Δευτέρα 8 Ιουλίου 2013

Η επιστολη του Πειραιως




Πῆγε  «ἕνα βῆμα πίσω»  τὸν  ἀγώνα κατὰ  τοῦ Οἰκουμενισμοῦ

 ὁ Πειραιῶς μὲ  τὴν  Ἐπιστολὴ  πρὸς τὸν Πατριάρχη

Θαυμάσια ἡ ἐπιστολή, ἀλλὰ

αὐτο-ἀκυρώνεται  καὶ  καθιστᾶ

ἀνενεργὰ τὰ «Ἀναθέματα»

ποὺ ἐκφώνησε κατὰ τῶν αἱρετικῶν




Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι ο οικουμενισμός  με όποιο  μανδύα  και αν εμφανιζεται, είναι  η "πνευματική πατερίτσα"  πάνω στην οποία  στηρίζεται  η  παγκόσμια  τυραννία   η οποία  με  όχημα  τον ανόθευτο καπιταλισμό  και τη Νέα Τάξη Πραγμάτων, απλώνεται  ραγδαία  στραγγαλίζοντας  τους λαούς  τον ένα μετά  τον άλλο μεθοδικά  με δαιμονοειδούς  έμπνευσης  γενοκτόνες και εθνοκτόνες εφαρμογές. Ήλθε η ώρα  να χτυπηθούν  όλα τα υποστηλώματα και οι πατερίτσες  αυτού του αντίχριστου και μισάνθρωπου συστήματος  του οποίου  θύμα  είναι  και η πατρίδα μας. Όλόκληρη την  επιστολή  του  Μητροπολίτη  Πειραιά  μπορείτε να διαβάσετε εδώ

klassikoperiptosi.blogspot.gr/2013/07/blog-post_7.html






το Θεολογου κ. Σημάτη Παναγιώτη



πρόσφατη Ἐπιστολή τοῦ Μητροπολίτη Πειραιῶς Σεραφείμ, ἐπιδέχεται δύο ἐπιδερμικὲς ἀναγνώσεις. Μία αἰσιόδοξη καὶ μία ἀπαισιόδοξη. Πρέπει νὰ μὴν παρασυρθοῦμε, ὅμως, οὔτε ἀπὸ τοὺς αἰσιόδοξους ποὺ θριαμβολογοῦν γιὰ μιὰ ἐπιστολὴ ποὺ φέρνει σφραγίδα ἄλλης χειρός (καὶ τὶς δικές τους, ἴσως, σκοπιμότητες), οὔτε ἀπὸ τοὺς ἀπαισιόδοξους.



Μιὰ ἐξέταση τῆς ἐπιστολῆς μὲ κριτήρια ἀλήθειας (ποὺ δὲν ἐκφράζονται μὲ ψυχολογικοὺς ὅρους), καταδεικνύει ὅτι καὶ αὐτὴ ἀποτελεῖ μία συνέχεια ἑνὸς ἀτελέσφορου χαρτοπόλεμου ποὺ ἔχουν ἐπιλέξει οἱ λεγόμενοι ἀντὶ-Οἰκουμενιστὲς νὰ διεξάγουν κατὰ ἑνὸς ἀόρατου Οἰκουμενισμοῦ. Νὰ δηλώσουμε πρὸς αὐτοὺς, τοὺς ὁποίους σκανδαλίζει ἡ ἐνασχόλησή μας μὲ τὸν Πειραιῶς, ὅτι δὲν ἔχουμε τίποτε μὲ τὸν Σεβασμιώτατο κ. Σεραφεὶμ ὡς ἄνθρωπο, ἀντίθετα θαυμάζουμε τὸ θάρρος καὶ τὸ κουράγιο του νὰ ἀσχολεῖται μὲ ὅλα τὰ κακῶς κείμενα, ἀλλὰ δὲν θαυμάζουμε, καὶ ἀντίθετα στενοχωρούμεθα, διὰ τὴν τακτική του νὰ ἀκυρώνει ἀσεβῶς τὴν Ὀρθόδοξη Παράδοση στὸν ἀγώνα κατὰ τῆς αἱρέσεως, νὰ κωλυσιεργεῖ καὶ νὰ συκοφαντεῖ ἐκείνους ποὺ θέλουν νὰ τὴν ἐφαρμόσουν. Καὶ ἐξηγοῦμαι.



1. Ποιὸ ἀπὸ τὰ δύο στοίχισε στοὺς Οἰκουμενιστές; ποιό εἶναι ἰσχυρότερο;



• Αὐτὴ ἡ θαυμάσια κατὰ τὰ ἄλλα πιστολή τοῦ Πειραιῶς, ποὺ ἐπαναλαμβάνει λλη μι φορά, καὶ κατοχυρώνει συστηματικὰ λλη μι φορά, καὶ ἀποδεικνύει πέραν πάσης ἀμφιβολίας λλη μι φορά, ὅτι ἔχει εἰσέλθει ὁ θανάσιμος σαρκοβόρρος οἰκουμενιστικὸς ἰὸς στὴν σάρκα τῆς Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας καὶ τὴν κατατρώγει;



• Ἢ εἶναι ἰσχυρότερο, τὰ «ναθέματα» ποὺ ἐπὶ δύο συνεχῆ χρόνια ἐξαπέλυσε ὁ Πειραιῶς κατὰ τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ἀναθεματίζων τοὺς αἱρετικοὺς καί, οὐσιαστικά, τὸν ὄπισθεν αὐτῆς κρυπτόμενο Πατριάρχη Βαρθολομαῖο, ὡς τὸν ἀρχηγέτη αὐτῆς τῆς φοβερῆς παναιρέσεως;



Ἀσφαλῶς ἰσχυρότερα ἦσαν τὰ «ναθέματα», διὰ τῶν ὁποίων ἀναθεματίζετο ἔμμεσα καὶ ὁ Πατριάρχης. Ἄρα ἡ Ἐπιστολὴ ἀποτελεῖ «να βμα πίσω», ἀρχίζει –θὰ λέγαμε– ἀπὸ τὴν ἀρχὴ τὴν διαδικασία ἐξετάσεως τοῦ ζητήματος, τὸ ὁποῖο εἶχαν λύσει τὰ «ἀναθέματα» τοῦ Πειραιῶς,! (Βέβαια, τὰ «ἀναθέματα» ἀποτελοῦσαν ἕνα θέατρο, ἀφοῦ ἐκφωνήθηκαν γιὰ ἐντυπωσιασμό, καὶ ποτὲ δὲν ἐφαρμόστηκαν, ἀφοῦ –ἡ καθ’ ἡμᾶς Ὀρθόδοξος Παράδοση– ἀπαιτεῖ νὰ μὴν ἐπικοινωνοῦμε μὲ τοὺς διὰ τῶν «ἀναθεμάτων» ἀποκοπέντας ἀπὸ τὸ Σῶμα τῆς Ἐκκλησίας)!



Ἴσως, νὰ μᾶς θυμήσουν –οἱ ἔχοντες μνήμην– ὅτι, στὰ «ἀναθέματα», δὲν ἀναφερόταν τὸ ὄνομα τοῦ Πατριάρχη. Ἔστω, ἀλλ’ ὅμως, δινόταν ἡ ἐντύπωση (στοὺς γνωρίζοντας τὴν ὑπόθεση) ὅτι ὁ Πειραιῶς ὑπονοοῦσε καὶ τὸν Πατριάρχη, ἀλλὰ δὲν εἶχε κόμα τὸ θάρρος νὰ τὸν κατονομάσει. Αὐτὸ ἐξάλλου ἰσχυρίζοντο καὶ ὅσοι ὑποστήριξαν τὸν Πειραιῶς, ὅταν ἐκφώνησε τὰ «ἀναθέματα». Σὲ ὅσους, δηλαδή, ἔλεγαν ὅτι ἡ διδασκαλία τῶν Ἁγίων ἀπαιτεῖ τὴν ἀπομάκρυνση ἀπὸ τοὺς αἱρετικούς, τὴν Διακοπὴ τῆς Μνημονεύσεως των, κι ὄχι κάποια νενεργ «ναθέματα», ἀπαντοῦσαν: δὲν σᾶς ἀρκεῖ ποὺ ἔφτασε ὁ Πειραιῶς στὸ σημεῖο, ἔστω ἐμμέσως, νὰ ἀναθεματίσει τὸν Πατριάρχη;



Καὶ νά, ποὺ ἔρχεται αὐτὴ ἡ Ἐπιστολή, διὰ τῆς ὁποίας ἐκπέμπεται ἔμμεσα τὸ μήνυμα, ὅτι δν συμπεριελάμβανε στος «ναθεματισθέντας» κα τν Πατριάρχη. Ἀναθεμάτισε ὁ Πειραιῶς (ὅπως πολλάκις γράψαμε) ἀνώνυμους, ἀόρατους καὶ ἐξωγήϊνους Οἰκουμενιστές!







2. Ὁ Πειραιῶς μὲ αὐτὴν τὴν Ἐπιστολὴ συνεχίζει τὴν ἀλλοπρόσαλλη καὶ αὐτοαναιρούμενη τακτική του, τὴν ὁποία ἔχουμε πάλι καταγγείλει. Δηλαδὴ τὴ γνώριμή του μέθοδο, νὰ καταγγέλλει τν Οκουμενισμ καὶ ταυτόχρονα νὰ προστατεύει τος γέτες του· νὰ ἐκτοξεύει ἀνεφάρμοστα ἀναθέματα, καὶ ταυτόχρονα νὰ ὑμνεῖ ἀηδιαστικὰ τὸν ἐμμέσως ὑπ’ αὐτοῦ ἀναθεματισθέντα. Σχιζοφρενικὰ πράγματα, δηλαδή.

Αὐτὸ τὸ ἔχει κάνει σὲ πολλὲς περιπτώσεις. Μὲ τὸν Πατριάρχη Βαρθολομαῖο ἐπανειλημμένως· μὲ τὸν Μεσσηνίας (κοντραρίστηκε μαζί του στὴ Σύνοδο γιὰ τὴν κακοδοξία τοῦ Μεσσηνίας περὶ «διῃρημένης Ἐκκλησίας», ἀλλὰ μετὰ τὸν ἀπέδωσε λευκὸ στὴν κοινωνία)· μὲ τὸν Δημητριάδος Ἰγνάτιο (κατήγγειλε τὰ τεκταινόμενα στὴν Ἀκαδημία Βόλου, καὶ τὴν ἐκεῖ ἐπωαζόμενη αἵρεση τῆς «μεταπατερικῆς θεολογίας», ἀλλὰ μετὰ ἀπὸ λίγο παρασημοφόρησε τὸν κ. γνάτιο ὡς τὸν «κλεκτ το Θεο»!!!)· μὲ τὴν Τρόϊκα τῆς Ἐκκλησίας Σερβίας (θεωρεῖ ὡς διωκόμενο τὸν ἱερομόναχο Συμεὼν καὶ τὸν Ράσκας Ἀρτέμιο, ἀλλὰ γιὰ νὰ μὴ δυσαρεστήσει τὴν ἐκκλησιαστικὴ Τρόϊκα «ἐκδιώκει» ἀπὸ τὴν Μητρόπολή του τὸν πρῶτο καὶ ἀφήνει νὰ συλληφθεῖ καὶ νὰ περάσει ἀρκετοὺς μῆνες στὶς φυλακὲς τῆς Θεσσαλονίκης, τὸν δὲ Μητροπολίτη Ἀρτέμιο ὑποστηρίζει μέν, ἀλλὰ δὲν συλλειτουργεῖ μαζί του, πάλι γιὰ νὰ μὴ δυσαρεστήσει τὴν Σερβικὴ Τρόϊκα) κ.λπ.







3. Ἡ Ἐπιστολὴ αὐτὴ δὲν προσφέρει τίποτα καινούργιο στὴν ὑπόθεση. Ἀναμασᾶ καὶ συστηματοποιεῖ θαυμάσια, εἶναι ἀλήθεια, ὅλα ὅσα μέχρι τώρα ὁ ἴδιος ὁ Πειραιῶς καὶ οἱ ἐπιτελεῖς του ἔχουν γράψει, ὅσα ὁ π. Θεόδωρος Ζήσης καὶ ἄλλοι ἀντι-οἰκουμενιστὲς ἔχουν γράψει, μεταφέρει δηλ. τὸν χαρτοπόλεμο σὲ ἕνα ψηλότερο σκαλοπάτι. Ὅμως, εἶναι τόσο μεγάλη ἡ ἀλλοίωση τοῦ φρονήματος τῶν πιστῶν, τόσο μεγάλη ἡ ἐνοχὴ στὶς ψυχὲς τῶν ἄβουλων Ἐπισκόπων καὶ ἀντι-οἰκουμενιστῶν ποιμένων, ὥστε τὸ μόνο ποὺ θὰ κάνουν εἶναι κάποιοι ἀπ' αὐτοὺς νὰ συνεχίσουν σὲ κατώτερο βαθμὸ τὸν χαρτοπόλεμο καὶ πέραν τούτου οὐδέν.



Ἂν ὑπῆρχε ΘΕΛΗΣΗ γιὰ ἀγῶνα, θὰ ἐμιμοῦντο τοὺς Πατέρες, οἱ ὁποῖοι ἀπεμακρύνοντο ἀμέσως ἀπὸ τοὺς αἱρετίζοντες, διέκοπταν τὸ μνημόσυνό τους, ἀποτειχίζοντο. Ἐφ' ὅσον ὁ Πειραιῶς καὶ τὸ ἐπιτελεῖο του, μὲ ὀρθολογιστικοὺς ἀκροβατισμοὺς καὶ διαστρέβλωση τῆς ἁγιοπατερικῆς Παραδόσεως, ἀπέρριψαν καὶ ἀκύρωσαν τὴν διδασκαλία τῶν Πατέρων καὶ τὴν ἑρμήνευσαν Οἰκουμενιστικά, διέστρεψαν δὲ καὶ τὸν συγκεκριμένο Ἱερὸ Κανόνα, καὶ ἐπὶ πλέον, τώρα, δὲν αἰσθάνονται τὴν ἀνάγκη νὰ ζητήσουν συγγνώμη γι’ αὐτήν τους τὴν ἀσέβεια, δὲν εἶναι δυνατὸν οἱ χωρὶς συνέπεια καὶ μετάνοια ἐνέργειές του νὰ συγκινοῦν τοὺς Ὀρθοδόξους. Εἶναι φανερό, ὡς ἐκ τούτου, ὅτι ἡ κίνηση αὐτὴ τοῦ Πειραιῶς γίνεται γιὰ τὸ «θεαθῆναι».



Ἡ μόνη σύμφωνη μὲ τὴν Ὀρθόδοξη Παράδοση κίνηση, εἶναι ἡ Διακοπὴ τοῦ Μνημοσύνου, ποὺ αὐτοὶ ἔχουν ἀπορρίψει. Ἄρα, ὅ,τι κάνουν εἶναι ἐκτὸς Παραδόσεως καὶ οὐδὲν καλὸ θὰ ἐπιφέρει.





4. Ἀπὸ τὴν μεριὰ τῶν αἱρετικῶν Οἰκουμενιστῶν, τώρα, οἱ πράξεις τους δὲν προοιωνίζουν καμία ἀλλαγὴ πλεύσεως. Μέχρι προχθὲς συνέχιζαν ἀκάθεκτοι τὴν τακτική τους. Εἶναι δὲ πασιφανές, ὅτι ἔχουν ἐντείνει τὶς προσπάθειές τους, γιὰ νὰ προλάβουν μέσα στὰ χρονοδιαγράμματα ποὺ ἔχουν ἐκπονήσει νὰ πραγματοποιήσουν τοὺς σκοπούς τους, ἴσως γιατί ἔπεσαν λίγο ἔξω στὸν ὑπολογισμὸ τοῦ χρόνου. Ὁπότε, εἴτε θὰ πιζητήσουν τν τιμωρία τοῦ Πειραιῶς (ὅποτε θὰ ἡρωποιηθεῖ), εἴτε θὰ ψελλίσουν κάποιες δικαιολογίες, εἴτε θὰ ἀδιαφορήσουν. Μετάνοια δὲν ἔδειξαν καὶ οὔτε ὑπάρχει κάποιο δεῖγμα πρὸς τοῦτο.

5. Ὡς πρὸς τὴν πρόταση νὰ ἐξετάσει τὸ θέμα ἡ Πανορθόδοξος Σύνοδος, ἴσως τὸ ἀποδεχθοῦν ἢ γιὰ νὰ παραπέμψουν τὸ θέμα "εἰς τὰς ἑλληνικὰς καλένδας", ἢ γιατί ἡ ἐξέταση τῆς αἱρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ ἀπὸ τοὺς ἴδιους τοὺς ...Οἰκουμενιστὲς Ἀρχιερεῖς ποὺ θὰ ἀποτελέσουν τὴν Πανορθοδοξο Σύνοδο, εἶναι γι' αὐτοὺς τὸ καλύτερο δῶρο. Καὶ βέβαια, θὰ ἔχουν (ὅλοι ὅσοι θέλουν νὰ ἀποφύγουν τὴν ἀπομάκρυνση ἀπὸ τοὺς αἱρετικούς) τὸ ἐπιχείρημα: Δὲν κάνουμε τίποτα, περιμένουμε τὴν ἀπόφαση τῆς Συνόδου!!!



6. Τὸ συμπέρασμα: Ἐφ' ὅσον αὐτοὶ οἱ συλλογισμοὶ ἔχονται ἀληθείας, τότε κάτι σοβαρὸ συμβαίνει. Τότε ὁ κ. Σεραφεὶμ γνωρίζει τὸ παιχνίδι ποὺ παίζεται, γνωρίζει ὅτι ἔχουμε φτάσει ἕνα βῆμα πρὶν ἀπὸ τὴν τελικὴ ἐπίθεση, καὶ εἴτε μὲ τὴν θέλησή του, εἴτε ἐκβιαζόμενος συμβάλλει στὴν ἐπιτυχία τοῦ σχεδίου ἁλώσεως τῆς Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας. Βοηθᾶ τοὺς Οἰκουμενιστὲς νὰ κερδίσουν τὸν ἀναγκαῖα τελευταῖα λεπτά ἢ δευτερόπλεπτα, ποὺ θὰ τοὺς ὁδηγήσουν στὸ ἐπιθυμητὸ γι’ αὐτοὺς τέρμα. Καὶ βέβαια, τὶς βουλὲς τοῦ Κυρίου δὲν τὶς γνωρίζουμε, ἀλλὰ γι' αὐτὸ ἀκριβῶς πρέπει νὰ ἐφαρμόζουμε τὴν διδασκαλία τῆς Ἁγίας Γραφῆς καὶ τῶν Πατέρων, ἀφήνοντας τὰ ἀποτελέσματα στὸν Θεό.





Αὐτὴ τὴ μαρτυρία ἔχω νὰ παρουσιάσω στοὺς αἰσιόδοξους γιὰ τὴν θαυμάσια ὄντως Ἐπιστολὴ τοῦ Πειραιῶς.

Εἶναι φανερὸ ὅτι τὰ πράγματα πολώνονται. Ἡ ἀλήθεια, ὅμως, πρέπει νὰ λέγεται. Καὶ οἱ τοῦ Πειραιῶς καὶ ὅσοι –ἄλλοτε τὸν κατηγοροῦν κι ἄλλοτε τὸν προβάλλουν ὡς στρατηγὸ τοῦ ἀγῶνα–,  δὲν ἔχουν διάθεση νὰ ἀντιμετωπίσουν τὴν ἀλήθεια. Ὡς ἕνας ἀπὸ τοὺς διαχειριστὲς αὐτοῦ τοῦ ἱστολογίου, μπορῶ νὰ ἀποκαλύψω, ὅτι ἀπὸ τὸ Γραφεῖο τῆς Μητροπόλεως Πειραιῶς, ζητήθηκαν κείμενα ποὺ δημοσιεύσαμε καὶ διὰ τῶν ὁποίων ἀποδεικνύετο ὅτι ἡ Ἱ. Μητρόπολις Πειραιῶς διαστρέφει τὴν Πατερικὴ διδασκαλία, καὶ ὅταν τὰ στείλαμε (δυὸ φορὲς μάλιστα) δὲν μπόρεσαν ἢ  δὲν τόλμησαν νὰ ἀπαντήσουν, οὔτε ὅμως παραδέχτηκαν τὸ λάθος τους, παραδίδοντας τὸ θέμα στὴ λήθη.



Ἡ λήθη ὅμως δὲν ἔχει καμιὰ συγγένεια μὲ τὴν ἀλήθεια!







ΕΠΙΜΕΤΡΟ:



Ὡς πρὸς τὸ τί εἶναι ἀναγκαῖο αὐτὴ τὴν στιγμή: μιὰ ἀκόμα θαυμάσια Ἐπιστολή, ὅπως τοῦ Πειραιῶς, ποὺ νὰ ἀνακεφαλαιώνει ὅλα ὅσα ὡς τώρα ἔχουν γραφεῖ ἐναντίον τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ἢ ἡ ἄμεση ἀπομάκρυνση ἀπὸ τὸν Οἰκουμενισμό; Ἄλλη μιὰ «Ὁμολογία Πίστεως», ποὺ ὅπως καὶ ἡ πρώτη δὲν συμβάλλει στὴν καταπολέμηση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ἢ ἡ μίμηση τῶν Ἁγίων Πατέρων ὡς πρὸς τὴν ἀντιμετώπισή του; Ὡς ἀπάντηση καὶ κατανόηση αὐτοῦ τοῦ σημείου, συνοπτικὰ φυσικά, ἀναφέρω τὰ ἑξῆς αὐτονόητα:

Ὁ Κύριος μίλησε γιὰ «ψευδοπροφτες κα ψευδόχριστους» (Ματθ. ζ΄ 15, κδ΄ 24). Καὶ οἱ Ἀπόστολοι προειδοποίησαν: «ξ μν ατν (ἀπὸ τοὺς ὀρθόδοξους ποιμένες καὶ Ἐπισκόπους) ναστήσονται νδρες λαλοντες διεστραμμένα» (Πράξ. κ΄ 30) καὶ «κα ν μν σονται ψευδοδιδάσκαλοι, οτινες παρεισάξουσιν αρέσεις πωλείας» (Β΄ Πέτρ. β΄ 1), καὶ «εσελεύσονται λύκοι βαρες ες μς μ φειδόμενοι το ποιμνίου» (Πράξ. κ' 29)· διὰ τοῦτο «χαίρειν ατ μ λέγητε· γρ λέγων ατ χαίρειν κοινωνε τος ργοις ατο τος πονηρος» (2Ιω 10-11)».



Ἀπὸ τὴν ἐποχὴ ἀκόμα τῆς Κ. Διαθήκης οἱ Ἀπόστολοι κατονόμαζαν τοὺς αἱρετικούς, γιὰ νὰ γνωρίζουν οἱ πιστοὶ καὶ νὰ μὴ «κοινωνοῦν» μαζί τους, πρᾶγμα ποὺ ἀρνοῦνται οἱ σύγχρονοι ποιμένες, παρόλο ποὺ ὁ π. Θεόδωρος Ζήσης τοὺς καταγγέλλει ὡς αἱρετικούς –μὲ πρῶτο τὸν μητροπολίτη Πειραιῶς– ὡς ἀνήκοντας στὴν αἵρεση τοῦ «νοματοκρυπτισμο». Ψευδοδιδάσκαλοι ποὺ οἱ συγγραφεῖς τῆς Καινῆς Διαθήκηςκατονομάζουν ἦσαν: μέναιος, λέξανδρος, Φύγγελος,  ρμογένης,  Φίλητος κα Διοτρεφής.



Ὅταν ἀργότερα, ἄρχισαν νὰ ἐμφανίζονται στὴν Ἐκκλησία αἱρετικοί, (καὶ ἐ’ ὅσον ἔμεναν ἀμετανόητοι μετὰ τὴν «πρώτην νουθεσίαν»), οἱ Ἅγιοι Πατέρες τοὺς κατονόμαζαν καὶ δίδασκαν τὴν ἀπομάκρυνση ἀπὸ αὐτούς, γιὰ νὰ μὴ μολυνθοῦν οἱ πιστοὶ καὶ διακινδυνεύσουν τὴν σωτηρία τους.



Δν ποβάθμιζαν τὴν αἵρεση καὶ τὶς συνέπειές της. Δὲν συνιστοῦσαν οἱ Ἅγιοι Πατέρες στοὺς πιστούς, ὅσα ἀνεδαφικὰ οἱ σύγχρονοι ἀντι-οικουμενιστὲς συνιστοῦν. Δὲν τοὺς ἔλεγαν δηλαδή: «μένετε καὶ ἐπικοινωνεῖτε μὲ τοὺς αἱρετικούς, ἕως ὅτου ἀποφασίσει Σύνοδος τὴν καταδίκη της αἱρέσεως. Ὡς τότε, μὴ φοβᾶσθε, δὲν πρόκειται νὰ πάθετε τίποτα. Κοινωνεῖτε ἄφοβα μὲ τοὺς αἱρετικοὺς τύπου μητρ. Περγάμου Ἰωάννη Ζηζιούλα, Μεσσηνίας Χρυσόστομου Σαββάτου, Καλαβρύτων Ἀμβρόσιου Λενῆ, Σύρου Δωρόθεου Πολυκανδριώτη, ἢ μὲ Ἀκαδημαϊκοὺς καθηγητὲς ὅπως Π. Βασιλειάδης, Παντ. Καλαϊτζίδης κ.λπ.».



Δν συμβούλευαν οἱ Πατέρες: Δὲν σᾶς κοστίζει καὶ τίποτα νὰ παρίστασθε σὲ συλλείτουργα ποὺ «ὀρθόδοξοι» Ἐπίσκοποι βραβεύουν Οἰκουμενιστὲς Ἐπίσκοπους, π.χ. ὁ Δημητριάδος τὸν Περγάμου Ἰω. Ζηζιούλα.



Δν τος καθησύχαζαν λέγοντάς τους: Δὲν πειράζει, ἂν κάποιοι Ἐπίσκοποι δὲν δέχονται ὅτι τὸ filioque εἶναι αἵρεση, ἂν κάποιοι ἀποδέχονται τὸν Παπισμ ς κκλησία, ἂν κάποιοι κηρύσσουν τὴν πλάνη, ὅτι ἡ Ἐκκλησία εἶναι «Μία κα διηρημένη»· δὲν σᾶς ἐμποδίζουν ὅλα αὐτὰ νὰ κοινωνᾶτε ἀπὸ τὰ χέρια τους.



Δν τος φερναν ὡς παράδειγμα οἱ Πατέρες (γιὰ νὰ τοὺς πείσουν νὰ ἐπικοινωνοῦν ἕως ὅτου κάποια Σύνοδος καταδικάσει τοὺς αἱρετικούς), κάποιον σύγχρονό τους ἀντι-οικουμενιστὴ πρωτοπρεσβύτερο, ὁ ὁποῖος συλλειτουργεῖ μὲ αἱρετικοὺς (ὅπως κάνει ὁ σεβαστὸς κατὰ τὰ ἄλλα π. Γεώργιος Μεταλληνός, ποὺ συλλειτουργεῖ μετὰ τοῦ κακοδοξοῦντος μητροπ. Περγάμου Ζηζιούλα, παρὰ τὶς διαμαρτυρίες πιστῶν).







Ἐφ’ ὅσον, λοιπόν, μὲ τὴν ἐμφάνιση κάθε αἱρέσεως, οἱ Πατέρες προέτρεπαν τὴν πομάκρυνση π τος αρετικούς, καὶ ἐφ’ ὅσον αὐτὰ ἰσχύουν σὲ ὅλη τὴν ἐκκλησιαστικὴ ἱστορία γιὰ κάθε αἵρεση ποὺ ἐνεφανίζετο (ἔστω καὶ τὴν πιὸ μικρή), μὲ ποιά λογικὴ οἱ τοῦ Πειραιῶς μᾶς λέγουν ὅτι αὐτὰ δὲν ἰσχύουν γιὰ τὴν αἵρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ἡ ὁποία ζεῖ καὶ βασιλεύει δεκαετίες καὶ συνεχῶς τὴν Ὀρθοδοξία κυριεύει; Φτάνει τὸ ὅτι ὁ Πειραιῶς καὶ οἱ πατέρες τῆς Συνάξεως ἀποδέχονται τὸν Οἰκουμενισμὸ ὡς παναίρεση; Ἢ μήπως, ἀκριβῶς ἐπειδὴ εἶναι παναίρεση, ἀπαιτεῖται σὲ μεγαλύτερο βαθμὸ ἐγρήγορση, πιὸ γρήγορη ἀπομάκρυνση, ἀποτείχιση ἀπὸ τοὺς παναιρετικοὺς Οἰκουμενιστές;



Ἂς δοῦμε ἐλάχιστα κείμενα τῶν Ἁγίων, ποὺ διδάσκουν τὴν ἄμεση, ἐνστικτώδη ἀπομάκρυνση: «ποπηδν» (=ἀποσκιρτῶ τρέχω πηδῶν, τινάσσομαι ἐπάνω ἤ ὀπίσω)!



Δίδασκε ὁ ἱ. Χρυσόστομος: «Κα τί ποιήσομεν τος τοιατα κακουργοσι; (τος «παρ τν ποστολικν διδαχν πινοοντας δόγματα», πως τν κακοδοξία περ τν «δελφν κκλησιν»;) κκλίνατε π’ ατν, ποπηδτε» (ΕΠΕ 17, 718). «Δι παρακαλ φεύγειν κα ποπηδν ατν τος συλλόγους. Ο μικρ ατη βλάβη τος σθενεστέροις τν δελφν, ο μικρ πονοίας κείνοις πρόφασις» (Χρυσοστόμου Ἰω., Κατὰ Ἰουδαίων, Λόγος πρῶτος).



Διὸ ἐπιβάλλεται «μετ τν οκείων της πίστεως ερηνεύειν... τος δ λλως χοντας ποστρέφεσθαι...» καὶ «αρετικν νθρωπον ποστρέφεσθαι» τονίζει ὁ Μ. Βασίλειος (P.G. 31, 649). «Κα οκ επεν, Ἐὰν ναντία καταγγέλλωσιν, νατρέπωσι τ πν, λλά, Κν μικρν τί εαγγελίζωνται παρ' εηγγελισάμεθα, κν τ τυχν παρακινήσωσιν, νάθεμα στωσαν» (Χρυσοστόμου Ἰω., Ἑρμηνεία εἰς τὴν Πρὸς Γαλάτας).



Καὶ ὁ Μ. Φώτιος, λέγει: «Αρετικός στιν ποιμήν; Λύκος στί· φυγεν ξ ατο καί ποπηδν δεήσει, μηδ’ πατηθναι προσελθεν, κν μερον περισαίειν δοκ· φύγε τήν κοινωνίαν ατο καί τήν πρός ατόν μιλίαν ς όν φεως· ...φεύγειν ον παντί σθένει διά τατα προσήκει τούς τοιούτους» (ΕΠΕ 12, 400,31). Τό ἴδιο καί ὁ ἅγ. Γρηγόριος ὁ Παλαμᾶς: «Φύγωμεν ον τος τς πατρικάς ξηγήσεις μή παραδεχομένους (πως Πειραις κα ο το ντιαιρετικο γραφείου) λλά παρ’ αυτν πειρωμένους εσάγειν τά ναντία· ...καί φύγωμεν μλλον φεύγει τις πό φεως. μέν γάρ νδακών τό σμα θανατο πρόσκαιρα, τς θανάτου ψυχς χωρίσας· ο δέ τς ψυχς ατς λαβόμενοι τος δοσι χωρίζουσιν ατήν το Θεο, περ στί θάνατος αώνιος τς θανάτου ψυχς. Φεύγωμεν ον τούς τοιούτους πάσ δυνάμει, καί προσφεύγωμεν τος ποτιθεμένοις τά εσεβ καί σωτήρια, ς συνάδοντα τας πατρικας παραδόσεσι» (ΕΠΕ, 10,356).



Ἀντὶ αὐτῶν, ἀντὶ νὰ κάνουν ἐκεῖνο ποὺ συνιστοῦν ἡ Ἁγία Γραφὴ καὶ οἱ Πατέρες, τί μᾶς διδάσκουν οἱ τῆς Συνάξεως, ἀλλοιώνοντες τὴν Ὀρθόδοξο Παράδοση; Τί μᾶς διδάσκει ὁ Πειραιῶς, μὲ τὸν ὁποῖον συνεργάστηκαν οἱ τῆς Συνάξεως στὴν συγγραφὴ αὐτῆς τῆς Ἐπιστολῆς; Ἀρκοῦνται σὲ χαρτοπόλεμο ἐπὶ χρόνια. Μεταξὺ τῶν ἄλλων δικαιολογιῶν των ἦταν καὶ αὐτή. «Δὲν ἔχουν ἐνημερωθεῖ ἀκόμα οἱ πιστοί». Πρῶτα θὰ πρέπει νὰ τοὺς ἐνημερώσουμε καὶ μετὰ νὰ ἀποτειχισθοῦμε. Διότι πῶς θὰ ἀποτειχισθοῦν, ἂν πρῶτα δὲν ξέρουν ἀπὸ τί θὰ ἀποτειχισθοῦν;



Ποτὲ ἀπὸ τὸ μυαλὸ τῶν σοφῶν ἀντι-οἰκουμενιστῶν δὲν πέρασε ἡ σκέψη ὅτι ἡ αὐτοσυνειδησία τῶν πιστῶν ἦταν μεγαλύτερη πρὶν μερικὲς δεκαετίες, ὅτι ὅσο περνάει ὁ καιρός, ὅλο καὶ λιγότεροι πιστο ντιδρον καὶ ἐναντιώνονται στὸν Οἰκουμενισμό; Διότι, ὥσπου νὰ τοὺς ἐνημερώσουν οἱ ἀντι-Οικουμενιστές, θὰ τοὺς ἔχουν ἀλλοιώσει πλήρως τὴν Πίστη οἱ Οἰκουμενιστές, θὰ τοὺς ἔχουν ὁλοκληρωτικὰ ἀπορροφήσει στὴν αἵρεση.



Φυσικὰ καὶ τοὺς πέρασε ἀπὸ τὸ μυαλό, καὶ τὸ γνωρίζουν αὐτὸ οἱ λεγόμενοι ἀντι-οικουμενιστές, καὶ τὸ γράφουν, ἀφοῦ οἱ ἴδιοι μᾶς θυμίζουν καὶ ἀναφέρονται σὲ ἐπιστολὲς καταπέλτες, τὶς ὁποῖες ἔστειλε πρὶν 50 χρόνια περίπου ὁ π. Ἐπιφάνιος στὸν Ἀθηναγόρα, τότε ποὺ ἡ Οἰκουμενισμὸς ἦταν στὰ σπάργανα. Τὸ ξέρουν, ἀφοῦ ὁ π. Θεόδωρος Ζήσης, π.χ., γράφει, ὅτι ὁ Κόντογλου διαμαρτυρήθηκε ἔντονα στὸν Πατριάρχη, μόνο κα μόνο ἐπειδὴ στὸ περιοδικὸ τοῦ Πατριαρχείου δημοσιεύτηκε φωτογραφία το Πάπα!



Ἐνῶ τώρα ὄχι ἡ φωτογραφία, ἀλλὰ ὁ ἴδιος ὁ Πάπας Ἰωάννης, καὶ ὁ ἕτερος, καὶ ὁ τρίτος καὶ μία καὶ δύο καὶ τρεῖς φορὲς μπῆκαν οἱ Πάπες στὸ Πατριαρχεῖο Κων/πόλεως, καὶ προσφώνησαν τὸν Πάπα Βενέδικτο (παρόντος τοῦ Βαρθολομαίου) μὲ τὴν προσφώνηση: «ελογημένος ρχόμενος (αρετικς Πάπας)  ν νόματι Κυρίου», καὶ “συλλειτούργησαν” μετὰ τοῦ Πατριάρχου!!!



Ἄρα, ποιά μεγαλύτερη ἐνημέρωση περιμένουν νὰ κάνουν; Ὁσημέραι καὶ περισσότερη λλοίωση ἀναμένεται ν γίνει. Καὶ αὐτὸ εἶναι μαθηματικὰ βέβαιο, καὶ τὸ ξέρουν, ἀλλὰ ἐπειδὴ δὲν ἔχουν τὸ σθένος νὰ διωχθοῦν, δικαιολογοῦνται. Ὁ σεβαστὸς καθηγητὴς καὶ ὁμολογητὴς Κορναράκης τοὺς τὸ εἶπε κατάμουτρα πρὶν χρόνια: δὲν πρόκειται ποτὲ νὰ ἀποτειχισθεῖτε». Καὶ ἀντήλλαξε ἐπιστολὲς μὲ κάποιους ἀπ’ αὐτούς, καὶ κατέχει ἐπιστολή, ποὺ ...παρακλήθηκε νὰ μὴ τὴν δημοσιοποιήσει!



Μά, πατέρες, ὅταν ξέρεις ὅτι ὑπάρχει ἐπιδημία σὲ κάποιο χῶρο, ὅτι ὑπάρχουν λύκοι ἅρπαγες, τί κάνεις; Δὲν βάζεις τὶς φωνές; Δὲν κυνηγᾶς τοὺς λύκους; Δὲν ἀπομακρύνεις τοὺς ἀνθρώπους ἀπὸ τὸ χῶρο αὐτό, γιὰ νὰ μὴ μολυνθοῦν, ἢ γιὰ νὰ μὴ καταβρωθοῦν ἀπὸ τοὺς λύκους, καὶ κατόπιν (ἀλλὰ καὶ συγχρόνως) ἐξηγεῖς λεπτομερῶς, ἀνασκευάζεις τὴν αἵρεση, δίνεις τὰ κατάλληλα φάρμακα, τὰ κατάλληλα ὅπλα γιὰ τὴν ἀντιμετώπιση τῆς καταστάσεως; Δὲν τοὺς καθησυχάζεις νὰ παραμένουν στὴν αἵρεση, δὲν ὑποβαθμίζεις τὸν κίνδυνο.



Πρῶτα ἐσύ, φεύγεις τὴν κοινωνία τῶν αἱρετικῶν, διακόπτεις τὴν ἐπικοινωνία, τὴν μνημόνευσή τους, ἀποτειχίζεσαι, γιὰ νὰ σὲ ἀκολουθήσουν παραδειγματιζόμενοι οἱ πιστοί. Τότε ἐκτιμοῦν κι αὐτοὶ τὴν θυσιαστική σου ἐνέργεια, ὅταν σοῦ κοστίζει· τότε συνειδητοποιοῦν στὴ σωστή του διάσταση τὸν κίνδυνο.



Ἂς εὐχηθοῦμε, παρὰ τὶς δυσοίωνες προβλέπεις, νὰ ἐπικρατήσουν συντόμως δεύτερες σκέψεις, «ἑπόμενες τοῖς ἁγίοις πατράσι».


8 σχόλια:

  1. Δεν απομένει, λοιπόν, παρά η διακοπή του μνημοσύνου, του καταστρατηγούντος, από μεθόδου και εκ συστήματος, τους θεοπνεύστους ιερούς κανόνες, πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως Βαρθολομαίου.
    Λ.Ν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ειτε τα λενε λοιπον λαθος οι Μητροπολιται ειτε σωστα,ειναι ....λαθος.Μας βοηθεισε ο κ, Σηματης να ....προφητευσουμε χωρις να ειμεθα προφητες.Βλεπετε αν δεν ...στειριξει κανεις το σπιτι του θα πεσει να τον πλακωσει.Και αν δεν μας κανει και πολυ ενας κανονας,τον χαρακτηριζουμε μη παραδοσιακο και ολα ειναι εν ταξει και εν ΠΑΡΑΤΑΞΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμε 8:05, το θέμα είναι ποιο σπίτι στηρίζει κανείς.
    "Τον οικουμενισμό την "πνευματική πατερίτσα" της παγκόσμια τυραννία και της Νέας Τάξης Πραγμάτων (klassikoperiptosi)
    ή το σπίτι της μάνας σου Εκκλησίας, άνευ δεσποτοκρατίας, γεροντοκρατίας και τα τοιαύτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτα που εγραψα ηταν σαφεστατα.Ο εχων ωτα ακουειν ακουετω.

      Διαγραφή
  4. ΠΟΛΥΜΕΝΟΠΟΥΛΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ9 Ιουλίου 2013 στις 2:51 μ.μ.

    Κύριε Σημάτη πολλά από τα επιχειρήματά σας με έπεισαν, ότι είσθε φορέας Ορθοδόξου Αληθείας. Επίσης ανάλογα επιχειρήματα αληθινής Ορθοδόξου Αληθείας για πρόσωπα, πράγματα και καταστάσεις διάβασα στο πρόσφατο διπλό τεύχος του ΦΛΑΜΙΑΤΟΥ που μου έστειλε και τον ευχαριστώ γι αυτό, ο Κύριος Ντετζόρτζιο. Ήδη στο Νέο Ημερολόγιο δημιουργήθηκε από εσάς μία ομάδα, μικρή αριθμητικά, αλλά μεγάλη ποιοτικά, που λέει τα πράγματα με το όνομά τους. Είναι καιρός πιστεύω και σε εμάς του Παλαιου Ημερολογίου, οι αληθινά υγιείς πνευματικά δυνάμεις να λένε και αυτές τα πράγματα με το αληθινό ονομά τους, όποιο και αν είναι το κόστος, και αν αυτό δεν μπορεί να γίνει σήμερα ας διαμορφωθούν οι συνθήκες να γίνει τουλάχιστον αύριο, εάν οι προσπάθειες του σήμερα για εσωτερική διόρθωση δεν αποδώσουν πνευματικούς καρπούς λόγω αμετανοησίας ορισμένων αδελφών μας. Η αλήθεια και μόνο η αλήθεια μπορεί να μας ελευθερώσει από τα σημερινά Εκκλησιαστικά δεσμά. Η αλήθεια και μόνο η αλήθεια μπορεί τελικά να Ενώσει τους πραγματικούς Ορθοδόξους . Η αλήθεια θα φέρει την Χάρι του Θεού μας και Αυτή θα πολλαπλασιάσει τους καρπούς των κόπων των αληθινών Τέκνων της Εκκλησίας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τό Πατριαρχεῖο καί ὁ Πατριάρχης ἤδη ξεκίνησαν τήν ἀποδόμηση τῆς ἐπιστολῆς-ἐνεργείας τοῦ Πειραιῶς κ. Σεραφείμ. Πρώτη ἀντεπίθεση μέ σημερινό μειωτικό ἄρθρο τοῦ γνωστοῦ Πρωτ. κ. Γ. Τσέτση κατά Σεραφείμ, ὁ ὁποῖος τοῦ ρίχνει τό γάντι σέ κάποια σημεῖα. Τώρα πρέπει ὁ κ. Σεραφείμ νά τελειοποιήσει καί ὄχι νά ἐγκαταλείψει στήν ἀπομείωση τήν πρωτοβουλία του. Νά ἐπιμένει σταθερῶς μέχρις ἐσχάτων στήν ἀπαίτηση καταδίκης τοῦ Οἰκουμενισμοῦ ὡς παναιρέσεως καί τοῦ Παπισμοῦ ὡς ἀντιχρίστου αἰρέσεως, κατά τήν διδασκαλία τῆς Ἐκκλησίας καί τῶν Ἁγίων Πατέρων, ὑπό τοῦ κ. Βαρθολομαίου, ἐάν θέλει ὁ τελευταῖος νά θεωρεῖται ὀρθόδοξος ποιμήν καί ὄχι προβατόσχημος λύκος! Εἰδάλλως νά τόν θεωρεῖ κακοδοξοῦντα καί νά ζητᾶ τήν καταδίκη του, ἐπιλέγοντας βεβαἰως και ὁ ἴδιος τήν ἐφαρμογή τῆς σχετικῆς πατερικῆς διδασκαλίας διακοπῆς κοινωνίας μετά συνειδητῶν κακοδοξούντων καί δή ἀμετανοήτων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. "Πανηγυρίστε, λοιπόν, νεο-Έλληνες φοροδιαφυγάδες και παντοίου είδους επώνυμοι και ανώνυμοι, επίσημοι και ανεπίσημοι, κομπιναδόροι. Έχετε άφεση αμαρτιών. Είστε άμοιροι ευθύνης. Για την σημερινή μιζέρια και αθλιότητα της υπόδουλης στην «Τρόϊκα» Ελλάδας, δεν φταίτε εσείς".
    Tάδε έφη ο μέγας πρωτοπρεσβύτερος.
    Μήπως έχει ακούσει ο π.Γεώργιος για μία ΜΚΟ που ακούει στο όνομα " ΚΥΚΛΟΣ ΤΗΣ ΠΑΤΜΟΥ" και τη σχέση της με το Οικουμενικό Πατριαρχείο;
    Λ.Ν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το θέμα Λ.Ν. είναι οι πολυδάπανες κρουαζιέρες και τα "θρησκευτικο-οικολογικά συμπόσια", αλλά και οι "χλιδάτες" υποδοχές του Βαρθολομαίου από περιφερειάρχες και δημαρχαίους όπως π.χ. στην Καβάλλα, την Κοζάνη και αλλού που σκανδαλίζουν κόσμο μεσούσης της οικονομικής κρίσης. Ξοδεύονται πολλά λεφτά για όλα αυτά. Αλλά δεν είδαμε πουθενά τον Τσέτση και τους άλλους φιλοπατριαρχικούς να τα καταδικάζουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου