζει την στάση μας και όχι τα βιβλία .
      Ο Βαρθολομαίος μνημόνευσε και θα μνημονεύει Πάπα ΕΙΝΑΙ ΕΝΩΜΕΝΟΣ ΜΑΖΙ ΤΟΥ . Είναι ένα ! Μόνο αυτό το ένα δεν είναι ο Ιησούς αλλά ο "Ιησους" =Αντίχριστος . Η μη μνημόνευση του Βαρθολμαίου με διαχωρίζει απο αυτό το ένα και η μνημόνευση του Βαρθολομαίου ενώνει όποιον τον μνημονεύει με αυτό . Τόσο απλά !
      Είναι ξεκάθαρο ποιός είναι ο κοινός θεός του Πάπα , του Βαρθλομαίου , του Πσε , των μουσουλμάνων και των ραβίνων , των ινδουϊστών .των ομοφυλόφιλων επισκόπων και των λεσβιών επισκοπίνων .
      Οποιος έχει αυτόν τον Θεό της πανθρησκείας μετέχει των μυστηρίων τους της απώλειας και ενώνεται μαζί τους και δυσφημεί τις ενέργειες του Αγίου Πνεύματος του εργαζόμενου το μυστήριο της σωτηρίας και τις αποδίδει στο αντίθετο πνεύμα,
      Οποιος δεν έχει το σατανά μέσα του δεν πάει στην πλήρη σατανική συναγωγή με τίποτα και προτιμά και το μαρτύριο από το να λατρέψει τον σατανά .
      Βλέπεις είναι η πρώτη και δευτέρα εντολή .
      Εγώ ειμί ο Κύριος ο Θεός σου, όστις εξήγαγόν σε εξ οίκου δουλείας, ουκ έσονταί σοι Θεοί έτεροι πλην εμού .
      Ου ποιήσεις σεαυτώ είδωλον, ουδέ παντός ομοίωμα όσα εν τω ουρανώ άνω και όσα εν τη γη κάτω και όσα εν τοις ύδασιν υπό κάτω της γης, ου προσκυνήσεις αυτοίς ουδέ μη λατρεύσεις αυτοίς...
      Είναι οι 3 αποταγές του Κυρίου μας στην έρημο
      Δεν προσκυνάμε τον σατανά . Οποιος τον προσκυνά δεν είναι χριστιανός αλλά αρνητής του Κυρίου .
      Αυτός βλέπει τον Θεό του ακόμα και στο ποτήρι του Heikki Huttunen που οδηγεί στην απώλεια με την αποδοχή συνοδικά καταδικασμένης αίρεσης .
      "... Ει δε διακρίνηται αυ πάλιν δι’ αίρεσιν, τούτο αναγκαίον. Το γαρ κοινωνείν παρά αιρετικού ή προφανούς διαβεβλημένου κατά τον βίον, αλλοτριοί Θεού, και προσοικειοί τω διαβόλω! ..."
      Για σπούδασε το "Έχεις, όμως, τούτο, ότι μισείς τα έργα των Νικολαϊτών, τα οποία μισώ και εγώ” Αποκάλυψη 2:2,6."

      Λες κ Οδυσσέα " ... εμεις δεν πεσαμε ποτε εξω και σε τιποτα, λενε καποιοι γιατι δεν αποτειχισθηκαν οι γνωστοι γερονταδες και απαντουσαμε οτι δεν διαβαζαν ουτε Πηδαλιο, ουτε Πατερικα κειμενα εκτος απο κατι ασκητικα...."
      Εάν ήταν του Θεού , ο Θεός θα τους αποτείχιζε
      Οσοι δεν αποτειχίζονται ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ ΘΕΟΥ
      Ο οποιος του εντειχίζει στην πλήρη σατανική συναγωγή τους .

      Στην προηγούμενη δημοσίευση μου ανέδειξα την ευθεία αντίθεση , θεωρητική και πρακτική του κ Σωτηρόπουλου με όσα διατάζουν οι πατέρες και που εσύ κ Οδυσσέα καλώς πράττοντας τα έχεις στην κεφαλίδα της ιστοσελίδας σου .
      Επειδή ήταν δεδιωγμένος ένεκα δικαιοσύνης όσο ζούσε σαφώς καλά έκανε κάθε Χριστιανός και να του συμπαραστέκεται και να παίρνει θέση ενάντια στούς αδικούντες . Πλήν όμως ΟΥΤΕ ο διωγμός και το μαρτύριο υπέρ του Ιησού δικαίωσαν τον Ωριγένη ή όποιον άλλο αιρετικό .
      Διότι αίρεση = βλασφημία Αγίου Πνεύματος
      Και δεν θα αναφερθώ στο https://www.youtube.com/watch?v=bbSup5G05hk μήτε στις θέσεις του για την Παναγία όχι γιατί τις θεωρώ ανευ ουσίας αλλά γιατί δεν ξέρω μήπως και του καταλογίζονται απο ανθρώπους που κόβουν ενα κομματάκι του λόγου , ένα φραστικό ολίσθημα για να εξουθενώσουν τον αντίπαλο τους .
      Αυτό που του καταλογίζω είναι οτι κοινωνών τη αιρέση απέθανε διδάσκοντας και με την πράξη του αυτή οτι και με την θεωρία του οτι προέτρεπε τους λαϊκούς να κοινωνούν τους αιρετικούς απειλώντας τους με κόλαση αν δεν το κάνουν .

      Διαγραφή
    7. Και θα σε παρακαλούσα να δημοσιεύσης όσο και αν τυχόν διαφωνείς την παρακάτω δήλωση μου πρός κάθε αποτειχισμένο Ιερέα και μάλιστα τον π Τρικαμηνά .
      Την απαγόρευση της τέλεσης μνημόσυνου για όσους τελευτούν τη κοινωνία της αιρέσεως την ξέρετε .
      Οπως δεν πρέπει να δίνεται την Θεία Ευχαριστία σε όσους μετέχουν των μυστηρίων της σατανικής συναγωγής και όποιος το κάνει δίνει τα Αγια των Αγίων στα σκυλιά όμοια έχετε καθήκον να μην κάνετε μνημόσυνο σε όποιον επέλεξε μέχρι και του θανάτου του τα μυστήρια της απώλειας γιατί σε διαφορετική περίπτωση προδίδετε τον Κύριο , κοινωνείτε με τους ακοινώνητους και ουδεμία κοινωνία επιτρέπεται με τους Αντίχριστους .
      Και σαν προδότεςς , κοινωνούντες τους ακοινώνητους θα είστε ακοινώνητοι απο του νύν μέχρι του αιώνος από όσους μαρτύρησαν , μαρτυρούν και θα μαρτυρούν ακριβώς για να μην κοινωνήσουν τα ακοινώνητα .
      Λέγει Κύριος Παντοκράτωρ : Μη νομίσητε ότι ήλθον βαλείν ειρήνην επί την γην· ουκ ήλθον βαλείν ειρήνην, αλλά μάχαιραν. ήλθον γαρ διχάσαι άνθρωπον κατά του πατρός αυτού και θυγατέρα κατά της μητρός αυτής και νύμφην κατά της πενθεράς αυτής· και εχθροί του ανθρώπου οι οικιακοί αυτού.
      Ο φιλών πατέρα ή μητέρα υπέρ εμέ ουκ έστι μου άξιος· και ο φιλών υιόν ή θυγατέρα υπέρ εμέ ουκ έστι μου άξιος· και ος ου λαμβάνει τον σταυρόν αυτού και ακολουθεί οπίσω μου, ουκ έστι μου άξιος
      Ο χωρών χωρείτω .

      Διαγραφή
    8. Σωτηριε σε παρακαλω μην εισαι τοσο κατηγορηματικος για τον Γενναιο αδελφο μας Νικολαο.
      Εμεις, εσυ και εγω, δεν περασαμε τιποτα απο την διωξι του αδελφου μας του Ακαματου Νικολαου.
      Ο λεγομενος ψευτοαφορισμος του, το γελοιο αυτο και ανυπαρκτο επιτιμιο δεν το καταλαβε οτι ηταν αντυπαρκτο και δεν θα επρεπε να το υπολογιζει.
      Αυτο που εβλεπε δηλαδη την αδιαφορια των δεσποταδων και των παπαδων στο θεμα αυτο και το κακιζε, φαινονταν οτι τον πειραζε το ψευδοεπιτιμιο Βαρθολομαιου, ενω δεν τον πειραζε κατα βαθος αφου πιστευε οτι ηταν παρανομο και αυθαιρετο και προιον φθονου και οπως λεει ο Αγιος Νικοδημος ειναι ΑΚΥΡΟ και γυρναει στα κεφαλια των αφορισαντων.

      Θελω επισης να πω κατι για πρωτη φορα.
      Πιστευω οτι επειδη ζουμε εσχατολογικες εποχες με πρωτοφανη γεγονοτα οι πολλοι δεν ξερουν τι να κανουν και οι λιγοι ακομα αν δεν κεντρισουν λιγο περισσοτερο τα εκκλησιολογικα τους ενδιαφεροντα δεν προκειται να Αποτειχισθουν.
      Θα το πω λοιπον οτι αυτοι οι παληοτεροι γερονταδες και θεολογοι ειναι λιγο αγυριστα μυαλα, νομιζουν οτι οπως τα εμαθαν τα ιδια θα ισχυουν ΠΑΝΤΟΤΕ.
      Ομως δεν ειναι ετσι.
      Αυτο δεν μπορουσε λογω αφελειας, ισως και λογω ελλειψης βαθυτερης κανονολογικης ενημερωσεως και Πατερικης ενημερωσεως, δεν εννοουσε να το καταλαβη και ο αδελφος μας Νικολαος.
      Καπως ετσι ενεργουσαν και οι γνωστοι απλοϊκοι, κατα τα αλλα αγιοι, γερονταδες.
      Δεν μετακινουνται ευκολα αν δεν παει καποιος και να τους ερεθιση τα εκκλησιολογικα τους ενδιαφεροντα, σκεπτονται και τους αλλους που συνηθως αλλα τους λενε και αλλα καταλαβαινουν και σου λενε να σχισουμε την Εκκλησια οπως εγινε με τους γνησιους;
      Μην λοιπον τρεχουμε να τους καταδικασουμε.

      Πηγαινε σημερα, τωρα, στον πατερα Γερβασιο και μιλησε τον γι αυτα.
      Ετσι που αυτος συνηθισε δεν προκειται να γυριση κεφαλι.
      Ετσι εμαθαν, ετσι ενεργουν και δεν μετακινουνται.
      Προχθες μουλεγε αδελφος θεολογος μιλουσε σε κληρικο στην κηδεια και τουλεγε για την αποτειχισι και εκεινος το βιολι του βιολακι του, μιλουσε για εκτος εκκλησιας.
      Δεν μεταπειθονται με τιποτα.
      Ουτε οι Γερονταδες που συνιστουν να συμβουλευονται τους Πατερες, ουτε και αυτοι οι ιδιοι οι Αγιοι Πατερες.
      Υπαρχει κατα την αποψι μου και καποια Δαιμονικη Επηρεια που δεν τους αφηνει και δεν τα κατανοουν και δεν μετακινουνται.

      Διαγραφή
    9. Τι απλοϊκοι, κατα τα αλλα αγιοι, γερονταδες μου λές ?
      Τι "λογω αφελειας, ισως και λογω ελλειψης βαθυτερης κανονολογικης ενημερωσεως και Πατερικης ενημερωσεως" μου λές ?

      Εάν ήταν του Θεού , ο Θεός θα τους αποτείχιζε
      Οσοι δεν αποτειχίζονται ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ ΘΕΟΥ ο οποιος του εντειχίζει στην πλήρη σατανική συναγωγή τους .

      Διαβαζω και : "... Υπαρχει κατα την αποψι μου και καποια Δαιμονικη Επηρεια που δεν τους αφηνει και δεν τα κατανοουν και δεν μετακινουνται...."
      Τι κάποια Δαιμονικη Επηρεια ?
      Του σατανά είναι κατ επιλογή και κατα επίγνωση
      Ξέρει ο Πειραιώς , ξέρει ο Ζήσης και οι σαράντα κλέφτες του , όπως και ο Σωτηρόπουλος ήξερε τι είναι ο Βαρθολομαίος και η συμμορία του .
      Ομολογούν ο Πειραιώς , ομολογούν ο Ζήσης και οι σαράντα κλέφτες του όπως και ο Σωτηρόπουλος ομολογούσε τι είναι ο Βαρθολομαίος και η συμμορία του
      Και παρ ότι ξέρουν και ομολογούν οχι μόνο δεν διακόπτουν την κοινωνία αλλά και όσους διακόπτουν απειλούν με κόλαση .
      Δυσφημούν τις ενέργειες του Αγίου Πνεύματος που αποτειχίζει τους εργαζόμενου το μυστήριο της σωτηρίας και τις αποδίδουν στο αντίθετο πνεύμα οι διάβολοι !
      Το γαρ κοινωνείν παρά αιρετικού αλλοτριοί Θεού, και προσοικειοί τω διαβόλω!
      Και τι επιείκεια μου λές ?
      Δέν υπάρχει καμία επιείκεια , σ΄ αυτούς πού θα εκλησιάζονται στη Σατανική συναγωγή του παπικού Βαρθολομαίου του αιρεσιάρχη του εχθρού του Θεού.

      Προφητείες Αγίου Λαυρεντίου τού Chernigof (+1950)
      << ... Λίγο καιρό πρίν τήν βασιλεία τού Αντίχριστου, ακόμη και εκείνες οι Εκκλησίες που έχουν κλείσει θα επισκευαστούν και θα αποκατασταθούν, όχι μόνο εξωτερικά αλλά καί στό εσωτερικό τους…
      Θα επιχρυσώσουν τούς θόλους τών καμπαναριών και τών Καθεδρικών ναών, και όταν θα ολοκληρώσουν και τον κύριο ναό, τότε θα έχει έρθει ο καιρός για την ενθρόνιση του Αντίχριστου.
      Προσευχηθείτε, ό Θεός να μακραίνει εκείνον τον χρόνο, για να ενθαρρυνθούμε και να στηριχτούμε. Θά είναι μιά φοβερή χρονική περίοδος, αυτή πού μάς περιμένει…
      Αυτή, ή αποκατάσταση τών Καθεδρικών ναών θα συνεχιστεί μέχρι την στιγμή της στέψης του Αντίχριστου. Θα έχουμε τότε μιά πρωτοφανή λαμπρότητα…
      Ο πατήρ Λαυρέντιος συνήθιζε νά λέει δακρύζοντας:
      “Βλέπετε, πόσο πανούργα και ύπουλα προετοιμάζεται όλο αυτό τό κακό; Όλοι οι Καθεδρικοί ναοί τότε θα είναι υπερβολικά θαυμάσιοι, όπως ποτέ πρίν τά περασμένα χρόνια, αλλά δεν πρέπει εσείς τότε, να μπαίνετε στούς ναούς αυτούς, για την αναίμακτη θυσία τού Ιησού Χριστού.
      Προσέξτε καί θυμηθείτε !
      Θά υπάρχουν τότε Εκκλησίες , αλλά οί Ορθόδοξοι Χριστιανοί δεν πρέπει να παρευρεθούν μέσα σ΄ αυτές.
      Όσοι θά μπαίνουν εκεί, θά συναθροίζονται ώς πλήρη “Σατανική συναγωγή” (Aποκ. 2.9)
      Επαναλαμβάνω γιά μία ακόμη φορά,
      προσέξτε, γιατί κανείς δεν πρέπει να παρευρεθεί σ΄ εκείνους τούς Καθεδρικούς ναούς. Δέν θα υπάρξει καμία επιείκεια από τόν Χριστό, σ΄ αυτούς πού θα πάνε τότε, εκεί μέσα…>>

      Διαγραφή
    10. Οδυσσέα μην ματαιοπονής. Υπάρχουν μυαλά που δεν μπορούν να κατανοήσουν την απλή λογική. Πάρε παράδειγμα τους παλαιοημερολογίτες.
      Υπάρχουν βέβαια και αυτοί που καταλαβαίνουν, αλλά αντιδρούν επίτηδες, για να δημιουργήσουν ντόρο γύρω από το όνομα τους, ή για άλλους κρυφούς λόγους .....

      Διαγραφή
  3. Μέγα λάθος το ότι δεν μίλησε στην εξόδιο ακολουθία ο θεόλόγος και συναγωνιστής του Σωτηρόπουλου Γιώργος Βλαχογιάννης θεολόγος Λυκειάρχης. Ποιός έδωσε την άδεια στον Αεράκη να μιλήσει; την οικογένεια του εκλιπόντος δεν την λογάριασαν καθόλου. ούτε τη σαρκική ούτε την πνευματική. Αιωνία η μνήμη του δούλου του Θεού Νικολάου.
    ΤΑΡΙΦΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τελικα ουδεις αρχιερευς παρεστη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρεστησαν τέσσερις απρακτοι και φοβισμένοι από τον παπα του βοσπορου ο οποιος επιμενει στον ΄΄αφορισμο΄΄και εδωσε εντολη στους αχυρενιους της Ελλαδικης Εκκλησιας να τελεσει την ακολουθια ενας μονον ιερευς ΄΄κατ΄ακραν Εκκλησιαστικην οικονομιαν΄΄ ενώ τον παντελη τον πρωην Αττικης που κατασκανδαλισε το πανελληνιο τον ενταφιασαν ως αρχιερεα αιροντες στην πραξη την καθαιρεση.Αυτα πρατουν τα ΄΄επισκοπιδια΄΄ (όπως ελεγε για καποιους ο μακαριστος Δάσκαλος) Παπακωνσταντινος

      Διαγραφή
  5. Πολύ καλά τα έγραψες Οδυσσέα.

    Αιώνια η μνήμη, ο θεός να τον αναπαύσει και να εύχεται για εμάς τους εν Χριστώ Αδελφούς του.

    Α.Μ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Επειδή κάποιοι, όχι μόνο ανώνυμοι αλλά και επώνυμοι εδώ στην Αυστραλία και σε άλλα μέρη του κόσμου, ενδιαφέρονται πολύ για την ανάξια λόγου θέση μου ως προς την κοίμηση του κ. Σωτηροπούλου, μαθητής ων αυτού από τις επώδυνες και μαχητικές περιοδείες του στην Αυστραλία, ενώ σκεπτόμουν αρχικώς να μην δημοσιοποιήσω σχετικό άρθρο για να μην δυσαρεστήσω κάποιους αδελφούς ότι "δεν λυπήθηκα ούτε το δάσκαλό μου", αποφάσισα να ανταποκριθώ λοιπόν σ' αυτή την πρόσκληση, είτε είναι αυτή ειλικρινής και άδολη, είτε είναι πειρακτική και "παγιδευτική", θέλω αποσπασματικά, προκαταρκτικά να δηλώσω, πως ασπάζομαι, ευγνωμονώ και υπεραγαπώ το διδάσκαλο!

    Από την άλλη όμως συμφωνώ με την κατ' ακρίβειαν αυστηρά γραμμή του αγαπητού μου αδελφού και Ομολογητού Σωτηρίου οι οποίοι συμφωνούμε αμφότεροι με τον π. Ευθύμιο, ο οποίος βρίσκεται σε διαχρονική συμφωνία με τους Αγίους Πατέρες και τον απροσωπόληπτο αναθεματισμό των κοινωνούντων μετά των ακοινωνήτων αιρετικών. Εφ' όσον οι Πατέρες εν Θεώ αναθεματίζουν, ποιοί είμαστε εμείς να φανούμε φιλανθρωπικότεροι εκείνων και συγκαταβατικοί πάντων. "Ο φιλών αποτειχισθέντα αδελφό ή διδάσκαλο υπέρ Εμού, ουκ έστι Μου άξιος".

    Είμαι σίγουρος πως η αυστηρή προειδοποίηση με φανταχτερά κόκκινα Κεφαλαία του αγαπητού μου αδελφού Οδυσσέα "ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ο π. Ευθύμιος δεν κοινωνεί όσους κοινωνούν σε αιρετικούς επισκόπους...." έχει επεκτατική ισχύ σε όλα τα παρά των αιρετικών λαμβανόμενα μυστήρια, συμπεριλαμβανομένης και της κηδείας!

    Η άρνηση οποιουδήποτε γνώστη των θεολογικών πραγμάτων να Αποτειχιστεί και να προστρέξει σε Αποτειχισμένο Ιερέα για τα αναγκαία προς σωτηρίαν μυστήρια, σημαίνει συνειδητή, τολμηρή, πλήρη απόρριψη της μόνης, αποκλειστικής Θεοπνεύστου οδού και αυθαίρετη ανασύσταση νέας συμβιβαστικής οδού που σιγοντάρει και προωθεί την παναίρεση, ενώ παράλληλα την χαρτοπολεμεί χαριεντιζόντως.

    Για αυτούς που προσδοκούν να δουν τι έχω να πω, τους παρακαλώ να κάμουν υπομονή. Το άρθρο μου καθυστερεί διότι το έθεσα υπό την εξέταση, διόρθωση και ευλογία του πνευματικού μου π. Ευθυμίου. Όταν και εφ' όσον λάβω ευλογία, θα δημοσιευθεί εν καιρώ ευθέτω.

    Οι υπόλοιποι, που δεν είναι πνευματικοί μου, ας κοιτάξουν την ψυχή τους και τη δική τους απολογία στον απροσωπολήπτη Κριτή όλων μας. Το μόνο που έχω να πω, με πνεύμα πραότητος και όχι ρίζα πικρίας και έριδος δολίας, είναι:

    Εάν θέλουμε να είμαστε ειλικρινείς και συνεπείς με την ανόθευτη Αγιοπατερική Διδασκαλία περί σαφώς και αυστηρώς απαγορευμένης κοινωνίας μας μετά αιρετικών, τότε, υπεράνω της δικής μας συναισθηματικής, προσωπικής αποδόσεως τιμής, η ΠΙΚΡΗ και βαθειά ΟΔΥΝΗΡΗ Αγιοπατερική Αλήθεια είναι ότι στην ουσία, ο κ. Νικόλαος Σωτηρόπουλος δεν εκοιμήθη "εν Κυρίω" αλλ' εν κοινωνία με την Παναίρεση των Οικουμενιστών.

    Κοινωνούσε προκλητικά, συνειδητά μολυσμόν εξ' αυτών κατά την ιδίαν αυτού προαίρεσιν και γνώσιν. Γνώριζε πολύ καλά πως η Μνημόνευση σημαίνει ΕΝΩΣΗ Δογματική, δοξολογική, μυστηριακή με τους ενσωματωμένους ως συγκοινωνούντα δοχεία επισκόπους αλλά και με τον αφορίσαντα αυτόν Βαρθολομαίον και κατ' επέκτασιν με τον Πάπα!

    Αυτό δεν σημαίνει πως τον αναθεματίζω ή τον κολάζω. "Ηυχόμην γαρ ανάθεμα ειναι αυτός εγώ από του Χριστού, (Ρωμ. 9, 3) υπέρ του προσφιλούς μου διδασκάλου! Πιστεύω ο Θεός θα τον ελεήσει χάριν των μυριάδων Ορθοδόξων ψυχών παγκοσμίως που ωφέλησε τα μέγιστα με τα κηρύγματά του τα ιστορικά γραπτά του.
    (συνεχίζεται...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Επ΄ ευκαιρία, θέλω να υπενθυμίσω πως ο αναθεματισμός τον νεκρών αντανακλά σε μας τους ζώντες, αποδέκτες είμαστε "ἡμεῖς οἱ ζῶντες, οἱ περιλειπόμενοι εἰς τὴν παρουσίαν τοῦ Κυρίου" (Α' Θεσ. 4, 15). Μια εσφαλμένη εκκλησιολογία, είναι ικανή να σταθεί καταραμένη αιτία να κολαστούν οι μετερχόμενες γενεές που επαναπαύονται και βολεύονται σε μία αντίχριστη συνύπαρξη και ένοχη, κολάσιμη συμπόρευση. Θέλω να πω, δεν μας κολάζει ο Σωτήρης, μα ο Σωτήρας Χριστός επειδή καταργήσαμε το Νόμο Του και τους Αγίους Πατέρες, εγκαινίζοντας νέα οδό, νέα γραμμή, ως καινοτόμοι, καιροσκόποι και "αχρικαιρίτες"...

    Τα υπόλοιπα στο εκτενέστερο, επερχόμενο άρθρο. Σας ευχαριστώ για την φιλοξενία.
    Νίκος Πανταζής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είναι πλέον φανερό σε όλους, ότι ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος, ο Ζουρίδης, και ο Πανταζής, καταλήγουν στο ίδιο αποτέλεσμα, από διαφορετικούς δρόμους. Αφορίζουν και αναθεματίζουν και οι τρείς τον Νικόλαο Σωτηρόπουλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πλέον φανερό σε όλους, ότι μερικοί ανώνυμοι βολεύονται να επιτίθονται σε επωνύμους εκ του ασφαλούς. Θα σου απαντήσω όμως με αγάπη στα φανερά, απόκρυφε αδελφέ μου. Θα προτιμούσα χίλιες φορές να με αφόριζε οικουμενιστής Πατριάρχης από δική του εμπάθεια και κακία ΠΑΡΑ από δική μου πεισμώδη αμαρτία=κοινωνία με ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ποιμένες που μνημονεύουν Πάπα! Στην προκειμένη περίπτωση σημασία δεν έχει τόσο ποιός με αφορίζει αλλά για ποια κατηγορία με αφορίζει και εάν έβλεπα πως όντως ευσταθούσε αυτή η κατηγορία εναντίον μου κι ήμουν ένοχος κοινωνίας με ακοινωνήτους, τότε δεν θα τα έβαζα με τους αδελφούς που μεταφέρουν την ωμή Αγιοπατερική Αλήθεια ούτε θα ανασκεύαζα εφευρετικά νέα Οδό συμπορεύσεως με την Παναίρεση, αλλά πραγματικά θα έτρεμα σύγκορμος κάθε στιγμή όχι μόνο στην ιδέα την ανατριχιαστική και στο ενδεχόμενο μη φύγω από το ζωή διατηρώντας κοινωνία με Οικουμενιστές, αλλά περισσότερο θα είχα φωτιά τύψεων και κόλαση στη ψυχή μου στο φρικτώτατο ενδεχόμενο ΜΗ ΤΥΧΟΝ τολμήσουν να μου κάνουν τη κηδεία ΑΥΤΟΙ που όσο ζούσα, δικαίως τους κατηγορούσα ως τους "μεγαλύτερους αντίχριστους και χειρότερους αιρετικούς όλων των αιώνων!" Απορώ γιατί αδυνατείτε αντικειμενικά να δείτε αυτή την φοβερή αυτοκατάκριτη ανακολουθία και βλέπετε μόνο υποκειμενικά, προκαταληπτικά, ποιός τη θέση αυτή εκφράζει. Και εάν δεν σας τρομάζει η δογματική, υποστατική ένωση καθώς κι ο μολυσμός συνειδήσεως που επιφέρει η Μνημόνευση Λατινοφρόνων, τότε μείνατε εκεί που είστε και ευχηθείτε να μας ελεήσει ο Κύριος...

      Με αγάπη Χριστού
      Νίκος Πανταζής

      Διαγραφή
    2. Είναι πλέον φανερό ότι έχετε στριμώξει τη ζωή σας μέσα σε ασφυκτικά ιδεοληπτικά πλαίσια, και αυτοταλαιπωρείστε νομίζοντας ότι αυτά που σκέπτεσθε είναι Ορθόδοξα φρονήματα.
      Επειδή όμως ασφαλώς, δεν θα πιστέψετε έμένα, διαβάστε την πρόσφατη ανάρτηση για το ζήτημα αυτό της "Πατερικής Παράδοσης".
      Ο Κύριος να μας ελεήση.
      Μέ αγάπη Χριστού

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος2 Σεπτεμβρίου 2014 - 1:03 μ.μ. για σένα είναι ασφυκτικά ιδεοληπτικά πλαίσια για μας είναι ορθοδοξία
      Η πατερική παράδοση ανάρτησε ένα δημοσίευμα για την οικονομία που έκαναν 2 αγιοι σε ένα που δεν αναθεμάτισε ο ίδιος προσωπικά ένα αιρετικό και δεν τον αναθεμάτισαν . Και δεν τον αναθεματισαν για την ειρήνη στην εκκλησία παρά την γώμη των αγίων της εποχής αλλά και των αγίων των μετέπειτα χρόνων που τον αναθεματιζαν παρά την γνώμη των "οικονόμων" Τελικά τον αναθεματισαν βεβαίως βεβαίως στην Ε οικουμενική . Κακή οικονομία κάνανε οι 2 αγιοι που για να μην ξαναγίνει στο συνοδικό της Κυριακής της Ορθοδοξίας θα ακούσης και το Αναθεμα σε όσους δεν αναθεματιζουν .

      Ε αν κατά την πατερική παράδοση αυτό συνιστά παράδειγμα και υπόδειγμα η πράξη των 2 για μας συνιστά παράδειγμα και υπόδειγμα η πράξη των πολλών και μάλιστα της οικουμενικής συνόδου .
      Και για τα σωστά που λέει ο κ Πανταζής αν δεν διορθώσει δημόσια αυτό που είπε δημόσια "Αυτό δεν σημαίνει πως τον αναθεματίζω" πέφτει στο παράπτωμα που λέγαμε .
      Για σένα είναι ασφυκτικά ιδεοληπτικά πλαίσια για μας είναι ορθοδοξία
      Στενή είναι η πύλη, και τεθλιμμένη στενή και σχολεία η Οδός μας
      Οσοι βαδίζετε στην φαρδιά λεωφόρο του Ζήση που χωρά και η μνημόνευση του Βαρθολομαίου έχετε άπλα ε ?
      Ε τι να κάνουμε οδος σας και Οδός μας

      Διαγραφή
    4. sotirio 1-00
      Η στενή και τεθλιμμένη οδός, αναφέρεται στον προσωπικό πνευματικό αγώνα, που πρέπει να κάνη ο καθένας μας, για να καταπολεμήση, με την Χάρη του Θεού, τα πάθη του, τα ελαττώματα του, τις ατέλειες του, ώστε να φθάση στην Αγάπη, του Θεού και των ανθρώπων. Δεν αναφέρεται στον αναθεματισμό των πάντων.
      Μακάρι να ήταν τόσο εύκολος ο Παράδεισος. Θα αναθεμάτιζε ο καθένας όλους τους άλλους, και θα κέρδιζε την Βασιλεία των Ουρανών. Αυτό λέει ο Χριστός ?
      Ο Θεός να μας ελεήση και να μας ΦΩΤΙΣΗ !!

      Διαγραφή
  9. Αγαπητέ μου ανώνυμε, το "στρίμωγμα" που αναφέρεις το αισθάνονται στα τρίσβαθα της συνειδήσεώς τους αυτοί που στριμώχνονται ανάμεσα στην Διαχρονική Εντολή του Θεού και την νεοεποχίτικη συμβιβαστική γραμμή της συμπορεύσεως με την παναίρεση. Και ακολουθούν δειλά δειλά τη "μέση οδό" βάζοντας δύο πόδια σε ένα παπούτσι και δουλεύοντας δύο κυρίους... Δεν μπορείτε να ξεφύγετε γιατί σας δένουν πολύ σφιχτά και ασφυκτικά σχοινιά υποτέλειας και δουλοπρέπειας σε νεωτερίζοντες επαϊοντες που σιγοντάρουν ιδιωτικούς οδούς και όχι Οδούς των Αγίων Πατέρων. Η Αποτείχιση δεν είναι "ιδεοληπτικό πλαίσιο" αλλά Αγιοπατερικό πλαίσιο ενώ εσείς αδυνατείτε να μας παρουσιάσετε έστω και έναν Αγιο Πατέρα, ως δειγματοληπτικό πλαίσιο που να επιτρέπει και να επευλογεί την συνύπαρξή με την αίρεση. Καλό θα είναι όταν πρωσυπογράφεις εν ονόματι της αγάπης του Χριστού, να μην αποκρύπτεις το βαπτισματικό, υποστατικό όνομά σου. Χαρά σου και χαρά μας να μιλούμε όχι εν κρυτώ με προσωπεία αλλά με πρόσωπά στα φανερά, εν τω Φωτί του Προσώπου Αυτού. Και εγώ στο παρελθόν, είχα κάποτε για πολύ λίγο χρονικό διάστημα είχα κάνει χρήση ψευδωνύμου και αποδείχτηκε τελικά πως όσοι μεροληπτούσαν εναντίον μου, ελευθέρως και λίαν ευπροσδέκτως δημοσίευαν τα άρθρα κάποιου "άλλου". Εσύ πιστεύω, δεν έχεις τέτοιο πρόβλημα και δεν έχεις να φοβηθείς τίποτα. Έτισ κι' αλλιώς, "η αγάπη έξω βάλλει τον φόβον..." (Α Ιωάννου 4, 18).

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου