Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2013

Το μεγαλυτερο εκκλησιαστικο ΑΓΟΣ της εποχης μας.

ΠΕΡΙ ΤΟΥ "ΑΦΟΡΙΣΜΟΥ

ΤΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΥ 

ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΗ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ 

  ΕΙΚΟΣΑΕΤΙΑΣ ΑΠ ΤΗΝ ΕΠΙΒΟΛΗ ΤΟΥ


του Αγωνιστου ιατρου κυριου Λυκουργου ΝΑΝΗ





Aποτειχισι: ΟΥΔΕΙΣ απο τους σημερινους αρχιερεις συγκινειται να θεσει ζητημα Νικολαου Σωτηροπουλου, ειτε εν Συνοδω, ειτε εκτος συνοδου, με δημοσια τοποθετησι του. ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ μουγγοι και αλλαλοι αρνουνται να ασχοληθουν οχι μονο με αυτο το ζητημα, αλλα και με ολα σχεδον τα καυτα και ζεοντα προβληματα της Εκκλησιας, ενα εκ των οποιων ειναι και το μειζον αυτο προβλημα του κουρελοαφορισμου του οτρηρου εργατου του Ευαγγελιου και ακαματου ιεραποστολου Ομολογητου Αντιοικουμενιστου Θεολογου.
Υποτιμουν τον λαο του Θεου, ενω εις αυτον και μονο λενε και διακηρυττουν ψευδομενοι οτι στηριζονται. Ουδεμια αναφορα, ουδεμια μηνυσι, ουδεμια καταγγελια του ΛΑΟΥ εξετασαν ποτε, ή την ελαβαν καν υποψιν τους, αλλα τις ριπτουν ολες περιφρονητικα και απαξιωτικα εις τον καλαθον των αχρηστων. Η μονη μεριμνα και απασχολησι τους ειναι οι τελετες και τα πανηγυρια, τα ασταματητα πανηγυρια, οι πομπες και τα φαγοποτια. Συναγωνιζονται να μετρουν ποιος πηγαινει στα περισσοτερα πανηγυρια. Ουτε η κατηχησι, ουτε η διδασκαλια, ουτε η μαθητεια του εγκαταλελλειμενου λαου, ουτε κανενα μα κανενα αλλο ΜΕΙΖΩΝ εκκλησιαστικο



ζητημα τους ενδιαφερει και τους απασχολει, που να δικαιολογει την υπαρξι τους. Ω καιροι εσχατης καταντιας και εσχατου κατεξευτελισμου του επισκοπικου αξιωματος. ΟΥΑΙ τοις Φαρισαιοις αρχιερεις του 2013, ΟΥΑΙ αυτοις.


Πρόκειται περί άγους! 
Η αυτοαποκαλούμενη "μείζων και υπερτελής σύνοδος", άγνωστη στο ιεροκανονικό δίκαιο, απέκοψε απ την εκκλησιαστική κοινωνία έναν απ τους δεινότερους θεολόγους της εποχής μας,τον πρύτανη των αντιαιρετικών θεολόγων, τον ακτήμονα, ζηλωτή, ανιδιοτελή ιεραπόστολο, τον απαράμιλλο συγγραφέα, τον ακαταπόνητο κήρυκα του Ευαγγελίου, το Νικόλαο Σωτηρόπουλο, κατά παράβαση ουσιωδών δικονομικών τύπων, καθιστώντας την εν λόγω ενέργεια, ΑΚΥΡΗ ΕΞ ΥΠΑΡΧΗΣ.

Ο αείμνηστος γέρων π.Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος στο μνημειώδες έργο  του ΑΡΘΡΑ, ΜΕΛΕΤΑΙ, ΕΠΙΣΤΟΛΑΙ γράφει σχετικά με τον αφορισμό τα εξής βαρυσήμαντα: 
"Ο στοιχειωδέστατος των δικονομικών κανόνων είναι η ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ της αποφάσεως, ήτοι η συνάρτησις ωρισμένων πράξεων ή παραλείψεων προς συγκεκριμένας απαγορευτικάς ή επιτακτικάς διατάξεις.
'Ετερος δε στοιχειωδέστατος δικονομικός κανών είναι η ΕΙΣ  ΑΠΟΛΟΓΙΑΝ κλήσις των κατηγορουμένων".
 
Αλλά και η Δ' Οικουμενική Σύνοδος διακελεύει σχετικώς: 
"ΑΠΟΝΤΑ ΟΥΔΕΙΣ ΚΑΤΑΚΡΙΝΕΙ", ενώ μία παγκόσμια αρχή του δικαίου επιτάσσει "ΜΗΔΕΝΙ ΔΙΚΗΝ ΔΙΚΑΣΗΣ ΠΡΙΝ ΑΜΦΟΙΝ ΜΥΘΟΝ ΑΚΟΥΣΗΣ".

Και όμως: η κοσμική δικαιοσύνη θα φερόταν πιο ανθρώπινα, όχι πιο χριστιανικά, πιο ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ, στον Ομολογητή Θεολόγο.
Και, μετά απ αυτά, έχεις και κάποιους, εντός του εκκλησιαστικού χώρου, να πειρώνται να τεκμηριώσουν, ανεπιτυχώς βέβαια, θεολογικά και εκκλησιολογικά, την εγκυρότητα του εν θέματι ψευτο-αφορισμού, γελοιοποιούμενοι ανεπανορθώτως, απωλέσαντες κάθε ίχνος σοβαρότητας και καθιστάμενοι υπηρέτες και στυλοβάτες της επαράτου σκοπιμότητας!

Δυστυχώς, για κάποιους μεγαλοσχήμονες κληρικούς, η καταφρόνηση των σχετικών αρχών του δικαίου τείνει να γίνει "του συρμού" τα τελευταία χρόνια, όπως καταδεικνύουν οι περιπτώσεις των εκπαραθυρώσεων, των επισκοπών των,   του αειμνήστου Μεθοδίου Φούγια και του Σπυρίδωνα Παπαγεωργίου.
 
Και μετά πολλής της λύπης οφείλουμε να ομολογήσουμε ότι την πρωτοκαθεδρία των πρωτοφανών αυτών αντικανονικοτήτων κατέχει το Πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως!
 
Την ίδια στιγμή καταλείπονται ασύδοτοι κάποιοι επίσκοποι του εν λόγω Πατριαρχείου προκειμένου να διατυπώνουν φρικαλέες κακοδοξίες και να πρωτοστατούν σε προδοτικές, συγκρητιστικού περιεχομένου και χροιάς, δηλώσεις και εκδηλώσεις!
 
Αντί οι αρχηγέτες των κατά τόπους Εκκλησιών να θέσουν σε ισχύ το πνευματικό όπλο του αφορισμού σε βάρος όσων  κατασκανδαλίζουν με τα καμώματά τους, επί θεμάτων Ορθοδόξου πίστεως και ηθικής, το ποίμνιο, αυτοί τοξεύουν τα βέλη τους εναντίον ομολογητών και ζηλωτών πιστών, ευφραίνοντας το Σατανά και τα εν τω κόσμω όργανά του, πυροδοτώντας διαιρέσεις και σχίσματα, ψύχοντας και μαραίνοντας τον ιερό ζήλο του ποιμνίου!
 
Ας ελπίσουμε ότι κάποτε θα πρυτανεύσει στις κεφαλές των εμπνευστών και αυτουργών του επαισχύντου "αφορισμού", η συναίσθηση της ευθύνης και το καλώς εννούμενο συμφέρον της Ορθοδόξου Εκκλησίας, ούτως ώστε αυτός να αρθεί, αποκαθισταμένης της δικαιοσύνης, της κανονικής τάξεως, της γαλήνης της Εκκλησίας  και του προσωπικού κύρους των ποιμένων της!

5 σχόλια:

  1. Δεν έχει νόημα ούτε η αγιοποίηση ούτε ο αφορισμός από εκκλησία σε όποιο κατάντημά της (κατάντημα όχι λόγω των ποιμένων αλλά πρώτα λόγω του λαού, που του πρέπουν).

    Δυστυχώς τρέχουν τα σάλια μας, του λαού, αυθυποβαλλόμενοι ότι υποκαθιστούν τον Θεό στις "αγιοκατατάξεις" και "αγιοανακηρύξεις", έχοντες μάλιστα υπόψιν την ιστορία των αγιοκαταταχθέντων διωκτών και δολοφόνων του Ιερού Χρυσοστόμου, και δυσαρεστούμεθα σε "αφορισμούς". Δύο μέτρα και δύο σταθμά όπως στα πλείστα, αν εξετάσουμε τον εαυτό μας. Αν ο κ. Σωτηρόπουλος είναι εντάξει άχρι τέλους είναι τιμή του ο αφορισμός από όλους ημάς και τους ποιμένας μας, διότι αυτό σημαίνει ότι δεν ανήκει στην υποκριτική αλλά στην αληθινή Εκκλησία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κι όμως! Υπάρχουν "χριστιανοί" που δικαιολογούν τον ψευτοαφορισμό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. http://www.agioritikovima.gr/eipan/34397-peri-tou-afori
    Θρασύτατη επίθεση στο Νικόλαο Σωτηρόπουλο από ανώνυμο σχολιαστή στο ΑΓΙΟΡΕΙΤΙΚΟ ΒΗΜΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  4. Πατρινος · πριν 2 ώρες


    '... Εἴ τις ἐπίσκοπος ὀξύχολος εὑρίσκοιτο, ὅπερ οὐκ ὀφείλει ἐν τοιούτῳ ἀνδρὶ πολιτεύεσθαι, καὶ τραχέως ἀντικρὺ πρεσβυτέρου ἢ διακόνου κινηθείς, ἐκβαλεῖν ἐκκλησίας αὐτὸν ἐθελήσοι, προνοητέον ἐστὶ μὴ ἀθρόον τὸν τοιοῦτον κατακρίνεσθαι, καὶ τῆς κοινωνίας ἀποστερεῖσθαι. Πάντες ἐπίσκοποι εἰρήκασιν·
    Ὁ ἐκβαλλόμενος ἐχέτω ἐξουσίαν ἐπὶ τὸν ἐπίσκοπον τῆς μητροπόλεως τῆς αὐτῆς ἐπαρχίας καταφυγεῖν· εἰ δὲ ὁ τῆς μητροπόλεως ἄπεστιν, ἐπὶ τὸν πλησιόχωρον κατατρέχειν, καὶ ἀξιοῦν, ἵνα μετὰ ἀκριβείας αὐτοῦ ἐξετάζηται τὸ πρᾶγμα· οὐ γάρ χρὴ μὴ ὑπέχειν τὰς ἀκοὰς τοῖς ἀξιοῦσιν. Κἀκεῖνος δὲ ὁ ἐπίσκοπος, ὁ δικαίως ἢ ἀδίκως ἐκβαλών τὸν τοιοῦτον, γενναίως φέρειν ὀφείλει, ἵνα ἡ ἐξέτασις τοῦ πράγματος γένηται, καὶ ἢ κυρωθῇ αὐτοῦ ἡ ἀπόφασις, ἢ διορθώσεως τύχῃ.
    Πρὶν δὲ ἐπιμελῶς καὶ μετὰ πίστεως ἕκαστα ἐξετασθῇ, ὁ μὴ ἔχων τὴν κοινωνίαν πρὸ τῆς διαγνώσεως τοῦ πράγματος, ἑαυτῷ οὐκ ὀφείλει ἐκδικεῖν τὴν κοινωνίαν.
    Ἐὰν δέ, συνεληλυθότες τῶν κληρικῶν τινες, κατίδωσι τὴν ὑπεροψίαν καὶ τὴν ἀλαζονείαν αὐτοῦ, ἐπειδὴ οὐ προσῆκόν ἐστιν, ὕβριν, ἢ μέμψιν ἄδικον ὑπομένειν, πικροτέροις καὶ βαρυτέροις ῥήμασιν ἐπιστρέφειν τοῦτον ὀφείλουσιν, ἵνα τῷ τὰ πρέποντα κελεύοντι ὑπηρετῶνται, καὶ ὑπακούωσιν'.
    Απάντηση
    1 reply · ενεργό πριν 1 ώρα



    +1 Πατρινος 's avatar
    Πατρινος · πριν 1 ώρα
    Αυτά λεει ο ιδ' κανονας της Συνοδου της Σαρδικης, στον οποιο ουτε ο κ. Σωτηροπουλος ταπεινωνεται να υπακουσει, ουτε και οι αφοριζοντες αυτόν.
    Τα ιδια λενε και οι κη' κα λβ' αποστολικοι κανονες.
    Οσους απο τους πιστούς ή τους Ιεραρχες, τηρούν όσα επιτασσουν οι Ιεροι Κανονες των Συνοδων και των Αποστολων για τον αφορισμο του, τον άδικο εστω, ο κ. Σωτηροπουλος τους αποκαλεί "βλαμμένους ευλαβείς".
    Αυτο αποκαλυπτει μια λεπτοτάτη και δυσδιάκριτη πτυχή του Εγώ!

    http://hellas-orthodoxy.blogspot.gr/2013/12/blog-post_727.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι ωραία, τι καλά! Στην ίδια μοίρα για τον πατρινό ο θύτης και το θύμα, ο σφαγέας και το σφάγιο! Σαν δεν ντρεπόμαστε λιγάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου