Σάββατο 18 Φεβρουαρίου 2012

Το αφελληνισμένο προδοτικό κηφηναριό του Υπουργείου Παιδείας αποκαλεί σε χάρτη της Γ΄Λυκείου την Π.Γ.Δ.Μ ως ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ
Να χαθήτε " έλληνες" Μισέλληνες,
κοπρόσκυλα του κερατά!!!



Ανακοίνωση Τύπου

Ο χάρτης στη σελίδα 130 του βιβλίου της Ιστορίας- που διδάσκεται από το 2007 με έγκριση του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου- απεικονίζει τα κυριότερα ναζιστικά στρατόπεδα συγκέντρωσης στη Γερμανία και την κατεχόμενη Ευρώπη κατά τη διάρκεια του Β’ παγκοσμίου πολέμου.
Είναι προφανές ότι -όπως αναγράφεται και στη σχετική λεζάντα- η κατεχόμενη Ευρώπη αναπαρίσταται με την πολιτική δομή που της είχαν επιβάλει οι κατακτητές.
Μεγάλο μέρος της ευρύτερης γεωγραφικής περιοχής της Μακεδονίας είχε «παραχωρηθεί» κατά την περίοδο εκείνη από τους Γερμανούς στη σύμμαχό τους Βουλγαρία και μάλιστα όχι σαν κατεχόμενο έδαφος, αλλά ως επαρχία του βουλγαρικού κράτους.
Πρόκειται για ιστορικά γεγονότα που αναφέρονται με σαφήνεια στο βιβλίο χωρίς να αφήνουν το παραμικρό περιθώριο παρερμηνείας.
Με κανένα τρόπο ο όρος Μακεδονία δεν υπονοεί διακριτό κράτος. Οποιοσδήποτε συσχετισμός με τη σημερινή ΠΓΔΜ είναι ιστορικά ανακριβής.
Για την ανακοίνωση τύπου πατήστε εδώ
Για να δείτε το χάρτη πάτηστε εδώ
Δείτε και: -Η ιστορία του νεότερου και σύγχρονου κόσμου της Γ’ λυκείου έχει χάρτη με τα Σκόπια ως Μακεδονία

6 σχόλια:

  1. κ. ΙΚ,

    εχω μια ακομα απορία.
    Συζητώντας με άθεους, 'σκαλώνω' πάντα σε μια κατηγορία τους.
    Τα περισσότερα επιχειρηματα τους μπορουνε ευκολα να αναιρεθουνε, αφήστε που δεν κανουνε με ειλικρινεια διαλογο. Οταν τους ρωτησεις κατι που δεν τους 'συμφερει', εκει βρισκουνε αφορμες να αποχωρήσουνε κλπ.
    Αυτά ειναι γνωστά.

    ---------------------------------

    Εκει που 'δυσκολεύομαι' να απαντήσω - ειναι το εξης τους επιχειρημα:

    ΓΙατι ο Θεός, ο Παντοδύναμος και Πανάγαθος Θεος να επιτρεπει το Κακό στον κοσμο;
    Εν πασι περιπτωσι, γιατι ΤΟΣΟΣ ΠΟΝΟΣ βρε αδερφε στον ανθρωπο;

    Γνωστες οι απαντησεις: ο Θεός επλασε τον Ανθρωπο αλλα και τους Αγγέλους ελευθερους.
    Δεν φταιει ο Θεός αν τα Δημιουργηματα Του κανουνε κακή χρηση της ελευθεριας τους. κλπ.

    -----------------------------------

    Παρόλο αυτα, ξαναρωταω:
    Γιατι ο Θεός να μην πλάση μια γή, στην οποια ο ανθρωπος θα ΕΥΦΡΑΙΝΕΤΑΙ απο την πρωτη στιγμη της Δημιουργιας του για ολους τους αιωνες των αιωνων;

    Π.χ. να εχει την γυναικα του, τα παιδια του, το σπιτάκι του, να χορταινει ολη μερα ύπνο και φαγητό, ερωτα και ηδονή....

    ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ; Παντοδυναμος Θεός δεν ειναι;
    Θα μπορουσε να πλαση και ετσι τον κοσμο, σωστα;

    ΑΦου αγαπαει που αγαπαει τον ανθρωπο, και αφου θελει να κανει καλο στον ανθρωπο, γιατι δεν τον αφηνει να ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΤΑΙ την ζωή;
    ΓΙατι τον Τυραννάει;
    Και μεσω του Πνευματικου Αγώνα..και μεσα της Ασκησης, και μεσω της Εγκρατειας, και μεσω του ΠΟΝΟΥ και της Ασθενειας!

    Γιατι να πρεπει π.χ. ακομα και να εργαζεται ο ανθρωπος;
    Ποιος ξυπναει ευχαριστως 5 το πρωι, μεσα στο κρυο, να παει στην δουλεια του και να επιστρεψει το απογευμα κουρασμενος στο σπιτι του;

    Αμ οι αρρωστειες; Οι ασθενειες; ΠΟυ βασανιζουνε και 'ξευτιλίζουνε' την ανθρωπινη προσωπικοτητα;

    Για να μην περασουμε στους πολέμους!
    Ελεγε ο Μεγ. Ναπολεων: "Αν ζήσετε μια μονο μερα σε πεδίο μαχης και δειτε την φρικη του πολεμου, ουτε εσεις θα πιστεψετε οτι υπαρχει Θεός"!

    -------------------------------

    Εκτός αν το 'μελλοντικο' Σχεδιο του ΘΕού για τον ανθρωπο ξεπερνά ΚΑΘΕ ΦΑΝΤΑΣΙΑ!

    Ομολογώ λοιπον...οτι σε αυτο το επιχειρημα των άθεων, που βεβαια ανέπτυξα και εγω λιγο, κανοντας τον συνήγορο τους...

    τι εχετε να μας απαντησετε κ. ΙΚ;

    Σας ακουμε!

    Μυρμιδόνας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν και είναι εκτός θέματος, θα προσπσθήσουμε σε λίγες γραμμές να απαντήσουμε:

      - Είναι πολύ δύσκολος ο διάλογος μεταξύ άθεου και ένθεου, γιατί χρειάζεται να υπάρχουν κάποιες κοινές παραδοχές. Όταν ο ένας υποστηρίζει, ότι δεν υπάρχει Θεός και ο άλλος, ότι υπάρχει, τότε δεν υπάρχει η στοιχειώδης κοινή βάση διαλόγου.

      - Πως να εξηγήσεις, ότι υπάρχει Θέος, που είναι αγάπη και είναι το απόλυτο Αγαθό; Το ότι υπάρχει Θεός πρέπει κάποιος να το αισθανθεί πρώτα μέσα του και μετά το διαπιστώνει και γύρω του: "Η Βασιλεία του Θεού εντός ημών εστίν".

      - Ο Θεός σεβόμενος πρώτα απ' όλα την ελευθερία του ανθρώπου και από απέραντη αγάπη, του επιτρέπει ακόμη και να τον βρίζει. Δεν τον τιμωρεί γι' αυτό, γιατί ο Θεός είναι αγάπη και όχι τιμωρός (όπως μας τον παρουσιάζουν οι Λατίνοι). Απλώς, ο άνθρωπος αυτοτιμωρείται μη θέλοντας να ιδεί "Θεού πρόσωπο" και αυτό ο Θεός το σέβεται.

      - Το κακό είναιο ανύπαρκτο. Είναι το μη καλόν. Στην απόλυτη ελευθερία λοιπόν υπάρχει η εκλογή μεταξύ του καλού και του μη καλού και σ' αυτή τη βάση είναι το ότι ο Θεός "βρέχει επί δικαίους και αδίκους". Και βρέχει τη θ. Χάρη, που όμως οι άδικοι δεν την δέχονται και γι' αυτό κρατούν ομπρέλλα!

      - Η γενεσιουργός αιτία του πόνου είναι ο ίδιος ο άνθρωπος, δεν είναι ο Θεός. Ο Θεός, απλώς προγνωρίζει και αφήνει τους ανθρώπους, εκτός και εάν ζητήσουν τη βοήθειά του, όχι για να αποφύγουν τον πόνο, αλλά για να τους δώσει δύναμη να τον υποφέρουν.

      - Ο Θεός δημιούργησε μια γη (συγκεριμένα έναν τρόπο), όπου υπάρχει παραδείσια κατάσταση. Όποιος θέλει μπορεί να μπει, όποιος δεν θέλει δεν μπάινει. Υπάρχουν άνθρωποι, που είναι μόνιμα σε παραδείσια κατάσταση, υπάρχουν άλλοι που μπαινοβγαίνουν, υπάρχουν άλλοι που δεν θέλουν να μπουν σύμφωνα με τις προϋποθέσεις εισαγωγής και θέτουν τους δικούς τους όρους για να μπουν. Άρα υπάρχει παραδείσιος τρόπος ζωής και η επιλογή είναι δική μας.

      - Η παραμονή σε παραδείσια κατάσταση είναι άθλημα. Όλοι καλούνται στο άθλημα, αλλά δεν μετέχουν όλοι. Από τους μετέχοντες κάποιοι στεφανώνονται, άλλοι όχι, άλλοι επαινούνται για την προσπάθεια. Αλλοίμονο, αν όλοι οι μετέχοντες έπαιρναν στεφάνι. Τότε προς τι ο αγώνας;

      - Η οκνηρία και η αεργία δεν μπορεί να πάρει στεφάνι, κατά τους κανονισμούς. Η αρρώστεια δεν εξευτελίζει, αλλά ενδυναμώνει τον άνθρωπο και εκεί φανερώνεται η δύναμη του Θεού. Άλλωστε, όλα αυτά τα αγωνίσματα σ' αυτή την πρόσκαιρη ζωή, γίνονται για να κερδίσει κανείς μια ζωή ατελεύτητη, όπου "δεν υπάρχει πόνος, λύπη ή στεναγμός", αλλά η ευημερία είναι ατέλειωτη.

      - Όλα αυτά λοιπόν τα υφιστάμεθα, ίνα πληρωθεί το ρηθέν υπό του Παύλου λέγοντος: "τον αγώνα τον καλόν ηγώνισμαι, τον δρόμον τετέλεκα, την πίστην τετήρηκα, λοιπόν απόκειταί μοι ο της διακιοσύνης στέφανος, ον αποδώσει μοι Κύριος εν εκείνη τη ημέρα, ο δίκαιος Κριτής, ου μόνον δε εμοί, αλλά και πάσι τοις ηγαπηκόσι την επιφάνειαν αυτού" (Τιμ. Β΄ 4. 7-8).

      - Πως να μιλήσεις λοιπόν σ' έναν άθεο στην κινεζική γλώσσα, αν δεν την γνωρίζει;

      ΙΚ

      Διαγραφή
  2. Εγώ πάλι θα ήθελα να μας πεί κάποιος τι διαφορά του Απολυτίκιου,Κοντάκιου και Μεγαλυνάριου.Το βρίσκω στα συναξάρια αγίων.Επίσης πιό ψάλλεται κατά την τιμητικήν εορτήν του εκάστοτε αγίου από τα τρία αυτά?Και γιατί δεν υπάρχει μόνον το Απολυτίκιον [ας το πούμε].Επίσης ο ψαλμός ''Εις Πάσαν την γην''εάν γνωρίζει κανείς πότε ψάλλεται στην εκκλησία μας?Επειδή το έχω δει σε βίντεο που ψάλλεται από αγιορείτικες μονές ενώ σπάνια ψάλλεται από τις δικές μας εκκλησίες.Όποιος γνωρίζει ας μου απαντήσει παρακαλώ πολύ.Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. κ. ΙΚ
    οντως το σχολιο μου είναι εκτος θεματος, όμως για να βρω την αντίστοιχη ανάρτηση στην οποια θα ‘κολλουσε’, επρεπε να παω αρκετες εβδομαδες πισω, γιαυτο το εστειλα σε αυτό το νήμα.
    Παρακαλω δειξτε κατανόηση με αυτην την ‘ασυνεπεια’ μου.
    -----------------------------
    Διαβασα με προσοχή οσα γραψατε – χρησιμες πληροφοριες και διευκρινισεις.
    -----------------------------
    Όμως επιτρεψτε μου να ξαναρωτησω – εξαλλου εχω διαπιστωσει ότι όταν επιμενω λιγο παραπανω, τοτε μου δινεται και τις πιο ξεκαθαρες απαντησεις, αυτές δηλ που επιλύουνε και το προβλημα.

    Ετσι λοιπον το κεντρικο επιχειρημα των άθεων είναι το εξης – σιγουρα το εχετε ακουσει και εσεις:

    Για τον πονο και την κακία πανω στην γή, φταιει ο ιδιος ο Θεός!
    Δεν μπορουμε να ζητησουμε τα ρεστα από τον διαβολο, που είναι ενας απλος αγγελος. Ένα απλο δημιουργημα.
    Φταιει ο Δημιουργος!
    Αλλιως: γιατι ο Θεός να μην δημιουργησει έναν ανθρωπο, ο οποιος ανθρωπος θα αγνοει παντελως την εννοια της αμαρτιας και του Κακου;
    Σκεφτειτε από ποσο πονο θα γλυτωναμε!
    Αρρωστειες, φτωχεια, πεινα, πολεμους, προσωπικες τραγωδιες, καταθλιψεις, απογοητευσεις, αυτοκτονιες!

    Αρα – λενε οι αθεοι – ο Θεός ή δεν είναι ο Παντοδυναμος Δημιουργος ή αν είναι, τοτε είναι αρκετα Κακος – σίγουρα δεν είναι τοσο Αγαθος οσο τον περιγραφει η Αγια Γραφή!

    Αλλιως:
    Ποιος πατερας θα εδινε στα χερια ενός 7χρονου παιδιου ένα πιστολι οπλισμενο;
    Είναι μονο θεμα χρονου πότε το παιδι θα πατησει την σκανδαλη, σωστα;
    Κάθε πατερας προνοει και προβλεπει!
    Ο Θεός δεν προείδε ότι το πλασμα του θα βασανιζεται;

    κ ΙΚ,
    εμεις αυτή την στιγμη που αλληλογραφουμε, καθομαστε στο γραφειο μας, εχουμε ανοιχτο το καρολιφερ, ισως να παιζει παραλληλα και το ραδιο ή η τηλεοραση, να εχουμε παραγγειλει και μια νοστιμη πίτσα.

    Εκατομμυρια ανθρωποι αυτή την στιγμη κοιμουνται εξω στο κρυο, νηστικοι, σε φυλακες, σε ψυχιατρεια, σε υπογεια, πεινασμένοι, θυματα πολεμου – ΜΙΑ ΣΚΕΤΗ ΤΡΑΓΩΔΙΑ ολη η ανθρωπινη υπαρξη, ο ανθρωπινος πονος τοσο αποκαρδιωτικός!

    Δεν θα ψαξεις το ‘γιατί;’!
    ΤΙ νοημα εχει ολος αυτος ο πονος;
    Και το ερωτημα αυτό δεν γινεται ακομα πιο αμείλικτο, όταν βλεπεις τους πλησιον σου να ζουνε μια ομορφη ζωουλα; Εγω, χωρις να φταιω, γιατι να βασανιζομαι;

    Γραφουνε οι αθεοι ειρωνικά:
    Μονο αν ο Θεος είναι κακός, μονον τοτε αποκτα η ζωή πανω στην γή ένα νόημα!

    Η κεντρική ιδεα ποια είναι;
    Ο Θεός ως Παντοδύναμος, δεν δινει σε κανεναν άλλον λογο, σωστα; Είναι ο Απολυτος Κυριαρχος.
    Ε τοτε, τι πηγε στραβά, και από όλα τα εναλλακτικά σενάρια Δημιουργιας του ανθρωπου διάλεξε το ‘χειρότερο’;

    Οι συγχρονοι άθεοι κ. ΙΚ δεν αρνουνται την Υπαρξη του Θεού, απλα του καταλογιζουνε ότι εχει και ‘αρνητικη πλευρα’!

    Και κλεινω:
    Θα ήτανε τοσο δυσκολο για τον Θεον, να δημιουργησει συνθηκες ζωής για ολους τους ανθρωπους – να ζουμε π.χ. σαν να να ημασταν μονιμως σε ‘διακοπές’!
    Ολη μερα θαλασσα, καλο φαγητο, ξεκουραση, ύπνο, οικογενεια, αγαπη, ερωτας.
    Γιατί ο Θεός - δεδομενου ότι είναι ΠΑΝΤΟΔΥΝΑΜΟΣ και ΠΑΝΑΓΑΘΟΣ - να μην τα χαρίσει αυτά απλόχερα στο πλάσμα Του, όταν μαλιστα ο ανθρωπος διψαει για όλα αυτά;

    κ ΙΚ
    εκλαβετε παρακαλω την δευτερολογια μου όχι ως αντίθεση και αντιδραση σε αυτά που γραψατε, αλλα ως μια ευκαιρία για εμας να μας αναλυσετε περισσότερο τις σκεψεις σας.

    Μυρμιδόνας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν το θέμα αφορά ένθεους και όχι άθεους, έστω και καόβουλους, τότε θα συνιστούσαμε να διαβάσουν το λόγο του Μ. Βασιλείου: "Για το ότι ο Θεός δεν είναι αίτιος των κακών (PG 31. 329-353). Ανεξάρτητα αυτού, εμείς σημειώνουμε τα εξής:

      - Ο Θεός, σύμφωνα με τους αρχαίους φιλοσόφους (Πλάτωνα κ.λπ.), είναι το "Απόλυτο αγαθό". Αυτό δεν το αμφισβητεί κανείς, ούτε ο Χριστιανισμός, που το επεκτείνει, στο ότι είναι και "Αγάπη". Ως Απόλυτο Αγαθό δεν μπορεί να έχει σχέση με το Κακό. Μόνο με το Καλό μπορεί να έχει σχέση και όχι με την απουσία του Καλού, γιατί δεν μπορεί να αμφισβητηθεί η απουσία αυτή, όπως δεν μπορεί να αμφισβητηθεί σε κάθε πράγμα, το αντίθετό του. Σε κάθε πράγμα υπάρχει το θετικό και το αρνητικό. Μόνο στο άκτιστο, που είναι ο Θεός δεν υπάρχουν αντίθετα. Στο Θεό υπάρχουν μόνον τα θετικά.

      - Ο Θεός δημιούργησε τον άνθρωπο, κατ' εικόνα του (υποχρεωτικά) δίνοντάς του νουν, λόγο και πνεύμα (όπως και ο ίδιος ο Θεός τα έχει) και καθ' ομοίωσιν (προαιρετικά), ώστε αν θελήσει να του μοιάσει στο να φθάσει στο απόλυτο αγαθό και στην απόλυτη αγάπη να μπορέσει να το επιτύχει. Από εκεί και πέρα η επιλογή του ανθρώπου να μοιάσει του Θεού είναι δική του και δεν είναι υποχρεωτική. Άφησε την ελευθερία στον άνθρωπο, να μη θέλει να μοιάσει στο Δημιουργό του. Αν αυτό, το να του μοιάσει ήταν υποχρεωτικό, τότε ο άνθρωπος θα ήταν μια μαριονέττα του Θεού, ένα αντίγραφο, ένα his master's voice, κάτι αδιανόητο, για την ελευθερία επιλογής του ανθρώπου.

      - Από εκεί και πέρα, ο άνθρωπος (η συντριπτική πλειονότητα) επέλεξε να μη μοιάσει του Δημιουργού και να επιλέξει το μη Καλόν. Η επιλογή του μη Καλού έχει και τις αντίστοιχες συνέπειες. Πόνος, Θλίψη, Στεναγμός, Εκμετάλευση, Πόλεμοι, Θάνατοι και όλα τα συμπαραμαρτούντα. Παρ' όλα αυτά, με την απόλυτη αγάπη του έδωσε τη δυνατότητα επιστροφής στην ομοιότητα, όποτε το θελήσει. Δεν του έκλεισε την πόρτα, η πόρτα είναι ανοικτή και περιμένει.

      - Από τη στιγμή λοιπόν, που η ομοίωση δεν είναι υποχρεωτική, ξεκινούν όλες οι διαδικασίες. Αλλωστε ο Θεός, που "τα πάντα εν Σοφία εποίησεν", τα εποίησε και "καλά λίαν". Δεν θα ήταν ίδιον της Σοφίας του Θεού να καθιερώσει υποχρεωτική ευδαιμονία. Σε τίποτε ο Θεός δεν υποχρεώνει, δεν εξαναγκάζει. Εξ άλλου και η ίδια η ύπαρξη και "δημιουργία" του Θεού δεν έγινε εξ ανάγκης, αλλ' εξ ιδίας βουλήσεως. Κάτι λοιπόν που δεν επέτρεψε στον εαυτό του, την ανάγκη, δεν μπορεί να το επιτρέψει ούτε στα ίδια τα δημιουργήματά του, τα οποία δημιούργησε με σκοπό να μετέχουν στη θεία μακαριότητα, εφ' όσον το θελήσουν.

      - Ο Θεός είναι Παντοδύναμος και Πανάγαθος, πλην όμως δεν μπορεί να είναι Καραγκιόζης και να πέφτει τόσο χαμηλά, στο ευτελέστατο επίπεδο της εκπλήρωσης, απλώς, επιθυμιών. Ένας τέτοιος Θεός δεν μπορεί να συνδεθεί με το Πανάγαθος, αλλά με το Πανεπιθήμητος, όπως είναι ο κάθε θεός των ειδώλων, θεός ηδονών, τρυφής, καλοπέρασης, ένας Αλλάχ πιλαφιών και στρουμπουλών "ουρί". Τέτοιος θεός υπάρχει και ο καθένας είναι ελεύθερος να τον ακολουθήσει. Το μεγαλείο όμως της ελεύθερης επιλογής είναι τελικά ανυπέρβλητο.

      ΙΚ

      Διαγραφή
    2. κ. ΙΚ,

      σας ευχαριστώ για την απαντηση σας!
      Με καλύψατε στα βασικα μου ερωτήματα!

      Μυρμιδόνας

      Διαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου