Δευτέρα 16 Φεβρουαρίου 2009


Η ψυχικη ευφορια του μητροπολιτου Ιεροθεου
ειναι μεγαλη με την υποδοχη του αρχιαιρεσιαρχου
και Λατινοφρονος πατριαρχου!!!





Η ιστορια επαναλαμβανεται. Τιμωρηθηκε με "τιμητικο αφορισμο"

απο τον αρχιαιρεσιαρχη Πατριαρχη

γιατι ήλεγξε τον υποτιμησαντα το προσωπο του Χριστου

μητροπολιτη Αυστραλιας Στυλιανο!!!




ΔΕΥΤΕΡΗ ΟΦΕΙΛΟΜΕΝΗ ΑΠΑΝΤΗΣΙ

ΣΤΟΝ ΘΕΟΛΟΓΟ ΑΘΑΝΑΣΙΟ ΣΑΚΑΡΕΛΟ

Αγαπητε Αθανασιε.

όταν αναφερω το ονομα ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ, μουρχεται στην σκεψι το προσωπο του μικρού το δέμας Μεγαλου μας Αθανασίου, που παλεψε με τους Αρειανους στηθος με στηθος και εσωσε την Ορθοδοξο Πιστι από τις σατανικες κακοδοξιες τους.

Θα επιθυμουσα λοιπόν και ο παλαιοφιλος μου αγωνιστης Αθανασιος να ομοιαζει κατά πολυ τον αγιο του στην παιδικη αδολοτητα, στην απεραντη ειλικρινεια, στην θαραλλεα αγωνιστικοτητα και στην γενναια μαχητικοτητα.

Ζουμε σημερα πολύ δυσκολες μερες και ενώ εμεις οι Ορθοδοξοι εχουμε τους απλανεις οδοδεικτες μας, τους σοφους Άγιους Πατερες, λησμονουμε να συμβουλευομαστε ειτε τον βίο, ειτε την διδασκαλια τους και ετσι χωρις αυτους να τα «θολωνουμε»,να ζαλιζομαστε, να αποπροσανατολιζομαστε και να χανουμε τον δρόμο μας, με συνεπεια να εκτροχιαζομαστε από τις γραμμες που εκεινοι χαραξαν.

Και τώρα επί της ….«διαμαχης» μας.


1. Στην αρχη της ανταπαντησεως σου γραφεις ότι η «οφειλομενη απαντησι» που σου έκανα «δεν ικανοποιει την κοινη λογικη οποιουδηποτε». Που το γνωριζεις αυτό αδελφε και ομιλεις για την κοινη λογική των άλλων και μάλιστα «οποιουδηποτε»; Εκαμες καποια ερευνα και στατιστικη; Μάλλον το αντίθετο συνεβη, από αυτό που εσύ καταγραφεις. Όσοι διαβασαν την απαντησι μου ειπαν ότι ήταν τετραγωνικη, πληρης και αρκουντως τεκμηριωμενη και ήταν αυτή ακριβως που επρεπε να γραφη ως απαντησι στα γραφομενα σου χωρις κενα και επί όλων των σημειων.

Αλλα και στην νεα σου ανταπαντησι αποφευγεις και παλι να απαντησης σε όλα τα σημεια και απαντας μόνον επιλεκτικα. Π.χ. περί Ρωμανιδη και Σωτηροπουλου δεν λες τιποτα, ενώ εδώ το ζήτημα είναι πολύ σοβαρο. Και το θεωρω πολυ σοβαρο διοτι αποδεικνυει ότι η περιπτωσι του εξαιρετου ομολογητου Ναυπακτιου Θεολογου Νικολαου Σωτηροπουλου και η ανεξηγητη εμπαθεια του μητροπολιτη Ναυπακτου στο προσωπο του, κατεβαζει την εικόνα του μητροπολιτου πολύ χαμηλα. Εξ’ όνυχος τον λεοντα, λεγει η παροιμια. Και « ουδεν ουτως μισει και αποστρεφεταιι ο Θεός, ως ανδρα φθονερον και μνησικακον και διατηρουντα οργην », λεγει ο χρυσους την γλωττα Πατηρ.

Δεν είναι καθολου μα καθολου αθωος ο μητροπολιτης που εξ ιδιας πρωτοβουλιας απαγορευει στον Νικολαο Σωτηροπουλο να ομιλει σε ναους της μητροπολεως Ναυπακτου. Και όχι μόνον.

Ο κ. Σωτηροπουλος συνδεονταν στενα με τον μακαριστο αρχιμανδριτη Αρσενιο Κομπουγια και όταν επισκεπτοταν την μονη Γοργοϋπηκοου στη Ναυπακτο εκει παντοτε ομιλουσε. Μέχρι και την τελευταια ημερα που μετετεθη ο προηγούμενος μητροπολιτης ο Αλεξανδρος.

Ο νέος μητροπολιτης Ναυπακτου Ιεροθεος, όταν το πληροφορηθηκε αυτό, ρητα, επιτακτικα και κατηγορηματικα τον απαγορευσε, δια του π. Αρσενιου, να ομιλη ακόμα και εκει. Γιατι αραγε; Μήπως από την πολύ του «εκτιμησι» προς τον ομολογητη Θεολογο; Η μηπως από «αναγνωρισι» του Ομολογιακου Αγωνος του στην μακρινη Αυστραλια;

Από ότι πληροφορηθηκα, ο κ. Σωτηροπουλος επεδειξε φιλαδελφα αισθηματα στον μητροπολιτη Ιεροθεο ακόμα και από την ημερα της ενθρονισης του, στην οποια ήταν παρων. Αλλά και μετεπειτα, όπως εμαθα, συνεφαγον μαζι και επανειλημενα. Είναι, λοιπόν, αδικαιολητος η εμπαθεια του απέναντι στον «στιγματισμενο» για το ονομα του Ιησου Χριστου, Ομολογητη Θεολογο. Δυστυχως, ο π. Ιεροθεος είναι ένας από τους σφοδρους διωκτες του. Γιατί αραγε; Μήπως μπορεις εσυ να δωσης καποια ερμηνεια του πραγματος; Υποθετω - προσεξε, υποθετω λέγω- ότι είναι δυο οι λογοι.

Ο πρωτος λογος είναι ασφαλως για να μην δυσαρεστηση τον «πατερουλη του» πατριαρχη Βαρθολομαιο τον οποίο καλεσε με μεγάλη τιμη, χαρα και αγαλλιασι να επισκεφθη την μητροπολι της Ναυπακτου.

Και ενώ τον υποδεχθηκε περιχαρεστατα, όπως δειχνει και η φωτογραφια πιο πάνω, αυτόν τον προδοτη της Ορθοδοξου Πιστεως και μαγάρισε την μητροπολι του, απεναντιας διωκει τον Ομολογητη της Ορθοδοξου Πιστεως και περιφανεστατο αγωνιστη Θεολογο Νικολαο Σωτηροπουλο. Και μόνον;

Επλεξε μεγάλα εγκωμια στον αιρεσιαρχη Βαρθολομαιο και τον υπερυψωσε μεχρις εβδομου Ουρανου που, μας αναγκασε «να πεσουμε από τα συννεφα»Δεν διαβασες τα κείμενα της υποδοχης; Θελεις να τα αναλυσουμε, λεξι προς λεξι; Και σε ποιον επλεξε τα εγκωμια; Στον Ουνιτη Πατριαρχη που σερνει δεσμια την Ορθοδοξια στην αγκαλη του του πολυαιρεσιαρχου Παπα. Κατά τα αλλα ο μητροπολιτης Ιεροθεος γραφει- ΕΚ ΤΟΥ ΑΣΦΑΛΟΥΣ Ο ΓΕΝΝΑΙΟΣ!!!!-σωρεια αρθρων κατά του Παπισμού. Πες μου, αγαπητε Αθανασιε, πως δικαιολογειται αυτή η τακτικη; Δεν αποτελεί τακτικη …σχιζοφρενειας;

Επειδη φημιζεται και ως μελετητης της ζωής των Πατερων, μήπως αυτην την τακτικη την εφηρμοσαν στη ζωή τους οι Πατερες και τους απομιμειται ο π. Ιεροθεος;

Ο δευτερος λογος είναι γιατι ίσως υπεβοσκε μέσα του καποιος ΦΘΟΝΟΣ ίσως και ΦΟΒΟΣ μηπως ο δυνατος και οξυνουστατος ερμηνευτης της Γραφής και των Πατερων Θεολογος Νικολαος Σωτηροπουλος…τον ελεγξει στο μελλον και χαλασει το προφιλ του δημοσιοποιωντας τις θεολογικες αστοχιες του, όπως και πραγματι συνεβη προσφατα στο περιοδικο του Ο ΣΤΑΥΡΟΣ.

Τους ανυποχωρητους ανθρωπους που «δεν βαζουν ευκολα νερο στο κρασι τους», όλοι οι κλαρουχοι σαν τον π. Ιεροθεο, τους βλεπουν με μισο ματι. Αυτή είναι η πλερια αληθεια, δυστυχως!!!

Αγαπητε μου, Αθανασιε. Γνωριζω ότι αγαπας πολύ τον μητροπολιτη Ιεροθεο. Και ειλικρινα με οσα σου γραφω δεν θα ηθελα να σε στενοχωρησω. Θελω όμως να ελπιζω σαν παλαιμαχος και μπαρουτοκαπνισμενος που εισαι θα υπερβης τον …πειρασμον και δεν θα λυπηθης. Αλλωστε η Γραφη μας προειδοποιει: Μη πεποιθατε επ’ αρχοντας, επί υιους ανθρωπων, οις ουκ εστι σωτηρια. Και αλλου:Επικαταρατος πας ο ελπιζων επί ανθρωπον.

Επειδη λοιπόν, ιδιαιτερα σημερα που ζουμε σε δυσκολες ημερες, και οι άνθρωποι απογοητευουν με τους αλλοπροσαλλισμους και τις αντιφασεις τους, ίσως δεν θα πρεπει να εγγυωμεθα για κανενα ανθρωπο. Ιδιαιτερα δεν πρέπει να εμπιστευωμεθα τους εκκλησιαστικους ανθρωπους και μάλιστα τους αρχοντας, τους επιφανεις, αφού ΟΙ ΕΝΑΡΕΤΟΙ από αυτους σπανιζουν.

Θυμησου την Βασιλευουσα πολι επί της εποχης του ιερου Χρυσοστομου.

Μέσα εις εκεινον τον πολυαριθμον αρχιερατικον συρφετον, που το μνημοσυνον του αποσβεσθηκε στην ιστορια, ένας και μόνον διακρινονταν στην εποχη του, αλλά και σελαγιζει ανα τους αιωνες. Ο εναρετος ασκητης και αποκοσμος πατριαρχης Ιωαννης. Τι λέει ο ίδιος, το προσεξες;

«Αλλ’οιδατε, αγαπητοι, διατι με θελουσι καθελειν; Ότι ταπητας ουχ ηπλωσα, σηρικα ιματια ουκ ενεδυσαμην και ότι την γαστριμαργιαν αυτων ου παρεμυθησαμην, ότι χρυσον και αργυρον ου προσηνεγκα» (ΕΠΕ 33,394).

Ερμηνευσε το καλα, αναλυτικα και θεολογικα και θα βγαλης πολλά και χρησιμα συμπερασματα. Η μηπως βλεπεις κανενα επισκοπο σημερα, να ομοιαζει με τον ιερον Χρυσοστομον;

Εγώ τουλαχιστον γνωρίζω ότι στην νεωτερη εκκλησιαστικη μας ιστορία, μονο ένας Αυγουστινος Καντιωτης υπηρξε η παραφωνια και ομοιαζει προς τους Πατερες. Και αυτόν, οι «συνετοι» που συμμαχουν ακόμα και με τα σαπια κατεστημενα, τον ανακηρυξαν, μην το ξεχνας, τρελλο!!! Τα ζησαμε τα τοτε γεγονοτα και αγανακτησαμε με εκείνους τους διαβολανθρωπους που ο Θεός, εις πεισμα όλων των δαιμονων, τον κρατα ακόμα στη ζωή προς ελεγχο και σφυροκομητα των μειρακισκων της εποχης μας. Ηδη αρχες Μαρτιου εισερχεται στο 103 έτος της ηλικιας του.


2. Οσον αφορα το κειμενο που εγραφη για τον μητροπολιτη Ναυπακτου Ιεροθεο, οφειλω να διευκρινισω ότι η πατροτητα του δεν είναι ιδικη μου αλλα εκλεκτου συνεργατου μου.Δεν θελω να ανακαλεσω οσα εγραψε ο συνεργατης μου, περί του μητροπολιτου Ναυπακτου στο περιοδικο ΙΕΡΑ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗ και το οποίο αναδημοσιευσα στην ιστοσελιδα μου. Όλα τα αρθρα της ΙΕΡΑΣ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗΣ ασφαλως και δεν είναι ιδικα μου αλλά καποια από αυτά είναι εκλεκτων συνεργατων λαϊκων ή και κληρικών. Επ αυτών, οσα δεν φερουν ονομα ή ψευδωνυμα, φερω ακεραια την ποινικη ευθυνη. Οσα φερουν ψευδωνυμα ειμαστε υποχρεωμενοι να αποκαλυψουμε το ονομα, όταν χρειασθη.

Τα γραφομενα περί του μητροπολιτου Ναυπακτου, κατά την προσωπικη μου αποψι, είναι αναντιλεκτα λογοι υπερβολικοι, χωρις να αρνουμαι ότι και μερικα σημεια περιεχουν καποιες αληθειες περί του προσωπου του.

Τι να κανουμε, αδελφε! Μέσα στη φτωχεια που μας δερνει, όταν δουμε καποιον να μελετα τις Γραφες και να ασχολειται με τη θεολογια, σπευδουμε χαρουμενοι να τον επαινεσουμε ακόμα και να τον …εγκωμιασουμε!


3. Τελος εικονογραφεις την στασι των πιστών εναντι των απαραδεκτων εκκλησιαστικων φαινομενων της εποχης μας με τρεις θεσεις σου.

Αυτην που εσυ επελεξες, αυτην που ο φιλος σου μητροπολιτης επελεξε, και αυτην που εγω επελεξα.

Και την μεν πρωτη θεωρεις ως ορθη επιλογη, την δευτερη του μητροπολιτου Ιεροθεου ως ανεκτη επιλογη, αλλά την δικη μου την χαρακτηριζεις ως απαραδεκτη, ως υποκριτικη, ως φαρισαϊκη και ως αντιφατικη επιλογη.

Φιλτατε Αθανασιε. Νομιζω ότι θα επρεπε να ριψης όλα τα βελη σου, και να εισαι ατεγκτος και αυστηροτατος κριτης και επικριτης του φιλου σου μητροπολιτου Ναυπακτου Ιεροθεου.

Αν θελεις και εσυ για να εισαι συνεπης, εν λογοις και εν εργοις, θα επρεπε να φθασης μέχρι διακοπης κάθε κοινωνιας και κάθε επικοινωνιας μαζι του.

Και αυτό γιατι η στασι που τηρει εναντι των σημερινων Λατινοφρονων και Ουνιτων της εποχης μας, όπως και του Ουνιτου Πατριαρχου Βαρθολομαιου είναι ή προδοτικη ή διπλοπροσωπη. Ασυζητητει.

Είναι ηλιου φαεινοτερον ότι ο π. Ιεροθεος, έχει το ονομα αλλά όχι και τη χαρι, αφού αν και Ιεροθεος δεν φυλαει τα ιερα του Θεου, αλλά τα ριπτει εις τους Λατινοφρονας κυνας.

Μην προσπαθεις, λοιπόν, να τον αμνηστευσης και να τον απαλλαξης πασης κατηγοριας. Είναι επισκοπος, ισταται επί σκοπον, επιτηρει ως σκοπος και φυλαξ της Ιερας Ολκαδος Κυριου Παντοκρατορος. Η ευθυνη που έχει, είναι κολοσσιαιων διαστασεων. Δεν είναι ουραγος, αλλα πλοηγος.

Ενώ, λοιπόν, θα επρεπε να ριπτης τα βελη σου κυρίως εναντιον εκεινου του πλοηγου και «μπροσταρη», καταφερεσαι εναντιον εμου του μικρου και ασημαντου που απεφασισα να ανεβω πάνω σε μια «πολεμιστρα» και να αρχιζω να φωναζω και να καλω τους παντας, εις συναγερμον.

Και αντι αυτό που κανω να το επικροτησης και να το επαινεσης, εσυ καταφερεσαι βαναυσοτατα εναντιον μου και με εξυβριζεις σκαιοτατα. Μου δινεις, «αδελφικα μαχαιρωματα», που λένε. Αποδεκτα, αφού δεν είναι θανατηφορα.

Σου εξηγησα στην προηγουμενη μου οφειλομενη απαντησι, ότι το ζήτημα της αποτειχισης έχει σταδιακη αυξησι και αναπτυξη. Αρχιζει κανεις από το πρωτο σκαλοπατι για ν’ ανεβη στα υψηλοτερα σκαλοπατια. Το κάθε πραγμα έχει τον καιρό του και την εποχη του και την κάθε αποφασιστικη στιγμη του.

Η ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΙ είναι το οραμα και η ανεκπληρωτη ακόμα άγια επιθυμια.

Θαρθη η ωρα, αδελφε Αθανασιε. Να, πλησιαζει ο καιρος. Το οραμα θα εκπληρωθη.

Οι κινησεις και οι προκλησεις των Οικουμενιστων και των Λατινοφρονων είναι ταχυτατες, τα πηδηματα τους είναι πηδηματα αρκτου, και δεν νομίζω ότι θα περιμενουμε για πολυ. Οι ίδιοι θα μας εξαναγκασουν να λαβουμε γρηγορα αποφασεις. Η ανοχη μας βρισκεται στο τελος της. Η μακροθυμια μας περατουται. Η υπομονη μας εξαντλειται.

Σου εξηγησα βεβαιως πως εννοω την αποτειχισι. Οπως την εφηρμοσαν οι Άγιοι Πατερες. Όχι με διαφορετικον τροπον. Και εμεις δεν επιτρεπεται να κανουμε αναρμοστες υπερβασεις αλλά να βαδισουμε μονον επανω στα βηματα, επανω στα ιχνη, των Πατερων.

Αδελφε Αθανασιε, αγωνιζου τον καλον αγωνα της πιστεως, ότι το τελος και σου και εμου εγγυτερον της χθες.

Οδευουμε ολοταχως προς τον θανατον, και τι απολογησομεθα;
Αναρτήθηκε από ΟΔΥΣΣΕΑΣ στις 4:22 πμ 0 σχόλια Σύνδεσμοι σε αυτήν την ανάρτηση
Κυριακή, 15 Φεβρουάριος 2009

6 σχόλια:

  1. ΄Ωδινεν όρος και έτεκε μυν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οδυσσεύ, να σου στείλω τη φωτογραφία μου, θα τη βάλεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αν εισαι θαρραλεος ομολογητής της πιστεως θα τη βαλω, αν εισαι τρελλαρας ψευτοομολογητης, σαν πολλους γυρολογους ψευδοομολογητας, οχι.
    Αλλα για να γραφης ανωνυμα και να κανεις και τον νταη, μαλλον εισαι το δευτερο.
    Ξερω καποιοι απο σας εφτιαξαν ενα δικο σους Ευαγγελιο και μια δικια τους Παραδοσι που δεν συμφωνει με τη δικια μου. Σου τα χαριζω και τα δυο.
    Διαβασε στο φυλλο Μαρτιου της Ιερας Παρακαταθηκης τις θεσεις του π. Ευθυμιου τρικαμηνα για να δης τι σημαινει ορθοδοξια.
    Ενταξει;
    ΟΔΥΣΣΕΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. θέλεις να πείς, ω Οδυσσεύ, ότι ο Βαρθολομαίος, που τον έβαλες (1η ωτογραφία)
    είναι "θαρραλέος ομολογητής της πίστεως";Γι' αυτό τον έβαλες;
    Με τέτοιες προϋποθέσεις να μου λείπει η δημοσίευση της φωτογραφίας μου.Βάλε τη δική σου, εκεί δίπλα με το φίλο σου Βαρθολομαίο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καταλαβα τι εισαι. Τι κανει νιαου, νιαου στα κεραμιδια. Εσυ δεν εισαι αποτειχισμενος. Εισαι εντεταγμενος. Αρα εχασες τον μισθο σου.
    ΟΔΥΣΣΕΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Από πότε ο αφορισμός ειναι ΤΙΜΗ; Μην τρελαθούμε κιόλας;
    Ερώτηση Κρίσεως
    Τι συγγένεια έχει ο "θεολογος" Νικος Σωτηρόπουλος με τους αδελφούς Ξηρους της 17Ν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου