Τρίτη 5 Απριλίου 2011

ΑΙΣΧΟΣ - ΑΙΣΧΟΣ

Οι αναθεματισμένοι

Πανθρησκειαστές

....Ρυπαρευθήτωσαν έτι



Αν αφαιρέσουμε την ιερωσύνη - από αυτό το υποκείμενο, που ακούει στο όνομα πατριάρχης Ρουμανίας Δανιήλ, ρωτούμε, δεν έμαθε ποτέ ότι απαγορεύουν οι Ιεροί Κανόνες της Εκκλησίας, τις συμπροσευχές με τους Αιρετικούς, με την ποινή της καθαιρέσεως;


Ακόμα περισσότερο, με τους καραμπινάτους παμπάλαιους Αιρετικούς τους Φραγκολατίνους;


Και ακόμα πιό περισσότερο, μέσα στους ειδωλικούς ναούς των Αιρετικών Φραγκολατίνων;

Είναι δυνατόν να παρουσιάζει αυτό το ΑΙΣΧΙΣΤΟ φαινόμενο με τους ιερείς του, να τους σέρνει στην εκτέλεσι ιερατικών πράξεων, στο ειδωλείο των διαβολοαιρετικών παπικών;

Ποτέ δεν έμαθε αυτό το υποκείμενο ο Δανιήλ, το πρώτο μάθημα της ιεράς αλφαβήτου;


Οτι με όλα αυτά που διαπράττει αναισχύντως, εντάσσει τον εαυτό του στην Πανθρησκεία του Διαβόλου;

Είναι δυνατόν αυτός ο μαγαρισμένος να εκπροσωπή την ορθόδοξη Εκκλησία της Ρουμανίας;

Και είναι δυνατόν να επικοινωνούν οι άλλες Ορθόδοξες Εκκλησίες, αλλά και η Εκκλησία της Ελλάδος, με αυτόν τον αναθεματισμένο Δανιήλ και όλη την κοπρολερωμένη .....συνομοσπονδία του;

ΕΞΩ από την Εκκλησία του Χριστού, οι ΒΕΒΗΛΟΙ αναθεματισμένοι ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ-ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΣΤΕΣ.

ΕΞΩ.





Και πάλι ευχαριστούμε γιά την μεγάλη προσφορά των Ακτίνων

7 σχόλια:

  1. Θεωρούμε ματαίαν τήν προσπάθειαν πολλων συντηρητικών κύκλων τού νέου ημερολογίου νά προβληματίσουν εαυτούς καί αλλήλους μέ τό ερώτημα: "ΜΗΠΩΣ ΕΓΙΝΕ ΚΡΥΦΑ Η ΕΝΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ;" διότι τί μάς ενδιαφέρει, αλήθεια, αν εγινε η δέν εγινε, κρυφά η φανερά, τό 1965 η ενωρίτερον, η ενωσις των Εκκλησιών, εφ' οσον κατά τό πλέον επίσημον τρόπον ητοι "γυμνη τη κεφαλή" μέ τήν παναιρετικήν Εγκύκλιον τού 1920, οι ακολουθήσαντες τό 1924 τήν καταδικασμένην καινοτομίαν τού νέου ημερολογίου, ΚΗΡΥΣΣΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΤΕ "γυμνη τη κεφαλή" τήν αντίχριστον αίιρεσιν τού Οικουμενισμου, ητοι αρνούνται τήν Ομολογίαν τής Μίας, Αγίας, Καθολικής καί Αποστολικής Εκκλησίας, καί αποδέχονται τάς αιρέσεις ως Εκκλησίας τού Χριστού, τάς οποίας θεωρούν "συγκληρονόμους της Χάριτος τού Θεού" κλπ, οπερ ειναι αυτόχρημα DE FACTO ΕΞΟΔΟΣ από τήν Αληθινήν Κιβωτόν της Χάριτος, και ΑΛΛΑΓΗ ΠΛΕΥΣΕΩΣ, ητοι ΣΥΜΠΟΡΕΥΣΙΣ καί ΣΥΝΤΑΥΤΙΣΜΟΣ μέ τήν πανσπερμίαν τού διαβόλου. Ο Κύριος ειπεν: "Ου δύνασθε δυσίν κυρίοις δουλεύειν". Καί οπως μάς λέγουν οι Αγιοι Πατέρες, ΚΥΡΙΟΣ της Μίας, Αγίας Καθολικής καί Αποστολικής Εκκλησίας (της Ορθοδόξου), ειναι ο Χριστός, ενώ των αιρέσεων ο ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ. Καί "νύν αντίχριστοι πολλοί γεγόνασιν". Τό επιχειρημα, λοιπόν, "περιμένουμε νά φτάσουν στό κοινό ποτήριο καί τότε θά χωρίσουμε" καθ' ημάς ειναι εκ τού πονηρού. Ειναι η μεγαλυτέρα απάτη - παγίδα τού διαβόλου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τό παρακάτω κείμενο ειναι η Ομολογία Πίστεως της ακαινοτομήτου Γνησίας Ορθοδόξου Εκκλησίας, οσον αφορά τήν θέσι αυτης επί συγκεκριμένων πράξεων καί αποφάσεων τού νεοημερολογισμού - οικουμενισμού. Αυτη διετυπώθη καί διεκηρύχθη διά πρώτην φοράν τήν Κυριακήν της Ορθοδοξίας τού 1985. Τήν καταθέτομεν στά σχ΄΄ολια της Αποτειχίσεως καί παρακαλούμε τούς νεοημερολογίτας πού προβληματίζονται διά τήν σημερινήν αποστασίαν των ηγετων των νά την μελετήσουν καί νά σκεφθούν ωριμώτερα ητοι εκκλησιαστικά καί ορθόδοξα .... "Καιρός τού ποιήσαι τω Κυρίω". "Οι καιροί ου μενετοί".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΥΡΙΑΚΗ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ 1985

    Η ΓΝΗΣΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΔΙΑΚΗΡΥΤΤΕΙ ΤΑ ΚΑΤΩΘΙ:

    ........................

    «Αὕτη ἡ πίστις τῶν ἀποστόλων, αὕτη ἡ Πίστις τῶν Πατέρων, αὕτη ἡ Πίστις τῶν Ὀρθοδόξων, αἴτη ἡ Πίστις τήν Οἰκουμένην ἐστήριξεν».

    «Ἅπαντα τά παρά τήν ἐκκλησιαστικήν Παράδοσιν καί τήν διδασκαλίαν καί ὑποτύπωσιν τῶν ἁγίων καί ἀοιδίμων Πατέρων και...νοτομηθέντα ἤ μετά τοῦτο προχθησόμενα, ΑΝΑΘΕΜΑ».

    Ὡς ἡ ἁγία τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησία ἀπ' ἀρχῆς καί μέχρι σήμερον, οὕτω καί ἡμεῖς ἑπόμενοι τῶν ἁγίων Πατέρων καί Ἁγίων Συνόδων, παραπέμπομεν τῶ ἀναθέματι τά ἐν τῶ αἰῶνι τούτω ἐμφανισθέντα ἔργα τοῦ σατανᾶ τοῦ Οἰκουμενισμοῦ-Νεοημερολογιτισμοῦ, ἤτοι:

    α) Τήν αἱρετικήν Οἰκουμενιστικήν ἐγκύκλιον τοῦ 1920, τόν «Καταστατικόν τοῦτον Χάρτην» τῆς Σχισματοαιρέσεως τοῦ Νεοημερολογιτισμοῦ - Οἰκουμενι­σμοῦ μετά τῶν συντακτῶν αὐτῆς καί τῶν ἀποδεχομένων αὐτήν καί κατά τά προστάγματα αὐτῆς πορευομένων.

    β) Τό Μασωνικόν-Οἰκουμενιστικόν Συνέδριον τῆς Κωνσταντινουπόλεως κατά Μάϊον-Ἰούνιον 1923, δι' οὗ ἀπεφασίσθη ἡ εἰσαγωγή εἰς τήν Ὀρθοδοξίαν τῆς ἐπαράτου Καινοτομίας τοῦ νέου Παπικοῦ ἡμερολογίου διά τόν κοινόν μετά τῶν αἱρετικῶν συνεορτασμόν, καί την οὕτω ἀπαρχήν τῆς ἐν τῆ αἱρέσει τοῦ Οἰκουμενισμοῦ «παγχριστιανικῆς ἑνώσεως».

    γ) Τήν ἀπόφασιν τῆς Ε΄ Ἱεραρχίας (27.12.1923), δι' ἧς ὁ Χρυσόστομος Παπαδόπουλος ἀπεφάσισεν τήν εἰσαγωγήν τοῦ Νεοημερολογιτισμοῦ, ὡς ἀπαρχῆς τῶν σκοτεινῶν σχεδίων τοῦ Μασωνισμοῦ - Οἰκουμενισμοῦ.

    δ) Τήν ὑπ' ἀριθμ. 430/3.3.1924 ἀπόφασιν τοῦ φρυαξαμένου κατά τῆς Ὀρθοδοξίας Χρυσοστόμου Παπαδοπούλου, δι' ἧς οὗτος ἐπέβαλεν δυναστικῶς τήν Καινοτομίαν-Σχισματοαίρεσιν τοῦ Νεοημερολογιτισμοῦ-Οἰκουμενισμοῦ.

    ε) Τούς φρυαξαμένους κατά τῆς Ὀρθοδοξίας, Μελέτιον Μεταξάκην, Χρυσόστομον Παπαδόπουλον, Βασίλειον τόν Γ΄, Ἀθηναγόραν καί πάντας τούς ὁμόφρονας Αὐτοῖς, οἴτινες τό θεομίσητον ἔργον τοῦ Οἰκουμενισμοῦ ἐνσυνειδήτως ὑπηρέτησαν καί ὑπηρετοῦν μέχρι σήμερον, ΠΑΣΙ ΤΟΥΤΟΙΣ ΑΝΑΘΕΜΑ.

    Πάντων τῶν ἀπ' ἀρχῆς ὑπέρ τῆς Ὀρθοδοξίας καί κατά τῆς Κατεγνωσμένης Παπικῆς-Οἰκουμενιστικῆς Καινοτομίας ἀγωνισαμένων ἐν ταῖς ἁγίαις ἑπτά Οἰκουμενικαῖς Συνόδοις θεοφόρων Πατέρων, ὡς καί πάντων τῶν συνηγωνισαμένων αὐτοῖς, ΑΙΩΝΙΑ Η ΜΝΗΜΗ.

    Τῶ ἀοιδίμω Πατριάρχη Κων/λεως Ἱερεμία Β΄, τῶ ἐπωνομαζομένω Τρανῶ, καί τοῖς τούτω συνηγωνισαμένοις κατά τῆς Παπικῆς Καινοτομίας τοῦ Γρηγοριανοῦ ἡμερολογίου ἀοιδίμοις ἀρχιερεῦσιν, τοῖς τάς ἁγίας Πανορθοδό­ξους Συνόδους συγκροτήσασι: Σιλβέστρω Ἀλεξανδρείας, Σωφρονίω Ἱεροσολύ­μων, Μελετίω Ἀλεξανδρείας, τῶ ἐπωνομαζομένω Πηγᾶ, ΑΙΩΝΙΑ Η ΜΝΗΜΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. K.Διαθήκη Σε Βίντεο
    Ευχαριστούμε θερμά το Βασίλειο Ατζακλή
    για την εξαιρετική δουλειά του.

    Το κείμενο προέρχεται από το βιβλίο
    "Η Καινή Διαθήκη"
    μετάφραση : Γεώργιος Γαλίτης, Ιωάννης Δ. Καραβιδόπουλος, Ιωάννης Γαλάνης, Πέτρος Βασιλειάδης
    Ελληνική Βιβλική Εταιρία

    http://kainidiathiki.agiooros.org/index_video.php

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ φοβούμεθα, ότι αυτό που διακηρύσσεται, ότι έγινε κρυφά η ένωση των Εκκλησιών είναι λάθος.

    Θεωρούμε, ότι ΠΟΤΕ δεν έγινε διάσπαση των Εκκλησιών, παρά το Σχίσμα Ρώμης-ΚΠολής το 1054 (που δεν ακολούθησαν τα άλλα Πατριαρχεία), τις ενωτικές προσπάθειες Λυών (1274) και Φλωρεντίας (1439), που ήταν στάκτη στα μάτια και στην ουσία τίποτε δεν έγινε, τις συμπροσευχές από το Σχίσμα μέχρι σήμερα (π.χ. τον αυτοκράτορα της Νικαίας Ιωάννη Γ΄ Δούκα Βατάτζη, τον άγιο (1222-1254), που επέτρεψε τη συλλειτουργία με τους Λατίνους, κατά τον άγιο Νεκτάριο). Έχουμε την ενωτική λειτουργία στην αγία Σοφία, στις 12.12.1452 με τον Κων/νο ΙΑ΄ Παλαιολόγο και αναγνώριση του Ρώμης Νικόλαου Ε΄. Επίσης τις παραδοχές του πρωτείου του Πάπα από Πατριάρχες ΚΠόλεως κατά τον 15ο αι. (Νεόφυτος Β΄, Ραφαήλ, Τιμόθεος, Κύριλλος Β΄, Παρθένιος Α΄) ή φιλοπροτεστάντες (Κύριλλος Α΄).

    Όλες οι Πανορθόδοξες και οι αντίστοιχες αποφάσεις τους μάλλον ήταν για τα μάτια του κόσμου. Στην πραγματικότητα γινόντουσαν τα μύρια όσα, όπως στην προκείμενη περίπτωση του Ρουμανίας Δανιήλ, ο οποίος ενώ κυνηγάει τη σαρκική πορνεία, επιβραβεύει την πνευματική πορνεία με τις ενέργειές του.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αφιερωμενο στον Πειραιως και στους υποστηρικτες του!Ωστε η ενωση δεν εγινε,ε;Ντροπη και αισχος να κρυβομαστε πισω απο το μικρο μας δαχτυλακι.
    Οσοι αποτειχιστηκαν με λογια και εργα εγγραφως πολυ θεαρεστα εκαναν.Να μην εχουν κανεναν ενδοιασμο οτι βιαστηκαν.Μπορω να πω οτι αργησαμε κιολας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σημεία των καιρών (ΒΙΝΤΕΟ) http://agiooros.org/viewtopic.php?f=18&t=5488

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου