Παρασκευή 7 Ιανουαρίου 2011












ΙΣΛΑΜΙΣΜΟΣ =


ΒΙΑ και ΕΓΚΛΗΜΑ


του μητροπολίτου Πειραιώς Σεραφείμ


πανάληψις πό τούς σλαμιστάς το ποτροπαίου γκλήματος δολοφονίας νυπόπτων καί θώων μελν τς Κοπτικς Χριστιανικς Κοινότητος τς Αγύπτου ναδεικνύει κτύπως μίαν λήθειαν πού δολίως κρύπτεται πό τήν πίδραση τν ερηνοποιν κηρυγμάτων τν δθεν διαθρησκειακν διαλόγων καί τς καλλιεργείας φιλικς τμοσφαίρας μεταξύ τν λαν.


ποσιωπται ντέχνως χαρακτηριστικός πυλνας το νθρωποπαθος σλαμισμο, πού δημιουργήθηκε πό τήν «εφυεστάτην» προσπάθειαν το ραβος μπόρου Μωάμεθ ποος γεννήθη τό τος 570 μΧ στή Μέκκα τς ραβικς χερσονήσου, υός το μπνταλάχ καί τς μινα Μπίντ Οαχάμπ πό τήν φυλή τν Κουραϊσιτν πού νκε στήν οκογένεια τν Χασιμιτν καί πού ρφανός νετράφη πό τόν πάππον του μπντούλμουτταλίμπ καί τόν θεον του μπού Ταλίμπ καί 25ετής ν συνεζεύχθη τήν 40χρονη χήρα Χαντίτζα καί λλας κτώ (8) πισήμους γυναίκας, μετά τόν θάνατόν της καί πού ρχισε νά κηρύττει τό 610 μ.Χ. σέ λικία 40 τν χων πολλάς μφιβολίας διά τό ργον ατό, ν κατ’ οσίαν ες ατόν φείλει τήν πικράτησίν του καί ναφερόμεθα στόν «ερό πόλεμο»(Τζιχάντ). Καί ν κόμη παραθεωρήσωμε τά συγκεκριμένα γεγονότα παραμένουν τά κείμενα.


Α παροτρύνσεις το Κορανίου πρός δυναμικήν, μαχητικήν ντιμετώπισιν τν πίστων εναι πολλαί καί μεσοι. Μέ τήν σούρα το Κορανίου ( μετάνοια 9:5)


«ταν παρέλθωσι ο εροί μνες τότε φονεύετε τούς πολυθεϊστάς που ν συναντήσητε, ζωγρετε πολιορκοντες καί νεδρεύοντες ατούς», καθώς καί μέ τή σούρα ( Μωάμεθ 47:4-10)


«πόταν συνανττε τούς πίστους φονεύετε καί κατασφάζετε, συγκρατοντες στερρς τά δεσμά το αχμαλώτου.Μετά δέ τήν κατάπαυση τς μάχης φετε αυτόν λεύθερον νταλλάξατε ντί λύτρων. Πράττετε οτως άν βούλετο Θεός θά θριάμβευε διος π’ ατν λλά ποβάλλει μς ες τόν πόλεμον διά νά δοκιμάσει τούς μέν διά τν δέ.


Θεός δέν θά πωλέσ τά ργα τν πεσόντων ν τ μάχ πέρ πίστεως. Θά εσαγάγ ατούς ες τόν Παράδεισον ν δη πέδειξεν ατος.


σοι πιστοί άν συνδράμετε τόν Θεόν ες τήν μάχην Ατο κατά τν πίστων καί Θεός θά συνδράμει μς κατευθύνων τά μέτερα διαβήματα» (Πρβλ. σορες Τά Λάφυρα 8:73,76. Σίδηρος 57:10), ς καί μέ τή σούρα ( Βος, 2:189)


«Μάχεσθε μέχρις του ποσοβηθ φ’ μν κίνδυνος το πειρασμο, καί ταν δέν πάρχ λλη λατρεία εμή το μόνου Θεο. ν ο χθροί θέσωσι τέρμα ες τάς πράξεις ατν, τότε ς παύσωσι α χθροπραξίαι, κτός ν πρόκειται περί σεβν», κυρίαρχο στοιχεο στήν ζωή τν πιστν το σλάμ εναι σφαγή καί θάνατος σων δέν ποδέχονται τήν δθεν ποκάλυψι το δθεν προφήτου.


ντολή το ερο πολέμου παραμένει γιά τό σλάμ ναμφισβήτητος. Α κτός τς κυριαρχίας το σλάμ χώραι ς μετέρα νομάζονται «Οκος Πολέμου» καί ντιδιαστέλλονται το «Οκου το σλάμ». Εναι περιοχαί πολέμου ως του τεθον διά τς Τζιχάντ πό τό κράτος τς δθεν ληθος πίστεως.


χαρακτήρ το σλάμ πρξε πιθετικός καί ποδεικνύεται μέ τίς γκληματικές πράξεις τν σλαμιστν τι καί σήμερα παραμένει. Τό ξφος καί μάχαιρα θεωρονται πειστικότερα το κηρύγματος καί τς πειθος.


λλωστε μέσ το ερο Πολέμου διάδοσις το Μουσουλμανισμο ταν ατία τς πικρατήσεώς του πό τν στηλν το ρακλέους μέχρι το νδο ποταμο. Τό σλάμ διά νά πικρατήση δέν χρειάσθη πως γία μν κκλησία κατομμύρια μαρτύρων κ τν πιστν της, λλά προετίμησε νά τούς ναζητήση μεταξύ τν παδν τν λλων θρησκειν σφάζοντας καί κατακρεουργώντας ατούς. δθεν προφήτης Μωάμεθ δν δρυσε πλς μιά θρησκευτική κοινότητα λλά καί να κράτος τν ποίων κυρίαρχο στοιχεο εναι ερός πόλεμος.


Κατόπιν τν νωτέρω δεδομένων καί κ τς θρησκευτικς παραδοχς το σλάμ προβλεπομένων, Μουσουλμανισμός ποτελε καταστροφική λατρεία, μή συμβατή μέ τάς προβλέψεις το σχντος ν λλάδι Συντάγματος που ν ρθρ 13 καθιεροται λευθερία θρησκευτικς συνειδήσεως λλά σέ θρησκευτικές παραδοχές, πού δέν ντίκεινται στή δημόσια τάξη καί τά χρηστά θη.


σλαμισμός a priori προωθε ς μέσον ξαπλώσεώς του πως τά νωτέρω χωρία το Κορανίου ναφέρουν, τό γκλημα, τή βία, τήν τρομοκρατία καί τόν θάνατο. Συνεπς Νόμος πού ψηφίσθη διά τήν δημιουργία σλαμικο τεμένους στήν Πρωτεύουσα τς Χώρας τυγχάνει πωσδήποτε ντισυνταγματικός διότι ναγνωρίζει ς γνωστή θρησκεία δυναμένη νά πιτελε κωλύτως τή λατρεία της, μία θρησκευτική παραδοχή πού εθέως ντίκειται στήν δημοσία τάξη, τά χρηστά θη καί τό Ερωπαϊκό κεκτημένο.


Καί ναί μέν δι’ στορικούς λόγους καί συμβατικούς λόγους ες τήν λληνικήν Θράκην συγκεκριμένη θρησκευτική παραδοχή πιτρέπεται κατά παρέκκλισιν τν ρχν τς νομιμότητος λλά ες τήν λοιπήν χώραν νοχή μις τοιαύτης θρησκευτικς κτροπς θά καταστ δυναμίτης διά τόν κοινωνικόν στόν καί τήν κοινωνικήν ερήνην, φ’ σον κυρίαρχον ατημα τς συγκεκριμένης ψευδος θρησκείας εναι διά τς βίας πιβολή καί πικρατησίς της.


λλωστε τό Μαρτυρολόγιον τς γιωτάτης μν κκλησίας καί τό Πάνθεον το θνους μυρώνονται πό τό αμα κατομμυρίων μαρτύρων καί ρώων πού ερηνικς ντέστησαν καί θυσιάσθησαν στήν βάναυσον καί δολοφονικήν πιθετικότητα το σλάμ.


Καλομεν θεν τήν Κυβέρνησιν νά ποσύρ τό ντισυνταγματικόν Νομοθέτημά της διότι λλως θά εναι πεύθυνη παρομοίων γκληματικν νεργειν στήν χώρα μας τν φονταμενταλιστν σλαμιστν.

2 σχόλια:

  1. Τι θέλει να ειπεί πάλιν ο Πειραιώς; Ότι ο Ισλαμισμός είναι μια θρησκεία της βίας και ότι ο ιδρυτής της ο Μωάμεθ νυμφεύθηκε 8 γυναίκες;

    Μα είναι γνωστό, ότι η θρησκεία αυτή που παρουσιάσθηκε τον 7ο αιώνα στο υπογάστριο της Βυζαντινής αυτοκρατορίας και που η λανθασμένη πολιτική του Ιουστινιανού έριξε στην αγκαλιά της και πολλούς χριστιανούς, είναι μια θρησκεία κατά βάση της Π. Διαθήκης, με κάποια στοιχεία από την Κ. Διαθήκη, δηλ. ένας αχταρμάς και φυσικό είναι να χρησιμοποιεί τη βία και την πολυγαμία.

    Μην ξεχνάμε, ότι και ο Ισραήλ της Π. Διαθήκης δια πυρός και σιδήρου έδιωξε τους λαούς της Παλαιστίνης, με παρότρυνση και ευλογία του Θεού, ο οποίος και του καθόρισε τα σύνορα: «Και θήσω τα όριά σου από της ερυθράς θαλάσσης έως της θαλάσσης της Φιλιστίμ (Μεσογείου) και από της ερήμου έως του μεγάλου ποταμού Ευφράτου. Και παραδώσω εις τας χείρας υμών τους εγκαθημένους εν τη γη και εκβαλώ αυτούς από σου». (Έξ. 23. 31). «Έρχεται η μέρα της καταστροφής όλων των Φιλισταίων. Κανένας δεν θα μείνει για να βοηθήσει την Τύρο και τη Σιδώνα, γιατί ο Κύριος θα καταστρέψει τους Φιλισταίους, θα εξολοθρέψει από της Κρήτης το νησί όσους θα έχουν επιζήσει» (Ιερ. 47. 4). «Θα βάλει ο Κύριος τέλος στην εθνική κυριαρχία των Φιλισταίων, που γι’ αυτήν τόσο πολύ καμάρωναν. Θα πάρει μέσα απ’ το στόμα τους το κρέας που ακόμη στάζει αίμα, κι από τα δόντια τους τις βδελυρές τροφές. Τότε, όσοι Φιλισταίοι απομείνουν θα ανήκουν στο Θεό μας και θ’ αποτελούν αναπόσπαστο τμήμα του λαού του Ιούδα» (Ζαχ. 9. 6-7).

    Αλλά και στο θέμα της πολυγαμίας δεν πάμε πίσω στον Ισραήλ. Έτσι: Ο Αβραάμ είχε γυναίκα την αδελφή του, αλλά και τη Χεττούρα και πολλές παλλακίδες (Γεν. 25.6). Ο Δαβίδ 8 γυναίκες και πολλές παλλακίδες (Β΄ Σαμουήλ 15. 16). Ο Ιακώβ είχε ταυτοχρόνως 2 αδελφές συζύγους και πολλές παλλακίδες. Ακόμη και ο Μωυσής (το πρότυπο του Χριστού στην Π.Δ.) είχε 2 συζύγους. Για δε τον σοφό Σολομώντα, περιττό να μιλάμε, γιατί είχε ξεπεράσει και το όριο της πιο αχαλίνωτης φαντασίας με 700 συζύγους και 300 παλλακίδες (Α΄ Βασ. 11. 3)!

    Όσον αφορά δε το θεσμό της παλλακείας είναι γεγονός, ότι τουλάχιστον τον ανέχθηκε η Εκκλησία: Η νομική κατοχύρωση της εκκλησιαστικής ιερολογίας του γάμου αρχίζει από την εποχή του Ιουστινιανού (537) με σκοπό το ξεκαθάρισμα της νόμιμης συζυγίας από την παλλακεία, η οποία ετύγχανε ευρείας αναγνώρισης. Το υποχρεωτικό της ευλογίας του γάμου από την Εκκλησία γίνεται το 893 από τον Λέοντα ΣΤ΄ το Σοφό. Κατά τη βυζαντινή περίοδο η παλλακεία μέχρις ότου καταργηθεί από τον Λέοντα (πθ΄ νεαρά του 893), εθεωρείτο ως νόμιμη συζυγία χωρίς γάμο. Απαγορευόταν μόνο η πολύ-παλλακεία. Παρ’ όλα αυτά εξακολουθούσαν να τελούνται γάμοι άνευ ιερολογίας με συνέπεια να εκδοθεί νέα αυτοκρατορική διάταξη το 1306 από τον Ανδρόνικο τον Πρεσβύτερο, η οποία επεκύρωνε τις σχετικές νεαρές των προηγουμένων αυτοκρατόρων.

    Η Εκκλησία μολονότι εξωτερικά ανεχόταν αυτού του είδους τη συζυγία από λεπτότητα απέναντι στο νόμο, στην ουσία τη θεωρούσε αντίθετη με την μονοανδρογυνική συζυγία που ο Θεός ευλόγησε, την ταύτιζε λίγο πολύ με την πορνεία και ούτως ή άλλως δεν συνιστούσε στους πιστούς της τον παλλακικό γάμο. Απεναντίας τους καλούσε να τον εγκαταλείψουν και να δεχθούν τον γάμο με ιερολογία. Ο συμβιβασμός ακριβώς του πολιτικού δικαίου προς την Εκκλησία έλυσε και δια νόμου αυτά τα προβλήματα. (Π. Σκαλτσή, καθ. Θεολογικής ΑΠΘ: Γάμος και θ. λειτουργία, σελ. 43, 86, 156, 159, 160, 299 και 301).

    Όλα αυτά βέβαια ο νόμος της Χάριτος τα διέγραψε και δεν ισχύουν στον Χριστιανισμό. Σε λαούς βέβαια που ζουν ακόμη με τον Μωσαϊκό νόμο, δηλ. με την ειδωλολατρία, όπως οι Ισλαμιστές, ισχύουν και με το παραπάνω και εμείς απλώς θέλουμε να βρεθούμε στο ρόλο του Δον Κιχώτη, κτυπώντας ανεμόμυλους, ενώ το σπίτι μας έχει ήδη πάρει φωτιά! Δεν κινδυνεύουμε από τους αδελφούς Ισλαμιστές, από τους αδελφούς Ορθοδόξους κινδυνεύουμε!

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οι γνώσεις πάντα είναι χρήσιμες, είτε αυτές που υπενθυμίζει ο άγιος Πειραιώς είτε όσες παραθέτει ο ΙΚ είτε όσες δεν παρετέθησαν. Στην Π.Δ. ο Θεός είναι ο ίδιος, ο δικός μας, όμως είχε δώσει άλλες εντολές στον μοναδικό λαό που δεν Τον είχε απαρνηθεί εντελώς, διότι και οι εποχές ήταν άλλες και έτσι έκρινε ο Θεός ότι ήταν καλύτερο για την εκπλήρωση του Σχεδίου Του. Στην Κ.Δ. διατηρείται το ιστορικό περιεχόμενο της Π.Δ., ο Ιησούς εκπλήρωσε τις μεσσιανικές προφητείες της Π.Δ. και τελειοποίησε τον Μωσαϊκό νόμο, συμπληρώνοντας ή αντικαταστώντας τις εντολές του νόμου με το Ευαγγέλιό Του και την "χάρι". Τέλος δεν πρέπει η νόμιμη συζυγία μίας και μοναδικής συζύγου του ανδρός, με την γνώση και ευλογία της Εκκλησίας,να θεωρείται παλλακεία διότι και στην εποχήτων αποστόλων δεν υπήρχε ιερολογία αλλά ουδαμού αναφέρεται τέτοια λέξις, ασχέτως ιερολογίας, τιμάται δε η νόμιμη συζυγία διότι "το μυστήριον τούτο μέγα εστι, εγώ δε λέγω: ΕΙΣ ΧΡΙΣΤΟΝ ΚΑΙ ΕΙΣ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΝ". Η σχέσις Χριστού και Εκκλησίας είναι μυστήριον που αντιστοιχεί στη σχέση των !συζύγων κατά τον Απόστολο και όχι ο γάμος αλλά με τους θεολόγους που έχουμε, ο γάμος είναι ένα από τα μυστήρια. Μυστήριο δεν αποτελεί λοιπόν το ότι δεν υπήρχε ιερολογία, μυστήριο αποτελεί το μυστήριο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου