Ρωταμε αυτο που ευρυτατα διαδιδεται και θελουμε την απαντησι σου.
Ειναι αληθεια ή ψεμματα;
Δηλαδη πιστευεις οτι πετυχες εκει στην Καστορια και θελεις προαγωγη;
Δηλαδη ολους τους αχριστιανους της Καστοριας, τους εκανες συνειδητους χριστιανους και επιθυμεις να μετατεθης αλλου για να εκχριστιανισεις και να επανευαγγελισεις και αλλους;
οι πετυχιμενοι, παντα πετυχενουν, οπως και οΣεραφειμ καστοριας,εσεις τι ζορι τραβατε?ζηλοφθονοι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ΑΓΙΟΣ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΣΤΕΡΙ ΠΟΥ ΛΑΜΠΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΓΗ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ. ΑΞΙΟΣ ΠΟΙΜΕΝΑΡΧΗΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Καστοριάς, αν και Σεραφειμικός, είχε άριστες σχέσεις με τον π.Αυγουστίνο, σεβασμού και συνεργασίας, τόσο που ο π.Αυγουστίνος τηλεφώνησε στον Σεραφείμ και τον ευχαρίστησε που του έστειλε τον δεσπότη αυτό στον γειτονικό νομό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈτερον εκάτερον όμως. Οι σχολιαστές υπερασπίζονται το "μεταθερόν";
Ο πιστός λαός αποδοκίμασε επανειλημμένα το επάρατο μεταθετό που αναστάτωσε την Ελλαδική Εκκλησία κυρίως σε παρελθόντα έτη.Επί τη βάσει των ιερών κανόνων ο επίσκοπος νυμφεύεται πνευματικά την επισκοπή του συνάπτοντας μαζί της πνευματικό γάμο.Γι αυτόν ακριβώς το λόγο οι ιεροί κανόνες επιβάλλουν βαρέα επιτίμια σ εκείνους τους επισκόπους που μετατίθενται σε ετέρα απισκοπή άνευ αποχρώντος λόγου.Δυστυχώς ενώ ο επί Ιερωνύμου του Α καταστατικός χάρτης αγνόησε το μεταθετό μετά ταύτα και συγκεκριμένα εν έτει 1977 ο ισχύων άχρι τούδε καταστατικός χάρτης επανέφερε το μεταθετό υπό την προυπόθεση ότι θα συγκεντρώσει ο επιδιώκων τη μετάθεσή του αρχιερεύς την πλειοψηφία των 2/3 των παρόντων μελών της Ιεραρχίας.Είναι λυπηρό πάντως ο μητροπολίτης Σεραφείμ που θεωρείται απ τους πνευματικούς ιεράρχες να επιδιώκει τη μετάθεσή του προκαλών σκανδαλισμό του λαού.
ΑπάντησηΔιαγραφήΛυκούργος Νάνης
ΟΙ ΙΕΡΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΥΝ ΤΟ ΜΕΤΑΘΕΤΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΕΙ Ο ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ,ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΕ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ.ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΟΙΜΝΙΟ, ΠΟΥ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΜΝΗΜΟΝΕΥΕΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΥΧΕΤΕ ΣΤΟ ΑΓΙΟ ΘΥΣΙΑΣΤΗΡΙΟ.
ΑπάντησηΔιαγραφή