Παρασκευή 23 Οκτωβρίου 2009









ΜΝΗΜΗ …ΑΔΙΚΟΥ,

ΜΕΤ’ …ΑΝΔΡΙΑΝΤΟΣ!!!



Κύριε Διευθυντά,

Δεν θα υπήρχε η παραμικρή διάθεση να ασχοληθούμε με μία ψυχή που ευρίσκεται ήδη στα χέρια του Δικαιοκρίτου Θεού γιατί αυτό θα μπορούσε να χαρακτηρισθεί ως ιεροσυλία αν δεν μας προκαλούσαν αυτού του είδους οι φιέστες και εκδηλώσεις, οι οποίες στην ουσία βεβηλώνουν την μνήμη ενός ανθρώπου που δίχασε και σκανδάλισε τον λαό του Θεού.

Κάθε εκδήλωση και κάθε προβολή με γιορτές και πανηγύρια τιμητικής αναμνήσεως του προαπελθόντος Αρχιεπισκόπου Αθηνών Χριστοδούλου, τραυματίζει την εκκλησιαστική συνείδηση του πιστού πληρώματος της Εκκλησίας, το οποίο επί μίαν ολόκληρη δεκαετία έγινε μάρτυρας της αντιφατικής του προσωπικότητος και της καταστροφικής παρουσίας του στο τιμόνι της Ορθοδόξου Ελλαδικής Εκκλησίας.

Το κριτήριο και ο αψευδής μάρτυρας κατηγορίας κατά του Αρχιεπισκόπου Χριστοδούλου για την καταστροφική του παρουσία στη ζωή και το έργο της Εκκλησίας μας είναι αυτός ο ίδιος ο εαυτός του, δηλαδή ο ενθρονιστήριος λόγος του.
Ο λόγος με τον οποίο παρουσιάσθηκε επίσημα ενώπιον του πληρώματος της Εκκλησίας, για να εξαγγείλει τις επαγγελίες του και τις υποσχέσεις του για ένα έργο, εκ μέρους του, εποικοδομητικό και θεραπευτικό στο Σώμα της Εκκλησίας.
Ο λόγος του αυτός συγκίνησε πράγματι το πλήρωμα αυτό, το ενθουσίασε σε βαθμό δακρύων, με ένα όραμα μιας νέας θεοφιλούς εκκλησιαστικής καταστάσεως καθάρσεως και αποκαταστάσεως μιας χρηστής διοικήσεως της Εκκλησίας, τάξεως, ευπρέπειας και αγιασμού.

Όμως όσα ωραία και συγκινητικά είπε στον ενθρονιστήριο λόγο του, τα επήρε γρήγορα ο άνεμος της αντιφάσεως και της αμνησίας του.
Τα στίγματα των τραυμάτων, τα οποία κατάφερε να προκαλέσει στο Σώμα της Εκκλησίας, είναι ακόμη νωπά στην εκκλησιαστική αυτοσυνειδησία των πιστών και κάθε επιστροφή, ιδιαίτερα τιμητικού θορύβου για το όνομα του Αρχιεπισκόπου Χριστοδούλου, αφυπνίζει κάθε αίσθημα απογοητεύσεως και αυταπάτης για τις χρηστές ελπίδες μιας καινούριας καταστάσεως της Εκκλησίας.

Η μεγάλη εκκλησιαστική κρίση που εκδηλώθηκε ιδιαίτερα κατά το 2005 καί έφερε τα δακτυλικά αποτυπώματα του Προκαθημένου της επέφερε μόνο όνειδος και αποτροπιασμό.
Ο Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος είχε όντως λόγο και ευφυΐα αλλά δεν είχε σοφία κατά Θεό. Έδειξε σε πολλές περιπτώσεις ότι ήταν εγκλωβισμένος στο προσωπικό του εγώ, το οποίο προσπαθούσε να προβάλλει με μεγαλόπνοα δήθεν έργα, προκειμένου να παραμείνει στην ιστορία της Εκκλησίας το όνομά του, ως τολμηρού – αναμορφωτού του έργου της.
Στο έργο του αυτό επέτυχε, σε τρεις τουλάχιστον περιπτώσεις, αλλά το όνομά του παρέμεινε και θα παραμείνει ως εκθεμελιωτού αρχών και Ιερών Κανόνων, πατερικών παραδόσεων και ιερών ηθών. Συγκεκριμένα:

1. Μέσα στο πνεύμα της μεγαλωσύνης του, συνέλαβε την ιδέα να φέρει τον Πάπα στα ιερά χώματα της Εκκλησίας και να μολύνει τον ιερό βράχο της Ακροπόλεως στήν Πνύκα, το ιερό βάθρο του αποστολικού λόγου των εθνών.
Έστησε τα πόδια του Πάπα και εις τον τόπον ου έστησαν οι πόδες και του μεγάλου αποστόλου των εθνών, του Παύλου!
Εκώφευσε στη φωνή του μαρτυρικού Ισαποστόλου, του Αγ. Κοσμά, προς κάθε ορθόδοξο πιστό, «τον Πάπα να καταράσθε για κάθε κακό στην Εκκλησία»!

2. Συνέλαβε ο Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος την «μεγαλόπνοη» ιδέα της λειτουργικής αναγεννήσεως της Εκκλησίας, ανοίγοντας τη θύρα της ανατροπής και απεμπολήσεως αρχών πίστεως και λειτουργικών παραδόσεων αιώνων, σε οικουμενιστές τεχνουργούς της καταστροφικής μετανεωτερικότητος.
Και με συνοδικό έγγραφο με τίτλο « Το θεολογικό υπόβαθρο της Λειτουργικής Αναγεννήσεως» (βλ. Περιοδ. ΕΚΚΛΗΣΙΑ, Ιούνιος 2003, σελ. 413 -418) προανήγγειλε βασικές αλλαγές στη Θ. Λειτουργία, οι οποίες ανέτρεπαν εκ βάθους παραδεδομένες από αιώνων εκκλησιολογικές και σωτηριολογικές διδασκαλίες (όπως τον διαρκή επαναπροσδιορισμό του Μυστηρίου της Θ. Ευχαριστίας, αλλά και της ταυτότητός της) επί τη βάσει των νεωτέρων εξελίξεων των διαφόρων επιστημών.

3. Η κάθαρση της Εκκλησίας από αναξίους κληρικούς, την οποία διεκήρυξε στον ενθρονιστήριο λόγο του με στεντόρεια φωνή και με κινήσεις και ύφος αποφασιστικού ηγέτη, για την πραγματοποίηση του έργου αυτού δεν έγινε ποτέ, παρά τις συνεχείς διαμαρτυρίες ανθρώπων εντός και εκτός της Εκκλησίας.
Αντίθετα με προσωπικό έγγραφο (εκτός Συνόδου) εζήτησε από την Επιτροπή προσωπικών δεδομένων την προστασία της επισκοπικής ομοφυλοφιλίας στον κοινωνικό περίγυρο (περ. ΕΚΚΛΗΣΙΑ Ιούλιος 2005, αρ. 7).
Πρόκειται για το πιό σκληρό σκάνδαλο που προκάλεσε η διοίκηση της Εκκλησίας με Αρχιεπίσκοπο τον κ. Χριστόδουλο, όχι μόνο στο χριστεπώνυμο πλήρωμα αλλά και στον ευρύτερο κοινωνικό χώρο!

Αυτα και μόνο τα συγκλονιστικά γεγονότα, για να μην αναφερθούμε και σε άλλα, αρκούν για να πληροφορηθεί ο πιστός λαός όσα δεν γνωρίζει και να αντιληφθεί ότι όσες γιορτές και πανηγυρισμοί και αν γίνουν και όσοι ανδριάντες κι αν στηθούν για το πρόσωπο του Αρχιεπισκόπου Χριστοδούλου, στη μνήμη του συνειδητού πληρώματος της Εκκλησίας, το πέρασμά του από την διοίκηση της Εκκλησίας της Ελλάδος θα συννεφιάζει τη σκέψη και θα πικραίνει την καρδιά του, για κάποιες ελπίδες φιλόθεης ζωής της Εκκλησίας που ανέτειλαν κάποτε σ’ ένα στόμα αρχιεπισκοπικό αλλά ποτέ δεν πραγματοποιήθηκαν.

ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΟ
«ΑΓ. ΘΕΟΔΩΡΟΣ Ο ΣΤΟΥΔΙΤΗΣ»

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΥΣ

ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΝΑΚΟΥ

10 σχόλια:

  1. Αιωνία η μνήμη του Μακαριστού Αρχιεπισκόπου Χριστοδούλου !Για να πάμε μια βόλτα όσοι Αθηναίοι στο Πρώτο να δούμε τι γίνεται.Πήγε συγγενικό μου πρόσωπο εκει χθές για κηδεία δικου του ανθρώπου,και στον τάφο του Χριστόδουλου δεν μπορουσε να πλησιάσει !Ο κόσμος τον θυμάται και τον αναζητά.Και αυτό θα το κάνει όλο και περισσότερο γιατι ήταν ο καλύτερος που είχαμε και κρίμα που δεν τον έχουμε και άλλο !Τέτοιους Ιεράρχες χρειαζόμαστε !Αυτή είναι η Ελλαδική Εκκλησία που θέλουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αιωνία η μνήμη του Μακαρίτη Αρχιεπισκόπου Χριστόδουλου, του οποίου πράγματι του αξίζει ανδριάντας, ιδιαίτερα για την άκρα ταπείνωση και αγάπη προς τον συνάνθρωπο.

    Δυο παραδείγματα αρκούν:

    "Ο Θεός μου έδωσε την εντολή να ποιμάνω αυτό το λαό" (άραγε τον ελληνικό ή τον αθηναϊκό;)

    "Θεέ μου, γιατί αυτό σε μένα και όχι σε κάποιον άλλον;" (δηλ. ο θάνατός σου, η ζωή μου).

    Αυτά και μόνον αρκούν για την ανέγερση ανδριάντα προς τον "Ποιμενάρχου θεοφιλούς Ορθοδόξου ποίμνης Παυλείου Εκκλησίας και πάσης της Ελλάδος στύλον τον έμφρονον..... Τω Χριστώ αξίωσον συμβασιλεύσαι, τον φερωνυμούντα σοι Αρχιποίμενα.
    (κατά τον σχετικό παρακλητικό κανόνα Θεοτέκνης μοναχής).

    Αιρετικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η ΚΑΚΟΗΘΕΙΑ ΠΟΥ ΕΚΦΡΑΖΕΤΑΙ ΣΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ "ΑΓ ΘΕΟΔΩΡΟΣ Ο ΣΤΟΥΔΙΤΗΣ"ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΜΝΗΜΗ ΤΟΥ ΜΑΚΑΡΙΣΤΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ. ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ Η ΚΑΚΟΗΘΕΙΑ Ως ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥς ΑΛΛΑ ΜΕ ΦΑΝΑΤΙΚΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ήταν ο καλύτερος, γιατί ήταν ουνίτης και ουνίτες έχουμε πολλούς. Είναι όλοι αυτοί που μαζεύτηκαν στον τάφο του.
    Τέτοιους ιεράρχες χρειαζόμαστε; Μα τι λες παιδάκι μου; Αυτούς έχουμε. Ακόμη δεν το πήρες είδηση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εχω να προσθέσω και κάτι ακομα σε οσα ο αγωνιστικος και ομολογιακος συλλογος "αγ Θεοδωρος ο Στουδιτης" Βολου γραφει, αλλα και εσεις συμπληρώνετε με τα σχολια σας.

    Αφησε 2 μεγαλες πληγες ανοικτες πανω στο σωμα της Εκκλησιας.

    Το Λαρισαϊκο που παραμενει και σημερα ανοικτό καυτο ζητημα που ταλαιπωρει αφανταστα την Εκκλησια.
    Ο καταλαβων τον θρόνον της Λαρισας με την θλιβερα ιστορια του, δυστυχως παραμενει στον θρονο αμετανοητος.
    Ενω αυτος ο θρονος ειναι φωτια που θα τον ακιει και τωρα και αυριο.
    Δυστυχως παρα τις διαβεβαιωσεις και του νυν Ιερωνυμου οτι θα τον μεταθεση για να ησυχαση η Λαρισα, εψευσθη και αυτος ασυστολως, οπως και ο Χριστοσδουλος, ο οποιος "επαιζε" σαν σαδιστης με τον πονο ενός ολόκληρου λαού.
    Πως να συμπασχει με αυτον τον λαο αφου και ο ιδιος ηταν μοιχεπιβάτης Βολου;
    Ξεχασαμε που κατελαβε ΑΝΑΞΙΟΠΡΕΠΩΣ τον θρονο του Ηλια Τσακογιαννη, του αγαθοτατου εκείνου Ιεραρχου;
    Με τι μουτρα τωρα θα αντικρυση την αυστηροτατη κρισι του δικαιοκριτου Θεου;

    Το αλλο θεμα που παραμενει ακομα και σημερα ανοικτο ειναι το θεμα των 12.
    Η εμπαθεια τους οριο δεν ειχε.
    Τι Θεο θα αντικρυσουν ολοι αυτοι, αλλα και ο Χριστοδουλος που ηταν ο δημιουργος αυτης της μεγαλης πληγης;
    Τι ψυχη θα παραδωση στο Θεο;
    Τι ανδριαντες πηγαν να τον στησουν;
    Για να βαρυνουν περισσοτερο την ψυχη του;
    Τετοιες αηδίες και τα εγκωμια βαραινουν τη ψυχη, λενε οι Πατερες.
    Θα επρεπε να κλαινε μερα νυχτα τα τεκνα του, μηπως και ο Θεος εξαντλησει επανω του, το ελεος Του.

    Ολοι μας θα πληρωσουμε για οτι κακο αφηνουμε πισω μας.
    Ουδεις θα γλυτωση.
    Ακομα περισσοτερο οι ...κλαρουχοι, που φερουν μεσα στην Εκκλησια ευθυνες πελωριων διαστασεων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Επιμένω ότι τον αδικείτε.Παρα πολυ καλός ήταν και κρίμα που δεν τον έχουμε !Αναζητείται Χριστόδουλος στις μέρες μας.Ολα για οσα μιλουσε γινονται.Το κακο ειναι οτι δεν βρισκεται κοντα μας για να ετοιμασει την αναγκαια αντίσταση σε όσα συμβαίνουν..Αινωία η μνήμη του Μακαριστού Χριστόδουλου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Λίγος σου πέφτει ο Ιερώνυμος;

    Τουλάχιστον, μέχρι τώρα, ούτε έφερε τον Πάπα στην Αθήνα, ούτε τον προσύνησε στο Βατικανό.

    Αιρετικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Για να δήτε, κύριε Οδυσσέα την κακοήθεια αυτου του ΤΥΧΙΚΟΥ διαβαστε αυτά που έστειλε στον Ανδριόπουλο.

    Μάθετε να φρίξετε με τα καμώματα των σουπερορθοδόξων. Στο blog ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ είχαν ανάρτηση για τον μακαριστό Αρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο και υπάρχει ακόμη.
    Σ' αυτή λοιπόν, υην ανάρτηση είχαν εικόνα του Κυρίου αλλοιωμένη. Συγκεκριμένα το κείμενο που υπάρχει στο βιβλίο που κρατά ο Χριστός στο χέρι και γράφει " Εγώ ειμί το φως του κόσμου" είχε αντικατασταθεί με τα εξής: "Ο έχων 600 μανικετόκουμπα οφείλει να τα κάνει 1000". Και αυτό είναι το λιγότερο. Αυτοί λοιπόν οι διαβολεμένοι, οι βλάσφημοι, οι αφορισμένοι αντικατέστησαν το πρόσωπο του Χριστού, με αυτό του Χριστοδούλου.
    Θα σπεύσουν βέβαια να πουν ότι από αλλού την πείραν. Σημασία έχει ότι την υιοθέτησαν και την ανάρτησαν για να υποστηρίξουν το όχι βέβαια, κείμενό τους που αναφέρεται στον μακαριστό. Τι έγινε και την απόσυραν "Κύριος οίδε".
    Αυτά είναι τα παλληκάρια του Σωτηρόπουλου, οι οπαδοί του Αγίου Πειραιώς, των π. Μεταληνού και π. Ζήση.
    Θα βγει άραγε κάποιος απ' αυτούς να τους τραβήξει το αυτί ή θα ευλογήσουν τον "αγώνα" τους;
    http://tyhikos.blogspot.com/
    ΤΥΧΙΚΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σας είπα ότι ο άνθρωπος χρειάζεται άμεση ψυχιατρική εξέτασι.
    Πρόκειται περί παράφρονος και ψυχανώμαλου.
    Κάθε μέρα μου στέλνει υβριστικά και χυδαία ε-μέϊλ και βέβαια τα απορρίπτω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ο Ιερώνυμος ο Σεραφείμ ο Χριστόδουλος και τώρα ο Ιερώνυμος εκτός από Ιεράρχες είναι και ηγέτες. Τους εξέλεξαν για τις ηγετικές ικανότητες που είχε και έχει ο καθένας από αυτούς. Τα λάθη είναι ανθρώπινα και το μεγαλείο του ανθρώπου είναι να συγχωρεί και όχι να λιθοβολεί αγαπητέ κύριε Οδυσσέα. Ο Ιερώνυμος έκανε τα λάθη του και σαν άνθρωπος, κριθηκε για αυτά και ήσυχος εκοιμήθη στην Τήνο. Ο Σεραφείμ έπραξε και αυτός πολλά λάθη ακόμα και ως Μητροπολίτης ιωαννίνων όμως κρίθηκε και εκοιμήθη, ο Χριστόδουλος ομοίως αδελφέ μου έπραξε λάθη και για αυτά κρίθηκε και κατέληξε όπως όλοι είδαμε μετοιωμένος και ζητώντας συγχώρεση! Ο Ιερώνυμος ομοίως και αυτός πράττει λάθη και θα κριθεί ανάλογα!
    Συ επιτιμιτά ποιός είσαι που κρίνεις; Εκτός της ανακριβέστατης σημείωσης ότι είπε ο Χριστόδουλος "γιατί σε μένα Θεέ μου" να σου θυμίσω μήπως τί ο Χριστός είπε στην τελέυταια προσευχής στο "ορος τως ελαιών"; Μιας και θεολογείς γνωρίζεις τί είπε! Ο μακαριστός όταν είπε αυτή την φράση αμέσως απήντησε γιατί η φράση "γιατί σε μένα θεέ μου" ρητορική ήταν κύριε Οδυσσέα και μην κρατάμε ότι εμάς μας βολεύει για να ικανοποιήσουμε το ίδιον θέλημά μας. Να είστε δίκαιος και όχι ότι μας βολεύει!
    "Ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθον βαλέτω" αγαπητέ και είτε σας αρέσει είτε όχι ο Χριστόδουλος ήταν και παραμένει αγαπητός στον κόσμο γιατί ήταν κοντά του όχι σαν όλους τους άλλους που με κυάλια τους βλέπεις! Συμφωνώ σε πολλά από όσα έχετε γράψει σχετικά κυρίως με το θέμα του οικουμενισμού όμως σε αυτό το θέμα θεωρώ πώς κάμνετε λάθος και γίνεστε εσείς ο χυδαίος που παρακούετε το "ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθο βαλέτω" και πυροβολείτε και δεύτερον την εντολή "ου κρίνεις". Ταπεινωθείτε αδελφέ μου λίγο καλό κάνει να κοιτάμε και λίγο χαμηλά εξάλλου η πόρτα του παραδείσου είναι στενή και χαμηλή όχι ψηλή και φαρδιά!!! Η διαφορά του ανθρώπου από τα ζώα είναι στο ότι ο Πανάγαθος μας έχει δώσει ψυχή και την ευκαιρία για συγχώρεση! Ο Χριστόδουλος κρίθηκε αδελφέ μου και στο κύκνειον άσμα του απέδειξε τί άνθρωπος είναι και τί δύναμη ψυχική είχε, αφήστε λοιπόν κατα μέρους τις κατηγορίες και κοιτάξτε τα του οίκου σας γιατί για αυτά θα κριθείτε και όχι για τον Χριστόδουλο και τα έργα του. Επιτιμιτές έχουμε χορτάσει μπόλικους δεν θέλουμε άλλους, θέλουμε αγωνιστές. Σείς αδελφέ μου αφήστε τα επιτίμια και αγωνισθείτε όπως το έχετε αποδείξη κατα καιρούς και σας συγχαίρω για τούτο. Καλή σας ημέρα και συγνώμη αν σας πίκρανα αλλά δε μπορώ να μην μιλήσω όταν βλέπω πώς αδικείτε κάποιον που στο κάτω κάτω δεν έχει καν την ευκαιρία πλέον να σας απαντήσει αγαπητέ μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου