Παρασκευή 6 Απριλίου 2012

Ο Μεγας Σατράπης του Βοσπόρου.

Ενας νάνος που παριστάνει τον Γίγαντα.


ΦΟΡΕΙΣ


ΚΑΙ «ΑΧΘΟΦΟΡΟΙ»



τοῦ Πρωτοπρεσβ. Γεωργίου Δ. Μεταλληνοῦ



KΑΤΑ τὸν Ἱερὸ Χρυσόστομο «πολὺς τῆς συνηθείας (ἀλλὰ καὶ τῆς ἐξουσίας, προσθέτουμε) ὁ παραλογισμός».
Τὸ ἀπολυταρχικὸ καὶ ὁλοκληρωτικὸ «πρωτεῖο ἐξουσίας» δὲν εἶναι σύμπτωμα μόνο τῆς παπικῆς πτώσεως, ἀλλὰ καὶ τῆς ἀλλοτριωμένης Ὀρθοδοξίας καὶ τῶν Παπολατρῶν τῆς ἐποχῆς μας.


Ἀπὸ τοὺς περσικοὺς Σατράπες περάσαμε, στὴν ἱστορική μας διαδρομή, στοὺς χριστιανοὺς «Δεσπότες», ποὺ νοοῦν τὸν τίτλο ὡς σατραπικὸ ἀξίωμα, τελοῦντες σὲ μιὰ μόνιμη διάσταση μὲ τοὺς πατερικοὺς Ἐπισκόπους, ποὺ σώζουν τὴν ἀποστολικοπατερικὴ παράδοση τοῦ Ποιμένα, ποὺ θυσιάζεται ὑπὲρ τῶν προβάτων (Ἰωάν. 10, 11 ἑπ.) καὶ δὲν θυσιάζει τὰ πρόβατα γιὰ τὴν ἐπιβολή του...



Παρόμοια νοσηρὰ φαινόμενα ἀπαντοῦν δυστυχῶς καὶ στὸν οἰκουμενιστικὸ καὶ μεταπατερικὸ κατήφορο τῆς ἐποχῆς μας.
Στὶς περιπτώσεις αὐτὲς «δεσπόζει» ἡ περιφρόνηση καὶ ἀδιαφορία γιὰ τὰ ἐπιχειρήματα τῶν διαμαρτυρομένων, καὶ ἐπιδιώκεται ἡ καταδίκη καὶ συντριβή τους.



Δὲν διστάζουν, μάλιστα, νὰ ἐπεμβαίνουν παπικὰ σὲ ἄλλες δικαιοδοσίες, καθορίζοντας τὴν πορεία τῶν ἄλλων κατὰ τὶς δικὲς τους σκοπιμότητες.
Ἡ δική τους (τῶν «παπολατρῶν Ἀλλατίων») ἀνακολουθία ἀπέναντι στοὺς Πατέρες μας παραθεωρεῖται, καὶ ἀντὶ νὰ θρηνοῦν μετανοοῦντες γιὰ τὸ ὅτι μὲ τὴν οἰκουμενιστικὴ πολιτική τους κατάντησαν (δυστυχῶς) μητραλοῖες καὶ πατραλοῖες, πολεμοῦντες μὲ τὰ ἔργα τους τὴν Μητέρα Ὀρθοδοξία καὶ τὰ γνησιότερα καὶ συνεπέστερα Τέκνα της, τοὺς Ἁγίους μας Πατέρες, ἐπιχειροῦν μὲ κάθε μέσο τὴν φίμωση καὶ ἐξόντωση τῶν ἐλεγχόντων τὰ ἔργα τους!



Τὸ ἐπιχείρημα τῶν «φονευόντων τοὺς Προφήτας» (Ματθ. 23,31) στὴν ἐποχή μας εἶναι ἡ δῆθεν ἀθέτηση καὶ ὁ κλονισμὸς τῶν θεσμῶν, ποὺ τοὺς ταυτίζουν ὅμως μὲ τὰ πρόσωπά τους. Λησμονοῦν ὅμως ὅτι ἄλλο οἱ θεσμοὶ καὶ ἄλλο τὰ πρόσωπα, ποὺ φέρονται ὡς φορεῖς των.


Ὁ Χριστός μας στὸ 10ο κεφάλαιο τοῦ Ἰωάννου (10,12) κάνει λόγο γιὰ ψευδοποιμένες καὶ μισθωτούς, καὶ ὁ Ἀπόστολος Παῦλος στὸ 20ὸ κεφ. τῶν Πράξεων μιλεῖ γιὰ «λύκους βαρεῖς», ποὺ δὲν «φείδονται τοῦ ποιμνίου», ἀλλὰ καὶ «ἄνδρας λαλοῦντας διεστραμμένα» (Πράξ. 20, 29 – 30).


Αὐτὸ σημαίνει, ὅτι ὑπάρχουν στὰ ἐκκλησιαστικὰ (ἀλλὰ καὶ πολιτειακά) μας πράγματα φορεῖς καὶ «ἀχθοφόροι» τῶν θεσμῶν καὶ τῶν ἀξιωμάτων.
Οἱ πρῶτοι (πρέπει νὰ) ἔχουν πάντα τὸ σεβασμό καὶ τὴν ἀγάπη μας.
Οἱ δεύτεροι ὅμως ἀξίζουν τὴν ἀποστροφή καὶ τὸν μόνιμο ἔλεγχό μας, διότι σφετερίζονται καὶ καπηλεύονται τοὺς θεσμοὺς καὶ τὰ ἀξιώματα, κατοχυρωνόμενοι πίσω τους, γιὰ νὰ μποροῦν νὰ τὰ ἀθετοῦν καὶ εὐτελίζουν.



Καὶ ἀπὸ μὲν τοὺς πολιτικοὺς «ὑπουργοὺς» (ὑπηρέτες μας) δὲν περιμένουμε κατανόηση.
Ἀπὸ τοὺς ἐκκλησιαστικούς μας ὅμως Ποιμένες καὶ Διακόνους μας τὸ ἐλπίζουμε.
Ὁ Θεὸς νὰ τοὺς συγχωρήσει καὶ νὰ τοὺς φωτίσει!
Καλὴ Ἀνάσταση!

πηγήtrello
giannis

4 σχόλια:

  1. Εγραψε για ψευδοποιμενες και μισθωτους και ενα σορο αλλα, ενα ονομα ομως δεν εγραψε. Φορεις του οικουμενισμου ειναι καποια προσωπα. Για τον π.Γεωργιο υπάρχει οικουμενισμος χωρις να υπαρχουν οικουμενιστες. Στέκει αυτό; Ο Αγιος Μαρκος οταν ηταν στην ψευδοσύνοδος Φερράρας-Φλωρεντίας και ειδε την σταση των Λατινων ειπε οτι ηταν καιρος πλεον για εργα και οχι για λογια. Μπορουμε λοιπον να του μοιασουμε; Αν οχι ας σταματησουμε να υποκρινομαστε δηθεν τους υπερασπιστες της Ορθοδοξιας.

    Αθανάσιος Βάιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δυστυχως εχουμε κληρικους που εμαθαν να λενε πολλα και να πραττουν λιγα.
    Και να ομολογουν θεωρητικα πολλα κατα του Οικουμενισμου και κατα του Φραγκολατινισμου, αλλα φοβουνται να ομολογουν και ποιοι ειναι οι Οικουμενιστες και ποιοι οι Γραικολατινοι.
    Οταν δεν υπαρχει διαθεσι θυσιας τρεμουμε και την σκια μας.
    Αυτη ειναι η ΑΛΗΘΕΙΑ και η Μοναδικη Αληθεια.
    Εμεις λενε οι παπουληδες, ειμαστε λαϊκοι και γι αυτο λεμε πολλα.
    Ενω αυτοι ειναι κληρικοι και γι αυτο κινδυνευουν πολυ.

    Ομως..ομως...αδελφοι και πατερες....
    Αλλοιμονο αν ο Αγιος Μαρκος σκεφτονταν ετσι, σαν αυτους.
    Εκεινος Ομολογουσε με την ιδια γλωσσα παντου και παντοτε και δεν φοβουνταν ουτε αφορισμους, ουτε καθαιρεσεις.
    Ο ιδιος τους αφορισε ΟΛΟΥΣ τους Γραικολατινους και δεν αφησε περιθωρια να τολμουν να απειλουν.
    Κρατηθηκε, φυλακισθηκε, διωχθηκε, και τους αποκηρυξε ολους τους υποχωρητικους, τους μισοβεζικους και τους προσκυνημενους και δεν ηθελε καμμια επικοινωνια μαζι τους ουτε μετα θανατον.

    Αυτη ηταν η γλωσσα των ΠΑΤΕΡΩΝ.
    Σημερα δεν εχουμε ΠΑΤΕΡΕΣ, εχουμε παππουληδες, εχουμε πατερουληδες, εχουμε πατερακια.
    Ενα και ενα κανουν δυο.

    Μεσα στο στομα του λυκου στην Φλωρεντια τον καλεσε ο παπας να ...απολογηθη!!! γιατι δεν υπεγραψε.
    Και τον απειλησε με φυλακισι και με εξορια.
    Εκεινος, ο ΑΤΛΑΝΤΑΣ της ΠΙΣΤΕΩΣ ΜΑΣ, σταθηκε αφοβος και ορθιος μπροστα του και του ειπε ολοκληρη την αληθεια και δεν τον φοβηθηκε.
    Σημερα ΟΛΟΙ τους τρεμουν εναν νανο, εναν ΣΠΙΘΑΜΙΑΙΟ Βαρθολομαιο, εναν θρασυτατο και αναισχυντο ρασοφορο μεσα απο την ....Τουρκιά.
    Και δεν ντρεπονται.
    Και εκεινο το ανθρωπακι που παριστανει τον Αλη Πασα της Πολης αποθρασυνεται στο επαρκο και κορδωνεται σαν γυφτικο σκεπαρνι ο παληογυφτος και απειλει και ηστρηνιαζεται και γαυριά σαν Τουρκος ....γιουρουσας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ε Π Ι Κ Α Ι Ρ Α

    «Η εκκλησία, η οποία προς απολαβή εγκόσμιων αγαθών, έκρινε καλόν να συζευχθεί, να ενώσει την τύχη της μετά του θηρίου της Αποκαλύψεως, συν τω χρόνω απώλεσε την ελευθερία της, και ηδονικά καθισμένη στη ράχη του θηρίου, κυβερνάται υπ΄ αυτού και περιφέρεται στις οδούς και στις ρύμες του κόσμου ως μισθωτή πόρνη, θρησκευτική πόρνη, που εμπορεύεται τον Χριστόν, αναγκασμένη να κερνά τα πλήθη από το χρυσόν ποτήρι όχι τον καθαρό οίνο της Κ. Διαθήκης, αλλά οίνο νοθευμένο, διδάγματα ξένα και αλλότρια προς το γνήσιο πνεύμα του Χριστιανισμού».

    Αυγουστίνος Καντιώτης, «Χριστιανική Σπίθα» του 1952

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο ΠΑΠΑΓΙΩΡΓΗΣ ΑΣ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΤΙ ΣΤΑΣΗ ΘΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙ ΜΑΧΗΤΗΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗ ΜΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΝΑ ΚΑΛΕΙ ΤΟΝ ΖΗΖΙΟΥΛΑ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΑΝΤΥΠΑ !!! ΕΛΕΟΣ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου