Τετάρτη 12 Σεπτεμβρίου 2018


«σα προεγράφη, ες τήν μετέραν διδασκαλίαν προεγράφη»

ΙΝΑΤΙ ΕΓΕΝΝΗΘΗΝ
ΙΔΕΙΝ ΤΟ ΣΥΝΤΡΙΜΜΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΜΟΥ;


«Οµοι, νατί τοτο γενήθην δεν τό σύντριµµα το λαο µου
καί τό σύντριµµα τς πόλεως τς γίας
καί καθσαι κε ν τ δοθναι ατήν ν χειρί χθρν
καί τό γίασµα ν χειρί λλοτρίων;
γένετο Ναός ατς ς νήρ δοξος…
πς κόσµος ατς φηρέθη,
ντί λευθέρας γένετο ες δούλην.
Καί δού τά για µν καί καλλονή µν
καί δόξα µν ρηµώθη,
καί βεβήλωσαν ατά τά θνη.
νατί µν τι ζν;»
           
του Αιδεσιμολογιωτατου
πατρος Βασιλειου Βολουδακη                                                                          
Πολλοί θά χετε διαβάσει, δέν γνωρίζω, μως, πόσοι θυμσθε τήν στορία το Ματταθία καί τν υἱῶν του, διαιτέρως το ούδα, το πωνομαζομένου Μακκαβαίου.
στορία ατή χει καταπληκτική μοιότητα μέ τήν σημερινή πολιτική καί πνευματική πραγματικότητα το κόσμου καί δίως τς πατρίδος μας.
Μετά τόν θάνατο το Μ. λεξάνδρου (323 π. Χ.) ρχισε νά διασαλεύεται σταδιακά ερήνη το λαο το Θεο, δηλαδή τν ουδαίων, ο ποοι κατά τήν διάρκεια τς βασιλείας το Μ. λεξάνδρου ζησαν «ρεμον καί σύχιον βίον ν πάσ εσεβεί καί σεμνότητι» καί μέ κάθε διευκόλυνση γιά τήν πιτέλεση τς Λατρείας το ληθινο Θεο. διαιτέρως, πί τν μερν το βασιλέως ντιόχου Δ΄ το πιφανος, σαλεύθηκε κ βάθρων ουδαϊκή εσέβεια, φο ντίοχος θέλησε νά ξερριζώση τήν ουδαϊκή Θρησκεία καί νά πιβάλη θρησκευτική μοιογένεια στό Κράτος.
Βρισκόμαστε στό τος 175 π.Χ. καί ο μοιότητες μέ τήν σημερινή πραγματικότητα ντοπίζονται στήν προσπάθεια το ντιόχου νά ξελληνίση τούς ουδαίους, κάνοντάς τους εδωλολάτρες καί διά το ξελληνισμο νά πιφέρη τήν εδωλολατρική μοιογένεια, ποία ταν (καί ξακολουθε νά εναι, γι’ ατό καί τήν χει ναγκαλισθε παγκοσμίως κυβερνσα Μασωνία) ντελς κίνδυνη γιά τήν κρατική ξουσία, φο τά εδωλα δέν λέγχουν, οτε παγορεύουν δηγίες σωφρωνισμο στούς κοσμοκράτορες.
σοι δυσκολεύονται κόμη νά προσαρμόσουν τά τότε στό σήμερα, ρκε νά ντικαταστήσουν τά γνωστα χ καί ψ (πως κριβς στά μαθηματικά) καί στό χ, ντί το ξελληνισμο νά βάλουν τόν ξευρωπαϊσμό καί στό ψ ντί τς μοιογένειας νά βάλουν τήν παγκοσμιοποίηση. ντί το νόματος το ντιόχου, ς βάλουν νόματα ρχόντων, ο ποοι μέ τήν κατεδάφιση τς Πίστεως μέσ τς Κρατικς τους σχύος, χουν τήν ψευδαίσθηση τι θά γίνουν πιφανες!
Γιά νά γίνη πιό πτή μοιότητα τς τότε ποχς μέ τό σήμερα θά στιάσουμε στό κείμενο τς γίας Γραφς, στό βιβλίο τν Μακκαβαίων, στό ποο μέ δημοσιογραφική πικαιρότητα περιγράφεται θεϊσμός, πού θέλησε νά πιβάλη ντίοχος μέ πρόσχημα τόν… κσυγχρονισμό(!), τόν ποο στήν πράξη –τώρα πιά μετά πό τόσους ποδεικτικούς αἰῶνες– μπορομε νά τόν ταυτίσουμε μέ τόν κχυδαϊσμό καί τήν ποκτήνωση το νθρώπου.
Διαβάζουμε:«Καί πέστρεψεν ντίοχος …καί νέβη πί σραήλ καί νέβη ες ερουσαλήμ ν χλω βαρε (μέ πολύ στρατό). Καί εσλθεν ες τό γίασμα ν περηφανεία καί λαβε τό θυσιαστήριον τό χρυσον καί τήν λυχνίαν το φωτός καί πάντα τά σκεύη ατς καί τήν τράπεζαν τς προθέσεως καί τά σπονδεία καί τάς φιάλας …καί λέπισε (κομμάτιασε) πάντα. Καί λαβε τό ργύριον καί τό χρυσίον καί τά σκεύη τά πιθυμητά καί λαβε τούς θησαυρούς τούς ποκρύφους ος ερε καί λαβν πάντα πλθε ες τήν γν ατο. Καί ποίησεν φονοκτονίαν καί λάλησεν περηφανίαν μεγάλην.» (Α΄  Μακ. 1, 20-24)
Ο σημερινοί ρχοντες, μέ τήν παρση τς ξουσίας τους, εσλθον ες τήν γιασμένη Πατρίδα μας, μέ περηφάνεια διεκήρυξαν τήν θεΐαν τους, ρνήθηκαν νά ποσχεθον νώπιον το Θεο τι θά κυβερνήσουν θεοπρεπς, λλά νηγόρευσαν τόν αυτόν τους θεόν καί ρκίσθηκαν στήν …συνείδησή τους, δηλαδή, στόν αυτόν τους, χωρίς νά τούς ντισταθ κανείς κ τν «ξουσίαις περεχούσαις ερισκομένων», οτε νά τούς  ντείπη.
ν συνεχεί, φήρεσαν κάθε ερό καί σέβασμα πό τούς χώρους γωγς τς νεότητος, ξόρισαν τούς Πνευματικούς Πατέρες πό τούς χώρους πού τελεσιουργεται τό Μυστήριον τς Παιδείας καί καταπιάσθηκαν μέ τήν κκλησιαστική Περιουσία, τήν ποία, μέ τό πρόσχημα τς ...ξιοποιήσεώς της(!), μεθοδεύουν τό πς θά τήν ρπάσουν, στε πολύ σύντομα νά φήσουν τήν κκλησία «γυμνοτέραν πέρου» καί “σάν στυμμένη λεμονόκουπα “σχεδιάζουν νά τήν γκαταλείψουν στόν –πως μέ τήν λαζονεία τους νομίζουν– φανισμό της.
λήθεια, τί γυρεύουν ο ρχιερες μας σέ συμβούλια καί ταιρεες γιά τήν ξιοποίηση τς κκλησιαστικς Περιουσίας; Δέν χουμε μες πιστούς οκονομολόγους καί πιστήμονες γιά νά μς κατευθύνουν πό τήν πνευματική μας κρίση καί ποιμαντική διάκριση; χουμε μπιστοσύνη στούς κρατικούς λειτουργούς, πού φάνισαν τήν Κρατική Περιουσία καί πέδειξαν τι εναι παντελς κατάλληλοι γιά ποιαδήποτε κοινωφελ ξιοποίηση, φο λογαριάζουν μόνο τό πς θά λεηλατήσουν τά πάντα πρός διόν τους φελος; 

Ο ρχοντες, μως, χουν γιά κυβερνητική τους πυξίδα τήν δολιότητα. ταν δρον βιαίως καί δημιουργεται ντίδραση στόν λαό, τότε παίρνουν τό “κακο”, τό δόλιο προσωπεο καί παραπλανον. Τότε, ταν ντιοχος πέφερε «θρνον καί πένθος μέγα πί σραήλ ν παντί τόπ ατν», σύχασε γιά δύο τη, καί κατόπιν «πέστειλεν ρχοντα φορολογίας ες τάς πόλεις ούδα καί λθεν ες ερουσαλήμ» μέ πολύ στρατό «καί λάλησεν ατος λόγους ερηνικούς ν δόλ καί νεπίστευσαν ατ»! Καί, κατόπιν, πετέθη ξαφνικά, μετά τά ψεύτικα λόγια, πού τά πίστεψαν σοι ουδαοι –μέ τήν χαλαρότητα τς πίστεώς τους καί τήν κφυλισμένη ζωή τους– γιναν φελες, καί σφαξε «λαόν πολύν ξ σραήλ» (Α΄  Μακ. 1, 25-30).
Γκρέμισε τό τεχος το Δαυδ καί λλαξε λο τό τοπίο τς ερουσαλήμ, καίγοντας τά σπίτια τν ουδαίων, ο ποοι φευγαν ντρομοι, ως του γκατεστάθη στήν Πόλη «θνος μαρτωλόν», «νδρες παράνομοι», λλά καί ουδαοι, πού ρνήθηκαν τόν ληθινό Θεό καί κολούθησαν τά εδωλολατρικά θη τν κατακτητν!
Ποιός δέν ντιλαμβάνεται τήν φωτοτυπική μοιότητά το τότε μέ τό σήμερα; διαφορά γκειται στό τι διαφθορά το λαο μας, πνευματική-θική καί βιοτική δέν γίνεται σήμερα μέ πλισμένο στρατό, οτε μέ εσβολέα λλοεθν, λλά μέ πλισμένα μέ πίστευτη σχύ ΜΜΕ, χρυσοπληρωμένα γιά τήν δικτατορική “νημέρωση” (διάβαζε ξαθλίωση) το λαο καί μέ ρχοντες μέ λληνική πηκοότητα στά χαρτιά, λλά μέ ξανδραποδισμένη θνική συνείδηση, πού ξαγοράζεται μέ χρήματα. τσι ξηγεται καί τό πς νομοθέτησαν τήν ξαγορά τς λληνικς πηκοότητος πό ποιονδήποτε λλοεθν, μέ μοναδική προϋπόθεση νά πενδύση κενος 400.000 ερώ! Μόνο πολιτικοί πού ξαγοράζονται μέ χρήματα μπορον νά νομοθετον μέ τέτοιον ασχρό τρόπο!

ντίοχος συνέχισε τότε. βγαλε διάταγμα, μέ τό ποο προσέταξε λους τούς λαούς τς βασιλείας του, νά γίνουν νας λαός, γκαταλείποντας καθένας τά δικά του «πιστεύω» καί τήν δική του νομοθεσία: «καί γραψεν βασιλεύς ντίοχος πάσ τ βασιλεί ατο εναι πάντας ες λαόν να. Καί γκαταλειπεν καστον τά νόμιμα ατο. Καί πεδέξαντο πάντα τα θνη κατά τόν λόγον το βασιλέως. Καί πολλοί πό σραήλ εδόκησαν τ λατρεί ατο καί θυσαν τος εδώλοις καί βεβήλωσαν τό Σάββατον... καί πέστειλεν βασιλεύς βιβλία (=διατάγματα) ες ερουσαλήμ καί τάς πόλεις ούδα πορευθναι πίσω νομίμων λλοτρίων τς γς… καί φιέναι τούς υούς ατν περιτμήτους, βδελύξαι τάς ψυχάς ατν ν παντί καθάρτ καί βεβηλώσει, στε πιλαθέσθαι το νόμου καί λλάξαι πάντα τάς δικαιώματα»!
Καί ο δικοί μας ο ρχοντες συνεχίζουν ατό πού δέν πέτυχε ντίοχος, γιατί τότε μίλησε Θεός καί μέ τούς νθρώπους Του, λλά, κυρίως, μέ τήν νσάρκωσή Του.
Συνεχίζουν ο δικοί μας νεοαντιοχίσκοι, νομίζοντας τι κάνουν κάτι καινούριο, γιατί φρόντισε πατέρας τους διάβολος (μέ τόν ποο, κατά τήν μολογία τους, συνεργάζονται) νά κάνη τίς δεολογίες του δεολογικά πολιτικά προγράμματα μέ σύγχρονο “ρετούς”, στε νά φαίνονται στούς δαες καινούρια!
Συνεχίζουν ο πολιτικοί μας μέ τό νά προστάζουν πώς, ν νόματι τς νότητος καί τς ερήνης, πρέπει καθένας νά φυλάσση τήν πίστη του γιά τόν αυτό του καί νά μήν τό κάνη φανερά, γιατί τάχα προσβάλλονται ο λλοεθνες, πού μέ κάθε τρόπο –πάλι ο πολιτικοί μας– φροντίζουν νά τούς πληθαίνουν καθημερινά στή χώρα μας.
Μς προστάζουν νά φήσουμε τόν νόμο το Θεο μας καί νά φαρμόζουμε σάν θεϊκούς, τούς νόμους το Κράτους(!), φο, ν κρίνουμε κάποιον κρατικό νόμο μέ τήν γία Γραφή, καταδικαζόμεθα πλέον ς “ρατσιστές”!
Τά ξένα θνη, πού συγκέντρωσαν ο νεοαντιοχίσκοι τς λλάδος, δέν χουν κανένα πρόβλημα πό τήν λλαγή τν νόμων τς πατρίδος μας, φο λοι συμφωνον στήν πόρριψη το ΜΟΝΟΥ ληθινο Θεο μας καί το Νόμου Του. πως τότε «πεδέξατο πάντα τά θνη κατά τόν νόμον το βασιλέως», τσι γινε καί τώρα. Καί τό χειρότερο: πως τότε, «πολλοί πό σραήλ εδόκησαν τ λατρεί ατο καί θυσαν τος εδώλοις καί βεβήλωσαν τό Σάββατον», τσι καί τώρα πολλοί ρθόδοξοι λληνες, συγκατετέθησαν καί ζον πως τά θνη «ς θεοι ν τ κόσμ» καί βεβήλωσαν τήν Κυριακή, χι μόνο μή κκλησιαζόμενοι, λλά καί μπορευόμενοι καί μετατρέποντάς την σέ μιά κοινή μέρα.
Μέ να λόγο, πως τότε φηναν ο ρνηταί το ληθινο Θεο ουδαοι «τούς υούς ατν περιτμήτους, βδελύξαι τάς ψυχάς ατν ν παντί καθάρτ καί βεβηλώσει, στε πιλαθέσθαι το νόμου καί λλάξαι πάντα τά δικαιώματα», τσι καί τώρα ο διάφοροι ρθοδοξώνυμοι νεοέλληνες, στεφάνωτοι ο διοι, φήνουν καί τά παιδιά τους βάπτιστα, τά νατρέφουν σάν νά μήν λθε ποτέ Θεός στή γ, φήνοντάς τα νά συμμετέχουν καί νά συναναστρέφονται μέ κάθε καθαρσία καί διαστροφή, μέ ποτέλεσμα νά λησμονον σιγά-σιγά, ,τιδήποτε χει διδάξει Ορανός καί νά δέχονται σάν φυσικό καί ληθές τήν νατροπή τς παγκοσμίου Ορανίου ληθείας καί τήν πικράτηση τς διαστροφς καί τς παράνοιας, πού δη πό τώρα τείνει νά ποδιοργανώση παντελς τό ν, πού κάποτε κλήθη πό τόν Θεό μας «νθρωπος»!
Τότε, ντρομοι ο πιστοί στόν Θεό «ο κάτοικοι ερουσαλήμ φυγον καί γένετο ( ερουσαλήμ) κατοικία λλοτρίων· καί γένετο λλοτρία τος γενήμασιν ατος καί τά τέκνα ατς γκατέλιπον ατήν. Τό γίασμα ατς ρημώθη ς ρημος, α ορταί ατς στράφησαν ες πένθος, τά σάββατα ατς ες νειδισμόν, τιμή ατς ες ξουδένωσιν». (Α΄  Μακ. 1, 38-39)
Ατή εναι καί φιλοδοξία τν νεοαντιοχίσκων πρακτόρων τν ντιόχων τς Δύσεως. Νά ναγκάσουν μέ τά νομοθετήματά τους τούς ρθοδόξους λληνες νά ζον ς θρησκοι μοραλιστές, νά γκαταλείψουν τήν πατρίδα μας γιά νά γίνη ατή “Δοχεον νυκτός” κολάστων θνν!

Ποιά, ραγε, ταν τότε σθεναρή ντίδραση τν ουδαίων; Μόνον ο ομωγές, ο θρνοι καί ο διαπιστώσεις ταν ντίδρασή τους; Δυστυχς, ναί! Καί τότε καί τώρα, στούς πολλούς, ταν νατρέπεται κατά Θεόν τάξις, πικρατε παγωνιά, μηχανία. Μπροστά στήν σαρωτική λαίλαπα τς πολιτικς ξουσίας, σιγε βροτεία σάρξ, ντί νά πλίζεται μέ «δύναμιν ξ ψους» καί νά ζ καί νά νεργ μέ τό «πειθαρχεν δε Θε μλλον νθρώποις». Σ’ ατές τίς μέρες, χλιαρός νθρωπος φήνει λες τίς εθνες στόν Θεό. “χει Θεός” λέει. Δικός Του Νόμος, κκλησία Του, κενος θά φροντίση! μες νά μή φροντίσουμε. Τή νέκρωσή μας ατή τήν λέμε διάκριση καί πίστη!
Γι’ ατό καί τότε, «ν τας μέραις κείναις», δέν πρξε ντίδραση δυναμική, οτε πό τούς ποιμαίνοντας, οτε πό τούς ποιμαινομένους, πλήν νός: το Ματταθία. Το ερέως Ματταθία! «ν τας μέραις κείναις νέστη Ματταθίας, υός ωάννου το Συμεών, ερεύς πό ερουσαλήμ καί ατ υοί πέντε, ωάννης καλούμενος Γαδδίς, Σίμων καλούμενος Θασσί, ούδας καλούμενος Μακκαβαος, λεάζαρ καλούμενος θαρν καί ωνάθαν καλούμενος πφος. Καί εδε τάς βλασφημίας, τάς γενομένας ν ούδ καί ν ερουσαλήμ καί επεν: ομοι, νατί τοτο γενήθην δεν τό σύντριμμα το λαο μου καί τό σύντριμμα τς πόλεως τς γίας καί καθσαι κε ν τ δοθναι ατήν ν χειρί χθρν καί τό γίασμα ν χειρί λλοτρίων; γένετο Ναός ατς ς νήρ δοξος… πς κόσμος ατς φηρέθη, ντί λευθέρας γένετο ες δούλην. Καί δού τά για μν καί καλλονή μν καί δόξα μν ρημώθη, καί βεβήλωσαν ατά τά θνη. νατί μν τι ζν; Καί διέρρηξεν Ματταθίας καί ο υοί ατο τά μάτια ατν καί περιεβάλλοντο σάκκους καί πένθησαν σφόδρα». (Α΄ Μακ. 2, 1-14)
Ποιός σημερινός δημοσιογράφος θά περιέγραφε μέ τέτοια κρίβεια, ατά πού συμβαίνουν πί τν μερν μας στήν πατρίδα μας, πως τά ξιστορε Ματταθίας; κριβς ατά τά δια συμβαίνουν, μέ τή διαφορά τι λείπει στίς μέρες μας Ματταθίας καί τό πνεμα του.
Τό πνεμα το Ματταθία, πνεμα Θεο, πλήρωσε τήν παρξή του μέ Ζωή καί λήθεια καί ΜΟΝΟΣ ατός ντέστη καί φώναξε «φων μεγάλ», πρός τούς πεσταλμένους το βασιλέως ντιόχου, ταν κενοι μέ κολακευτικά λόγια τόν καλοσαν νά ρνηθ τό Νόμο το Θεο καί νά δώση, ς πιφανής νδρας, παράδειγμα πακος στούς ντιθέους βασιλικούς νόμους.
Τότε, «πεκρίθη Ματταθίας καί επε φων μεγάλ ε πάντα τα θνη τά ν οκ τς βασιλείας το βασιλέως κούουσιν ατο το ποστναι καστος πό λατρείας πατέρων ατο καί ρετίσαντο ν τας ντολας ατο, λλ’ γώ καί ο υοί μου καί ο δελφοί μου πορευσόμεθα ν διαθήκ πατέρων μν… καί νέκραξε Ματταθίας ν τ πόλει φωνή μεγάλη λέγων· πς ζηλν τόν νόμον καί στν διαθήκην ξελθέτω πίσω μου. Καί φυγον ατός καί ο υοί ατο ες τά ρη καί γκατέλιπον σα εχον ν τ πόλει», (Μακ. 2, 19)
Καί μαζί μέ κείνους συγκεντρώθηκε πλθος λαο, πού νεθάρρησε μέ τά λόγια καί τήν θερμουργό πίστη το Ματταθία καί τς οκογενείας του, συγκρότησαν στρατό καί πολέμησαν μέ τήν δύναμη το Θεο καί πεκράτησαν. «Συνεκροτήσαντο δύναμιν καί πάταξαν μαρτωλούς ν ργ ατν καί νδρας νόμους ν θυμ ατν». Καί ο ξωμότες ουδαοι, ο συμπράξαντες μέ τούς εδωλολάτρες «φυγον ες τά θνη σωθναι».
νας νθρωπος το Θεο, Ματταθίας, ναστύλωσε τήν κατα­κρη­μνισθεσα πατρα εσέβεια μέ τήν δύναμη το Θεο, πού τήν ζοσε ς ζωή του. ξεδίωξε τούς τυράννους πό τήν πατρίδα του, διέσωσε τούς συμπατριτες καί μοθρήσκους του καί πήλλαξε τήν ερά γ του πό τό «βδέλυγμα τς ρημώσεως», κατακρημνίζοντας τά μιάσματα τν εδώλων καί οκοδομντας θυσιαστήρια το ληθινο Θεο.
Ματταθίας δέν ταν πλς θρησκευόμενος, λλά ζοσε τόν Θεό καί μέ τόν Θεό. νκε στόν Θεό, ξεχώριζε τόν Θεό μας πό ,τιδήποτε καί ποιονδήποτε. Ξεχώριζε τόν Κτίστη πό τά κτίσματα καί γι’ ατό δέν ταν δυνατόν νά νεχθν νόματι ποι­ασδήποτε ξουσίας, ποιασδήποτε παγκόσμιας παραδοχς– ,τι δέν προήρχετο πό τόν Θεό, ,τι δέν εχε διδάξει Θεός μας.
Εχε κάνει ζωή του τήν Διαθήκη το Θεο μέ τούς νθρώπους καί γι’ ατό πασχε παρξιακά ταν βλεπε νά μπαίζεται καί νά θετται τό Θέλημα το Θεο πό τήν νθρώπινη λαζονεία. Τότε, γινόταν ζηλωτής, δηλαδή γανακτοσε «θεί ζήλ κινούμενος» κατά τς σεβείας, «τρόμαζον ο νεφροί ατο καί νήνεγκε θυμόν» ς συμπολεμιστής το Θεο καί περασπιστής το νόματος Ατο. νκε στόν Θεό, καί γι’ ατό δέν ταν πλός θρησκευόμενος.
Τό βίωμά του φησε παρακαταθήκη στά παιδιά του καί σέ λους μς. Τούς επε καί μς λέει: «Μνήσθητε τν πατέρων μν τά ργα, ποίησαν ν τας γενεας ατν, καί δέξασθαι δόξαν μεγάλην καί νομα αώνιον. βραάμ οχί ν πειρασμ ερέθη πιστός καί λογίσθη ατ ες δικαιοσύνην; ωσήφ ν καιρ στενοχωρίας ατο φύλαξε ντολήν καί γένετο κύριος Αγύπτου. Φινεές πατήρ μν ν τ ζηλσαι ζλον λαβε διαθήκην ερωσύνης αωνίας». Καί φο μς θυμίση τόν ησο το Ναυ, τόν Δαυδ, τόν λία, τούς Τρες Παίδας, τόν Δανιήλ, πιλέγει: «ννοήθητε (=ξετάσατε) κατά γενεάν καί γενεάν, τι πάντες ο λπίζοντες π’ Ατόν οκ σθενήσουσιν. Καί πό λόγων νδρός μαρτωλο μή φοβηθτε, τι δόξα ατο ες κοπρίαν καί ες σκώληκας· σήμερον παρθήσεται καί αριον ο μή ερεθ, τι πέστρεψεν ες τόν χον ατο καί διαλογισμός ατο πώλετο. Καί μες, τέκνα, σχύσατε καί νδρίζεσθε ν τ νόμ τι ν ατ δοξασθήσεσθε». (Α΄  Μακ. 2, 51-64)
Τότε, νας ερεύς το Θεο μέ τήν οκογένειά του ζωντάνεψε τήν Πίστη τν Πατέρων καί κράτησε τόν λαό το Θεο μέ φλογερή πίστη ως τίς παραμονές τς λεύσεως το Θεο πί τς γς καί τς νανθρωπήσεώς Του. Σήμερα, πς παντομε στήν τελεία νατροπή το θελήματος το Θεο, πού συντελεται σέ λον τόν κόσμο καί τώρα πιά καί στήν γιασμένη Πατρίδα μας, μέ τήν πογραφή λων τν τάχα πιστημν καί μέ τή σφραγίδα τς κρατικς ξουσίας; Δέν ναγνωρίζουμε, ραγε, τήν ωσφορική της ταυτότητα, πειδή δέν ρχεται ν φανερ μαχαίρ, λλά μέ “φιλάνθρωπο” καί τάχα πελευθερωτικό προσωπεο; Δέν ναγνωρίζουμε τή στυγνή καί νελέητη ντιμετώπιση τν κρατούντων σέ ,τιδήποτε συντελε στήν διατήρηση τς Πατρώας εσεβείας; Δέν χουμε ντιληφθε τι ποια διδασκαλία στηλίτευση τν ντιτιθεμένων στίς δηγίες το Θεο μας Κρατικν νομοθετημάτων, θεωρεται παρέμβαση στήν πολιτική ξουσία καί ποκίνηση θνικο μίσους καί χθρότητος; Δέν χουμε ντιληφθε τι ο ποιμένες δέν μπορομε πλέον νά ποιμαίνουμε τόν λαό το Θεο μέ τό Εαγγέλιο, λλά μόνο μέ τόν μοραλιστικό Νομικό Κώδικα; Δέν χουμε ντιληφθε τι χουν καταργηθε πρό πολλο πλέον ο διακριτοί ρόλοι ερωσύνης καί Πολιτείας (γιά τούς ποίους κόπτονται διαρκς ο πολιτευτές μας) φο ο πολιτικοί μας χουν διακρίτως εσβάλει στήν καθαρς περιοχή το Θεο, στήν διαμόρφωση το θους τν λλήνων, πού εναι ποκλειστικός ρόλος καί  ρμοδιότητα τς κκλησίας καί τν Λειτουργν Της;
Τί περιμένουμε καί δέν ξεγειρόμεθα; Μς ρκον ο κλαυθμοί καί ο δυρμοί μας καί λεεινολόγηση τς σημερινς λληνικς πραγματικότητος;
ν δέν ντιδράσουμε τώρα, πού πάρχει λαός το Θεο στήν πατρίδα μας, αριανή ντίδρασή μας θά εναι χωρίς κανένα ποτέλεσμα, κόμη καί ν ερεθ νας νέος Ματταθίας, γιατί δέν θά χει λαό νά πευθυνθ!
Τότε, πολέμησαν μέ πλα τούς πλοφοροντες τς ποχς. Τώρα χρειάζεται πόλεμος ερηνικός, μέ τό νά κατακλυσθ Βουλή τν λλήνων πό πολιτικούς το θους τν πιστν Πατέρων μας καί χι πό ποπνευματοποιημένους ριστεροδέξιους πλος πατριτες καί θνικιστές. Τά πνευματικά παιδιά τς κκλησίας, τά σαρκικά καί τά πνευματικά τέκνα τν ερέων, πιστοί καί φλογεροί νθρωποι νά εσέλθουν στή Βουλή τν λλήνων, νέοι Μακκαβαοι γιά νά κτοπίσουν μέ τήν δύναμη το Χριστο μας τό σύγχρονο «βδέλυγμα τς ρημώσεως» καί τόν Ναπολεόντειον καγχασμόν τν είποτε διδάκτων πό τήν τελική συντριβή τους πολιτικν ρχόντων.
Τότε Ματταθίας καί τά παιδιά του, δίως ούδας Μακκαβαος, κράτησαν ζωντανή τήν παρουσία το Θεο μέχρι τς νσαρκώσεώς Του. Τώρα, ραγε, θά ερεθον ο μιμηταί τους, νά κρατήσουν ζωντανή τήν Παρουσία το Χριστο μας στήν γιοτόκο λλάδα μας, μέχρι τς Δευτέρας Ατο Παρουσίας, θά φησυχάσουμε μόνο μέ τή διερώτηση «ρα λθών Κύριος, ερη τήν πίστιν;».
άν σ’ ατό τό ρωτηματικό δέν δίδη πάντηση γία Γραφή, πού μς θεσε τό ρώτημα, πς εναι δυνατόν νά παντήσουμε μες, καί, μάλιστα, κ μέρους τν λλων; μες, πειγόντως πρέπει νά σχοληθομε μέ τό προσωπικό χρέος μας, τώρα, πού κρίνεται –μπροστά στήν αωνιότητα πού μς περιμένει– σχέση το καθενός μας μέ τόν Δημιουργό μας. Τόν Χριστό, τόν Θεό μας καί τήν κκλησία Του!

π. Βασίλειος Ε. Βολουδάκης
«ΕΝΟΡΙΑΚΗ ΕΥΛΟΓΙΑ» Ἀρ. Τεύχους 192-193
Αὔγουστος-Σεπτέμβριος 2018

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου