Τρίτη 21 Αυγούστου 2012


EΠΙΣΤΟΛΗ 

ΣΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 

ΙΩ. ΒΡΟΥΤΣΗΝ



Σουρωτή Θεσσαλονίκης 14 Αυγούστου 2012

Αξιότιμo Yπουργό Εργασίας
Κύριο Ιωάννη Βρούτση

Κύριε Υπουργέ,

Ξεκινώ την επιστολή μου ανάποδα, όπως συνηθίζονται να γίνονται πολλά πράγματα στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια, ξεκινώ λοιπόν με το Υστερόγραφο για να επισημάνω και να τονίσω την Υστεροφημία που θα σας ακολουθεί με την γνώση της παρούσας επιστολής.

Υ.Γ. Η παρούσα επιστολή θα κοινοποιηθεί με κάθε μέσον στον Ελληνικό Λαό και θα φέρει τον τίτλο «Υπερπολύτεκνη Αδικία εις χείρας Υπουργού Εργασίας». Ελπίζω η παρούσα επιστολή και η φώτιση του Αγίου Πνεύματος να σας προτρέψει στην άμεση και δικαιότερη αποκατάσταση των πραγμάτων. 

Στην Επιστολή μας λοιπόν ….

Κύριε Υπουργέ,

Κάνατε δηλώσεις στα κανάλια ότι οι συνταξιούχοι δεν έχουν μεγάλες ανάγκες, δεν έχουν τις ανάγκες των εργαζομένων.
Δεν ξέρω πόσο δίκαιο έχετε σ’ αυτό, αλλά εγώ είμαι ένας καινούργιος συνταξιούχος από τις 4.1.2011, είμαι δηλαδή ΕΝΕΡΓΟΣ συνταξιούχος αφού έχω ακόμα ΤΕΣΣΕΡΑ προστατευόμενα μέλη, παιδιά που σπουδάζουν, και ανήλικα παιδιά και το οικονομικό έτος 2011 και το οικονομικό έτος 2012. Δεν ζω μόνος μου με την 57χρονη σύζυγό μου. Τι θα γίνει όμως;
Μόλις βγήκα στην σύνταξη δεν πρόλαβα να πάρω ούτε δώρο Πάσχα, ούτε επίδομα άδειας, ούτε δώρο Χριστουγέννων.
Όρμησε επάνω μου το Κράτος της αδικίας και μου κατέφαγε 3.200 ευρώ και μου άφησε μόνο τα 800 ευρώ συνολικά.
Στη συνέχεια άρχισε η καταλήστευση και άλλων ποσών της συντάξεως μου.
Αλληλεγγύης τα είπαν, του νόμου 4024 τα είπαν, Λοιπές οφειλές τα είπαν, ειδική εισφορά τα είπαν, έναντι ειδικής εισφοράς αλληλεγγύης τα είπαν, του νόμου  4051 τα είπαν, και άλλες ονομασίες ετοιμάζονται να τα πουν και να τα δώσουν στις νέες περικοπές. To δε ….καταταλαιπωρημένο επικουρικό, εκτός από όλες τις παραπάνω κρατήσεις που του εκαμαν, όπως και στην κύρια σύνταξι, τελικά από 415 ευρώ που ήταν το …κατάφεραν να καταλήξη, μέχρι αυτής της στιγμής, στα 212 ευρώ. 
Και ενώ αφαίρεσαν, αυτά τα ποσά που αφαίρεσαν, συνεχίζουν να αφαιρούν και άλλα και τελειωμό δεν έχουν. Ήδη προαναγγέλλονται και νέες αφαιρέσεις.
Μου αφαίρεσαν ακόμα και τα επιδόματα των παιδιών που μου έδινε το ΙΚΑ, αφού και αυτά συναθροίζονται μαζί με την κύρια σύνταξη και αφαιρούνται αθροιστικά και αυτό φαίνεται μέσα στην τριμηνιαία κατάσταση της σύνταξης.
Και όχι μόνον αυτά, ήρθαν τώρα και οι φόροι των φορολογικών δηλώσεων και καλούμαι να πληρώσω άλλες 3.000 ευρώ. Και όχι μόνον αυτά, αλλά έρχονται όπου νάνε και τα χαράτσια των σπιτιών που θάναι περίπου άλλες 2.000 ευρώ. Αλήθεια ποιοι εχθροί της πατρίδας μας, βάλθηκαν να μας εξοντώσουν;
Όταν βλέπω εγώ να μεταχειρίζονται έτσι τους νέους πολύτεκνους συνταξιούχους, που είμαστε ακόμα ΕΝΕΡΓΟΙ και σαν συνταξιούχοι αφού έχουμε ακόμα ανήλικα παιδιά ή προστατευόμενα μέλη, ενώ οι λοιποί ιδιωτικοί υπάλληλοι ακόμα και οι άγαμοι και όχι μόνον οι έγγαμοι, έχουν διαφορετική μεταχείριση, πώς να μην αισθάνομαι αδικημένος, παραπονεμένος και αγανακτισμένος; Και όχι απλά αδικημένος, αλλά πραγματικά και κυριολεκτικά κατακρεουργημένος;
Και όχι μόνον αλλά οι προηγούμενοι κυβερνώντες έφτασαν στην «εξυπνάδα» και έδωσαν το αφορολόγητο των 9.000 ευρώ όχι στον πολύτεκνο, αλλά στον νεαρό υπάλληλο μέχρι 30 χρόνων και στον συνταξιούχο πάνω των 65 χρόνων. «Τετραγωνική λογική» που παραμένει ακόμα σε ισχύ και από την σημερινή κυβέρνηση. Στον δε πολύτεκνο έδωσαν αφορολόγητο 5.000 ευρώ!!!

Κύριε Υπουργέ Εργασίας.

Εμάς τους ΕΝΕΡΓΟΥΣ  νέους συνταξιούχους που έχουμε ακόμα ανήλικα παιδιά ή και σπουδάζοντα παιδιά ως προστατευόμενα μέλη, οφείλατε να μην μας συμπεριλάβετε στην γενική χοάνη της καταλήστευσης του εισοδήματος μας και έτσι να γίνεσθε η αιτία όχι μόνον της στέρησης του επιουσίου, αλλα και της αναστολής της προόδου και της εξέλιξης των παιδιών μας.
Πως είναι δυνατόν, κύριε Υπουργέ, να γίνεται ισοπέδωση πάντων και πασών, όταν και αυτό το Σύνταγμα προβλέπει την ιδιαίτερη μεταχείριση των πολύτεκνων οικογενειών;
Θέλω να ελπίζω ότι μετά από όσα σας εξέθεσα θα σκεφτείτε το ζήτημα και θα παρέμβετε πάραυτα να επιφέρετε την δικαιότερη αποκατάσταση των πραγμάτων, για την οποία ελπίζω να τύχω της ευγενικής ενημέρωσής σας.


Οδυσσέας Τσολογιάννης
Υπερπολύτεκνος ΕΞΙ παιδιών
Συνταξιούχος ΤΕΣΣΑΡΩΝ προστατευόμενων παιδιών
Σουρωτή 57006 Θεσσαλονίκης

1 σχόλιο:

  1. Τώρα μάλιστα!Συγκινήθηκε ο υπουργός μέχρι δακρύων και θα σου αποδώσει το δίκαιον!Α ρε
    Οδυσσέα είσαι βαθιά νυχτωμένος!Έκανες έξι παιδιά
    για να βοηθήσεις το έθνος να μη χαθεί έ!Τρέχε τώ
    ρα και να μην φθάνεις,που ήθελες και στα 63 σύνταξη!!!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου