Πέμπτη 30 Απριλίου 2009
Θα απαντήση
ο μακαριώτατος
π. Ιερώνυμος;
Στο υπ’αριθμ.38 φύλλο της «ΙΕΡΑΣ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗΣ» διάβασα τον πρόλογο του μακαρ. αρχιεπισκόπου Αθηνών κ. Ιερωνύμου που έγραψε για το βιβλίο του Μάρκου Αουρέλω Ριβέλλι
«Ο αρχιεπίσκοπος της Γενοκτονίας»,
όπου μεταξύ των άλλων σημειώνει και τα εξής:
«Με πλημμύρισαν ανάμεικτα συναισθήματα ψυχικού πόνου, θλίψης, οργής, αγανάκτησης, αλλά και τραγικής απογοήτευσης από τη διαστρέβλωση της χριστιανικής διδασκαλίας και συμπεριφοράς.
Περιγραφές, αποδείξεις, έγγραφα, μαρτυρίες και προπάντων φωτογραφίες, όλα ένα φρικιαστικό υλικό, που δύσκολα ο αναγνώστης –όπως άλλωστε και εγώ – θα αποβάλλει από τη μνήμη του»,
και διερωτήθηκα:
Αραγε αυτά που γράφει ο αρχιεπίσκοπος τα πιστεύει ή τα γράφει για να εγείρει συναισθήματα στους άλλους και όχι στον εαυτό του;
Γιατί, αν πράγματι τα πιστεύει, τότε πώς μπορεί να διαλέγεται με τους Παπικούς όταν δεν έχουν αλλάξει συμπεριφορές και διαθέσεις εις βάρος των ορθοδόξων από της εποχής των Σταυροφοριών μέχρι και σήμερα;
Και ας μη μας πή ο αρχιεπίσκοπος πως «εγώ προσωπικά δεν κάνω διάλογο», γιατί όταν συνοδεύει τον πατριάρχη Βαρθολομαίο στις διάφορες μητροπόλεις της Ελλάδος, τον εγκωμιάζει και θαυμάζει τα χαρίσματά του, που είναι υπέρμαχος όχι μόνο του διαλόγου, αλλά της υποταγής της Ορθοδοξίας στον αιρετικό πάπα, συμφωνεί απόλυτα με τις ενέργειές του;
Πότε επιτέλους, μητροπολίτες, αρχιεπίσκοποι και πατριάρχες θα σοβαρευτούν και θα πούν την αλήθεια στον ορθόδοξο ελληνικό λαό, που τον απογοητεύουν με τα λόγια και με τα έργα τους;
Ημείς οι «ταλιμπάν», όπως μας αποκαλούν οι διάφοροι μεγαλόσχημοι, κάνουμε τον αγώνα όχι από μίσος και φανατισμό κατά του πάπα ως ανθρώπου, αλλά κάνουμε τον αγώνα από αγάπη, όσο και αν αυτό φαίνεται παράδοξο και αντιφατικό.
Εάν ο μαθητής της αγάπης ο απόστολος Ιωάννης, προτρέπει τους πιστούς να μη δέχωνται στο σπίτι τους αιρετικό και να μη του λένε χαίρετε, ποιοι είμαστε εμείς, ώστε να διαγράψουμε αυτά τα λόγια, ή να δώσουμε διαφορετικό νόημα από το πραγματικό;
Μήπως εμείς έχουμε περισσότερη αγάπη και ευγένεια από τον απόστολο Ιωάννη;
Εάν ένας απόστολος Παύλος, που έγραψε τον ύμνο της αγάπης, έδωσε εντολή στους χριστιανούς της Κορίνθου να παραδώσουν στο Σατανά τον αιμομίκτη για να βασανιστεί και συναισθανθεί την αμαρτία του προς μετάνοια και σωτηρία, ποιοί είμαστε εμείς για να δείχνουμε ευγένεια απέναντι στον μεγαλύτερο αιρεσιάρχη των αιώνων;
Η μήπως εμείς, επίσης, είμαστε σοφότεροι από τον Παύλο που συμβουλεύει «αιρετικόν άνθρωπον μετα μίαν και δευτέραν νουθεσίαν παραιτού, ειδώς ότι εξέστραπται ο τοιούτος»(Τιτ. Γ΄,10-11).
Η τι απέδωσε ο διάλογος μεταξύ Ορθοδόξων και παπικών επί τόσα έτη στα ζητήματα της πίστεως; Ένα τίποτε!
Επομένως, εάν πιστεύουμε ότι κατέχουμε την αλήθεια - και ασφαλώς την κατέχουμε, - και αν πραγματικά αγαπούμε τους αμαρτωλούς και τους βλέπουμε σαν εικόνα του Θεού, οφείλουμε να τους πούμε ολόκληρη την αλήθεια για να μετανοήσουν και να σωθούν.
Όταν ο πιστός και ευσεβής λαός και όχι ο άπιστος και αδιάφορος, όταν τα μοναστήρια μας, οι ιεραποστολικές αδελφότητες, όταν ο ιερός σύνδεσμος κληρικών Ελλάδος και πολλοί ιεράρχες δεν θέλουν ένα τέτοιο διάλογο, τότε ποιόν εκπροσωπούν αυτοί οι ελάχιστοι που κόπτονται για την ένωσι;
Μόνο τον εαυτό τους!!!
Γεώργιος Ν.Βλαχογιάννης , Θεολόγος
Από το περιοδικό ΙΕΡΑ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗ μηνός Απριλίου 2009
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Η ΣΙΓΟΝΤΑΡΟΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗ «αρχή» των «Ακτίνων» : Αφήστε το σχόλιό σας και να είστε σίγουρος, πως αν εκφράζει την Παράδοση της Εκκλησίας,...
-
Ανοικτή επιστολή προς τον Μητροπολίτη Μόρφου κ.Νεόφυτο FEBRUARY 29, 2024 ~ ΒΑΣΙΛΙΚΉ ΟΙΚΟΝΌΜΟΥ «πᾶς ὁ παραβαίνων καὶ μὴ μένων ἐν τῇ διδαχῇ ...
-
Η άδικη καθαίρεση του π. Πέτρου στην Κύπρο και ο δικαστής του Μόρφου Νεόφυτος. Το «έγκλημα» του π. Πέτρου; Δεν μνημονεύει για λόγους ...
-
Η επιστολη εσταλη συστημενη στον νεο μητροπολιτη Θεσσαλονικης στην Αρχιεπισκοπη Αθηνων, αλλα δεν λαβαμε απαντησι. Τι να απαντησει ο κυριος α...
-
ΑΚΚΡΩΣ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ ΡΑΣΟΦΟΡΟΙ Διεστραμμενοι στην Πιστι Αγιορειτες καλογηροι: Νικητας Παντοκρατορινος. Γι' αυτό δεν α...
-
Μιλώντας πιο πάνω, ο απόστολος Παύλος, για σαρκικές παρεκτροπές, και μάλιστα για την πορνεία, και εκθέτοντας τους λόγους για τους οποίου...
-
Η μάσκα της υποκρισίας και το Πατριαρχείο Αλεξανδρείας. Ο Προκαθήμενος του Αλεξανδρινού Θρόνου παραβλέπει προκλητικά τα βαρύτατα κανονικά πα...
-
Ερωτήματα στην λεγόμενη "Θεολογία των ημερολογίων"(;;;;) Πρωτοπρεσβυτέρου Δημητρίου Αθανασίου Παρακολουθώ τις ομιλίες κληρικ...
-
Αμβροσιος: Πατερες αφοριστε τον ασεβη πρωθυπουργο Μητσοτακη. Ανοικτή Επιστολή προς την Διαρκή Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδος της 167...
-
Τζέικομπ Ρότσιλντ: Ο θάνατός του και η σκοτεινή πλευρά της ιστορίας ΦΩΤΟ: Εδώ βλέπουμε τον μακαριστό λόρδο Τζέικομπ Ρότσιλντ να ποζάρει μαζί...
Ναι, όντως ο ευαγγελιστής Ιωάννης στην Β΄ επιστολή του, αναφορικά με τους αιρετικούς, λέγει:
ΑπάντησηΔιαγραφή"ει τις έρχεται προς υμάς και ταύτην την διδαχήν ου φέρει, μη λαμβάνετε αυτόν εις την οικίαν, και χαίρειν αυτώ μη λέγετε" (Ιω. Β΄ 10)).
Όμως, ο άγιος Ιωάννης της Κλίμακος κάνει μια διάκριση. Έτσι:
Ο άγιος Ιωάννης της Κλίμακος προτρέπει τους χριστιανούς, που είναι δυνατοί στην πίστη και προσκαλούνται από αιρετικούς, που τους σέβονται και τους ευλαβούνται, κατ’ οικονομία να διατηρούν επικοινωνία μαζί τους ακόμα και να συντρώγουν με απώτερο σκοπό να τους ωφελήσουν:
«Οι αδύνατοι ας μη συντρώγουν με αιρετικούς, όπως έχει ορισθή από τους ιερούς κανόνας. Όσοι όμως με την χάριν του Κυρίου είναι δυνατοί, εάν προσκαλούνται με εμπιστοσύνη και καλή προαίρεση από αυτούς, και θέλουν να υπάγουν, ας πηγαίνουν προς δόξαν Κυρίου» (Λόγος προς ποιμένα, παρ. 65).
Επίσης:
"Όσοι εκ των αιρετικών έρχονται με σεβασμό να παρακολουθήσουν την Ορθόδοξη λατρεία και ζητούν την ευλογία, δεν τους αποπέμπουμε, αλλ’ αντιθέτως τους προσφέρουμε αντίδωρο και αγιασμό" (Πατριάρχη Γεννάδιου, Άπαντα, τ. 5, σελ. 201-202. Επίσης, Καλ. Δελικάνη, Έγγραφα, τ. Γ΄, σελ. 684. Επίσης, Συναξαριστής, Νεομάρτυρας Αχμέτ, επίσκεψη της Χάριτος δια του αντιδώρου, σελ. 509. Επίσης, Αχρίδος Δημήτριος, Ρ-Π, Σύνταγμα, Ε΄, σελ. 435).
Επίσης:
Ο π. Επιφ. Θεοδωρόπουλος αναφέρει για την προσέλευση ετεροδόξων στην Ορθόδοξη λατρεία: «αν….. θελήση αιρετικός τις να εισέλθη, τότε βεβαίως δεν θα διακόψωμεν την λατρείαν, ούτε θα καλέσωμεν την Αστυνομίαν. Θα συνεχίσωμεν την λατρείαν και μετά το πέρας αυτής θα πλησιάσωμεν τον ετερόδοξον και μετ’ ευγενείας θα είπωμεν εις αυτόν τι λέγουσιν εν προκειμένω οι ιεροί κανόνες της Ορθοδόξου Εκκλησίας και θα υποδείξωμεν ότι άλλοτε οφείλει να φέρηται προς αυτούς μετά σεβασμού. Ημείς ουδέποτε θα εισέλθωμεν εις ετερόδοξον Ναόν εν ώρα λατρείας, τηρούντες εν απολύτω ακριβεία τους Ι. Κανόνες. Περί την είσοδον όμως ετεροδόξων εις τους ημετέρους Ναούς μικρά τις ελαστικότης, εν τω πνεύματι της εκκλησιαστικής οικονομίας, δεν βλάπτει» (Ε. Θεοδωρόπουλου, Άρθρα-Μελέται-Επιστολαί, Α΄, σελ. 215).
Αιρετικός
Μπράβο σου ΑΙΡΕΤΙΚΕ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια όλα τα στοιχεία που παραθέτεις. Είναι πολύ ενδιαφέροντα και κατατοπιστικά.
Δηλαδη οι καλοι και με προαιρεση αιρετικοι, τοσα χρονια δεν εχουν δη τιποτα, που να τους ενεπνευσε κατι και γιαυτο οι σημερινοι Αρχιερεις και ο Πατριαρχης συνεχιζουν ακαταπαυστως να αγαπολογουν
ΑπάντησηΔιαγραφήμαζι τους με αμειωτο ενδιαφερον;; Και αδελφε θα πω και κατι, δηλαδη το σκανδαλο που δημιουργουν στο ποιμνιο τους, με ολα τα συνεπακολουθα και με την απομακρυνσι ακομα και απο την εκκλησια ευαισθητων πιστων τους, το αγνοουν η δεν τους ενδιαφερει καν;;;
Το τεραστιο προβλημα στο αγιο Ορος με τους ζηλωτας πατερες το παρακαμπτουν για την αγαποευγενεια με του αιρετικους;; εσας σαν Ορδοδοξους αυτα δεν σας προβληματιζουν δηλαδη χανουμε το δασους για μερικα φυτα;;;και αυτα που υπαινισεσθε πειθουν;;; Τον πιστο λαο, ειναι σεβασμος προς το Χριστεπωνυμο πληρωμα ολα αυτα,
η και ακομα και στο εθνος, τα τερτιπια με τους
φοβερους Ουνιτοπαπικους που καταπατισαν τα παντα, στο οναομα του Παποαφεντη τους;;;;;
Ομφαξ
Δεν υπαρχει καμμια αμφιβολία οτι οι φιλαιρετικοι Πατριαρχες και μητροπολιτες, δεν ενδιαφερονται για την επιστροφη των αιρετικων, στην μοναδικη ταμειουχο της θειας Χαριτος Εκκλησια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟλα αυτα που καμνουν ειναι ανεπιτρεπτες πραξεις που δεν οδηγουν πουθενα, οσον αφορα τους αιρετικους, και μαλλον δυσαρεστουν το ορθοδοξο ποιμνιο το οποιο φευγει και δεν ξαναρχεται και προσπαθει να βρη αποκουμπι σε διαφορες παραταξεις που εμφανιζονται να ...ορθοδοξουν.
Τελευταια εχουμε σε μικρη εκτασι και το φαινομενο των αποτειχισμενων χριστιανων, σαν τον πατερα Σταυρο Βαϊο, που δεν εκκλησιαζονται, δεν κοινωνουν και ειναι στην αποτειχισι.
Υπαρχουν και αλλοι πολλοι που σκεπτονται την αποτειχισι σαν μοναδικη ορθοδοξη γραμμη και ή προβληματιζονται ή ετοιμαζονται να αποτειχισθουν.
Εαν αρχισουμε και εμεις και αλλοι, να βγαζουμε φυλλαδια και να ενημερωνουμε το λαο οτι η Εκκλησια της Ελλαδος που αποδεχεται στους κολπους της τον αρχιαιρεσιαρχη Πατριαρχη, που κηρυττει γυμνη τη κεφαλη μια νεα εκκλησιολογια με το να αποδεχεται τις ψευδοεκκλησιες των αιρετικων, ως εκκλησιες και ετσι να αρνειται την μοναδικοτητα της Εκκλησιας, ποσοι θα αρνηθουν να ξαναεκκλησιαστουν σε μια τετοια μαγαρισμενη Εκκλησια;
Ανεχομαστε την καταστασι αυτη προς το παρον, αλλα να δουμε μεχρι ποτε.
Η υπομονη μας εξαντλειται.
Εις μάτην φαίνεται αναφερθήκαμε στους: άγιο ιωάννη της Κλίμακας, το Γεννάδιο, το Δελικάνη, το Συναξαριστή κ.λπ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕμείς ήμαστε πάνω από αυτούς και δογματίζουμε στα σίγουρα.
Όσον αφορα τους Ουνίτες και τους Παπικούς, αυτοί καλά κάνουν τη δουλειά τους τόσους αιώνες τώρα, αφού βρίσκουν τέτοια πνευματική κατάπτωση από τους "υποτίθεται" Ορθόδοξους, που αιώνες τώρα πιπιλίζουν την καραμέλλα του Παπισμού, που επειδή είναι πολύ γλυκειά, πιάνει εύκολα.
Αυτά που συζητάμε απασχολούν μια δράκα νεοελλήνων, ενώ ο "πιστός" λαός καθεύδει.
Από το πλήθος των Ορθοδόξων 2% εκκλησιάζονται κάθε Κυριακή, δηλ. 200000 και από αυτούς 5% μετέχουν της μυστηριακής ζωής της Εκκλησίας, δηλ. 10000! (π. Αεράκης). Τώρα από αυτούς, ποιοί πίνουν γαλατάκι και ποιοί τρώνε στέρεη τροφή είναι ένα άλλο θέμα.
Αυτή είναι η πραγματικότητα και εμείς μιλάμε για τον αιρετικό Βαρθολομαίο και τους ακολουθούντες αυτόν, δηλ. σύμπασα την "επίσημη" Ορθοδοξία, κάτι αδιάφορο, που δεν συγκινεί κανένα σχεδόν!
Αιρετικός