ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ,
Ο ΑΡΧΙΑΙΡΕΣΙΑΡΧΗΣ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ
Καταγγέλομεν, στεντορεία τη φωνή, τον Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως Βαρθολομαίο ενώπιον της Τριαδικής Θεότητος και ενώπιον του Πανορθοδόξου Κόσμου, ως αιρεσιάρχη της φρικτής αιρέσεως του παναιρετικού Οικουμενισμού.
Και ιδού αι αποδείξεις:
Ουδέποτε η ορθόδοξος αντιπροσωπεία και το Πατριαρχείο της Κωνσταντινουπόλεως έπαυσε να διακηρύττη, ενώπιον των ετεροδόξων, των αιρετικών δηλαδή, ότι αυτή μόνη αποτελεί την ΜΙΑ, ΑΓΙΑ, ΚΑΘΟΛΙΚΗ και ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ.
Αυτή η διακήρυξι σήμερα επί Πατριάρχου Βαρθολομαίου έπαυσε να υπάρχει και ο Πατριάρχης διακηρυττει ότι δεν έχουμε ΜΙΑ πλέον αλλά ΠΟΛΛΕΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ.
Το 1961 στο Νέο Δελχί ενώπιον του Γ΄Συνεδρίου του Π.Σ.Ε. η ορθόδοξος αντιπροσωπεία των Ορθοδόξων Εκκλησιών και το Πατριαρχείο της Κωνσταντινουπόλεως, δήλωσαν:
« Η Ορθόδοξος Εκκλησία δεν είναι μία ομολογία, μία εκ των πολλών, μία μεταξύ των πολλών.
Διά τους Ορθοδόξους, η Ορθόδοξος Εκκλησία είναι «η» (καθαυτό) Εκκλησία.
Η Ορθόδοξος Εκκλησία έχει την αντίληψιν και συνείδησιν, ότι η εσωτερική της δομή και η διδασκαλία της συμπίπτουν προς το αποστολικόν κήρυγμα και την παράδοσιν της αρχαίας αδιαιρέτου Εκκλησίας…».
Μέχρι και ο προκάτοχος του Βαρθολομαίου ο πατριάρχης Δημήτριος και μαζί του ο πατριάρχης Αλεξανδρείας Νικόλαος σε κοινό βαρυσήμαντο μήνυμά τους προς τους απανταχού ορθοδόξους την Κυριακη της Ορθοδοξίας του έτους 1973, αφού προέβησαν σε μία ορθοδοξότατη ομολογία πίστεως, διακήρυξαν ότι:
«Η Αγία ημών Ορθόδοξος Εκκλησία είναι ο φορεύς της Ευαγγελικής αληθείας, ως αύτη παρεδόθη εις ημάς υπό του Κυρίου δια των Αποστόλων, και διετυπώθη υπό των Αγίων Πατέρων και εθεμελιώθη, δια των ομολογητών και μαρτύρων και αγίων, και επιστεύθη και εβιώθη πανταχού και πάντοτε και υπό πάντων των εις ευαρέστησιν του Κυρίου πιστευσάντων…
Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ εκφράζει την ΕΚΚΛΗΣΙΑΝ του Χριστού επί της γής».
Ο Πατριάρχης της Κωνσταντινουπόλεως Βαρθολομαίος ουδέποτε έκαμε την ίδια ή παραπλήσια διακήρυξι ενώπιον των αιρετικών.
Αυτός, όπως ο ίδιος ομολογεί, αναγνωρίζει όλες τις αιρέσεις ως ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ όμοιες με την Ορθόδοξο Εκκλησία.
Ο πατριάρχης Βαρθολομαίος είναι αιρεσιάρχης της φρικτής αιρέσεως του Σατανικού Οικουμενισμού.
Ιδού το «Πιστεύω του», που είναι τελείως διαφορετικό από το Πιστεύω των Ορθοδόξων Χριστιανών όπου Γής, που διακηρύττει πάντοτε, αλλά το διακήρυξε και πρόσφατα την 17.2.2008 στην έδρα του Παγκοσμίου Συνονθυλεύματος των Αιρέσεων, στην Ελβετία :
«Σήμερον, υπέρ ποτέ, είναι απολύτως αναγκαία η ύπαρξις αδελφικών δεσμών μεταξύ διηρημένων Εκκλησιών και η γεφύρωσις των διαιρέσεων ημών.
Η αγάπη είναι ουσιώδης διά την διεξαγωγήν του μεταξύ των ημετέρων Εκκλησιών διαλόγου εν πλήρει ελευθερία και εμπιστοσύνη.
Είναι ουσιώδης δια την αναγνώρισιν ότι αι απορρέουσαι εκ του διαφορετικού δι’ εκάστην Εκκλησίαν τρόποι απαντήσεως εις θέματα ηθικής αποκλίνουσαι απόψεις δεν είναι απαραιτήτως ανυπέρβλητοι, εκ του γεγονότος ότι αι Εκκλησίαι δίδουν μαρτυρίαν περί του Ευαγγελίου εντός διαφορετικών πλαισίων…».
Τι σημαίνουν όλα αυτά ;
Σημαίνουν ότι αρνείται την αποκλειστικότητα της Μίας Αγίας Καθολικής και Αποστολικής ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ που είναι η Ορθόδοξος Εκκλησία και αποδέχεται ψυχή τε και σώματι και διακηρύττει συνεχώς, αδιαλλείπτως και απεριφράστως ΓΥΜΝΗ ΤΗ ΚΕΦΑΛΗ την χειροτέρα αίρεσι του 20ου αιώνος, την παναίρεσι του Οικουμενισμού.
Τον καταγγέλομεν ενώπιον του Πανορθοδόξου Κόσμου, ως αρχιαιρεσιάρχη Πατριάρχη αυτής της Διαβολικής αιρέσεως, της αιρέσεως του επάρατου Οικουμενισμού.
Καταγγελομεν ενωπιον του Πανορθοδοξου Κοσμου και ενώπιον κάθε Δημοκρατικου ανθρωπου οπου Γης, τον εμπυριζοντα, αναιδως και αναισχυντως, τους Ορθοδοξους πιστούς, Οικουμενιστην, Ουνίτην και Λατινοφρονα Πατριαρχην Βαρθολομαιον και προσυπογραφομεν μυριαις χερσι και μεταδιδομεν μυριοις στομασιν και στεντορεια τη φωνη ότι ΟΥΚ ΕΧΟΜΕΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΝ.
ΕΚΑΣ ΟΙ ΒΕΒΗΛΟΙ ΤΟΥ ΙΕΡΟΥ ΚΡΑΤΗΡΟΣ ΚΥΡΙΟΥ ΠΑΝΤΟΚΡΑΤΟΡΟΣ.
Και καλούνται όλοι οι Ορθόδοξοι να μην επικοινωνούν μαζί του και να τον αποδοκιμάζουν όπου τον
συναντούν, παντοιοτρόπως και ποικιλλοτρόπως.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Η ΣΙΓΟΝΤΑΡΟΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗ «αρχή» των «Ακτίνων» : Αφήστε το σχόλιό σας και να είστε σίγουρος, πως αν εκφράζει την Παράδοση της Εκκλησίας,...
-
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΙ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΟΥΚΡΑΝΙΑΣ ΟΝΟΥΦΡΙΟΥ. ΟΙ ΔΕ ΕΝΝΕΑ ΠΟΥ;;;;;;;;;; MA ΣΤΟΥΣ AXAΡITΩΤΟΥΣ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΥΣ. Ο Μητ...
-
Οι παραπάνω εικονιζόμενοι σε ποιόν Θεό προσεύχονται υπερ αναπαύσεως του Αρχιεπισκόπου Αλβανίας κυρού Αναστασίου ;;;;;
-
Α κολουθώντας την εκκλησιαστική δεοντολογία αποφύγαμε να δημοσιεύσουμε άρθρα που να έχουν σχέση με την οικουμενιστική δράση του μακαρι...
-
Ένα αξιόλογο παλιότερο κείμενο προβληματισμού. Δημοσιεύτηκε τον Ιούνιο του 2016. Ο αντι-οικουμενισμός είναι ένα κίνημα το οποίο διαφων...
-
Μία απο τις Εβραϊκές Συναγωγές της Άρτας Πρωτοπρεσβυτέρου Δημητρίου Αθανασίου(χημικού) Εισαγωγικά. Άμεση σχέση με την προηγούμενη...
-
Εισαγωγικά Με τον εντυπωσιακόν τίτλον « Μέγα σχίσμα ἢ μέγα λάθος;» δημοσιεύθηκε την 13ην Ιανουαρίου 2025 στο ιστολόγιον «fosfanari...
-
Όπως αναφέραμε και σε προηγούμενο σημείωμα το ιστολόγιο ακολούθησε μέχρι τώρα την πρακτική της σιωπής για τα λεχθέντα και πραχθέντα απ...
-
επιμέλεια κειμένου: πρωτοπρεσβύτερος Δημήτριος Αθανασίου ------------------------------------------------------------------ 1. Ο πατέρα...
-
Απάντηση σε αντορθόδοξες απόψεις Για τους γονείς σας που πέθαναν μέσα στην αίρεση, μπορείτε να προσεύχεστε, παραδίνοντάς τους στο άπειρο ...
Πραγματι ο Βαρθολομαιος, - «σεπτον» τον χαρακτηριζει ο Αμβροσιος, -γεμισαμε από λερωμενους σεπτους !!!- είναι ασεβης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑσεβει στην υπαρξι της Μιας Αγιας Καθολικης και Αποστολικης Εκκλησιας.
Ασεβει προς την Άγια Τριαδα, αφού οι Ετεροδοξοι δεν πιστευουν στην ιδια Άγια Τριαδα και όμως αυτός τις Χαβουζες αυτές τις αποκαλει Εκκλησιες.
Ασεβει εναντιον όλων των Αγίων που δεν επιτρεπουν κανενα συγχρωτισμο με τους ασεβεις αιρετικούς.
Είναι Μεγας Ασεβης και πρέπει να καταγγελθη ως τοιουτος και να εκβληθη της Αγιας μας Ορθοδοξίας. Δεν τον χρειαζομαστε.
Έξω από την Εκκλησία ο αρχιαιρεσιάρχης Κων/πόλεως Βαρθολομαίος!
ΑπάντησηΔιαγραφήΈξω από την Εκκλησία του Χριστού ή από την Ορθοδοξία, που την αποτελούν και οι Εκκλησίες Αλεξανδρείας, Αντιοχείας, Ιεροσολύμων, Ρωσίας, Σερβίας, Ρουμανίας, Βουλγαρίας, Γεωργίας, Κύπρου, Ελλάδος, Πολωνίας, Αλβανίας, Τσεχίας και Σλοβακίας;
Ή δεν υπάγονται στην Ορθόδοξη Εκκλησία όλες οι ανωτέρω εκκλησιαστικές δικαιοδοσίες, οι οποίες μνημονεύουν Βαρθολομαίο; Γιατί, κατά τους Κανόνες, όποιος μνημονεύει αρχιαιρεσιάρχη, είναι και αυτός αιρετικός. Άρα σύμπασα η Ορθοδοξία είναι αιρετική!
Τότε ποιοί δεν είναι αιρετικοί; Η Εσφιγμένου, οι του Παλαιού και κάποιες ομάδες του Νέου; Ποιόν μνημονεύουν αυτοί; "Πάσης Επισκοπής Ορθοδόξων" έτσι γενικά και αόριστα; Ποιάς Επισκοπής και ποιών Ορθοδόξων, αφού όλοι είναι αιρετικοί;
Αυτό δεν έχει ξανασυμβεί στην εκκλησιαστική ιστορία, ακόμη και με τον άγιο Μάξιμο, που δεν ήταν μόνος. Είχε πίσω του την Εκκλησία της Ρώμης (Πάπες: άγιος Μαρτίνος Α΄, Ευγένιος Α΄, Βιταλιανός), καθώς και τους Επισκόπους της Αφρικής.
Λοιπόν, επί το έργον, αντί για λόγια. Όσοι Ορθόδοξοι στην Ελλάδα αντιδρούν, ας ξεκινήσουν με επίσημη αναφορά στην εκκλησιαστική Αρχή τους (Ι. Σύνοδο) περί του αιρεσιάρχου Βαρθολομαίου και θα δούμε τη συνέχεια. Γιατί με βρισιές, πέτρες και ξύλα δεν λύνεται το θέμα. Θα γίνει εμφύλια σύρραξη. Δεν μπορεί άλλοι (η πλειονότητα) να ρένουν τον Βαρθολομαίο και άλλοι (η μειονότητα) να πετάνε πέτρες. Που είναι η περίφημη "ψήφος των πλειόνων";
Αιρετικός
Εισαι εκτος πραγματικοτητος, φιλε μου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν γνωριζεις ότι πολλοί εκαναν αναφορες και καταγγελιες και όλα οι αρχιερείς τα ριχνουν στον καλαθο των αχρηστων;
Λοιπόν, τι είναι αυτά που λες;
Που ζεις;
Στη σεληνη;
Δεν γινεται τιποτα δυστυχως.
Οι δεσποταδες δεν υπολογιζουν κανενα.
Είναι αθεοφοβοι.
Και επικρατουν τα φιλαδελφα.
Λυπάμαι φίλε, αλλά μάλλον είμαι εκτός πραγματικότητας, μιάς και δεν ξέρω καμιά επίσημη προσφυγή στη Σύνοδο, από συγκεκριμένο φορέα, οργάνωση ή και τους αγιορείτες ακόμη, για καθαίρεση του Βαρθολομαίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν εσύ ξέρεις καμιά, έστω την τελευταία, μας την κάνεις γνωστή και σε μας τους αγράμματους.
Από επιστολές, αναφορές διαμαρτυρίες και εκκλήσεις σε διάφορα έντυπα έχουμε μπουχτήσει.
Πάντως, εγώ προσωπικά, όταν προσέφυγα στη Σύνοδο, για άλλο θέμα, προκάλεσα αλλαγή προηγούμενης απόφασής της, που με δικαίωσε.
Αιρετικός