Σάββατο 21 Δεκεμβρίου 2013

Αποτειχισι: Δευτερη αποστομωτικη απαντησι στο συκοφαντικο και χυδαιο κειμενο Κερμενιωτη τινος Σιγονταροοικουμενιστου και εχθρου του Αντιαιρετικου Αγωνος των Αποτειχισμενων Αντιοικουμενιστων Πανθρησκειαστων.

Βασίλειον διάδημα εστέφθη 

 

...ση κορυφή...















του Θεολογου κ. Νικολαου ΠΑΝΤΑΖΗ


Ονοματοκρύπτα, κατήγορε και συκοφάντη του Γέροντα π. Ευθυμίου, Βασίλειε Κερμενιώτη



Κατ' αρχήν συγχαρητήρια που εμφανίζεσαι με Ονοματεπώνυμο, αυτό σε τιμά. 
Το να καταφέρεσαι όμως με εμπάθεια και ειρωνικά στο πανέντιμο πρόσωπο του π. Ευθυμίου και των κάποτε συνεργατών σου και συναγωνιστών σου, αυτό δεν σε τιμά.



Θα μου πεις: "Και ποιός είσαι συ;"

Όταν κατηγορείς τον πολύ αγαπητό Γέροντά μου, όταν κατηγορείς τον Αγώνα μας και τα αγαπητά μου αδέλφια, θίγεις και μένα και αναγκάζομαι εσωτερικά, από αγάπη και με αλήθεια Χριστού να ανταποκριθώ παρορμητικά, έστω και από μακρυά στις "αντιοικουμενιστικές" σου σαπουνόφουσκες και φλυαρίες.



Τους Ορθοδόξους δεν τους χωρίζουν αποστάσεις και δεν θα'πρεπε να μας χωρίζουν Οικουμενιστικές Δαιμονικές καταστάσεις. Το άσπρο, άσπρο και το μαύρο, μαυρο. Ή είναι ή δεν είναι Παναίρεση ο Οικουμενισμός. Ή υπάρχει ή δεν υπάρχει συγκεκριμένη γραμμή και στάση από τους Αγίους Πατέρες ως προς τη δική μας στάση και κοινωνία μαζί τους. Μέση διπλωματική οδός δεν υπάρχει. Οι θεωρητικές καταδίκες και τα ταυτόχρονα, παράλογα Συλλείτουργα και η Μνημόνευση των ονομάτων τους δεν υπάρχει. Συγκοινωνία με την αίρεση δεν υπάρχει και ούτε επιτρέπεται να υπάρξει, τα δε λοιπά εκ του πονηρού.



Δεν έχω τίποτε προσωπικό μαζί σου. Δεν γνωριζόμαστε (δόξα τω Θεώ για αυτό) δεν έχω να ωφεληθώ τίποτε από μοχθηρούς και κακόβουλους "αγωνιστές". Αντί να στρέψεις τον αγώνα σου στην Παναίρεση του Οικουμενισμού, στρέφεις τα παράλογα πυρά σου στον Γέροντα π. Ευθύμιο, στις Ιστοσελίδες Πατερική Παράδοση και Αποτείχιση και στους λιαν αγαπητούς εν Χριστώ αδελφούς μου. Δεν βλέπω που σε αδίκησαν προσωπικά και δεν βλέπω ούτε και δικαιολογώ το λόγο να καταφέρεσαι προσωπικά εναντίον τους, τέτοιες Άγιες Ημέρες που είναι, αντί να ασχολείσαι με την πνευματική ζωή και τον δι' ημάς Ενσαρκούμενον Λόγο του Θεού. Τα εν οίκω μη εν δήμω.




Λόγια συκοφαντικά, υπονοητικά και ειρωνικά, λόγια άδικα και υποτιμητικά δεν χρειάζονται. Και επειδή ο κακός λόγος δεν έχει λόγο να λέγεται, καλύτερα μη μιλάς. Καταλαβαίνω έχεις πικρίες, κακίες και πολλά φοβερά απωθημένα εντός σου. Μην το κάνεις όμως αυτοσκοπό σου. Ξεπέρασέ το ή λύσε το θέμα ιδιωτικά, αδελφικά και ταπεινά, εφ' οσον ησουν αρκετό καιρό συναντιλήπτορας, ομόφρονας και συναγωνιστής τους υπήρξες.



Ξεκινάς με ειρωνείες για "στομφώδης τίτλους". Μιλάς για "ιστοσελίδα της αποτειχισμένης ομάδας". Μίλησε ξεκάθαρα, πες τα πράγματα με τ' όνομά τους. Οι ιστοσελίδες έχουν όνομα. Κάνε σοβαρή και  υπεύθυνη αναφορά. Τα πρόσωπα έχουν όνομα, είναι Βαπτισμένοι και σημαδεμένοι από του Χριστού το Πανάγιο Χρίσμα. Φτύσμα κατάμουτρο και κουκουλοφόρο δεν χωρά στου Χριστού την αγκαλιά.



Ας τα πάρουμε με τη σειρά.



Η Μητρόπολη Πειραιώς που φανατικά υποστηρίζεις, δικαίωμά σου, αρχικά προσκάλεσε τον π. Ευθύμιο και άλλους Ιερείς σε Ημερίδα για την Αποτείχιση. Ο π. Ευθύμιος ανταποκρίθηκε, πολύ σοφά και Αγιοπατερικά, κάνοντας επιτακτικά και πάρα πολύ λογικά μια έντονη παράκληση και δίκαιη προυπόθεση για συνοδεία του με προτεινόμενα πρόσωπα. Ουδέν μεμπτόν και απορώ που βρίσκεις το άδικο. Είναι δίκαιο και σωστό να επιτίθενται και να μαχαιρώνουν εκατό μεγαλοσχήμονες, μεγαλοεπίβουλοι εγκάθετοι κατήγοροι ένα απλό ταπεινό ιερομόναχο;



Η Αλήθεια δεν φοβάται και δεν κολλά σε αριθμούς, αλλά το δίκαιο που υποτίθεται εφαρμόζουμε και διψούμε, επιτάσσει και επιβάλει ισοτιμία και "ισοφωνία" επί ίσοις όροις. Δεν βρίσκω κανένα κακό να ζητά ο π. Ευθύμιος συνοδεία. Δεν είναι δικαστήριο (αν και εκεί σου επιτρέπουν συνήγορο ν' αντιμετωπίζεις κατήγορο και γίνονται οι υιοί του σκότους φρονιμώτεροι των υιών του Φωτός). Είναι, υποτίθεται μία ευλογημένη εν Χριστώ Παρέα που θέλει όμορφα και ωραία να λύσει κάποιες παρεξηγήσεις σε σοβαρά, επουσιώδη και σωτηριώδη θέματα Πίστεως και Ομολογίας Χριστού. Κι' γω εάν σε κατηγορούσα υπό την Αιγίδα μιας Μητροπόλεως ουχί περιφρονητέας, θα σου έλεγα δικαιωματικά και ευχαρίστως, αδελφέ μου, αγαπητέ εν Χριστώ αδελφέ μου, ΕΛΑ και ΦΕΡΕ και όποιον αγαπητό αδελφό νομίζεις, αλοίμονο, κανένα πρόβλημα, όπως αγαπάς!



Όταν όμως γυρίζει ο π. Θεόδωρος Ζήσης και κάνει μια τόσο αήθη, επηρμένη και σιχαμερά υπερήφανη δήλωση, αυτό καθόλου δεν τον τιμά και είναι άκρως αποκαλυπτική της δικής του έπαρσης και αισχρής προκατάληψης που τον διέπει και ντρέπομαι για λογαριασμό του:



O Μητροπολίτης Πειραιώς και εμείς, σαράντα κληρικοί-γέρoντες, (Σαράντα Παληκάρια, τύφλα να'χει η Σαμαρίνα) που εκπρoσωπούμε την Παράδοση, (ΠΟΙΑ Παράδοση; της Συλλειτουργίας, της Μνημονεύσεως, της Συμπλεύσεως και Συμπορεύσεως, την "παράδοση" Συγκοινωνίας με Παναιρετικούς και βλασφήμους Οικουμενιστάς;;;)...   που εκπρoσωπούμε την Εκκλησία, (ΠΟΙΑ "Εκκλησία" αυτή τη Βαρθολομαιϊκή που λέει ΔΕΝ είμαστε ΜΙΑ αλλά ΠΟΛΛΕΣ αδεφές ΔΙΗΡΗΜΕΝΕΣ;;;;)...  θα είμαστε από την μία μεριά, και από την άλλη μεριά θα είναι αυτοί. Αυτό μας υποτιμά. Γιατί βάζει από τη μια μεριά εμάς, (ποιός στη χάρι σας!) και από τηv άλλη μεριά, ίσα κι ίσα, την oμάδα τoυ Τρικαμηνά. ( ΣΑ ΔΕ ντρεπόμαστε, αηδίες και Φαρισαιολογίες) Με την παρoυσία μας θα τoυς προσδώσουμε κύρoς, διότι τους κάνoυμε επισήμους συνoμιλητές μας, (το Θεάρεστο της Συνομιλίας θεωρείται κατάντια, τι αθλιότητα, φτηνότητα και Ιερατικός ξεπεσμός!) διότι εξισωνόμαστε με μία μικρή ομάδα προσώπων, (ΜΗ ΦΟΒΟΥ ΤΟ ΜΙΚΡΟΝ ΠΟΙΜΝΙΟΝ) πoυ δεν έχoυν την ταπείνωση (ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΧΕΤΕ ΕΣΕΙΣ;;;) να ακολουθήσουν μια ευρύτερη oμάδα (Η ΜΕΓΆΛΗ η οδός η απάγουσα εις το Οικουμενιστικό Πυρ το εξώτερον τω ητοιμασμένω τω Διαβόλω και τω Αγγέλω αυτού Πάπα και ΤΟΙΣ ΣΥΝΕΥΔΟΚΟΥΣΙ ΑΥΤΩ) Σήκωσαν μπαϊράκι. (Ζούμε σε καιρούς Αντίχριστους που η Ομολογία Πίστεως και η Αγιοπατερική Αγωνιστική Γραμμή  θεωρείται "μπαϊράκι" ακούς εκεί.... τί ρηχότητα, Θεέ μου... "μπαϊράκι") Εγώ (νά 'το αυτό το καταραμένο "εγώ", το λέει και γεμίζει το στόμα του, "εγώ" σου λέει, σου το βροντοφωνάζει και σπαράζει "εγώ" δεν θα συμμετάσχω. (Μεγιά σου και χαρά σου, Ανώτατε, Υπεροχικώτατε και Μεγαλειοδέστατε Παμβασιλεύ!) Αυτήν την κίνηση τoυ Πειραιώς τηv θεωρώ εσφαλμένη”». (και συ 'σαι γέροντα σωστός κι' αλήθητος;;;)



Δεν θεωρεί εσφαλμένη τη Μνημόνευση, τα Συλλείτουργα με Μοντέρνους Μεταπατερικούς, αλλά θεωρεί εσφαλμένη την πρόσκληση ενός "Τρικαμηνά"..  
Βασίλειε, δεν θα'πεφτα τόσο χαμηλά και καθόλου δεν σε τιμά που αναφέρεσαι κι' εσύ έτσι "ο Τρικαμηνάαας" κι' ο "Τρικαμηνάαας"...  Ας με συγχωρέσει το ευσεβές ακροατήριο μα θα πω μία Λαϊκή, σοφή και ωμή αλλά καθόλου αισχρή φράση: "Σε σπίτι που τρώνε και πίνουν, δεν χέζουν!" Δεν υπάρχουν αισχρές λέξεις, αισχροί άνθρωποι υπάρχουν! Μη γίνεσαι αχάριστος, Γαϊδουρινός, λέγοντας τα ανεπίτρεπτα: "Αλλά και ο έτερος εισηγητής που πρότεινε ο Τρικαμηνάς..." λες κι' είναι μπάρπμας σου και τα πίνατε στο Καπελιό του Ντάλα.



Εμένα δε μου αρέσει, δε μου πάει, δε μου κάθεται να αναφέρομαι σε σένα ή σε άλλους κατηγόρους μας και να λέω "ο Κερμενιώτης έτσι, ο Κερμενιώτης αλλιώς" ΔΕΝ είναι ωραίο, ΔΕΝ σε τιμά ΔΕΝ το καταλαβαίνεις; ο Απόδημος Ελληνισμός θα σου μάθει στοιχειώδη αξιοπρέπεια; Και νομίζει ο π. Θεόδωρος διδάσκει Λειτουργικό Ήθος και Ιερατική Σεμνοπρέπεια όταν αφρίζει και τρίζει για "ομάδες και Τρικαμηνάδες;" που τους σιχαίνεται η Νεολαία και "δε μασάει πλέον" έστω κι' αν τις ξαναπούν "ελάτε με τα σκουλαρίκια και τα μίνια;"



Κόλλησες κι'εσύ εκεί, το χαβά σου, "η ομάδα του Τρικαμηνά, η ομάδα του Τρικαμηνά" ΤΙ ΕΜΜΕΤΙΛΑ Θεέ μου!!! 
Και συνεχίζεις: "Φοβάμαι ότι “δεν θα ιδρώσει το αυτί” κανενός από όσα γράφτηκαν παραπάνω...." Από τον πολύ τον ωτοιδρώτα που σκορπάς παραπατάς, θα ιδρώνουν και οι ευαγγελιζόμενοί σου πόδες, φρόντισε να ξεπουλάς κανένα ΝΙΚΕ και Reeboke να Ριμπουκιάζει η πατούσα των Σιγονταροοικουμενιστών σου! Δες αηδία, "ο Τρικαμηνάς..." Τί πεζότητα, τί φτώχεια...



Και έπειτα διατείνεσαι: "Αν οι διαχειριστές του ιστολογίου έχουν τη μαρτυρία της συνειδήσεώς τους ότι έπραξαν σωστά που αποτειχίστηκαν, αλλά και τον έπαινο που τους απονέμει ο Κανόνας της ΑΒ΄ Συνόδου, γιατί «τρώγονται με τα ρούχα τους»; Μήπως, κατά βάθος, δεν είναι κι αυτοί σίγουροι ότι έπραξαν το σωστό;"



Αφήνω του ίδιους τους διαχειριστές να απαντήσουν. Δεν τους εκπροσωπώ επισήμως ούτε είμαι βαλτός από κανέναν. Ακολουθώ τη συνείδησή μου και μπορώ να σε διαβεβαιώσω, Βασίλειε (όχι "Κερμενιώτη!") μιας και τόσο πολύ σε ανησυχεί η ειρηνική διάσταση της συνειδήσεώς μας, να σαι σίγουρος πως έχουμε ήρεμη και γαλήνια τη μαρτυρία της συνειδήσεώς μας καθώς και την εν Πνεύματι Αγίω ανάπαυση ότι πολύ σωστά και θεάρεστα επράξαμε.



Μην ευτελίζεις λοιπόν το θέμα με ανωριμότητες και μικροπρέπειες. Δεν αποβλέπουμε σε επαίνους και ιδιοτέλειες όπως κακόβουλα και αποτυχημένα το εστιάζεις. Δεν "τρωγομαστε με τα ρούχα μας" μα "βγαίνουμε απ' τα ρούχα μας" όταν βλέπουμε "Αντιοικουμενιστές" Μητροπολίτες όπως ο Πειραιώς κι' Ιερείς όπως ο π. Γεώργιος Μεταλληνός κι' ο π. Θεόδωρος Ζήσης να χαρτοπολεμούν, να υπογράφουν τρανότατες ομολογίες αλλά και να χαριεντίζονται, να συγκοινωνούν, να λιβανίζουν, να καταφιλούν και να σφιχταγκαλίζουν τους φορείς αυτής της Παναιρέσεως και μετά να μην τους αρέσει που απομακρυνόμαστε απ' αυτούς, λες και η σωτηρία τους εξαρτάται από μας. Εφ' όσον είμαστε τίποτε για αυτούς, δεν έχασαν και τίποτε σπουδαίο. Θα επιβιώσουν και χωρίς εμάς. Έχουν εσάς που τους συμπαραστέκεστε στις αντιοικουμενιστικές τους περιπτύξεις και τις αλλοπρόσαλλες ήξεις-αφίξεις.



Αυτήν όμως την ρητορική σοφιστεία "μήπως κατά βάθος δεν είναι κι αυτοί σίγουροι;" τί την ήθελες και υποδύεσαι τον παραψυχολόγο του ύψους και του βάθους; Μήπως, λέω μήπως, εσύ δεν είσαι σίγουρος που έστρεψες τα οπίσθιά σου στον π. Ευθύμιο και πρόδωσες τον αγώνα για μια χούφτα φακή; 
Σου έταξαν μιας πλάνας εκκλησιολογίας "πρωτοτόκια" και συ πείστηκες πως παραμένεις στο πραγματικό Σώμα Χριστού, η οποία Οικουμενική κεφαλή αυτού του "Σώματος" αναγνωρίζει Παπική Κεφαλή και Αποστολική Διαδοχή σε Αιρέσεις Απωλείας μετατρέποντάς τις σε Αιρέσεις "σωτηρίας"...

Σωσμένε μου εσ!



Με συγκίνησες αφάνταστα αλλά και είχα μέρες να γελάσω με αυτή την εωσφορικά πλεγμένη σύγκριση που κάνεις με τους ζηλωτές και τους Αποτειχισθέντες. Με συγκίνησες βαθύτατα, άνθρωπέ μου, τί να σου πω, είμαι όλο πω, πω, πω... Μου θύμισες το Καραγκιόζη Ντελάλη που'ψαχνε να βρει γαμπρούς που θα λύσουν τα αινίγματα της Βεζιροπούλας. Κι' έλυσες εσύ το αίνιγμα:



1ον:  Οι μεν παλαιοημερολογίτες δογματοποίησαν το ημερολόγιο, η δε ομάδα του Τρικαμηνά (να 'το πάλι αυτό, πρόσεξέ το αδελφέ μου μη σου μείνει κάνα κόμπλεξ και καταντήσεις κεκές, κεκέ και πες πες, πες, η ομάδα του Τρικαμηνά δογματοποίησαν την υποχρεωτική Αποτείχιση. (και αυτό ΛΑΘΟΣ και ψέμμα, άλλο πράγμα "υποχρέωση" με την έννοια του πνευματικού χρέους και ηθικού καθήκοντος και άλλο πράγμα δογματοποίηση η οποία πουθενά δεν διαφαίνεται στα γραπτά του π. Ευθυμίου (υπογραμμίζω: ΠΑΤΡΟΣ Ευθυμίου!) κι' ας απαρνήθηκες οποιαδήποτε πατρότητα, μη καταφεύγεις στην ασεβή ωμότητα προκειμένου να εντυπωσιάσεις τους νέους σου "γέροντες"...



2ον: Και οι μεν και οι δε, (και οι Μεν και οι Δεν και οι δήθεν φίρδην μίγδην, καλά τηλεοπτικό κωμικό σήριαλ θα το καταντήσουμε τώρα;) δεν αναγνωρίζουν καμμία ανοχή και οικονομία σε θέματα Πίστεως. Είσαι σίγουρος;



3ον:  Και οι μεν και οι δε, (να το πάλι της παραζάλης το κανάλι, ο Σουλεϊμάν μας έλλειπε...) κάνουν χρήση του «επιχειρήματος εκ της σιωπής» (argumentum ex sίlentίo) για τους σιωπώντες και μη αντιδρώντες επισκόπους, βάζοντάς τους στο ίδιο, περίπου, «τσουβάλι» με τους Οικουμενιστές. (σας εχει όλους τσουβαλιάσει ο Πατριάρχης για τα καλά και φοβείσθε τη σκιά του! Αντε να κάνει πως ξανάρχεται απ' τη γωνία κι' όχι μόνο ροδοπέταλα θα του στρώσετε για να'ναι ανθόσπαρτο το καταπάτημα των Ιερών Κανόνων) αλλά και τους ίδους τους εαυτούς σας θα ξαπλαρώσετε για να περάσει ο Οικουμενικός Πασάς να σας ευλογήσει για τα καλά!).



4ον Οι μεν αποκήρυξαν την Εκκλησία της Ελλάδος που υιοθέτησε το νέο, «επικατάρατο», ημερολόγιο, ενώ ―ακόμη χειρότερα!―οι του Τρικαμηνά (να τος πάλι ο απόλυτος σεβασμός και το άκρον άωτον της υποκρισίας) αποκηρύσσουν συλλήβδην τις τοπικές Εκκλησίες και τα Πατριαρχεία! 
Μα όταν όλοι συλλήβδην προσκυνούν τον Πάπα και υποκλίνονται γονυ-καρδιακώς στους κοινωνούντας μετ' αυτών και αλλήλων και πάσαν την ζωήν αυτών τω Πάπα παρατιθέμενοι, τί περιμένεις, να δοξάσουμε το "Ζήση" σου (έτσι για να σου σερβίρω από το δικό σου σαχλό πιάτο να δεις τί κακόηχο είναι ιδίως όταν πρόκειται για τις καινούργιες σου αγάπες)... Είπαμε, υπάρχουν και οι λιγοστές εξαιρέσεις αλλά χάνονται, σβήνουν και δεν αντιδρούν δυναμικά, (παραλίγο να γράψω "ομαδικά" αλλά λέω άσε, μη κοπανήσω άλλο, έλεος...)



5ον:  Και οι μεν και οι δε, (δω σε θέλω άντε ντε!) θεωρούν ότι μεταδίδεται μολυσμός όχι μόνο από τη μνημόνευση αιρετικού επισκόπου, αλλά και με την εκκλησιαστική κοινωνία με επισκόπους που μνημονεύουν αιρετικό επίσκοπο. (Μόνο που δεν είμαστε εμείς που τους θεωρούμε έτσι αλλά λίγες μόνο, πολύ λίγες πλειάδες, μερικές εκατοντάδες Αγίων Πατέρων που εσύ συλλήβδην κοροϊδεύεις και τα βέλη σου εκτοξεύεις σε μας γιατί δεν μπορείς, δεν ταιριάζει, να δαγκώσεις αυτούς).



6ον Και στους δύο χώρους συναντούμε επιθετικότητα, φανατισμό και έλλειψη διάκρισης. (καλά, μήπως κοιτάς στο καθρέφτη; Και σε σένα βλέπω επιθετικότητα, φαυλότητα, φανατισμό και παντελή έλλειψη διάκρισης. Δεν διακρίνεις την Οικουμενιστική Δεσποτοκρατική "εκκλησία" από την οντολογική, διαχρονική και αβύθιστη, μηδέποτε παπόφιλη ή "ετερόφυλη" και απολύτως, παναπολύτως ΜΗ διηρημένη!



Ουσιαστικά η μόνη βασική διαφορά (για να λέμε και του στραβού το δίκιο κι' ας έχεις στραβομάρα) την οποία εντόπισα είναι ότι οι παλαιοημερολογίτες δημιούργησαν καινούργιες Συνόδους και εντειχίστηκαν σ’ αυτές. (να που έχεις και λιγο δίκαιο, λίγη "τσίπα" τουλάχιστον στις ανεπιτυχέστατες, ανομοιογενείς σου συγκρίσεις.



Τέλος, αφήνω τις άτιμες, αήθεις επιθέσεις σου προς τον π. Ευθύμιο και τα άλογα λογοπαίγνιά σου για έμμεση και άμεση κοινωνία να σου απαντήσει ο ίδιος μετά τις γιορτές. Σε προειδοποιώ όμως, μπορεί να είναι πιο ευγενικός μαζί σου, αλλά πάντως το διαπλανητικό και διαδικτυακό "μπούγελο" θα το φας κανονικά. Το μόνο που υπογραμμίζω και σου σφυρίζω "πιάνοντάς σε από το λαιμό", κουνελάκι τρυφερό, είναι πως ειδικά εσύ, Βασίλειε εσύ, είσαι μολυσμένος διότι είσαι καλά, άρτια ενημερωμένος, κατηχημένος, κάποτες Αποτειχισμένος, νυν δε εντειχισμένος... (όχι, δε θα πω κακά λογάκια για να μη λέτε μετά ο θεολόγος μας βρίζει, αν και σας αξίζει διότι όταν ο βλαξ είναι πράγματι βλαξ, δεν βρίζεις, απλά μεταφέρεις αλήθειες).



ΟΙ ΑΝΙΣΟΡΡΟΠΟΙ ΜΑΣ ΘΕΩΡΟΥΝ ΕΤΟΙΜΟΡΡΟΠΟΥΣ



Πρώτον (σου λέει) "Όταν οι άγιοι γράφουν για «απομάκρυνση» από τους αιρετικούς δεν σημαίνει, απαραιτήτως, ότι εννοούν πάντα την αποτείχιση."



- Αλλά και ο Μαθητής της αγάπης, όταν έγραφε για τους αιρετικούς "χαίρειν αυτώ μη λέγετε" δεν εννοούσε "απαραιτήτως πάντα" κι ακριβώς το "χαίρετε" αλλά να, το "καλημέρα" ας πούμε επιτρέπετε, το "γιαχαραντά" συζητιέται αλλά το "άει παράτα μας" δεν παίζεται!



Δεύτερον: (σου λέει) "Δεν είναι ορθό, να συμπεριλαμβάνουμε στον χαρακτηρισμό «αιρετικοί», που συναντούμε στα κείμενα των Πατέρων, όλα τα είδη τους. Έχει μεγάλη σημασία, το αν εννοούνται αιρετικοί εκτός Εκκλησίας ή εκβληθέντες απ’ αυτήν δι’ αποφάσεων Συνόδων ή επίσκοποι που διδάσκουν, μεν, αιρετικά, αλλά δεν καταδικάστηκαν ακόμη από Σύνοδο."



- Διπλωματίεεεεες, ένα σωρό! Δηλαδή τον αιρετικό μη τον πούμε αιρετικό, τον καϋμένο, μέχρις ότου καταδικαστεί από Σύνοδο και εκβληθεί από την Εκκλησία. Δηλαδή το "αιρετικόν άνθρωπον μετά πρώτης και δευτέρας..." τι ακριβώς εννοεί; Μετά πρώτης και δευτέρας Συνόδου; Μετά πρώτης και δευτέρας καταδίκης; Αχ, Απόστολε Παύλε που δεν είχες μαζί σου τον αδελφό Βασίλειο (δε λέω "τον Κερμενιώτη" ά πα πα, ντροπή) να σε συμβουλεύει, να σε καθοδηγεί και να τελεί, να επιτελεί διάκριση Συνοδική εξ' άνωθεν! Και μετά σου λέει, "αιρετικοί απ' όλα τα είδη τους" ας πούμε ένα μπουκέτο, ένα ζωολογικό κήπο, πάρε και διάλεξε, πάρε και φάε! Ξεροκατάπιε, φτύσε και τα κουκούτσια να μη σου κάτσει κάνα αγκάθι κι' έχουμε τρεχάματα μέχρι ταξημερώματα στις πρώτες βοήθειες!



Τρίτον: (σου ξαναλέει) "Είναι επισφαλές το να κάνουμε αναγωγή στο σήμερα, της στάσεως των Πατέρων, με τρόπο ορθολογιστικό και μηχανιστικό. Ο π. Παΐσιος, ο θεοφόρος Γέροντας της εποχής μας, έλεγε ότι μόνο Άγιοι μπορούν να ερμηνεύσουν με αυθεντικό και απλανή τρόπο προγενέστερους Αγίους."



- Το "επισφαλές" βέβαια του λείπει το ερωτηματικό στην πρόταση αλιώς θα ήταν κατάφαση. Η διπλωματική υπόνοια της επικίνδυνης αναγωγής προσβάλλει το Διαχρονικό των Εντολών του Θεού (οι οποίες δεν είναι δυνητικές). Η φράση του όντως Αγίου Γέροντος Παϊσίου (τον οποίο αρνείται κατηγορηματικά να αγιοκατατάξει ο Αιρεσιάρχης και Αρχιοικουμενιστής Πατριάρχης σου, διότι ήταν Σφοδρός και Δεινός πολέμιος του Οικουμενισμού και έκανε ισόβια, οντολογική Αποτείχιση, όχι θεωρητική και θεωρούσε στην ουσία όλες τις οικουμενιστικές ενέργειες ως κουρελούδες, βρωμογύναια και περιοδόπανα του Διαβόλου!!) εννοεί πως μόνο οι Άγιοι ερμηνεύουν τους Αγίους Πατέρες βιωματικά και Θεόπνευστα με απόλυτη σχεδόν ακρίβεια. Δεν εννοεί πως απαγορεύεται η σχετική ερμηνεία των λόγων τους κατά την ανάλογη δύναμη, πίστη και καθαρότητα ψυχής.



Ο ίδιος ο Άγιος Γέροντας όσο ζούσε δεν είχε την ιδέα για τον εαυτό του ότι ήταν Μέγας Άγιος Πατέρας της Εκκλησίας και ομολογούσε την αναξιότητα και αμαρτωλότητά του όμως ερμήνευε τους Πατέρες. Και οι "δικοί σου" ιερείς και Μητροπολίτες ερμηνεύουν τους Αγίους Πατέρες κατά το δοκούν αλλά δεν θα καθίσω να τους κατηγορήσω για αυτό. Το θέμα δεν είναι στο εάν τολμούμε να τους ερμηνέψουμε είτε είμασε μοναχοί, θεολόγοι, ιερείς και επίσκοποι αλλά εάν βάσει της ερμηνείας μας, είναι η αλήθεια και η συνολική διδασκαλία τους, όχι η υποκειμενική, ιδεολογική και εφάμαρτη τοποθέτηση την οποία επιχειρούμε να στηρίξουμε υποσυνείδητα διά της χρήσεως ή καταχρήσεως της διδασκαλίας των Αγίων Πατέρων.



Απορώ το πως έχεις την εντύπωση ότι πιστεύουμε πως ο Θεός "δεν δείχνει έμπρακτα το ενδιαφέρον Του για ένα τόσο σοβαρό ζήτημα" και αναρωτιέμαι από που συμπεραίνεις τέτοια ψυχοπαθολογική σοφιστεία. Βεβαίως Πηδαλιούχος της Εκκλησίας είναι ο Χριστός, δεν το αρνείται κανείς αυτό, αλλά σύμφωνα με το πλανεμένο σκεπτικό σου τότε ειναι ΑΧΡΗΣΤΟ και το ίδιο το Πηδάλιο, αφού "Πηδαλιούχος της Εκκλησίας είναι ο Χριστός" Δεν είπαμε, άπαγε της βλασφημίας, ότι η Εκκλησία βυθίστηκε. "Κλυδωνίζεται αλλ' ου καταποντίζεται" προειδοποιεί ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος (ή μήπως κατά τον προαναφερθέντα πυρσοκροτιστικό, βεγγαλικό ισχυρισμό σου, επειδή είμαι όντως αμαρτωλός, τότε κακώς τον ερμηνεύω, τότε ποιός ειν' αυτός που έχει την ιδέα πως είναι Άγιος και Πανάγιος και άρα δικαιούται να τον ερμηνεύει;)



Δεν είναι μόνο η βύθιση της Εκκλησίας ούτε ο κλυδωνισμός των αιρέσεων αλλά υπάρχει κάτι ΠΟΛΥ χειρότερο από αυτά, η θλιβερή, ανατριχιαστική και οριστική ΜΕΤΑΤΟΠΙΣΗ της Λυχνίας "ειδεμή ΚΙΝΗΣΩ σου την Λυχνίαν..." Η μήπως νομίζεις πως μόνο εμείς και η Συναγωγή του Πατριάρχου Βαρθολομαίου είναι ο αποκλειστικός και περιούσιος Λαός του Θεού; Φοβούμαι, λέγει ο Άγιος Γέροντας Αθανάσιος Μυτιληναίος μήπως μετακινήσει τη Λυχνία ο Θεός και την πάρει από μας του Έλληνες και τη δώσει σε κάνα Αφρικανικό/Ασιατικό Λαό" διότι πολύ ψηλά τον πήραμε τον αμανέ και κοκορευόμαστε σα γύφτικο σκεπάρνι ότι εμείς είμαστε εκκλησιολογικά οι σωστοί, οι Εντειχισμένοι και Ενταγμένοι στην μεγάλη μάνδρα διότι ανήκουμε σε κανονικό Πατριαρχείο και κανονικό Μητροπολίτη που τον Μνημνεύει, όλα τα άλλα συγχωρημένα, κι'ας έχει πηδήσει ο ποιμήν ο οικουμενικός σε άλλη μάνδρα διότι τα βρήκε με την παρακατιανή, παπική προβατίνα... Βέβαια, εσείς δεν μολύνεστε. Χειροκροτήστε τον. Μνημονεύστε τον. Απολαύστε τον. Χαρείτε τον και αφήστε μας ήσυχους στον αγώνα μας. "Ο σώζων εαυτόν σωθήτω".



Η μετατόπιση της Λυχνίας επέρχεται από την βλασφημία του Οικουμενισμού, τις πορνικές και μοιχές Λατρείες του Βάαλ που μετέρχεται ο Πατριάρχης σας, και εσάς "ντε και καλά" η Μνημόνευση του ονόματός του σας αφήνει αμέτοχους και ανεπηρέαστους παντός μολυσμού διότι δεν τελείτε σχίσμα σαν εμάς τους "σχισματικούς". Ενώ εμείς που μισούμε τα έργα των συγχρόνων Νικολαϊτων ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΚΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΜΙΣΕΙ, είμαστε μία πλανεμένη μόνο "ομάδα του Τρικαμηνά", "τρισέντονο δέσιμο που σας χρειάζεται!" Παλαβώσατε τελείως και πάτε να παλαβώσετε κι' εμάς διότι έτσι σας παρηγορεί ενδόμυχα: "ενός τρελλού, μύριοι τρελλοί έπονται."



Μου θύμισες πάλι ένα ανέκδοτο που άκουσα όταν πρωτοήρθα στην Ελλάδα να σπουδάσω Θεολογία, για τον τρελλό που οδηγούσε στην απέναντι πλευρά του δρόμου και άκουσε έκτακτο δελτίο ειδήσεων να λέει: "Προσοχή, προσοχή, ένας τρελλός οδηγεί στην αντίθετη κυκλοφορία" και αυτός φωνάζει: "τί ένας ρε, αυτοί 'ναι χίλιοι!" Οι Εκκλησιαστικές ειδήσεις και οι βαρείς Νομοκανονικές παραβάσεις αποκαλύπτουν τη δική σας παρανομία και τρέλλα, αλλά βγάζετε εμάς παράνομους και τρελλούς για να παρηγορηθείτε και να "πουλήσετε μούρη" στη κοινωνία ως καθαροί και σωστοί διότι είστε οι πολλοί, οι Πατριαρχικοί, οι Επισκοπικοί.



Όσο για την Επιστολή του Αγίου Γέροντος Παϊσίου το 1969, που αλόγιστα και ψεύτικα επικαλείσαι, ολοφάνερα και σαφέστατα αναφαίρεται ΟΧΙ σε μας αλλά στους ΖΗΛΩΤΕΣ που δημιούργησαν δικές τους Συνόδους και δεκάδες Αρχιεπισκόπους και ξεφύτρωσαν πολυκέφαλοι σαν τη Λερναία Ύδρα με πολύμορφα Συνοδικά συστήματα που συστηματικά και πολυκλαδικά αναφύονται απορρίπτοντας και καταδικάζοντας ο ένας τον άλλο, αλληλοεχθρευόμενοι και αλληλοπολεμούμενοι εις το διηνεκές, ενώ πάντες Αποτειχίστηκαν, υποτίθεται, για τους ίδιους αντιοικουμενιστικούς λόγους... 



Τώρα τί δουλειά έχουμε εμείς μ' αυτούς και με ποιά λογική μας παρομοιάζεις μαζί τους, τί να σου πω; Ο Θεός κι' η μίζερη εν βρασμώ ψυχή σου! Και δεν κοιτάς τα χάλια σου, γράφεις ότι "με ανησυχεί πολύ η όψη του ιστολογίου των αποτειχισμένων που ομοιάζει με ηφαίστειο που κοχλάζει!" Κι' ενώ από κακία η καρδιά σου βράζει, επικαλείσαι και τον άγιο Γέροντα Επιφάνιο ότι «η έκκαυσις του φανατισμού του όχλου είναι αναγκαία προς δημιουργίαν και διατήρησιν  σχισμάτων και είνε αδύνατον έπειτα να επιβάλωμεν τάξιν». 
 Δεν βλέπεις, τυφλέ τα ώτα τον τε νουν τα όμματα ότι αναφαίρεται στους σχισματοποιούς Ζηλωτές; ΠΑΛΙ τα ίδια θα λέμε; Δηλαδή με αναγκάζεις να σου μιλήσω πεζά και ωμά, ΠΑΣ ΚΑΛΑΑΑΑ; Θέλεις να σου πω ότι σε άλλο σημείο ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ και προτρέπει την Ορθή Ορθόδοξη Αποτείχιση; Και τί έγινε μ' αυτό, θ' αλλάξεις; Ου με πείσεις καν με πείσεις είσαστε εσείς.



Κι' ενώ ξορκίζεις και κολάζεις "τη σχισματική ομάδα του Τρικαμηνά" (ξανά και ξανά τη καραμέλα αναμασάς) στις κολάσεως τα πυρά, ξαφνικά ο έπαινος, η τιμή και ο υπεροχικός θαυμασμός! Θα μπορούσα ἁπροκάλυπτα να πω "εκκλησιαστική σχιζοφρένεια αλλά επιφυλάσσομαι μήπως συντρέχει πραγματικά αυτό και σε θίξω χειρότερο...



Ιδού τα επαινετικά σου λόγια:



- "Έχω διαβάσει τα βιβλία του π. Ευθυμίου και ομολογώ πως, αν δεν είχαν την συγκεκριμένη στόχευση, θα ήταν υπέροχα! Έχει ένα χάρισμα, ο σπηλαιώτης μοναχός, υπενθυμίζοντας τους μαρτυρικούς αγώνες των αγίων Πατέρων, να εμπνέει τον αναγνώστη και να του μεταδίδει το ομολογιακό τους φρόνημα. Τα βιβλία του είναι σε θέση να ευαισθητοποιήσουν και να συγκινήσουν και την πιο παχύδερμη συνείδηση! Αυτό ακριβώς χρειάζεται να γίνει: η αφύπνιση του λαού του Θεού."



"Από την Πόλη έρχομαι και στην κορφή... ο Πατριάρχης!"



Τέλος, με εξοργίζεις αφάνταστα και κάνω πιότερο αγώνα να συγκρατηθώ, μα δεν μπορώ κυριολεκτικά να το διανοηθώ πως τα λόγια αυτά προέρχονται από σένα, ειδικά εσένα!! Γράφεις:



"Οι Πατέρες έλεγαν πως γεννήματα του διαβόλου δεν είναι μόνο οι αιρέσεις (όπως ο Οικουμενισμός), αλλά και τα σχίσματα. Μάλιστα, ο ιερός Χρυσόστομος έγραψε το εξής φοβερό: «Οδέ μαρτυρίου αμα ταύτην τήν μαρτίαν δύναται ξαλείφειν» (Εις Εφεσίους ια’ ΕΠΕ 20) και ακόμη ότι «Κρεσσον σφαλμένως μετά τς κκλησίας  κριβολογεν καί ρθοδοξεν ξω τς κκλησίας».



ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΑΙΣΧΡΗ! 
Το χωρίο αυτό του Χρυσοστόμου «Οδέ μαρτυρίου αμα ταύτην τήν μαρτίαν δύναται ξαλείφειν» που αβίαστα και βεβιασμένα καταχράσαι προσπαθώντας να βιάσεις τις ψυχές μας και την υπόληψή μας, παραβεβιασμένε τω πνεύματι, το έχω κατ' επανάληψιν χρησιμοποιήσει για τους σχισματικούς ζηλωτές! ΔΕΝ ισχύει για μας! ΔΕΝ αναφαίρεται σε μας! Αλλά συ, παραβαίνεις την προτροπή που επικαλέστηκες του Γέροντος Παϊσίου και ερμηνεύεις το χωρίο εις βάρος μας, ΕΝΩ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΑΓΙΟΣ διότι μόνο αυτοί ερμηνεύουν αυθεντικά τους Πατέρας!



ΠΩΣ ΤΟΛΜΑΣ, Βασίλειε, να μας κατηγοράς για Σχισματικούς; ΔΕΝ ΣΟΥ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΠΩ και σε προειδοποιώ ΘΑ ΠΕΣΕΙ ΠΟΛΥ ΒΑΡΥ το χέρι του Θεού πάνω σου!! Δεν είναι αυτό κατάρα μα καμπάνα και συναργεμός για μετάνοια! Είναι μέγιστο και τρομερό, σιχαμερό από το Θεό αμάρτημα να συκοφαντείς τους εν Χριστώ αδελφούς σου που κάποτε αγαπούσατε και δοξολογούσατε το Θεό μαζί, να μας καθυβρίζεις και να μας συκοφαντείς για "Σχισματικούς!" ΝΑ ΑΝΑΚΑΛΕΣΕΙΣ!



Σου απευθύνω τα λόγια που έγραψα και στον π. Ιωήλ:



- "ΜΗ μου μιλάς εμένα για "αποκοπή" από το Σώμα της Εκκλησίας. Όταν εκατοντάδες Άγιοι Πατέρες μας διαβεβαιώνουν ότι ΔΕΝ αποκοβώμαστε από το Σώμα του Χριστού, εσένα Βασίλειε, θ' ακούσω;

       Όταν ο Ίδιος ο Θεός με διατάζει να αφοριστώ εκ μέσου αυτών, το δικό τους κουρελο-αφορισμό θα φοβηθώ, τη δική σου "διάκριση" θα εξασκήσω;

       Όταν ο ίδιος ο Μέγας και Ιερός Φώτιος πιστοποιεί και δογματίζει διά Θεοπνεύστου Συνόδου ότι ΔΕΝ κάνουμε σχίσμα, εσένα Βασίλιε, θ' ακούσω; Το ξέρεις καλά. Το διάβασες ΚΑΛΑ. Δεν χρειάζεται μετάφραση και δεν απαιτεί Άγιο Πατέρα της Εκκλησίας η απλούστατη ερμηνεία την οποία την κάνεις και εσύ:

      «Ου γαρ επισκόπων, αλλά ψευδεπισκόπων διδασκάλων κατέγνωσαν, και ΟΥ ΣΧΙΣΜΑΤΙ (το ξαναλέω να το προσέξεις, μη τυχόν σου βάζει ο πονηρός τυφλοπάνυ) ΟΥ ΣΧΙΣΜΑΤΙ  την ένωσιν της Εκκλησίας απέτεμον, αλλά σχισμάτων και μερισμών την Εκκλησίαν εσπούδασαν ρύσασθαι» (P.G.137, 1068AC).

       Είσαι συ πιό θεόπνευστος και διακριτικός από τους Αγίους Πατέρες; Από πότε υποκαθιστάς τις Συνόδους και δογματίζεις για αδιάκριτες αποκοπές και αποσχίσεις;



Πάψε πια το παραμύθι του "σχίσματος" ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΣΜΕΝΕ!



Και είσαι κυριολεκτικά ΞΕΔΙΑΝΤΡΟΠΟΣ όταν ονοματοκρύπτεις και αφήνεις ΥΠΟΝΟΟΥΜΕΝΑ (όσο και αν εσύ το αρνείσαι) για κάποια κυρία (ακούς εκεί "κυρία") και γράφεις: "Αυτά δεν τα γνωρίζει ο κόσμος. Τα γνωρίζει όμως η κυρία που είναι, όλ’ αυτά τα χρόνια, «το δεξί χέρι» του π. Ευθυμίου Τρικαμηνά και συνεπώς θα πρέπει να τα ξέρει και ο ίδιος ο π. Ευθύμιος."



Τί δεν γνωρίζει ο κόσμος ΑΣΧΕΤΕ και τι πας να μπλέξεις στον αδιάβλητο π. Ευθύμιο, ουκ αισχύνεσαι; ΜΟΝΟ το ότι βάζεις σε εισαγωγικά τη φράση "το δεξί χέρι" αποτελεί ειρωνεία, αισχρή κακοήθεια και εμπάθεια. Αυτή η κυρία μια μέρα θα σε κρίνει, και ντρέπομαι που την πιάνεις στο στόμα σου και με κάνεις και μένα (και μυριάδες άλλους) ν' απορούμε το ΓΙΑΤΙ να την μπλέκεις τόσο άδικα και αναίσχυντα; Ποιός φθόνος σου συσκότισε τα σωθικά και ποιά αντιζηλία σε παραδέρνει και τα λες αυτά;



ΠΑΡΑΙΤΟΥΜΑΙ, ΦΟΒΟΥΜΑΙ ΚΑΙ ΠΤΟΟΥΜΑΙ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΝΕΦΡΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΑΣ ΕΞΕΤΑΖΕΙ. 
Τίποτα άλλο. ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ!





Νικόλαος Πανταζής, Αποτειχισθείς θεολόγος

Αυστραλία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου