ΠΛΑΝΩΝ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ
«Ουδέν έρπει ψεύδος ες γήρας χρόνου»
(Σοφοκλής)
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ
Η ιστορία είναι παλιά, έκλεισε τα 25 χρόνια. Από το 1986 και συγκεκριμένα από τότε που δημοσιεύθηκε ο νόμος 1599/11.6.1986 «περί των νέων ταυτοτήτων» με τον περίφημο ΕΚΑΜ (Ενιαίο Κωδικό Αριθμό Μητρώου).
Και ενώ μέχρι τότε ζούσαμε στον Παράδεισο και δεν το είχαμε πάρει είδηση, ξαφνικά συνειδητοποιήσαμε, ότι είχαμε κάνει λάθος εκτίμηση και βρισκόμαστε κάπου αλλού, στην Κόλαση! Συγκεντρώσεις γίνονται, πύρινοι λόγοι εκφωνούνται, εμπρηστικά συνθήματα εκτοξεύονται (π.χ. «Κόλαση, ώρα μηδέν») και πολλά άλλα γεγονότα συμβαίνουν, που αναστατώνουν και αγχώνουν τον πιστό λαό, που διερωτάται: μα πράγματι τι συμβαίνει; έφτασε το τέλος του κόσμου; πρέπει να πάρουμε τα βουνά; θα σφραγισθούμε εάν φάμε τρόφιμα που στο περιτύλιγμά τους φέρουν τον γραμμωτό κωδικό (bar-code); θα πάμε στην κόλαση, αν παραλάβουμε τις νέες ταυτότητες και κάρτες; τι είναι οι μαύρες λωρίδες, οι άσπρες λωρίδες, τα lasers, τα μικροτσίπς, το σφράγισμα στο χέρι και στο μέτωπο, οι διάφορες ακτίνες, οι δορυφόροι, τα κομπιούτερς, η πληροφορική, η αριθμολογία, το χξs΄, ο 666 και πολλές άλλες έννοιες, εν πολλοίς δύσκολες και δυσνόητες, που πέφτουν σαν βροχή στα κεφάλια των πιστών και τους ζαλίζουν.
Διάφοροι αρχίζουν τις εξηγήσεις, τις παραβολές, τις συγκρίσεις, τις αναλύσεις, τους δογματισμούς.
Πράγματι, αν δεν είναι η ώρα μηδέν, είναι όμως στο παρά πέντε, διότι τα σημάδια αυτό δείχνουν, όπως ακριβώς το λένε οι Γραφές, ο Δανιήλ, ο Ιωάννης, οι Πατέρες. Ο Αντίχριστος φθάνει ή έχει φθάσει, γεννιέται ή γεννήθηκε, διδάσκει ήδη, παρουσιάζεται από την τηλεόραση και τα ΜΜΕ και έχει εξαπολύσει το σύμβολό του (;) -το 666- που με αυτό άρχισε το σφράγισμα στο δεξί χέρι και το μέτωπο, όπως το λέει η προφητεία και επομένως, ό,τι τρώμε είναι μολυσμένο με τον Αντίχριστο, ό,τι συναλλαγές κάνουμε, τις κάνουμε με την βοήθεια του υιού της απωλείας και επομένως συνειδητά ή ασυνείδητα γινόμαστε υποχείριό του και δεν μας σώζει τίποτε, ούτε προσευχές, ούτε σταυροί, ούτε Άγιοι, αλλά μόνον η αποφυγή του οτιδήποτε έχει φανερώς ή αφανώς τον καταραμένο αριθμό ή τη διαβολική ταινία ή τη λωρίδα ή το μικροτσίπ ή οτιδήποτε άλλο σατανικό εφεύρημα μας παρουσιάζει η νέα τεχνολογία, για να μας παραπλανήσει και να μας οδηγήσει σαν ώριμο φρούτο στο στόμα του λύκου, που καραδοκεί και τρίβει την κοιλιά του, για την επιτυχία του αυτή. Το σύνθημα λοιπόν, που κυριαρχεί είναι ή με τον Αντίχριστο σκλάβοι και καταδικασμένοι στην αιώνια κόλαση ή στα βουνά ελεύθεροι και περήφανοι, που δεν πέφτουμε στα δίκτυα του, έστω και αν πεθάνουμε από ασιτία, πάντως θα έχουμε εξασφαλίσει τη σωτηρία και δεν υποκύψαμε στο θηρίο, δεν το προσκυνήσαμε, δεν σφραγισθήκαμε.
Εμείς όμως πως μπλεχτήκαμε σ’ αυτή την υπόθεση; Μας βρήκαν κάποιοι μεσάζοντες της Νέας Εποχής, που έψαχνα για επιστήμονες, που θα μπορούσαν να περάσουν τη γραμμή τους; Όπως μας δόθηκε η ευκαιρία και σε άλλες παρουσιάσεις που κάναμε, βρεθήκαμε στο δρόμο αυτό από μια απλή συγκυρία:
Η εταιρία, στην οποίαν εργαζόμαστε αποφάσισε να εφαρμόσει μηχανογράφηση στις αποθήκες της και να χρησιμοποιήσει τον γραμμωτό κωδικό (barcode) στα προϊόντα της. Προς τούτο μας εκπαίδευσε σε 4 ιδιωτικές σχολές στην Ελλάδα και μας μετεκπαίδευσε στο Ευρωπαϊκό Κέντρο Αρίθμησης Προϊόντων (ΕΑΝ, European Article Numbering) στις Βρυξέλλες, καθώς και στον εκπρόσωπό του στην Ελλάδα, το Ελληνικό Κέντρο Σήμανσης Προϊόντων (ΕΛΚΕΣΗΠ) στην Κηφισιά. Οπλισμένοι με τα εφόδια και τις γνώσεις αυτές πάνω στον γραμμωτό κώδικα, εφαρμόσαμε επακριβώς τις προδιαγραφές των γραμμωτών κωδικών σε προϊόντα, αλλά και στις ταυτότητες προσωπικού, για τα επόμενα 10 χρόνια. Ως εκ των πραγμάτων λοιπόν είμαστε στην υπεύθυνη θέση να μιλάμε για την κατασκευή και λειτουργία των γραμμωτών κωδικών και αυτό κάναμε, μετά από το σάλο που δημιουργήθηκε από την καθιέρωση των νέων ταυτοτήτων.
Όλος αυτός ο «ξεσηκωμός», κίνησε την περιέργειά μας και διερωτηθήκαμε αν όντως έτσι έχουν τα πράγματα και έτσι άρχισε η έρευνά μας, για την ανεύρεση στοιχείων, την συλλογή πληροφοριών, την αξιοποίηση του άφθονου υλικού, που πράγματι υπάρχει, αλλά και την ειδική εκμάθυνση των διαφόρων συστημάτων γραμμωτών κωδικών (bar-codes), με την ειδική εκπαίδευση και παρακολούθηση σεμιναρίων και με εξονυχιστική μελέτη της σχετικής με το θέμα επιστημονικής βιβλιογραφίας, μιας και το αντικείμενο αυτό είναι άκρως εξειδικευμένο και είναι ελάχιστοι εκείνοι, που το γνωρίζουν και ασχολούνται με αυτό.
Αλλά δεν αρκούσε μόνο αυτό το υλικό, έπρεπε να ζητηθεί και η γνώμη όλων, όσων είχαν ασχοληθεί με τον έναν ή τον άλλον τρόπο με το αντικείμενο αυτό. Γι’ αυτό το λόγο, στάλθηκαν επιστολές στους προκαθημένους των Εκκλησιών νέου και παλαιού ημερολογίου, στην Ι. Κοινότητα του Αγίου Όρους, σε διάφορα μοναστήρια, σε Μητροπολίτες της Ελλαδικής Εκκλησίας μέλη της Δ. Ι. Συνόδου, σε θρησκευτικές οργανώσεις, σε συγγραφείς βιβλίων περί Αντιχρίστου, εσχάτων ημερών και σφραγίσματος ή άρθρων σε περιοδικά, σε θρησκευτικά περιοδικά, σε Θεολόγους Καθηγητές των Πανεπιστημίων και σε άλλα άτομα, που εμφανίζονται κατά κανόνα σαν θρησκευόμενα, μερικά από τα οποία ξιφουλκούσαν από τις εφημερίδες και την τηλεόραση και με πύρινους λόγους παρότρυναν τον λαό σε ανταρσία ενάντια στα «εβραιομασονικά σχέδια» της καθυπόταξης του ευσεβούς ορθόδοξου λαού σε σφραγίσματα και χαράγματα.
Στις επιστολές αυτές εκτίθεντο, οι όποιες παρατηρήσεις και τα όποια στοιχεία υπήρχαν διαθέσιμα, ανελύετο το σύστημα ΕΑΝ-13 και οι προδιαγραφές σχηματισμού του γραμμωτού κωδικού και ζητούντο πληροφορίες, για περαιτέρω εμβάθυνση στη μελέτη του θέματος αυτού, ώστε μετά από πλήρη και εξονυχιστική μελέτη να ευρεθεί η αλήθεια και να ανασκευαστούν όλες οι ερμηνείες και παρερμηνείες, οι οποίες φαίνονταν ότι ενυπήρχαν στις διάφορες επεξηγήσεις, που κυκλοφορούσαν από ανεύθυνα, αλλά και υπεύθυνα άτομα και οργανώσεις. Παρ’ όλον, ότι διεπιστώνετο, ότι κάτι σάπιο υπήρχε «εις το βασίλειον της Δανιμαρκίας», εμφώλευε όμως ο φόβος, ότι ένας νέος κολυμβητής δεν θα μπορούσε να τα βγάλει πέρα με έμπειρους και φτασμένους αθλητές στην θάλασσα που περιλάμβανε: Αποκάλυψη του Ιωάννη, Αντίχριστο, bar-code, 666, σφραγίσματα, χαράγματα, ταυτότητες και όλα όσα συνδέονται με τον γραμμωτό κωδικό και το επίμαχο σημείο της προφητείας. Αν και το εγχείρημα φαινότανε δύσκολο, από την άλλη μεριά υπήρχαν πελώρια ερωτηματικά, τα οποία έπρεπε να απαντηθούν και στα οποία δεν θα μπορούσε κανείς να μείνει με σταυρωμένα τα χέρια και να βλέπει τον σπαραγμό του πιστού λαού του Θεού.
Στην προσπάθεια αυτή, λίγοι βοήθησαν και -για να είναι κανείς αντικειμενικός- ελάχιστοι ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα για μια σοβαρή αντιμετώπιση του προβλήματος και εδώ είναι η πικρία που δοκιμάζει κανείς και διερωτάται, γιατί; Μήπως ήμαστε αιρετικοί, μασόνοι, τρελοί, πράκτορας της ΕΟΚ ή πρόδρομοι του Αντιχρίστου, χαρακτηρισμοί που κατά καιρούς μας επισυνάφθηκαν προφορικά ή γραπτά σε επιστολές και φυλλάδια ή ακόμη και από την τηλεόραση, από διάφορα θρησκόληπτα άτομα, επειδή ήρθαμε να ταράξουμε τα λιμνάζοντα νερά της μακαριότητας και της σιγουριάς πίσω από αφορισμούς και παραδοχές, που παραμένουν αμετακίνητες, όσο και εάν είναι οφθαλμοφανείς οι πλάνες και οι κακοδοξίες, εδώ είναι δε που ισχύει χαρακτηριστικά το ρητό: «ου με πείσεις καν με πείσεις»;
Ορισμένες εκδηλώσεις θρησκευόμενων απλοϊκών ατόμων είναι χαρακτηριστικές, που ενώ κατανοούν τα σφάλματα στις παραδοχές αυτές, όμως απαντούν χαρακτηριστικά: «εμένα έτσι μου είπε ο πνευματικός μου».
Και εδώ ανακύπτει η μεγάλη ευθύνη των πνευματικών, αλλά και όσων υπεραμύνονται κάποιων σχετικών θέσεων: έχουν μελετήσει το αντικείμενο, για το οποίον εκδίδουν αφορισμό ή παπαγαλίζει ο ένας από τον άλλον, χωρίς να κατανοούν τα λεγόμενα ή τα γραφόμενά τους και έτσι παίρνουν κυριολεκτικά «στο λαιμό τους» αδαείς κατά κανόνα και ανημέρωτους ανθρώπους, που όντας φλογεροί αγωνιστές, αρπάζουν τα λάβαρα και βγαίνουν στους δρόμους;
Άρχισε τότε λοιπόν η εμβάθυνση στο τόσο πολυσυζητημένο αυτό θέμα, οπότε η μία πληροφορία έφερε την άλλη και συμπληρώθηκε το puzzle, για να καταδειχθεί τελικά, ότι όλος ο θόρυβος είναι ξενόφερτος και μάλιστα εξ ΗΠΑ -την χώρα των χιλιάδων παραδοξολογιών και αιρέσεων- από κάποιες φουνταμενταλιστικές - προτεσταντικές - πεντηκοστιανές - χιλιαστικές ομάδες, οι οποίες έχοντας σαν σύμμαχο την Αποκάλυψη του Ιωάννη και ειδικά το επίμαχο χωρίο περί σφραγίσματος, κινδυνολογούν και ομιλούν περί των εσχάτων ημερών και της ανάγκης για εγρήγορση, έχουν δε παρασύρει σ’ αυτό τους το σκεπτικό και ορισμένους Έλληνες κληρικούς και λαϊκούς, οι οποίοι χωρίς να εξετάσουν το θέμα από Ορθόδοξη σκοπιά, το αποδέχονται και χρησιμοποιώντας θρησκευόμενους «ειδικούς», προσπαθούν να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα και έτσι καταλήγουν σε λανθασμένα συμπεράσματα, που οδηγούν πολλές φορές σε κωμικοτραγικές καταστάσεις.
Πάντως πολλοί από αυτούς, καίτοι ειδοποιήθηκαν γραπτώς, για την ανάγκη περαιτέρω εμβάθυνσης στο θέμα, γιατί κάτι δεν πάει καλά, ουδόλως ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα και μας έγραψαν -όπως κοινώς λέγεται- «στα παλαιά τους τα παπούτσια». Τουλάχιστον, θα έπρεπε να υπήρχε η στοιχειώδης ευγένεια μιας κάποιας απάντησης στο κάλεσμα, αλλά ίσως δικαιολογηθεί κανείς, ότι η ευγένεια δεν είναι υποχρεωτική από τους κανόνες της Εκκλησίας.
Έκτοτε προσπαθήσαμε να ενημερώσουμε τον πιστό λαό από τα ΜΜΕ (ραδιόφωνα και τηλεοράσεις), με διαλέξεις και αρθρογραφία και να αντικρούσουμε τις δυο μελέτες που παρουσιάσθηκαν:
1/ Γρηγοριανή
και 2/ Ηλεκτρονική, οι οποίες κατατέθηκαν και στη Σύνοδο της Εκκλησίας. Από τη δική μας πλευρά συγγράψαμε τελικά μια μελέτη, το 1999, με τίτλο: «Γραμμωτός κωδικός και Αριθμός του Αντιχρίστου», στις οποίες ανασκευάζαμε τις μελέτες αυτές, ως παραπλανητικές και αυθαίρετες και όπου καταγράφαμε και τα εξής: «Ας ηρεμήσουμε όμως και ας δούμε νηφάλια το πρόβλημα, που ανέκυψε και είναι απότοκο της πορείας του ανθρώπου προς την πρόοδο και την εξέλιξη. Ας πάρουμε τα πράγματα με την σειρά και ας προσπαθήσουμε να βρούμε που είναι η αλήθεια, τι πράγματι μας διδάσκουν οι Πατέρες της Εκκλησίας μας, αλλά και ποία είναι η επίσημη θέση της επιστήμης εκείνης, που δημιούργησε όλη αυτή την σύγχρονη τεχνολογία προς όφελος του ανθρώπου και τι επιτέλους είναι αυτοί οι γραμμωτοί κωδικοί, τι εξυπηρετούν και εάν πράγματι περιέχουν τον αριθμό του ονόματος του Αντιχρίστου ή όχι».
Έκτοτε κύλησε πολύ νερό, πάνω στο θέμα αυτό, που για μια περίοδο ησύχασε, αλλά επανήλθε πάλι δριμύτερο, από τη στιγμή που αναγγέλθηκε η πρόθεση για την αντικατάσταση των ταυτοτήτων με την κάρτα του πολίτη. Έτσι, ξεσηκώθηκε πάλι κλήρος (Μητροπολίτες, Αρχιμανδρίτες, ιερείς, μοναχοί), αλλά και οργανώσεις (Σωτήρας) και μεμονωμένοι λαϊκοί, που απευθύνθηκαν στη Σύνοδο και καλούσαν το λαό πάλι σε ξεσηκωμό.
Προ αυτής της ομαδικής υστερίας αποφασίσαμε να ενημερώσουμε τον πιστό λαό με άρθρα μας (22 συνολικά), τα οποία είχε την ευγενή καλοσύνη να δημοσιεύσει ο ιστοχώρος «Αποτείχιση» του γνωστού δημοσιογράφου και θεολόγου κ. Τσολογιάννη, που από πολλών ετών αγωνίζεται να πείσει και αυτός, με τις πολλές ενημερωτικές εκπομπές, ότι υπάρχει μια στρεβλή άποψη πάνω στο θέμα αυτό. Έτσι, με τη συνεργασία του ανωτέρω στάλθηκε ένα ερωτηματολόγιο στην διάδοχο εταιρία του ΕΛΚΕΣΗΠ, κατασκευής και λειτουργίας των γραμμωτών κωδικών «Παγκόσμια Τυποποίηση» Ελλάς (GS1 HELLAS, Global Standard), ώστε να απαντήσει υπεύθυνα αν τελικά υπάρχει ο 666 ή μεμονωμένα εξάρια στον γραμμωτό κωδικό.
Η Εταιρία GS1 Ελλάς, μετά από προσεκτική μελέτη και επεξεργασία των ερωτημάτων, απέστειλε υπεύθυνη απάντηση σε κάθε ένα από τα ερωτήματα αυτά και αποδεικνύει τεκμηριωμένα, ότι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ 666 ή ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΑ ΕΞΑΡΙΑ ΣTΟ BARCODE.
Επειδή οι απαντήσεις είναι περισσότερο τεχνικές και πιθανώς να δυσκολέψουν τους αδαείς περί τα ηλεκτρονικά, φροντίσαμε να τις απλουστεύσουμε, ώστε να γίνουν πιο κατανοητές:
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΠΑΝΩ ΣΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΗΣ GS1 ΕΛΛΑΣ Α.Ε.
1, 2, 3/ Ο κωδικός (b-c) ΕΑΝ-13 δεν μπορεί να τεθεί: α/ στις μαγνητικές ταινίες των πιστωτικών καρτών, β/ στα πλινθία (chips) των ραδιοσυχνοτήτων (RFID) και γ/ στις έξυπνες κάρτες (smart chips) και τούτο διότι στα μέσα αυτά χρειάζεται να φαίνεται η απεικόνιση του bar-code, πράγμα αδύνατον στα μέσα αυτά μετάδοσης πληροφοριών.
4/ Στις ταυτότητες μπορεί να τυπωθεί οποιοσδήποτε τύπος bar-code, μόνο που ο τύπος ΕΑΝ-13 είναι ο χειρότερος για την περίπτωση αυτή, λόγω του πολύ μικρού όγκου πληροφοριών.
5/ Είναι λογική η απορία για ένα γνώστη των bar-code, γιατί είναι αδύνατη η λειτουργία αυτών με το δεκαδικό σύστημα.
6/ Στον ΕΑΝ-13 χρησιμοποιούνται σύμβολα που κωδικοποιούν αριθμούς και σύμβολα που δεν κωδικοποιούν αριθμούς (ειδικά σύμβολα, patterns αρχής, μέσης και τέλους).
7, 8/ Τα guard bars αρχής μέσης και τέλους δεν εκφράζουν αριθμό. Αυτά της αρχής και του τέλους χρησιμεύουν για έναρξη ή λήξη της ανάγνωσης. Αυτό της μέσης για τον προσδιορισμό της φοράς της ανάγνωσης. Δεν είναι απαραίτητο να προεξέχουν, αλλά αυτό γίνεται για τη διευκόλυνση του ανθρώπου, ώστε να ξεχωρίζει τον κωδικό της εταιρίας από τον κωδικό του είδους.
9/ Είναι απαραίτητο οι ακραίοι χαρακτήρες να είναι όμοιοι μεταξύ τους, για τη διευκόλυνση της σάρωσης και αποκωδικοποίησης.
10, 11, 12/ Οι αριθμητικοί χαρακτήρες συμβολίζονται με 7 ψηφία, αυτοί της αρχής και τέλους με 3 ψηφία και αυτός της μέσης με 5 ψηφία. Οι συμβολικές απεικονίσεις του 6 στο δυαδικό σύστημα: 0101111, 0000101, 1010000 είναι αντίστοιχα στο δεκαδικό σύστημα οι: 47, 6, 111.
13/ Το σύστημα b-c δεν μπορεί να εργαστεί αν απαλειφθεί ο μεσαίος β. χαρακτήρας.
14/ Το σύστημα b-c δεν μπορεί να εργαστεί αν στους ακραίους β. χαρακτήρες προστεθούν και άλλοι αριθμοί 0 ή 1, καθότι ο σαρωτής δεν θα το αναγνωρίζει.
15/ Είναι απαραίτητο να υπάρχει αριστερά και δεξιά του όλου κωδικού «ήσυχη ζώνη» από 11 ψηφία 0 αριστερά και 7 ψηφία 0 δεξιά.
16, 17/ Δεν επιτρέπεται η χρησιμοποίηση του ψηφίου 0 των «ήσυχων ζωνών» σαν προσθήκη στους χαρακτήρες αρχής-τέλους, γιατί ούτε οι ζώνες αυτές, ούτε και οι χαρακτήρες αρχής-τέλους είναι χαρακτήρες αριθμών.
18/ Δεν μπορεί να γίνει καμία μετακίνηση ψηφίων από τους χαρακτήρες αρχής-μέσης-τέλους.
19/ Για την αποκωδικοποίηση, γενικώς χρησιμοποιούνται και οι δύο τρόποι: with distance και delta distance.
20/ Για την αποκωδικοποίηση χρησιμοποιούνται και οι τρεις παράμετροι: Τ1, Τ2 και C.
21/ Για την αποκωδικοποίηση των ψηφίων 1, 7 και 2, 8 (καθώς και άλλων αριθμητικών ψηφίων) χρησιμοποιείται και η μέθοδος with distance.
22/ Για την αποκωδικοποίηση των ψηφίων των αριθμών, γενικώς δεν απαιτείται (εκτός περιπτώσεων) η μέθοδος with distance, ενώ για την αποκωδικοποίηση των χαρακτήρων αρχής-μέσης-τέλους χρειάζεται.
23/ Κατά την αποκωδικοποίηση, ο σαρωτής δεν διαβάζει πρώτα τους βοηθητικούς χαρακτήρες και μετά τους αριθμητικούς χαρακτήρες, αλλά διαβάζει πρώτα τον β. χαρακτήρα αρχής ή τέλους και μετά τους αριστερά ή δεξιά αριθμητικούς χαρακτήρες, μετά τον β. χαρακτήρα μέσης κ.ο.κ.
24/ Δεν αληθεύει, ότι στον 8-μπιτο μικροεπεξεργαστή MC6800, ο αριθμός 6 και οι β. χαρακτήρες αποθηκεύονται με την αυτή μορφή αποθήκευσης. Αυτό αποτελεί απόλυτη αυθαιρεσία, γιατί πουθενά δεν χρησιμοποιούνται τα patterns των χαρακτήρων των αριθμών, αλλά οι μετρήσεις συνολικού μήκους του χαρακτήρα (C), τα πάχη των γραμμών και οι αποστάσεις Τ1 και Τ2.
25/ Οι β. χαρακτήρες αρχής-μέσης-τέλους δεν είναι ίδιοι με τον χαρακτήρα του αριθμού 6. Το εάν (σε πολλές περιπτώσεις) ομοιάζουν στο ανθρώπινο μάτι, αυτό δεν σημαίνει, ότι είναι οι ίδιοι με τον αριθμό 6.
26/ Φανεροί αριθμοί υπάρχουν, όταν κάποιος τους γράψει. Αν π.χ. κάποιος γράψει τον 666 ή τον 6, 6, 6, τότε οι αριθμοί αυτοί θα υπάρχουν, εφ’ όσον τους γράψει. Αν δεν τους γράψει, τότε δεν υπάρχουν, ούτε υπονοούνται, ούτε υπάρχουν στα κρυφά.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ:
1/ Ο κωδικός ΕΑΝ-13 πρέπει να είναι ορατός, γι’ αυτό δεν χρησιμοποιείται σε chips ή μαύρες ταινίες.
2/ Ο κωδικός ΕΑΝ-13 δεν εργάζεται με το δεκαδικό σύστημα, αλλά με το δυαδικό.
3/ Οι β. χαρακτήρες αρχής-μέσης-τέλους δεν είναι αριθμοί και είναι απαραίτητο να υπάρχουν όλοι.
4/ Δεν μπορούν να γίνουν προσθαφαιρέσεις ή μετακινήσεις ψηφίων στους β. χαρακτήρες.
5/ Η «ήσυχη ζώνη» είναι απαραίτητη.
6/ Για την αποκωδικοποίηση χρησιμοποιούνται οι παράμετροι Τ1, Τ2 και C.
7/ Στην αποκωδικοποίηση διαβάζεται ο b-c, όπως παρουσιάζεται.
8/ Στον μικρο-επεξεργαστή δεν αποθηκεύονται ο 6 και οι β. χαρακτήρες με την αυτή μορφή.
9/ Οι β. χαρακτήρες αρχής-μέσης-τέλους δεν αποτελούν τον αριθμό 6.
10/ Δεν υπάρχει στο b-c φανερά ή κρυφά ο 666 ή 3 εξάρια.
11/ Η Ηλεκτρονική μελέτη καταρρίπτεται στα σημεία απαντήσεων: 6, 7, 8, 9, 14, 15, 16, 17, 18, 23.
12/ Η Γρηγοριανή μελέτη καταρρίπτεται στα σημεία απαντήσεων: 6, 7, 8, 9, 13, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26.
ΑΝΑΚΕΦΑΛΑΙΩΣΗ
1/ Ο κωδικός barcode δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε chips.
2/ Ο κωδικός barcode δεν εργάζεται με το δεκαδικό σύστημα.
3/ Είναι αδιανόητη η προσθαφαίρεση ψηφίων στους χαρακτήρες.
4/ Στην αποκωδικοποίηση χρησιμοποιούνται και οι τρεις παράγοντες Τ1, Τ2, C.
5/ Οι β. χαρακτήρες αρχής-μέσης-τέλους δεν είναι εξάρια.
6/ Δεν υπάρχει στο barcode φανερά ή κρυφά ο 666 ή σκόρπια 3 εξάρια.
7/ Απορρίπτονται πλήρως οι πολυδιαφημισμένες μελέτες:
α/ Ηλεκτρονική (Σαχινιάν) και
β/ Γρηγοριανή (Πρόδρομου), ως αυθαίρετες και απαράδεκτες.
Σημειώνεται, ότι η GS1 ΕΛΛΑΣ (GLOBAL STANDARD) είναι η διάδοχος εταιρία του ΕΛΚΕΣΗΠ και αντιπροσωπεύει στην ΕΛΛΑΔΑ το Ευρωπαϊκό κέντρο κατασκευής και λειτουργίας του κωδικού ΕΑΝ-13. Οι απαντήσεις της εταιρίας φέρουν την υπογραφή του υπευθύνου για τα συστήματα αυτά, Νικέλλη Ευστράτιου, Διευθυντή Μηχανογράφησης της GS1 ΕΛΛΑΣ Α.Ε.
Η GS1 ΕΛΛΑΣ λοιπόν είναι ο κατασκευαστής των κωδικών barcode ΕΑΝ-13 και είναι η πιο έγκυρη πηγή πληροφόρησης πάνω στην κατασκευή και λειτουργία των κωδικών αυτών και με τις απαντήσεις στα ερωτήματά μας, απορρίπτει ως αυθαίρετες και απαράδεκτες τις ανωτέρω μελέτες που έχουν καταταλαιπωρήσει την ελληνική κοινωνία επί δεκαετίες τώρα. Επομένως, όποιος έχει ενστάσεις πάνω στις απαντήσεις του ανωτέρω έγκυρου και επίσημου κατασκευαστή, καλόν είναι να απευθυνθεί προς αυτόν, για να λύσει τις απορίες του και να μην παρουσιάζει ψευδή στοιχεία ενώπιον του ελληνικού λαού και τον παραπλανά. Κατά τεκμήριον λοιπόν, ο κατασκευαστής αυτός είναι ο αρμοδιότερος να ομιλεί για την κατασκευή και λειτουργία των κωδικών αυτών, από τον οιονδήποτε άλλον μη κατασκευαστή.
ΠΡΟΤΑΣΗ
Με τις ανωτέρω απαντήσεις και επεξηγήσεις προκύπτει ένα τεράστιο θέμα με όλους εκείνους, που κατά καιρούς, αλλά και πολύ πρόσφατα ξεσήκωναν τους πιστούς σε διαδηλώσεις και διαμαρτυρίες πάνω σε θέματα, που είτε τα αγνοούσαν ή είχαν στρεβλή πληροφόρηση και συνειδητά ή ασυνείδητα τους σκανδάλιζαν, τους φόβιζαν και τους ξεσήκωναν εναντίον ενός αόρατου εχθρού και ως εκ τούτου φέρουν τεράστια την ευθύνη για το σάλο και το σκανδαλισμό, που προκάλεσαν σ’ αυτούς.
Με τις ανακοινώσεις αυτές του κατασκευαστή τα πράγματα τίθενται στη σωστή τους βάση. Και μη διανοηθεί κανείς να δικαιολογηθεί, ότι γνωρίζει καλύτερα από τον ίδιο τον κατασκευαστή τα περί της λειτουργίας ενός μηχανισμού, γιατί αυτομάτως θα γελοιοποιηθεί.
Εάν λοιπόν έχει ενστάσεις και απορίες, το πρώτο που έχει να κάνει και θα έπρεπε να το είχε κάνει πριν προβεί σε επιστολές διαμαρτυρίας και άλλες ενέργειες, θα ήτανε να προσφύγει στον κατασκευαστή, για να ενημερωθεί και κατόπιν να προβεί στις όποιες ενέργειες.
Αν πάλι, εκ των υστέρων, διαφωνεί με τις διευκρινήσεις του κατασκευαστή θα πρέπει τεκμηριωμένα να διατυπώσει τις αντιρρήσεις του. Αν πάλι δεν το κάνει, αυτό σημαίνει, είτε ότι δεν έχει επιχειρήματα, είτε ότι γνωρίζει αυτός καλύτερα από τον κατασκευαστή τα της κατασκευής και λειτουργίας των κωδικών!
Ως εκ τούτου, καλούμε όσους κατά καιρούς διατύπωσαν διάφορες αντι-επιστημονικές θεωρίες περί της κατασκευής και λειτουργίας των γραμμωτών κωδικών να επιλέξουν:
α/ Να θεωρήσουν, ως ορθές τις διευκρινήσεις του κατασκευαστή, να κατανοήσουν το σφάλμα τους και δημόσια να ζητήσουν συγγνώμη, μετανοούντες έμπρακτα και να παραδεχτούν, ότι πλανήθηκαν από ανεύθυνους junkscientists (σκουπιδοεπιστήμονες) και με τη σειρά τους πλάνησαν τον πιστό λαό του Θεού, σύμφωνα και με το αγιογραφικό: «Διό αποθέμενοι το ψεύδος λαλείτε αλήθειαν έκαστος μετά του πλησίον αυτού» (Εφ. 4. 25). Γνωρίζουμε, ότι το μεγαλείο σ’ ένα πιστό και περισσότερο σ’ ένα ποιμένα (Μητροπολίτη ή Αρχιμανδρίτη ή πνευματικό ή καθοδηγητή ή διδάσκαλο) είναι η παραδοχή του σφάλματός του και η ταπείνωσή του και το να εξαιτήσει το έλεος του Θεού, για το κακό που προξένησε, σύμφωνα με τον 1ο μακαρισμό: «Μακάριοι οι πτωχοί τω πνεύματι». Δύσκολο βέβαια, αλλά όχι ακατόρθωτο.
β/ Αν όμως επιμένουν στη συλλογιστική τους και εμφορούνται από ειλικρινείς προθέσεις, τότε να απευθυνθούν στον ίδιο τον κατασκευαστή και να πληροφορηθούν τις όποιες επί πλέον λεπτομέρειες και να καταθέσουν εκεί και τις όποιες ενστάσεις τους. Αν δεν το κάνουν, θα σημαίνει, ότι έχουν τυφλωθεί από άκρατο εγωισμό ή πιθανόν να προσπορίζονται και οφέλη από την αντίδρασή τους αυτή, που πιθανόν να μεταφράζεται σε κενοδοξία, φιλοχρηματία ή αρχομανία (γλυκό το οπαδιλίκι). Ας γνωρίζουν όμως τι τους αναμένει: «έξω οι κύνες και οι φαρμακοί και οι πόρνοι και οι φονείς και οι ειδωλολάτραι και πας ο φιλών και ποιών ψεύδος» (Απκ. 22. 15).
Τελικά φαίνεται το πόσο επίκαιρη και διαχρονική αποδεικνύεται η ρήση του Σοφοκλή, ότι «το ψεύδος δεν μπορεί να κρατήσει πολύ».
Ι. ΚΑΡΔΑΣΗΣ
Δεκάδες κληρικοί, επίσκοποι, μοναχοί, ιεροκήρυκες, θεολόγοι, επωνύμως με άρθρα, βιβλία, ιστοσελίδες, εκπομπές, ως και ομοφωνη απόφαση επισκόπων Εκκλησίας (της Κρήτης) ταυτίζονται εν πολλοίς με τα λεγόμενα των Ι. Καρδάση και κ.Ο. Τσολογιάννη. Και μάλιστα στο θέμα του αν υπάρχει 666 ή όχι, ερμηνεύοντας την Αγ.Γραφή και τους Πατέρες, αποκαλύπτουν ότι δεν υπάρχει φόβος από οποιονδήποτε αριθμό 666 ακόμα και άν υφίσταται σκόπιμα ή συμπτωματικά, οπουδήποτε. Και σε κάρτες και σε μπαρκόουντ και σε τσιπ.΄Ότι το χάραγμα του αντίριστου θα είναι αόρατο σε χέρι ή με΄τωπο και πιθανώς συμβολικό, θα συμβή οταν έρθει ο αντίχριστος και δε θα είναι σε κάρτες. Ότι παγκοσμιοποίηση κάποιας μορφής υπήρχε και επί εποχής του Χριστού και επί Βυζαντινής και επί Οθωμανικής Αυτοκρατορίας κ.λπ. και κακώς, όλως αυθαίρετα τίθεται το θέμα αν η ταυτότητά μας είναι τάδε η δείνα μορφής. Και ότι σαν πολίτες έχουμε άποψη, που εκφράζουμε ελεύθερα με δημοκρατικό τρόπο, στις εκλογές κ.λπ. αλλά ως Εκκλησία δεν έχουμε καμιά δουλειά να επιβάλουμε στην Πολιτεία τι μορφής ταυτότητα θα χορηγήσει στους πολίτες της.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάποιοι μάλιστα υποννοούν και σκοπιμότητες στους φανατικούς που ξεσηκώνουν τον λαό σε διαδηλώσεις για το 666. Γράφουν επωνύμως ότι οι κρυπτόμενοι πίσω από την υποκίνηση διαδηλώσεων στην πραγματικότητα φοβούνται μήπως αποκαλυφθούν τεράστια περιουσιακά στοιχεία, με τις ηλεκτρονικές διασταυρώσεις, για τα οποία δεν μπορούν να δικαιολογήσουν πόθεν έσχες.
Αναγνώστης.
Υ.Γ. Στο έτερο θέμα του ξεσηκωμού του λαού, στους δρόμους, δεν συμφωνώ, κε Οδυσσέα. Εκλογές ελεύθερες γίνονται, εκφραζόμαστε εκεί και όποιος επιθυμεί, ως πολίτης που θίγονται τα δικαιώματά του (άλλο θέμα), και όχι ως Χριστιανός, συμμετέχει σε σύννομες ενέργειες διαμαρτυρίας΄, έστω απεργίες, έστω οργανωμένες ελεγχόμενες εκδηλώσεις διαμαρτυρίας. Αλλά όχι "Η Ελλάδα πρέπει να γίνει Αίγηυπτος" διότι το διάδοχο καθεστώς εκεί, φαίνεται πως θα είναι πιο καλά παιδιά στους αφέντες! Ας πάρουμε παράδειγμα τη στάση των πρώτων Χριστιανών απέναντι στον Νέρωνα και Διοκλητιανό: "Εξουσίαις υπερεχούσαις υποτασσέσθω". "Δέεσθε υπέρ βαιλέων των εν υπεροχή όντων". Τι λέω;; Ας δούμε τη στάση του του Ιησού, απέναντι στον παράνομο Ρωμαίο κατατητή. "Απόδοτε τα του Καίσαρος Καίσαρι". Μόνο σε θέματα πίστης "πειθαρχείν δει Θεώ μάλλον ή ανθρώποις".
Αναγνώστης
Κύριε Οδυσσέα
ΑπάντησηΔιαγραφήδήτε τι βλακείες λέει και ο περιβόητος ο Σάκκος σε άρθρο του στον Ορθόδοξο Τύπο.
Ταυτίζεται με όλους τους Συνωμοσιολόγους,
"ο Μέγας διδάσκαλος" και έτσι επαυξάνει την ανησυχία του λαού.
Ωστε, ουκ έστιν έως ενός;
Τέτοιος σκοτασμός και τέτοια συσκότισι, παντού και από τους πάντας, πλήν του πατρός Βασίλειου Βολουδάκη;
Και μόνο από αυτό το ζήτημα έδωσαν τις εξετάσεις τους ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ και αποδείχθηκαν κακοί και πλανεμένοι εργάτες της ανομίας.
Αποδεικνυουν οι ίδιοι τους εαυτούς τους ως ΨΕΥΔΟΠΡΟΦΗΤΕΣ και ΨΕΥΔΑΠΟΣΤΟΛΟΥΣ.
ΜΑΚΡΥΑ από αυτους.
Εκάς οι ΒΕΒΗΛΟΙ, οι ψεύτες και καταχραστές της ΑΛΗΘΕΙΑΣ, που τους επιτάσσσει ο Κύριός μας και το Αγιο Ευαγγέλιό Του.
Εσείς κάθε μέρα τους ΔΙΑΨΕΥΔΕΤΕ και αυτοί οι κωφοί και τα ωτα βύοντες ψευδαπόστολοι συνεχίζουν τα ΨΕΜΜΑΤΑ ΤΟΥΣ, υπακούντας στον ΨΕΥΤΗ ΔΙΑΒΟΛΟ και τα ΟΡΓΑΝΑ του, τους γνωστούς καλογήρους και παπάδες.
Ακούστε λοιπόν τον ψευτοδιδάσκαλο Σακκο.
--------------------------------------------
Περὶ τοῦ 666
— Καί ἕνας τελευταῖος προβληματισμός:
Ἀφοῦ ἡ κάρτα τοῦ πολίτη εἶναι ἕνα ἠλεκτρονικό ἀρχεῖο βασισμένο σέ κωδικούς ἀριθμούς,θά περιέχει βεβαίως γραμμωτό κώδικα (bar–code). Κάποιοι εἶπαν –κι ἄλλοι τό διέψευσαν– ὅτι ὡς βάση τοῦ γραμμωτοῦ κώδικα ἐπιλέχθηκε ὁ ἀριθμός 666. Εἶναι τό χξστ´, ὁ ἀριθμός τοῦ ὀνόματος τοῦ ἀντιχρίστου, κατά τήν Ἀποκάλυψη, κεφάλαιο 13. Παρόλο πού ἀπό πλευρᾶς τῆς πολιτείας δόθηκε ἡ διαβεβαίωση ὅτι μέ κανέναν τρόπο δεν θά περιέχεται αὐτός ὁ ἀριθμός στήν κάρτα, ὑπάρχουν σοβαρές ὑποψίες ὅτι τελικά δέν θά ἐκπληρωθεῖ ἡ διαβεβαίωση. Ἔτσι πολλοί χριστιανοί ἀντιδροῦν στήν χρήση τῆς κάρτας, διότι δέν θέλουν να φέρουν τόν προκλητικό αὐτόν ἀριθμό. Δέν εἶ ναι τῆς ὥρας νά παρουσιάσω τίς μαρτυρίες τῶν ἑρμηνευτῶν Πατέρων, πού ἐξηγοῦν ὅτι ὁ ἀριθμός 666 εἶναι κοινός ἀριθμός καί σέ τίποτε δέν διαφέρει ἀπό ὅλους τούς ἄλλους. Ὡστόσο, και μόνο πού ἐνοχλεῖ ἕνα μεγάλο ἀριθμό πολιτῶν, δέν θά ἔπρεπε νά συνδεθεῖ μέ τήν κάρτα. Δέν εἶναι δυνατόν τό ἠλεκτρονικό σύστημα να λειτουργεῖ ἀποκλειστικά καί μόνο μέ τό 666!
Δέν ἔχει καμία σατανική δύναμη οὔτε μαγική ἐνέργεια τό 666. Δεν φέρνει γρουσουζιά οὔτε γούρι. Παρά ταῦτα, ὅταν ἡ δημοκρατική πολιτεία μας σέβεται ὡς ἀντιρρησίες συνειδήσεως τούς μάρτυρες τοῦ Ἰεχωβᾶ, πού ἀρνοῦνται νά πιάσουν ὅπλο καί φροντίζει νά βρίσκει γι᾽ αὐτούς ἐναλλακτικές λύσεις, γιατί νά μή ἱκανοποιήσει καί τό αἴτημα ἐκείνων, πού γιά λόγους συνειδήσεως δέν θέλουν τόν ἀριθμό αὐτό;
κ. Ιωάννη Καρδάση "κράτα γερά". Η αλήθεια θα λάμψει!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπί του σχολίου 4 Φεβρ. 7:04.
Λέει : "ὅταν ἡ δημοκρατική πολιτεία μας σέβεται ὡς ἀντιρρησίες συνειδήσεως τούς μάρτυρες τοῦ Ἰεχωβᾶ, πού ἀρνοῦνται νά πιάσουν ὅπλο καί φροντίζει νά βρίσκει γι᾽ αὐτούς ἐναλλακτικές λύσεις, γιατί νά μή ἱκανοποιήσει καί τό αἴτημα ἐκείνων, πού γιά λόγους συνειδήσεως δέν θέλουν τόν ἀριθμό αὐτό;"
1) Ο κ.Σωτηρόπουλος θα χρησιμοποιούσε τον όρο "ψευδομάρτυρες του Ιεχωβά".
2) Τι "λόγους συνειδήσεως" επικαλούνται; Μπορεί ο καθένας να επικαλείται αυθαίρετα "λόγους συνειδήσεως"; Επίσημα η Εκκλησία της Ελλάδος δεν απεφάνθη ενώ η Εκκλησία της Κρήτης δεν επικαλείται λόγους συνειδήσεως και βάζει κάθε κατεργάρη στον πάγκο του.
3) Και ποιον αριθμό δεν θέλουν;;; Αφού ΔΕΝ υπάρχει 666 στις κάρτες, αλλά και να υπήρχε "Δέν ἔχει καμία σατανική δύναμη οὔτε μαγική ἐνέργεια τό 666". Οι Πατέρες "ἐξηγοῦν ὅτι ὁ ἀριθμός 666 εἶναι κοινός ἀριθμός καί σέ τίποτε δέν διαφέρει ἀπό ὅλους τούς ἄλλους". Λοιπόν την κάθε παραξενιά και ανάρμοστη ερμηνεία της Αγ. Γραφής από τον σαραντισμένο ή όχι φανατικό, μπορεί να την υπερασπίζεται κάποιος Ορθόδοξος ;
Κ. Οδυσσεα για την καρτα του πολιτη τι γνωμη εχετε;Ανεξαρτητως αν εχει η οχι το barcode σας αναπαυει;Ειστε υπερ του φακελωματος η οχι;σας αρεσει να σας ελεγχουν για καθε κινηση σας και να γνωριζουν προσωπικα σας στοιχεια ολοι οσοι θα ειστε υποχρεωμενος να τη δειχνετε για καθε συναλλαγη σας;
ΑπάντησηΔιαγραφήα!! να μη ξεχασω την Κυριακη 6 Φεβρουαριου μεθαυριο δηλαδη θα διαμαρτυρηθουμε για ολα αυτα,στην Αθηνα στις 12.00 μπροστα στη Βουλη.
Αγαπητέ σχολιαστά 6:46 ερωτάτε τον κ.Οδυσσέα. Εγώ δεν σας απαντώ, αλλά με αφορμή το ερώτημα που τίθεται και από άλλους πολλούς, λέω τη γνώμη μου.
ΑπάντησηΔιαγραφή- Μας τρομοκρατούσαν ΟΙ ΙΔΙΟΙ ψευδώς ότι το 666 ως σφράγισμα και χάραγμα της αποκάλυψης και του αντιχρίστου υπάρχει στα barcode και στις κάρτες και στα τσίπ, παραποιώντας την Αγία Γραφή που αναφέρει σφράγισμα στο δεξί χερι ή μέτωπο, όταν έλθει το θηρίο και ίσως συμβολικό και αόρατο. Ή και ότι γενήθηκε ο αντίχριστος ή και ότι το 2000 (τώρα λένε κάποιοι για το 2012-13) θα συμβή η 2α παρουσία!!! Τώρα να τα ξεχάσουμε όλα αυτά; Ο ψεύτης ψευδεται εις όλα. Ζήτησε κάποιος συγγνώμη;
Τι σχέση έχει ο έλεγχος των προσωπικών στοιχείων και οικονομικών συναλλαγών, απαραίτητος και θεμιτός για ένα ευνομούμενο Κράτος, με "εκκλησιαστικές διαδηλώσεις" όπως αυτή που προτείνετε; Φοροφυγάδες είμαστε; Παιδεραστές; Έμποροι ναρκωτικών; Τι προσπικά στοιχεία φοβάστε ώ Χριστιανοί; Φοβούνται και αντιδρούν οι παράνομοι και όσοι έχουν τεράστιες περιουσίες για τις οποίες δεν δικαιολογούν το πόθεν έσχες. Γιατί να διαδηλώσω εγώ; Για να τους καλύψω;
Πολλά αξίζει το άρθρο! Οι συνειδητοί (πλέον) ψεύτες, δεν μπορούν να είναι πνευματικοί καθοδηγητές μας. Αφού στο θέμα του 666 είναι αματανόητοι παρά τις επιστημονικές αποδείξεις, και τις πνευματικές τοποθετήσεις εκλεκτών θεολόγων και κληρικών, πως μπορούν να ισχυρίζονται ότι στα άλλα περί κάρτας και παγκοσμιοποίησης δεν λένε πάλι ασυνάρτητες φαντασιοπληξίες!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν πρέπει να παραλείψω ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στους κ.Ι.Καρδάση, κ. Ο.Τσολογιάννη και σε όλους τους άλλους που μας ενημέρωσαν ώστε να μην παραπλανηθούμε σε σκολιές ατραπούς Θεοεμπαιξίας.
Ιωάννης Μ.