Τρίτη 27 Οκτωβρίου 2009

ΔΙΑΤΙ

ΔΙΩΚΟΜΕΘΑ



Τη 1η/14η Οκτωβρίου 2009

Αγαπητοί εν Χριστώ Ορθόδοξοι Έλληνες αδελφοί,

«Δέν πάσχομεν ούτε ως κλέπται, ούτε ως κακοποιοί, ούτε ως αλλοτριοεπίσκοποι, αλλά δια δικαιοσύνην», ως λέγει ο απόστολος Πέτρος.

Όθεν βροντοφωνούμεν και διασαλπίζομεν στεντορεία τη φωνή προς άπαντας ότι ο μοναδικός λόγος δια τόν οποίον διωκόμεθα είναι διότι δέν επιθυμούμεν να προδώσωμεν την Ορθόδοξον Πίστιν και να μολύνωμεν την συνείδησιν ημών επικοινωνούντες με τους εχθρούς του Θεού, τους Οικουμενιστάς, τους παποφίλους, τους καινοτόμους του Φαναρίου.

Δεν ήλθομεν εις το περιβόλι τής Παναγίας μας δια να μνημονεύωμεν τους εχθρούς Αυτής και του Υιού Της, οι οποίοι έχουν πνευματικήν επικοινωνίαν ουχί μόνον με παστόρισσες και παπαδίνες άλλων χριστιανικών ομολογιών, αλλά ακόμη και με αλλοθρήσκους.

Και ενώ θα αναμέναμεν τήν Ιεράν Κοινότητα του Αγίου Όρους να δέχηται τήν συνεργασίαν μας εις τόν αγώνα κατά τής προδοσίας τής Πίστεώς μας, αντιθέτως Εκείνη μας καταδιώκει μέχρις εξοντώσεως ημών και αμνηστεύει προκλητικώς αντικανονικάς και παρανόμους αποφάσεις του Φαναρίου εναντίον ημών.

Χαρακτηριστικόν παράδειγμα είναι το ακόλουθον: Το έτος 1972 η Ιερά ημών Μονή διέκοψε το μνημόσυνον του τότε Οικουμενικού Πατριάρχου. Εις αντίποινα η Ιερά Κοινότης αποπέμπει τον ημέτερον αντιπρόσωπον Γ. Χαρίτωνα εκ του σώματός της και έκτοτε δεν δέχεται άλλον τινα παρΆ όλην την ρητήν απαγόρευσιν του Κ.Χ.Α.Ο. να αποπέμπηται αντιπρόσωπος της Μονής πέραν του εξαμήνου.

Το σοβαρώτατον τούτο έγκλημα της Ιεράς Κοινότητος έρχεται εις αντιδιαστολήν με το πρακτικόν της Εκτάκτου Διπλής Ιεράς Συνάξεως υπό στοιχείων ΝΒ /13-11-1971, όπου τονίζεται επί λέξει «Εκάστη Ιερά Μονή έχει την απόλυτον ελευθερίαν όπως ενεργή εν προκειμένω κατά την εαυτής κρίσιν και συνείδησιν». (Συνεδρία ΞΘ ./17-11-1970 τακτική). Ας σημειωθή ότι συμφώνως προς το ¶ρθρον 1 του Εσωτερικού Κανονισμού της Ιεράς Κοινότητος προκύπτει ότι Αύτη δεν δύναται να ακυρώση τις αποφάσεις Αυτής. (όρα: Έκτακτος Συνεδρία ΞΔ /23-9-1972 εις την αγόρευσιν του Αντιπροσώπου της Ιεράς Μονής Καρακάλλου).

Εν συνεχεία το Οικουμενικόν Πατριαρχείον καθαιρεί όλως παρανόμως και αντικανονικώς τόν μακαριστόν Καθηγούμενον Αυτής Αρχιμανδρίτην Αθανάσιον και αποσχηματίζει τρεις εκ των πατέρων Αυτής ήτοι: τον π. Κυριακόν, τον αείμνηστον π. Χαρίτωνα και τον π. Εφραίμ.

Το έτος 1979 η αφιχθείσα Πατριαρχική Εξαρχία εν Αγίω Όρει, υπό τήν προεδρίαν του Μαξίμου Σταυρουπόλεως και με το σύμψηφον τής Τακτικής και Εκτάκτου Διπλής Ιεράς Συνάξεως κατεδίκασεν τήν Ιεράν ημών Μονήν Εσφιγμένου και απεφάσισεν τήν υπερορίαν του μακαριστού ημών Γέροντος Ευθυμίου και δύο ετέρων αδελφών Αυτής. Όμως, δια λόγους αποχρώντας δεν εξετελέσθη η υπερορία αύτη.

Οι αγώνες ούτοι έχουν στοιχίσει διωγμούς, απειλάς, στέρησιν και καταπάτησιν δικαιωμάτων, αρπαγήν κινητών και ακινήτων μοναστηριακών περιουσιακών στοιχείων, στέρησιν Μετοχιακών μισθωμάτων, άρνησιν αναγνωρίσεως του μακαριστού Καθηγουμένου Ευθυμίου και του διαδόχου αυτού Μεθοδίου (παρΆ όλην την κατά πάντα νόμιμον και συμφώνως του Κ.Χ.Α.Ο. και του Εσωτερικού Κανονισμού της Ιεράς ημών Μονής, εκλογής αυτών) κ.α.

Επιπλέον, η Ιερά Κοινότης δεν αναγνωρίζει τους Προϊσταμένους και Επιτρόπους της Ιεράς ημών Μονής, ενώ ο κ. Βαρθολομαίος δια της υπ. αριθ. Πρωτ. 1166/13-9-1994 επιστολής του προς την Ιεράν Κοινότητα, προτρέπει τους 19 Αντιπροσώπους, να μην αποδεχθώσι λύσιν τινά «ως επί παραδείγματι την υποδοχήν Αντιπροσώπων» της ημετέρας Μονής «ως εγκαθέδρων εις τα βουλευτικά εν Αγίω Όρει Σώματα». Ωσαύτως η Ιερά Κοινότης αρνείται την εγγραφήν συμπάσης της ημετέρας εν Χριστώ Αδελφότητος εις τα τηρούμενα παρΆ Αυτής Μοναχολόγια, εν τω Ιεροκοινοτικώ Μεγάρω.

Τη 9η Ιουλίου του 2001 η Ιερά Κοινότης απεφάσισεν την κατάργησιν των 50 τιμής ένεκεν Διαμονητηρίων.

Επί 37 χρόνια πλαστογραφεί τήν υπογραφήν του Ηγουμένου χρησιμοποιώντας το «αντΆ αυτού» εις διάφορα επίσημα έγγραφα και εις την θέσιν του ημετέρου Αντιπροσώπου κάθηται έτερος ως «εξουσιοδοτημένος» αντιπρόσωπος.

Η Ιερά Κοινότης απέστειλεν εις τόν Διοικητήν του Αγίου Όρους το υπ. αριθμ. Φ. 2/34/1712/29/9-4/10/2001 με εντολήν να διερευνήση περί του ποία πρόσωπα και βάσει ποίας εξουσιοδοτήσεως η Ιερά ημών Μονή Εσφιγμένου διαχειρίζεται τραπεζικούς λογαριασμούς επΆ ονόματί της.

Εν συνεχεία ο αναπληρωτής Διοικητής του Αγίου Όρους κ. Αρίστος Κασμίρογλου, παραβαίνοντας τας αρμοδιότητάς του, απέστειλεν έγγραφον εις απάσας τας Τραπέζας της Ελλάδος με σκοπόν –εάν υπάρχουν καταθέσεις της Ιεράς ημών Μονής Εσφιγμένου εις αυτάς– να τας δεσμεύση.

Ο Τελώνης Δάφνης κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας μάς ανέφερεν ότι βάσει προφορικής εντολής του Αναπληρωτού Διοικητού του Αγίου Όρους κ. Αρίστου Κασμίρογλου δεν θα χορηγείται εις το εξής ατέλεια καυσίμων δια την Ιεράν ημών Μονή. Παράλληλα, η Ιερά Κοινότης έδωσεν εντολήν εις την Αστυνομίαν του Αγίου Όρους όπως μη αναγνωρίζουσα μεν την αρχήν της Μονής και την εκπροσώπησιν αυτής, αρνείται δε οιανδήποτε έγγραφον εξυπηρέτησιν.

Ο Πρωτεπιστάτης τής Ιβηριτικής Επιστασίας Γέρων Καλλίνικος έδωκεν απαγορευτικήν εντολήν, όπως μη εισέρχηται η εξέρχηται οιονδήποτε όχημα, προς την Ιερά ημών Μονή του Εσφιγμένου.

Η Επιτροπή τής Ιεράς Κοινότητος εκ των: ιερομονάχου Νικοδήμου Λαυριώτου, γέροντος Νικοδήμου Αγιοπαυλίτου, ιερομονάχου Φωτίου Γρηγοριάτου και του αρχιγραμματέως τής Ιεράς Κοινότητος Ιωάννου Αγιαννανίτου, εζήτει επιμόνως να συμμετάσχη η Ιερά ημών Μονή του Εσφιγμένου εις τα κοινά διοικητικά ζητήματα του Αγίου Όρους, να παραιτηθή του Ορθοδόξου αγώνος και να ακολουθήση τάς υπολοίπους 19 Ιεράς Μονάς, αρχομένη από τήν εις τήν προσευχήν και να καταλήξη εις τάς Οικουμενιστικάς αγκάλας του κ. Βαρθολομαίου.

Μη δυνηθέντες η Ιεροκοινοτική Επιτροπή και ο πολιτικός Διοικητής του Αγίου Όρους-¶θω να μεταπείσουν τους Εσφιγμενίτας να εγκαταλείψουν τον Ορθόδοξον αγώνα τους κατά της συγχρόνου παναιρέσεως του Οικουμενισμού ενέτειναν τον άδικον καθΆ ημών διωγμόν άμα τη συντάξει της μεροληπτικής γνωμοδοτήσεως μετά της Ιεράς ημών Μονής υπό τινων προσώπων...

Τέλος, με τήν βοήθειαν του Οικουμενιστού και Λατινόφρονος Πατριάρχου κ. Βαρθολομαίου, δια τής υπ. αριθμ. Πρωτ. 1110/14-12-2002 Πατριαρχικής Πράξεως, οι Εσφιγμενίται Μοναχοί κηρύσσονται «ως σχισματικοί».

Το κατάπτυστον τούτο χαρτίον του Αρχιοικουμενιστού και Λατινόφρονος μέχρι «μυελού οστέων» Πατριάρχου κ. Βαρθολομαίου απεστάλη εις τήν Ιεράν Κοινότητα του Αγίου Όρους η οποία και έχει αναλάβη τήν ευθύνην της απελάσεως ημών εξ Αγίου Όρους.

Η μεγαλυτέρα όμως αυθαιρεσία και καταστρατήγησιν του Κ.Χ.Α.Ο. έγινε εκ μέρους τής Ιεράς Κοινότητος και τής Πατριαρχικής Εξαρχίας εκ τών Μητροπολιτών Φιλαδελφείας Μελίτωνος, Κυδωνίας και Αποκορώνου Ειρηναίου και Σεβαστείας Δημητρίου όταν αμφότεραι όλως αυθαιρέτως και παρανόμως προέβησαν εις την σύστασιν νέας παρανόμου Αδελφότητος η οποία θα επιχειρήση την αντικατάστασιν ημών. Το ανοσιούργημα διεπράχθη εις το Ιεροκοινοτικόν Μέγαρον εν Καρυαίς την 26-8-2005.

Η Ιερά Κοινότης, παραβιάζουσα σωρείαν νομικών διατάξεων που σχετίζονται με την διαδικασίαν της εκλογής δια το αξίωμα του Ηγουμένου εις Αγιορειτικήν Μονήν, εξέλεξεν ως τοιούτον τον Γέροντα του Ιερού Κελλίου «Ο Ευαγγελισμός της Θεοτόκου» που εδρεύει εις Καρυάς Αγίου Όρους-¶θω και υπάγεται εις την Ιεράν Μονήν Σίμωνος Πέτρας Ιερομόναχον Χρυσόστομον Κατσουλιέρην μετά της Συνοδείας του.

Αι παρανομίαι τής νέας Αδελφότητος των ψευδοεσφιγμενιτών:

Ενώ εγκαταβιούν εις κελλίον, έχουν δημιουργήσει νέαν αδελφότητα τη συμπράξει της Ιεράς Κοινότητος. Ο ηγούμενος στερείται αγιορειτικής κουράς.

Δεν έχει συμπληρώσει 10ετιαν κοινοβιασμού εις τήν Μονήν. Ο Ηγούμενος εκλέγεται από τους αδελφούς τους έχοντας συμπληρώσει 6ετιαν από τής κουράς των, ενώ ο π. Χρυσόστομος ετοποθετήθη από τήν Ιεράν Κοινότητα (όρα: Κ.Χ.Α.Ο. ¶ρθρα 112 και 114).

Ούτε έλαβον υπΆ όψιν τους τα ¶ρθρα 118 και 119 του Κ.Χ.Α.Ο. και το 10ον ¶ρθρον του Εσωτερικού Κανονισμού της Ιεράς Μονής Εσφιγμένου ότι η διαδικασία εκλογής Ηγουμένου και η εκλογή Επιτροπής προϋποθέτουν νομίμως συγκροτουμένην Γεροντίαν και ύπαρξιν Γεροντίας, προϋποθέτει ύπαρξιν Αδελφότητος της οποίας τα μέλη οφείλουν να έχουν προσέλθει κάθε ένα χωριστά και ουχί ομαδικά. Εις την περίπτωσιν όμως των ψευδοεσφιγμενιτών, άπασαι αι ανωτέρω προϋποθέσεις κατεστρατηγήθησαν και σε μια νύκτα σύσσωμος η ομάδα των κελλιωτών Κατσουλιέρηδων εβαπτίσθη υπό της Ιεράς Κοινότητος και εχρίσθη υπό του Οικουμενικού Πατριαρχείου «Αδελφότης Μονής Εσφιγμένου».

Έτσι τώρα αυτή η ομάδα χρησιμοποιεί:

1) τόν τίτλον τής καθΆ ημάς Ιστορικής και Παλαιφάτου Πατριαρχικής, Βασιλικής και Σταυροπηγιακής Ιεράς Μονής Εσφιγμένου.

2) το λογότυπο, δηλαδή το σχεδίασμα Δικεφάλου Αετού, το οποίον η Ιερά ημών Μονή του Εσφιγμένου από αιώνων χρησιμοποιεί.

3) τήν Μεγάλη Σφραγίδα τής Ιεράς ημών Μονής Εσφιγμένου τήν εικονίζουσαν τήν Ανάληψιν του Χριστού και τήν επιγραφήν γύρωθεν: «Βούλα Του Εσφιγμένου Κατά Το Αγιώνυμον Όρος †1797», η οποία χρησιμοποιείται διαχρονικά από Πατέρες της Μονής μας εδώ και 210 συναπτά έτη και η κλοπή αύτη –φυσικά πέραν της αμαρτίας– συνιστά ποινικώς κολάσιμον πράξιν, η οποία τιμωρείται από τον ισχύοντα ποινικόν κώδικα.

Έτσι η ομάδα τών Ψευδοεσφιγμενιτών φέρεται

να έχη δημιουργήσει συνωμοσίαν και σκευωρίαν εις βάρος ημών των νομίμων Εσφιγμενιτών (διαπράττοντες το αδίκημα της αντιποιήσεως αρχής), αι οποίαι εκτός των άλλων τιμωρούνται από τους ΙΗ καί ΙΔ Κανόνας της Δ καί της ΣΤ Οκουμενικς Συνόδου. Επίσης προέκυψεν το πρωτοφανές για τα χρονικά του Αγίου Όρους να υπάρχουν την στιγμήν αυτήν εις ¶γιον Όρος 20 Ιεραί Μοναί και 21 Αδελφότητες, καταστρατηγώντας με τας ενεργείας των ταύτας, τόσον η Ιερά Κοινότης όσον και το Οικουμενικόν Πατριαρχείον τον Κ.Χ.Α.Ο., ο οποίος απορρέει από Αυτοκρατορικά Χρυσόβουλλα, Τυπικά, Πατριαρχικά Σιγγίλλια, Σουλτανικά Φιρμάνια, ισχύοντες Γενικούς Κανονισμούς και Θεσμούς Καθεστώτων. Εις άπαντα τα ανωτέρω να προσθέσωμεν ότι, συμφώνως με τας διατάξεις του Κ.Χ.Α.Ο., απαγορεύεται η Αδελφότης μιας Αγιορειτικής Μονής να εδρεύη εκτός της Μονής της, πράγμα το οποίον διαπράττεται από την νέαν παράνομον ψευδοαδελφότητα των ψευδοεσφιγμενιτών Κατσουλιέρηδων.

Δράσεις τής ομάδος τών ψευδοεσφιγμενιτών:

1) Μάς ήρπασαν δολίως και με τρόπον ληστρικόν το μεγάλο τρακτέρ τής Μονής, το οποίον είχεν μεταβή εις Καρυάς φορτωμένον με κουφώματα, δια το ημέτερον Κονάκιον εις Καρυάς εν μέση οδώ πλησίον του Κονακίου μας, προπηλακίζοντες και εκδιώκοντες τον οδηγόν του οχήματος.

2) Ο π. Γαβριήλ ο ψευδοεσφιγμενίτης με βαριοπούλα έσπασε τήν κεντρικήν είσοδον του Κονακίου εις Καρυάς επιχειρώντας με συνοδείαν αλλοδαπών να το καταλάβη. Τήν απίστευτον αύτη σκηνήν βιαιότητος παρηκολούθησαν όλοι από τα Μέσα Μαζικής Ενημερώσεως.

3) Ο ψευδοηγούμενος Χρυσόστομος Κατσουλιέρης με δόλιο τρόπο σφετερίζεται τήν αλληλογραφίαν τής ημετέρας Αδελφότητος, διότι απέστειλε έγγραφο στα ΕΛ.ΤΑ. στο οποίο εμφανίζεται ως ο ηγούμενος της νέας ψευδοαδελφότητος της Ιεράς Μονής Εσφιγμένου και απαιτεί άπασα η αλληλογραφίαν, δέματα, κ.λπ. να παραδίδωνται σε αυτόν, ενώ γνωρίζει πολύ καλά ότι η εν λόγω αλληλογραφία προορίζεται δια τους Μοναχούς, οι οποίοι εγκαταβιούν μέσα εις Αυτήν από δεκαετιών.

4) Εντελώς αιφνιδιαστικώς και απροειδοποιήτως ο ΟΤΕ διέκοψεν παρανόμως όλας τάς τηλεφωνικάς συνδέσεις του κεντρικού κτιρίου τής Ιεράς Μονής ημών Εσφιγμένου καθώς και τών Κονακίων Της εις Καρυάς, Αθήνας, Θεσσαλονίκην, Νέαν Ρόδαν-Χαλκιδικής, όπως εις το ημέτερον αγρόκτημα εις Ιερισσόν-Χαλκιδικής, κατόπιν αιτήματος τών Κατσουλιέρηδων. Τα ίδια εποίησε και η ΔΕΗ κατόπιν και πάλιν μεσολαβήσεως των ψευδοεσφιγμενιτών έκοψεν παρανόμως ηλεκτροδότησιν εις το Κονάκι μας εις Νέαν Ρόδαν καθώς επίσης και εις το αγρόκτημά μας εις Ιερισσόν.

5) Η ομάδα τών ψευδοεσφιγμενιτών έχει εκτυπώσει και χρησιμοποιεί παρανόμως δελτία απαλλαγής Φ.Π.Α. σφετεριζομένη αποκλειστικόν προνόμιον και δικαίωμα τής Ιεράς ημών Μονής Εσφιγμένου.

6) Επίσης, έχει σφετεριστεί όλα τα περιουσιακά στοιχεία τής Ιεράς ημών Μονής Εσφιγμένου, υπό τήν ένοχον συγκάλυψιν τής Ιεράς Κοινότητος.

7) Παρανόμως και εκβιαστικώς εισπράττει όλα τα ενοίκια που προέρχονται από εκμίσθωση ημετέρων ακινήτων εις τρίτους όπου διατηρεί η Ιερά ημών Μονής Εσφιγμένου εις Θεσσαλονίκην και Αθήνας.

8) Προσέτι διεκδικεί και τα Μετοχιακά μισθώματα που δικαιούται η Ιερά ημών Μονή Εσφιγμένου.

9) Η ομάδα τών Κατσουλιέρηδων κατόπιν συναινέσεως του αρχηγού της Χρυσοστόμου διεκδικεί επιπλέον τα σκάφη και τα οχήματα της Ιεράς ημών Μονής. Όθεν κατόπιν πιέσεων που έχουν ασκηθεί τόσον εις το Λιμενικόν όσον και εις το Αστυνομικόν Σώμα, απαγορεύεται πλέον ρητώς ο απόπλους και η μετακίνησις οιουδήποτε μοναστηριακού οχήματος. Τοιουτοτρόπως καθίσταται αδύνατος ουχί μόνον η τροφοδοσίαν εις τρόφιμα και φάρμακα, αλλά και αυτή ακόμη η αλιεία καθώς και η μεταφορά ασθενών Εσφιγμενιτών Πατέρων εκτός Αγίου Όρους πολλοί εκ των οποίων αποθνήσκουν αδιάγνωστοι. Δέον να σημειωθή ότι τα εν λόγω μέτρα ευθύνονται κατά κύριον λόγον δια τον τραγικόν θάνατον του ημετέρου εξαρτηματικού αδελφού Μοναχού Τρύφωνος, ο οποίος εις την προσπάθειάν του να χρησιμοποιήση το όχημά του κατά τας νυκτερινάς ώρας, λόγω ανάγκης, δεν ήναψε τα φώτα, όπως μη γίνη αντιληπτός από τα αστυνομικά όργανα, με αποτέλεσμα να υποπέση εις θανατηφόρον τροχαίον ατύχημα.

Είναι πρόδηλον ότι δια τών ανωτέρω ενεργειών, αι οποίαι εν καιρώ χειμώνος καθίστανται πλέον οδυνηραί, η ομάς των Κατσουλιέρηδων ευελπιστεί ματαίως και ανωφελώς όπως κάμψη το ομολογιακόν φρόνημα της Αδελφότητός μας και μας αναγκάση να εγκαταλείψωμεν την Μονήν της Μετανοίας μας. Πόσον όμως ηπατήθησαν... γνωρίζοντες το του Αποστόλου Παύλου: «Θέλοντες ευσεβώς ζην, διωχθήσονται», υπομένομεν Χάριτι Θεού εδώ και 37 συναπτά έτη όλα τα ανωτέρω, έχοντες ως αταλάντευτον σύνθημά μας το ομολογιακόν «ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ Η ΘΑΝΑΤΟΣ».

Επισημαίνομεν εις το ευσεβές πλήρωμα ότι ο αγών ημών είναι ανιδιοτελής και αγνός. Δέν έχομεν ουδέν συμφέρον και δεν αμφισβητούμεν, όπως σκοπίμως διαδίδουν, τον θεσμόν του Πατριαρχείου. Αμφισβητούμεν και απορρίπτομεν τους προδότας της Ορθοδόξου ημών Πίστεως. Διαφυλάσσομεν τα κειμήλια της Μονής επιμελώς και φροντίζομεν δια την άρτιαν συντήρησιν του εν γένει μοναστηριακού κτιριακού συγκροτήματος. Δεν είμεθα καταληψίαι καθώς οι διώκται αρέσκονται να συκοφαντώσι. Κάθε Εσφιγμενίτης Μοναχός προσήλθεν εις το Κοινόβιόν μας μεμονωμένα και ενετάχθη εις την Αδελφότητά μας σύμφωνα με τα ισχύοντα θέσμια του Κ.Χ.Α.Ο. και του Εσωτερικού Κανονισμού της Ιεράς ημών Μονής. Δεν είμεθα «σχισματικοί» αλλά πιστά τέκνα της Ορθοδόξου Ανατολικής Εκκλησίας. Παραμένομεν «ανοικτοί» στο ενδεχόμενον ανοικτού διαλόγου με τον κ. Βαρθολομαίον, προκειμένου να τεκμηριώσωμεν πατερικά την εκκλησιολογικήν μας τοποθέτησιν.

Εν κατακλείδι δηλώνομεν προς πάσαν κατεύθυνσιν ότι δέν πρόκειται εις ουδεμίαν περίπτωσιν να αποχωριστώμεν τήν Ιεράν ημών Μονήν Εσφιγμένου, τόν τόπον τής Μετανοίας μας, αναλογιζόμενοι τάς ευθύνας τάς οποίας φέρομεν ενώπιον Θεού και ανθρώπων και βεβαιούμεν ότι με τήν βοήθειαν τής Εφόρου του Αγίου Όρους Κυρίας Θεοτόκου θα πολεμήσομεν την παναίρεσιν του Οικουμενισμού μέχρις εσχάτων.

Επί δε τούτοις,
διατελούμεν μετά τιμής και ευχών.


Ευχέτης προς Κύριον
Ο ΚΑΘΗΓΟΥΜΕΝΟΣ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΟΝΗΣ ΕΣΦΙΓΜΕΝΟΥ
Αρχιμανδρίτης Μεθόδιος
και
οι σύν εμοί εν Χω Αδελφοί

14 σχόλια:

  1. Αληθεύει ότι κατά τη θεία Λειτουργία οι εσφιγμενίτες μνημονεύουν τον Χρυσόστομο(Κιούση) της παράταξης των Χρυσοστομικών? Αν όντως συμβαίνει δεν είναι πράξη αντικανονική? Θα μου πείτε θεωρούν τον Πατριάρχη αιρετικό γιαυτό και δεν τον μνημονεύουν. Όμως γιατί μνημονεύουν τον Χρ.Κιούση και όχι άλλον(π.χ.Ματθαιϊκό ή Αγιοκυπριανίτη) ΓΟΧ Επίσκοπο? Τι συνδέει τους Εσφιγμενίτες με τη συγκεκριμένη παλαιοημερολογίτικη παράταξη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ήθελα να μάθω πόσο καιρό θα κρατήσει αυτός ο εμπαιγμός, αυτή η κοροϊδία, αυτή η απίστευτη υποκρισία των υπολοίπων Μονών, προς όλους μας. Άρχισαν να στέλνουν αντιοικουμενιστικά φυλλάδια, ελεγκτικά των πατριαρχικών "αγαπητικών" ανοιγμάτων και "τα στραβά μάτια" κάνουν για τους αδελφούς τους. Γιατί; Γιατί τόση εμπάθεια και ηθελημένη απαξίωση του ευλογημένου αγώνα τους;

    Αλλά θα πρέπει να αρχίσουν να ανησυχούν, οι, όλα αυτά τα χρόνια, "νήφοντες" και "ησυχάζοντες" συμμοναστές των Εσφιγμενιτών. Οι έχοντες νουν, αλλά και οι απλοί πιστοί, έχουν αρχίσει να καταλαβαίνουν τι παιγχνίδι παίζεται σε βάρος τους.

    "Η μεν φωνή του Ιακώβ, αλλά τα χέρια του Ησαύ", με την διαφορά ότι αυτοί το άλλαξαν. Δεν δεν έχουν την φωνή του Ιακώβ. Έχουν τη φωνή του Ησαύ και μας δείχνουν (δίνουν) τα απαλά χέρια του Ιακώβ. Δεν είναι όμως ούτε του Ιακώβ. Οι πλαστικοί χειρουργοί (ψευτοδιανοούμενοι ουνίτες ορθόδοξοι)τους περιποίθηκαν για να μας ξεγελάσουν και να γίνουν ακόμη πιο πιστευτοί.

    Λοιπόν. Καιρός να συνέλθουν και να μη μας αντιμετωπίζουν σαν βλάκες. Αν αυτοί δεν προσεύχονται για τους αγωνιστές αδελφούς τους, προσευχόμαστε όλοι εμείς οι υπόλοιποι. Το παράδειγμά τους έχει γίνει και δικό μας. Καλούνται να τους μιμηθούν, να ανοίξουν τις αγκαλιές τους. Φτάνουν πια οι διχόνοιες, οι καιροί δεν το επιτρέπουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Άκουσε να δεις Γρηγόρη, και όλοι εσείς οι Γρηγόρηδες, όταν γίνεται σχίσμα ("μπάχαλο") στην Εκκλησία, αυτές οι συνέπειες ακολουθούν. Δεν φταίνε οι παλαιοημερολογίτες που έγιναν χίλια κομμάτια. Φταίνε αυτοί που έκαναν την αρχή, αυτή που έκαναν το σχίσμα, επειδή αυτό ήθελαν οι ελευθεροτέκτονες. Πειθήνια όργανα, με μια ψευτοσύνοδο, άλλαξαν τα πάντα και μετά, έχουν το θράσος να ονομάζουν τους πιστούς αυτούς σχισματικούς! Τη δική τους ευθύνη την μεταθέτουν στις συνέπεις του σχίσματος και όχι σε αυτό τούτο το σχίσμα της διόρθωσης. Αλλά ποιάς διόρθωσης; Του 50 μέρες πίσω και 310 μπροστά; Τι καραγκιοζιλίκια είναι αυτά;

    Αλλά έπρεπε να περάσουν όλα αυτά τα χρόνια - μπήκαν πλήθος άλλα θέματα - για να καταλάβουμε ότι γίναμε ουνίτες χωρίς να το θέλουμε ή ελευθεροτέκτονες δίχως να το γνωρίζουμε. Εδώ βρισκόμαστε σήμερα. Ψάχνουμε το θεσμό του επισκόπου Ρώμης της πρώτης χιλιετίας, αλλά καθόλου δεν μας απασχολεί η άθεσμη σύνοδος του ΄24 - και ποιός ο ρόλος του Μ. Μεταξάκη - που μας έφερε το πάνω κάτω. Αγκαλιές και φιλιά με τους παπικούς και άγριο κυνηγητό των Εσφιγμενιτών. Επιτέλους, η κοροϊδία έχει κι αυτή ένα όριο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πέραν από τις τρεις σημαίες:

    Κίτρινη (πατριαρχική;), Γαλανόλευκη (ελληνική, πάντως όχι η επίσημη και με σταυρό όχι ανισοσκελή χριστιανικό, αλλά ισοσκελή αρχαιοελληνικό) και Μαύρη (πειρατική;), λείπει η μπλε δωδεκάστερη (της Ε.Ε.) ή μήπως η Μονή δεν είναι έδαφος της αντίχριστης Ευρωπαϊκής Ένωσης, της οποίας πέρνουμε τα ωραία της ευρώ;

    Από την άλλη, τι δουλειά έχουν οι Ι. Κανόνες με την προσφυγή της Μονής στα δικαστήρια του Αντικειμένου (Συμβούλιο Επικρατείας);
    Η προσφυγή έγινε για να εφαρμόσει η Μονή την απόφαση (που ήταν καταδικαστική) ή για να μην την εφαρμόσει; Γιατί, επ' αυτού τηρείται "σιγή ιχθύος" ή επί το εκκλησιστικότερο "απορία ψάλτου, βηξ";

    Αιρετικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αιρετικός: ... μήπως η Μονή δεν είναι έδαφος της αντίχριστης Ευρωπαϊκής Ένωσης, της οποίας πέρνουμε τα ωραία της ευρώ;

    ΚΧ : Τα εδάφη δεν παίρνουν χρήματα, τα παίρνουν οι άνθρωποι. Η Μονή δεν έχει πάρει "φράγκο" από τους Φράγκους.

    Αιρετικός: Από την άλλη, τι δουλειά έχουν οι Ι. Κανόνες με την προσφυγή της Μονής στα δικαστήρια του Αντικειμένου (Συμβούλιο Επικρατείας). Η προσφυγή έγινε για να εφαρμόσει η Μονή την απόφαση

    ΚΧ: Αν η παρατήρηση αφορά στην προσφυγή της Μονής στο ΣτΕ (δικαστήρια του Αντικειμένου) έχουμε και το ανάλογο παράδειγμα του Απ. Παύλου που ζήτησε να δικαστεί από τον Καίσαρα : "Καίσαρα επικέκλησαι, επί Καίσαρα πορεύση". Εδώ ποιά είναι η (αιρετική) παρατήρηση στην καταδικαστική απόφαση του Καίσαρα, που δόθηκε για τον απ. Παύλο; Προφανώς με αυτά που γράφει ο αγαπητός μας Αιρετικός, θα την εγκρίνει. Είναι έτσι,ή δεν είναι;

    Ως προς τη σημειολογία των αναπεπταμένων συμβόλων, κρίνω υπερβολική την αρχαιοελληνική (με αθέατες νεοπαγανιστικές προεκτάσεις;) προσέγγιση και προτιμώ να αφήσω ασχολίαστο το περί πειρατείας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. oodegr.com/oode/orthod/paleoimerologites/esfigmen2.htm

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Βεβαίως και τα χρήματα τα παίρνουν οι άνθρωποι και όχι τα εδάφη. Αλλά είναι σίγουρο, ότι δεν πήραν φράγκο από τους Φράγκους, έστω και έμμεσα; Παρουσίασαν ποτέ τα λογιστικά τους, να δούμε τις επιχορηγήσεις άμεσες και έμμεσες (που μπορεί να προέρχονται και από εκεί μέσω της ελληνικής κυβέρνησης); Μήπως γίνεται το ίδιο με τις κονσέρβες, που έχουν πετάξει οι μοναχοί πιο πέρα από τον αρσανά, γιατί έχουν τον αριθμό του Αντιχρίστου (bar-code), στην ετικέτα, αλλά τρώνε τα ψάρια, που τρώνε το περιεχόμενο των διαλυομένων κονσερβών;

    Ο Παύλος ήταν Ρωμαίος πολίτης και επικαλέστηκε την κρίση του Αντίχριστου (ήλπιζε σε δικαίωση;), την οποίαν δέχτηκε και δεν αντέδρασε, την δέχτηκε και φυλακίστηκε (όχι βέβαια αυτοβούλως). Εδώ, επικαλούμεθα την κρίση του Αντίχριστου (γιατί βέβαια ελπίζουμε στη δικαίωση), αλλά όταν βγει σε βάρος μας, τότε την κατηγορούμε και δεν την εφαρμόζουμε και ταμπουρωνόμαστε εκ του ασφαλούς.

    Για τις παντιέρες: α/ Είναι γνωστή η αντίδραση των παγανιστών, που καταγράφεται στα έντυπά τους, να μην αλλάξει ο αρχαιοελληνικός ισοσκελής σταυρός στη σημαία και μπει ο «μισητός εβραιοχριστιανικός» ανισοσκελής σταυρός. β/ Και στη νησιωτική πατρίδα μου υπήρχε στην Επανάσταση, η σημαία με την επιγραφή «ελευθερία ή θάνατος», αλλά ήταν λευκή με κόκκινο σιρίτι γύρω-γύρω και στο μέσον σταυρός, με ένα περιστέρι πάνω, αριστερά άγκυρα και δεξιά λόγχη, όλα κόκκινα. Είναι λοιπόν να μη θυμίζει πειρατική σημαία η μαύρη σημαία με τη φράση «Ορθοδοξία ή θάνατος»; Η Ορθοδοξία (=ελευθερία) δεν διεκδικείται με ταμπουρώματα, αλλά με γιουρούσια, όπως στο Μεσολόγγι και τι σόι θάνατος είναι αυτός, όταν με νύχια και με δόντια προσπαθούμε να ζήσουμε μέσα στο κάστρο μας; γ/ Για την κίτρινη πατριαρχική; Χωρίς να αναγνωρίζουμε τον Πατριάρχη, υψώνουμε τη σημαία του;

    Ειλικρινά, δεν μπορώ να κατανοήσω τη στάση αυτή.

    Αιρετικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος είπε... oodegr.com/oode/orthod/paleoimerologites/esfigmen2.htm
    28 Οκτώβριος 2009 1:29 πμ

    ΚΧ: Θα ήταν προτιμότερο αντί αυτής της μακροσκελέστατης απάντησης (θέλεις μισή ώρα να τη διαβάσεις) η Ιερά Κοινότης του Αγίου Όρους μας έλεγε, αν, με βάση αυτά που γίνονται σήμερα (Ομολογία Πίστεως), η κατάσταση θα ήταν διαφορετική : Όταν οι διαθέσεις και οι προθέσεις του Πατριαρχείου φάνηκαν με τον Αθηναγόρα και οι αντιδράσεις σταμάτησαν εν τη γενέσει τους, θα είμαστε εδώ που βρισκόμαστε ή μήπως η επαναφορά του Πατριάρχη στην ορθή (Ορθόδοξη) τάξη θα αποσοβούσε τους κινδύνους που διατρέχουμε και μάλλον φαίνονται αναπότρεπτοι; Η πτώση μας είναι βεβαία.

    Η Ιερά Κοινότης φαίνεται λησμονεί το "πειθαρχείν δει Θεώ μάλλον ή ανθρώποις" και προτιμά (προτίμησε) το "πειθαρχείν Καίσαρα ή Θεώ". Έχει υπέρ αυτής άλλωστε και το "πάσα ψυχή εξουσίαις υπερεχούσαις υποτασσέσθω". Αλλά εδώ, υποτάξαμε την ψυχή της Εκκλησίας στον Καίσαρα με την πατριαρχική εγκύκλιο του ΄20 "προς τας απανταχού εκκλησίας". Την υποτάξαμε με την άρση των αναθεμάτων από τον Αθηναγόρα, την υποτάξαμε με τον Χριστόδουλο, που μας είπε "εμείς είμαστε με τον καλό οικουμενισμό", δηλαδή με την καλή αίρεση! Την υποτάσσουμε τώρα στο διεθνισμό του πάπα. Τι έκανε η Ιερά Κοινότης όλα αυτά τα χρόνια; Θα είχαμε φτάσει στο σημείο της πλήρους άγνοιας και αδιαφορίας - το πλείστον Αντίχριστης - των περισσοτέρων ή το έλεος του Θεού και η μεσιτεία της υπεραγίας Θεοτόκου θα μας είχε προστατέψει από όσα δεινά μας βρήκαν, διαρκώς μας βρίσκουν και σε λίγο θα μας επισκεφθούν πάλι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Για τα όσα έγραψε ο Ανώνυμος Αιρετικός:

    "Ιουδαίοι σημείον αιτούσι και Έλληνες σοφίαν" ... "Ιουδαίοις σκάνδαλον, Έλλησι δε μωρίαν" είναι να προσπαθείς να κρατηθείς στην πίστη των Πατέρων και όχι των προγόνων.

    Αυτοί που εκδίδουν τις αποφάσεις του Αντίχριστου έχουν πάνω από τα κεφάλια τους την Εικόνα του Χριστού. Έχουν μάλιστα δώσει όρκο. Αυτό είναι το νόημα της μη συμμόρφωσης, να καταλάβουν - αυτοί και άλλοι - κάποια στιγμή ότι δεν ζούμε στην εποχή του Απ. Παύλου. Μυρωθήκαμε και βαπτισθήκαμε, εχουμε άρα ένα δυνητικό και ουσιαστικό πλεονέκτημα "εις επίγνωσιν αληθείας ελθείν".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Περισσότερα για το φλάμπουρο και τους Μοναχούς "πειρατές": http://kyprianoscy.blogspot.com/2009/10/blog-post_28.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @ΚΧ δε βλεπω τι σχεση εχει η σημερινη κατασταση με τοτε. αι η εκκλησία γνώρισε πολύ πιο φοβερές καταστάσεις. Οι αμαρτιες ειναι αλλονων οχι της Κοινοτητας -- ούτε τα εγκλήματα άλλων είναι όλης της Εκκλησίας. Αλλωστε μας τιμωρει ο Θεός γιατί και η Ελλάδα ξέφυγε πνευματικἀ. Αν όμως είναι έτσι και συμφωνείς με τον π. Μεθόδιο και Σία τότε καλώς -- πήγαινε με αυτούς και την ομάδα ΓΟΧ τους.

    http://www.oodegr.com/oode/orthod/paleoimerologites/esfigmen1.htm

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Επίσης δείτε εδώ

    http://www.oodegr.com/oode/orthod/paleoimerologites/antipater1.htm

    http://www.oodegr.com/oode/orthod/paleoimerologites/ekklis_lathi1.htm

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ακομα και το Β' Τριμελες Πλημμελειοδικείο Θεσ/νικης στις 24/9 καταδίκασε την κατάληψη της Μονης Εσφιγμένου και συγκεκριμένα 14 καταληψίες, μεταξύ των οποίων και ο ηγέτης τους Μεθόδιος Παπαλαμπρακόπουλος και όλη η ηγετική ομάδα καταλήψεως, για το αδίκημα της διαταράξεως οιοκιακής ειρήνης νομικού προσώπου δημοσίου δικαίου (άρθρο 334 περ. γ ΠΚ). Επέβαλε στον κάθε κατηγορούμενο ποινή φυλακίσεως ενός έτους με αναστολή απορρίπτοντας το αίτημά τους να τους αναγνωρισθούν ελαφρυντικά. Με την απόφαση αυτή προστέθηκε στα μέχρι σήμερα δικαστικά δεδομένα μία ακόμη ποινική καταδίκη, η πρώτη για την κατάληψη της Μονής. Έτσι και η Ποινική Δικαιοσύνη πλέον εκφράστηκε για το θέμα αυτό που τόσο ταλανίζει το Άγιον Όρος επί σειρά ετών. Στο παρελθόν οι καταληψίες είχαν χλευάσει τις αποφάσεις άλλων (μη ποινικών) δικαστηρίων.

    Ελπίζω και ευχομαι να συναισθανθούν τώρα ότι η συμπεριφορά τους κρίθηκε και εγκληματική και ότι είναι αδιέξοδη.

    Επίσης (για οσους δεν εχουν πεσει θυμα στο αλλο ακρο του Οικουμενισμου, τον Ζηλωτισμο) χρειάζεται προσευχή διότι ούτε το μαρτύριο γλυτώνει από την Κόλαση αυτον που έχει δημιουργήσει σχίσμα στην Εκκλησία.

    Και το πρώτο άρθρο τηε Ιεράς Κοινότητας που ο κ. Χριστοδουλίδης βρήκε ως μακροσκελέστατο, υπάρχει ακριβώς για να αποδείξει περίτρανα ότι οι ίδιοι είναι σχισματικοί και ψεύδονται ασυστόλως. Τα ψευδη και οι ενεργειες τους υπηρξαν παρα πολλες σε 30 χρονια και απο αυτη την πλευρα αν το δουμε το αρθρο ειναι μαλλον μικρο -- ελαχιστα μαλιστα.
    Διότι χρειαζότανε να δούμε ακριβώς με λεπτομέρειες τις θέσεις τους.

    Και όποιος νομίζει ότι ψεύδονται οι Άγιοι της Ιεράς Κοινότητας απανταχού Αγίου Όρους (ολο και καποιος Αγιος δεν θα ειναι εκει?) και οχι μια ομαδα η οποια μαλιστα εχει προστρεξει στα εξω δικαστηρια (δηλαδη τον Μαμμωνα που ταχα καταδικαζει) ζητωντας τους να λαβουν μερος στα εντος του Ορους (δηλαδη οι Φραγκοι να μας λυσουν τα προβληματα) τότε δεν μενει εάν είναι τίμιος με τις θέσεις του να πάει στη θρησκευτική ομάδα των ΓΟΧ με τους οποίους είναι σε πνευματική επαφή οι "πολεμιστές της πολυθρόνας" και να θεωρει τους υπολοιπους Αγιορειτες και ολους εμας σχισματικους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Για τις επισυναπτόμενες συνδέσεις ΟΟΔΕ, τελεία, γκρ. και τον Ανώνυμο,28/10/2009 11:41 πμ.

    "Ο μύθος της αληθείας έφη απλούς". Δεν χρειαζόταν να κοπιάσει τόσο πολύ ο μοναχός Βασίλειος Γρηγοριάτης, ούτε να μας υπενθυμίσει ότι ήταν πρώην Ζηλωτής. Δύο είναι τα κρίσιμα ερωτήματα-ζητήματα: Πρώτον, ήταν αίτημα του εκκλησιαστικού σώματος η αλλαγή του ημερολογίου, και δεύτερον, αφού η απόφασις ελήφθη χωρίς τη σύμφωνη γνώμη (Σύνοδος) των Ορθόδοξων Πατριαρχείων, ποιός ήταν αυτός που επέφερε το σχίσμα; Αυτοί που έκαναν την αλλαγή ή αυτοί που δεν τη δέχθηκαν;

    Δεν θα μπώ στον κόπο να διευρύνω τα ερωτήματα. Άλλωστε, δεν υπάρχει νόημα. Ο ελευθεροτεκτονισμός, η άλλη όψη του Σιωνισμού - αμφότερα αποκύημα ενός απρόσωπου (ανυπόστατου) θεϊσμού - έκανε τη Μια Εκκλησία δύο εκκλησίες. Από εκεί και μετά, αν οι "εκκλησίες" γίνουν δώδεκα, εκατόν δώδεκα ή διευρυνθούν τόσο, ώστε να χωρέσουν όλες οι ανά τον κόσμο δοξασίες, η απόσταση δεν είναι μεγάλη.

    Ήδη, βρισκόμαστε ενώπιον αυτών των διεργασιών. Απομένει να δούμε, αν οι κεφαλές των Σιωνιστών - ελευθεροτεκτόνων (διάβασε, του διεθνοποιημένου Ιουδαϊσμού) συμφωνήσουν να ανατεθεί ο ρόλος "αντιπροσώπου" στον πάπα. Φυσικά, ο τελευταίος θα πρέπει να δεχθεί και την "αντιπροσώπευση" του απρόσωπου και ανυπόστατου ιστορικού Γιαχβέ (παρένθεση, παραδοσιακός Ιουδαϊσμός). Αυτός δεν θα έχει κανένα πρόβλημα. Είναι ο αντιπρόσωπος του Θεού. Και ο πάπας, όπως ο θεός του πάπα, είναι για όλους, τους δέχεται όλους, έστω κι αν δεν(;) ακούει τώρα τον "ήχο του χρυσού νομίσματος".

    Το πρόβλημα θα το έχουν άλλοι και δεν είμαι βέβαιος, αν θα αρκεστούν στην "πολεμική της πολυθρόνας", όπως τους υποδεικνύει ο Ανώνυμος, 28/10/2009 11:45 μαζί με τους υπόλοιπους αγιορείτες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου