Ο ΑΙΡΕΣΙΑΡΧΗΣ
ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ
ΣΥΝΙΣΤΑ
ΩΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ
ΤΟΝ ΑΙΡΕΣΙΑΡΧΗ
ΤΗΣ ΔΥΣΕΩΣ
Αφού ξέχασε τους Προφήτες, αφού ξεχασε τους Αποστόλους, αφού ξέχασε τους Μάρτυρες, αφού ξέχασε τους Αγίους Πατέρες της Ορθοδοξίας, αφου ξέχασε τον Μεγα Φωτιο που τους χαρακτηρισε "ανδρες δυσσεβείς και αποτροπαιους, εκ σκότους αναδύντες...", αφού ξέχασε αυτόν τόν ίδιο τον Κυριο Ιησού Χριστο, βρήκε εκείνον που είναι επάνω από όλους και πανω απο όλα.
Ποιός είναι αυτός;
Μα, ο Παμπαλαιος, κατά τους αγίους μας, Αιρεσιαρχης σημερινός κυνικος πάπας Ράτσιγκερ.
Αυτά μετεφερε, στα ΚΟΠΕΛΟΠΑΙΔΙΑ του Αιρεσιαρχη πάπα, που τον επισκέφθηκαν.
Αυτός είναι ο "μεγαλυτερος των πατριαρχων", ο Πράσινος πατριάρχης, ο Πανθρησκειαστης Βαρθολομαίος Αρχοντωνης.
Καμαρωστε τον ορθόδοξοι, τον "πατριαρχη" σας.
Καμαρώστε τον Αγιορείτες Πατερες, τον αφεντη και δεσποτη σας.
Απορουμε, πως δεν χαρισε στα ΚΟΠΕΛΟΠΑΙΔΙΑ του παπα και απο ενα ευλογημένο ΚΟΡΑΝΙ, αλλα δεν καλεσε και τον ιμάμη της Πολης να συμπροσευχηθούν όλοι μαζι στον μεγαλοδυναμο ....ΑΛΑΧ τους!!!
Να, εντος ολιγου θα προσευχηθή και στον ....Βουδα και στον...Ζαρατουστρα!!!!!!
Γιατί όχι;
Αναμεινατε...και θα το δητε!!!
Ομως, και εμεις το ξεχασαμε...
Ο ιδιος, αντιπροσωπευει ολους στην Πολι και στην Οικουμενη ολη.
Οικουμενικος γαρ.
Και εχει το δικαιωμα να εκπροσωπει ολους τους εκπροσωπους, της εντος ολιγου, ανακηρυγμενης ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΣ τους.
Ζηθι ετη Μαθουσαλεια.... σεπτέ, εφεντη Βαρθολομαιε.
ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ
ΣΥΝΙΣΤΑ
ΩΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ
ΤΟΝ ΑΙΡΕΣΙΑΡΧΗ
ΤΗΣ ΔΥΣΕΩΣ
Αφού ξέχασε τους Προφήτες, αφού ξεχασε τους Αποστόλους, αφού ξέχασε τους Μάρτυρες, αφού ξέχασε τους Αγίους Πατέρες της Ορθοδοξίας, αφου ξέχασε τον Μεγα Φωτιο που τους χαρακτηρισε "ανδρες δυσσεβείς και αποτροπαιους, εκ σκότους αναδύντες...", αφού ξέχασε αυτόν τόν ίδιο τον Κυριο Ιησού Χριστο, βρήκε εκείνον που είναι επάνω από όλους και πανω απο όλα.
Ποιός είναι αυτός;
Μα, ο Παμπαλαιος, κατά τους αγίους μας, Αιρεσιαρχης σημερινός κυνικος πάπας Ράτσιγκερ.
Αυτά μετεφερε, στα ΚΟΠΕΛΟΠΑΙΔΙΑ του Αιρεσιαρχη πάπα, που τον επισκέφθηκαν.
Αυτός είναι ο "μεγαλυτερος των πατριαρχων", ο Πράσινος πατριάρχης, ο Πανθρησκειαστης Βαρθολομαίος Αρχοντωνης.
Καμαρωστε τον ορθόδοξοι, τον "πατριαρχη" σας.
Καμαρώστε τον Αγιορείτες Πατερες, τον αφεντη και δεσποτη σας.
Απορουμε, πως δεν χαρισε στα ΚΟΠΕΛΟΠΑΙΔΙΑ του παπα και απο ενα ευλογημένο ΚΟΡΑΝΙ, αλλα δεν καλεσε και τον ιμάμη της Πολης να συμπροσευχηθούν όλοι μαζι στον μεγαλοδυναμο ....ΑΛΑΧ τους!!!
Να, εντος ολιγου θα προσευχηθή και στον ....Βουδα και στον...Ζαρατουστρα!!!!!!
Γιατί όχι;
Αναμεινατε...και θα το δητε!!!
Ομως, και εμεις το ξεχασαμε...
Ο ιδιος, αντιπροσωπευει ολους στην Πολι και στην Οικουμενη ολη.
Οικουμενικος γαρ.
Και εχει το δικαιωμα να εκπροσωπει ολους τους εκπροσωπους, της εντος ολιγου, ανακηρυγμενης ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΣ τους.
Ζηθι ετη Μαθουσαλεια.... σεπτέ, εφεντη Βαρθολομαιε.
Οδυσσέα μου, ο Τελεβάντος κλαίγεται που έκοψαν την εκπομπή Αρχονταρικι. Εσένα καρφί δεν σου καίγεται;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο λιβάνισμα του Πάπα, του εκάστοτε Πάπα Ρώμης είναι μια πολύ παλαιά ιστορία και έχει βαθειές ρίζες:
ΑπάντησηΔιαγραφήΑ/ Χωρίς την έγκριση του Πάπα κανείς κανόνας δεν ισχύει:
Ο Κων/πόλεως άγιος Ανατόλιος (3 Ιουλίου) (449-458)κατηγορείται για δειλία στην απάντησή του προς τον Πάπα Λέοντα Α΄ για τον κη΄ κανόνα της Δ΄ Οικουμενικής Συνόδου κι’ ακόμη, γιατί βεβαίωσε τον Πάπα πως άνευ της εγκρίσεώς του ουδείς από τους κανόνες της Δ΄ Οικουμενικής θα εφαρμοσθεί (Πισιδίας Μεθόδιου, Έλληνες και Λατίνοι, σελ. 66).
Το ίδιο συνέβη και με τον ΚΠόλως Κύρο (705-711), όταν δέχτηκε να υπογράψει ο Ρώμης Κων/νος, τους μισούς κανόνες της Πενθέκτης (όσοι τον συνέφεραν) (Ράνσιμαν, Δύση και Ανατολή σε Σχίσμα, σελ. 34).
Β/ Τελικός κριτής κάθε καινοτομίας, ο Πάπας Ρώμης:
Ο άγιος Θεόδωρος Στουδίτης (750-826) σε ένα σημείο της επιστολής του προς τον Λέοντα Γ΄ γράφει: «Επειδήπερ Πέτρω τω μεγάλω δέδωκε Χριστός ο θεός μετά τας κλεις της βασιλείας των ουρανών και το ποιμνιαρχίας αξίωμα, προς Πέτρον ήτοι τον αυτού διάδοχον οτιούν καινοτομούμενον εν τη καθολική εκκλησία παρά των αποσφαλλομένων της αληθείας αναγκαίον αναφέρεσθαι…..» (Φατούρος, σελ. 91, 5). Δηλ. από πότε ο Πέτρος, άρα και ο διάδοχός του, είναι αρχηγός της ποίμνης και ποιάς ποίμνης, του όλου σώματος του Χριστού ή μόνον της ποίμνης της Ρώμης; Και ποιος είπε, ότι για οποιαδήποτε καινοτομία στην Εκκλησία θα πρέπει να απευθυνόμαστε στον Ρώμης και όχι σε Σύνοδο;
Γ/ Οι πάντες ακολουθούν την αυθεντίαν του αποστολικού θρόνου:
Ο Κων/πόλεως άγιος Ιγνάτιος (23 Οκτωβρίου) (846-858, 867-877) υπέγραψε το λίβελλο Αδριανού Β΄, στη σύνοδο του 870 (Ιγνατιανή) με την οποίαν αναγνωριζόταν το πρωτείο δικαιοδοσίας του Πάπα Ρώμης. Στο λίβελλο αυτό, ο Πάπας Αδριανός Β΄ αποκαλείται «δέσποτας ισάγγελος» και «αγιώτατος δεσπότης, μεγάλος αρχιερεύς και οικουμενικός Πάπας» και ο θρόνος της Ρώμης «κορυφαιότατος αποστολικός θρόνος» και οι πατέρες υπέγραψαν, ότι «ακολουθούμεν την του αποστολικού θρόνου αυθεντίαν». Τον λίβελλο υπέγραψαν άπαντες οι παριστάμενοι επίσκοποι των πέντε πατριαρχείων (Πισιδίας Μεθόδιου, Έλληνες και Λατίνοι, σελ. 115).
Δ/ Ο Πάπας κεφαλή της Εκκλησίας, στην Τουρκοκρατία:
Ο νέος Πατριάρχης Τιμόθεος Β΄, στις 13 Μαΐου 1615 πληροφορεί τον πάπα Παύλο Ε΄, ότι τον αναγνωρίζει ως κεφαλή της Εκκλησίας και τον παρακαλεί να ιδρύσει στην Κωνσταντινούπολη ένα θεολογικό σεμινάριο, για την θρησκευτική μόρφωση των νέων και ν’ ανατεθεί η λειτουργία του σε Ιησουίτες!
Επίσης: Ο ΚΠόλως Κύριλλος Β΄ Κονταρής ως Πατριάρχης υπογράφει στις 25 Δεκεμβρίου 1638 εμπρός στον πρεσβευτή της Αυστρίας Schmid και στον τοποτηρητή του Λατίνου Πατριάρχη Sonnino την Καθολική ομολογία πίστεως, σύμφωνα με υπόδειγμα του Ουρβανού Η΄, η οποία σώζεται ακόμη στα αρχεία το Βατικανού (Βακαλόπουλου Απ. καθ. ΑΠΘ. Ιστορία του νέου Ελληνισμού, τ. Γ΄).
Ο λιβανωτός λοιπόν είναι διαχρονικός και συνεχίζεται και σε μια τέτοια κατάσταση ονειρεύονται κάποιοι να μας φέρουν με την λεγόμενη "ένωση".
ΙΚ