Τρίτη 17 Ιουλίου 2012

Ιδού πόσα έπαιρναν 

 

οι «χορτάτοι»

 

μνημονιακοί δημοσιογράφοι

16:04, 28 Απρ 2012 | chefarovtvxs.gr/node/92637



Σοκ και δέος για τη διαλυμένη κοινωνία μας προκαλεί ο οικονομικός προϋπολογισμός που έδωσε στη δημοσιότητα η σημερινή διοίκηση της ΕΡΤ για τις αμοιβές των δημοσιογράφων- παρουσιαστών της πρωινής ζώνης για το 2008 και 2009. 

Σύμφωνα με τα στοιχεία, το τηλεοπτικό δίδυμο Λυριτζή-Οικονόμουπληρώθηκε για τη συγκεκριμένη περίοδο με κάτι παραπάνω από 1,5 εκατομμύριο ευρώ με αντικείμενο εργασίας την παρουσίαση της εκπομπής Πρωινή Γραμμή, ενώ η Πόπη Τσαπανίδου, για το αντίστοιχο χρονικό διάστημα, έφτασε σε απολαβές τομισό εκατομμύριο ευρώ! 


Τα ποσά, που προκαλούν ίλιγγο στην Ελλάδα του ΔΝΤ, δόθηκαν επί ηγεσίας Παναγόπουλου, σημερινού προϊσταμένου τους στον τηλεοπτικό σταθμό Σκάι, εκεί όπου με περισσή άνεση και ευκολία οι τρεις παρουσιαστές έχουν αναλάβει εργολαβία την προώθηση και την προπαγάνδα του Μνημονίου, των αντεργατικών μέτρων και τον απεργοσπαστικό αγώνα.

Πιο συγκεκριμένα και σύμφωνα πάντα με τα επίσημα στοιχεία, για το 2008 οι Λυριτζής-Οικονόμου εισέπραξαν από την κρατική τηλεόραση 860.000 ευρώ, δηλαδή μηνιάτικο για τον κάθε ένα από αυτούς 35.000 ευρώ! 


Την επόμενη χρονιά (έτος που η Ελλάδα άρχισε να πλήττεται από τη κρίση) το δίδυμο εισέπραξε για τις υπηρεσίες του 684.000 ευρώ το οποίο μεταφράζεται σε 28.000 ευρώ το μήνα. 


Για να γίνει ακόμη περισσότερο κατανοητό το υπέρογκο ύψος των αποδοχών, σήμερα το αντίστοιχο δίδυμο παρουσιαστών στη NET, αμείβεται συνολικά με 89.000 ευρώ, δηλαδή περίπου 3.000 ευρώ το μήνα!


Αντίστοιχα εξοργιστική για τους εργαζόμενους είναι τα οικονομικά δεδομένα και για την Πόπη Τσαπανίδου. 

Η παρουσιάστρια της εκπομπής Συμβαίνει Τώρα, μόνο για το 2008, έπαιρνε «μηνιάτικο» 23.000 ευρώ, δηλαδή συνολικές απολαβές 277.831 ευρώ


 Την επόμενη χρονιά το κόστος της παρουσίασης της εκπομπής μειώθηκε (λόγω κρίσης;) κατά 20.000 ευρώ, «μειώνοντας» το ποσό στις 257.000. 

 Σήμερα, το κόστος της παρουσιάστριας που έχει αντικαταστήσει την Τσαπανίδου είναι 45.000 ευρώ, δηλαδή, 3.750 ευρώ.


Δείχνουν την κοινωνία με το δάχτυλο, εδώ και χρόνια. Την εγκαλούν ως τον κύριο υπαίτιο για την οικονομική κατάρρευση της χώρας. 


Κραυγάζουν για τις απεργίες και τις κινητοποιήσεις. 


Φωνάζουν για τις διεκδικήσεις των εργαζομένων προβάλλοντας την «αδέσμευτη δημοσιογραφία», τη «δημοσιογραφία της κοινής λογικής» ως επιχείρημα στην πείνα του άλλου. 


Έχουν στραφεί εκατοντάδες φορές ενάντια στους εργαζόμενους στο δημόσιο τομέα, ενώ δεν ξεχνούν να υπενθυμίζουν πως η πολιτική του Μνημονίου και μετέπειτα η συγκυβέρνηση είναι η μόνη διέξοδος.


Έχουν κατ' επανάληψη σπάσει απεργίες συναδέλφων τους (δημοσιογράφων και τεχνικών) με αποκορύφωμα την έγκληση του Οικονόμου από το Πειθαρχικό της ΕΣΗΕΑ με το ερώτημα της οριστικής διαγραφής. 


Από την άλλη πλευρά, η ηαρουσιάστρια Τσαπανίδου, οικοδομώντας για χρόνια το προφίλ της σύγχρονης αλλά. απλής, έφτασε στο σημείο να διαφημίζει προϊόντα κατά παράβαση της δημοσιογραφικής δεοντολογίας «επειδή δεν είχε δουλειά για δύο μήνες», όπως η ίδια είπε στην κατάθεσή της και αφού πρώτα είχε καρπωθεί 500.000 ευρώ!
θα συνεχίσετε να τους πιστεύετε ακόμη;

3 σχόλια:

  1. Η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, ενημέρωσε τους Έλληνες Πολίτες με το κατωτέρω κείμενο

    http://www.efpolis.gr/filesbase/1468_sitefile-10680.pdf

    ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
    ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ
    ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ


    ∆ΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
    Ηµεροµηνία: Τετάρτη 30 Μαΐου 2012
    Θέµα: Σχετικά µε διαφηµίσεις για µπάλες πλυσίµατος, που προωθούνται µε
    ισχυρισµούς για τα αποτελέσµατα που επιτυγχάνουν κατά το πλύσιµο στο πλυντήριο
    ρούχων.
    Η Γενική Γραµµατεία Καταναλωτή ενηµερώνει τους καταναλωτές για τα εξής :
    «Το τελευταίο διάστηµα παρατηρείται µια συνεχής προβολή διαφηµιστικών καταχωρήσεων για
    προϊόντα διάφορων εταιρειών, που αφορούν σε «µπάλες πλυσίµατος ρούχων» (washing ball,
    laundry ball κ.λ.π.», τα οποία προωθούνται ως τα προϊόντα που µπορούν να αντικαταστήσουν
    τα απορρυπαντικά στα πλυντήρια ρούχων και να αποφέρουν µεγάλο όφελος στους
    καταναλωτές ενώ ταυτόχρονα προστατεύεται το περιβάλλον. Η προώθηση των προϊόντων
    αυτών γίνεται µε ισχυρισµούς όπως ότι : «πρόκειται για προϊόντα που παράχθηκαν κατόπιν
    επιστηµονικών ερευνών (νανοτεχνολογία κ.λ.π.), ότι είναι «Οικολογικά», «υποαλλεργικά»,
    «έχουν αντιβακτηριδιακή δράση» κ.λ.π. και η χρήση τους έχει ως αποτέλεσµα «οικονοµία στην
    κατανάλωση νερού και ρεύµατος» κ.λ.π.. Επίσης χρησιµοποιούνται µαρτυρίες επώνυµων για την
    απόδειξη των παραπάνω ισχυρισµών.
    Κατόπιν των παραπάνω καταχωρήσεων η Γενική Γραµµατεία Καταναλωτή προκειµένου να
    προστατεύσει τα οικονοµικά συµφέροντα των καταναλωτών από ενδεχόµενη παραπλάνησή
    τους, έχει ήδη ξεκινήσει σχετική έρευνα σε συνεργασία µε το Γενικό Χηµείο του Κράτους, τις
    Περιφερειακές Υπηρεσίες Εµπορίου και τον ΑΣΑΟΣ, αρµόδιο φορέα για την απονοµή του
    οικολογικού σήµατος.
    Από τα µέχρι τώρα στοιχεία που έχει συγκεντρώσει η Υπηρεσία µας προκύπτουν τα εξής:
    Στην Ισπανία, η Αρµόδια Αρχή για την Προστασία των Καταναλωτών κατέληξε στο συµπέρασµα
    ότι οι ισχυρισµοί µε τους οποίους προωθούνται τα εν λόγω προϊόντα («gadgets») είναι
    παραπλανητικοί και διέταξε την παύση της παραπλανητικής διαφήµισης, επειδή οι
    εργαστηριακές δοκιµές σε 14 προϊόντα της κατηγορίας, έδειξαν ότι τα αποτελέσµατα του
    πλυσίµατος στο πλυντήριο είναι το ίδιο µε το να είχε χρησιµοποιηθεί σκέτο νερό. Επίσης
    διαπιστώθηκε ότι κατά το πλύσιµο δεν εξαλείφονται τα µικρόβια και τα βακτήρια. Επισηµάνθηκε
    δε, ότι αν κατά τη διάρκεια του πλυσίµατος ανοίξει αυτή η µπάλα υπάρχει κίνδυνος να
    δηµιουργηθεί πρόβληµα στο πλυντήριο.
    Η Αρµόδια Αρχή των Ηνωµένων Πολιτειών Αµερικής (Federal Trade Commission Protecting
    America’s Consumers - FTC) σε ανακοίνωσή της για προϊόντα «Laundry Gadgets» αναφέρει
    ότι «… οι καταναλωτές πριν σταµατήσουν να χρησιµοποιούν τα δοκιµασµένα απορρυπαντικά θα
    πρέπει να σκεφθούν ότι οι δοκιµές έχουν δείξει ότι αυτά τα “gadgets” δεν κάνουν τίποτε άλλο
    από το να “καθαρίζουν” το πορτοφόλι τους και ότι, στην καλύτερη περίπτωση, είναι οριακά
    καλύτερα από το πλύσιµο των ρούχων σε ζεστό νερό και µόνο, και όχι τόσο αποτελεσµατικά όσο
    το πλύσιµο µε απορρυπαντικό πλυντηρίων ρούχων, στη χειρότερη περίπτωση, τα προϊόντα είναι
    εντελώς άχρηστα».


    Με βάση τα παραπάνω η Γενική Γραµµατεία Καταναλωτή συνιστά στους καταναλωτές να είναι
    επιφυλακτικοί ως προς την αγορά των εν λόγω προϊόντων. Με την ολοκλήρωση των ελέγχων
    θα εκδοθεί ∆ελτίο Τύπου για την σχετική ενηµέρωση των καταναλωτών. Στις περιπτώσεις δε
    που θα διαπιστωθεί παραπλάνηση των καταναλωτών από ισχυρισµούς που θα κριθούν
    αναληθείς και παραπλανητικοί, µε βάση τη νοµοθεσία «Περί Προστασίας των Καταναλωτών» και
    στα πλαίσια της προστασίας των οικονοµικών συµφερόντων των καταναλωτών, θα επιβληθούν
    αυστηρές κυρώσεις για την παύση της αθέµιτης εµπορικής πρακτικής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν ειναι χριστιανικο αυτο που θα πω αλλα το λεω με ειλικρεινια .Με αυτα που κανουν πολλοι επωνυμοι και επωνυμες τοσο νεοπλουτοι οσο και απο μεγαλα τζακια αν χοντρυνει και αλλο η οικονομικη κριση φτιαχνουν οι ιδιοι για τον εαυτο τους το τελος της Μαριας Αντουανετας και των τελευταιων τσαρων . Το τραβαει ο οργανισμος τους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν είστε ο μόνος, ένας άλλος πολίτης επωνύμως έστειλε επιστολή στη οικεία Εφορία και στο Υπουργειο Οικονομικών, την οποία διάβασα στο http://www.protothema.gr/greece/article/?aid=211024

    και ο πολίτης, καταλήγει

    α) Μεταξύ της επιλογής να μην τρώω για τρεις (3) μήνες
    και να πληρώσω τον φόρο που ζητάτε, θα προτιμήσω να μην πληρώσω ούτε ένα ευρώ.
    β) Μεταξύ της επιλογής να γίνω αυτόχειρας ή φονιάς, θα προτιμήσω να γίνω φονέας σας.
    γ) Αν δεν έχετε κάνει κάποιο λάθος με αυτό το εκκαθαριστικό που μου αποστείλατε, τότε είστε αχρείοι και απατεώνες και κλέφτες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου