Εκτελούν
πιστά το 22ο σημείο του κειμένου «Σχέσεις της Ορθοδόξου Εκκλησίας προς τον
λοιπόν χριστιανικόν κόσμον» της ψευδοσυνόδου της Κρήτης το οποίο λέει:
22 Η Ορθόδοξος Εκκλησία θεωρεί καταδικαστέαν πάσαν διάσπασιν της ενότητος της Εκκλησίας, υπό ατόμων η ομάδων, επί προφάσει τηρήσεως η δήθεν προασπίσεως της γνησίας Ορθοδοξίας. Ως μαρτυρεί η όλη ζωή της Ορθοδόξου Εκκλησίας, η διατήρησις της γνησίας ορθοδόξου πίστεως διασφαλίζεται μόνον διά του συνοδικού συστήματος, το οποίον ανέκαθεν εν τη Εκκλησία απετέλει την ανωτάτην αυθεντίαν επί θεμάτων πίστεως και κανονικών διατάξεων (κανών 6 της Β’ Οικουμενικής Συνόδου).
Ὅπως παρατηρεῖ, γιὰ τὸ ἐπίμαχο αὐτὸ σημεῖο, ὁ Καθηγητὴς κ. Δημήτριος Τσελεγγίδης σὲ σχετικὴ ἐπιστολή του πρὸς ὅλους τοὺς Ἱεράρχες:
«Στὸ ἄρθρο 22 ἡ λεγομένη «Ἁγία καὶ Μεγάλη Σύνοδος» προδικάζει τὸ
ἀλάθητο τῶν ἀποφάσεών της... Στὸ ἄρθρο αὐτὸ παραγνωρίζεται τὸ ἱστορικὸ γεγονός, ὅτι στὴν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία ἔσχατο κριτήριο εἶναι ἡ γρηγοροῦσα δογματικὴ συνείδηση τοῦ πληρώματος τῆς Ἐκκλησίας, ἡ ὁποία στὸ παρελθόν ἐπικύρωσε ἢ θεώρησε ληστρικὲς ἀκόμη καὶ Οἰκουμενικὲς Συνόδους. Τὸ Συνοδικὸ Σύστημα ἀπὸ μόνο του δὲν διασφαλίζει μηχανιστικὰ τὴν ὀρθότητα τῆς Ὀρθοδόξου πίστεως. Αὐτὸ γίνεται μόνο, ὅταν οἱ συνοδικοὶ Ἐπίσκοποι ἔχουν μέσα τους ἐνεργοποιημένο τὸ Ἅγιο Πνεῦμα καὶ τὴν Ὑποστατικὴ Ὁδό, τὸ Χριστὸ δηλαδή, ὁπότε ὡς συνοδικοὶ εἶναι στὴν πράξη καὶ «ἑπόμενοι τοῖς ἁγίοις Πατρᾶσι».
ΜΕ ΛΙΓΑ
ΛΟΓΙΑ, ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΟΜΟΛΟΓΕΙ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ [θεωρούν ότι δήθεν] ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΣΧΙΣΜΑ ΣΤΗΝ
ΕΚΚΛΗΣΙΑ, πράγμα που έρχεται σε αντίθεση με τον εξόχως Κανόνα που ρυθμίζει και
επεξηγεί περί σχίσματος, τον 15ο της ΑΒ του Μεγάλου Φωτίου1, διότι κατά την νέα
εκκλησιολογία των οικουμενιστών, η
διατήρησις της γνησίας ορθοδόξου πίστεως διασφαλίζεται μόνον διά του συνοδικού
συστήματος, το οποίον ανέκαθεν εν τη Εκκλησία απετέλει την ανωτάτην αυθεντίαν
επί θεμάτων πίστεως και κανονικών διατάξεων.
Σαν να
μην έφθανε αυτό, ΕΠΙΚΑΛΟΥΝΤΑΙ τον 6ο Κανόνα
της Β’ Οικουμενικής Συνόδου, ο οποίος ΟΥΔΕΜΙΑΝ ΣΧΕΣΗ έχει με το παρόν
θέμα, διότι δεν έχει να κάνει με την ορθόδοξο πίστη και την υπεράσπισή της,
αλλά για το ποιοι είναι αυτοί που κατηγορούν τους ορθόδοξους επισκόπους διά
εγκλήματα και παρασαλεύουν την ευταξία της Εκκλησίας και πως πρέπει να γίνεται η κρίση.
Πλήρη διαστροφή του κειμένου!!!!
Ο όρος
«αποτείχιση» είναι απλώς μια δικαιολογία που χρησιμοποιούν για να λογοκρίνουν,
να φιμώνουν και να τιμωρούν όποιον διαφωνεί.
Από όλα
αυτά μπορούμε να καταλήξουμε στο συμπέρασμα ότι το να είσαι σε αποτείχιση ή να
βρίσκεσαι σε μια αποτειχισμένη κατάσταση, για τους οικουμενιστές σημαίνει:
(β)
είχατε επαφή με άτομα που «αποτειχίστηκαν» και ως εκ τούτου έχετε μολυνθεί από
αυτους και πρέπει να τεθείτε σε καραντίνα για τη δική σας ασφάλεια και την
ασφάλεια της εκκλησίας,
(γ)
επιδεικνύετε «αποτειχιστικά χαρακτηριστικά», τάσεις ή συμπεριφορές και ως εκ
τούτου πρέπει να περιοριστείτε. --Ο Αρχιεπίσκοπος και οι Νέο- Ταξίτες
αποφασίζουν εδώ αν θεωρούν ότι δήθεν έχεις «αποτειχιστική συμπεριφορά η
αποτειχιστικά μυαλά».
Το
τελευταίο σημείο (γ) είναι το πιο επικίνδυνο επειδή συνορεύει με τις
«Εγκληματικές Σκέψεις (thought crime)» ή την «αστυνομία της σκέψης (thought
police)» ή την «αστυνόμευση των σκέψεών μας (policing thoughts)» που αναφέρει ο
Τζορτζ Όργουελ στο βιβλίο του 1984.
Και ως εκ τούτου, σας βαφτίζουμε αποτειχισμένος (άσχετος αν στην πραγματικότητα
δεν είστε σε αποτείχιση), και θα λάβουμε όλα τα απαραίτητα περιοριστικά μέτρα
εναντίον σας ακριβώς όπως έγινε τον καιρό του κορονοϊού. Δηλαδή, η
Σεργιανιστική εκκλησία θα μας θεωρεί επικίνδινους για την κοινωνία και θα λάβει
όλα τα απαραίτητα μέτρα που θεωρούν αναγκαία.
Πηγη.Viber.Φωνη εξ Αγίου όρους
Επιμέλεια κειμένου: π.Δ.Α
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου