Σάββατο 3 Ιουνίου 2017

O KΑΤΑ ΘΕΟΝ ΔΙΧΑΣΜΟΣ

«Σχίσμα οὖν ἐν τῷ ὄχλῳ ἐγένετο δι᾽ αὐτόν» (Ἰωάν. 7,43)

Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ιστ..


Η Ἐκκλησία μας, ἀγαπητοί μου, ἡ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία, δὲν εἶνε ἔργο ἀνθρώπων· εἶνε θεοκατασκεύαστο ἵδρυμα. Καὶ σήμερα πανηγυρίζει τὰ γενέθλιά της. Στὴν πρόσοψι τοῦ μητροπολιτικοῦ ναοῦ τῆς Φλωρίνης, τοῦ Ἁγίου Παντελεήμονος, ὑπάρχει ἕνα ψηφιδωτό. Εἰκονίζει τὴν Ἐκκλησία ὡς ἕνα πλοῖο. Κυβερνήτης του εἶνε ὁ Χριστός· βο­ηθοὶ οἱ ἀπόστολοι καὶ οἱ κληρικοί· ἐπιβάται ὅ­λοι οἱ Χριστιανοί· καὶ ἄνεμος οὔριος, ποὺ κολπώνει τὰ πανιά του, εἶνε τὸ Πνεῦμα τὸ ἅγιο. Τὸ πλοῖο τῆς Ἐκκλησίας ὅμως διὰ μέσου τῶν αἰώνων συχνὰ πλέει σὲ τρικυμία, ποὺ σηκώνουν τὰ κύματα τῆς πλάνης καὶ τῆς ἀπιστί­ας. Ἐσωτερικοὶ διχασμοὶ αἱρέσε­ων καὶ σχισμά­των, ἐξωτερικοὶ διωγμοὶ εἰδωλολατρῶν καὶ ἀ­πίστων, ἀλλὰ καὶ ἐπεμβάσεις τοῦ ―χριστιανι­κοῦ θεωρουμένου― κράτους δημιουργοῦν κα­τὰ καιροὺς σάλο. Μικρὸ δεῖγμα τέτοιου σάλου ἔζησαν οἱ πιστοὶ στὴν πατρίδα μας λ.χ. στὰ τέλη τῆς δεκα­­ετίας τοῦ ᾽80. Ἔγινε τότε ἀ­­πόπειρα ν᾽ ἀποδυ­ναμωθῇ ἡ Ἐκκλησία μὲ μιὰ νέα ἀ­φαίρεσι τῆς κτηματι­κῆς της περιουσίας. Μεγαλύτερος κίνδυνος ὅ­μως ἦταν ἡ ἀπειλὴ κατὰ τῆς πνευματι­κῆς της αὐτοτελείας. Οἱ κομματι­κὲς συμπάθειες καὶ ἀντιπάθειες προκάλεσαν τὶς ἡμέρες ἐκεῖνες ἀντιθέσεις καὶ διαίρε­σι. Καὶ μόνο τότε; Πολλὲς φορὲς δημιουργοῦν­ται παρόμοιες καταστάσεις. Καὶ ὡρισμένοι, ποὺ ἔ­χουν τὴ γνώμη ὅτι ἡ Ἐκκλησία πρέπει νά ᾽­νε πάντα ὑποταγμένη στὴν πολιτεία, μᾶς λέ­­νε· Σεῖς εἶστε οἱ αἴτιοι τῆς ὀξύτητος ποὺ δη­μιουργεῖται στὶς σχέσεις Ἐκκλησί­ας καὶ πο­λιτείας. Κατηγοροῦν ἐμᾶς, ὅτι εἴμεθα ὑπαίτιοι τοῦ διχασμοῦ. Τί ἔχουμε ν᾽ ἀπαντήσουμε; Ἀλλὰ δὲ χρειάζεται ν᾽ ἀπαν­τή­σουμε ἐμεῖς. Σήμερα ἀπαν­τᾷ τὸ εὐαγγέλιο. ―Μὰ τὸ Εὐαγγέλιο γρά­φτηκε πρὸ 20 αἰώνων· πῶς ἀπαντᾷ σ᾽ ἕνα σημερινὸ ζήτη­μα;… Τὸ Εὐαγγέλιο εἶνε βιβλίο αἰ­ώνιο, εἶνε γιὰ ὅλες τὶς ἐποχές. Δίνει ἀπάντησι σὲ ὅ­λα τὰ προβλήματα, δίνει καὶ στὸ ζήτημα τοῦτο. Τί ἀπαν­τᾷ τὸ σημερινὸ εὐαγγέλιο;

ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΨΥΧΟΣΑΒΒΑΤΟ;

ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΨΥΧΟΣΑΒΒΑΤΟ;



Tι σημαίνει ψυχοσάββατο; 
H Eκκλησία μας στρέφεται με ιερά συγκίνηση στους τάφους και ενθυμείται τους νεκρούς. Ποιούς νεκρούς; Oι νεκροί είναι πολλοί. Oι νεκροί, που είναι θαμμένοι εδώ στα κοιμητήρια είναι πιο πολλοί από τους ζωντανούς που βρίσκονται στην πόλη 
Έχουμε δύο πόλεις· η μία αποτελείται από τους ζώντας, και η άλλη από τους κεκοιμημένους. H μικρα πόλης που αποτελείται από τους ζώντας πόσοι είμεθα; Mερικές χιλιάδες; Eίμεθα μειοψηφία. H μεγάλη πόλης, η απέραντος πόλις, είναι το νεκροταφείο. Πάνω από ένα εκατομμύριο είναι θαμμένοι εκεί μέσα. Eμείς είμεθα η μειοψηφία, αυτοί είναι πλειοψηφία. 
Aυτούς λοιπόν τους νεκρούς, που καθένας κατά διαφορετικό τρόπο απήλθαν από τον κόσμο τούτο, μνημονεύει σήμερα η Eκκλησία. Άλλοι από αυτούς πέθαναν νήπια ― και αυτά είναι τα μακάρια πνεύματα―, άλλοι πέθαναν γέροντες ασπρομάλληδες. Άλλοι πέθαναν μέσα στο σπίτι, και άλλοι έξω στους δρόμους ή στα βουνά. 
Άλλοι πέθαναν στην ξηρά, άλλοι στη θάλασσα. Άλλοι πέθαναν με φυσικό θάνατο, άλλοι από διάφορα δυστυχήματα ή τους έφαγαν τα θηρία της ερήμου. Όλους αυτούς ενθυμείται σήμερα η Eκκλησία. Eνθυμείται όμως και κάποιους άλλους. Ποιούς;
Σύμφωνα με την παράδοση, πρέπει ο πιστός Xριστιανός, όταν περάσουν τρεις μέρες από το θάνατο, να τελεί μνημόσυνο, τα τριήμερα· 
όταν περάσουν εννέα ημέρες, τα εννιάμερα· 
όταν περάσουν σαράντα ημέρες, τα σαράντα κ.λπ.. Έχουν σημασία αυτά. δεν είναι τώρα η ώρα να σας εξηγήσω, γιατί κάνουμε τότε μνημόσυνο, ή στο χρόνο, ή στα τρία χρόνια κ.λπ.. Tώρα δυστυχώς πάνε κι αυτά, λησμονήθηκαν. Tώρα λησμονούν και τους νεκρούς! 
Αν πάτε στην Iαπωνία, θα δείτε ότι τιμούν πολύ τους νεκρούς. Tα νεκροταφεία τους είναι περιβόλια, άλση ωραιότατα. Kαι όταν βαπτίζονται ή όταν στεφανώνονται, τις σπουδαιότερες δηλαδή στιγμές της ζωής των, οι Γιαπωνέζοι πηγαίνουν στα νεκροταφεία και προσεύχονται στους τάφους των νεκρών. 
Eμείς…· θα έλεγα σκληρά λέξη, αλλά δεν την λέω. Kτηνώδης είναι η κατάστασης. Γινήκαμε αγριώτεροι των πάντων. Λησμονήσαμε τους νεκρούς. Xορτάριασαν τα μνήματα. Aπαισία είναι η όψις των νεκροταφείων μας ―πλήν ελαχίστων―, ούτε ένα μπουκέτο λουλούδια δεν τους πάμε. 
Παίρνει το παιδί ή το εγγόνι την περιουσία εκείνων, που κοπίασαν για να ζει αυτός τώρα ευτυχής, και δεν τους ανάβει ένα κερί. Yπάρχουν πολλοί κεκοιμημένοι που τους έχουν λησμονήσει οι πάντες. 
Aλλ’ εδώ είναι το μεγαλείο της Eκκλησίας. Eάν όλος ο κόσμος τους λησμονεί, δεν τους λησμονεί όμως η μάνα· ναί, η μάνα. Ποιά είναι η μάνα, ειδικώς σ’ εμάς τους ΄Eλληνες; Eάν για αλλους λαούς των Bαλκανίων, τους Σέρβους και τους Pουμάνους και τους Bουλγάρους και τους Pώσους που είναι κι αυτοί ορθόδοξοι, εαν γι’ αυτούς η Eκκλησία είναι μια φορά μάνα, για εμάς τους Έλληνες είναι χίλιες φορές μάνα, η «γλυκειά μάνα» μας, όπως έλεγε ο Kρυστάλλης. Αυτή η μάνα λοιπόν δεν λησμονει τα παιδιά της. 
Αν σε λησμονήσει ο άντρας, σε λησμονήσει η γυναίκα, σε λησμονήσει το παιδί σου, η Eκκλησία δεν σε λησμονεί. Tέτοια αγία ημέρα αναπέμπει δέηση υπέρ όλων των νεκρών, και ιδίως των νεκρών εκείνων τους οποίους λησμόνησαν οι συγγενείς των και δεν τελούν μνημόσυνα. Yπέρ όλων αυτών τελεί σήμερα το μνημόσυνο.


Παρασκευή 2 Ιουνίου 2017

ΕΙΔΩΛΑ ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ



ΕΙΔΩΛΑ ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ

Ο όρος αυτός – είδωλα Εκκλησιών – ανήκει στον άγιο Αμφιλόχιο επίσκοπο Ικονίου και αναφέρεται στις αιρέσεις ως κατασκευάσματα πλάνης.
Είναι αλήθεια, ότι οι Πατέρες της Εκκλησίας και με την ορολογία τους διαφύλαξαν το πνεύμα του Χριστιανισμού των πρώτων αιώνων.
Δεν μελέτησαν τα δόγματα διανοητικά· τα έζησαν και τα βίωσαν στο μέτρο της αγιότητάς τους, όπως οι Απόστολοι.
Γνώριζαν πολύ καλά ότι δόγμα και θεωτική εμπειρία της άσκησης είναι διαλεκτικά δεμένα.
Ο ιερομόναχος π. Χρυσόστομος της Ι. Μονής Κουτλουμουσίου του Αγίου Όρους γράφει σχετικά: «Πολλοί θαύμαζαν τον υπέρ των Εκκλησιαστικών δογμάτων θερμότατον ζήλον του αγίου Ευθυμίου. Επίσης και του αγίου Σάββα μέριμνα σταθερή και μόνιμη έκφραση αγάπης ήταν η κοινωνία των ανθρώπων με την καθολική Εκκλησία».
Από αρχαιοτάτων χρόνων οι Πατέρες της Εκκλησίας διάλυσαν τις αιρετικές αυταπάτες περί υπάρξεως πολλών Εκκλησιών.
Ο άγιος Αμφιλόχιος στον «κατά αιρετικών» λόγο του μας δίνει την ορθή αντίληψη του νοήματος – όρου ΕΚΚΛΗΣΙΑ.
Λέγει: «Ποιος είναι ο καθηγητής των αιρέσεων; Ο καθηγητής όλων των αιρέσεων είναι ο διάβολος, ενώ ο Χριστός είναι ο καθηγητής της Καθολικής (ορθόδοξης) Εκκλησίας.
Ο διάβολος πολλές αιρέσεις τις ονόμασε εκκλησίες αλλά για να πούμε την αλήθεια είδωλα Εκκλησιών ανάστησε ώστε να αποσπάσει τους ανθρώπους από την όντως Εκκλησία».
Ο άγιος Νεκτάριος στο βιβλίο του «ΙΕΡΑ ΚΑΤΗΧΗΣΗ» τονίζει: «Λέγοντες εις μίαν Εκκλησίαν νοούμεν το εν και μόνο θρησκευτικό καθίδρυμα το επί της γης, υπό του Σωτήρος Χριστού και του Αγίου Πνεύματος καθιδρυθέν και εγκαινιασθέν, ούτινος κεφαλή ο Χριστός».
Σε άλλο βιβλίο του γράφει: «Οι μη αναγεννηθέντες δια της θείας χάριτος, της ενεργούσης εν μόνη τη Μία, Καθολική και Αποστολική Εκκλησία ουδεμίαν Εκκλησίαν αποτελούσιν, ούτε ορατήν, ούτε αόρατον» (περί Εκκλησίας και Παραδόσεως).
Η οικουμενιστική σκέψη και πρακτική, που δέχεται τη χρονική σχετικότητα της Πατερικής δογματικής διδασκαλίας, δεν μπορεί να δεχθεί απόλυτα τις κρυστάλλινες και διαυγείς διδασκαλίες της μόνης αληθινής Εκκλησίας, της Ορθοδοξίας.
Γι’ αυτό και έγινε προσπάθεια στην «Πανορθόδοξο Σύνοδο», ανθρωπίνως βέβαια, ώστε να οδηγηθεί το Ορθόδοξο πλήρωμα στην αποδοχή του Παπισμού και του Προτεσταντισμού ως αυθεντικών Χριστιανισμών – Εκκλησιών.
Μέσα στον κτιστό κόσμο κάθε φαινόμενο υπακούει στη χρονική σχετική αντίληψη της οντολογίας του, της υπάρξεώς του. Ισχύει ο καθολικός νόμος της χρονικά σχετικής αντίληψης των φαινομένων. Για την κατανόησή τους απαιτείται πάντα και η τέταρτη διάσταση του χρόνου. Η φύση και η αλήθεια όμως της Ορθόδοξης Εκκλησίας δεν υπακούει στο νόμο της μεταβολής, στο νόμο της αιώνιας αλλαγής, διότι δεν είναι ένα σχετικό ιστορικό φαινόμενο.
Πολύ εύστοχα ο Απ. Παύλος παρατηρεί: «Ιησούς Χριστός χθες και σήμερον ο αυτός και ρις τους αιώνας» (Εβρ. 13,8).
Ο οικουμενισμός σήμερα είναι το αρχικό νεφέλωμα από το οποίο αργότερα θα προκύψει η υπερθρησκεία.
Συνεργούντος όμως του Θεού και δια των ευχών των αγίων Πατέρων, που είναι αιμοδότες της πίστεως, τελικά η Ορθοδοξία θα ξεπεράσει τον κίνδυνό της και θα νικήσει την παναίρεση του Οικουμενισμού (Αποκ. ΣΤ,2)
ΝΙΚΟΣ Ε. ΣΑΚΑΛΑΚΗΣ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ

ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΣΤΗ ΦΟΡΑ. ΤΕΡΜΑ ΤΑ ΨΕΜΜΑΤΑ.

ΑΠΑΝΤΕΣ 
ΠΡΟΣ .......ΟΡΙΖΟΝΤΙΟΠΟΙΗΣΙ

Οριζοντιοποιηθηκε και ο νεος μας .....εθναρχης Κων/νος Μητσοτακης ο ...αποστατης!!!!!
Επι δυο ολοκληρες μερες μας ξεκουφαναν τα καναλια της ψευτιας, της διαφθορας, και της διαπλοκης με υμνους και παιανες στην αναχωρησι και του τελευταιου των μεγαλων ....(εδω βαζετε οποια λεξι καλη ή κακοηχη θελετε)......
Χθες καταχωρησαμε ενα αρθρο απο Κρητικο ιστολογιο που γνωριζε προσωπα και πραγματα.
Και σ΄αυτο περιεγραφε τις ψευδολογιες του ιδιου του θανοντος ...αθανατου, οτι υπηρξε αυτος ο πρωτουργος παυσης του εμφυλιου στην Κρητη, οπως ο ιδιος διακηρυττε.
Στα εκκλησιαστικα μας τι να πρωτοθυμηθουμε;
Σημερα, χθες, προχθες; Με τον σημερινο Ιερωνυμο, τον χθεσινο Χριστοδουλο, τον προχθεσινο Σεραφειμ;
Ολοι τους προσκυνησαν και εγλυψαν τις Λερωμενες ποδιες των διεφθαρμενων μας και προσκυνημενων μας (τιμη και καυχησι μας!!!!!!!!!), πολιτικων.
Τι να πουμε για τον ζωντανο τον Ιερωνυμο που προ ετων με την προηγουμενη ξεπουλημενη κυβερνησι του διαβοητου Σαμαρα-Βενιζελου του παραχωρηθηκε νομικο διαταγμα  για την δευτερη κατατμηση της μητροπολεως Αττικης και Μεγαριδος για να μην τολμηση ο εφιαλτης τους ΝΙΚΟΔΗΜΟΣ να κανη προσφυγη στο Συμβουλιο της Επικρατειας και να δικαιωθη και να φερη τα ανω κατω με τους σπουδαρχιδας που κατελαβαν τον καρατομημενο στα τεσσερα θρονο του, αλλα με ανταλαγμα την παραχωρησι μεσω της εθνικης τραπεζας των ...μετοχων της Εκκλησιας;
Ο ιστολογος της ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ πηρε τηλεφωνα σε βουλευτες της κυβερνωσας παραταξης οπως π.χ. τον θρασυτατο και αναιδεστατο Αδωνι Γεωργιαδη και τους παρακαλεσε να μην του κανουν τη χαρι. Ομως εκεινοι μας ....εγραψαν.... 
Παμε στις 6 Ιουλιου του 1993. Πρωθυπουργος ο δολοπλοκος και αποστατης Μητσοτακης.
Ασκειται ποινικη διωξι απο τον εισαγγελεα Αθανασιο Ανδρεουλακο κατα των μητροπολιτων Μεγαρων Βαρθολομαιο, Καρδιτσας Κλεωπα, Χαλκιδος Χρυσοστομου, Παροναξιας Αμβροσιου, Εδεσσης Χρυσοστομου, Διδυμοτειχιου Νικηφορου(θυμαστε τα εγχρωμα κυλοτακια;), Μυτιληνης Ιακωβου, Λημνου Ιεροθεου, Περιστεριου Χρυσοστομου και του βαρυμαγκα και αθυροστομου αρχιεπισκοπου των Τανκς Σεραφειμ Τικα, για παραβασι καθηκοντος λογω αρνησεως εφαρμογης των αποφασεων του Συμβουλιου Επικρατειας.
Με εντολη του φαυλεπιφαυλου Μητσοτακη και με υπουργον δικαιοσυνης την Αννα ψαρουδα Μπενακη βασει του αρθρου 30&2 του Συνταγματος του Κ.Π.Δ.στις 17 Ιουλιου συνερχεται η Κυβερνητικη Επιτροπη με προεδρο τον Μητσοτακη και εισηγειται τι νομιζετε;

Κορακας κορακου ματι δεν βγαζει..... Εισηγειται να ανασταλη η ποινικη διωξι εναντιον τους με το αιτιολογικο οτι ....κινδυνευουν οι εξωτερικες σχεσεις της χωρας. Δηλαδη εκανε χρησι ενος ...ξεχασμενου και ουδεποτε εφαρμοσμενου αρθρου του Κ.Π.Δ που για πρωτη φορα χρησιμοποιηθηκε για την μη ποινικη διωξι του Σεραφειμ και των συνενοχων του αρχιερεων της αδικιας και της λοβιτουρας.
Ετσι, λοιπον, σκεπαστηκε και αυτη η βρωμια και η μποχα, με την συμπραξι των εκκλησιασικων και των πολιτικων αρχοντων ενος λαου που βαδιζει παντοτε στην αυτοκτονια του, αφου αυτος ο σαπιος λαος εκλεγει τους σαπιους και ξιπασμενους αρχοντες του.
Θεωρησαμε σωστο και επιβεβλημενο να καταγραψουμε τα συμβαντα της εποχης του ....μεγαλου των ....μεγαλων, που οι ανθρωποι τον ανεβασαν μεχρι του εβδομου ουρανου, αλλα δεν υπολογισαν και τον ακριβοδικαιο Κριτη των  ανθρωπων τον εχοντα και τον τελευταιο λογο.
Εκεινος ειναι ετοιμος να στειλη τους μεν δικαιους εις ζωην αιωνιον, τους δε τα φαυλα πραξαντας εις Κολασιν αιωνιον.

Το αλλο Σαββατο 10 Ιουνιου, των Αγιων Μαρτυρων Αλεξανδρου και Αντωνινης, ο αρχιμανδριτης πατηρ Ευθυμιος Τρικαμηνας θα τελεση την ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ στον ΑΓΙΟ ΜΑΡΚΟ ΕΥΓΕΝΙΚΟ ΣΟΥΡΩΤΗΣ Θεσσαλονικης.

Το αλλο Σαββατο 10 Ιουνιου, των Αγιων Μαρτυρων Αλεξανδρου και Αντωνινης, ο αρχιμανδριτης πατηρ Ευθυμιος Τρικαμηνας θα τελεση την ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ στον ΑΓΙΟ ΜΑΡΚΟ ΕΥΓΕΝΙΚΟ ΣΟΥΡΩΤΗΣ Θεσσαλονικης. Ο ναϊσκος του αγιου Μαρκου βρισκεται μεσα στο χωριο και κοντα στο εργοστασιο μεταλ. νερων της Σουρωτης. Οσοι δεν γνωριζετε την περιοχη και οταν φτασετε μπροστα στο εργοστασιο, τηλεφωνειστε μας στο τηλ. 6972-896024 για να σας καθοδηγησουμε. Ας γνωριζουν οι προσερχομενοι, οτι μετα απο τον καφε - προς το παρον - αποχωρουν απαντες ΑΜΕΣΑ. Οσοι θελουν οποια συναντησι με τον π. Ευθυμιο, μπορουν σε ωρες καταστηματων να κλεισουν ραντεβου στο τηλεφωνο 2410284449 στο βιβλιοπωλειο "Ορθοδοξια" Λαρισας.
 ----------------------------------



 
ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΡΟΣΟΧΗ.
Ο π. Ευθύμιος δεν κοινωνεί σε αυτους που κοινωνούν εκεί που μνημονεύονται οι αιρετικοί Οικουμενιστές Επίσκοποι, αλλα και εκει που μνημονευεται ο Αρχιοικουμενιστης Αιρεσιαρχης πατριαρχης Βαρθολομαιος, ο χειροτερος και Λυσσωδεστερος ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΣΤΗΣ της Ιστοριας.
Και αυτο αποδειχθηκε και απο την Αμερικοκατευθυνομενη ΛΗΣΤΡΙΚΗ ΣΥΝΑΞΙ ΠΟΝΗΡΕΥΟΜΕΝΩΝ του Κολυμπαριου, οπου οι συμμετεχοντες 10 πατριαρχες και αρχιεπισκοποι, καταγκρεμισαν τα ΑΙΩΝΙΑ ΟΡΙΑ της Εκκλησιας και εθεσαν τα δικα τους Πανθρησκειακα Αιρετικα ... ορια με κεντρο τους παναθλιους εαυτους τους. 

Οι, κατα τους Αγιους και Ιερους Κανονες, Αποτειχιζομενοι και Διισταμενοι απο τους Οικουμενιστες Αιρετικους Πατριαρχες, Αρχιεπισκοπους και Επισκοπους και τους κοινωνουντες με αυτους, δεν εχουν τους λαμπρους χρυσοτρουλους και απαστραπτοντες Οικους, αλλα τους αφανεις και ταπεινους ναϊσκους, αλλα με παροντα τον ΕΝΟΙΚΟΝ ΧΡΙΣΤΟΝ, να αγιαζη και να ευλογει ολους τους δικους Του.

Η διακοπή μνημοσύνου...

                    Η διακοπή μνημοσύνου...


Ἀκροατής: Τὴν ἑρμηνεία ποὺ κάνανε στὸν Κανόνα, ἐγὼ ποὺ τὸ διάβασα λίγο μπερδεύτηκα, δὲν κατάλαβα τί ἐννοούσαν. Λέει ὅτι ἕνας ἱερέας μπορεῖ νὰ διακόψει τὸ Μνημόσυνο, ὅταν ὅμως ἡ αἱρετική του θέση ἐμφανιστεῖ ἐνώπιον Συνόδου.
π. Εὐθύμιος Τρικαμηνᾶς: Ναί, ὁ Κανόνας γράφει ὅτι γιὰ νὰ εἴμαστε σίγουροι πὼς δὲν κάνουμε σχίσμα, πρέπει ἡ αἵρεσις ποὺ θὰ κηρυχθεῖ, νὰ εἶναι μιὰ αἵρεση γνωστή, νὰ μὴν εἶναι ἄγνωστη καὶ νὰ ἔχει συζητηθεῖ ἀπὸ τοὺς Ἁγίους ἢ νὰ ἔχει καταδικασθεῖ ἀπὸ Συνόδους προηγούμενες, ἢ νὰ τὴν ἔχουν καταδικάσει κάποιοι Ἅγιοι τὴν αἵρεση αὐτή, γιὰ νὰ εἶναι σίγουρος ὁ καθένας, ποῦ βαδίζει. Σ’ αὐτὴν τὴν περίπτωση ποὺ εἶναι μιὰ αἵρεση γνωστή, καταδικασμένη ἀπὸ Συνόδους ἢ ἀπὸ Πατέρες –λέει ὁ Κανόνας– οἱ Χριστιανοὶ πρέπει νὰ ἀποτειχίζονται ἀπὸ τοὺς αἱρετικούς, ὅταν τὴν κηρύττουν αὐτὴν τὴν αἵρεση «γυμνῇ τῇ κεφαλῇ», καὶ νὰ μὴν μνημονεύουν οἱ ἱερεῖς τοὺς αἱρετικοὺς Ἐπισκόπους στὴν Θ. Λειτουργία.

Πέμπτη 1 Ιουνίου 2017

ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΥΣ ΓΙΑΤΡΟΥΣ ΜΑΣ



 ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΜΠΡΑΒΟ 

ΣΤΟΥΣ ΓΙΑΤΡΟΥΣ ΜΑΣ

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΓΕΙΑΣ
ΙΑΤΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΦΛΩΡΙΝΑΣ
Μαγνησίας 10,
53100 Φλώρινα                                                                   Φλώρινα:1-6-2017
Τηλ. - Fax: 2385045200,
E-MAIL: iasyflo@gmail.com                                             
ΦΛΩΡΙΝΑ                                                                                 


«ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΟΥ ΙΑΤΡΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΦΛΩΡΙΝΑΣ         κ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗ ΣΤΑΥΡΟΥ  ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ  ΤΟΥ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΙΑΤΡΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ κ. ΒΛΑΣΤΑΡΑΚΟ ΜΙΧΑΗΛ»

Αξιότιμε κύριε πρόεδρε,

θα έχει, ασφαλώς, περιέλθει σε γνώση σας, διά μέσου του διαδικτύου, η άρνηση των συναδέλφων μας, αναισθησιολόγων της Σάμου, να χορηγήσουν αναισθησία προς το σκοπό της "διακοπής κυήσεως", τουτέστιν της διενέργειας αμβλώσεων,  εκτός των περιπτώσεων εκείνων κατά τις οποίες κινδυνεύει η ζωή ή η υγεία της εγκύου. Κατά δημοσιογραφικές πληροφορίες οι εν λόγω συνάδελφοι στηρίζουν την επιλογή τους αυτή στο άρθρο 31 του Νόμου 3418/2005 (κώδικας ιατρικής δεοντολογίας), το οποίο επικαλούνται και το οποίο διαλαμβάνει ότι «ο ιατρός μπορεί να επικαλεσθεί τους κανόνες και τις αρχές της ηθικής συνείδησής του και να αρνηθεί να εφαρμόσει ή να συμπράξει στις διαδικασίες τεχνητής διακοπής της κύησης, εκτός εάν υπάρχει αναπότρεπτος κίνδυνος για τη ζωή της εγκύου ή κίνδυνος σοβαρής και διαρκούς βλάβης της υγείας της».
Το συγκεκριμένο άρθρο του νόμου, κρυστάλλινης διαύγειας, κάθε άλλο παρά καταλείπει περιθώρια παρερμηνειών, εξυπηρετικών ποικίλων σκοπιμοτήτων, αλλά διασφαλίζει και διατρανώνει το αναφαίρετο δικαίωμα των ιατρών να υπακούσουν στη φωνή της συνειδήσεώς τους. Κατόπιν τούτου ουδείς έχει το δικαίωμα να τους εξαναγκάσει στη διενέργεια μίας πράξεως που προσκρούει στις επιταγές της ηθικής τους συνειδήσεως.
Αντιδρώντας στη συγκεκριμένη επιλογή των  προαναφερθέντων συναδέλφων μας ο γενικός γραμματέας του ΠΙΣ κ. Δημήτριος Βαρνάβας προέβη σε σχετικές δηλώσεις με τις οποίες κατά τρόπο αήθη, αντισυναδελφικό και αντιδεοντολογικό τους μέμφεται και τους εγκαλεί για αυτήν τους την ενέργεια. ( http://www.iatropedia.gr/eidiseis/d-varnavas-ti-kryvetai-piso-apo-tin-arnisi-ton-anaisthisiologon-tis-samou-na-symmetechoun-se-amvloseis/81196/ ). Η παρέμβαση του κ. Βαρνάβα προκάλεσε την κατά πάντα δικαιολογημένη αντίδραση του τοπικού ιατρικού συλλόγου της Σάμου που σε σχετική ανακοίνωσή του χαρακτηρίζει τη στάση του στο συγκεκριμένο ζήτημα   «ανάρμοστη, αντιδεοντολογική και αντιθεσμική, διότι επικαλείται την ιδιότητα του και χωρίς να έρθει σε επαφή με τον ιατρικό Σύλλογο Σάμου ως όφειλε, αναπαράγει ειδήσεις των ΜΜΕ εξυπηρετώντας εξωθεσμικές σκοπιμότητες».

Πέραν, όμως, της δεοντολογίας ,κύριε πρόεδρε, υπάρχει και το ηθικό μέρος της υπόθεσης που είναι και το σπουδαιότερο. Και αυτό συνίσταται στο γεγονός ότι οι αναισθησιολόγοι της Σάμου έλαβαν την ηρωική και επαινετέα απόφαση να μην γίνουν συνεργοί, διά της χορηγήσεως της αναισθησίας, στην ΕΝ ΨΥΧΡΩ ΕΜΒΡΥΟΚΤΟΝΙΑ. Γιατί περί φόνου εκ προμελέτης  αθώων και ΑΝΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΩΝ (αυτό πού το πάμε;)  ανθρωπίνων υπάρξεων  πρόκειται έστω και αν   "εξωραϊσμένα", παραπλανητικά και υποκριτικά χαρακτηρίζεται σαν "διακοπή κυήσεως"!
Οι συνάδελφοί μας, όπως και όλοι μας, έχουμε δώσει τον όρκο του Ιπποκράτη που επιτάσσει όπως
"ὁμοίως δέ οὐδέ γυναικί πεσσόν φθόριον δώσω". Και η συγκεκριμένη τους επιλογή στοιχεί με την επιταγή του εν λόγω όρκου σε αντίθεση με τους επίορκους συναδέλφους τους που τον καταπατούν ελαφρά τη καρδία και προβάλλοντας διάφορες σοφιστείες.
Ορκιστήκαμε να προστατεύουμε την ανθρώπινη ζωή και όχι να πράττουμε το αντίθετο. Δεν έχουμε κανένα ηθικό δικαίωμα να αφαιρούμε τη ζωή των εμβρύων. Αποτελούν ζωντανές υπάρξεις και η δόλια και βίαιη  αφαίρεση της ζωής τους συνιστά έγκλημα  ιδιαζόντως ειδεχθές και ανεξίτηλο στίγμα για τον πολιτισμό μας  που διαπράττεται, μάλιστα, εν ονόματι και με πρόσχημα την πρόοδο και τα ανθρώπινα δικαιώματα! Τα φληναφήματα που εκπορεύονται, λανσάρονται και προωθούνται από κάποιους  γνωστούς και μη εξαιρετέους δήθεν "προοδευτικούς"  κύκλους περί "αυτοδιάθεσης της εγκύου γυναίκας" κ.τ.ό.  προς δικαιολόγηση του αποτρόπαιου και φρικαλέου αυτού εγκλήματος αποτελούν αξεπέραστο δείγμα φαρισαϊσμού, υποκρισίας και ηθικής εξαχρείωσης αφού δεν υφίσταται δικαίωμα στη δολοφονία αθώων και ανυπεράσπιστων ανθρωπίνων υπάρξεων.
Με τις απαράδεκτες δηλώσεις του κ. Βαρνάβα δημιουργείται μείζον θέμα για τον ΠΙΣ δεδομένου ότι ο τελευταίος κατέχει τη θεσμική θέση του γενικού γραμματέα του. Κατόπιν τούτου θεωρούμε ότι ο ΠΙΣ επιβάλλεται να τοποθετηθεί άμεσα και άνευ χρονοτριβής επί του θέματος.

Με εκτίμηση

Ο     Π Ρ Ο Ε Δ Ρ Ο Σ
     
ΣΤΑΥΡΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ
ΚΑΡΔΙΟΛΟΓΟΣ
    ΚΟΙΝOΠΟΙΗΣΗ:
Α>  ΙΑΤΡΙΚΟI ΣΥΛΛΟΓΟI
Β> M.M.E  

ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΣΤΗ ΦΟΡΑ. ΤΕΡΜΑ ΣΤΑ ΨΕΜΜΑΤΑ.

“Όχι, ο Κωνσταντίνος Μητσοτάκης δεν υπήρξε ο πρωτουργός για να να μην υπάρξει εμφύλιος στην Κρήτη”
 
Της Ευγενίας Λουπάκη


ΟΧΙ, ο Κωνσταντίνος Μητσοτάκης δεν “υπήρξεν ο πρωτουργός να αποφευχθεί και να μην υπάρξει εμφύλιος πόλεμος στην Κρήτη, στη διάρκεια της κατοχής” Και ΟΧΙ, ” όποια αντίθεση και αν έχεις μαζί του, δεν “οφείλεις να του το αναγνωρίσεις.” Απλώς γιατί πρόκειται περί ψεύδους, περί επιμελώς κατασκευασμένου αφηγήματος του ιδίου του Κωνσταντίνου Μητσοτάκη, που πλείστα ιστορικά ντοκουμέντα και μαρτυρίες αγωνιστών της Αντίστασης το έχουν καταρρίψει.
Το απόσπασμα περί πρωτουργού χάρη στον οποίο απεφεύχθη ο εμφύλιος στη Κρήτη, είναι από την επιστολή που προσκόμισε στον Κυριάκο Μητσοτάκη, ο Μανώλης Γλέζος, σε μια επίσκεψη “υψηλού πολιτικού πολιτισμού” όπως τη χαρακτήρισαν τα ΜΜΕ.
Να μην γνωρίζει ο Μανώλης Γλέζος την ιστορική αλήθεια; Δεν μπορώ να το διανοηθώ…Δεν γνωρίζει για το κεφάλι του καπετάν Ποδιά και ποιοί το περιέφεραν στους δρόμους; Πόσο μάλλον που πρόσφατα το θέμα ανακινήθηκε με την “αιφνίδια” επίσκεψη του Κυριάκου Μητσοτάκη στον Δημήτρη Κουτσούμπα και το δώρο του προς τα αρχεία του ΚΚΕ. Δώρο, που δεν ήταν άλλο από την περίφημη συμφωνία του Θερίσου, το 1943, μεταξύ του ΕΑΜ και της ΕΟΚ (Εθνική Οργάνωση Κρήτης) που φέρει υποτίθεται και την υπογραφή του Κωνσταντίνου Μητσοτάκη και με την οποία υποτίθεται μπήκαν οι ΄βάσεις για να αποφευχθεί ο εμφύλιος.
Ευτυχώς κάποιοι αντιδράσαμε τότε και άνοιξε πάλι η συζήτηση. Κάποιοι που έχουμε ρίζα αίματος σε αυτή την υπόθεση. Κι επειδή ο Κων, Μητσοτάκης έφτασε τα 99, αλλά ο θείος μου ο Στέφανος Σκαράκης, μόνο τα 19, έχω χρέος να μην σωπαίνω. Παραδομένος από τους Γυπαραίους συνεργάτες του Μητσοτάκη, στους Γερμανούς, ο επονίτης αδελφός της μάνας μου, εκτελέστηκε στην Αγιά το 1944. Μετά τη συμφωνία του Θερίσου δηλαδή. Μόνο 19 χρονώ. Δεν είχε κουπόνι για να τρώει σε τρία συσσίτια, είχε μπογιά για συνθήματα κατά των Γερμανών. Τον παρέδωσαν δεμένο ως “Μεγκάλο κουμμουνιστή”, όπως είπε ο Γερμανός διοικητής στον παππού μου που έπεσε στα πόδια του. Ο θείος μου είναι ένα μικρό δρομάκι στη Νέα Χώρα και μια φωτογραφία στην τραπεζαρία του σπιτιού μας. Δεν κηδεύτηκε με τιμές, δεν κηδεύτηκε καν: Στο αφρόντιστο μνημείο στην Αγιά, στοιβαγμένα τα οστά όλων μαζί των εκτελεσμένων. Θα με στοιχειώνει σε όλη τη ζωή μου, το βογγητό της γιαγιάς μου, ανάμεσα στα κόκκαλα εκεί, μια μέρα που την πήγαμε ν’ ανάψει το καντήλι: “Αχ παιδάκι μου και νάξερα ποιο είναι το κεφαλάκι σου, να το φιλήσω”…
Υ.Γ. Ο θείος μου Στέφανος Σκαράκης είναι ο ήρωας του βιβλίου της Μάρως Δούκα “το δίκιο είναι ζόρικο πολύ”. Οποιος θέλει να μάθει αλήθειες για το ρόλο του Μητσοτάκη την περίοδο εκείνη, για τον αποκλεισμό του ΕΛΑΣ και την εξόντωσή του από την ανίερη συμμαχία Αγγλων- Γερμανών- Γυπαραίων, ας το διαβάσει. Οποιος θέλει να μάθει γιατί οι Γερμανοί έφυγαν από τα Χανιά 5 μήνες αργότερα απο την απελευθέρωση της υπόλοιπης Ελλάδας ας το διαβάσει. Οποιος θέλει να μάθει αν όντως “απεφεύχθη” ο εμφύλιος στην Κρήτη, ας διαβάσει το τρίτο της τριλογίας της Μάρως Δούκα,”Ελα να πούμε ψέμματα”. Ας δει το συγκλονιστικό ντοκυμανταίρ “Αλλος δρόμος δεν υπήρχε” πάνω στο βιβλίο του Νίκου και της Αργυρώς Κοκοβλή. Πολύ πρόσφατο (10-4) και το εξαιρετικό αφιέρωμα του Μάριου Διονέλλη στην ΕΦ ΣΥΝ με τίτλο “οταν ο Κυριάκος εξαφάνισε τον εμφύλιο στην Κρήτη” και με αφορμή το “δώρο” του Κυριάκου στο ΚΚΕ, το οποίο σημειωτέον ακόμα δεν έχει πάρει θέση…
agonaskritis.gr

Να το επαναλάβουμε: Η ευθύνη πλέον δεν βρίσκεται στους Οικουμενιστές (οι άνθρωποι έχουν πάρει τις αποφάσεις τους) αλλά στους αντι-Οικουμενιστές που κοινωνούν μαζί τους ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΑ και τάχα "κατ΄ Οικονομίαν"!

Έδωσε τα οικουμενιστικά διαπιστευτήριά του στους Ευαγγελιστές ο Πατρ. Βαρθολομαίος


vartholomaios-3.jpg


Περίεργες δηλώσεις και επιθυμία να παραμεριστούν “δογματικά στερεότυπα
Του  Μανώλη  Κείου
 Με περίεργες δηλώσεις και επιθυμία να παραμεριστούν “δογματικά στερεότυπα” εμπλουτίστηκε η επίσημη επίσκεψη του Οικουμενικού Πατριάρχη Βαρθολομαίου στην Γερμανία, προσκεκλημένος των Ευαγγελιστών της χώρας, η οποία ολοκληρώνεται σήμερα.
     Στο πλαίσιο της εν λόγω επίσκεψης ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος, βρέθηκε στην Βυρτεμβέργη όπου ο επικεφαλής του Συμβουλίου των Προτεσταντών στη Γερμανία (EKD), Heinrich Bedford-Strohm, τον χαρακτήρισε «ιδιαίτερο προφίλ και αξιόπιστη φωνή» του διαλόγου των θρησκειών.
    Σημείωσε δε πως στην Σύνοδο του Κολυμπαρίου πέρυσι στην Κρήτη ζητήθηκε η επέκταση αυτού του διαλόγου.
    Η δε επίσκοπος των Ευαγγελιστών στη Γερμανία, Petra Bosse-Huber, έκανε λόγο για την υπέρβαση των στερεοτύπων γενικά και των στερεοτύπων που μπορεί να έχει κανείς λόγω της άλλης ονομασίας.
   Ο ίδιος ο Πατριάρχης στο χαιρετισμό του μίλησε για μια «λειτουργική διακονία» και συνεχάρη τους Προτεστάντες λόγω της της 500ής επετείου της Μεταρρύθμισης.
Μάλιστα ο επίσκοπος της Ευαγγελικής Λουθηρανικής “Εκκλησίας” στην Βυρτεμβέργη, Frank Otfried απέτισε φόρο τιμής “στους παλμούς της Ορθόδοξης Εκκλησίας αναφορικά με τον οικουμενισμό”.

Στο Τούμπινγκεν επίτιμος διδάκτορας
   Την επόμενη ημέρα στην Ευαγγελική Θεολογική Σχολή του Πανεπιστημίου Tuebingen απονεμηθηκε τιμητικό διδακτορικό στον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο.
  Ο Πρύτανης Καθηγητής Michael Tilly μπροστά σε 200 προσκεκλημένους που ήρθαν από όλη την Ευρώπη έκανε λόγο για μια “βαθιά αμοιβαία θεολογική κατανόηση και την προώθηση επιστημονικών ανταλλαγών”, ενώ συμπλήρωσε πως ο πατριάρχης αντιπροσωπεύει την εταιρική κοινωνική ευθύνη Χριστιανισμού. “Όλο το θεολογικό έργο του, καθώς και η πνευματική δύναμη του προσανατολισμού του στοχεύουν στη διατήρηση και την προώθηση της ειρήνης και της ελευθερίας μεταξύ των θρησκειών και των σύγχρονων κοινωνιών » σχολίασε.

     ΣΧΟΛΙΟ:  νέα "ἐκκλησία" τῶν δύο ταχυτήτων καὶ τῶν ἀνακολουθιῶν: Στὴν Ἑλλάδα οἱ Εὐαγγελικοὶ σὲ πολλὲς Μητροπόλεις (ἀλλὰ καὶ ἐπίσημα) χαρακτηρίζονται αἱρετικοί. Κυκλοφοροῦν ἀκόμα ἔντυπα καὶ Ἐγκύκλιοι Μητροπόλεων ποὺ καλοῦν τοὺς πιστοὺς νὰ μὴν ἔχουν καμιὰ ἐπαφὴ μαζί τους! Ὁ Πατριάρχης, ὅμως, ὑλοποιώντας τὶς ἀποφάσεις τῆς Κολυμπαρίου Συνόδου τῆς Κρήτης τοὺς ἀποδέχεται ὡς Ἐκκλησία!
      Καὶ οἱ πιστοί, καθὼς οἱ Ποιμένες, τὸ Ἅγιον Ὄρος, οἱ Ἀδελφότητες …σιωποῦν, καὶ καθὼς οἱ ἀντι-Οἰκουμενιστὲς κοινωνοῦν μὲ τοὺς Οἰκουμενιστές, ἀκόμα καὶ νὰ θέλουν, χωρὶς ποιμένες ἀφομοιώνονται καὶ ἀποδέχονται παθητικὰ τὴν αἵρεση.
    Ἀλήθεια! Δὲν σκέπτονται ὅτι θὰ δώσουν λόγο στὸ Θεὸ γι’ αὐτή τους τὴν προδοσία;

ΑΣ ΔΙΔΑΧΤΟΥΜΕ ΚΑΠΟΤΕ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ «ΑΛΩΣΕΙΣ»

Εικόνα: Νίκος Ελευθερόγλου
AddThis Sharing Butto



Προχθες ήταν μια θλιβερή επέτειος που σημάδεψε τις εξελίξεις για την Ελλάδα και τον δυτικό πολιτισμό. Η Αλωση της Κωνσταντινούπολης σηματοδότησε το τέλος μιας ολόκληρης εποχής και βύθισε την Ελλάδα στα σκοτάδια για αρκετούς αιώνες.

Τα απόνερα αυτής της εποχής τα πληρώνουμε ακόμη, καθώς η χώρα στερήθηκε τη φυσιολογική εξέλιξή της και έμεινε εγκλωβισμένη σε έναν ιδιότυπο και καταδικασμένο δυϊσμό. Πορεύτηκε και πορεύεται με το ένα πόδι στη Δύση και το άλλο στην Ανατολή, στερούμενη, από τη μια, την Αναγέννηση και τον Διαφωτισμό και, από την άλλη, τη συνέχεια μιας ιστορικής παράδοσης. Οποιες αναλαμπές σε αυτήν την πορεία της ζωής του Ελληνισμού πάντα σκιάζονται από τις γκρίζες ζώνες αυτής της περιόδου.

Τόσους αιώνες μετά και φαίνεται ότι δεν έχουμε διδαχτεί τίποτα ως έθνος από τα συμπεράσματα αυτής της τραγωδίας, που στέρησε από τον ελληνικό κορμό ολόκληρα τμήματά του, αλλά κυρίως του αφαίρεσε την ψυχή του και την ιστορική συνείδησή του. Δεν μάθαμε τίποτε από τα παιχνίδια που παίζουν διαχρονικά οι Φράγκοι σε βάρος του Ελληνισμού. Οπως τότε, έτσι και τώρα οι εταίροι έβαλαν πάνω από όλα τα συμφέροντά τους και επέλεξαν να αφήσουν το Βυζάντιο και την Ελλάδα στα χέρια ενός βάρβαρου κατακτητή, αφού πρώτα είχαν φροντίσει οι ίδιοι επανειλημμένα να λεηλατήσουν τα εδάφη της αυτοκρατορίας, αποδυναμώντάς την σημαντικά.

Ηταν οι πρόγονοι εκείνων, όπως σήμερα, που άλλα συμφωνούσαν με τους Παλαιολόγους και άλλα έκαναν στην πράξη, ζητώντας γην και ύδωρ σε κάθε επίπεδο. Αν κάποιος πραγματικά επιχειρήσει να κάνει περιπτωσιολογικές αναφορές συγκρίνοντας την Αλωση της Πόλης με αυτό που επιχειρούν να κάνουν σήμερα οι πιστωτές της χώρας, θα βρει αρκετά κοινά σημεία.

Οπως τότε, τα «φωτισμένα μυαλά», οι νέοι άνθρωποι, έφευγαν και πήγαιναν στην Εσπερία, όπου μεταλαμπάδευαν τον ελληνικό πολιτισμό και έδιναν τα φώτα σε ολόκληρη την Ευρώπη δημιουργώντας το Κίνημα της Αναγέννησης, έτσι και σήμερα μεταναστεύουν τα παιδιά μας. Οπως και τότε, έτσι και σήμερα οι εταίροι εκμεταλλεύονταν τον εμφύλιο που κυριαρχούσε στην αυτοκρατορία και έκαναν παιχνίδια με διαφόρους, ώστε την κρίσιμη ώρα να μη βρουν λαό και ηγέτες ενωμένους.

Οπως και τότε, όταν με πρόσχημα τις Σταυροφορίες είχαν κλέψει καθετί που είχε αξία, αφήνοντας στο διάβα τους δάκρυα, πόνο και αίμα, το ίδιο συμβαίνει και σήμερα. Ακόμη και την Ορθοδοξία ήθελαν να υποτάξουν στον Πάπα στο πλαίσιο του «όλα ή τίποτε», που είχαν ως κυρίαρχη ιδεολογία.
Δυστυχώς, όμως, και ο λαός της Βασιλεύουσας, όπως και οι ηγέτες του, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων, δεν στάθηκαν στο ύψος των περιστάσεων. Βαθύτατα διχασμένος, άφησε να προστατεύουν τα κάστρα και την πατρίδα τους μισθοφόροι, έτοιμοι να πουλήσουν τα πάντα στο επόμενο αφεντικό τους. Και από την ώρα που είχαν καταρρεύσει το ηθικό πλεονέκτημα και η συνείδηση του λαού, όλα ήταν θέμα χρόνου.

Θα ήταν για όλους καλό να μελετήσουμε την ιστορία όχι μόνο της Αλωσης, ως ιστορικού γεγονότος, αλλά των μικρών και μεγάλων αλώσεων που είχαν προηγηθεί από φίλους και συμμάχους. Οχι τίποτε άλλο, αλλά για να αποφύγουμε την επανάληψη της Ιστορίας. Που δυστυχώς σε αυτήν την περίπτωση δεν επαναλαμβάνεται ως φάρσα, αλλά ως τραγωδία ενός ολόκληρου λαού. Του ίδιου που έζησε πολλές αλώσεις της πατρίδας του...
Nίκος Ελευθερόγλου

Ο πατρ. Βαρθολομαίος τα ξεπούλησε ΟΛΑ. --Τελεί Ορθόδοξη Ακολουθία σε ...Ευαγγελικό Ναό στη Στουτγάρδη (Βίντεο)!

Ο πατρ. Βαρθολομαίος τα ξεπούλησε ΟΛΑ. --Τελεί Ορθόδοξη Ακολουθία σε ...Ευαγγελικό Ναό στη Στουτγάρδη (Βίντεο)!


      Πατριάρχης Βαρθολομαῖος (ἀφοῦ ΟΛΟΙ οἱ Ποιμένες τοῦ ὑποτάχτηκαν), συνεχίζει νὰ προκαλεῖ. Προχθὲς τέλεσε Ὀρθόδοξη Ἀκολουθία (Ἑσπερινό) σὲ αἱρετικό-Εὐαγγελικὸ Ναὸ στὴν Στουτγάρδη! Παρόντες Προτεστάντες καὶ Παπικοί!
     Εἶναι χαρακτηριστικὸ ὅτι προτίμησε τὸν Εὐαγγελικὸ Ναό, ἐνῶ ὑπάρχει Ὀρθόδοξος Ναὸς στὴν Στουτγάρδη!
   Καὶ εἶναι ἐξοργιστικὸ πρῶτον, ὅτι παραιτήθηκε τοῦ δικαιώματος νὰ ἀναρτηθοῦν εἰκόνες στὸ Ναό, γιὰ νὰ μὴν …προσβάλλει τοὺς αἱρετικούς, οἱ ὁποῖοι ὡς γνωστὸν εἶναι Εἰκονομάχοι (στὸ βίντεο φαίνεται ὅτι δὲν ὑπάρχουν εἰκόνες), καὶ δεύτερον τὸ Εὐαγγέλιο τὸ τοποθέτησαν πάνω σὲ μιὰ μὴ καθαγιασμένη τράπεζα!
     Ὁ κ. Βαρθολομαῖος προέτρεψε τὶς Χριστιανικὲς Ἐκκλησίες (τοὺς αἱρετικούς) σὲ μιὰ πιὸ στενὴ συνεργασία καὶ σὲ μιὰ κοινὴ χριστιανικὴ Ὁμολογία(!), ἡ ὁποία (ὅπως εἶπε) εἶναι στὸ σημερινὸ καιρὸ πολὺ σημαντική. Ἐπίσης τόνισε τὴν ἱστορικὴ σημασία τοῦ Μαρτίνου Λούθηρου καὶ ἐξέφρασε τὴν ἐλπίδα ὅτι ἀπὸ τὴν μνήμη του Λούθηρου θὰ ἀναδυθοῦν πολλὰ πνευματικὰ κέρδη! [Καὶ "ἅγιος" ὁ Λούθηρος!].
    Κατὰ τὰ ἄλλα οἱ ἀντι-Οἰκουμενιστὲς κάνουν "οἰκονομίες" ὥσπου νὰ τοὺς ἔρθει ἡ "Χάρη ἀντίδρασης"(!) καὶ κοινωνοῦν μὲ τοὺς Οἰκουμενιστές, "ἄχρι καιροῦ"! Καὶ θὰ συνεχίσουν νὰ κοινωνοῦν, ἕως τότε ποὺ πλέον ὅλοι θὰ ἔχουν ναρκωθεῖ ἀπὸ τὸν οἰκουμενιστικὸ ἰό, ὁ ὁποῖος (ὅπως ἐδῶ καὶ μερικὰ χρόνια ὁ π. Θεόδωρος Ζήσης προειδοποιοῦσε) ἤδη εἶχε ἀρχίσει νὰ ναρκώνει τὰ ὀρθόδοξα αἰσθητήρια. Τότε!
    Σήμερα; 
Γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης


ΕΓΙΝΕ ΑΚΡΟΒΑΤΗΣ ΣΤΗΝ ΑΓΚΥΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ… ΠΙΣΤΗ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ!

Φαίνεται πως το έλεγε η κάρδια του ένας, προφανώς μη μουσουλμάνος, που ανέβηκε σε ένα γερανό ανυψωτήρα στην κεντρική πλατεία της Άγκυρας, Kızılay, και από πολύ ψηλά με ένα μεγάλο πανό εκδήλωνε την αγάπη του στον Σταυρό, στον Ιησού Χριστό και στην Παναγία, διαμαρτυρόμενος για την καταπίεση των χριστιανών στην Τουρκία.

Τετάρτη 31 Μαΐου 2017

Μπλοκαρεται το δικαιο των Ελληνων Συνταξιουχων απο τους ιδιους τους Ελληνες δικαστες. ΣΚΟΠΙΜΗ ΑΝΑΒΟΛΗ ΕΚΔΙΚΑΣΗΣ ΣΤΟ ΣΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΝΟΜΟ ΚΑΤΡΟΥΓΚΑΛΟY

 

Μπλοκαρεται το δικαιο των Ελληνων Συνταξιουχων απο τους ιδιους τους Ελληνες δικαστες.

ΣΚΟΠΙΜΗ ΑΝΑΒΟΛΗ ΕΚΔΙΚΑΣΗΣ ΣΤΟ ΣΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΝΟΜΟ ΚΑΤΡΟΥΓΚΑΛΟY

Η κυβέρνηση μετά τη πρωτοφανή επίθεση στα εισοδήματα των συνταξιούχων, σκοπίμως κωλυσιεργεί ώστε να μη συζητηθεί στην ολομέλεια του ΣτΕ η αίτηση ακύρωσης των συνταξιουχικών οργανώσεων κατά του νόμου Κατρούγκαλου (4387/2016).
Ειδικότερα, στο Συμβούλιο της Επικρατείας κατατέθηκαν το προηγούμενο Καλοκαίρι από συνταξιουχικές οργανώσεις αιτήσεις ακύρωσης κατά των Υπουργικών αποφάσεων , που εκδόθηκαν σε εφαρμογή του Νόμου 4387/2016 (Νόμου Κατρούγκαλου) και αφορούν τον επανυπολογισμό κύριων και επικουρικών συντάξεων καθώς και την περικοπή όσων συντάξεων υπερβαίνουν (αθροιστικά κύρια και επικουρική) το ποσό των 1.300 Ευρώ.
Οι αιτήσεις ακυρώσεως προσδιορίστηκαν αρχικά να εκδικαστούν σε πρώτη δικάσιμο στις 7/4/2017 στην Ολομέλεια του ΣτΕ , αφού το θέμα κρίθηκε μείζονος σημασίας επειδή αφορά όλους τους συνταξιούχους. Στις 7/4/2017, που είχε οριστεί να γίνει η δίκη , έγινε αυτεπάγγελτη αναβολή για τις 2 Ιουνίου 2017 , προκειμένου η Εισηγήτρια να ετοιμάσει την Εισήγηση. Στις 29/5/2017 και ενώ αναμέναμε την εκδίκαση της υπόθεσης την Παρασκευή 2-6-2017, ενημερωθήκαμε για νέα αναβολή εκδίκασης της υπόθεσης για το Φθινόπωρο με το επιχείρημα ότι οι εκπρόσωποι του Ελληνικού Δημοσίου δεν ήταν έτοιμοι για τη δίκη της Παρασκευής 2-6-2017.
Είναι φανερό πλέον, ότι επιχειρείται παρέλκυση της δίκης , στην οποία πρόκειται να κριθούν ζωτικής σημασίας ζητήματα που αφορούν την ίδια την επιβίωσή μας και δημιουργούνται σε όλους μας εύλογες απορίες για την τροπή που παίρνουν τα πράγματα, κατόπιν κυβερνητικών πιέσεων να αποφευχθεί η δικαστική κρίση, για την προφανή αντισυνταγματικότητα των Υπουργικών Αποφάσεων που εκδόθηκαν για την εφαρμογή του Νόμου 4387/2016 (νόμος Κατρούγκαλου).



ΟΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΙΚΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ:
ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΙΚΩΝ ΤΡΑΠΕΖΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΣΕΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ (ΟΣΤΟΕ)
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΕΤΕΑ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ – ΟΜΙΛΟΥ ΟΤΕ (ΠΣΣΤΟ ΟΤΕ)
ΕΝΩΣΗ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΝΑΥΤΙΚΟΥ (Ε.Α.Α.Ν.)
ΕΝΙΑΙΟ ΔΙΚΤΥΟ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ (ΕΝΔΙΣΥ)



Αναμφίβολα, στο «Άσμα Ασμάτων» υπάρχει μια έκφραση του αγαπητικού – ερωτικού συναισθήματος, ανδρός και γυναικός, με συγκεκριμένη αισθητική επιφάνεια.
Η εσωδιάρθρωση του θεοπνεύστου κειμένου αποσκοπεί μόνο στην έκφραση αυτή του συναισθήματος;
Η κοσμική θεώρησή του (τέχνη, φιλοσοφία, φιλολογία) βρίσκεται κοντά στην ερωτική ερμηνεία του.
Η φυσιοκρατική ερμηνεία στα όρια της Εκκλησίας, βλέπει ανύψωση του σαρκικού ενστίκτου στο φυσικό και ελεύθερο φως της χριστιανικής αποκαλύψεως, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι όλος ο κόσμος είναι ο ανθρώπινος έρωτας – αγάπη.
Αντίθετα, οι Πατέρες της Εκκλησίας, χωρίς να αρνούνται την ευλογημένη φυσιολογική λειτουργία στο Μυστήριο του Γάμου, αναγνωρίζουν – βιώνουν μια βαθύτερη, μυστική, θεολογική ερμηνεία του «Άσματος».
Ο χώρος των Εκκλησιαστικών ύμνων – τροπαρίων και της Πατερικής γραμματείας, έχουν εμπεδώσει το βιβλίο στη νηπτική του διάσταση. «Ποίος πόθος ψυχής ούτω δριμύς και αφόρητος ως ο από Θεού εγγινόμενος τη από πάσης κακίας κεκαθαρμένη ψυχή και από αληθινής διαθέσεως λεγούση ότι «τετρωμένη αγάπης εγώ ειμί;», ερωτά ο Μ. Βασίλειος επικαλούμενος το χωρίο «Άσμα 2,5» [Οροι κατά πλάτος Β΄].
Στα κείμενα του βιβλίου υπάρχουν εσωτερικές ενδείξεις – μαρτυρίες, ότι η ουσία του δεν είναι απλώς η διαχρονική προβολή της Θεϊκής κατάφασης στον ανθρώπινο έρωτα, ως δημιούργημά του. Η Θεϊκή έκφραση και συγκατάβαση στην Μυστηριακή ερωτική διάσταση του δημιουργήματος – ανθρώπου, έχει αποτυπωθεί σε πολλά σημεία – χωρία της Γραφής, μικρότερα σε γραμματολογική έκταση, βαθύτερα όμως, σε θεολογικά νοήματα. Δεν αμφιβάλλουν οι Πατέρες, ότι στο «Άσμα Ασμάτων» ενσωματώνεται για μία ακόμη φορά, η θεολογική έννοια του ζεύγους, άνδρας και γυναίκα. Δεν δημιουργεί όμως απόλυτο ερωτικό είδωλο ως προϊόν – εργαλείο, που θα χρησιμεύει μόνο στον κοινωνικό – αναπαραγωγικό άξονα. Στο «Άσμα» η Νύμφη – σύζυγος αποκαλείται ταυτόχρονα και αδελφή (Κεφ. δ΄ 9-10, 12 και ε΄ 1-2).
Ο Άγιος Ιερώνυμος, που γνώριζε τη σημασία των εβραϊκών λέξεων – όρων, αποκλείει σαρκική – ερωτική αγάπη.
Παρατηρούμε, ότι στο ειδυλλιακό περιβάλλον του «Άσματος», δεν φανερώνεται καμία επικοινωνία του ζεύγους με το Θεό. Σε αντίθεση με τον Τωβία, δεν βλέπουμε προσευχητική ενότητα μεταξύ τους, καμία αναφορά στο Θεό, προϋπόθεση εξύψωσης της ζωής.
Θεωρώντας καθολικώτερα την Αγία Γραφή παρατηρούμε, ότι σε καμία περίπτωση δεν έχουμε πληρότητα ζωής, ατομικής και συλλογικής, χωρίς ενσωμάτωση του ανθρώπου, προσευχητικά και Μυστηριακά, στη ζωή του Θεού, στη ζωή της Εκκλησίας.
Στο θεόπνευστο κείμενο του «Άσματος» ως ποίημα του Θεού έπρεπε, ανθρωπίνως, άμεσα να «καθοράται, ή τε αΐδιος αυτού δύναμις και θειότης». Γιατί απουσιάζει η (φανερή) προσευχητική συμμέθεξη των δύο φύλλων και η δοξολογία στο Θεό;
Ο Απ. Παύλος τονίζει αποκαλυπτικά: «τα αόρατα αυτού από κτίσεως κόσμου τοις ποιήμασι νοούμενα καθοράται, ή τε  αΐδιος αυτού δύναμις και θειότης» (Ρωμ. ά,20).
Δηλ. οι αόρατες τελειότητες του Θεού γίνονται καθαρά αισθητές με τη διάνοια δια μέσου των δημιουργημάτων, τόσο η αιώνια παντοδυναμία του, όσο και η θεία τελειότητά του. Αυτή όμως η φυσική γνώση του Θεού ήταν ελλιπής και ανεπαρκής. Εντός της Εκκλησίας έχουμε πλέον πίστη και Γνώση Θεού.
Μόνο η μυστική ερμηνεία των Αγίων Πατέρων, αναδεικνύει την σφαιρική ιερότητα του «Άσματος». Μόνο η ερμηνεία των Πατέρων αναδεικνύει, ότι πράγματι μέσα στις σελίδες του «καθοράται, ή τε αΐδιος αυτού δύναμις και θειότης».
Εάν περιορίσουμε το κείμενο στα όρια της αισθητικής εμπειρίας, της ευλογημένης από το Χριστό (στο Γάμο), τότε υποχωρεί μια μεγάλη περιοχή του θεολογικού νοήματος. Υπάρχει μεγάλη διαφορά, για μια γυναίκα, να είναι Νύμφη Χριστού, από το να είναι απλά σύζυγος ενός απλού υιού του Αδάμ!
Δυστυχώς, παρά τις υποδείξεις – ερμηνείες των Πατέρων, πολλοί θεωρούν τη «Νύμφη του Άσματος» ως μία απλή σύζυγο ενός υιού του Αδάμ και όχι ως Νύμφη Χριστού, που είναι η Εκκλησία.
Στη Χριστιανική διαλεκτική του Γάμου έχουμε τον άξονα: «Εμείς οι δυο», μετά «Εμείς και η οικογένειά μας» και στη συνέχεια «Εμείς η Εκκλησία σου Κύριε».
Το βίωμα του Θεού ενώνει υπαρξιακά, οντολογικά και πνευματικά τις καρδιές των συζύγων.
Εάν δεχθούμε την ερμηνεία του «Άσματος» στα όρια του «Εμείς οι δυο», τότε βλέπουμε την απουσία του θείου βιώματος στους διαλόγους του κειμένου.
Θεολογικά, η σάρκα δεν είναι μόνη, ακυβέρνητη. Εξαρτάται άμεσα από την ψυχή. Η αμαρτία έχει την έδρα της στην καρδιά, μέσα στην ψυχή και χρησιμοποιεί τη σάρκα ως όργανό της.
Ερώτημα: Σε ποια σημεία το «Άσμα Ασμάτων» εκφράζει την ανθρώπινη ερωτική ένωση στα όρια της χάρης του Θεού;
Σε ποια σημεία του ο πνευματικός άξονας έχει τη φορά «αποφυγή της αμαρτίας»;
Μόνο στην μυστική ερμηνεία των Πατέρων, αίρονται οι αντιφάσεις της αισθητικής θεώρησης του κειμένου, έστω και πνευματικής. Μόνο στην μυστική ερμηνεία των Πατέρων αναδεικνύονται όλες οι πνευματικές διαστάσεις του θεοπνεύστου κειμένου.
Ο ένθεος έρωτας είναι τόσο ανώτερος από τον σαρκικό, όσο και τα αιώνια αγαθά από τα πρόσκαιρα. «Όσω γαρ κρείττονα των προσκαίρων εισί τα αιώνια αγαθά, τοσούτον αναλόγως και τον έρωτα εμποιούσι σφοδρότερον εν ταις των ερώντων ψυχαίς». Συμεών Ν. Θεολόγου, Ηθικά 4, 897-99.

ΝΙΚΟΣ Ε. ΣΑΚΑΛΑΚΗΣ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου