IΔΟΥ ΤΟ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΟ ΠΟΙΟΝ
ΤΩΝ ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑΤΙΩΝ
ΚΟΥΤΣΟΥΛΙΕΡΗΔΩΝ
Ο Αρχιαιρεσιαρχης Βαρθολομαιος με τον Αρχικουτσουλιερη Χρυσοστομο, να του δινει εντολες και αυτος πειθηνια να τις εκτελει χωρις καμμια αντιλογια και καμμια αντιρρησι, οτι πει ο πατερουλης ...Σταλιν με "τυφλη αφωσιωσι και πιστοτητα απεριοριστον και ευγνωμοσυνην δια βιου", οπως το απαιτει ακριβως απο ολους σε συγκεκριμμενη εγκυκλιο του.
Με την εντολη ποιου, χρησιμοποιηθηκε το μπουλτοζακι;
Και αυτη η φοβερη παρανομια, γιατι αποσιωπηθηκε;
Γιατι δεν συνεληφθη ο δικαστικος επιμελητης, ή δεν διωχθηκε εστω και εκ των υστερων;
Η "ιερα;;;" κοινοτητα, γιατι το ζητημα αυτο, το εκανε ...γαργαρα;
Γιατι δεν κατεκρινε αυτην την πραξι και δεν ζητησε ευθυνες;
Μονο τα ψεμματα τους περι εκρηκτικων και περι μολοτωφ, υπερασπιζονται οι "αντιπροσωποι" των μονων;
Και δεν ντρεπονται;
Η ....πρωτη φουρνια των Οικουμενιστων καλογηρων, εισηλθε στο Αγιον Ορος, με τις ευλογιες του Αρχιαιρεσιαρχου Βαρθολομαιου.
Περιμαζεψε
ο ιδιος απο τον κοσμο και βαφτισε ομαδα πεντε καλογηρων, ως "νεα μονη
εσφιγμενου", για να αντικαταστηση την παλαιμαχη αδελφοτητα της Ιερας
Μονης Εσφιγμενου με τη βια, με τις μπουλτοζες, αλλα εστω και με τα...τανκς.
Και ετσι απεκτησε η σημερινη "ΙΕΡΑ;;;" Κοινοτητα το σημα κατατεθεν της.
Ολα τα επεισοδια και
ολα τα τραγικα που συμβαινουν στο Αγιον Ορος προερχονται απο αυτην την
...χαλασμενη μαγια των πεντε καλογηρων και την συνενοχη ....ανιερη κοινοτητα.
Ο π. Γαβριηλ που εδωσε και συνεντευξι ειναι ενας απο αυτους.
Τα
λεει ωμα και σταρατα, καθαρα και Οικουμενιστικα, χωρις αιδω και χωρις
τσιπα, οπως ακριβως το επιθυμει ο πατρωνας και πατερουλης τους
Βαρθολομαιος.
Ακουστε
τον στον αποκαλυπτικο πραγματι διαλογο (τεταρτη συνεχεια) που φανερωνει τα νεα ...φρουτα
που διαβρωνουν και σαπιζουν ολοκληρο το αγιορειτικο σωμα.=========================
Στο 14.00 και μετά λέγει ο δημοσιογραφος κ. Σούρλας:
«Βέβαια δεν είναι μόνο οι ζηλωτές, οι ΓΟΧ οι οποίοι ομιλούν δια τον Οικουμενισμό, είναι πολλοί Ορθόδοξοι, και Καθηγητές...»
και απαντά ο π. Γαβριήλ:
«Κοιτάξτε εγώ πιστεύω ότι πρέπει να μιλούν όλοι. Διότι....»
και διακόπτει ο κ. Σούρλας:
«Δεν μονοπωλούν αυτό θέλω να πώ»
«Όχι! Αυτοί δίνουν μια συγκεκριμένη χροιά.
Μια συγκεκριμένη χροιά την οποία θα την έλεγα φοβική!... να
κλεινόμαστε, να απομακρυνόμαστε από τα πάντα»
Αγαπητέ π. Γαβριήλ αν οι παλ/τες ομιλούν ''φοβικά'' και είναι μόνο αυτοί, τότε δεν θα έχετε δεί τα βίντεο του π. Θεόδωρου Ζήση, και συγκεκριμένα ''Η ΕΞΟΔΟΣ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ'', όπως επίσης και την τελευταία μακροσκελή επιστολή του Πειραιώς Σεραφείμ η οποία αναφέρει πολλά....!!!
Επίσης κανείς δεν λέγει να απομακρυνθεί κάποιος από τα πάντα, αλλά πνευματικά απομακρύνομαστε από τα πάθη κάνοντας ΔΙΑΦΑΝΟ τον κόσμο και όχι ΑΟΡΑΤΟ, όπως μας διδάσκουν οι άγιοι πατέρες, και όταν πρόκειται δια ζητήματα πίστεως απομακρυνόμαστε όχι από τα πάντα αλλά από τους ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ διότι και πάλι αυτή είναι η διδασκαλία των αγίων μας!
Εάν ομιλούν όλοι όπως εσείς τότε ο Οικουμενισμός έχει τους καλύτερους συνήγορους!
«Η Ορθοδοξία ανοίγεται.
Η Ορθοδοξία προσφέρεται.
Η Ορθοδοξία δηλώνει και μαρτυρεί τον Χριστό»
Η Ορθοδοξία όμως πάτερ μου ΔΕΝ ΞΕΠΟΥΛΙΕΤΑΙ, ΔΕΝ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΕΤΑΙ, ΔΕΝ ΣΥΜΒΙΒΑΖΕΤΑΙ!
Επίσης εις το Π.Σ.Ε. (Παγκόσμιο Συμβούλιο ''ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ''=ΑΙΡΕΣΕΩΝ)
μπορείτε να μας πείτε ποιός Χριστός μαρτυρείται;
Μήπως μαρτυρείται
κάποιος άλλος;
Έπειτα ο π. Γαβριήλ συσχετίζει εμμέσως και
με έντεχνο τρόπο την ''ανεκτικότητα'' της Αγιορειτικής Πολιτείας, δια
τις επισκέψεις των ετεροδόξων εντός του Αγίου Όρους, με τις επαφές μετά
των αιρετικών! Δια τούτο και λέγει:
«....Να γνωρίσουν αυτοί οι άνθρωποι τι
είναι Ορθοδοξία και από κεί και πέρα ελεύθερα να αποφασίσουν τι θέλουν
να ακολουθήσουν στην ζωή τους χωρίς καταναγκασμό»
Δηλαδή εις το Π.Σ.Ε. και εις τα υπόλοιπα
συνέδρια διδάσκουν οι ''Ορθόδοξοι'' την Ορθοδοξία και αφήνουν ελεύθερους
τους ετεροδόξους και αλλοθρήσκους να αποφασίσουν τι θέλουν να
ακολουθήσουν;;
Διδάσκεται η Ορθοδοξία εκεί η μήπως η ΘΡΗΣΚΕΙΟΛΟΓΙΑ και ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ;
«Υποχωρήσεις (στα δογματικά θέματα) δεν
επιτρέπονται να γίνονται, γι΄ αυτό ονομάζονται και δόγματα, είναι
ακλόνητα, αμετακίνητα, τα έχουν αποφασίσει Ι. Σύνοδοι, και αν δεν
πιστεύουμε στα δόγματα της Ορθοδοξίας δεν έχουμε νόημα και να λεγόμαστε
Ορθόδοξοι, η να ζούμε με αυτόν τον τρόπο όπως ζούμε».
''Θου Κύριε φυλακήν τω στοματί μου''!
Aυτή ειναι η ''ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ'' του π. Γαβριήλ.
Στο 17.20 ερωτά ο κ. Σούρλας:
«Εσείς
πιστεύετε ότι ο Οικ. Πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος έχει κάνει δογματικές
υποχωρήσεις; έχει κάνει κάποια λάθη στην προσέγγιση με τους
Ρωμαιοκαθολικούς;».
και απαντά ο π. Γαβριήλ:
«Όχι
δεν το πιστεύω αυτό και δεν αποδεικνύεται από πουθενά! Ο Πατριάρχης δεν
έχει κάνει δογματικές παρεκκλίσεις και πολύ σημαντικότερο δογματικές
υποχωρήσεις. Εάν σαν άνθρωπος στην προσωπική του ζωή, όπως όλοι οι
άνθρωποι έχει κάνει κάποια μεμπτά, αυτό είναι θέμα προσωπικό και θέμα
αυτού και του πνευματικού του. Στα θέματα όμως της πίστεως ο Πατριάρχης
δεν ομιλεί μόνος του, δεν είναι Πάπας. Ο Πάπας ομιλεί εκ καθέδρας και
βγάζει, αποφασίζει εκ καθέδρας και βγάζει τα δόγματα της Καθολικής
Εκκλησίας. Ο Πατριάρχης δεν είναι μόνος του, υπάρχει Σύνοδος, υπάρχουν
οι άλλες Τοπικές Ορθόδοξες Εκκλησίες και Σύνοδοι, υπάρχουν οι διάφορες
επιτροπές που διαχειρίζονται αυτά τα θέματα, και σαφώς ελέγχεται και δεν
γίνεται τυχαία το γεγονός ότι διατηρείται η ενότητα μεταξύ των
Ορθοδόξων Εκκλησιών είναι αποδεικτικό του ότι διατηρείται και η αλήθεια.
Και ένα άλλο αντίθετο παράδειγμα το γεγονός ότι οι παλαιομερολογίτες
δεν έχουν ενότητα αλλά διασπώνται καθημερινώς είναι και ένα δείγμα ότι
δεν έχουν την αλήθεια».
Μάλιστα!
Τα ακούν αυτά οι διάφοροι ''αντιοικουμενιστές'';
Τα ακούν αυτά οι διάφοροι ''αντιοικουμενιστές'';
Τι κάθεστε και γράφετε, γράφετε, γράφετε!
Ακούς
Σεβασμιώτατε Σεραφείμ;
Ακούς π. Θεόδωρε Ζήση;
Ακούς π. Γεώργιε Μεταλληνέ
και λοιποί;
Ο Πατριάρχης δεν κάνει ούτε δογματικές παρεκκλίσεις, ούτε
δογματικές υποχωρήσεις!
Και το πιο σημαντικό;
Και απευθυνόμαστε τώρα εις
τον Πειραιώς Σεραφείμ!
Ο ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΔΕΝ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ! μας λέγει ο π. Γαβριήλ!
Ο ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΔΕΝ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ! μας λέγει ο π. Γαβριήλ!
Άσχετα αν εσείς γράφετε το αντίθετον!
Μάλλον δεν σας έχει αναγνώσει ο π. Γαβριήλ, ή εσείς λέτε ψεύδη!
Λέγει στη συνεχεια ο π. Γαβριήλ: Μάλλον δεν σας έχει αναγνώσει ο π. Γαβριήλ, ή εσείς λέτε ψεύδη!
«Στα θέματα όμως της πίστεως ο Πατριάρχης δεν ομιλεί μόνος του,
δεν είναι Πάπας.
Ο Πάπας ομιλεί εκ καθέδρας και βγάζει, αποφασίζει εκ
καθέδρας και βγάζει τα δόγματα της Καθολικής Εκκλησίας.
Ο Πατριάρχης δεν είναι μόνος του, υπάρχει Σύνοδος, υπάρχουν οι άλλες Τοπικές Ορθόδοξες Εκκλησίες και Σύνοδοι, υπάρχουν οι διάφορες επιτροπές που διαχειρίζονται αυτά τα θέματα, και σαφώς ελέγχεται
και δεν γίνεται τυχαία το γεγονός ότι διατηρείται η ενότητα μεταξύ των
Ορθοδόξων Εκκλησιών είναι αποδεικτικό του ότι διατηρείται και η αλήθεια».
Τέτοια ενότητα εκκλησιαστική και τέτοια ''αλήθεια'' δεν την θέλουμε!
Βἐβαια
ο π. Γαβριήλ ακολουθεί πιστά τον Οικ. Πατριάρχη ο οποίος αναφέρει πρός
τον Ιερώνυμο (ζητώντας την τιμωρία των ''αντιοικουμενιστών'') λέγοντας:
«Ἡ καθ' Ὑμᾶς Ἁγιωτάτη Ἐκκλησία, Μακαριώτατε Ἀδελφέ, συνῳδὰ καὶ ταῖς προβλεπομέναις ἐν τῷ Ἱδρυτικῷ τῆς Αὐτοκεφαλίας αὐτῆς Τόμῳ δεσμεύσεσιν αὐτῆς, ἱστορικῶς ἀνέκαθεν συνεπορεύθη μετὰ τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου ἐν πᾶσι τοῖς κατὰ καιροὺς ἀναφυομένοις εὐρυτέροις καὶ γενικωτέροις ἐκκλησιαστικοῖς ζητήμασι, διορθοδόξοις, διαχριστιανικοῖς καὶ ἄλλοις, συμμετέσχε δὲ μάλιστα εἰς τὰς θεωρηθείσας καὶ ὁμοφώνως πανορθοδόξως ληφθείσας ἀποφάσεις περὶ συμμετοχῆς εἰς τοὺς ἐν λόγῳ διαλόγους καὶ ἐν γένει εἰς τὴν λεγομένην Οἰκουμενικὴν Κίνησιν.»
«Μακαριώτατε,
Αι
μετά των ετεροδόξων επαφαί, περιλαμβανομένων των μετ’ αυτών θεολογικών
διαλόγων, δεν αποτελούσιν ενεργείας ωρισμένων Εκκλησιών ή προσώπων,
αλλά, ως είπομεν, συνοδικάς αποφάσεις πασών ανεξαιρέτως των Ορθοδόξων
Εκκλησιών, περιλαμβανομένης και της καθ’ Υμάς Αγιωτάτης Εκκλησίας της
Ελλάδος, ως είναι η ομόφωνως απόφασις της Γ’ Προσυνοδικής Πανορθοδόξου
Διασκέψεως (1986) και αι υπογραφείσαι και συνημμένως εν αντιγράφω
αποστελλόμεναι συμφωνίαι επί του περιεχομένου του μετά της
Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας θεολογικού ημών διαλόγου».
Τι χρείαν έχομεν μαρτύρων;
«Ἡ καθ' Ὑμᾶς Ἁγιωτάτη Ἐκκλησία, Μακαριώτατε Ἀδελφέ, συνῳδὰ καὶ ταῖς προβλεπομέναις ἐν τῷ Ἱδρυτικῷ τῆς Αὐτοκεφαλίας αὐτῆς Τόμῳ δεσμεύσεσιν αὐτῆς, ἱστορικῶς ἀνέκαθεν συνεπορεύθη μετὰ τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου ἐν πᾶσι τοῖς κατὰ καιροὺς ἀναφυομένοις εὐρυτέροις καὶ γενικωτέροις ἐκκλησιαστικοῖς ζητήμασι, διορθοδόξοις, διαχριστιανικοῖς καὶ ἄλλοις, συμμετέσχε δὲ μάλιστα εἰς τὰς θεωρηθείσας καὶ ὁμοφώνως πανορθοδόξως ληφθείσας ἀποφάσεις περὶ συμμετοχῆς εἰς τοὺς ἐν λόγῳ διαλόγους καὶ ἐν γένει εἰς τὴν λεγομένην Οἰκουμενικὴν Κίνησιν.»
«Μακαριώτατε,
Τι χρείαν έχομεν μαρτύρων;
Όντως
υπάρχει η αλήθεια!
Και αυτή είναι ότι όλες οι Τοπικές Ορθόδοξες Εκκλησίες
κλίνουν ''γόνυ'' εις τον Οικουμενισμό!
Ολα αυτα ομως δηλώνουν και μίαν άλλην αλήθειαν που δεν την αναφέρει ο π.
Γαβριήλ!
Ποιάν;
Ότι «ἡ λυσσαλέα αἵρεση εἶναι ἡ αἰτία καί τῶν τότε, ὅπως καί σήμερα, σχισμάτων καί ἐρεσχιλιῶν μεταξύ τῶν Ὀρθοδόξων πού ἔπληττε τό ὑγιαῖνον μέρος τῆς Ὀρθοδοξίας», όπως μαρτυρεί ο άγιος Θεόδωρος ο Στουδίτης!
(Ἐδῶ
εἶναι ἀπαραίτητο νά διευκρινισθεῖ ὅτι τά σχίσματα αὐτά δέν νοοῦνται ὡς
σχίσματα ἀπό τήν αἱρετική εἰκονομαχική ἐκκλησία τῆς Κωνσταντινουπόλεως,
ἀλλ' ὡς διαιρέσεις μεταξύ τῶν Ὀρθοδόξων).
Γιατί δημιουργείτε εντυπώσεις;Το Άγιον όρος δεν έχει αλωθεί από οικουμενιστές.ακόμη κι αν υπάρχουν,δεν έχει αλωθεί ολόληρο το όρος.αγκάθια στο Περιβόλι της Παναγίας υπήρχαν και υπάρχουν,αλλά όταν η Ιδια κρίνει τα απομακρύνει,αλλά πιο πολύ μακροθυμεί.
ΑπάντησηΔιαγραφή