Tι συμβαινει
με τον Αλεξανδρουπολεως;
Ενας απο τους περιβοητους "δικαστες" του σφαγιασμενου ιερομοναχου Ευθυμιου Τρικαμηνα....
Πριν
λίγα χρόνια, ο π.Ιωάννης, ένας ιερομόναχος προερχόμενος από το Άγιο Όρος ήρθε
στην Αλεξανδρούπολη.
Πολύ σύντομα εκατοντάδες πιστοί τον πλησίασαν και έγινε ο
πνευματικός τους πατέρας.
Ανάμεσά τους εκατοντάδες νέοι, αρκετοί από τους
οποίους ουδέποτε είχαν σχέση με την εκκλησία.
Η ενορία του Αγίου Νεκταρίου
Αλεξανδρουπόλεως έγινε πλέον το δεύτερο σπίτι τους, και ο ιερέας αγρυπνούσε
νυχθημερόν δίπλα τους.
Οι νέοι είχαν βρει έναν πατέρα που νοιαζόταν γι αυτούς,
έναν αληθινό ποιμένα.
Μια τόσο ωραία ζεστή αγκαλιά είχε ζεστάνει την πόλη της
Αλεξανδρούπολης.
Στις
περιπτώσεις αυτές πάντα βρίσκονται και μερικοί "καλοθελητές".
Έτσι
-όπως μάθαμε- βρέθηκαν 2 γυναίκες που ισχυρίστηκαν ότι είχαν σεξουαλικές
σχέσεις με τον ιερομόναχο.
Ο μητροπολίτης, αντί να πιστέψει την έξωθεν καλή
μαρτυρία του πατρός Ιωάννη, πίστεψε τις 2 γυναίκες (πόση αξιοπιστία -και τι
ηθικό επίπεδο- μπορεί να έχουν δύο κυρίες που δηλώνουν ότι είχαν σεξουαλικές
σχέσεις με ένα ιερωμένο!)
Μερικές
"παράξενες" ενέργειες του μητροπολίτη Αλεξανδρουπόλεως :
Ο μητροπολίτης Αλεξανδρουπόλεως κάλεσε τον π.Ιωάννη στο γραφείο του για να του ανακοινώσει ότι τον θέτει σε αργία.
Προηγουμένως, προσποιήθηκε ότι του άρεσε το
κινητό που είχε ο π.Ιωάννης, του παίρνει το κινητό, τάχα για να το δει, και το
βάζει στην τσέπη του.
Από την επόμενη ημέρα, όπως πληροφορηθήκαμε, ο
μητροπολίτης έδειχνε έγγραφα με τα υποτιθέμενα μηνύματα σεξουαλικού
περιεχομένου που τάχα βρήκε στο κινητό του π.Ιωάννη, σε ιερείς του, για να τους
πείσει ότι οι κατηγορίες ισχύουν και ότι καλώς τον έθεσε σε αργία.
Ο π.Ιωάννης όντας σε αργία, μεταβαίνει προσωρινά στην πατρική του οικία, στην Ξάνθη.
Δύο ημέρες μετά ο μητροπολίτης, δίνει εντολή σε ιερέα του να εισβάλλει παράνομα και να αλλάξει την κλειδαριά της οικίας του π.Ιωάννη (ήταν σε κτήριο εντός του γηροκομείου της μητρόπολης, λίγα χιλιόμετρα έξω από την Αλεξανδρούπολη).
Ο π.Ιωάννης όντας σε αργία, μεταβαίνει προσωρινά στην πατρική του οικία, στην Ξάνθη.
Δύο ημέρες μετά ο μητροπολίτης, δίνει εντολή σε ιερέα του να εισβάλλει παράνομα και να αλλάξει την κλειδαριά της οικίας του π.Ιωάννη (ήταν σε κτήριο εντός του γηροκομείου της μητρόπολης, λίγα χιλιόμετρα έξω από την Αλεξανδρούπολη).
Παραθέτουμε
την συνέχεια από τοπικό ιστολόγιο:
"Όλα ξεκίνησαν την περασμένη Κυριακή 10 Φεβρουαρίου, όταν ο Μητροπολίτης Αλεξανδρουπόλεως Άνθιμος έθεσε σε αργία τον πατέρα Ιωάννη με την κατηγορία της ανηθικότητας.
"Όλα ξεκίνησαν την περασμένη Κυριακή 10 Φεβρουαρίου, όταν ο Μητροπολίτης Αλεξανδρουπόλεως Άνθιμος έθεσε σε αργία τον πατέρα Ιωάννη με την κατηγορία της ανηθικότητας.
Στη
συνέχεια το πρωί της Τρίτης 12 Φεβρουαρίου χτύπησε ο συναγερμός του
διαμερίσματος, όπου διέμενε ο πατήρ Ιωάννης στο γηροκομείο 'Άγιος Κυπριανός'.
Αμέσως στο σημείο έσπευσαν υπάλληλοι του γραφείου security, όπου χτύπησε ο
συναγερμός.
Ωστόσο δεν διαπιστώθηκε καμία παραβίαση.
Το
απόγευμα όμως της ίδιας ημέρας γύρω στις 19:00 ξαναχτύπησε ο συναγερμός του
διαμερίσματος και οι υπάλληλοι security που έσπευσαν έπιασαν επ' αυτοφώρω δύο
νεαρούς άνδρες εντός του διαμερίσματος, χωρίς ωστόσο να είναι παραβιασμένη η
πόρτα, καθώς οι νεαροί μπήκαν με κλειδί. Ακολούθησε μήνυση, την οποία κατέθεσε
ο πατήρ Ιωάννης κατά παντός υπευθύνου.
Ωστόσο την απέσυρε μετά τη συνάντηση που
είχε με το Μητροπολίτη Αλεξανδρούπολης Άνθιμο.
Την
Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου πραγματοποιήθηκε κι άλλη συνάντηση του πατέρα Ιωάννη με
το Σεβασμιότατο, κατά τη διάρκεια της οποίας πλήθος πιστών είχε συγκεντρωθεί
στο προαύλιο χώρο του Ιερού Ναού του Αγίου Νικολάου στην Αλεξανδρούπολη
(φωτογραφία) στηρίζοντας τον πατέρα Ιωάννη."
Για την
ακρίβεια, όταν ο υπάλληλος της security συνέλαβε επ' αυτοφόρω τα δύο άτομα που
έκλεψαν τον σκληρό δίσκο από τον υπολογιστή του π.Ιωάννη, αυτοί του είπαν ότι
ενεργούσαν κατ' εντολή του μητροπολίτη.
Κανονικά θα έπρεπε εκείνη τη στιγμή να
δοθεί εντολή να συλληφθεί ο μητροπολίτης ως ηθικός αυτουργός για την κλοπή και
να πάει την επόμενη ημέρα στο αυτόφωρο. Αντί αυτού, όπως πληροφορηθήκαμε,
μετέβει στο γραφείο του μητροπολίτη ο διοικητής της αστυνομίας, μαζί με τον π.Ιωάννη
και τελικά συμφώνησαν να επιστραφούν τα κλοπιμαία (το κινητό και ο σκληρός
δίσκος) στον π.Ιωάννη.
Ο π.Ιωάννης έκανε το μοιραίο λάθος να αποσσύρει την μύνηση εναντίον του μητροπολίτη για να δείξει μία ακόμη φορά την μακροθυμία του. Επί πλέον, ζήτησε από τα πνευματικά του παιδιά, ενόψει τεσσαρακοστής, να σταματήσουν τις συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας μπροστά στο μητροπολιτικό μέγαρο.
Ο μητροπολίτης Άνθιμος, έχοντας απομακρύνει από την περιοχή τον π.Ιωάννη σε όλο το διάστημα της τεσσαρακοστής, μία εβδομάδα πριν το Πάσχα ανακοινώνει την απόφαση του τοπικού εκκλησιαστικού δικαστηρίου (τριμελές, στο οποίο μετέχει ο μητροπολίτης και δύο ιερείς του!) που αποφάσισε να δεχθεί τις κατηγορίες και να παραπέμψει τον ιερομόναχο σε μεγαλύτερο δικαστήριο για αποσχηματισμό.
Ο π.Ιωάννης έκανε το μοιραίο λάθος να αποσσύρει την μύνηση εναντίον του μητροπολίτη για να δείξει μία ακόμη φορά την μακροθυμία του. Επί πλέον, ζήτησε από τα πνευματικά του παιδιά, ενόψει τεσσαρακοστής, να σταματήσουν τις συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας μπροστά στο μητροπολιτικό μέγαρο.
Ο μητροπολίτης Άνθιμος, έχοντας απομακρύνει από την περιοχή τον π.Ιωάννη σε όλο το διάστημα της τεσσαρακοστής, μία εβδομάδα πριν το Πάσχα ανακοινώνει την απόφαση του τοπικού εκκλησιαστικού δικαστηρίου (τριμελές, στο οποίο μετέχει ο μητροπολίτης και δύο ιερείς του!) που αποφάσισε να δεχθεί τις κατηγορίες και να παραπέμψει τον ιερομόναχο σε μεγαλύτερο δικαστήριο για αποσχηματισμό.
Και
μερικές παράξενες συμπτώσεις:
Θα μπορούσαμε να υποθέσουμε ότι απλά υπήρξε μια κόντρα μεταξύ ενός μητροπολίτη και ενός ιερέα και ο μητροπολίτης (προσωρινά τουλάχιστον) νίκησε, όμως μερικά πράγματα προκαλούν εύλογα ερωτηματικά
Θα μπορούσαμε να υποθέσουμε ότι απλά υπήρξε μια κόντρα μεταξύ ενός μητροπολίτη και ενός ιερέα και ο μητροπολίτης (προσωρινά τουλάχιστον) νίκησε, όμως μερικά πράγματα προκαλούν εύλογα ερωτηματικά
1.
Πνευματικά παιδιά του π.Ιωάννη ίδρυσαν την Πατριωτική Ορθόδοξη Κίνηση
Αλεξανδρουπόλεως (ιδιαίτερα αγωνιστική κίνηση που συμμετέχει σε πατριωτικές
δράσεις σε όλη τη Θράκη)
2. Όπως
μάθαμε ο ένας από τους δύο που συνελήφθησαν επ' αυτοφόρω για την κλοπή του
σκλ.δίσκου έχει πολύ "συγκεκριμένο" επάγγελμα και ίσως αυτό εξηγεί
και την άμεση επέμβαση του διοικητή της αστυνομίας (και γι αυτό είχαν αλλάξει
το ίδιο πρωί την κλειδαριά, για να μπορούν να ισχυριστούν ότι μπήκανε μέσα το
ίδιο απόγευμα χωρίς να την παραβιάσουν). Παράξενη σύμπτωση κι αυτή ε; (το
"επάγγελμα" ενός εκ των δύο "εισβολέων");
3. ένα
σωρό ψέμματα που διαδίδουν σε βάρος του π.Ιωάννη, και τα οποία διαπιστώσαμε ότι
δεν ισχύουν (πχ ότι τάχα η αστυνομία έλεγξε το σκλ.δίσκο, ότι τάχα είχε κάμερες
μέσα στο σπίτι του, ότι τάχα σημείωνε τις εξομολογήσεις κάθε πιστού στον
υπολογιστή του την ώρα της εξομολόγησης και ένα σωρό ακόμη ψευδείς αθλιότητες)
4. Η
στάση του Αλεξανδρουπόλεως Ανθίμου έχει κυριολεκτικά αφήσει τους πάντες
άναυδους σε ένα σωρό θέματα.
Παραθέτουμε 6 πρόσφατες ιδιαίτερα "παράξενες" κινήσεις του :
4α. Η
είσοδος ΕΝΤΟΣ του ιερού ενός κοριτσιού, ντυμένο σε ιέρεια, για να παραλάβει τη
δάδα με τη φλόγα για τους Ολυμπιακούς αγώνες και η επιμονή του να υπερασπίζεται
τη στάση του επειδή "δεν φορούσε άμφια" (όντως φοβερό επιχείρημα!!),
η
"ιέρεια" μέσα στο Ιερό και δίπλα στην Αγία Τράπεζα
δείτε
αναλυτικά εδώ
4β. Οι
"παράξενες" απόψεις του ότι δεν χρειάζεται οι ιερείς να φοράνε ράσα
"Στην
ερώτηση αν θα πρέπει να επέλθει μία μεταβολή στην περιβολή κληρικών, δηλαδή
αντί του ράσου που επιβλήθηκε μεταγενέστερα να φορούν όπως στο Πατριαρχείο
κοστούμι μαύρο και γραβάτα, τόνισε: «βέβαια, το ράσο είναι πολύ μεταγενέστερο,
νομίζω ότι ο λαός μας αρχίζει να ετοιμάζεται σιγά-σιγά για κάτι τέτοιο.
Ηδη βγήκαν στο εξωτερικό οι Ελληνες, πηγαίνουν στην
Κωνσταντινούπολη, είδαν τη συμπεριφορά των ιεραρχών, των κληρικών εκεί, χωρίς
ράσα και δεν δυσκολεύονται να τους τιμήσουν και να τους σεβαστούν. Στην πατρίδα
μας ακόμα υπάρχει ένα μούδιασμα πάνω σʼ
αυτό, θέλουν ο ιερέας μας να φορά κάτι να ξεχωρίζει»."
4γ. ενώ
ο μητροπολίτης Άνθιμος ήταν εξ αρχής κατηγορηματικά ενάντιος στα ορυχεία χρυσού
στη Θράκη, τώρα
δημόσια τοποθετείται υπέρ της επένδυσης..
Παράξενο κι αυτό ε;; ..
δημόσια τοποθετείται υπέρ της επένδυσης..
Παράξενο κι αυτό ε;; ..
(δείτε
σχετικό αναλυτικό ρεπορτάζ εδώ)
4δ. Ο
μητροπολίτης Άνθιμος τοποθετήθηκε από τους πρώτους ΕΝΑΝΤΙΑ στη Χρυσή Αυγή, αλλά
μία ακόμη φορά το έκανε με πολύ "έξυπνο" τρόπο.
Μίλησε
σε εκδήλωση που ήταν ουσιαστικά ενάντια στη Χρυσή Αυγή, με θέμα:
"Ο νεοναζιστικός παγανισμός και η Ορθόδοξη Εκκλησία"
πετυχαίνοντας να μην αναφέρει πουθενά τις λέξεις "Χρυσή Αυγή" στην ομιλία του..
"Ο νεοναζιστικός παγανισμός και η Ορθόδοξη Εκκλησία"
πετυχαίνοντας να μην αναφέρει πουθενά τις λέξεις "Χρυσή Αυγή" στην ομιλία του..
Συνομιλητές
του στην εκδήλωση ήταν γνωστοί αριστεριστές και θεολόγοι
(Γιαγκάζογλου,Ζουμπουλάκης) που ανάμεσα σε άλλα αγωνίζονται εδώ και χρόνια να
πάψουν τα θρησκευτικά στο σχολείο να έχουν Ορθόδοξο προσανατολισμό και να
μετατραπούν σε θρησκειολογία. (βλέπετε, τίποτε δεν είναι τυχαίο).
Δείτε το βίντεο από τη εκδήλωση εδώ
Δείτε το βίντεο από τη εκδήλωση εδώ
(τι
άτοπο πάντως, ο κατήγορος της Χρ.Αυγής για "παγανισμό", να εισάγει ως
μητροπολίτης τις "ιέρειες" μέσα στο άβατο του Ιερού της εκκλησίας.. )
Μία ακόμη
τοποθέτηση του Αλεξανδρουπόλεως Άνθιμου,αυτή τη φορά ενάντια στις διανομές
τροφίμων της Χρ.Αυγής (δείτε εδώ)! "ΠΡΟΚΛΗΣΗ" η διανομή τροφίμων σε Έλληνες !!
4ε. Την
Μεγάλη Παρασκευή (3 Μαϊου 2013) ο μητροπολίτης Άνθιμος ήταν πολύ
"συγκινημένος". Έστειλε τελεσίγραφο σε ιερό ναό ότι αν κάψουν και
φέτος ομοίωμα του "Εβραίου" πριν την περιφορά του επιταφίου-όπως
είναι το έθιμο, ΔΕΝ θα γίνει η περιφορά. Και πράγματι, επειδή οι πιστοί έκαψαν
το ομοίωμα του "Εβραίου" , ΔΕΝ έγινε η περιφορά του επιταφίου.
Δείτε σχετικά εδώ και εδώ. Παραθέτουμε και σχετικό βίντεο σε τοπικό κανάλι :
Δείτε σχετικά εδώ και εδώ. Παραθέτουμε και σχετικό βίντεο σε τοπικό κανάλι :
Λέτε
τελευταίο χρόνο να ανέβηκε ξαφνικά η πνευματικότητα του μητροπολίτη και γι αυτό
να μην ανέχεται το έθιμο;;
Ή για κάποιο άλλο λόγο θέλει να προστατεύσει τον Ιούδα και τη φυλή του;;;
Ή για κάποιο άλλο λόγο θέλει να προστατεύσει τον Ιούδα και τη φυλή του;;;
5στ. Οι
ευχές του επί τη λήξει της μουσουλμανικής εορτής του ραμαζανιού-μπαϊραμιού!!
(δείτε
εδώ)
Κλείνοντας:
Αναμένοντας την συνεδρίαση του -και ακολούθως την απόφαση- ΠρωτοβάθμιουΣυνοδικού Δικαστηρίου (που αποτελείται από επισκόπους άλλων περιοχών) ενημερώνουμε τους αναγνώστες μας ότι χρειάστηκε να περιμένουμε δυόμιση μήνες για να γράψουμε αυτή την ανάρτηση.
Σε όλο αυτό το διάστημα αναζητήσαμε
ιερείς, πρόσωπα που συνδέονται με τον μητροπολίτη και επιστήθιους φίλους μας για να ακούσουμε την γνώμη τους.
Αναμένοντας την συνεδρίαση του -και ακολούθως την απόφαση- ΠρωτοβάθμιουΣυνοδικού Δικαστηρίου (που αποτελείται από επισκόπους άλλων περιοχών) ενημερώνουμε τους αναγνώστες μας ότι χρειάστηκε να περιμένουμε δυόμιση μήνες για να γράψουμε αυτή την ανάρτηση.
Σε όλο αυτό το διάστημα αναζητήσαμε
ιερείς, πρόσωπα που συνδέονται με τον μητροπολίτη και επιστήθιους φίλους μας για να ακούσουμε την γνώμη τους.
Επισκεφθήκαμε τον ίδιο τον π.Ιωάννη αλλά και
την οικία του για να διαπιστώσουμε ότι δεν υπήρχαν κάμερες!
Κάναμε κυριολεκτικά
πολύ υπομονή εξαντλώντας κάθε περιθώριο πριν τοποθετηθούμε. Προφανώς μόνο ο
Θεός μπορεί να ξέρει αν κάποιος εμπλέκεται πράγματι σε σεξουαλικά σκάνδαλα ή αν
συκοφαντείται.
Ως ελάχιστο χρέος προς την αλήθεια αναγκαζόμαστε να την
αποκαλύψουμε ως προς τις μεθόδους και πρακτικές που χρησιμοποίησε ο
μητροπολίτης κ.Άνθιμος.
Αν
κ.Άνθιμε είχατε στοιχεία ότι ο π.Ιωάννης εμπλεκόταν σε ανηθικότητες και ηθικά
σκάνδαλα, να τα πηγαίνατε στον εισαγγελέα.
Να ζητούσατε από τον εισαγγελέα να
κατάσχει το κινητό του και να ζητούσατε από τον εισαγγελέα να κατάσχει τον
σκλ.δίσκο του υπολογιστή του.
Το να αφαιρούνται αντικείμενα και να δίνετε
εντολή να κλέβουν αντικείμενα από σπίτια για να μπορείτε στη συνέχεια να
δημοσιοποιείται το υποτιθέμενο περιεχόμενο κατά το δοκούν, αφήνει έκθετο ΕΣΑΣ
και πολλά ερωτήματα αν πράγματι είχαν κάτι μεμπτό μέσα.
Πάντως θα καταθέσουμε και πλήθος μαρτυριών ότι μέχρι πριν λίγα χρόνια, η ποιμαντορία του Αλεξανδρουπόλεως Ανθίμου ήταν όντως υποδειγματική.
Πάντως θα καταθέσουμε και πλήθος μαρτυριών ότι μέχρι πριν λίγα χρόνια, η ποιμαντορία του Αλεξανδρουπόλεως Ανθίμου ήταν όντως υποδειγματική.
Το τι τον
έκανε να αλλάξει και να εισάγει τις "ιέρειες", να ζητάει να
"καταργηθούν να ράσα", να κατηγορεί τη Χρ.Αυγή, να προστατεύει
(αυτόκλητα;) τους Εβραίους και να προκαλεί διαρκώς πλέον με τις δηλώσεις του,
δεν μπορούμε να το γνωρίζουμε.
Η
εκκλησία της Αλεξανδρούπολης ΜΑΤΩΝΕΙ.
Όπως δυστυχώς ματώνουν πολλές ακόμη εκκλησίες σε όλη την Ελλάδα.
Και όσο οι πιστοί επιλέγουν να κάνουν ότι δεν βλέπουν και σιωπούν τόσο κάποιοι θα ασυδοτούν και θα ματώνει ακόμη περισσότερο.
Όπως δυστυχώς ματώνουν πολλές ακόμη εκκλησίες σε όλη την Ελλάδα.
Και όσο οι πιστοί επιλέγουν να κάνουν ότι δεν βλέπουν και σιωπούν τόσο κάποιοι θα ασυδοτούν και θα ματώνει ακόμη περισσότερο.
Στον
Μητροπολίτη Αλεξανδρουπόλεως Άνθιμο θα θυμίσουμε ένα δικό του κείμενο, πριν 3
χρόνια ..
Μητροπολίτης
Αλεξανδρουπόλεως Άνθιμος: Κοιτάζει στον καθρέφτη του, βλέπει τον εαυτό του και
τους συναδέλφους του, και ομολογεί...
1. Η
κοινωνία, μας έριξε πλέον στον βούρκο της απαξίωσης. Εννοώ την ορθόδοξη
ελληνική κοινωνία που δεν μας εκτιμά πια, εμάς τους επισκόπους.
2. Το
ειδικό μας βάρος έχασε την πυκνότητά του.
3. Το
πέρασμά μας αφήνει πίσω μας ένα συγκαταβατικό μειδίαμα.
4. Μας
βλέπουν σαν αναπόσπαστο μέρος του διεφθαρμένου κράτους καθώς συναγελαζόμαστε με
άρχοντες και μεγιστάνες και κατά συνέπεια θεωρούμαστε συμμέτοχοι των πράξεών
τους.
5.
Διαπιστώνουμε στα μάτια των επίσημων συνομιλητών μας την ανοχή και στα μάτια
των απλών ανθρώπων την υποψία.
6. Δίπλα
μας υπάρχει ένας κόσμος ολόκληρος νέων επιστημόνων, τεχνοκρατών, ανερχόμενων
επιχειρηματιών, που δεν έχουν και δεν θέλουν να έχουν καμία σχέση με μας.
7. Με
την αδυναμία μας να αποτινάξουμε τον βυζαντινισμό (μίτρες, λιτανείες, ξύλινη
γλώσσα, ραγδαίες υποκλίσεις, ατέλειωτα χειροφιλήματα, φήμες, προσφωνήσεις), με
τη φοβία μας....
Όλα αυτά
αποδεικνύουν την απιστία μας στη δραστικότητα της Πίστεως.
Πολύ
καλά περιγράψατε την κατάσταση σεβασμιότατε. Δυστυχώς αυτή είναι η
πραγματικότητα.
Καθώς και ότι οι πιστοί αναζητούν έναν αληθινό πατέρα, έναν ποιμένα, κάποιον που θα τον νιώθουν δίπλα τους, συμπαραστάτη και οδηγό τους. Και δυστυχώς όταν τον βρίσκουν, τότε επεμβαίνει ο μητροπολίτης και απομακρύνεται.
Μήπως πρέπει να ξαναγίνετε ΠΟΙΜΕΝΕΣ σεβασμιότατε;;;
Μήπως πρέπει να αγκαλιάσετε και πάλι τους πιστούς μέσα στην εκκλησία;
Καθώς και ότι οι πιστοί αναζητούν έναν αληθινό πατέρα, έναν ποιμένα, κάποιον που θα τον νιώθουν δίπλα τους, συμπαραστάτη και οδηγό τους. Και δυστυχώς όταν τον βρίσκουν, τότε επεμβαίνει ο μητροπολίτης και απομακρύνεται.
Μήπως πρέπει να ξαναγίνετε ΠΟΙΜΕΝΕΣ σεβασμιότατε;;;
Μήπως πρέπει να αγκαλιάσετε και πάλι τους πιστούς μέσα στην εκκλησία;
Οι πιστοί
είναι ανθρώπινες ψυχές που σας τις εμπιστεύθηκε ο Θεός, που αναζητούν να μπούνε
στον Παράδεισο και όχι κομπάρσοι στα συλλείτουργα και χειροκροτητές των εμμονών
σας.
Διαβάστε
και μία επιστολή, εδώ (με 1850 σχόλια!!):
http://www.pentapostagma.gr/2013/02/mitropolitis-anthimos.html

Ειλικρινά με στεναχωρούν όταν διαβάζω σκάνδαλα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια την αποφυγή σκανδάλων, καλό θα είναι οι άγαμοι να μη βγαίνουν απο το Μοναστήρι, σε ενορία,γιατί ο πειρασμός είναι μεγάλος.
Και η συκοφαντία μεγαλύτερη.
Ο π.Ιωάννης πού βρίσκεται τώρα;
Αν καποιος κρινεται απο τον Γεροντα του οτι μπορει να βοηθεισει εξω καποιος (δεν εννοω να καθεται μονιμως εξω) ας παει,υπαρχη αρκετη αναγκη.Στην προκειμενη ομως περιπτωσι εφ'οσον τα καταγγελομενα ειναι τελειως αληθη,την ευθηνη των κακων την εχει ο μητροπολητης ο οποιος θα πρεπει να ανακληθη στην ταξι.Θα μου 'πης τι ψαχνεις τωρα.......Γιαυτο οι πατερες πριν κανουν ενα τετοιο εγχειρημα θα πρεπει να ψαχνουν αρκετα με ποιον εχουν να κανουν.....
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνώ, το ότι υπάρχει μεγάλη ανάγκη, υπάρχει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ αυτό που με πονάει πολύ, είναι το εξείς.Γιατί εμείς οι χριστιανοί πιστεύουμε τόσο εύκολα την συκοφαντία,γιατί δεν προσπαθούμε να βοηθήσουμε, όταν όντως, υπάρχει πρόβλημα. Μετά θάνατον όμως;Τον αποκαλούμε Αγιο,συκοφαντημένο κ.λ.π.
Με λίγα λόγια, είμαστε χριστιανοί;έχουμε τον Χριστό στην καρδιά μας; εδώ φαινεται αδελφοί μου,αλλά ας σταματήσω καλύτερα.
Τόν σταυρό Του στον ΄ώμο μας και στον γολγοθά,έως την Ανάστασή Του.
Θα μπορούσε κανείς να πει ότι ίσως ο π.Ιωάννης έκανε έργο και από
ΑπάντησηΔιαγραφήκάποιους φθονήθηκε!Ο μητροπολίτης νέος σχετικά κι έχοντας θητεύσει
στον προκάτοχό του θα έπρεπε να είναι ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΟΤΕΡΟΣ σε θέματα σχε
τικά με τον σκανδαλισμό των πιστών!Από την πλευρά του ο π.Ιωάννης
θα έπρεπε,ως ΑΓΑΜΟΣ να είναι προσεκτικότερος στις σχέσεις του,γιατί
καμιά φορά ο πολύς εναγκαλισμός ίσως δεν είναι και ότι το καλύτερο!
Θα θυμίσω σε όλους τη λαϊκή θυμοσοφία,που λέει:Χωρίς φωτιά ΔΕΝ υ-
πάρχει καπνός!!!!!Τέλος θα αποδεχθώ αυτό,που κι άλλος σχολιαστής έ-
γραψε οι ΑΓΑΜΟΙ να προσφέρουν περιστασιακά στον κόσμο και τον πε-
ρισσότερο καιρό να ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ στις μονές της μετανοίας τους!!
Επι τέλους υπάρχουν και οι έγγαμοι άνθρωποι,που με ένθεο ζήλο και με σωστή καθοδήγηση μπορούν ΚΑΛΛΙΣΤΑ να υπηρετήσουν σε όλους τους
τομείς!!Ο Χριστός είπε:"Ο δυνάμενος χωρείν ΧΩΡΕΙΤΩ"!!Κι αυτό για
ΟΛΟΥΣ και κυρίως για τους κουσουριάρηδες,που ΜΟΛΥΝΟΥΝ την εκκλησία
με την ύπαρξή τους μέσα σ'αυτήν!!!
Δυστηχως σε τετοιου ειδους θεματα,γνωριζω πολυ καλα οτι βγαινει και καπνος χωρις να υπαρχει φωτια,ακομη και για αγιους.....
ΔιαγραφήΟι χριστιανοι (;) πιστευουν ευκολα κλπ,κλπΚαι καποια απο αυτα (πολλα,λιγα)ειναι φιαχτα για να πολεμηθη η εκκλησια.Εαν ομως ο επισκοπος ειναι σωστος ολα η σχεδον ολα τακτοποιουνται.Συνηθως αυτοι επειδη δεν θελουν να τα χαλασουν με τους κοσμικους,το πλειστον των οποιων ευρισκεται εκτος εκκλησιας,τους ακουν πολλες φορες εις βαρος των ρασοφορων και γινεται κακο.Δεν γνωριζω αυτοι οι μεγαλοσχημοι κληρικοι πως θα σωθουν...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑς μη κατακρίνουμε τους μεγαλόσχημους,όσο αμαρτωλοί και άν είναι ,κάτι έχουν προσφέρει και αυτοί στην Εκκλησια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘεός θα τους τακτοποιήσει ΟΛΟΥΣ.
Να συμπληρώσω το σχόλιό μου;Ο μακαριστός μητροπολίτης πρώην Πατρών
ΑπάντησηΔιαγραφήΚων/νος Πλατής,όταν οιοσδήποτε του έλεγε κάποια κατηγορία για ιερέ-
α του έλεγε:Μπορείς αυτά να τα πείς ΜΠΡΟΣΤΑ στον παπά,αν ναι,έλα να
τον καλέσω και να μιλήσεις με αποδείξεις και να ΒΛΕΠΩ και τον παπά!
Αν όχι,φύγε και ΜΗΝ ξανατολμήσεις να καταγγείλεις ιερέα!!Έτσι κανείς ΔΕν ΜΠΟΡΟΎΣΕ να μιλήσει,αν δε δεχόταν να τα πει μπροστά!!
Ο δε επίσης μακαριστός Νικόδημος,όταν του έλεγαν κάτι τους έλεγε να
περάσουν μια ορισμένη μέρα και ώρα!Καλούσε τον καταγγελόμενο κληρι-
κό,τον έβαζε σε διπλανό γραφείο να ΑΚΟΥΕΙ τι του ΚΑΤΕΜΑΡΤΥΡΟΥΝ και
μετά το τέλος της καταγγελίας τον ΦΩΝΑΖΕ προς έκπληξη του καταγγέλλοντος και διέκρινε,αν τα καταγγελλόμενα είναι αληθή ή όχι
κι έτσι και οι δύο αναφερθέντες,αν χρειαζόταν προέβαιναν σε ενέρ-
γειες αλλιώς μπορούσε ο κληρικός να κάνει μήνυση στο συκοφάντη με
ΜΑΡΤΥΡΕΣ τους ίδιους!!!ο β΄στα 31 χρόνια της ποιμαντορίας του ελά-
χιστα είχε επιβάλει ποινές!!
Όσο για τον π.Ιωάννη ανέτρεξα στην ιστοσελίδα"πενταπόσταγμα"και α-
πό τα σχόλια είδα ότι η κοινωνία ακόμη και του ποιμνίου είναι ΔΙΧΑ-
ΣΜΕΝΗ!!Γιατό το συμφέρον του είναι να ΈΧΕΙ αποχωρήσει ΟΙΚΕΙΟΘΕΛΩΣ!!
Και κάτι ακόμη τα σχόλια και η υπόθεση είναι από το Φλεβάρη ΠΩΣ και
την ανέσυρες τώρα Οδυσσεύ,για να κατηγορήσεις τον Άνθιμο,ως δικάσα-
ντα τον π.Τρικαμηνά!!Αυτό δε γίνεται για ωφέλεια των πιστών αλλά
από αχαρακτήριστη υστεροβουλία!!!!
Λίγοι, έως κανένας, άν υ΄παρχει σαν τον μακαριστό Πατρών.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε αυτές τις περιπτώσεις,του π. Ιωάννη,παίζουν βασικό ρόλο, οι συμβουλές των κολλητών.Ο Θεός να βοηθήσει,και να δυναμώνει όλους μας.