Σάββατο 3 Φεβρουαρίου 2024

 ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΗΝ  ΣΥΝΟΔΙΚΗ ΕΓΚΥΚΛΙΟ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΛΑΟ 



Σχετικά με την εγκύκλιο της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος, η οποία απευθύνεται προς το χριστεπώνυμο πλήρωμα της, δια την ενημέρωση του  όσον αφορά τις αποφάσεις και τις θέσεις στο επίμαχο θέμα  της θέσπισης του πολιτικού γάμου των ομοφυλοφίλων, θα ήθελα να σχολιάσω τα εξής.

Στο άρθρο 5, αναφέρεται ότι, " η ομοφυλοφιλία έχει καταδικαστεί από την σύνολη εκκλησιαστική παράδοση, αρχής γενομένης απ' τον αποστ. Παύλο."

 1) Οι επιστολές του αποστ. Παύλου δεν είναι μέρος της εκκλησιαστικής παράδοσης, αλλά βιβλία της Καινής Διαθήκης, η οποία μαζί με την Παλαιά Διαθήκη αποτελούν την Θεοπνευστη Αγία Γραφή, δηλαδή  τον Άγιο Λόγο του  Τριαδικού Θεού μας, του μόνου αληθινού Θεού. Στην  Ιερά παράδοση της Εκκλησίας  ανήκουν οι Πατέρες της  Εκκλησίας, όπως ορθώς αναφέρεται στο άρθρο 3, " Η θεολογία της Εκκλησίας για τον γάμο απορρέει απ' την Αγία Γραφή, την διδασκαλία των Πατέρων της Εκκλησίας και την διάταξη του Μυστηρίου του γάμου." Τον λόγο των Πατέρων μπορούμε να τον ...διορθώσουμε, τον Λόγο του Θεού, την Αγία Γραφή δεν μπορούμε να της αλλάξουμε ούτε ένα ιώτα.

2) Η ομοφυλοφιλία έχει καταδικαστεί , πρωτίστως, από τον Ίδιο τον Τριαδικό Θεό μας, τον Δημιουργό και Πλάστη του ανθρώπου, και Κεφαλή της Εκκλησίας Του, η παράδοση της οποίας, υποτασσόμενη και υπακούοντας στον Άγιο Λόγο Του, ακολούθως ,ομοίως, την αποκήρυξε.

3) Η ομοφυλοφιλία έχει καταδικαστεί από τον Τριαδικό Θεό μας, όχι ,όμως, αρχής γενομένης από το στόμα του αποστ. Παύλου, αλλ αρχής γενομένης από το στόμα άλλων ανθρώπων του Θεού της  Παλαιάς Διαθήκης.

 "Και μετά άρρενος δεν θέλεις συνουσιασθει, ως μετά γυναικός. Είναι βδελυγμα. ...Εάν δε τις κοιμηθεί μετά άρρενος, καθώς κοιμάται μετά γυναικός, βδελυγμα έπραξαν αμφότεροι."(Λευιτ. ιη22, κ13), "Πόρνη δεν θέλει υπάρχει εκ των θυγατέρων Ισραήλ, ουδέ θέλει εισθαι κιναιδος εκ των υιών Ισραηλ."(Δευτερ. κγ17), "... οι άνδρες των Σοδόμων, περιεκύκλωσαν την οικία, νέοι και γέροντες, απας ο λαός...και εκραζον προς τον Λωτ...που είναι οι άνδρες , οι εισελθοντες εις σε την νύκτα; εκβαλε αυτούς προς ημάς, δια να γνωρίσωμεν (το ρήμα γνωρίζω εδώ έχει την έννοια της επαίσχυντης πράξης) αυτούς....Και εβιαζον τον άνθρωπον τον Λωτ καθ' υπερβολήν, και ε πλησίασαν δια να συντριψωσι την θύραν. Εκτεινοντες δε οι άνδρες τας χείρας αυτών, έσυραν τον Λωτ προς εαυτούς εις την οικίαν, και έκλεισαν την θύραν, τους δε ανθρώπους όντας εις την θύραν της οικίας, εκτύπησαν με αορασιαν από μικρού έως μεγάλου..."(Γένεσις ιθ) Σε μια εποχή, που , δια πνεύματος διαβόλου, αμφισβητείται η Θεοπνευστία της Αγίας Γραφής , και ιδιαιτέρως της Παλαιάς Διαθήκης, σε μια εποχή που, δια πνεύματος διαβόλου, συκοφαντείται ο αποστ. Παύλος ως μισογύνης, και ότι όσα είπε αφορούσαν εκείνη την εποχή,  δεν δικαιολογούνται τέτοια λάθη από χριστιανούς, πολύ δε περισσότερο από την Ιεραρχία της Εκκλησίας της Ελλάδος, λάθη για τα οποία, φοβούμαι, ότι θα  πληρώσουμε πολύ ακριβά αύριο, όπως πληρώνουμε σήμερα γι αλλά . ( Σχόλιο Μπληζιωτη Αικατερίνης)

-----------------


Λυκούργος Νάνης.

Ουδεμία λέξη για αφορισμό των ενόχων του κολοσσιαίου αυτού πνευματικού εγκλήματος και πρωτοφανούς ανοσιουργήματος.

Ουδεμία πνευματική ποινή και συνέπεια για τους ενόχους.

Για να εξακολουθήσουν να εισέρχονται ακώλυτα οι αθεόφοβοι πολιτικάντηδες εντός των ναών , να καταλαμβάνουν περίοπτες θέσεις , να απαγγέλουν το «Πάτερ Ημών» και το «Πιστεύω» , να παρίστανται ως ανάδοχοι και να μεταλαμβάνουν φευ!!! των Αχράντων Μυστηρίων!

Τσιμουδιά για διοργάνωση ογκώδους και μαχητικού συλλαλητηρίου! Πλήρης, δηλαδή, ραγιαδισμός και καραμπινάτη ηττοπάθεια!

Και, δυστυχώς, η εν λόγω απελπιστική αυτή κατάσταση δεν αφορά μονάχα το μητροπολίτη Πατρών αλλά τη συντριπτική πλειοψηφία των μητροπολιτών. Πώς, μετά, να μην καγχάσει κανείς με την αλήστου μνήμης ρήση του μητροπολίτη Μαρωνείας περί «λεβέντικης Ιεραρχίας»

Γελάνε και πέτρες με τέτοιες δηλώσεις….

 


 

ΟΛΗ Η ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 


«Τέκνα εν Κυρίω αγαπητά,

Όπως έχετε ενημερωθή, μόλις πριν από λίγες ημέρες, δηλαδή την 23η Ιανουαρίου 2024, συνήλθε η Ιεραρχία της Εκκλησίας της Ελλάδος, που είναι η Ανωτάτη Αρχή της Εκκλησίας μας, για να μελετήση το θέμα που ανέκυψε στις ημέρες μας, δηλαδή την θέσπιση του «πολιτικού γάμου» των ομοφυλοφίλων, με όλες τις συνέπειες που επιφέρει αυτό στο οικογενειακό δίκαιο.

Η Ιεραρχία συζήτησε επαρκώς το θέμα αυτό με υπευθυνότητα και νηφαλιότητα, αποδεικνύοντας για μια ακόμη φορά την ενότητά της, και στην συνέχεια ομόφωνα αποφάσισε τα δέοντα που έχουν ανακοινωθή.

Μια από τις αποφάσεις που έλαβε είναι να ενημερώση το πλήρωμά της, το οποίο θέλει να ακούση τις αποφάσεις της και τις θέσεις της. Μέσα στο πλαίσιο αυτό, η Ιεραρχία απευθύνεται προς όλους εσάς, για να διατυπώση την αλήθεια για το σοβαρό αυτό θέμα.

1. Το έργο της Εκκλησίας, διά μέσου των αιώνων, είναι διπλό, δηλαδή θεολογικό, με το να ομολογή την πίστη της, όπως την αποκάλυψε ο Χριστός και την έζησαν οι Άγιοί της, και ποιμαντικό, με το να ποιμαίνη τους ανθρώπους στην κατά Χριστόν ζωή.

Αυτό το έργο της φαίνεται στην Αγία Γραφή και στις αποφάσεις των Οικουμενικών και Τοπικών Συνόδων, οι οποίες θέσπισαν όρους για την ορθόδοξη πίστη και ιερούς κανόνες, που καθορίζουν τα όρια μέσα στα οποία πρέπει να κινούνται όλα τα μέλη της, Κληρικοί, Μοναχοί και Λαικοί.

Έτσι, η Εκκλησία ποιμαίνει, δηλαδή θεραπεύει τις πνευματικές ασθένειες των ανθρώπων, ώστε οι Χριστιανοί να ζούν σε κοινωνία με τον Χριστό και τους αδελφούς τους, να απαλλαγούν από την φιλαυτία και να αναπτυχθή η φιλοθεία και η φιλανθρωπία, δηλαδή η ιδιοτελής, φίλαυτη αγάπη να γίνη ανιδιοτελής αγάπη.

2. Ο Θεός αγαπά όλους τους ανθρώπους, δικαίους και αδίκους, αγαθούς και κακούς, αγίους και αμαρτωλούς∙ αυτό κάνει και η Εκκλησία. Άλλωστε, η Εκκλησία είναι πνευματικό Νοσοκομείο που θεραπεύει τους ανθρώπους, χωρίς να αποκλείη κανέναν, όπως δείχνει η παραβολή του Καλού Σαμαρείτου, την οποία είπε ο Χριστός (Λουκ. ι΄, 3037). Το ίδιο κάνουν και τα νοσοκομεία και οι ιατροί για τις σωματικές ασθένειες. Όταν οι ιατροί κάνουν χειρουργικές επεμβάσεις στους ανθρώπους, κανείς δεν μπορεί να ισχυρισθή ότι δεν έχουν αγάπη.

Αλλά οι άνθρωποι ανταποκρίνονται διαφορετικά σε αυτήν την αγάπη της Εκκλησίας∙ άλλοι την επιθυμούν και άλλοι όχι. Ο ήλιος αποστέλλει τις ακτίνες του σε όλη την κτίση, άλλοι όμως φωτίζονται και άλλοι καίγονται, και αυτό εξαρτάται από την φύση αυτών που δέχονται τις ηλιακές ακτίνες.

Έτσι, η Εκκλησία αγαπά όλα τα βαπτισθέντα παιδιά της και όλους τους ανθρώπους που είναι δημιουργήματα του Θεού, μικρούς και μεγάλους, αγάμους και εγγάμους, Κληρικούς, Μοναχούς και Λαικούς, επιστήμονες και μη, άρχοντες και αρχομένους, ετεροφύλους και ομοφυλοφίλους, και ασκεί την φιλάνθρωπη αγάπη της, αρκεί, βέβαια, να το θέλουν και οι ίδιοι και να ζούν πραγματικά στην Εκκλησία.

3. Η Θεολογία της Εκκλησίας για τον Γάμο απορρέει από την Αγία Γραφή, την διδασκαλία των Πατέρων της Εκκλησίας και την διάταξη του Μυστηρίου του Γάμου.

Στο βιβλίο της Γενέσεως γράφεται: «Και εποίησεν ο Θεός τον άνθρωπον, κατ’ εικόνα Θεού εποίησεν αυτόν, άρσεν και θήλυ εποίησεν αυτούς. Και ευλόγησεν αυτούς λέγων˙ αυξάνεσθε και πληθύνεσθε και πληρώσατε την γην και κατακυριεύσατε αυτήν και άρχετε των ιχθύων της θαλάσσης και των πετεινών του ουρανού και πάντων των κτηνών και πάσης της γης και πάντων των ερπετών των ερπόντων επί της γης» (Γεν., 1, 2728).

Αυτό σημαίνει ότι «η δυαδικότητα των δύο φύσεων και η συμπληρωματικότητά τους δεν αποτελούν κοινωνικές επινοήσεις, αλλά παρέχονται από τον Θεό»∙ «η ιερότητα της ένωσης άνδρα και γυναίκας παραπέμπει στην σχέση του Χριστού και της Εκκλησίας»∙ «ο χριστιανικός Γάμος δεν είναι απλή συμφωνία συμβίωσης, αλλά ιερό Μυστήριο, διά του οποίου ο άνδρας και η γυναίκα λαμβάνουν την Χάρη του Θεού για να προχωρήσουν προς την θέωσή τους»∙ «ο πατέρας και η μητέρα είναι συστατικά στοιχεία της παιδικής και της ενήλικης ζωής».

Όλη η θεολογία του Γάμου φαίνεται καθαρά στην ακολουθία του Μυστηρίου του Γάμου, στα τελούμενα και τις ευχές. Σ’ αυτό το Μυστήριο η ένωση ανδρός και γυναικός ιερολογείται εν Χριστώ Ιησού, με τις απαραίτητες προϋποθέσεις. Τα αποτελέσματα του εν Χριστώ Γάμου είναι η δημιουργία καλής συζυγίας και οικογενείας, η γέννηση παιδιών, ως καρπού της αγάπης των δύο συζύγων, άνδρα και γυναίκας, και η σύνδεσή τους με την εκκλησιαστική ζωή. Η μη ύπαρξη παιδιών χωρίς την ευθύνη των συζύγων, δεν διασπά την εν Χριστώ συζυγία.

Η χριστιανική παραδοσιακή οικογένεια αποτελείται από πατέρα, μητέρα και παιδιά, και σε αυτήν την οικογένεια τα παιδιά αναπτύσσονται, γνωρίζοντας την μητρότητα και την πατρότητα που θα είναι απαραίτητα στοιχεία στην μετέπειτα εξέλιξή τους.

Εξ άλλου, όπως φαίνεται στο «Ευχολόγιο» της Εκκλησίας, υπάρχει σαφέστατη σύνδεση μεταξύ των Μυστηρίων του Βαπτίσματος, του Χρίσματος, του Γάμου, της Εξομολογήσεως και της Θείας Κοινωνίας του Σώματος και του Αίματος του Χριστού. Κάθε διάσπαση αυτής της σύνδεσης δημιουργεί εκκλησιολογικά προβλήματα.

Επομένως, βαπτιζόμαστε και χριόμαστε για να κοινωνήσουμε του Σώματος και του Αίματος του Χριστού. Γίνεται ο Γάμος ώστε οι σύζυγοι και η οικογένεια να συμμετέχουν στο Μυστήριο της θείας Ευχαριστίας και να κοινωνούν του Σώματος και του Αίματος του Χριστού. Κάθε διάσπαση της σχέσεως αυτής των Μυστηρίων συνιστά την εκκοσμίκευση.

Η Εκκλησία βασίζεται σε αυτήν την Παράδοση, που δόθηκε από τον Θεό στους Αγίους, και δεν μπορεί να αποδεχθή κάθε άλλη μορφή Γάμου, πολλώ δε μάλλον τον λεγόμενο «ομοφυλοφιλικό γάμο».

4. Σε ένα ευνομούμενο Κράτος η Πολιτεία με τα συντεταγμένα όργανά της έχει την αρμοδιότητα να καταρτίζη νομοσχέδια και να ψηφίζη νόμους, ώστε στην κοινωνία να υπάρχη ενότητα, ειρήνη και αγάπη.

Η Εκκλησία, όμως, είναι θεσμός αρχαιότατος, έχει διαχρονικές παραδόσεις αιώνων, συμμετέχει σε όλες τις κατά καιρούς δοκιμασίες του λαού, συνετέλεσε αποφασιστικά στην ελευθερία του, όπως φαίνεται από την ιστορία, την παλαιότερη και την πρόσφατη, και πρέπει όλοι να στέκονται με σεβασμό, τον οποίο κατά καιρούς διακηρύσσουν. Άλλωστε και όλοι οι άρχοντες, εκτός από μερικές εξαιρέσεις, είναι δυνάμει και ενεργεία μέλη της. Η Εκκλησία ούτε συμπολιτεύεται ούτε αντιπολιτεύεται, αλλά πολιτεύεται κατά Θεόν και ποιμαίνει όλους. Γι’ αυτό και έχει ιδιαίτερο λόγο που πρέπει να γίνεται σεβαστός.

Στο θέμα του λεγομένου «πολιτικού γάμου των ομοφυλοφίλων», η Ιερά Σύνοδος όχι μόνον δεν μπορεί να σιωπήση, αλλά πρέπει να ομιλήση, από αγάπη και φιλανθρωπία σε όλους. Γι’ αυτό η Ιεραρχία της Εκκλησίας της Ελλάδος στην πρόσφατη απόφασή της με ομόφωνο και ενωτικό τρόπο, για λόγους τους οποίους αιτιολόγησε, δήλωσε ότι «είναι κάθετα αντίθετη προς το προωθούμενο νομοσχέδιο».

Και αυτή η σαφής απόφασή της στηρίζεται στο ότι «οι εμπνευστές του νομοσχεδίου και οι συνευδοκούντες σε αυτό προωθούν την κατάργηση της πατρότητας και της μητρότητας και την μετατροπή τους σε ουδέτερη γονεικότητα, την εξαφάνιση των ρόλων των δύο φύλων μέσα στην οικογένεια και θέτουν πάνω από τα συμφέροντα των μελλοντικών παιδιών τις σεξουαλικές επιλογές των ομοφυλοφίλων ενηλίκων».

Επί πλέον, η θέσπιση της «υιοθεσίας παιδιών» «καταδικάζει τα μελλοντικά παιδιά να μεγαλώνουν χωρίς πατέρα ή μητέρα σε ένα περιβάλλον σύγχυσης των γονεικών ρόλων», αφήνοντας δε ανοικτό παράθυρο για την λεγόμενη «παρένθετη κύηση», που θα δώση κίνητρα «για την εκμετάλλευση ευάλωτων γυναικών» και αλλοίωση του ιερού θεσμού της οικογενείας.

Όλα αυτά η Εκκλησία, η οποία πρέπει να εκφράζη το θέλημα του Θεού και να καθοδηγή ορθόδοξα τα μέλη της, δεν μπορεί να τα αποδεχθή, διότι διαφορετικά θα προδώση την αποστολή της. Και το κάνει αυτό όχι μόνο από αγάπη στα μέλη της, αλλά από αγάπη και στην ίδια την Πολιτεία και τους θεσμούς της, ώστε να προσφέρουν στην κοινωνία και να συντελούν στην ενότητά της.

Αποδεχόμαστε, βέβαια, τα δικαιώματα των ανθρώπων τα οποία κινούνται σε επιτρεπτά όρια, σε συνδυασμό με τις υποχρεώσεις τους, αλλά η νομιμοποίηση του απολύτου «δικαιωματισμού», που είναι θεοποίηση των δικαιωμάτων, προκαλεί την ίδια την κοινωνία.

5. Η Εκκλησία ενδιαφέρεται για την οικογένεια, η οποία αποτελεί το κύτταρο της Εκκλησίας, της κοινωνίας και του Έθνους. Σε αυτό πρέπει να συντείνη και η Πολιτεία, όπως διαλαμβάνεται στο ισχύον Σύνταγμα ότι «η οικογένεια ως θεμέλιο της συντήρησης και προαγωγής του Έθνους, καθώς και ο Γάμος, η μητρότητα και η παιδική ηλικία τελούν υπό την προστασία του Κράτους» (αρ. 21).

Σύμφωνα δε με τον Καταστατικό Χάρτη της Εκκλησίας της Ελλάδος, που είναι νόμος του Κράτους (590/1977), «η Εκκλησία της Ελλάδος συνεργάζεται μετά της Πολιτείας, προκειμένου περί θεμάτων κοινού ενδιαφέροντος ως… της εξυψώσεως του θεσμού του γάμου και της οικογενείας» (αρ. 2).

Έτσι, προτρέπουμε την Πολιτεία να προβή στην αντιμετώπιση του Δημογραφικού προβλήματος «που εξελίσσεται σε βόμβα έτοιμη να εκραγεί» και είναι το κατ’ εξοχήν εθνικό θέμα της εποχής μας, του οποίου η επίλυση υπονομεύεται από το προς ψήφιση νομοσχέδιο, και την καλούμε να υποστηρίξη τις πολύτεκνες οικογένειες που προσφέρουν πολλά στην κοινωνία και το Έθνος.

Όλα τα ανωτέρω η Ιεραρχία της Εκκλησίας της Ελλάδος ανακοινώνει σε όλα τα μέλη της «με αίσθημα ποιμαντικής ευθύνης και αγάπης», διότι όχι μόνο ο λεγόμενος «γάμος των ομοφυλοφίλων» είναι ανατροπή του Χριστιανικού Γάμου και του θεσμού της πατροπαράδοτης ελληνικής οικογένειας, αλλάζοντας το πρότυπό της, αλλά και διότι η ομοφυλοφιλία έχει καταδικαστή από την σύνολη εκκλησιαστική παράδοση, αρχής γενομένης από τον Απόστολο Παύλο (Ρωμ. α΄, 2432), και αντιμετωπίζεται με την μετάνοια, η οποία είναι αλλαγή τρόπου ζωής.

Εννοείται, βέβαια, ότι υφίσταται η βασική αρχή ότι, ενώ η Εκκλησία καταδικάζει την κάθε αμαρτία ως απομάκρυνση του ανθρώπου από το Φως και την αγάπη του Θεού, συγχρόνως αγαπά τον κάθε αμαρτωλό, διότι και αυτός έχει το «κατ’ εικόνα Θεού» και μπορεί να φθάση στο «καθ’ ομοίωσιν», εάν συνεργήση στην Χάρη του Θεού.

Αυτόν τον υπεύθυνο λόγο απευθύνει η Ιερά Σύνοδος σε σας, τους ευλογημένους Χριστιανούς, τα μέλη της, και σε όλους όσοι αναμένουν τον λόγο της, διότι η Εκκλησία «αληθεύει εν αγάπη» (Εφ. δ΄, 15) και «αγαπά εν αληθεία» (Β΄ Ιω. α΄, 1).

 



ΠΗΓΗ. https://www.naftemporiki.gr/society/1579379/gamos-omofylon-zeygarion-ayti-einai-i-egkyklios-poy-tha-diavastei-stis-ekklisies/.   

1 σχόλιο:

  1. Οι μέν πέτρες γελάνε, εμείς οι Χριστιανοί, όσοι κατηχημένοι, αμαρτωλοί ασφαλώς εξ ορισμού πλήν συναισθανόμενοι τις τύψεις της συνειδήσεώς μας και μετανοούντες, θλιβόμεθα πικρώς με το κατάντημα της σημερινής και ίσως χθεσινής και ίσως μετά τον Χρυσόστομον Ιωάννην (με εξαιρέσεις χρονικών διαστημάτων) Διοικητικής Ηγεσίας της Εκκλησίας. Άλλως τε η κατάστασις έχει προφητευθεί αναλυτικά από τον Κύριό μας, με τον θεόπνευστο λόγο Του, όταν διά των Γραφών μας ενημερώνει για λύκους βαρείς μή φειδομένους του ποιμνίου, για μισθωτούς ποιμένας, για ψευδαδέλφους, για "ανάθεμα έστωσαν" άπαντες οι ψευδοδιδάσκαλοι, κάν άγγελος φέρει την διδαχήν που αντιβαίνει στην υγιά διδασκαλία, για πολλούς αντιχρίστους (εναντίον του Θεού αλλά και δήθεν εις τόπον και θρόνον Θεού καθημένους), για ψευδοδιδασκάλους, για τις Εκκλησίες και τους επισκόπους στην Αποκάλυψη (οι προφητείες επαληθεύθηκαν, τοπικώς, έσβησαν οι Εκκλησίες της Μικράς Ασίας και δέν συνετισθήκαμε, αλλά οι θεόπνευστες προφητείες σε επαλλήλους κύκλους προειδοποιούν).
    Θέλουν προφανώς να "χρυσώσουν το χάπι", να μή φανεί ότι προδίδουν τον Θεό, αλλά και να μήν εκθέσουν την ομοφυλοφιλία ως πράξη άν τυχόν ασκείται και εντός των εκκλησιαστικών κλιμάτων ως αποτέλεσμα της εναντίον του Ευαγγελίου και άρα εναντίον του Θεού υποχρεωτικής αγαμίας του ανωτέρου κλήρου (αρχιμανδριτών, επισκόπων) παρά την αντίθετη αιώνια και απαράβατη Διδασκαλία του Θεού (μιας γυναικός άνδρες, οικογενειάρχες με τέκνα μεγάλης ηλικίας και ευσεβώς ανατεθραμμένα, άρα και οι πρεσβύτεροι χειροτονούνται εις ηλικίας τουλάχιστον 40 ή 45 ετών, όχι να δηλώνουν αγαμίαν, στην μετεφηβική ηλικία, μειράκια αμούστακα κι έπειτα να καταντούν "νύμφαι γαλαί" (θα ανακαλύψει το άρθρο του π. Αυγουστίνου στο "Ακολούθει μοι" ο αδελφός εν Χριστώ Λ.Ν. στον οποίον το μόνο που έχω να "διορθώσω" είναι ότι, ναι, η αποκλειστική Ιερά Παράδοσις είναι η Εκκλησιαστική Παράδοσις της Αγίας Γραφής, αυτή είναι η αποκλειστική φροντίδα περί της Ιεράς Παραδόσεως της Εκκλησίας, εκεί εμπεριέχεται η "άπαξ παραδοθείσα τοις αγίοις Πίστις", συνεπώς άν το κείμενο, τα βιβλία, έστω "κι ένα ιώτα ή μία κεραία" (λ.χ. ομοούσιος - ομοιούσιος, πόσο προφητικός είναι ο λόγος του Θεού) αλλοιωθούν προκύπτει αίρεσις), οι δέ μεταγενέστερες παραδόσεις ανθρώπων, είναι μεν Εκκλησιαστικές και Χριστιανικές άν συμφωνούν και ερμηνεύουν σωστά τη Βίβλο, όπως στις Γνήσιες Συνόδους οι οποίες για κάθε "όρο" παρταπέμπουν στη θεόπνευστη Αγία Γραφή, ενώ είναι αιρετικές, αντίχριστες, αυθαίρετες, όταν παραβαίνοντας το θέλημα του Θεού (ας πούμε, ο Κύριος παρέδωσε θεία μετάληψι χωριστά Σώματός Του (άρτος μετουσιωμένος) και χωριστά Αίματός Του (οίνος μετουσιωμένος), εμείς ως αντίχριστοι μετά από 1000 έτη Εκκλησίας εφαρμόσαμε "κοχλιάριον" και δέν επαισχυνόμεθα που καταπατούμε τις εντολές του Θεού), το πουλόβερ είναι στο στάδιο του ξηλώματος, το μικρόν ποίμνιον όμως, η Εκκλησία η πολεμουμένη και ποτέ νικημένη, δέν θα ηττηθεί εις τον Αιώνα. Η Ελλάδα όμως τι θα απογίνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου