Ανακοίνωση ἀγρυπνίας γιὰ τὴν "ὁμοφυλόφιλη ὑπερηφάνεια"
Ἀνακοίνωση ἀγρυπνίας γιὰ τὴν «ὁμοφυλόφιλη ὑπερηφάνεια»
Σκοτίζεται ἐνώπιόν μας ὁ ἥλιος ποὺ ἀνάβει ὁ Θεὸς τὴν κάθε ἡμέρα καὶ ἡ χρυσὴ ἀστραπὴ τῆς θείας μυστικῆς ἱερουργίας, κάθε φορὰ ποὺ λαμβάνει χώρα ἡ ἐπαίσχυντη ὑπερήφανη παρέλαση τῆς δαιμονιώδους ἀναίδειας. Τί εἶναι αὐτὸ ποὺ ἀντικρίζουμε ἀδελφοί, τὴν ἴδια ὥρα ποὺ στάζουν οἱ οὐρανοὶ τοῦ Τριαδικοῦ Θεοῦ τὴν εὐσπλαχνία στὰ ἀμπέλια καὶ τὶς ἀκρογιαλιὲς τῆς πατρίδας μας; Πῶς ἀντέχουν οἱ καρδιές μας τὸν πόνο; Πῶς βαστᾶνε τὰ γιασεμιὰ καὶ οἱ βασιλικοὶ νὰ ἀνθίζουν τέτοια ἡμέρα στὶς αὐλὲς τῶν Μονῶν καὶ τῶν Ἐκκλησιῶν μας; Πῶς οἱ τάφοι τῶν δικαίων μένουνε κλειστοί;
Ἐλᾶτε νὰ διαδηλώσουμε λειτουργικὰ καὶ ταπεινὰ τὸν πόνο μας∙ νὰ μαρτυρήσουμε τὸ ἐκκλησιαστικὸ ἦθος∙ νὰ καταδείξουμε ἐν μυστηρίῳ τὴν εἰδωλολατρεία∙ νὰ μὴν συγκοινωνοῦμε μὲ αὐτὸ τὸ ἄκαρπο ἔργο τοῦ σκότους∙ καὶ νὰ ζητήσουμε τὸν ἱλασμὸ γιὰ τοῦτον τὸν ἐπιχειρούμενο μολυσμό, ποὺ ἐκδηλώνεται ἐξαιτίας καὶ τῆς δικῆς μας ἀδιαφορίας.
Ἡ ἀγρυπνία θὰ τελεστεῖ τὴν Παρασκευὴ 8 Ἰουνίου τὸ βράδυ, στὸ ἱερὸ Παρεκκλήσιο τοῦ Ἁγίου Δημητρίου, ποὺ βρίσκεται στὴν ὁδὸ Ἐπιμενίδου 7 στὴν Πλάκα, ἀπὸ τὶς 8.00 μ.μ. ἕως τὴν 1.30 π.μ.
Ἂς ἑνώσουμε τὶς προσευχές μας μὴ φύγουν τὰ πουλιὰ γιὰ ἀλλοῦ, μὴν ἀναχωρήσει ἡ χάρις, ὅπως κάποτε στὴν Βασιλεύουσα, καὶ τότε μόνο κλαῖμε.
Ἐκ τοῦ ἱεροῦ Παρεκκλησίου
π. Ἰωάννης Δρογγίτης
1/2 Η παρελαύνουσα αναίδεια (έλλειψη αιδούς) αντιστρατεύεται τον Δημιουργό που εποίησεν άρσεν και θήλυ και την έμφυτη ηθική του ανθρώπου. Αλλά, αν υποτεθεί ότι οι παρελαύνοντες και οι υποστηρικτές τους είναι άθεοι, υλιστές, οπαδοί του "όλα επιτρέπονται" και "φάγωμεν, πίωμεν, συνευρεθώμεν οφοφυλοφιλικώς και διαφημίσωμεν το τοιούτον, αύριον γαρ αποθνήσκωμεν" δεν μπορούμε να τους υποχρεώσουμε να αποδεχτούν ότι υπάρχει Δημιουργός ούτε να τους πιέσουμε να αποδεχτούν ως προσωπική επιλογή την Ηθική Του, την οποία άλλωστε δεν αποδέχονται ούτε και οι πιστοί χριστιανοί γκέι (λαϊκοί ιερωμένοι και μοναχοί), εκτός εάν κάποιος υποστηρίξει ότι στην σύγχρονη εκκλησία δεν ευδοκιμούν και οι τοιούτοι. Θα έπρεπε όμως οι ίδιοι οι παρελαύνοντες, να σέβωνται την Ηθική δηλαδή την Πίστη των Χριστιανών και να μην προκαλούν, όπως δεν προκαλούν και οι εντός της εκκλησίας ομοφυλόφιλοι (το εάν δεν τους αφορίζει και αποσχηματίζει η Εκκλησία είναι δικό της πρόβλημα και ίσως και η αιτία και της εν τω κόσμω αναιδείας). Η νομιζόμενη υπερηφάνειά τους, χάριν του δικαιώματος της ελευθερίας, που οπωσδήποτε κανένας δεν τους το αρνείται, υπό το πρίσμα της Χριστιανικἤς Ηθικής ομοιάζει με την υπερηφάνεια εκείνων που θα απαιτούσαν να χύνονται και να κυκλοφορούν στους δρόμους τα βοθρολύματα. Υπό το πρίσμα της κοσμικής αθεϊστικής ανηθικότητος όμως, νομίζω ότι ομοιάζει με την αλεπού που έκοψε την ουρά της και ...διαφημίζει να κόψουν όλες οι αλεπούδες την ουρά και εν προκειμένω όλοι οι άνθρωποι να καταπατήσουν την έμφυτη από το Δημιουργό Ηθική.
ΑπάντησηΔιαγραφή2/2 . -Τί πρέπει να πράξουν οι Χριστιανοί; Να κατανοήσουν ότι δεν ζουν σε Χριστιανικό περιβάλλον, η δε επίσημη Διοικούσα Εκκλησία των χρυσοντυμένων Αρχιερέων και τα δέκα εκατομμύρια των νηπιοβαπτισμένων μελών της δεν είναι η Εκκλησία του Χριστού, αλλά η αληθινή Εκκλησία εἰναι μόνο ένα υποσύνολό τους, το μικρόν ποίμνιον και το ελάχιστον λείμμα, όπως βεβαίωσε ο Κύριος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπάρχουν οι αντιστοιχήσεις στην αρχαία ειδωλολατρική εποχή, στην εποχή των πρώτων Χριστιανικών αιώνων, στην εποχή των βυζαντινών χρόνων, στην εποχή μετά το σχίσμα, και η επικαιροποίηση στην εποχή μας.
Στα αρχαἰα ειδωλολατρικά χρόνια συνέβαινε τόσο η ιδιωτική ὀσο και η τελεστική (λατρευτική) ομοφυλοφιλία και πορνεία και μεταξύ ατόμων ίδιου φύλου και η παιδεραστεία, ως αποδεκτές ή και επιβεβλημένες πράξεις. Και όταν σεμνοί νέοι και νέες δεν ήθελαν να συμμετέχουν σε λατρευτικές τελετές, ενἰοτε υφίσταντο τιμωρίες για την ηθική τους στάση. Στον λαό του Ισραήλ η πορνεία και η ομοφυλία τιμωρείτο από τους ανθρώπους βάσει του Νόμου της Παλαιάς Διαθήκης και όταν ο λαός ομαδικώς ξεστράτιζε σε ειδωλολατρικές τελετές, και από τον Θεό! Λώτ, Σόδομα και Γόμορρα, Ηλίας, Κατακλυσμός του Νώε.
Στην εποχή του Χριστού και των αιώνων της πρώτης Εκκλησίας μεταξύ μεν των Εβραίων, των Ιεροσολύμων και της διασποράς, δεν επιτρεπόταν η ομοφυλοφιλία, η οποία τιμωρείτο βάσει του Νόμου της Π.Διαθήκης και καταδικάστηκε από την Καινή Διαθήκη, ώστε πας αμετανόητος ομοφυλόφιλος, Γνωστικός ή Νικολαϊτης και τα παρόμοια εξεβάλλετο ως αιρετικός. Ἀλλά το τότε ειδωλολατρικό Κράτος, επέτρεπε την πορνεία και την ομοφυλοφιλία, μάλιστα ως ειδωλολατρική τελεστική πρακτική. Η Εκκλησία ουδέποτε διαδήλωσε κατά των πρακτικών των αθέων. Δεν την αφορούσε. Την αφορούσαν μόνον οι περιπτώσεις που το ειδωλολατρικό Κράτος ήθελε να επιβάλει υποχρεωτικές ειδωλολατρικές πρακτικές στους Χριστιανούς, οι οποίοι δεν τις αποδέχονταν κατά το "πειθαρχείν Θεώ μάλλων ή ανθρώποις" και ιδίως οι πτώσεις στην παρά φύσιν αμαρτία των μελών της. Τότε η Εκκλησία, αφώριζε και εξἐβαλλε ως σπιλάδες των κοινών δείπνων (και μυστηρίων) τους αμετανοήτους "μαλακούς" και "αρσενοκοίτες" οι οποίοι, οπως και άλλοι αμετανόητοι "Βασιλείαν Θεού δεν θα κληρονομήσουν", χαρακτήριζε δε ως αιρετικούς και τους απέβαλλε ως ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ τους Νικολαΐτες, Γνωστικούς καὶ τούς ομοίους τους που στις παρά φύσιν ἠ κατά φύσιν ανήθικες εκτός γἀμου πράξεις δήθεν "γνώριζαν" τον Θεό.
Η μετέπειτα Εκκλησία, εκκοσμικεύτηκε.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Το Σύνθημα "Ἂς ἑνώσουμε τὶς προσευχές μας ... μὴν ἀναχωρήσει ἡ χάρις, ὅπως κάποτε στὴν Βασιλεύουσα" ας αφορά πρώτα τους εντός της Εκκλησίας, διότι κι εκεί, κεκραγμένοι θηλυπρεπείς και υπέρ το δέον ανδροπρεπείς, κυκλοφορούν ατιμώρητοι άρα αποδεκτοί.