Α-π-ο-κ-λ-ε-ι-σ-τ-ι-κ-ο
Α-π-ο-κ-α-λ-υ-π-τ-ι-κ-ο
---------------------------
Παγκοσμια Πρωτοτυπια
Δεν υπάρχει το 666
στο ΕΑΝ 13
O αδκαιολόγητος θόρυβος τον οποίο διεγείρουν διάφοροι αδαείς και ανεύθυνοι Συνωμοσιολόγοι (ιδιαίτερα άσχετοι κληρικοί, αδαείς μοναχοί και ...ανόητοι γυρολόγοι) και δημιουργούν στην ελληνική κοινωνία μία θλιβερή, σχεδόν αποπνικτική και αφόρητη κατάστασι, μας ανάγκασε να καταφύγουμε σε έγκυρους και υπεύθυνους επιστήμονες που είτε διαχειρίζονται το barcodes, είτε το σπούδασαν, είτε ασχολούνται αποκλειστικά με αυτό.
Νομίζουμε ότι είναι η καλύτερη και η ορθότερη κίνησι που θα πρέπει να κάνη ένας ευσυνείδητος χριστιανός και ιδιαίτερα ένας υπεύθυνος δημοσιογράφος.
Σήμερα ο κάθε αγράμματος και ο κάθε ανεύθυνος, εμφανίζεται γνώστης πραγμάτων που ολοκληρωτικά αγνοεί.
Και όμως, οι ψευδείς, αστήρικτες και απαράδεκτες αυτές απόψεις, επιβάλλονται και επικρατούν.
Όταν μάλιστα τεχνηέντως επιχρωματίζονται και καρικεύονται με κάποια συμβολικά χωρία της Ιεράς Αποκαλύψεως, τότε το πάζλ που κατασκευάζουν, προκαλεί μέχρι και συγκλονιστικό ενδιαφέρον, αφού η υπόθεσι εισέρχεται εις τα …. ενδότερα του καταπετάσματος.
Μετά από την τοποθέτησι τριών ειδημόνων επί του ζητήματος, του Οικονομολόγου κ. Ιωάννου Καρδάση, του Μηχανικού Λογισμικού κ. Εμμανουήλ Βολουδάκη, όπως και την τοποθέτησι του Καθηγητού της Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης κ. Ιωάννου Τσουκαλά, θεωρήσαμε απαραίτητο για την πλήρη διαλεύκανσι του ζητήματος και για να αποβληθούν πλήρως οι μακροχρόνιες παρερμηνείες του barcodes, να απευθυνθούμε στην ίδια την πηγή του barcodes και ιδιαίτερα στην κατασκευάστρια εταιρία του πολύπαθου ΕΑΝ 13.
Η πηγή του barcodes ΕΑΝ 13 είναι το GS1 Ελλας ΑΕ που εδρεύει στην Αθήνα και είναι η διάδοχος τεχνική διεύθυνσι του ΕΛ.ΚΕ.ΣΗ.Π ( Ελληνικό Κέντρο Σήμανσης Προϊόντων ) και αντιπροσωπεύει στην ΕΛΛΑΔΑ το Ευρωπαϊκό κέντρο κατασκευής και λειτουργίας του κωδικού ΕΑΝ-13.
Εκ μέρους της Εταιρίας μιλήσαμε με τον Διευθυντή Μηχανογράφησης GS1 ΕΛΛΑΣ ΑΕ κ. ΣΤΡΑΤΟ ΝΙΚΕΛΛΗ και του υποβάλαμε τα παρακάτω ερωτήματα.
Εμεις πάντως καλούμε ακόμα μία φορά, κοντά στις τόσες άλλες φορές που το ζητήσαμε, σε όσους δεν συμφωνούν με τις θέσεις του υπεύθυνου ελληνικού φορέα του barcodes να μας στείλουν τις διαφωνίες τους και εμείς και θα τις δημοσιεύσουμε και θα τις διαβιβάσουμε στην GS1 Ελλάς ΑΕ.
Αλλά επειδή μέχρι σήμερα τέτοια σοβαρή και υπεύθυνη διαφωνία δεν υπήρξε, πιστεύουμε ότι ούτε και στο μέλλον θα υπάρξη.
Πάντως νομίζουμε ότι, όλοι αποκτάτε πλέον το δικαίωμα, εις όσους σας πλησιάζουν και προσπαθούν να σας …αλλαξοπιστήσουν, να τους …ραπίσετε ακόμα και το στόμα, κατά την Χρυσοστομική έκφρασι, και να μην αμαρτήσετε.
Αφού όσοι διαδίδουν ανευθυνότητες και ανοησίες και παίζουν με τις ψυχές των άλλων και συμμετέχουν στην γελοιοποίησι της Εκκλησίας του Χριστού, αμαρτάνουν πολύ και μάλιστα με αμαρτήματα προς θάνατον.
Στο τέλος καταχωρούμε κάποια δικά μας συμπεράσματα.
Ερωτήματα πάνω στην κατασκευή
και λειτουργία των γραμμωτών
κωδικών ΕΑΝ-13:
1/ Στις μαύρες μαγνητικές ταινίες των πιστωτικών καρτών δύναται να τεθεί ο b-c EAN-13;
2/ Τα ολοκληρωμένα κυκλώματα RFID έχουν σχέση με το b-c;
3/ Οι έξυπνες κάρτες smart chips έχουν σχέση με το b-c;
ΑΠΑΝΤΗΣΙ: Το barcode είναι ένας "τρόπος μετάδοσης πληροφορίας" μέσω μιας εικόνας. Η μαγνητική ταινία, το RFID chip ή το Smart chip είναι διαφορετικοί τρόποι μετάδοσης μιας πληροφορίας και όχι η ίδια η πληροφορία. Τα barcodes της μορφής EAN-13 μπορούν να μεταδόσουν την πληροφορία μόνο για ένα 13ψήφιο αριθμό. Barcodes άλλων μορφών π.χ Code-128, EAN-128, Code 39 έχουν τη δυνατότητα μετάδοσης αλφαριθμητικών χαρακτήρων (λατινικό αλφάβητο & αριθμοί). Οι τρόποι κωδικοποίησης & αποκωδικοποίησης της πληροφορίας είναι τελέιως διαφορετικοί μεταξύ τους, όπως επίσης και ο τρόπος εγγραφής και ανάγνωσης μαγνητικών ταινιών και RFID chips είναι τελείως διαφορετικός και δεν προϋποθέτει την ύπαρξη barcode ούτε το χρησιμοποιεί. Η απάντηση λοιπόν είναι ότι σε μια μαγνητική ταινία (ένα RFID chip) μπορεί να εγγραφεί η ίδια η πληροφορία και όχι ένας άλλος φορέας της ίδιας πληροφορίας (barcode) καθώς δεν θα είχε νόημα. Ειδικά δε το περιοριστικό ΕΑΝ-13.
4/ Στις συνήθεις ταυτότητες με b-c δύναται να τεθεί και ο ΕΑΝ-13 ή χρησιμοποιείται μόνον ο Interleaved 2 of 5 ή και άλλοι, άλλου τύπου;
ΑΠΑΝΤΗΣΙ: Μπορεί να χρησιμοποιηθεί (τυπωθεί) οποιαδήποτε barcode, και μια από τις χειρότερες επιλογές είναι το ΕΑΝ-13 λόγω των περιορισμών μεγέθους και χωρητικότητας σε πληροφορία.
5/ Οι γραμμωτοί κωδικοί δύνανται να εργαστούν εκτός από το δυαδικό σύστημα και με άλλα συστήματα αρίθμησης και ειδικά με το δεκαδικό σύστημα;
ΑΠΑΝΤΗΣΙ: Δεν καταλάβαμε την ερώτηση
6/ Αληθεύει, ότι στη συμβολογία του κωδικού ΕΑΝ-13 χρησιμοποιούνται μόνον αριθμητικοί χαρακτήρες ή χρησιμοποιούνται και βοηθητικοί χαρακτήρες, οι οποίοι δεν έχουν καμία σχέση με αριθμούς;
ΑΠΑΝΤΗΣΙ: Απαραίτητη συστατικό των προδιαγραφών για την κωδικοποίηση & αποκωδικοποίηση του barcode ΕΑΝ-13 είναι η χρήση των ειδικών συμβόλων (patterns) αρχής, μέσης και τέλους και των σπανιότερα χρησιμοποιούμενων ειδικών συμβόλων επέκτασης (add on 2 & 5digit) οι οποίοι είναι τελείως διαφορετικοί από τους σύμβολα κωδικοποίησης των αριθμών και δεν αποτελούν χαρακτήρες.
7/ Αληθεύει, ότι οι βοηθητικοί χαρακτήρες τίθενται στην αρχή, στη μέση και το τέλος του όλου συμβόλου και προεξέχουν;
8/ Είναι αναγκαίο να προεξέχουν οι β. χαρακτήρες και γιατί;
ΑΠΑΝΤΗΣΙ: Τα guard bars δεν είναι βοηθητικοί χαρακτήρες αλλά είκόνες (patterns που διαφέρουν από τους χαρακτήρες τόσο στο μήκος όσο και δεν εκφράζουν αριθμό. Η συμβολοσειρά αρχής & τέλους χρησιμοποιείται για την έναρξη & λήξη της ανάγνωσης από τον scanner, και η συμβολοσειρά της μέσης χρησιμοποιείται για τον προσδιορισμό της φοράς ανάγνωσης (δεξιά-αριστερά ή αριστερά-δεξιά).
Η ανάγνωση ενός barcode δεν προϋποθέτει από τα guard bars να προεξέχουν. Είθισται να συμβαίνει όμως, για λόγους διευκόλυνσης της ανάγνωσης από τον άνθρωπο των αριθμητικών χαρακτήρων κάτω από το barcode όταν αυτό δεν διαβάζεται από τον scanner (χωρίζει τους αριθμούς σε 2 ομάδες των 6 ψηφίων αντί για ένα μασούρι 13) και παλαιότερα το πρώτο κομμάτι προσδιόριζε την εταιρία. Αυτό πλέον δεν ισχύει πάντα.
9/ Είναι αναγκαίο οι ακραίοι β. χαρακτήρες να είναι όμοιοι μεταξύ τους και μάλιστα συμμετρικοί και γιατί;
ΑΠΑΝΤΗΣΙ: Ναι γιατί η σάρωση μπορεί να γίνεται με φορά από αριστερά προς δεξιά ή το ανάποδο και η έναρξη της αποκωδικοποίησης γίνεται πάντα με τον ίδιο τρόπο.
10/ Αληθεύει, ότι οι αριθμητικοί χαρακτήρες συμβολίζονται με 7 ψηφία του δυαδικού συστήματος (0 και 1) και οι βοηθητικοί χαρακτήρες με 3 ψηφία οι ακραίοι και 5 ο μεσαίος;
11/ Αληθεύει, ότι οι βοηθητικοί χαρακτήρες αρχής και τέλους συμβολίζονται με: 101 και της μέσης 01010;
12/ Αληθεύει, ότι ο αριθμός 6 συμβολίζεται στο αριστερό μισό του συμβόλου με 0101111 ή 0000101 και στο δεξιό 1010000;
ΑΠΑΝΤΗΣΙ: Αν θεωρήσουμε ότι οι σκοτεινές και φωτεινές περιοχές αντιστοιχούν στα ψηφία του δυαδικού συστήματος 0 & 1, τότε οι παραπάνω ερωτήσεις 10, 11, 12 αληθεύουν.
Παρεπιπτώντος, οι ως άνω δυαδικές απεικονίσεις του 6 στο δεκαδικό σύστημα είναι αντίστοιχα 47 , 6, 111.
13/ Υπάρχει περίπτωση να εργαστεί το σύστημα, αν απαλειφθεί ο μεσαίος β. χαρακτήρας;
ΑΠΑΝΤΗΣΙ: Σε καμμία περίπτωση
14/ Μπορεί να εργαστεί το σύστημα, αν αντί των ψηφίων 101 των ακραίων β. χαρακτήρων τεθούν άλλοι χαρακτήρες (π.χ. 10101);
ΑΠΑΝΤΗΣΙ: Όχι γιατί αυτό θα οδηγούσε σε μη αναγνωσιμότητα λόγω απροσδιoριστίας. Π.χ, στο συγκεκριμένο παράδειγμα τα τελευταία 01 θα θεωρηθούν ως αρχή του πρώτου χαρακτήρα πράγμα που θα οδηγούσε σε απροσδιόριστη εικόνα χαρακτήρα με αποτέλεσμα τη μη ικανότητα αναγνώρισης σαν ΕΑΝ-13 και την απόρριψη του από το scanner.
15/ Είναι ή όχι απαραίτητο να υπάρχει «ήσυχη ζώνη» αριστερά τουλάχιστον 11 ψηφίων 0 και δεξιά τουλάχιστον 7 ψηφίων 0;
ΑΠΑΝΤΗΣΙ: Είναι απαραίτητο γιατί για την διαπίστωση του σημείου έναρξης/λήξης σάρωσης απαιτείται να ακολουθεί μήκος τουλάχιστον ενός χαρακτήρα (7 modules) στα οποία δεν συμβαίνει κανένα transition από λευκό σε μαύρο. Η διαφορά στο μήκος αριστερής-δεξιάς ελευθερης ζώνης έγκειται στη δυνατότητα προσθήκης πρόσθετου barcode (addon 2 ή 5 ψηφίων) στη δεξιά πλευρά του αρχικού barcode.
16/ Μπορεί κάποιος να χρησιμοποιήσει ψηφία από τις «ήσυχες ζώνες» και να τις προσθέσει στους ακραίους β. χαρακτήρες, ώστε αυτοί από: 101, να μετατραπούν σε 0101 και 1010 αντίστοιχα;
17/ Μπορεί κάποιος μετά από αυτή τη μετατροπή (αν συμβαίνει) να συγχωνεύσει τα 0101 και 1010 και να παράγει το 01010, που είναι ο μεσαίος β. χαρακτήρας;
ΑΠΑΝΤΗΣΙ: Οι ελεύθερες ζώνες δεν περιέχουν ψηφία. Οι γραμμές αρχής και τέλους δεν είναι χαρακτήρες και δεν εκπροσωπούν αριθμούς.
Τα παραπάνω είναι ανοησίες. Γιατί προϋποθέτουν ότι τα παραπάνω που βλέπουμε είναι αριθμοί και γίνονται πράξεις. Για ποιο λόγο θα πρέπει να φτάσουμε από το 6 στο 10;
18/ Μπορεί κανείς να αφαιρέσει τα ψηφία 0 από τα άκρα του μεσαίου β. χαρακτήρα και τα τέσσερα 0 του αριθμού 6 και να ισχυρισθεί, ότι ο αριστερός β. χαρακτήρας 101, ο μεσαίος 101 (μετά το κολόβωμα), ο δεξιός 101 και ο αριθμός 6, αντί για 1010000, με το κολόβωμα 101, ότι όλοι αυτοί αντιπροσωπεύουν τον αριθμό 6 και έτσι οι βοηθητικοί χαρακτήρες και ο αριθμός 6 να ομοιάζουν;
ΑΠΑΝΤΗΣΙ: Όχι δεν μπορεί να αλλοιωθεί κανένας από τους χαρακτήρες αρχής-μέσης-τέλους.
19/ Αληθεύει, ότι υπάρχουν δυο είδη αποκωδικοποίησης: α/ η with distance και β/ η delta distance;
ΑΠΑΝΤΗΣΙ: Ο τρόπος αποκωδικοποίησης είναι ένας. Για την ακρίβεια και οι 2 τρόποι χρησιμοποιούνται στον ίδιο αλγόριθμο αποκωδικοποίησης και είναι απαραίτητοι και οι δύο για την αποκωδικοποίηση.
20/ Για την αποκωδικοποίηση με την β΄ περίπτωση (άκρου παρόμοιου άκρου) χρειάζονται τρεις παράγοντες: Τ1, Τ2 και C ή μόνον δυο παράγοντες, οι Τ1 και Τ2;
ΑΠΑΝΤΗΣΙ: Αν με το C εκφράζεται το μήκος του χαρακτήρα ή μια συνάρτηση του μήκους τότε αυτό είναι απαραίτητο και στους 2 τρόπους. Δηλ. χωρίς το συνολικό μήκος του χαρακτήρα C δεν μπορούν να υπολογισθούν οι παράγοντες Τ1 & Τ2.
21/ Αληθεύει, ότι κατά την αποκωδικοποίηση των ψηφίων 1 και 7, καθώς και των ψηφίων 2 και 8, επειδή υπάρχει ταύτιση των τριών παραγόντων σε 4, 4, 7 για το 1ο ζεύγος και 3, 3, 7 για το 2ο ζεύγος, χρησιμοποιείται και η μέθοδος with distance;
ΑΠΑΝΤΗΣΙ: Για την εκτίμηση όλων των ψηφίων υπολογίζονται οι παράγοντες Τ1 & Τ2 (edge to similar edge distance) με χρήση της μέτρησης του συνολικού μήκους C. Στην περίπτωση που αναφέρετε πράγματι για τους χαρακτήρες 1, 7 στο character set A είναι 3 & 4, & είναι 4 & 3 για τους χαρακτήρες 2, 8 στο character set Α. Είναι 4 & 4 για τους χαρακτήρες 1, 7 στα character set B & C και είναι 3 & 3 για τους χαρακτήρες 2, 8 στο character set B & C. Σε αυτή τη περίπτωση η εκτίμηση του χαρακτήρα γίνεται με τον τύπο 7(Β1 + Β2)/C όπου B1, B2 τα πάχη των σκοτεινών γραμμών πάντα σε συνάρτηση με τα Τ1 και Τ2. Σε όλες τις περιπτώσεις τα Τ1 και Τ2 υπολογίζονται πάντα με τη συμμετοχή του C.
22/ Κατά την αποκωδικοποίηση του αριθμού 6 (2, 2, 7) και των β. χαρακτήρων: αρχικού (2, 2, 3), μεσαίου (2, 2, 5) και τελικού (2, 2, 3) χρειάζεται να επιστρατευθεί και η μέθοδος with distance, ναι ή όχι και γιατί;
ΑΠΑΝΤΗΣΙ: Για τον εντοπισμό των 0, 3, 4,5,6, και 9, δεν χρειάζεται. Για τους ακραίος βοηθ. χαρακτήρες χρησσιμοποιείται ο παράγοντας Ε1 (δεν υπάρχει ο παράγοντας Ε2) και το C του επόμενου χαρακτήρα). Για τον βοηθ. χαρακτήρα μέσης χρησιμοποιούνται οι παράγοντες Ε1 και Ε2 και το C του επόμενου χαρακτήρα (αριστερά ή δεξιά ανάλογα με τη φορά της σάρωσης).
23/ Αληθεύει, ότι κατά την αποκωδικοποίηση ο σαρωτής (scanner) πρώτα διαβάζει τους β. χαρακτήρες και κατόπιν διαβάζει τους υπόλοιπους αριθμητικούς χαρακτήρες;
ΑΠΑΝΤΗΣΙ: Όχι, αληθευεί ότι διαβάζει πρώτα τον πρώτο βοηθητικό χαρακτήρας που θα συναντήσει, για την αναγνώριση του οποίου όμως απαιτείται το πάχος του αμέσως επόμενου χαρακτήρα.
24/ Σε έναν 8-μπιτο μικροεπεξεργαστή MC6800, ο αριθμητικός χαρακτήρας 6 αποθηκεύεται ως 00000101, ο αρχικός β. χαρακτήρας 00000101, ο μεσαίος 00000101 και ο τελικός 00000101. Αυτό αληθεύει ή όχι και εάν αληθεύει, τότε βλέπουμε ότι κατά την αποθήκευση ο αριθμός 6 και οι β. χαρακτήρες έχουν την αυτή μορφή αποθήκευσης. Αυτό σημαίνει ότι και οι βοηθητικοί χαρακτήρες μπορεί να χαρακτηρισθούν, ως ο αριθμός 6; Αυτό επίσης συμβαίνει μόνο στον συγκεκριμένο μικροεπεξεργαστή ή και σε άλλους;
ΑΠΑΝΤΗΣΙ: Ο δυαδικός αριθμός που παριστάνεται με 00000101 είναι το 6 στο δεκαδικό σύστημα. Αν θα θέλαμε να απεικονίσουμε τα patterns των χαρακτήρων με δυαδικούς αριθμούς (αλλά δεν υπάρχει όμως λόγος) τότε το pattern του 6 θα ήτανε 00101111 (στο δεκαδικό 47), 00000101 (στο δεκαδικό 6) και 01010000 (στο δεκαδικό 96). Τα guards αρχής-τέλους θα ήτανε 00000101 (στο δεκαδικό 6), της μέσης 00001010 (στο δεκαδικό 10).
Προσέξτε όμως παρόλο που ο μεσαίος χαρακτήρας δεν είναι ίδιος με τους υπόλοιπους (είναι 10) εδώ υπάρχει μια απόλυτη αυθαιρεσία γιατί πουθενά στον αλγόριθμο αποκωδικοποίησης (ούτε και σε κανέναν άλλο γνωστό αλγόριθμο αποκωδικοποίησης) δεν χρησιμοποιούνται τα patterns των χαρακτήρων για την αναγνώριση των αριθμών αλλά χρησιμοποιούνται μόνο οι μετρήσεις συνολικού μήκους του χαρακτήρα, των παχών των γραμμών και αποστάσεις αρχών και τέλους των άκρων των μπαρών (edge to similar edge distances). Επιπλέον, οι συμβολογίες ΕΑΝ-13 κωδικοποιούν τους χαρακτήρες ASCII 0-9, οι δυαδικές μορφές των οποίων για το 6 είναι 54 (00110110).
25/ Τελικά, οι β. χαρακτήρες είναι ίδιοι με τον χαρακτήρα του ψηφίου 6 ή όχι; Εάν δεν είναι ίδιοι, μήπως ομοιάζουν αν λάβουμε υπόψη όλα τα ψηφία τους 0 και 1 και εάν όχι μήπως ομοιάζουν αν αφαιρέσουμε τα εκτός των 101 υπόλοιπα μηδενικά;
ΑΠΑΝΤΗΣΙ: Δεν είναι ίδιοι. Στο ανθρώπινο μάτι υπάρχουν πολλές περιπτώσεις που οι μπάρες μοιάζουν (βλ. Συνημμένο). Προσοχή, στα barcode πολλά μοιάζουν αλλά δεν περιέχουν το 6.
26/ Υπάρχει περίπτωση να υπάρχει ο αριθμός 666 ή οι μεμονωμένοι αριθμοί 6, 6, 6 κρυφά ή φανερά στον γραμμωτό κωδικό ΕΑΝ-13;
ΑΠΑΝΤΗΣΙ: Μεμονωμένοι αριθμοί φανερά υπάρχουν μόνο αν τους γράψουμε. Κρυφοί αριθμοί δεν υπάρχουν.
----------------------------------------------------
Παρατηρήσεις,
πάνω στις απαντήσεις της Gs1.
Η GS1 ΕΛΛΑΣ είναι ο κατασκευαστής των κωδικών barcode ΕΑΝ-13 και είναι η πιο έγκυρη πηγή πληροφόρησης πάνω στην κατασκευή και λειτουργία των κωδικών αυτών.
Απορρίπτει ως αυθαίρετες και απαράδεκτες τις μελέτες που έχουν ταλαιπωρήσει την ελληνική κοινωνία επί δεκαετίες τώρα.
Επομένως, όποιος έχει ενστάσεις πάνω στις απαντήσεις του ανωτέρω κατασκευαστή, καλόν είναι να απευθυνθεί ακόμα και προς αυτόν, για να λύσει τις απορίες του και να μην παρουσιάζει ψευδή στοιχεία ενώπιον του ελληνικού λαού.
Κατά τεκμήριον δε, ο κατασκευαστής είναι ο αρμοδιότερος να ομιλεί για την κατασκευή και λειτουργία των κωδικών αυτών από τον οιονδήποτε άλλον.
Συμπερασματικά αποδεικνύεται ότι:
1/ Ο κωδικός barcode δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε chips.
2/ Ο κωδικός barcode δεν εργάζεται με το δεκαδικό σύστημα.
3/ Είναι αδιανόητη η προσθαφαίρεση ψηφίων στους χαρακτήρες.
4/ Στην αποκωδικοποίηση χρησιμοποιούνται και οι τρεις παράγοντες Τ1, Τ2, C.
5/ Οι β. χαρακτήρες αρχής-μέσης-τέλους δεν είναι εξάρια.
6/ Δεν υπάρχει στο barcode φανερά ή κρυφά ο 666 ή σκόρπια 3 εξάρια.
7/ Απορρίπτονται πλήρως οι πολυδιαφημισμένες μελέτες: α/ Ηλεκτρονική (Σαχινιάν) και β/ Γρηγοριανή (Πρόδρομου), ως αυθαίρετες και απαράδεκετες.
Σημειώνεται, ότι η GS1 ΕΛΛΑΣ είναι η διάδοχος εταιρία του ΕΛΚΕΣΗΠ και αντιπροσωπεύει στην ΕΛΛΑΔΑ το Ευρωπαϊκό κέντρο κατασκευής και λειτουργίας του κωδικού ΕΑΝ-13.
Η GS1 ΕΛΛΑΣ λοιπόν είναι ο κατασκευαστής των κωδικών barcode ΕΑΝ-13 και είναι η πιο έγκυρη πηγή πληροφόρησης πάνω στην κατασκευή και λειτουργία των κωδικών αυτών και απορρίπτει ως αυθαίρετες και απαράδεκτες τις ανωτέρω μελέτες που έχουν ταλαιπωρήσει την ελληνική κοινωνία επί δεκαετίες τώρα. Επομένως, όποιος έχει ενστάσεις πάνω στις απαντήσεις του ανωτέρω κατασκευαστή, καλόν είναι να απευθυνθεί προς αυτόν, για να λύσει τις απορίες του και να μην παρουσιάζει ψευδή στοιχεία ενώπιον του ελληνικού λαού. Κατά τεκμήριον δε, ο κατασκευαστής είναι ο αρμοδιότερος να ομιλεί για την κατασκευή και λειτουργία των κωδικών αυτών από τον οιονδήποτε άλλον.
Δηλαδή επί 20 χρόνια μας τάϊζαν "κουτόχορτο";
ΑπάντησηΔιαγραφήΣκόπιμο θα ήταν και ένα άρθρο με το τι ΕΥΦΑΝΤΑΣΤΟ ειπώθηκε επί 20 έτη, για να μας πείσουν ότι το χξς΄ υπάρχει σε barcode, τραπεζικές κάτες των ΑΤΜ και chips. Και επιπλέον τι ΑΝΤΙΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟ ειπώθηκε, διότι ΑΥΘΑΙΡΕΤΑ παραποιώντας την Αποκάλυψη ισχυρίζονταν πως το --(φανταστικό)-- 666 δεν ήταν ένας απλός αριθμός αλλα το... χάραγμα, το... σφράγισμα:
Του αντίχριστου !!! - που δεν ήρθε.
Στις κάρτες !!!- όχι στο δ.χέρι ή στο μέτωπο.
Ορατώς !!! - και όχι αοράτως ή συμβολικώς, όπως αόρατο είναι το σφράγισμα του Χριστού.
Θα ζητηθεί συγγνώμη;
Ελευθέριος
Μα τι μας λέτε κ. Οδυσσέα; Τι παγκόσμιες πρωτοτυπίες και άλλα εντυπωσιακά; Μα δεν ξέρετε, ότι ο ΕΑΝ είναι όργανο της Νέας Εποχής (ΕΑΝ = Εποχή Αντιχρίστου Νέα) και συστάθηκε για να μας βάλει ύπουλα το 666 στο b-c; Αυτό θα ισχυρισθούν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑκόμη και στο λογότυπο της Εταιρίας, θα πουν, να, φαίνεται το 666. Δεν το βλέπετε; Δεν βλέπετε τα εξάρια; Οι κύκλοι τι είναι, παρά εξάρια. Το G τι είναι; Ένα καλυμμένο εξάρι. Το s τι είναι; Το εξάρι του χξς΄. Μα δεν το βλέπετε; Βγάζει μάτι.
Ακούστε κ. Οδυσσέα.
Όσους «επιστήμονες» και να τους φέρετε, ό,τι σχέδια και να τους παρουσιάσετε, αυτούς δεν τους πείθετε. Αυτοί έχουν ανώτερους επιστήμονες. Έχουν τους πνευματικούς τους πατέρες, που τους καθοδηγούν στο σωστό δρόμο, με το φωτισμό του αγίου Πνεύματος και γνωρίζουν πολύ καλύτερα από αυτούς τους δικούς σας «επιστήμονες» αν υπάρχει το 666 στο b-c. Άλλωστε, έχουν και τον γ. Παϊσιο, που είναι κατηγορηματικός και μας διαβεβαιώνει ότι υπάρχει το 666 στο b-c, μιας και είχε πάει στις Βρυξέλλες, στο ΕΑΝ (όπως μας διαβεβαιώνουν οπαδοί του σε σχετικό βίντεο).
Αυτοί πάντως θα δώσουν την πρέπουσα απάντηση την Κυριακή, στο μεγάλο συλλαλητήριο στη Βουλή και θα αποστομώσουν όλους αυτούς τους ινστρούκτορες της Νέας Εποχής. Έτσι θα πουν. Και όσο για συγγνώμη, από που περισσεύει, για να προμηθευτούν;
«Ου με πείσεις καν με πείσεις».
ΙΚ
Είμαι εκπαιδευτικός σε σχολείο και μία συνάδελφος μοίρασε το φυλλάδιο που ενημέρωνε για το 666 ως αριθμό λειτουργίας των υπολογιστών και της αναμενόμενης κάρτας του πολίτη. Οι πληροφορικοί που πρώτη φορά διάβασαν γι΄αυτό το θέμα ξεράθηκαν στο γέλιο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚρίμα να συνεχίζεται αυτή η ανοησία
http://thriskeftika.blogspot.com/2011/01/blog-post_30.html (πλήρες άρθρο)
ΑπάντησηΔιαγραφήΓράφει ο μοναχός Μωυσής, Αγιορείτης (αποσπάσματα)
....Στην αναζήτηση αυτή εντάσσεται μια έντονη δαιμονολογία, αντιχριστολογία και εσχατολογία, που δυστυχώς τοποθετείται σε λαθεμένες βάσεις. Υπερβολές, καθορισμός ημερομηνιών του τέλους του κόσμου, αναφορές περί της γεννήσεως του αντίχριστου και λοιπά δημιουργούν τρόμο και φόβο στις ψυχές των χριστιανών, που δεν είναι το πρέπον και το ζητούμενο. Μερικοί μιλούν περισσότερο για τον αντίχριστο και λιγότερο για τον Χριστό. Μόνιμη ασχολία τους είναι η ερμηνεία των καιρών.
Αρκετοί σώφρονες και συνετοί ανησυχούν για τη μεγάλη ανησυχία των πιστών. Μόνιμη μέριμνά τους είναι κάθε είδηση που επιβεβαιώνει τις υποψίες τους. Δεν θεωρούμε φυσιολογική αυτή την υπερβολική αντίδραση.
Οι άνθρωποι άφησαν την πολεμική των αντίθεων παθών και την καλλιέργεια των ένθεων αρετών και ασχολούνται παθιασμένα ολημερίς με φαντασίες, φοβίες, δεισιδαιμονίες, τυχόν μαγείες που τους έκαναν, μην πήραν κατά λάθος κάποιον αριθμό.
Λησμόνησαν τη μελέτη, την προσευχή, την αγαθοεργία, τη μετάνοια, τη μυστηριακή εκκλησιαστική ζωή και ταλαιπωρούνται με υποκειμενικές επεξηγήσεις και ξενόφερτες θεωρίες. Οι τοποθετήσεις αυτές απομακρύνουν από την ουσία, από τη βάση, από τη χαρά της πνευματικής ζωής και οδηγούν τον άνθρωπο σε ένα λαβύρινθο δαιμονιώδη, σκοτεινό.
Λέγοντας αυτά, δεν εννοούμε ότι δεν τρέχει τίποτε. Δεν μιλάμε για νοσηρό εφησυχασμό, για ραστώνη, παρασυρμό και αδιαφορία. Χρειάζεται οπωσδήποτε εγρήγορση, ορθοστασία, ανάταση, γενναιότητα, αντίσταση σε ό,τι ανίερο, αναληθές και άτιμο. Η ελευθερία του ανθρωπίνου προσώπου είναι κάτι πολύ σημαντικό και θα πρέπει παντού και πάντοτε να υπερασπίζεται με κάθε τρόπο. Όλο το ενδιαφέρον μας θα πρέπει να στραφεί σε ό,τι είναι ουσιαστικό, καίριο και αληθινό μόνο σε αυτά. Δυστυχώς πολλοί άνθρωποι φοβούνται να αντικρίσουν την αλήθεια, την εσωτερική τους γυμνότητα. Έτσι θέλουν να ασχολούνται με ό,τι δεν έχει προσωπικό κόστος...
...Αν η πολυσυζητημένη κάρτα του πολίτη στερεί τις ελευθερίες μας, δεν θα πρέπει φυσικά να την πάρουμε, υπακούοντας στις αποφάσεις της Εκκλησίας. Δεν θα πρέπει όμως συνεχώς να ζούμε με καχυποψίες, φαντασίες, υπερβολές, φανατισμούς, ακρότητες και φατρίες. Δεν είναι ορθός τρόπος πνευματικής ζωής ο φόβος, ο τρόμος, ο πανικός και ο αντιδραστικός ξεσηκωμός κατά πάντων.
Είμαστε σε έσχατους καιρούς; Ήλθαν τα σημεία των καιρών; Ο αντίχριστος σφραγίζει; Ήλθε το τέλος του κόσμου; Το του Θεού θα γίνει. Ο αρχαίος άγιος Σιλουανός έλεγε: “Ο ουρανός και η γη να ενωθούν δεν φοβάμαι”. Ο Χριστός χαρίζει στους πιστούς αφοβία, αταραξία, ελπίδα, αισιοδοξία και χαρά. Η ηττοπάθεια, η κατήφεια, η απαισιοδοξία και η ακαταστασία δεν ανήκει ποτέ στους χριστιανούς.
Οι εορταζόμενοι άγιοι Τρεις Ιεράρχες ας φωτίζουν οδούς διακρίσεως.
Κε Οδυσσέα, σπουδαία τα αποδεικτικά στοιχεία που παρουσιάζετε στο blog!
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ εκδήλωση που προετοιμάζουν, θα εκφράζει μόνο όσους θα παρευρεθούν, και όσους εγγράφως τους εξουσιοδοτήσουν, ας ΜΗ ΤΟΛΜΗΣΟΥΝ να εκδώσουν ψήφισμα εκ μέρους όλου του Ορθοδόξου Χριστιανικού λαού της Ελλάδας. Δεν μας εκφράζουν. Υπάρχει και η Κρήτη και η Εκκλησία της που επίσημα χαρακτηρίζει "ανεύθυνες τις διαδόσεις που τρομοκρατούν τον λαό". Η Επίσημη Εκκλησία της Ελλάδος να τους ανακαλέση εις την τάξιν και να εκδώσει ανακοινωθέν ότι δεν απηχούν τις απόψεις της.
Καλή η ιδέα να γίνει ανασκόπηση των βλακειών, ιδιαίτερα των προ του 2000, όταν ψευτο-προφήτευαν για το 2000 την συντέλεια του κόσμου! Δημήτριε δυστυχώς με τη συγκεκριμένη γελοία φυλλάδα εξευτελίζουν το κύρος της Εκκλησίας όχι μόνο στο σχολείο σου αλλά παντού. Αγαπητέ ΙΚ έχεις δίκιο, "ου με πείσεις καν με πείσεις"!!! διότι η αντιχριστολογία είναι το δόγμα τους, και στην ανάγκη τους δημιουργούν και φανταστικό αντίχριστο και φανταστικά σφραγίσματα.
Εάν δεν μετανοήσουν, προβλέπεται να αποδώσει ράπισμα, ο Θεός: "Εάν τις επιθή επί ταύτα, επιθήσει ο Θεός επ' αυτόν τας πληγάς τας γεγραμμένας εν τω βιβλίω τούτω. και εάν τις αφέλη από των λόγων του βιβλίου της προφητείας ταύτης, αφελεί ο Θεός το μέρος αυτού από του ξύλου της ζωής και εκ της πόλεως της αγίας, των γεγραμμένων εν τω βιβλίω τούτω" (Αποκ.κβ΄18-19). "Φύγετε από μπροστά μας της εσχατολογίας παιδιά" όπως ίσως θα έλεγε ο π.Δανιήλ Αεράκης. Διότι "ασφαλέστερον και ακινδυνότερον το περιμένειν την έκβασιν της προφητείας ή το καταστοχάζεσθαι και καταμαντεύεσθαι ονόματος"(Αγ.Ειρηναίος).
8Ιωάν8νης Μ8.
Γιατί τόσον καιρό κύριε Οδυσσέα δεν τα δημοσίευες αυτά τα στοιχεία που προέρχονται από την ίδια την εταιρία κατασκευής Gs1. Γιατί δεν τα στείλατε στη Σύνοδο ώστε να απαλοιφθεί και η παραμικρά υπόνοια ότι ο γραμμωτός κώδικας δεν έχει ούτε μπορεί να εμπεριέχει τον 666; Τα γράψατε κι άλλες φορές αλλά όχι με τόσα στοιχεία αποκαλυπτικά. Με όσα γράφετε δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η κάρτα του πολίτη δεν έχει καμμία σχέση με το 666. Μία ερώτηση απλή θέλω να σας θέσω, όπως και ο πολύς απλός κόσμος. Εάν πάρω την κάρτα του πολίτη τα προσωπικά μου δεδομένα θα είναι προσβάσιμα και αναγνώσιμα από τον καθένα που θα έχει τη δυνατότητα να διαβάσει....την κάρτα μου; Και τώρα έχω προσωπικά δεδομένα τα οποία δεν είναι γνωστά στον καθένα, ούτε και θα ήθελα να είναι, όπως και ο τελευταίος πολίτης της χώρας, φαντάζομαι. Απαντείστε απλά μόνο σ'αυτό. Γιατί στο συλλαλητήριο δεν θα κατέβουν μόνο οι «κολλημένοι» με το 666, αλλά και απλοί πολίτες που δεν θέλουν το ηλεκτρονικό φακέλλωμα. Ευχαριστώ και συγχαρητήρια για τα στοιχεία που δημοσιεύσατε έστω και μετά πάροδο τόσων ετών.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜία απαντηση
ΑπάντησηΔιαγραφήμ. Πρόδρομος
http://agioros.blogspot.com/2011/02/13-666.html
Σχετικά με την κάρτα του πολίτη:
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ κάρτα του πολίτη θα περιέχει πλινθίο (chip), όπως και οι σύγχρονες τραπεζικές κάρτες. Σ' αυτές, για να εμφανισθεί ο λογαριασμός θα πρέπει να δοθούν 4 αριθμοί (ΡΙΝ).
Κάτι ανάλογο γίνεται και με την κάρτα του πολίτη, που θα περιέχει: ΑΦΜ, ΑΜΚΑ, ΑΡ. ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ή ΑΡ. Ψηφοφορου κ.λπ.
Έτσι, στις ΔΟΥ θα απαιτείται η πληκτρολόγηση του ΑΦΜ για να παρουσιασθεί ο φορολογικός φάκελλος. Ο έφορας δεν θα ζητήσει τον ΑΜΚΑ, γιατί δεν τον ενδιαφέρει, αλλά μόνο τον αριθμό ΑΦΜ.
Αντίστοιχα, στο νοσοκομείο θα πληκτρολογηθεί ο ΑΜΚΑ, ώστε να παρουσιαστεί ο ιατρικός φάκελλος και όχι ο ΑΦΜ, που αφορά τις ΔΟΥ.
Αντίστοιχα, στην Αστυνομία θα πληκτρολογηθεί ο αρ. ταυτότητας, για να παρουσιαστεί ο αστυνομικός φάκελλος. Δεν θα ζητηθεί ούτε ο ΑΦΜ, ούτε ο ΑΜΚΑ, ούτε ο αρ. ψηφοφόρου.
Έτσι, θα μπορούν να γίνονται συναλλαγές σε όλες τις υπηρεσίες, χωρίς μια υπηρεσία να χρειάζεται μπορεί να μπει στα αρχεία μιας άλλης.
ΙΚ
Μιά απάντηση στη Μία απάντηση:
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ κατασκευαστής barcode βεβαιώνει, ότι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ 3 εξάρια στον κωδικό ΕΑΝ.
Ο μ. Πρόδρομος βεβαιώνει, ότι ΥΠΑΡΧΟΥΝ 3 εξάρια στον κωδικό ΕΑΝ.
Προτάθηκε, ότι όποιος διαφωνεί με τον κατασκευαστή να απευθύνει τις ενστάσεις του σ' αυτόν.
Αν δεν το κάνει, τότε ας το κάνει ο διαχειριστής του ιστολογίου αυτού, για να μην τρελαθούμε οι υπόλοιποι.
ΙΚ
Πάρτε τη κάρτα του πολίτη για να ξέρουν τα πάντα για τη ζωή των χριστιανών οι Εβραίοι των οποίων τα συμφέροντα εξυπηρετούν οι εταιρείες που θα εξυγιάνουν τον δημόσιο τομέα με τις αποκρατικοποιήσεις. Αν οι Εβραίοι ικανοποιήθηκαν με την απαλοιφή του θρησκεύματος, τι χαρά έχουν να κάνουν με την κάρτα του πολίτη!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπορεί η μασονία να έβαλε αιρετικούς στις θέσεις των Επισκόπων αλλά ολοένα και κάποιοι κληρικοί, μοναχοί και λαϊκοί αρθρώνουν ορθόδοξο λόγο - τώρα με τη κάρτα του πολίτη ας τεθούν όλοι αυτοί υπό επιτήρηση καθώς και όλοι όσοι αντιστέκονται ή μπορεί να αντισταθούν στη νεοταξική λαίλαπα που ισοπεδώνει γλώσσα, ιστορία, έθνος και ηθική.
Πάρτε τη κάρτα του πολίτη εσείς που θεωρείστε συνειδητοί χριστιανοί και περιμένετε μετά αντίσταση και αγώνα από τα παιδιά σας τα οποία γεννήθηκαν και ανατράφηκαν με την παιδεία και τις ανέσεις του Νέου Διαφωτισμού, που διδάχτηκαν για ορθοδοξία τον Οικουμενισμό. Πάρτε τη κάρτα που θέλουν να μας επιβάλλουν οι πολιτικοί που επειδή φροντίζουν για εμάς μας οδήγησαν σε αυτά τα χάλια και έρχονται και χειρότερα!!
Τι δουλειά έχει η κάρτα του πολίτη, με το b-c που δεν θα το έχει και που δεν έχει και το 666;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠου κολλάει η κάρτα του πολίτη με το b-c;
Όσο για τη σύνδεση της κάρτας του πολίτη με τους Εβραίους, τους Σιωνιστές και τους Νεοταξίτες, σε ποιό συνωμοσιολογικό βιβλίο, από όσα γνωρίζουμε, αναφέρονται;
Στου Λιακόπουλου, στου Texte Marss, στης Relfe, στου Παρθένιου, στου Καλύβα, στου Δημαρά, στου Yermac, στου ΕΛΚΙΣ ή σε ποιό άλλο ή στα διάφορα αδέσποτα φυλλάδια που κυκλοφορούν;
ΙΚ
ΙΚ έχεις κολλήσει από το φανατισμό σου στο να αποδείξεις ότι δεν υπάρχει 666 στη Κάρτα του Πολίτη και σχέση με την Αποκάλυψη και στις μέρες που ζούμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν σου είπε κανείς για barcode, ούτε για 666 ούτε για Αντίχριστο! Αλλά τι; Μόνο το ΠΡΟΦΑΝΕΣ:
Η Κάρτα Πολίτη έχει άμεση σχέση με την στενή παρακολούθηση της προσωπικής ζωής των Χριστιανών και το πρόβλημα είναι ότι αυτή θα γίνεται από κέντρα εξουσίας που δεν έχουν σχέση με την Ελλάδα ή την Ορθοδοξία. Οι πληροφορίες μπορούν να δίνονται και εκτός ελληνικών συνόρων λόγω της Συνθήκης Σένγκεν. Η Κάρτα Πολίτη δεν είναι το Χάραγμα αλλά είναι ο χαφιές της προσωπικής ζωής των πολιτών, και συγκεκριμένα των χριστιανών.
Αυτό είναι ένα όφελος από τη κάρτα του πολίτη.
Από την εφημερίδα το "Βήμα" - και αυτό αδέσποτο φυλλάδιο είναι;-
"Στους μεγάλους Εβραϊκούς οίκους ανέθεσε η κυβέρνηση τις αποκρατικοποιήσεις
Διευρύνει σε όλα τα πεδία τη συνεργασία της Ελλάδας, με τα μεγάλα Εβραϊκά μαγαζιά, η κυβέρνηση, πατώντας στα σίγουρα, αφού οι συγκεκριμένοι οίκοι "κατέχουν" το 99% του παγκόσμιου πλούτου. Είναι ώρα για πειράματα;
ο υπουργείο Οικονομικών ανακοίνωσε τους συμβούλους για την αξιοποίηση της συμμετοχής του Δημοσίου στην Δημόσια Επιχείρηση Αερίου ΑΕ (ΔΕΠΑ) και στην Ελληνικά Αμυντικά Συστήματα ΑΕ (ΕΑΣ). Ειδικότερα, όσον αφορά στη ΔΕΠΑ, το έργο του χρηματοοικονομικού συμβούλου ανατέθηκε στις τράπεζες Alpha Bank Α.Ε., N M Rothschild & Sons LTD και UBS Limited και του νομικού συμβούλου στη Δικηγορική Εταιρεία...Κουταλίδη. Οσον αφορά στην ΕΑΣ το έργο του χρηματοοικονομικού συμβούλου ανατέθηκε στην εταιρία KPMG Σύμβουλοι ΑΕ και του νομικού συμβούλου στη Δικηγορική Εταιρία Φορτσάκης, Διακόπουλος, Μυλονογιάννης & Συνεργάτες". http://news-gr.gr/2011/02/%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%82-%CE%BC%CE%B5%CE%B3%CE%AC%CE%BB%CE%BF%CF%85%CF%82-%CE%B5%CE%B2%CF%81%CE%B1%CF%8A%CE%BA%CE%BF%CF%8D%CF%82-%CE%BF%CE%AF%CE%BA%CE%BF%CF%85%CF%82-%CE%B1%CE%BD%CE%AD%CE%B8/
ΕΛΕΟΣ ΚΥΡΙΕ Ι.Κ. ΕΙΠΑΜΕ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ 666 ΚΑΙ BAR CODE. ΕΝΤΑΞΕΙ. ΤΩΡΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΠΕΙΣΕΤΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΥΤΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΦΑΚΕΛΛΩΜΑ; ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΕΠΙΤΥΧΕΤΕ; ΜΗΠΩΣ ΣΤΡΟΥΘΟΚΑΜΗΛΙΖΕΤΕ; ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΤΕ ΠΟΥ ΟΔΗΓΟΥΜΑΣΤΕ; ΟΛΑ ΘΑ ΤΑ ΔΕΧΘΟΥΜΕ ΠΑΘΗΤΙΚΑ ΣΑ ΝΑ ΜΗ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΕ; ΑΡΧΙΖΩ ΝΑ ΑΜΦΙΒΑΛΛΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ ΣΑΣ, ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΞΕΚΟΛΛΗΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ 666 ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΑΛΛΑ ΝΑ ΑΠΟΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΧΘΟΥΜΕ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΑΠΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΚΕΝΤΡΑ ΕΞΟΥΣΙΑΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΗΠΩΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΕΣΘΕ ΑΠΟ ΚΑΠΟΥ; ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΑ ΡΩΤΑΩ ΓΙΑΤΙ Η ΕΜΜΟΝΗ ΣΑΣ ΑΥΤΗ ΘΕΤΕΙ ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΑ ΠΟΛΛΑ.
Ο Χριστός και οι Απόστολοι δεν ξεσηκώθηκαν, για το φακέλωμά τους από τους Ρωμαίους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕμείς οι Χριστιανοί, γιατί να ξεσηκωθούμε για το φακέλωμά μας από τους Εβραίους;
Μήπως, γιατί φοβόμαστε το μαρτύριο; Φοβόμαστε μήπως μας σταυρώσουν οι Εβραίοι; Αυτό το παράδειγμα μας έδωσε ο Χριστός; Να φοβόμαστε το Σταυρό;
Μήπως φοβόμαστε, γιατί είμαστε χλιαροί (Απκ. 3. 16) και ενώ κατοικοεδρεύουμε "όπου ο θρόνος του Σατανά" και δεν κρατάμε το όνομά Του και αρνούμαστε την πίστη μας σ' Αυτόν (Απκ. 2. 13);
ΙΚ
Αν θέλετε να καθησυχάσετε τις ανησυχίες σας, δεχθείτε παρακαλώ, ότι ΝΑΙ κατευθύνομαι από τη Νέα Τάξη Πραγμάτων και τον διεθνή Σιωνισμό και είμαι πράκτορας των Βρυξελλών και φυσικά πληρώνομαι αδρά, για τις υπηρεσίες μου και την υπεράσπιση των διεθνών αυτών κέντρων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε τις διαβεβαιώσεις μου αυτές, πιστεύω ότι θα πρέπει να ησυχάσετε, επί τέλους, γιατί θα γνωρίζετε επακριβώς, με ποιόν έχετε να κάνετε.
ΙΚ
ΙΚ είστε έτοιμος για το μαρτύριο; Δεν ξέρετε ότι δεν είναι συνετό να πηγαίνει κανείς γυρεύοντας; Καλά και άγια αν έχει τη πνευματική κατάσταση για το μαρτύριο, έχουμε αγίους που ανυπομονούσαν να μαρτυρήσουν! Αν εσείς είστε έτοιμος για μαρτύριο, με το καλό με τη Χάρη του Θεού, όμως, δεν πρέπει να υπολογίσουμε και εκείνους που είναι αδύναμοι και δεν θα καταφέρουν να μαρτυρήσουν; Γνωρίζουμε από τα συναξάρια και χριστιανούς που ήταν έτοιμοι να μαρτυρήσουν αλλά λόγω των παθών τους εγκαταλείφθηκαν από τη Χάρη του Θεού που είχαν ήδη και αρνήθηκαν τον Κύριο και έτσι χάθηκαν. Γιατί να σπρώξουμε τα πράγματα στο οριακό σημείο μαρτύριο ή απώλεια θέτοντας στο κίνδυνο της απώλειας εκείνους που δεν είναι έτοιμοι να μαρτυρήσουν;
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα ετοιμαζόμαστε για μαρτύριο αλλά μπορεί να μην μας συμβεί τελικά γιατί ο Αντίχριστος μπορεί να αργήσει να εμφανιστεί.
Τι απολογία θα έχουμε στην επί του φοβερού βήματος του Χριστού για τη στάση μας η οποία θα είναι αποδοχή ή και υποστήριξη των μεθοδεύσεων της Νέας Εποχής που προετοιμάζουν το έδαφος του Αντιχρίστου; Τι δικαιολογία θα έχουμε όταν γνωρίζουμε που οδηγούνται τα πράγματα; Θα πούμε ότι τα βοηθήσαμε για να οδηγηθούμε στο μαρτύριο;
Αν το μαρτύριο είναι να συμβεί στα παιδιά μας, πώς θα τους μεταλαμπαδεύσουμε το πνεύμα της ομολογίας -που αγωνιζόμαστε να έχουμε- όταν εμείς πρώτοι στρώνουμε το χαλί σε οτιδήποτε υπηρετεί το αντίχριστο πνεύμα; Θα πούμε στα παιδιά μας που θα έχουν γαλουχηθεί σε περισσότερο αντίχριστη εποχή από τη δική μας, άντε μαρτυρήστε τώρα εσείς για τον Χριστό, εμείς σας "βοηθήσαμε" με το να στρώσουμε το χαλί στον υιό της απωλείας; Τέτοιο παράδειγμα θα αφήσουμε στις επόμενες γενιές;
Τι απάντηση περιμένετε από έναν υπερασπιστή της Νέας Εποχής, που δίνει και τη ζωή του ακόμη, για να περάσει τις θέσεις της;
ΑπάντησηΔιαγραφή"Έτσι είναι, αν έτσι νομίζετε"
(L. Pirantello).
IK
Προς ερίτιμον και αξιότιμον κ. Ν.
ΑπάντησηΔιαγραφή"εκ γαρ των λόγων σου κρινώσαι σε", άρα έχω το ηθικό δικαίωμα να εκφράσω μια ερώτηση:
Μήπως ο διαβόητος για πολλά.....σημερινός δεσπότης της Λάρισας πέτυχε το αυτονόητο, να κυνηγήσει και να απομονώσει τους ανόητους αντιπάλους του, σαν κι' εσάς αγαπητή μου κυρία;
Θα περίμενα μια απάντηση.
Γ. Μουστάκης