Κυριακή 25 Οκτωβρίου 2009




Iερεμίας Φούντας


ο αμίμητος


και ο αξιοθρήνητος


Δημοσιεύσαμε μέχρι τώρα δύο επιστολές του ταλαίπωρου Ιερεμία Φούντα, στις οποίες αποδείχθητε το ανακόλουθο και το αλλοπρόσαλλο και το αντιφατικό του ανθρώπου, με την εξευτελιστική πρώτα ανάκλησι της υπογραφής του, από το Πατερικότατο κείμενο της Ορθοδοξότατης ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ ΠΙΣΤΕΩΣ, που αναστάτωσε και συντάραξε και πανικόβαλλε τους Λατινόφρονας και τους Οικουμενιστάς της εποχής μας.


Όπως περίτρανα αποδείξαμε μέσα από τις επιστολές του, κολακεύει αδιαντρόπως τον αρχιεπίσκοπο των ΤΑΝΚΣ Σεραφείμ μέχρι αηδίας, για να τον κάνη επίσκοπο.

Ενώ, όπως μας έγραφε σε άλλη αδημοσίευτη επιστολή του - από την σωρεία των επιστολών που κατέχουμε και προτιθέμεθα όλες να τις δημοσιεύσουμε -


«ο Ιερώνυμος διέπραξε λάθη τινα- ανθρώπινον άλλωστε- ενώ ο διάδοχος αυτού, ο διά τας αμαρτίας κλήρου και λαού Αρχιεπίσκοπος Σεραφείμ διέπραξε και διαπράττει εγκλήματα.

Και παρά τας δικαίας εξεγέρσεις και αγανακτήσεις των πιστών κατά των φρικτών του εγκλημάτων, αυτός ατάραχος κάθεται επί του θρόνου μήτε Θεόν φοβούμενος, μήτε τους ανθρώπους εντρεπόμενος».


Όμως, «ενός κακού δοθέντος, μύρια έπονται».

Τον πήρε η κατηφόρα και δεν τον σταματάει πλέον τίποτα.

Στην ελεεινή επιστολή που έστειλε προς τους ιερείς του και προς τους επισκόπους, καταγράφει και τα παρακάτω υβριστικά και συκοφαντικά λόγια:


“Βέβαια, γνωρίζω ότι θά ακουστούν καί θά γραφον καί κριβς ντίθετα σχόλια γιά τό πρόσωπό μου καί μέ βρεις μάλιστα ναντίον μου, τι τάχα εμαι δειλός κόμη καί προδότης τς πίστεως!...

δη μέ πρε νας λαϊκός τηλέφωνο, παίδευτος στήν θεολογία, πού χει μως τήν ναίδεια νά παριστάνει τόν γωνιστή τς πίστης μας, καί μο επε μία βριστική φράση.

Καί γώ μέ πολλή ρεμία, φο τόν χαιρέτησα, το κλεισα τό τηλέφωνο.

Τί νά σς π, Πατέρες μου καί Μητέρες μου!

Χίλιες φορές καλύτερα τά παιδιά τς καφετέριας πό μερικούς τέτοιους τετυμπόϊδες «χριστιανούς», πού θέλουν νά παριστάνουν καί τόν γωνιστή τν πατρίων! Βεβαίως, χίλιες φορές καλύτερα!


Είναι αληθές το περιστατικό, βεβαίως.

To επιβεβαιώνουμε και εμείς.

Τον πήρε, μετά την ανάκλησι της υπογραφής του, κάποιος, «εκλεκτός νέος, της εκλεκτής αγωνιζομένης ομάδας του», κατά έκφρασι του ιδίου του Ιερεμία, στο τηλέφωνο και του είπε μόνο μία κουβέντα.

--- Είμαι ο τάδε, του είπε.

Και εκείνος, αφού του ήταν γνωστός, του απάντησε.

– Α, τι κάνεις, είσαι καλά;

Και του ανταπάντησε ο επισκέπτης του.

--- Δεν μου λές, έχεις τρικυμία φρενών;

Και εκείνος, ο Ιερεμίας, γεμάτος από οργή ανταπάντησε.

--- Σε παρακαλώ, σε παρακαλώ.

Και τούκλεισε το τηλέφωνο.


Αυτή ήταν ολόκληρη η στιχομυθία μεταξύ αυτού και του, «απαίδευτου θεολογικά», επισκέπτου του.

Και μετά από αυτό το τηλεφώνημα, αντί να συναισθανθή την πρωτοφανή κατάπτωσί του με την ανάκλησι της υπογραφής του, είχε την αναίδεια και το θράσος να καταγράψη το περιστατικο στην ελεεινή επιστολή του προς τους ιερείς του, και να εμφανισθή …διωκόμενος και …υπομονετικός!

Και δεν κοκκίνισε.

Και δεν συνεστάλη.

Και δεν ενετράπη.


Και όχι μόνον αυτό.

Αλλά εξετράπη και σε χυδαίες ύβρεις και σε χυδαίους χαρακτηρισμούς εναντίον του τηλεφωνικού επισκέπτου του, με τον οποίον, ακούσατε-ακούσατε, επί έτη πολλά συνεργάζονταν μαζί του, τον γνώριζε πολύ καλά, τον εγκωμίαζε και τον αποκαλούσε κατά το παρελθόν, μέγα και εκλεκτό αγωνιστή της Εκκλησίας και αυτόν και τους άλλους νέους που συναγωνίζονταν μαζί του.

Και μέσα σε πολλούς άλλους χαρακτηρισμούς, τον απέδωσε, ελαφρά τη καρδία, τον τίτλο του ΤΕΝΤΥΜΠΟΫ. Ναι, του ΤΕΝΤΥΜΠΟΫ.


Ναι, αμετανόητε Ιερεμία Φούντα.

Και τεντυμπόϋδες, μπορούν να γίνουν οι ευσεβείς, για την αγάπη του Χριστού μας.

Και αλήτες και χαμίνια των δρόμων, μπορούν να γίνουν.

Τα πάντα μπορούν να γίνουν.

Γιατί όχι;

Δεν γνωρίζεις και τον λόγο του ιερού Χρυσοστόμου περί του «αλήτη Χριστού»;

"Εγώ και φίλος, και μέλος, και κεφαλή, και αδελφός, και αδελφή, και μήτηρ, πάντα εγώ. μόνον οικείως έχε πρός εμέ. Εγώ πένης διά σέ. Και αλήτης διά σέ". (ΕΠΕ, 12,34).

Τι θα γίνη όμως με τους σημερινούς πραγματικούς αλήτες με ράσα, που κατέχουν επισκοπικούς θρόνους;

Μπορείς να μας πής;


Ως φαίνεται ο ταλαίπωρος, όντως λόγω της …κρανιακής του τρικυμίας, το μυαλό του ξέφυγε πάνω από την φούντα, την κορυφή δηλαδή, της κεφαλής του και …αναχώρησε εις χώραν μακράν!

Αναζητείται αυτό....

Και ο ευρών, αμειφθήσεται.


Ο επισκέπτης του, ήταν ένας από εκείνους τους νέους, που στο παρελθόν εξυμνούσε και θαύμαζε και υποκινούσε να παραμείνουν αταλάντευτοι στην αγωνιστικότητά τους, όπως και παραμένουν αταλάντευτοι μέχρι σήμερα και μάλιστα στα ζητήματα της Πίστεως, στα οποία τιτανίως και ανυποχωρήτως αγωνίζονταν όλοι οι Αγιοι Πατέρες της Εκκλησίας και μάλιστα παροτρύνουν τους πιστούς να πράττουν τα ίδια.

Και αυτούς, καθηκόντως, συνεχίζουν να απομιμούνται εκείνοι οι νέοι, σήμερα δε ώριμοι άνδρες.

Δεν έγιναν ποτέ - Δόξα τω Θεώ - ριψάσπιδες και κόλακες, των ισχυρών της ημέρας ή της νύχτας ή του αρχιαιρεσιάρχου Βαρθολομαίου, όπως έπραξε εξευτελιστικά και άνευ στοιχειώδους εντροπής, ο ίδιος.


Απολαύστε, λοιπόν, μία ακόμα επιστολή, του αξιοθρήνητου Ιερεμία Φούντα, για να δήτε το αλλοπρόσαλλο και αντιφατικό του …δειλαιότερου ανθρώπου της εποχής μας.

Και έπεται συνέχεια.

Όταν δημοσιοποιηθούν και οι άλλες επιστολές του, θα φρίξη ο τόπος, από το φαινόμενο του ανθρώπου.


Που, όπως ξαναγράψαμε, μετά από την πρόθεσί μας να τις δημοσιοποιήσουμε, οφείλει να βγάλη το πετραχήλι του και να αναχωρήση είς την έρημον όπου θα αναλάβη να καταγράψη τους θρήνους του ….Ιερεμίου.


Αποψί μας είναι, ότι μετά από τον πανελλήνιο και παγκόσμιο αυτοεξευτελισμό του μέσα από τον γραφικό χαρακτήρα των επιστολών του, είναι ανάξιος να κατέχη θρόνον επισκόπου και να ποιμαίνη λογικά όντα.


Εμπρός, Ιερεμία Φούντα.

Εάν σου απέμεινε στοιχειώδης αξιοπρέπεια, οφείλεις να κατέλθης του επισκοπικού θρόνου και να αναχωρήσης διά ….μακρινόν και βραχώδη τόπον της ερήμου.

Ότι ήταν να προσφέρης, το προσέφερες.

Δεν σου απέμεινε τίποτα άλλο παρά η αναγνώρισι των φρικωδών λαθών σου και η πραγματική μετάνοιά σου.

Από εδώ και πέρα μέσα στην Εκκλησία, θα είσαι…. άχθος αρούρης!


Στη συνέχεια δημοσιεύουμε και άλλες αποδείξεις, γραπτές μάλιστα, του αξιοθρήνητου Ιερεμία του επονομαζομένου Φούντα;

Θέτουμε το μοναδικό φαινόμενο, υπό την κρίσι σας.

Και μπορείτε και εσείς να καταγράψετε τις απόψεις σας και να τις δημοσιοποιήσετε.

Για νάναι δικαία η κρίσι σας, κατά το Ευαγγελικόν:

«Μη την κατ’ όψιν κρίσιν κρίνατε, αλλά την δικαίαν κρίσιν κρίνατε» (Ιω.7,24).


Αγαπητέ ….

Ο Χριστός εν τω μέσω ημών.

Χαίρετε και υγιαίνετε.

Ζητώ συγγνώμην διότι πολύ καθυστερημένα έρχομαι να σας συγχαρώ διά …

Συγχαρητήρια σε σας και εις όλην την εκλεκτήν σας ομάδα.

Εύγε σας εκλεκτοί νέοι!

Σείς θα φέρετε την άνοιξιν του βαρυτάτου χειμώνος της Εκκλησίας μας.

Χειρότερον από άθλια τα πράγματα της Ελλαδικής Εκκλησίας.

Ποίος θα φέρη την βελτίωσιν;

Οι ιερείς;

Μην περιμένετε από ημάς τολμηράς ενεργείας.

Δεν ακούετε;

Εν χορώ οι ιερείς ψάλλουν πολυχρόνια των παρανόμων

Μητροπολιτών, οι οποίοι ως άλλοι Δαθάν και Αμειρών,

ούς ήνοιξε και κατέπιεν η γή, ήρπασαν τους θρόνους

νομίμων Μητροπολιτών (Αριθμ.κεφ.16ον).

………………………………………………………….

Η αναγέννησις θα προέλθη από Σας!

Παρακαλούμεν μην παύσητε αγωνιζόμενοι.

Ολοι μας βλέπομεν με συγκίνησιν και θαυμασμόν τον αγώνα σας.

Μας συγκινεί η αγάπη σας διά την μητέρα Εκκλησίαν.

Σείς αγαπάτε, πράγματι, την Εκκλησίαν και μη ακούητε

λόγους ψευδοκαλοθελητών και ψευδοευλαβών,

οι οποίοι θέλουν να σας ψυχράνουν λέγοντες….

δεν πρέπει να τα βάνετε με κληρικούς, με Επισκόπους…
Εδώ εποδοπατήθησαν Ιεροί Κανόνες, τίμιοι Ιεράρχαι

ζούν ημέρας εξορίστου Αγίου Αθανασίου, κακοί ποιμένες

διαφθείρουν τον ιερόν αμπελώνα…

Είναι δυνατόν να σιωπήσωμεν;

Τώρα καθείς πιστός πρέπει να δώση το παρόν

εις αγώνας κατά της παρούσης εκκλησιαστικής

καταστάσεως, αθλιωτέρας υπέρ πάσαν άλλην φοράν.

Τώρα και ο πραϋς πρέπει να γίνη μαχητής.

Παρακαλώ αναγνώσατε:Ιωήλ 4,9-11.

Ημην και εγώ ιεροκήρυξ του αγίου Αττικής Νικοδήμου.

Υπηρέτουν εις την περιοχήν Μεγαρίδος.

Οι νέοι παράνομοι Μητροπολίται με εξεδίωξαν.

Αλλ’ ούτε και εγώ θα παρέμεινα εις αυτούς.

Θα ήτο συνεχές το μαρτύριον της συνειδήσεως

αναγνωρίζοντας την παρανομίαν…

Εφυγα δι’ επαρχίαν.

Και πάλιν σας συγχαίρω.

Ευχάς εις όλους τους αδελφούς.

Μετ’ εκτιμήσεως και ευχών


Αρχιμ. Ιερεμίας Φούντας

17 σχόλια:

  1. H νέα Υπουργός Υγείας σε συνέντευξη της που δημοσιεύτηκε στον τύπο προτίθεται να δώσει Ηλεκτρονική Κάρτα Υγείας σε κάθε ασφαλισμένο. Τι πρέπει να κάνουν οι πιστοί για το ζήτημα αυτό? Ο φίλος μας ο Αιρετικός τι γνώμη έχει επ' αυτού? Σχετίζεται η Νέα Ηλεκτρονική Κάρτα Υγείας με το χάραγμα του Θηρίου 666 της Ιεράς Αποκαλύψεως?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Oδυσσέα έλαβες κάποια απάντηση από τον π.Ιερεμία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπητέ αδελφέ

    Η ΔΙΣ της Εκκλησίας της Ελλάδος, κατά τη συνεδρίαση της 23.10.09 ασχολήθηκε με τον νέο Αριθμό Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης (Α.Μ.Κ.Α.) και αποφάσισε τα κάτωθι:

    «Αναφορικά με τον Αριθμό Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης (Α.Μ.Κ.Α.) η διαρκής Ιερά Σύνοδος απεδέχθη την εισήγηση της Συνοδικής Επιτροπής Δογματικών και Νομοκανονικών Ζητημάτων, σύμφωνα με την οποίαν «ο αριθμός Α.Μ.Κ.Α. είναι απλώς εις επί πλέον χρηστικός αριθμός και από όλα τα μέχρι τούδε στοιχεία ουδείς κίνδυνος προκύπτει δια την σωτηρίαν των ψυχών. Εις πάσαν περίπτωσιν η Εκκλησία γρηγορεί»».

    Ανεξάρτητα από τα ανωτέρω, η κάρτα κοινωνικής ασφάλισης (η οποία δεν είναι ηλεκτρονική) δεν χρησιμοποιείται σε κανένα μηχάνημα, όπως οι μαγνητικές πιστωτικές κάρτες των Τραπεζών ή οι ηλεκτρονικές ετικέτες των προϊόντων με το σύστημα γραμμωτού κωδικού (bar code), που διαβάζονται με ακτίνες laser.

    Η κάρτα κοινωνικής ασφάλισης δεν φέρεται από τον κάτοχο, ούτε επιδεικνύεται στις συναλλαγές με τους διάφορους φορείς υγείας, αλλά απλά φυλάσσεται στο σπίτι και απομνημονεύεται, ώστε να δηλωθεί, όταν ζητηθεί. Ο Α.Μ.Κ.Α. είναι ένας 11ψήφιος κωδικός, του οποίου τα 6 πρώτα ψηφία δηλώνουν την ημερομηνία γέννησης, τα επόμενα 4 ψηφία είναι ο κυρίως κωδικός και το τελευταίο ψηφίο είναι ψηφίο ελέγχου του όλου κωδικού. Είναι δε κάτι αντίστοιχο με τον εννεαψήφιο αριθμό φορολογικού μητρώου (Α.Φ.Μ.). Ο Α.Μ.Κ.Α. αντικαθιστά τους μέχρι σήμερα χρησιμοποιούμενους αριθμούς μητρώου ασφαλισμένου (Α.Μ.Α.), που για το Ι.Κ.Α. ήταν ένας επταψήφιος αριθμός.

    Όσον αφορά τον αριθμό του ονόματος του Αντιχρίστου χξς΄ (στο ελληνικό σύστημα αρίθμησης) της Αποκάλυψης, αυτός είναι διαφορετικός κατά περίπτωση για τα διάφορα συστήματα αρίθμησης. Έτσι:

    1/ Στις καθημερινές συναλλαγές, που γίνονται με το δεκαδικό σύστημα αρίθμησης, ο αριθμός αυτός είναι: 666.

    2/ Στις εργασίες με τους υπολογιστές, που χρησιμοποιούν το δυαδικό σύστημα αρίθμησης, ο αριθμός αυτός είναι: 1010011010. Σημειώνεται, ότι είναι αδύνατη η λειτουργία υπολογιστή με το δεκαδικό σύστημα.

    3/ Στις εργασίες, που χρησιμοποιούν το οκταδικό σύστημα αρίθμησης, ο αριθμός είναι: 1232.

    4/ Στις εργασίες, που χρησιμοποιούν το δεκαεξαδικό σύστημα αρίθμησης, ο αριθμός είναι: 29Α.

    κ.ο.κ.

    Αιρετικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καμμία-μα καμμία απολύτως απάντησι από τον επίσκοπο Ιερεμία.
    Τι να πή, αλήθεια;
    Τι να μας απαντήση;
    Εχει ηθική υποχρέωσι να λάβη θέσι σε όσα του καταμαρτυρούμε και σε οσα και άλλοι του καταμαρτυρούν.
    Αλλά ψάχνετε να βρήτε φιλότιμο στους σεπτοτάτους μας επισκόπους;
    Αλήθεια, σεπτότατοι είναι αυτοί οι άνθρωποι, ή σηπτικότατοι;
    Δεν έχουμε ποιότητα αρχιερέων, δυστυχώς.
    Ζούμε έσχατες ημέρες.
    Οι κληρικοί, λένε οι προφητείες, θα γίνουν οι χειρότεροι από τους ανθρώπους.
    Και μήπως δεν έχουμε τέτοια φαινόμενα σήψης πραγματικής;
    Λυσσούν να γίνουν επίσκοποι.
    Και γίνονται.
    Εξευτελίζονται δημοσίως και ακατασχέτως και δεν έχουν την φιλοτιμία ούτε δυό λέξεις να πούν που θα τους ξεπλύνουν από τις ντροπές τους.
    Ο Φούντας είδατε τι αναξιοπρεπή μέσα χρησιμοποίησε για να τον κάνουν επίσκοπο.
    Είναι δυνατον να αφήση τον θρόνον και να πάη ...στην έρημο για να κλάψη τις αμαρτίες του;
    Αυτός εφτυσε μέσα στην κατσαρόλα που τον τάϊσε.
    Αποδοκίμασε τους αδελφούς του και την αδελφότητα που τον ανέθρεψε και τον ανάδειξε.
    Το φιλότιμο να το ψάξουμε να το βρούμε σε άλλη γη σε άλλα μερη, που λέει και το τραγούδι.
    Δυστυχώς.
    Εδώ φιλότιμο μηδέν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έτσι ακριβώς είναι αγαπητέ Οδυσσέα.

    Εκτός από τους ΣΕΠΤΟΥΣ (= σεβαστούς, σεβάσμιους, αξιοσέβαστους) Ιεράρχες μας (που είναι ελάχιστοι), έχουμε και τους ΣΗΠΤΟΥΣ (= σεσηπότες, σαπισμένους, σκωληκόβρυτους) Ιεράρχες (που είναι η πλειονότητα)!

    Αιρετικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φιλότιμο μηδεν έχουν όσοι υποστηρίζουν αισχρότητες και παριστάνουν και τον αγωνιστή της Εκκλησίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πρόσφατο παράδειγμα ΣΗΠΤΟΥ Ιεράρχη έχουμε στην επίσκεψη του Επισκόπου Τύχωνα του Πατριαρχείου Βουλγαρίας στο Βατικανό.

    Εκεί ο σηπτός "Ορθόδοξος" Ιεράρχης, μετά από βαθεία γονυκλισία στον πάπα Βενέδικτο, του φίλησε το χέρι, αυτός και η συνοδεία του, στον περίβολο του αγίου Πέτρου, με παρουσία χιλιάδων κόσμου.

    Αιρετικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ημουνα δύο μέρες σε ένα μοναστήρι της ηρωϊκής Μακεδονίας.
    Είπα στους Πατέρες, που θα πάη αυτή η κατάστασι;
    Θα πρέπη να αποφασίσουμε κάποτε να τους εγκαταλείψουμε.
    Να βγάλουμε δικό μας Πατριάρχη, δικό μας αρχιεπίσκοπο, δικούς μας επισκόπους.
    Να αποδοκιμάσουμε όλα αυτά τα αποβράσματα που χρόνια τώρα μας ταλαιπωρούν.
    Ο Βούλγαρος, είναι υποδειγμα τους, εικόνα τους, έκφρασι αυθεντική των μυχίων πόθων τους, δουλάκια αηδιαστικά του Αιρεσιάρχου της Δύσεως.
    Να πάνε στο διάβολο και ακόμα μακρύτερα.
    Εί τις ου φιλεί Ιησούν, ανάθεμα έστω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ρε παιδιά ΤΥΧΩΝΑ λένε τον βρωμερό αυτόν τον Βούλγαρο.
    Μήπως είναι ο ΤΥΧΩΝΑΣ που μπαίνει εδώ και μας βρίζει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΙΕΡΑΡΧΗΣ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΥΧΩΝ στο πατριαρχείο Βουλγαρίας.
    Αφού το πατριαρχείο Σόφιας αποφάσισε να μη μετάσχει στον διάλογο της Κύπρου, πως είναι δυνατόν αυτός να πάει στο Βατικανό και να γονατίζει σαν ιππότης μπροστά στον Πάπα;

    Τώρα το ποιος είναι ο εικονιζόμενος και τι παιχνίδι παίζουν τα ΜΜΕ του Βατικανού δεν το ξέρω.

    Γεγονός είναι ότι επιθυμίες σαν τις δικές του «ας ενωθούμε και θα λυθουν οι διαφορες μας» εξέφρασε και ο καθηγ.Θεολογίας π.Παύλος Κουμαριανός.
    Και το χεράκι του Ράτζιγκερ το φιλούν οι παρατρεχάμενοι του Βαρθολομαίου συνέχεια (ο ψηλος ο Γαλλίας φαινόταν καθαρ αστο βίντεο του 2006 στο Φανάρι)
    Φαίνεται πως τα πράγματα έχουν δρομολογηθεί.
    Θα δούμε.


    ΥΓ. Το ζήτημα με τις ηλ.καρτες κλπ είναι πολύ ξεκάθαρο πια.Μονο στραβοί η εθελοτυφλουντες δεν το βλέπουν.
    http://redskywarning.blogspot.com/2009/10/marc.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αγαπητε Μισα
    μηπως ειναι αυτος απο την σχισματικη Βουλγαρικη εκκλησια;
    Εκει εχουν σχισμα, εχω πληροφορηθει.
    Μηπως μπορεις να μαθης περισσοτερα;
    Δεν ειναι, λοιπον, δυνατον να ειναι της κανονικης εκκλησιας της Βουλγαριας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μηπως ανωνυμε πιο πανω μπορεις να γινης λίγο σαφεστερος για να παρης την απαντησι σου;
    Τι εννοεις; Ποιον εννοεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ποτέ δεν στέλνουμε την εικόνα του Θεού (είτε αυτή είναι ο ΤΥΧΩΝΑΣ, είτε είναι ο ΤΥΧΙΚΟΣ) στο διάβολο! Γιατί, ποτέ δεν ξέρουμε τι θα κάνει, όταν ανέβει στον προσωπικό του σταυρό. Αντίθετα, θα πρέπει να προσευχόμαστε να μετανοήσουν και να τύχουν του θείου ελέους.

    Από την άλλη, να μη ξεχνάμε, ότι η θεία Χάρη ακολουθεί τους χειροτονηθέντες ακόμη και στην Κόλαση!

    Ως προς τον αφορισμό, όσων δεν φιλούν Χριστό, αυτό ανήκει στην Εκκλησία και όχι στον κάθε ένα πιστό και σημαίνει αποχωρισμό από το Σώμα του Χριστού. Βέβαια το «φιλώ» από το «αγαπώ» έχει τεράστια διαφορά. Όταν ο Χριστός ρώτησε τον Πέτρο, αν το αγαπά, ο Πέτρος απάντησε με ταπεινοφροσύνη «φιλώ σε Κύριε», γιατί γνώριζε, ότι το «αγαπώ» σημαίνει κατάσταση εκτός χώρου και χρόνου (δηλ. τη θέωση), ενώ το «φιλώ» αφορά αγάπη εντός χώρου και χρόνου.

    Αιρετικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. "Ευτυχώς όμως η Εκκλησία πορεύεται ερήμην αυτών των μεσσιανισμών και των σωτήρων, οι οποίοι αν αισθάνονται άβολα μπορούν να προσχωρήσουν σε μια άλλη Εκκλησία της αρεσκείας τους.
    Και ο Κύπρου Χρυσόστομος αποδεικνύει έτσι πως δεν φοβάται τους "αντι-οικουμενιστές" και τις τρισάθλιες μεθόδους τους, όπως δυστυχώς συμβαίνει με πολλούς Ιεράρχες της Εκκλησίας της Ελλάδος. Αναδεικνύεται ασυμβίβαστος και αίρεται υπεράνω "ισορροπιών" και λοιπών τερτιπιών".


    Τα πατραπάνω μας τα γράφει και πάλι ο παλληκαράς που προσφέρει το μπλόγκ του σε όλους τους ομοφιλόφιλους του βρωμόκοσμου.
    Αλήθεια γιατι προτιμάει αυτούς να προβάλη;
    Λέει μία παροιμία: Οτι καθένας αρέσει να ασχολείται, αυτό και επιθυμεί.
    Πάντως ας μαθη ο παπόφιλος θολολόγος, ότι εμείς δεν θα μείνουμε σε μία εκκλησία ομοφυλοφίλων.
    Σαν τη δική του εκκλησία, όπως κατάντησε.
    Θα τους φτύσουμε και θα φύγουμε.
    Και θα τους παρη ο διάβολος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ο τιτουλάριος Επίσκοπος Τιβεριουπόλεως ΤΥΧΩΝΑΣ είναι βοηθός "παρά τω εν Δυτική και Κεντρική Ευρώπη Μητροπολίτη" της Εκκλησίας της Βουλγαρίας, η οποία έχει προκαθήμενο τον Μητροπολίτη Σόφιας και Πατριάρχη πάσης Βουλγαρίας κ. Μάξιμο.

    (ΠΗΓΗ: Ημερολόγιο Οικουμενικού Πατριαρχείου, 2006, σελ. 1246).

    Αιρετικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Zητώ συγγνώμη , έσπευσα να αποφανθώ πριν ερευνήσω πλήρως αλλά ο συγκεκριμένος δεν μετέχει της Ιεράς Συνόδου.

    Προκειται περί αυτού:
    http://www.bg-patriarshia.bg/img/ftp/episkop_tihon.jpg

    http://www.rilaeu.com/news1.htm

    Προφανώς ως εγκαταβιών στην Εσπερία έχει διαφορετικές απόψεις από αυτές της οικείας Συνόδου.

    Και πάλι ζητώ συγγνώμη για την αθέλητη λανθασμένη πληροφόρηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Εάν, ο μη μετέχων στην Ι. Σύνοδο (ως τιτουλάριος Επίσκοπος) Τιβεριουπόλεως Τύχωνας (ένας από τους 11 τιτουλάριους της Βουλγαρικής Εκκλησίας), (άλλο παπικό φρούτο, αυτό με τους τιτουλάριους), έχει διαφορετικές (βλέπε: οικουμενιστικές) απόψεις από την Εκκλησία στην οποίαν ανήκει και η οποία θέλει να ξεχωρίζει, ως μη οικουμενιστική (μιας και δεν έστειλε αντιπροσωπεία στην Κύπρο), τότε θα πρέπει να εκβληθεί πάραυτα του σώματος της Εκκλησίας αυτής.

    Αλλά ποιός έδωσε πρώτος το παράδειγμας; Μα φυσικά ο Βαρθολομαίος, μαζί με τον Περγάμου, όταν έκαναν γονυκλισία και προσκύνησαν το πτώμα του Ιωάννη-Παύλου Β΄ στο Βατικανό. Τουλάχιστον όμως αυτοί είναι δεδηλωμένοι οικουμενιστές.

    Αιρετικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου