Σάββατο 19 Νοεμβρίου 2011







«Ἰδοὺ νῦν καιρὸς εὐπρόσδεκτος, ἰδοὺ νῦν ἡμέρα σωτηρίας»



Ο κ. Αμβρόσιος, ο κ. Θεόκλητος


και "Ο ΣΩΤΗΡ"



Στν Μητρόπολη Καλαβρύτων κα Αγιαλείας, «διοκτησίας» το κ. μβροσίου, συμβαίνουν τ ξς «εχάριστα» πράγματα. κ. μβρόσιος ( ποος δν θέλει ο πιστο ν νακατεύονται κα ν λέγχουν τ κακς πεπραγμένα τς Μητροπόλεώς Του π ποιν φορισμο) ζήτησε π τν ερ Σύνοδο πιμόνως βοηθ πίσκοπο, τν ποο μάλιστα διος πέδειξε. . Σύνοδος πέκυψε κα προέβη στν κλογ βοηθο πισκόπου το κ. μβροσίου, παρόλο πο βοηθς πίσκοπος εναι νεοφανς κα ντικανονικς θεσμς στν κκλησία (ντιφάσκει μ τν κκλησιολογία της). Δν πέρασαν, μως, μερικο μνες κα βοηθς πίσκοπος, τν ποο μετ βαΐων κα κλάδων κα περβολικν παίνων ποδέχτηκε στ Αγιο, δν ντεξε δίπλα στν κ. μβρόσιο κα φυγε.

πότε, μητροπολίτης Καλαβρύτων, πεδίωξε δι’ λλης δο ν φέρει πωσδήποτε κάποιον τς ρεσκείας του, ποος (προφανς) θ τν διαδεχθε κα θ πρέπει ν μάθει π τν διο τ μυστικ τς χρηστς «διαχειρίσεως» τς Μητροπόλεως. Κα ατ τ κανε μ τν έρα το «διοκτήτη» τς πισκοπς, παρ τν γγράφως κατοχυρωμένη διαμαρτυρία ναντίον τς συγκεκριμένης πιλογς του, κα γνοώντας τ λα το Θεο ( ποος δν ρωτήθηκε) κι σφαλς τν διο τ Θεό, πο δι τν . Κανόνων χει διδάξει κα νομοθετήσει διαφορετικ πράγματα γι τ θέμα τς πιλογς πισκόπων.

πίσκοπος, πο ς «βοηθό του» μς φερε, εναι πρώην Θεσσαλιώτιδος κ. Θεόκλητος Κουμαριανός. Τ νομά του ταν ναμεμειγμένο στ κκλησιαστικ σκάνδαλα το 2005, ταν κάποιοι κύκλοι θέλησαν ν πλήξουν τν κκλησία γι τος λόγους τους· κα εκολα τν πληξαν, φο εραρχία τς κκλησίας κα ο τελευταοι ρχιεπίσκοποι, χουν φήσει τιμώρητους κα σύδοτους τος πισκόπους σ κάθε εδους παραβατικότητα (πάντα ν σχέσει μ τος . Κανόνες). γραφε τότε εστοχα καθηγητς κ. ω. Κορναράκης (“ρθ. Τύπος”, 28.1.05): « μέχρι σήμερα ρχιεπισκοπικ θητεία το κ. Χριστοδούλου χει δη μπεδώσει στν κοινωνικ χρο μία θλιβερ πραγματικότητα: τ βεβαιότητα τι προστατεύει κα στηρίζει συνεχς, μ τ σιωπή του, τν μοφυλοφιλία στν κκλησιαστικ χρο».

τότε ρχιεπίσκοπος, λοιπόν, Χριστόδουλος, καθς ο σμς τν πισκοπικν σκανδάλων κατέκλυζαν τος κπληκτους πιστος μ τν δυσωδία τους, ναγκάστηκε νώπιον τς εραρχίας (πο τ ποδέχτηκε) ν μολογήσει τ ξς φοβερά. τι, «εμαστε πεύθυνοι (μες ο πίσκοποι, γιατ) χι μόνον προστατεύσαμε, λλ κα νεχθήκαμε ν πάρχουν στν τοπική μας κκλησία κληρικο συνεπες πρς τν ποστολήν των, “πίορκοι” Μητροπολται πο κατελήφθησαν π “φιληδονία”, κα μετατρέψαμε τς Μητροπόλεις μας σ θερμοκήπια θλιοτήτων... κα σ πυρόβλητο χυρό, πο κανες δν χει δικαίωμα ν τ παραβιάσει, στω κα ν κε μέσα διαπράττονται κανονικ κα ποινικ δικήματα… νεχθήκαμε ερες κα λαϊκος ν κατακλέπτουν τ κκλησιαστικ ταμεα».

Στ διο μκος κύματος μίλησε κα μητροπολίτης ωαννίνων κα π τ σκοπιά του «ζήτησε ν σταματήσει λογικ τς γαμίας το κλήρου κα ν πιστρέψουν ο ερομόναχοι στ μοναστήρια, ν πάρξει διαφάνεια το κκλησιαστικο κορβαν» κ.α.

Μετ π λες ατς τς συγκεκριμένες παραδοχς περ φιληδόνων κα κλεπτν κληρικν, περίμενε κατασκανδαλισμένος λας το Θεο τν «κάθαρση» τν ποία εραρχία ποσχέθηκε. Κα μως, πειδ ο κύκλοι –πο τότε πληξαν τν κκλησία– σταμάτησαν μέχρις κε τν πιθεσή τους, εραρχία σ καμία κάθαρση δν προέβη, φήνοντας τς πόνοιες ν πικρέμονται κα τ στοιχεα περ σκανδάλων ν ξεκουράζονται στ συρτάρια τν χθρν τς κκλησίας, στε ν τ χουν πρόχειρα, ταν θελήσουν ν τν ξαναεκβιάσουν!

Κα ν λα ατ γιναν γνωστ δι τν Μ.Μ.Ε., κα εδικ τ φορντα ες τν σκανδαλισμ πο προκλήθηκε π σα ποδόθηκαν στν κ. Θεόκλητο Κουμαριανό, κ. μβρόσιος, σν ν μν πρξε οδες σκανδαλισμός, πέλεξε γι διάδοχό του κα πνευματικ Πατέρα τν πιστν τν σκανδαλίσαντα κ. Θεόκλητο. «Λησμόνησε» τι τ νομα το κ. Θεόκλητου (καθ’ ν χρόνον το μητροπολίτης Θεσσαλιώτιδος) νεπλάκη σ θικ κα οκονομικ σκάνδαλα, πολλ π τ ποα διαπράχτηκαν χι μόνο στην λλάδα, λλ κα στ Παρίσι. Λησμόνησε τι ξ ατίας ατν ναγκάστηκε ν παραιτηθε π Μητροπολίτης, γι ν ποφύγει τν δοκιμασία τς νακρίσεως π τν δικαιοσύνη κα τν πιθανν διασυρμό. Λησμόνησε τι κάποια π τ σκάνδαλα ατά, πέρα π τ Μ.Μ.Ε., τυπώθηκαν σ φυλλάδια κα διανεμήθηκαν σ διάφορες πόλεις, στς ποες εχε βαλε ποψηφιότητα κ. Θεόκλητος. Τ πρτα φυλλάδια εχαν κυκλοφορήσει στο Βόλο, (ταν μητροπολίτης κε ταν μετέπειτα ρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος) κα γιναν φορμ ν μν κλέγει ς μητροπολίτης Δημητριάδος κ. Κουμαριανός. ργότερα, ο πράξεις του κα τ φυλλάδια, κολούθησαν τν κ. Θεόκλητο κα σ λλες πόλεις, που πάλι πεδίωξε ν γίνει Μητροπολίτης, γιναν δ φορμ ν μν γίνει ποδεκτς οτε στ Μητρόπολη Μεσσηνίας, οτε στν Κόρινθο καί, τελευταα, ν ναγκαστε ν ναβάλει τν πίσκεψή του σ Μητρόπολη τς Β. λλάδος, που εχε προγραμματιστε ν παραστε κα ν συνεορτάσει μ τν πισκοπό της.

Γνώστης τν περισσοτέρων π ατ ταν διος Καλαβρύτων κ. μβρόσιος, γι’ ατ κα εχε κφραστε κατ το κ. Θεοκλητο μετ λόγου γνώσεως (πρν κν γίνει πίσκοπος), λέγοντας τι εναι «κατάλληλος» γι’ ατ τ θέση! «πρόβλεψή» του κείνη περ καταλληλότητος (πως φάνηκε) πιβεβαιώθηκε πλήρως, φο τ νομα το κ. Θεόκλητου νεπλάκη στ παραδικαστικ κύκλωμα κα σ λλες «ταξίες» πο πιφέρουν καθαίρεση.

Παρά τατα, δ κι να χρόνο περίπου, κ. μβρόσιος πιχειρε ν πιβάλλει τσιθελικ ς πνευματικ Πατέρα τν Αγιωτν τν κ. Θεόκλητο. Ατόν πο σ διάρκεια χρόνου κατασκανδάλισε τ πανελλήνιο· ατν ποος δν πεδίωξε ν ποδείξει τν θωότητά του (κείνη τν κρίσιμη στιγμ το 2005), φο μ τν διεξαγωγ κκλησιαστικς δίκης θ ξεκαθάριζαν τ πράγματα κα θ παυε τ σκάνδαλο, ἐὰν ποτελοσε σκευωρία· κα δν τ κανε, πειδή, ς συνάγεται π τ δημοσιεύματα, δν φαίνετο εκολη θώωσή του. Κα τ κανε κ. Θεόκλητος; πέβαλε «ατοβούλως» τν παραιτήσή του, μ τν πόδειξη κα τν στήριξη το τότε ρχιεπισκόπου κα πνευματικο το πατρς κ. Χριστοδούλου! τσι, ποθεσή του μπκε στο ρχεο!

Κα τώρα, λοιπόν, φο πέρασαν ξι χρόνια σιωπς, αφνιδίως κ. μβρόσιος παρέδωσε στ λήθη ,τι εχε γράψει ναντίον του, λλαξε γνώμη γι τν καταλληλότητα το κ. Θεοκλητο, λλ κα γι τν νοχή του. Κα μετερχόμενος τακτικς πολιτικν συμβιβασμν, τώρα, χι μόνο τν θεωρε κατάλληλο ς πίσκοπο, λλ τν προορίζει γι ...διαδοχό του! Κα γι ν πηρεάσει τν γνοοντα λαό, πλέκει τ γκώμιό του, παρουσιάζοντας τς πράξεις κενες πο μς κατασκανδάλισαν ς πράξεις θυσίας· κα τιμντας τον μ φωτοστέφανο μάρτυρος δηλώνει: «τν τιμ περβαλλόντως», γιατ «θυσιάστηκε» γι τν ρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο!

τσι, κ. Κουμαριανς αθαιρέτως, χωρς δηλ. ν το χει ναθέσει Ι. Σύνοδος τν τίτλο το βοηθο, φέρεται κα νεργε στο Αγιο ς διάδοχος πίσκοπος, κηρύττων, λειτουργν, τελν γάμους, κολουθίες, γιασμος στ σχολεα κα τελευταίως (κα ατ ποτέλεσε τν φορμ γι ν γραφε ατ τ ρθρο πο πευθύνεται κυρίως στν δελφότητα « Σωτρ») μφανίστηκε στν τοπικ αθουσα τς ΓΕΧΑ (πο πνευματικ τς καθοδήγηση νηκε στην δελφότητα « Σωτήρ») γιάζων κα ελογν τν ναρξη τς νέας χρονις.

Κα πευθυνόμενοι πρς τος σεβαστος Πατέρες κα δελφούς το «Σωτρος», τος ποίους κατ τ λλα γαπομε κα πολλς φορς τ τελευταα χρόνια χουμε παρακαλέσει ν κολουθήσουν κα στ συγκεκριμένο θέμα τν ρθόδοξη Παράδοση κα ν παύσουν ν βάζουν τ «δικό τους ργο» πάνω π τ ργο κα τος κανόνες τς κκλησίας, ρωτμε:

ως πότε, γι ν χετε τν νοχ τν τοπικν πισκόπων κα ν κάνετε τ «ργο» σας, θ νέχεστε τν καταπάτηση τν . Κανόνων, τς «ταξίες» κα τν αρετίζουσα διδασκαλία πισκόπων, πως τς Καλαμάτας, το Βόλου, το Αγίου, τς Σύρου, τς Λαρίσης κλπ.; ως πότε θ νέχεσθε (πικαλούμενοι μις ντιπατερικς νοοτροπίας διάκριση κα πακοή) τν πονόμευση το ργου το Θεο; ως πότε θ ντέλλεσθε, ο ερωμένοι τς δελφότητός σας, ν συλλειτουργον μ τος συγκεκριμένους ατος αρετίζοντες κα τάκτως περιπατοντες πισκόπους, καθιστάμενοι τσι συνυπεύθυνοι; Δν λέγει γία Γραφ τ «στέλλεσθε π παντς δελφο τάκτως περιπατοντος», κα τ «οκ κάθισα μετ συνεδρίου ματαιότητος», κα τ «μίσησα κκλησίαν πονηρευομένων»;

ραγε, ο καταγγελλόμενες παρεκτροπς πισκόπων εναι π κενες πο λογαριάζονται ς προσωπικά τους μαρτήματα, ντίθετα εναι π κενες πο προκαλον δημόσιο δειν σκανδαλισμ κα φθορ κα μολυσμ τν πιστν κα ντιμετωπίζονται (βάσει τν . Κανόνων) μ τν πομάκρυνση π τος σκανδαλοποιούς;

Σς διαφεύγει σχετικ διδασκαλία τν γίων; Λέγει . Χρυσόστομος: «Τί ποιες νθρωπε; Παρεβάθη νόμος..., πλημμελήματα τοσατα τολμήθη παρά τινος τν ερωμένων, τ νω κάτω γέγονε κα ο φρίττεις; Τ ψυχα πενθε κα στένει κα συναγανακτε τ δεσπότη. Σ δ λογικς οκ λγες; Οκ πιτιμς, ο γίν χαλεπς τιμωρς τν το Θεο νόμων λλ κα κοινωνες;» (PG 55,252). Κα Μ. Βασίλειος: «Οτινες τν γι ρθόδοξον Πίστιν προσποιούμενοι μολογεν, κοινωνεν δ τος τερόφροσι, τος τοιούτους ε κα μετ παραγγελίαν οκ ποστσιν, μ μόνον κοινωνήτους χειν, λλ μηδ δελφος νομάζειν»; (Βασιλειάδη Ν., Μρκος Εγενικς κα νωσις τν κκλησιν, κδ. « Σωτήρ», 1972, σελ. 95).

ντί, λοιπόν, Πατέρες κα δελφοί, ν συστήσετε στος σκανδαλοποιος πισκόπους κα εδικ στν κ. Θεόκλητο Κουμαριανό, ν μεταβον στν μον τς μετανοίας τους γι τν νάπαυση τς ψυχς τους, πιδοκιμάζετε τς πράξεις τους μ τ ν τος δέχεσθε ν ελογον κα γιάζουν τς κατ τόπους συνάξεις τν παραρτημάτων σας;

Γνωρίζετε τι ζομε σ ποκαλυπτικος καιρούς. Εναι δη σχατος καιρς γι μία λλαγ πλεύσεως στ θέματα ατά, μι λλαγ ποία θ προσελκύσει τ χάρη το Θεο κα πο μ τ βοήθειά Του εναι δυνατν ν προκληθε μι ληθιν νατροπ το σκηνικο πο Οκουμενισμς χει πιβαλε στανικς στν λλοτε ρθόδοξη λλάδα· Οκουμενισμς τν ποο δι πολλν ρθότατα καταγγέλλετε, λλ πρακτικς νέχεσθε.

Θεσσαλονίκη, 19 Νοεμβρίου 2011

ΦΙΛΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΝΩΣΙΣ «ΚΟΣΜΑΣ ΦΛΑΜΙΑΤΟΣ»

10 σχόλια:

  1. makari nadikaiothi o sebastos mas THEOKLITOS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ναι, μακάρι να δικαιωθεί, αφού έχει συνήγορο εκείνον, ο οποίος αγνοούσε τα της εκπόρευσης του αγίου Πνεύματος, διότι δεν ήταν παρών, όταν σχηματιζόταν η Αγία Τριάδα!

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. O KALABRYTON DEN EXEI KLHRIKOYS DIKOYS TOY GIA DIADOXOYS H DEN EINAI IKANOI KAI PROSPAUEI ME EISAGOMENOYS...................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και βρήκε το μπουμπούκι.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χαμόςς γίνετε λές και βλέπομε το έργο η δυναστεία τι να πω πια ντρέπομαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πάντως, το είδαμε και αυτό:

    Μητροπολίτης (Βρεσθένης), βοηθός Μητροπολίτη (Καλαβρύτων), όπως βέβαια και οι 7 Τιτουλάριοι Μητροπολίτες, βοηθοί του Αρχιεπισκόπου (κατά τα παπικά πρότυπα)!

    Δε απομένει να δούμε Αρχιεπισκόπους, βοηθούς του Αρχιπισκόπου ή Πατριάρχες, βοηθούς του Πατριάρχη!

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ο Βρεσθένης Θεόκλητος είναι επίσκοπος της Εκκλησίας. Ο Καλαβρύτων Αμβρόσιος έχει κάθε κανονικό δικαίωμα να τον αποστέλλει στα όρια της Μητροπόλεως του. Η τοπική ΓΕΧΑ Αιγίου πρέπει να σέβεται κάθε αποστελλόμενο υπό του Κανονικού Μητροπολίτου Αμβροσίου. Αυτά λέγει το κανονικό δίκαιο. Όλα τα άλλα είναι εκτός Εκκλησιαστικής δεοντολογίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Που μιλάει το Κανονικό Δίκαιο, δηλ. οι Ι. Κανόνες της Εκκλησίας, για βοηθό Επίσκοπο, για να το μάθουμε και εμείς;

    Ο Βρεσθένης δεν είναι απλώς Επίσκοπος της Εκκλησίας, αλλά Μητροπολίτης της πάλαι ποτέ διαλαμψάσης Επισκοπής Βρεσθένης, η οποία υπήρχε από του 1453, ως Επισκοπή Βρεσθένης και Χρυσάφου της Μητρόπολης Λακεδαιμονίας.

    Ο Βρεσθένης λοιπόν, που υπάγεται στη Μητρόπολη Λακεδαιμονίας είναι βοηθός Μητροπολίτης της Μητρόπολης Καλαβρύτων; Θα τρελαθούμε τώρα ή αργότερα;

    Αγαπητέ αληθεύοντα αυτή είναι η αλήθεια:

    Βοηθός Επίσκοπος δεν προβλέπεται από τους Ι. Κανόνες, ενώ προβλέπονται Χωροεπίσκοποι. Αλλά, απ' ότι γνωρίζουμε, ο Θεόκλητος δεν είναι Χωροεπίσκοπος και τα Βρέσθενα βρίσκονται τώρα στη Μητρόπολη Μονεμβασίας και Σπάρτης.

    Είναι έτσι ή όχι;

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Φίλε, μυρίζεις δυτικό ιδρυματισμό. Περιγράφεις την Εκκλησία σαν ένας Λατίνος παπικός. Διαγράφεις όσα αγιοπνευματικά οι άγιοι Πατέρες λέγουν περί επισκόπων. Σαν στρουθοκάμηλος με το κεφάλι στην άμμο, δεν διάβασες πως ο Καλαβρύτων (και ο πρώην Πειραιώς, δηλ. η Χρυσοπηγή) θεωρούσε ακατάλληλο τον π. Θεόκλητο Κουμαριανό για επίσκοπο και λύσσαξαν για να μη γίνει. Και έπειτα χωρίς τύψεις, χωρίς αιδώ, όταν τα συμφέροντά τους συνέπεσαν, όταν κατηγορήθηκε για τόσες οικονομικές και ηθικές παρεκτροπές (για τις οποίες δεν δέχτηκε να δικασθεί) τότε του έκανε για επίσκοπος, τότε τον έκρινε άξιο βοηθό του. Όσο για τη ΓΕΧΑ, έπρεπε να σέβεται τον λόγο του αποστόλου Παύλου (στέλλεσθε από παντός αδελφού ατάκτως περιπατούντος), αλλά και τον ανάλογο του ι. Χρυσοστόμου. Αυτά. Α, και να χαίρεσαι την εκκλησιαστική δεοντολογία σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ο Βρεσθένης Θεόκλητος είναι σκανδαλοποιός επίσκοπος της Εκκλησίας.Κι ακόμη πιο σκανδαλώδης είναι η αθώωσή του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου